niedziela, 8 września 2013

PERFECT MORNING

Nie wiem jak Wy, ale ja lubię przedłużać niedzielny poranek. Zaraz po śniadaniu wracam z powrotem do łóżka uzbrojona w kawę i coś słodkiego. Wyjmuję z szuflady czytaną aktualnie książkę, umieszczam uroczą tarteletkę Yankee Candle w małym, glinianym kominku i otulam się ulubionym zapachem. 


Odnośnie wspomnianych świeczek - Yankee Candle to mój numer jeden w tej dziedzinie. Każdy aromat tworzony jest przy użyciu naturalnych ekstraktów zapachowych i olejków eterycznych, a katalog zapachów wydaje się być nieskończony - od słodkich, przez owocowe, morskie po bardzo niezwykłe takie jak np. 'Child Wish'. Zdaję sobie sprawę, że owa przyjemność do najtańszych nie należy, ale w tym wypadku cena = jakość. :-) Dzięki firmie Goodies.pl przetestuję dla Was wszystkie zapachy i swoje odczucia umieszczę na blogu. 
Zacznę od tego, który 'wypala się' w dzisiejszych zdjęciach - Listopadowy Deszcz. Muszę przyznać, że początkowo tytuł wosku nie zachęcał mnie do wypróbowania, ale po 15 minutach gdy zapach otulał cały pokój - zaczęłam się do niego przekonywać. Jest to rześki zapach, który przypomina mi świeże powietrze po deszczu. Ocena: 4/6
Drzewo sandałowe i Wanilia to przeciwieństwo poprzedniego. Uwielbiam wanilię, więc ten zapach był jednym z pierwszych, na które się skusiłam. Niestety na pierwszy plan wysuwa się drzewo sandałowe, przez co chwilami miałam wrażenie, że palą się gdzieś kadziełka, za którymi nie do końca przepadam, ale mimo wszystko zapach przyjemny i intensywny. Ocena: 4+/6
Dzień Ślubu jest subtelnym, kwiatowo-owocowym zapachem, który pokochałam w sekundę. Określiłabym go w trzech słowach: dziewczęcy, niewinny, czysty. Szczerze polecam! Ocena: 6/6
Turkusowe niebo pachnie morską bryzą, ale od razu muszę zaznaczyć, że nie taką jakie serwują nam odświeżacze powietrza...;-) Zapach jest rześki, jednak momentami można wyczuć słodkie piżmo, które fajnie uzupełnia całość. Ocena: 5/6
Biała Gardenia to drugi faworyt wśród dzisiejszych kandydatów. Delikatny, kwiatowy zapach, który według producenta przywodzi na myśl królewskie ogrody - w moim odczuciu przypomina raczej kwitnącą łąkę...urzekającą naturalnością. Ocena: 6/6
Jesienne klimaty to zapach, w który śmiało możecie zaopatrzyć się na dłuugie, ponure wieczory, które nadejdą z końcem lata. Ciężko jest opisać kompozycję aromatów, po prostu pachnie dokładnie tak samo jak się nazywa. :-) Ocena: 5/6
Tęczowa Dolina zakończy dzisiejszą recenzję, ale zanim to nastąpi - kilka słów o niej. Zapach ujmuje swoją świeżością. Mam wrażenie, że jest mieszanką zapachów: morskiego i kwiatowego, co nadaje mu tajemniczości. Ocena: 5/6
Skusicie się na któryś zapach? :-)

114 komentarzy:

  1. Na początku zakochałam się w tych woskach i bardzo chciałam je mieć. Niestety każdy z posiadanych przeze mnie zapachów przyprawia mnie o ból głowy. Owszem, mam wrażliwy zmysł węchu i nie mogę używać 90% perfum dostępnych na rynku bo są dla mnie za mocne. Po tych woskach spodziewałam się, że naprawdę będą z naturalnych składników ale teraz podejrzewam, że to chwyt marketingowy bo zapachy mocno odstają od naturalnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A próbowałaś delikatnych zapachów typu: Baby Powder lub Soft Blanket? :-)

