poniedziałek, 30 września 2013

COMFORTABLY

Jeden z tych leniwych dni, gdy na dźwięk budzika myśl "jeszcze 5 minut" przeciąga się w 35 jest znana nam wszystkim. Brak czasu na pobudzającą kawę, upiększający makijaż, ładną fryzurę, a przede wszystkim brak czasu na zastanawianie się w co się ubrać. W takich sytuacjach wszystko ograniczam do minimum - związuję włosy w kucyk, w twarz wklepuję odrobinę podkładu kryjącego, a w garderobie wskakuję w wygodne jeansy, miękką bluzę i...ciepłe emu. A Wy? :-)






spodnie i bluza - moodo, buty - emu, torebka - mosquito

Spokojnego tygodnia! :-))

112 komentarzy:

  1. Ja również z tą róźnicą że zamiast podkładu nakladam krem, a zamiast emu trampki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Na luzie ale nadal bardzo ładnie :) Bardzo pozytywny kolor spodni :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje jesienne i zimowe stylizacje! Ładnie Ci w kucyku. Jestem tylko ciekawa - zdarza Ci się chadzać w takiej szarej bluzie z kapturem na uczelnię czy raczej wolisz coś mniej casual'owego?

    Również życzę spokojnego tygodnia,
    Mimi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co to za niepolski twór "casual'owego"? Zmień przeglądarkę to zacznie Ci podkreślać błędy :)

      Usuń
  4. Czy na luzie, czy w długo przygotowywanej stylizacji i tak dla mnie jesteś ZACHWYCAJĄCA. Poza tym śliczne krajobrazy ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie :))

    śliczna torebka :))

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja się właśnie dzisiaj zastanawiałam czy już rozpakować moje śliczne nowiuśkie emu czy jeszcze za wcześniej. Chyba mam odpowiedź...:)
    Pozdrawiam,
    Nika

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie, tak kobieco i na luzie:)
    uwielbiam takie stylizacje!
    Jess

    OdpowiedzUsuń
  8. Serio uważasz, że ten post coś wnosi??? Bo założyć bluzę i dżinsy potrafi każdy chyba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, ze wnosi :-) Aniu, jesteś jedyna blogerka, która nie cuduje tylko się ładnie i z klasa ubiera :-) super,ze jestes:-)

      Usuń
    2. Wnosi, wnosi:)

      Usuń
    3. To jak można ładnie kolorystycznie dobrać ubrania jak proste zestawy i buty wybierać żeby nie być przebranym, a ubranym, żeby tak wyśmienicie się prezentowac :) bez wydziwiania, prostota, klasa, a jaki cudowny efekt.. pozdrawiam :)

      Usuń
    4. Powiew beztroski i nowe kolory;)

      Usuń
    5. Dżinsy+bluza=cudowny efekt??? Efekt najzwyklejszy w świecie, po bułki tak chodzę....

      Usuń
    6. i prezentujesz się przy tym tak jak Ania...?

      Usuń
    7. Jak Ania czyli jak? Ona jest jakaś niezwykła czy co? Prezentuje się jak dziewczyna w dżinsach i bluzie.

      Usuń
  9. Jaki podkład użyłaś na buzię? :-) A tak ogółem to jaki bardziej polecasz podkład do bardzo jasnej karnacji- Vichy, Dermablend czy Vichy, Aera Teint Pure? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do bardzo jasnej Aera, a w tym wpisie mam Dermablend wymieszany (1:1) z kremem nivea. :-)

      Usuń
    2. Aniu, a mogłabyś napisać jakie kremy nawilżające polecasz? Czy ten od Nivea Soft? :-) W te wakacje dzięki Tobie, kupiłam sobie krem z filtrem od SVR i byłam zachwycona! Jeden z nielicznych filtrów, który mnie nie uczulił.

      Usuń
  10. Jaki zalew jeszcze zielony ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak, od jutra znów wrócą te chwile, o których piszesz w poście: "Jeszcze tylko 5 minut" :-D Ostatni rok studiów przede mną, a za mną ostatnie w życiu wakacje :-) Będę je wspominać z sentymentem. Tobie również spokojnego tygodnia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie trzymam kciuki by był bogaty w najlepsze wspomnienia! :-)

      Usuń
    2. Dziękuję Ci bardzo :-)

      Usuń
  12. Anius zdarza Ci sie isc na uczelnie bez pomalowania oczu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówienie do studentki medycyny Anius, Anus itp. jest dość niebezpieczne...;)

      Usuń
    2. Zgadza się :) ale zabawnie wyszło... :)

      Usuń
    3. szczerze, przez 4 lata jeszcze ani razu nie widziałam, żebyś była niepomalowana ;)

      Usuń
  13. Takie dni pojawiają się często, czasami aż za często :) Ale nas, kobiety ratują własnie takie ubrania jak w powyższym poście :)
    Pozdrawiam, Misha

    OdpowiedzUsuń
  14. jak zawsze bardzo fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam tak na luzie. Na Twojej filigranowej figurze zwykłe ciuchy wyglądają nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wyglądasz:) Prosta i najwygodniejsza stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zmieniłaś telefon? Jaki masz teraz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A miał być iPhone? Tak mówiłaś kiedyś...

      Usuń
    2. Zastanawiałam się nad iPhonem, ale w momencie gdy wygasła mi umowa z Play i chciałam ją przedłużyć - nie mieli ich już. Spodobał mi się ten i jest. :-)

      Usuń
    3. A jaki to model? Ciekawie wygląda, trochę jak iphone.

      Usuń
  18. Te ubrania wyglądają na strasznie złej jakości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potrafisz przyjąć krytycznej uwagi?

