niedziela, 22 września 2013

SUM UP

Niestety wszystko co dobre - szybko się kończy. W ostatnim dniu kalendarzowego lata - wakacyjna stylizacja po raz ostatni w tym roku oraz male podsumowanie kończącego się sezonu. Mam nadzieje, ze bawiłyście się świetnie i w pełni wykorzystałyście przepełnione słońcem tygodnie, ładując akumulatory na te, które się zbliżają...;-)





japonki - Tommy Hilfiger ( zebra-buty.pl ), spodnie - h&m, T-shirt - Tommy Hilfiger, sweter - Levi's
zegarek - asos, torba - Tommy Hilfiger, okulary - h&m

Czas na podsumowanie. Jestem ciekawa, która stylizacja podoba Wam się najbardziej? Najlepiej czułam się w bawełnianej sukience do kostek w szarym kolorze, ale czekam na Wasze opinie w komentarzach. :-)















Udanej niedzieli i do zobaczenia w 
kolejnym, jesiennym wpisie. :-*

94 komentarze:

  1. Aniu w każdej ze stylizacji wyglądasz fantastycznie:) po drugie ładnemu to we wszystkim ładnie, jednak pytasz, która podobała się najbardziej...ciężko wybrać, ale mi rzucił się w oczy zestaw z mgiełką w panterkę - Lekko formalnie i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie miałam napisać, że we wszystkim dobrze się prezentujesz, ale widzę, że Pani Szpileczka już zanotowała to, co ja chciałam przekazać.

    Gdybym miała wybrać, wyróżniłabym stylizację "rowerową", bo wyglądasz tam drapieżnie i sexy :) Podobają mi się też szorty i bluzka w kolorze fuksji (różu?).

    Pozdrawiam serdecznie z Irlandii :) U nas jeszcze do niedawna było chłodno, ale od paru dni pogoda nas rozpieszcza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się spódnica maxi w kolorze różowoczerwonym z czarną kurtką, wygląda genialnie i przyciąga wzrok. Poza tym super- sukienki maxi, czarna i szara. O, i jeszcze bardzo podoba mi się stylizacja z szarą górą i spodenkami, do tego sportowe szare buty:) Generalnie super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś naprawdę piękną , ale przede wszytskim elegancką kobietą :) wszystkie powinny brać z Ciebie przyklad i jesteś właśnie dobrym przykładem na to, że mając ciężkie studia także można o siebie dbać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się bardzo podobałaś w tym czarnym kombinezonie! :) Generalnie za każdym razem wyglądasz po prostu super :) Widać, że masz swój styl i dobrze się czujesz w tym, co wybierasz i ubierasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, miałam napisać to samo. Zasadniczo wszystkie stylizacje są świetne, ale najbardziej przypadł mi do gustu czarny kombinezon. :-)

      Usuń
  6. Jak zwykle wyglądasz ślicznie:) Aniu a ja chciałam bym Cie poprosić o rade, jestem w Twoim wieku i za tydzień idę na rodzinna osiemnastkę do siostrzenicy mojego narzeczonego i zupełnie nie wiem co założyć, zaproponujesz coś co byś Ty założyła? Pozdrawiam Ania z Łodzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zalozylabym jakąś prostą sukienkę lub czarne rurki i koszulę. ;-)

      Usuń
  7. Aniu, uwielbiam Cię! Twojego bloga! Dla mnie jesteś kwintesencją kobiecości i elegancji! Twój blog jest dla mnie nowym uzależnieniem :-) Z niecierpliwością czekam na kolejne posty :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba! ;-);-)

      Usuń
  8. Koralowa sukienka z buble naszyjnikiem ... Tak tez najpiękniejsza fryzura :))

    OdpowiedzUsuń
  9. w spiętych włosach o wiele ci lepiej, gdy masz rozpuszczone te włosy masz taka dużą
    głowę w porównaniu do ciała.Najładniejsza stylizacja w czarnym kombinezonie

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw z panterką i letnie sukienki świadczą o tym, że powinnaś pracować nad swoim stylem...