      Usuń
  2. gdzie mozna kupic taka posciel?:p

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Aniu, coraz częściej słyszę o tych świeczkach i niezwykłych zapachach, jakie się w nich kryją. Przymierzam się do zakupu takiego zestawu na prezent dla mojej przyjaciółki. :) Jednak w tym poście największe wrażenie zrobił na mnie Twój pokój! :) Piękna pościel, kolor ścian i te dodatki, które dopełniają całości. Masz świetny gust!
    Pozdrawiam :)
    Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to bardzo fajny pomysł na prezent. :-)
      Moja Mama ma świetny gust! :-))

      Usuń
  4. O co chodzi z tym blatem nad łóżkiem? Możesz wstawić całe zdjęcie tego? Wygląda ciekawie, ale czy nie przeszkadza w spaniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przeszkadza. Jest na kółkach i na noc można przesunąć za łóżko, a wtedy wygląda jak zwykła półka. ;-)

      Usuń
    2. http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/80196480/

      Usuń
    3. Gdzie takie cudo można kupić? Jak się nazywa model tego łóżka, bo fajnie wygląda :)

      Usuń
  5. Aniu, czy mi się wydaje, czy jeszcze niedawno miałaś zupełnie inny pokój? Miałaś takie śliczne łóżko z ramą i baldachimem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet sprawdziłam kilkanaście postów temu , landrynkowo - ksiezniczkowy ;)

      I inna sypialnia w ciemnym fiolecie ... Tak ....

      Po prostu post sponsorowany , więc robiony ;) w innych wnętrzach ....
      Można ....

      Usuń
    2. Post jest sponsorowany, zaznaczyłam to w kilku pierwszych zdaniach, ale nie oznacza to, że zdjęcia były robione w jakimś obcym mi pomieszczeniu. 'Domowe' zdjęcia zawsze robię w moim domu. Poza tym...istnieje przecież coś takiego jak remont oraz duży dom. :-) Pozdrawiam! ;-)

      Usuń
    3. po co Ci dwie sypialnie?

      Usuń
    4. Naliczyłam 3 ;)

      Usuń
    5. ojej naprawe duzy dom, wow, chwalisz sie czy zalisz, kogo to intersesuje

      Usuń
    6. Dla funu xD To jest jej sprawa:)

      Usuń
    7. Spokojnie, nie mam tylu pokoi na własność. :-)

      Usuń
    8. Jeżeli nawet nie we własnych wnętrzach ... To co z tego ... Estetyka zdjęć jest niezaprzeczalna :)

      Usuń
    9. ale jesteście wredne i wścipskie, skupcie się na tekscie a nie na głupotach.

      Usuń
    10. To prawda skupcie sié na tym co przedklada nam ten post, jest ciekawy, inspirujácy i bardzo ładny. Nawet jeśli ma kilka sypialni to jej sprawa i nie jest to powód do zazdrości czy kłótni pośród Was. Każdy z nas ma to co ma. pozdrawiam:)

      Usuń
    11. Przede wszystkim dziewczyny używanie szarych komórek nie boli.
      Ania niekoniecznie musi robić wszystkie zdjecia we WŁASNEJ sypialni.
      To może być sypilania jej rodziców, brata/siostry, sypialnia gościnna etc.
      Wy mieszkacie w jednej izbie na kupie z całą rodziną, że idea posiadania dwóch czy trzech sypialni w domu czy mieszkaniu jest dla was taka nierealna?? A może w waszych domach obowiązuje zakaz wstępu do innych pokoi niż własne, że tak was szokują i oburzają te zdjęcia.?
      Nie musicie się naprawdę aż tak obnosić z brakiem umiejętności logicznego myślenia i dedukowania.
      Masakra.
      Współczuję Ci Aniu że musisz czytać takie idiotyczne komentarze.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    12. No biedna Ania, do prawdy...

      Usuń
    13. Ja też współczuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Aniu pisze się "z powrotem" ;)

    Miałam kiedyś z tej serii świeczkę melonową. Fajna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam takie samo łóżko :) Bardzo je lubię, świetnie wpisuje się w skandynawski styl ;)

    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chciałabym zobaczyć Twój pokój w całości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj było już wiele próśb aby Ania pokazała swój pokój, sądzę że i tu można by się bardzo zainspirować :)
      Może Aniu dasz się namówić? Nie prosimy przecież o zdjęcia Twojego faceta/mamy/taty/brata itp. tylko o miejsce, gdzie się uczysz, pracujesz bądź odpoczywasz:)
      Przemyśl to, wiem że kiedyś, około rok temu w komentarzach pisałaś, czy w następnym poście wolimy stylizację (chyba stylizację) czy właśnie zobaczyć Twój pokój; właśnie wtedy ogromna ilość osób wybrała pokój :)

