wtorek, 8 października 2013

GOLDEN AUTUMN

Bardzo lubię jesień o tej porze - jest ciepło, kolorowo i słonecznie. Korzystając z tej urokliwej aury odłożyłam ciepłe płaszcze i kurtki na chwilę do szafy. Tworząc codzienne zestawy sięgam po swetry i bezrękawniki, które przyozdabiam kominem lub szalikiem - tak jak w dzisiejszym wpisie. Wszystkie elementy stylizacji pojawiły się już na blogu, nowością jest jedynie pikowana kamizelka. ;-)





kamizelka - mosquito, sweterek - h&m, spodnie - levi's, torba - zara
okulary - moodo, kalosze - Tommy Hilfiger

...a w kolejnym poście pojawi się pierwszy 'kulinarny' wpis na blogu. :-)
Udanego tygodnia! :-*

73 komentarze:

  1. świetnie! kalosze są bardzo fajne ;) podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zwykle piękna. Kalosze mają piękny wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pod poprzednim postem pytałam jakie zapachy yc będą następnie oceniane i takie są moje propozycje: kochany dom, czysta bawełna, czerwone jabłko, zachód słońca nad jeziorem. dasz radę chociaż kilka z nich?
    pozdrawiam, świetna stylizacja, jeszcze ciekawi mnie gdzie takie ładne zdj były robione?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie postaram się aby pojawiły się wszystkie przez Ciebie wymienione. :-)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. Aniu, a Wedding day?

      Usuń
    3. Byl juz opisany, w poscie 'PERFECT MORNING'. :-)

      Usuń
  4. Super. Lubię ten Twój skromny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestes przesliczna ;D swietna torebka;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfekcyjny makijaż Anka!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. po co kalosze jak nie pada?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zeby zaszpanowac, nie wiesz

      Usuń
    2. Im więcej logo TH tym lepiej !

      Usuń
  8. Perfekcyjny makijaż Anka!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle świetny, przemyślany set:)
    Piękne kalosze! Sama muszę sobie takie sprawić:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejuu wyglądasz prześlicznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie wyglądasz :) stylizacja jest świetna! Nie mogę napatrzeć się na Twoje włosy- no są idealne! ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna, codzienna i nie wydziwiona stylizacja - to lubię! :))
    mi też bardzo spodobały się Twoje włosy <3
    z przyjemnością obserwuję, buziaki;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie noś takich byle jakich okularów, bo popsujesz siatkówkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ania nie gryzie Cię ten sweterek? Też go mam i mnie strasznie gryzie, masz może na to jakiś sposób?

    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gryzie potwornie, ale bluzka z długim rękawem pod spód zdaje egzamin. :-)

      Usuń
  15. Co tu dużo mówić...WoW!
    Jest jesiennie, ciekawie, stylowo-nic dodać, nic ująć!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie

    http://blondnatu.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu skoro w następnym poście pojawi się wpis kulinarny to powiedz nam jakie jest Twoje ulubione danie no i oczywiście jaki deser? :)

    Anka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudne pytanie, ponieważ uwielbiam jeść, a lista ulubionych dań i deserów jest bardzo długa. Uwielbiam gołąbki, makaron ze szpinakiem i kurczakiem, makaron z tuńczykiem w pomidorach, naleśniki na słodko oraz ze szpinakiem, lasagne...itp. :-)

      Usuń
  18. Nareszcie jakiś inny post się kroi. Jesteś śliczna, ale zakochałam się w Twoim blogu najmniej ze względu na stylizacje a najbardziej na inne posty, chociażby zakupowe, czy jak spędzasz wieczór, w szczególności takie, w których rozpisujesz się co nieco, bo widać wtedy Twoją sympatyczną naturę. Przypuszczam, że czas nie był może odpowiedni dla Ciebie, ale naprawdę brakuje mi tu Ciebie, jest za to pełno Twoich zdjęć. Mam nadzieje, że nie zrozumiesz mnie źle:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem o co chodzi. Postaram się poprawić. :-) Buziaki!