    OdpowiedzUsuń
  11. W czarnym kombinezonie robisz wrażenie, jest świetny. Pozdrawiam
    ankabanka3

    OdpowiedzUsuń
  12. JEJKA JAKI PIĘKNY KOK ! MOGŁABYŚ ZROBIĆ POST JAK ROBISZ TAK FANTASTYCZNEGO KOKA ? BARDZO BY MI ZALEŻAŁO ;D .
    POZDRAWIAM .+ ŚWIETNE STYLIZACJE .; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki post już był http://annaaaanna.blogspot.com/2011/08/hair.html
      Pzdr
      mal_gosia

      Usuń
  13. Ugrr, jak ja nie lubie dnia 22 września - w końcu to ostatni dzień lata. Nawet fakt, że mam dzisiaj urodziny nic nie polepsza. Tego dnia nie powinno być w kalendarzu :D. Nie nawidzę jesieni. :)
    Miłego tygodnia Aniu i pozdrowienia z Krakowa :* .
    Natalia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie są świetne! ale najbardziej podoba mi się chyba MAXI Dress ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne wszystkie stylizacje! w ogóle jakie masz śliczne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Każda stylizacja inna, a jednocześnie piękna i bardzo dopracowana.
    Moi faworyci to zdecydowanie czarny kombinezon i stylizacja na rowerze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze masz ogromne wyczucie smaku i dopasowania całości! nie ma przypadkowych elementów garderoby;-)
    z letnich stylizacji ta w malinowej spódnicy, z kolei zdjęcia w szarej długiej sukience miały słoneczny, letni klimat!

    Anno zdradź proszę, gdzie spędziłaś tegoroczne wakacje?;-)
    pozdrawiam, brawo za trud włożony w prowadzenie bloga! doceniam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa. :-)
      W wakacje byłam na mazurach i w górach. Teraz planujemy jakiś wypad za granicę. :-)

      Usuń
    2. Teraz czyli kiedy? W kolejnym roku? Na święta?

      Usuń
    3. Teraz? Przecież rok akademicki się zaczyna, a medycyna jak zwykle tydzień wczesniej

      Usuń
    4. dziękuję za odpowiedź!;-) fajnie, wypoczywaj póki jeszcze możesz, pięknoto!:-)

      Usuń
  18. wszystkie stylizacje piękne <3 nie umiem wybrać jednej :D

    OdpowiedzUsuń
  19. w każdym stroju wyglądasz rewelacyjnie, i kilka stylizacji bardzo mi się podoba:)
    a która najbardziej...ech wszystkie:P

    OdpowiedzUsuń
  20. Wg mnie najlepiej w czarnej maxi, zdecydowanie :)

    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia, piękna Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba najbardziej podoba mi się stylizacja przy fontannie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie zestawy są piękne, ale dla mnie najlepszy jest ten z białą bokserką i spódnicą maxi z czarną gumą :). Sama mam taką samą i ją uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. wszystkie stylizacje cudowne!:)

    Zapraszam do mnie :)
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekne zestawy ;)
    Uwielbiam twojego bloga ♥♥♥
    zapraszam do siebie ;)
    jbyj-gossip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. W każdej wyglądasz super !!!

    OdpowiedzUsuń
  27. "Twoja-moja" ulubiona stylizacja letnia to białe spodenki, różowa bluzka i torba w pomarańczowe pasy. Dziewczęco, swobodnie i na luzie ;) Będzie ciąg dalszy recenzji wosków Yankee Candle? Sama zaczęłam ich używać i jestem ciekawa które szczególnie polecasz.

    Pozdrawiam,
    Mimi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie, będzie. :-) W sumie zaplanowalam ok 7 wpisów z woskami YK. Opiszę wszystkie zapachy. :-)

      Usuń
    2. A będą do tego takie "domowe" zdjęcia jak ostatnio?

      Usuń
    3. A chcialybyscie? :-)

      Usuń
    4. Pewnie, że tak : )
      Pozdrawiam Karolina

      Usuń
    5. Pewnie! ;-)

      Usuń
    6. Jasne Aniu,prosimy!