      Jess

      Usuń
  9. Bardziej, niż te świeczki, zainteresował mnie Twój pokój. Jest absolutnie fantastyczny! Uwielbiam taki styl i choć widać na zdjęciach tylko kawałek pomieszczenia, to już teraz śmiało mogę powiedzieć... MIESZKAŁABYM :D

    - Drastik

    OdpowiedzUsuń
  10. strasznie zimno i smutno wydaje się być w tym pokoju. Takie przygnębienie człowieka ogarnia

    OdpowiedzUsuń
  11. Na White Gardenia i Wedding Day :) Już wcześniej o nich myślałam, ale po Twojej recenzji mam już pewność :)

    Zapraszam do mnie catrisse.blospot.com. Też robiłam ostatnio recenzję tart YC :) Może coś Ci wpadnie w oko tak jak mi u Ciebie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękną masz sypialnie! Łózko takie, ze cały dzień chętnie bym tam spędziła :p Co do wosków to nie miałam, ale na jesienny sezon muszę się zaopatrzyć w kilka zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie to wszystko wygląda. :-) Super, że Twoja mamusia dba o to, abyś miała cukierkowe życie. ;-) Ja nie przepadam za świeczkami, więc się nie skuszę. ;-)

    Życzę miłego testowania, a raczej wąchania. :D
    Buziaki
    Amelia

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka wyspana jesteś :D :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ech, trzeba w końcu wypróbować, bo nazwy brzmią naprawdę intrygująco, szczególnie ten listopadowy deszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaką to książkę czytasz? O czym jest? :-) Polecasz? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do pytania:)

      julka.com

      Usuń
  17. wystrój wnętrz mega mi się podoba:) urządzone z klasą:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy już post:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię zapachy które kojarzą mi się z czymś miłym, z przyjemnymi chwilami w życiu. Myślę że takie woski to fajny sposób na relaks, osobiście nigdy ich nie testowałam ale może czas zacząć np. umilając sobie naukę w nadchodzącym roku akademickim podczas jesiennych wieczorów ;) Aniu, pamiętam że dobry rok temu polecałaś na fb w komentarzach książkę Miłość Peonii, przeczytałam i naprawdę mi się podobała, mam pytanie czy polecasz może szczególnie jakieś tytuły, jakie obecnie czytasz ?
    PS. mam nadzieję że Mix sierpniowy niebawem się pojawi
    pozdrawiam
    Maria B ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. super pościel mi się bardzo podoba !:P

    OdpowiedzUsuń
  20. Super blog . Fajne zdjęcie

    +obserwacja za obserwacje
    oli-olli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super blog . Fajne zdjęcie

    +obserwacja za obserwacje
    oli-olli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekny post, jak zwykle dbasz o kazdy detal ;-) Ja teraz kupuje mieszkanie, wiec ten twoj blat juz mi krazy po glowie ;P buzki;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu, przepraszam za moje pytanie nie związane z postem, ale jest to dla mnie ważna informacja. Czy zamawiałaś kiedykolwiek ciuchy ze sklepu Cubus przez internet? Da się w ogóle? :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. sliczny pokoj ;D i zdjecia piekne ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Z tego co widzę to masz bardzo ładną sypialnię ;) I psa również, jak się wabi? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. moje ulubione to CLEAN COTTON - istnie świeża bawełna :),BABY POWDER oraz FLUFFY TOWELS jak widac wszystkie w podobnym klimacie zapachowym ale jednak każdy inny.
    Raczej należą do tych świeżych :)

    Pozdrawiam Cię i zaraz skoczę do kuchni po ptasie ( w BIA-ŁEJ czekoladzie):D

    Asia z Wro

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja tez lubię zabierać mojego psika do łóżka. Podobno ludzie dzielą się na tych, którzy tak robią i na tych, którzy się do tego nie przyznają;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miło by było, gdyby producent zechciał zrobić specjalnie dla Twoich czytelniczek jakiegoś drobnego rabatu na te świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszędzie te woski:)
    Chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawy post. Słyszałam dużo dobrego o tych świeczkach, muszę je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wg mnie zdjęcia masz jak zwykle piękne. Nawet w lekko rozwalonym koczku prezentujesz się uroczo. Przypuszczam, że świeczki są ładne ale skoro jest to blog modowy, to mogłaś przy okazji zaprezentować np. jakiś fajny zestawik do spania :-)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu jaką książkę aktualnie czytasz? ja polecam "Arabska żona". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam zapach dzien slubu :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Wiesz Anusiak, ten "dzień ślubu" i "jesiennie klimaty" mnie skusiły...będą moje ;) całusy