      Usuń
  19. Czemu tytuły piszesz po angielsku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tytuły piszę w języku angielskim, ponieważ bloga odwiedzają również osoby zza granicy. ;-)

      Usuń
    2. Ale blog jest polski, w większości jednak odwiedzany przez Polki, zresztą te osoby z zagranicy to też pewnie Polscy.

      Usuń
  20. Aniu a ja mam troszkę inne pytanie, z czym zestawiłabyś tą polówkę http://www.zalando.pl/tommy-hilfiger-chiara-koszulka-polo-zolty-to121d01b-206.html ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z granatowymi jeansami i białym sweterkiem. :-)

      Usuń
  21. Genialne kalosze :) Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zwyczajnie a jak zwykle pięknie ! :))
    można wiedzieć jaki masz lakier na paznokciach ?
    o i może była by możliwość w najbliższym czasie wpisu o lakierach jasienno-zimowych ?
    pozdrawiam i miłego tygodnia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś różowy kolor z inglota, w tej chwili nie pamiętam numeru, ale jeżeli to ważne - sprawdzę. :-)
      Post o lakierach? Ciekawy pomysł, pomyślę o tym.

      Buziaki!

      Usuń
  23. swietnia stylizacja, najabardziej podoba mi sie torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wyglądasz! Aniu a ten komin to skąd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, zapomniałam podpisać - już się poprawiam: H&M. ;-)

      Usuń
  25. Witaj :)

    Wiem, że tego pytania masz pewnie po dziurki w nosie ale muszę zapytać ;D jak uzyskujesz tak śliczne fale na włosach????? próbowałam Twoj sposób z kokiem na noc ale albo zle zrobiłam koka albo miałam zbut mokre włosy albo nie wiem co, bo nic z pięknych loków mi nie wyszło... hahaha :)
    Bardzo proszę o odpowiedź,
    buziaczki :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może po prostu masz inną strukturę włosów niż Ania? Najlepiej wypracuj własną metodę na swoje włosy, żeby ładnie wyglądały, a nie próbuj powielać tylko sposobów innych osób. To co sprawdza się u jednej osoby, niekoniecznie sprawdzi się u innej.

      Usuń
  26. Utrwalałaś włosy lakierem?

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta pikowana kamizelka wygląda świetnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne połączenie poza torebką, która niestety ale psuje całą stylizację...
    Lepsza byłaby niewielka czarna najlepiej przerzucana przez ramię lub ciemnobrązowa (jeśli kalosze są w kolorze ciemnobrązowym).
    Aniu proponuję także w celu podniesienia jakości bloga zamieszczanie zdjęć w większym rozmiarze lub zbliżeń - zdjęcia takie jak te są zbyt małe, ale na szczęście widać piękną jesień w tle :)
    Mam jeszcze pytanie - Czemu w kolejnych notkach nie wykorzystujesz pokazanych już wcześniej ubrań ale tym razem w nowych zestawieniach. Może w następnym poście kamizelka ze spódnicą? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że torebka pasuje do koloru komina. ;-)
      Wykorzystuję bardzo często pokazane już wcześniej ubrania i dodatki - chociażby ta torebka czy kalosze lub sweterek, który pojawił się już co najmniej dwa razy. :-)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  29. Znowu te koszmarne kalosze, psują każdą stylizację :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je uwielbiam! :-) Ale oczywiście szanuję Twoje zdanie, pozdrawiam. ;-)

      Usuń
  30. Witam!!
    Super zestaw! warto mieć takie modne elementy garderoby w swojej szafie:D

    Ja bym tylko dodała jakiś kolorowy element;)
    z resztą jak zawsze;P

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post --> www.curls-and-waves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudnie wyglądasz! Nie możemy się doczekać kulinarnego postu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu jaki masz rozmiar tego bezrękawnika?

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna stylizacja, a kalosze od TH są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kamizelka tak spodobała mi się u Ciebie, że kupiłam podobną ;) jest świetna i masz racje pasuje bardziej do sportowych stylizacji ;)
    Emilka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)