      Usuń
  28. Za kazdym razem pieknie wygaladasz, ale w sukienkach podobasz mi sie najbardziej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Stylizacja na czarno białym zdjęciu ! Ta sukienka jest ekstra ten dekolt z tymi koralikami i luźny kształt przywodzą mi na myśl lata 20

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też ta sukienka się bardzo podoba. :-)

      Usuń
    2. aniu zdradź skąd ta sukienka ? piękna na prawdę !

      Usuń
  30. Każda ze stylizacji była piękna, w końcu ładnemu we wszystkim ładnie ;)
    Jaka szkoda, że lato się już skończyło...

    OdpowiedzUsuń
  31. Na każdym zdjęciu prezentujesz się pięknie, do tego Twoje włosy, którymi nie moge przestać się zachwycać... ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz tak cudowny uśmiech, że wszystkie stylizacje prezęntują się bajecznie. A wlosy ohhh te włosy zazdroszczę przeogromnie takiej długości i możliwości stylizacji. Pięknie zwłaszcza stylizacja na czarno-białym zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny masz styl ;)

    http://mulberries-cherries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Najbardziej podobasz mi się w tym czarnym kombinezonie :) Jesteś w nim taka szczuplutka:) Śliczna torebka, ta w pierwszej stylipozacji :) Połączenie kolorów przypomina mi trochę styl marynarki :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) www.because-i-like-dots.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. We wszystkich wyglądasz cudownie :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne letnie zestawienia!! Niestety ja też już żegnam się z latem i stylizacje są bardziej jesienne...
    trudno...:)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://curls-and-waves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz niesamowicie elegancko :) Mnie się wszystkie stylizacje wakacyjne podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ania,
    czy uprawiasz jakiś sport?

    tak w ogóle to ile masz wzrostu i ile ważysz? Bo jesteś strasznie chudziutka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie Aniu powiedz czy uprawiasz jakiś sport?

      Usuń
    2. Aniu a możesz powiedzieć ile ważysz?
      Ja też mam 167 wzrostu i ważę 54 kg, ale Ty chyba ważysz sporo mnie, co?

      Usuń
  39. Wszystkie zachwycają, bo TY je nosisz, ale moje faworyty to: zestaw z różowa bluzką i białymi spodenkami oraz koszula w panterkę. Mniam!

    PS - Czyżbym była jedyną osobą, która cieszy się z kończącego lata? Nie cierpię go! Za to idzie moja ulubiona jesień - czyli urocze swetry, kakao i długie wieczory pod kocykiem z książką. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda pora roku jest fajna na swój sposób. :-)

      Usuń
  40. Kombinezon i obie sukienki maxi :) Różowa sukienka też ładnie

    OdpowiedzUsuń
  41. może na pierwszy dzien jesieni jakiś jesienny post??

    OdpowiedzUsuń
  42. Zdecydowanie stylizacja na rowerze wygrywa! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Witam ;-) mam Aniu do Ciebie pytanie odnośnie ciepłej kurtki zimowej... w którym sklepie można takową znaleźć wysokiej jakości i chroniącej przed mrozami? Pytam już teraz, bo nigdy nie mogę kupić tej właściwej... Pozdrawiam serdecznie. Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno nie w zadnej sieciowce i na pewno nie w zarze, polecam zwiedzanie malych sklepow, z zimowa odzieza niemarkowa - na pewno znajdziesz cos cieplego welnianego w rozsadnej cenie

      Usuń
    2. zależy, ile masz pieniędzy, super kurtki są w sklepie tatuum (takie bardziej na luzie) i w taranko (bardziej eleganckie, plus to Polska firma i ubrania szyte są w Polsce), ale oba sklepy są drogie. Ale mogę poświadczyć, że w takiej kurtce chodzisz dopóki ci się nie znudzi, bo kilka lat nic się z nią nie dzieje

      Usuń
    3. Bardzo dziękuję za odpowiedź ;-) Dla mnie liczy się jakość, także spoko... Natalia

      Usuń
    4. Ja swoją zimową, ciepłą kurtkę w tym roku kupiłam właśnie w ZARZE. :-)

      Usuń
    5. Zdecydowanie odradzam sieciówki. Tam są jesienne, a nie zimowe,barachła, które się nie sprawdzają w polskim klimacie. Natomiast jeśli coś się pojawi np. w Zarze,to płacisz kokosy za markę, a jakość tam jest ostatnio b.kiepska. Polecam małe odzieżowe sklepy, bazarki lub allegro.