    OdpowiedzUsuń
  35. Widziałam na Facebooku, że oprócz wosków dostałaś również świeczki Yankee Candle. Co możesz o nich powiedzieć pod względem intensywności zapachu i wygody użytkowania? Bardziej polecasz świeczki czy woski? Czekam na nowości w Twojej szafie, potrzebuję inspiracji stylizacyjnych na nadchodzącą jesień ;)

    Pozdrawiam i udanego tygodnia,
    Mimi

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem świeżo upieczoną małżonką i w noc poślubną właśnie zapaliliśmy sobie WEDDING DAY! ;-) Oszałamiający zapach! I chyba przez ten zapach nigdy nie zapomnę tej nocy. :-PP

    Lena

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne zdjęcia! Jak z okładki!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna sprawa taki blat, przydałby mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Łóżko rodziców? :) Piękne zdjęcia, a na te woski mam ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  40. Hej Aniu, mogłabyś zrobić post o perfumach na sezon jesień/zima? :)))

    OdpowiedzUsuń
  41. Twój blog jest naprawdę super.
    Zapraszam
    www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Właśnie przymierzam się do zakupu tych wosków, tylko jeszcze się nie zdecydowałam na zapach ;) A mogę wiedzieć skąd ten piękny kominek?
    P.S. Mam taką samą pościel :P
    Zapraszam do mnie - lifeisyourcreation88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. polecam Wam książke Briana Tracy- Zmień swoje życie



    bułka z masłem

    OdpowiedzUsuń
  44. Twój chłopak jest młodszy od Ciebie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rok! :-)

      Usuń
    2. To Ania odpowiedziała czy ktoś "życzliwy"? :)

      Usuń
    3. Nie. O dwa, albo i trzy. ;-)

      Usuń
    4. To nie ma żadnego znaczenia czy młodszy czy starszy, miłość się liczy, zapewniam Was ja, starsza koleżanka.

      Usuń
    5. A właśnie, że nie! ;-) Różnica wieku ma kolosalny wpływ na związek. :-D Krzyś to jeszcze dzieciak. :D To znaczy, w pozytywnym znaczeniu tego słowa. On jest typem bardzo towarzyskim, imprezowym. Wszędzie go nosi, dlatego nie bez powodu Anka co chwila nam się chwali gdzie to wyrusza. :D A Ania wolałaby już stały związek, za parę lat ślub itp. ;-)

      Usuń
    6. O dwa, znam oboje ;)

      Usuń
    7. Uuuuu, to długo to nie potrwa....

      Usuń
    8. Cieszę się, że wiecie wszystko najlepiej. :-)

      Usuń
    9. Skoro się zirytowałaś, to znaczy, że jakaś prawda w tych informacjach jest.

      Usuń
    10. A dziękujemy, dziękujemy. :-) Jasne, że wiemy. Wiemy, że młodszy i Ty także o tym wiesz. ;-) A czy o rok, dwa lub trzy to bez znaczenia. :D

      Usuń
    11. Aniu, te komentarze o Tobie i Krzyśku piszą zazdrośni ludzie. Ludzie po prostu często nie mogą znieść, że ktoś jest szczęśliwy. Tak to już bywa. Ale najważniejsze, że Wy wiecie, że się kochacie. Pozdrowienia i duuuużo szczęścia dla Was :)Pozdrawiam!

      Usuń
    12. Aniu, te posty o Tobie i Krzyśku piszą zazdrośni ludzie. Niektórzy po prostu nie mogą znieść, że inni są szczęśliwi, tak to bywa. Najważniejsze, że Wy wiecie, że się kochacie i chcecie ze sobą być. Dużo szczęścia i miłości życzę, pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    13. Nie zirytowałam się. :-) Bawią nas takie komentarze. Jeżeli już ciekawość Was zjada - jest młodszy ode mnie o 2 lata, ALE nie wmawiajcie jaki kto ma charakter, plany i marzenia. To jest nasze życie i nasza przyszłość - zajmijcie się swoim życiem, a lepiej na tym wyjdziecie. ;-)

      Usuń
  45. Piękne zdjęcia i ciekawy post. Ja przymierzam się do kupienia produktów Yankiee Candle, ale raczej będą to świeczki zapachowe, w szklanych pojemnikach, mam ochotę na tę z obrazkiem misia, która ma podobno najpiękniejszy zapach jaki był w ogóle w YC (widziałam u osób w filmikach na You tube), więc bardzo jestem ciekawa jak pachnie. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  46. szkoda, ze ten blog robi się baaaardzo sponsorowany. I ja już nie wiem czy te opinie są prawdziwe czy takie "sponsorowane".
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam! :)
    Mam pytanie odnośnie kupna na prezent zegarka dla chłopaka.Bo jest przesąd, co o nim uważasz? Czy kupiłabyś, albo kupiłaś zegarek dla swojego chłopaka bez obaw?;)

    ps. piękne zdjęcia, piękna Ty!
    Iśka.

    OdpowiedzUsuń
  48. a gdzie kupiłaś podgrzewacz ?
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  49. Jej jakaś Ty śliczna! Jak osiągasz taki cudowny efekt na włosach? :)))
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  50. Czy mogłabyś wejść na tego bloga http://propiaserie.blogspot.com/
    P.s Twój blog jest cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny blog;p

    Obserwujemy ?

    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Jak chcę mix!! :-)) I bardzo bym chciała żebyś kiedyś nagrała filmik o koczku, jak Ty to robisz, że Ci taki idealny wychodzi. Uwierzcie mi próbowałam nie raz i nie wyszło mi tak samo jak u Ani. Mam włosy długie, falowano-kręcone, dość gęste z natury ale bez przesady i właśnie mnie to dziwi, dlaczego nie chce wyjść, a jak wyjdzie to godzina, dwie i z powrotem się rozwala ;-/

    Laura

    OdpowiedzUsuń
  53. stylowa pościel! czekamy na nowy post z jakąś stylizacją Anno ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ann kiedy pojawi się nowy post???

    OdpowiedzUsuń
  55. zdecydowanie od tych świeczek wolę lampy zapachowe, nie dość ze przepięknię pachną, to jeszcze cudownie wyglądają no i wystarczają na b.długi czas

    OdpowiedzUsuń
  56. Anka, wstałaś już z tego łóżka, może jakiś post? Pozdrawiam, Aneta

    OdpowiedzUsuń
  57. Aniu kiedy post stylizacyjny, sa wakache i bardzo zadko sie pohawiaja:-( Mialam tez nadzieje ba film albo krok po kroku jak robisz koczek i nic:-( Tesknimy za Toba

    OdpowiedzUsuń
  58. Odpowiedzi
    1. a gdzie kupowałaś :)?

      Usuń
    2. kominki są z yankee candle, ok. 35-40 zł sztuka

      Usuń
  59. Może post związany z nowym sezonem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno takowy się pojawi. :-)

      Usuń
  60. Super :) kupiłam już kominek :))

    OdpowiedzUsuń
  61. mmm, zapachy muszą być cudowne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. podkładki filcowe z pepco? :) jak widać Ania nie robi zakupów tylko w markowych i drogich sklepach:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Jakie boskie zdjęcia!!! Gdzie kupiłaś taką cudowną pościel? Też chcę... :)

    Pozdrawiam,
    Sol

    OdpowiedzUsuń
  64. świetny blog ;)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  65. Aniu zrobisz mix zdjęć? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dziś powinien pojawić się mix. :-)

      Usuń
  66. Może to dziwne pytanie, ale....czy przywiązujesz dużo uwagi do ozdobnych drobiazgów, nawet takich jak kalendarze, notatniki? czy dla Ciebie estetyka się liczy czy jest Ci to zupełnie obojętne? :-)

    Aniu, co powiesz na post w stylu 'Co noszę w torebce' albo bardziej lifestylowy o dobrej organizacji czasu? Jako studentka ciężkiego kierunku na pewno zainspirowałabyś mnóstwo osób...

    Pozdrawiam
    Kami

    OdpowiedzUsuń
  67. Aniu świetny ,radosny blog.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)