      Usuń
    6. Aniu i super, ze kupilas w zarze, teraz idz do szafy o popatrz na sklad - jest poliester i akryl? to nie opowiadaj, ze ciepla :D

      Usuń
    7. Aniu podasz link do tej kurtki? Natalia.

      Usuń
  44. przepiękne zdjęcie jest to czarno-białe w sukience... pełna klasa!<3

    OdpowiedzUsuń
  45. Aniu może jakaś dzisiaj jesienna stylizacja albo zapowiedz chociaż?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na nowy, jesienny post zapraszam jutro. :-)

      Usuń
  46. czarna sukienka jest sliczna, wszystkie zestawy sa super;) w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak ułożyłaś włosy w stylizacji z czarną maxi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na grubą, okrągłą szczotkę, a później wyprostowałam. :-)

      Usuń
  48. Hej Aniu i dziewczyny ;-)
    Jakie buty preferujecie na okres przejściowy? Gdy na baleriny (które uwielbiam) jest za zimno, a na kozaki jeszcze nie czas? Mam klasyczne botki na obcasie, ale nie będę w nich chodzić codzienie, chciałabym coś na płaskim. Sztyblety jakoś srednio mi się widzą, tym bardziej workery, chyba że takie jasne. ;-/ Preferowałabym coś z prawdziwej skóry. Ktoś pomoże?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może po prostu płaskie botki? Jest mnóstwo modeli, na pewno znajdziesz coś dla siebie. :-)

      Usuń
  49. Aniu, mój faworyt to zdecydowanie ta różowa sukienka, którą o ile pamiętam wybrałaś na rodzinną uroczystość...? ;)

    Mam takie pytanie, zupełnie z innej beczki...
    Chciałam kiedyś iść na medycynę, ale szczerze mówiąc zawaliłam naukę z przykrych powodów i matura poszła jak poszła... Teraz jestem na zupełnie innym kierunku, nie związanym z medycyną. Myślisz, że jest sens jeszcze poprawiać maturę i walczyć o swoje marzenia? Są na Twoim roku osoby starsze niż te rocznicowo (tak, wiem, Ty też ten jeden rok miałaś do tyłu, ale mówię o trzech, czterech latach) ?

    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że to pytanie do Ani, ale ja uważam że warto iść za marzeniami! Zawsze! Poza tym, 3, 4 lata to nie jest sporo :-) Naprawdę, życie ma się jedno i trzeba próbować. Lepiej załować że się spróbowało, niż sobie "pluć w brodę", że nie odważyło się podjąć decyzji. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. u mnie na studiach była dziewczyna, która rozpoczynała kierunek lekarski w wieku 27 lat. To zależy jakie masz plany w życiu, jeśli kwestie wyjścia za mąż i urodzenia dziecka oraz zdobycia samodzielności i własnych pieniędzy możesz odłożyć, to zmieniaj studia:)

      Usuń
  50. Pewnie, że warto próbować! Jeśli czujesz, że medycyna to jest to, co chciałabyś w życiu robić, to im szybciej się zdecydujesz na poprawę matury, tym lepiej! Ja mam znajomego, który po 3 latach od matury zdecydował się na lekarski i bardzo mu dobrze idzie. Sporo osób jest starszych ode mnie np. o rok, a studiują, wiek nie ma nic do rzeczy. Są nawet osoby, które są blisko 30 :) Uwierz, warto :)

    OdpowiedzUsuń
  51. A kiedy mozna sie spodziewac nowego postu?

    OdpowiedzUsuń
  52. Very nice suit-dress! Where did you buy it?
    Read my blog, its about my life&love and my moving to Warsaw from Stockholm.
    www.lubkowska.com

    OdpowiedzUsuń
  53. na jednym ze zdjęć wyszłaś jak odchudzona Adele ;) to na którym masz przedziałek po środku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)