      Usuń
    2. na pewno potrafi, wyluzuj :) ubrania wyglądają genialnie :)

      Usuń
    3. Nie przejmujmy się krytyką, bo nie warto:)

      Usuń
    4. Jakoś właśnie nie widać, żeby potrafiła, a szkoda :/

      Usuń
    5. Widać, że są z tworzysz w sztucznych, jakby się miało je wytrzeć gąbką.

      Usuń
    6. Kupujesz w moodo, więc nic dziwnego, że jakość zła.

      Usuń
    7. Akurat jakość moodo jest naprawdę bardzo dobra, szczególnie polecam rzeczy bawełniane. :-)

      Usuń
    8. również nie mam zastrzezeń co do większości ubrań z moodo

      Usuń
  19. Uwielbiam Twojego bloga, a co za tym idzie Twoje stylizacje:-) w każdym zestawie, nawet najprostszym zachwycasz.
    Powodzenia na kolejnym roku studiów:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice outfit, I like the sportswear vibe to it.

    hugs
    Andy
    theblacklabelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Naturalność w Twoim wydaniu to coś pięknego:-) tak trzymaj:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki masz lakier i kolor na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń
  23. Niewyspana, zmęczona, wkurzona, po wstaniu lewą nogą - jeśli te cechy danego dnia do mnie pasują, wtedy ZAWSZE towarzyszy mi ciepła bluza i wygodne, płaskie butki :) Podobnie, jak u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Od jakiegoś czasu poluję na taki różowe rurki. Przekonałam się do jasnych spodni zimową porą.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podoba. Codzienny,praktyczny strój na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz przeuroczo i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  27. a ja codziennie idę do pracy do kancelarii i luźne bluzy, kolorowe spodnie i emu są niedozwolone, w weekendy się uczę i nie wiem co to leniwy dzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego chciałaś, więc cierp;)

      Usuń
    2. Podziwiam za pracę w kancelarii, ale myślę, że spokojnie mogłabyś na uczelnię ubrać taki zestaw. Ewentualnie zamienić bluzę na sweterek.

      Usuń
    3. jestem na aplikacji, studia juz dawno skonczyłam, a lużne zestawy i jeansy zupełnie odpadają

      Usuń
    4. Szkoda, ale praca w kancelarii i aplikacja to ogromne osiągnięcie, nie znamy się, ale mogę spokojnie napisać, że bardzo podziwiam:)

      Usuń
    5. Ambitnie!

      Usuń
  28. Bardzo fajny post. Masz figurę trzynastolatki, pozazdrościć:) Często odwiedzam Twojego bloga i muszę przyznać, że motywujesz mnie do tego, aby bardziej dbać o siebie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100% :)

      Usuń
    2. Figura 13latki - pozazdrościć? Po pierwsze Ania nie ma takiej a po drugie kto chciałby mieć figurę jak trzynastolatka, litości :D

      Usuń
  29. Ja mam dużą prośbę: KIEDYŚ DOSTAŁAŚ KOSMETYKI BENEFIT CZY MOGŁABYŚ TERAZ ZROBIĆ POST I PODAĆ TAM SWOJĄ OPINIĘ- KTÓRE POLECASZ A KTÓRE ODRADZASZ I JAKIE DZIAŁANIE ZOBACZYŁAŚ, BO NIE ZAWSZE TO CO PISZE PRODUCENT SIĘ SPRAWDZA;P Pozdrawiam ciepło!:)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i czekam z niecierpliwością;*
      Ola

      Usuń
  30. czasami trzeba wrzucić na luz i założyć coś ciepłego, miłego i wygodnego na maxa!:)
    Super zestaw!
    Pozdrawiam --> http://curls-and-waves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale pięknie wyglądasz w tych spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Na przyszłość - tak, już wszyscy wiemy że jesteś taka chudziutka, szczuplutka, drobniutka, ale zdjęcia od tyłu w stylizacjach jakoś mało wnoszą ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były zrobione bardzo spontanicznie i nam się spodobały, a czy coś wnoszą? Nie wiem - ile osób tyle opinii. Pozdrawiam. ;-)

      Usuń
    2. Nam też się spodobały!

      Usuń
  33. cudownie wygladasz:D

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. fajne zestawienie kolorów:) zazdroszcze Ci włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Aniu masz HTC? :))

    OdpowiedzUsuń
  36. wyglądasz naturalnie i uroczo - klasa:) pozdrawiam

    http://stylishsideoflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Jaki to model emu? Chodzi mi o długość. Ja nigdy nie próbowałam ich wywijać, a fajnie wyglądają. :)

    Pozdrawiam,
    Hanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emu Stinger Hi - czyli te wysokie. :-)

      Usuń
  38. bardzo ładnie!:) prosto i luźno - to lubię :) to jest ubranie,a nie przebranie tylko do zdjęć;))
    Masz cudowne gęste włosy, zazdroszczę!:)
    z wielką przyjemnością obserwuję i zapraszam do siebie;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. jak mam okazję na "leniwy dziań" co niestety zdarza się wyjątkowo rzadko, to spędzam go.... w pidżamie i w łóżku :) Ale jeśli chodzi o mega szybki strój, gdy jestem spóźniona jest o zazwyczaj szary t-shirt, czarna ramoneska, jeansy i czarne botki. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziewczyno Ty we wszystkim wyglądasz pięknie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zdecydowanie lepsze stylizacje w luźnym stylu proponuje Kasia Tusk. Tej stylizacji zabrakło charakteru. Poza tym zestawienie tej torebki i butów emu jest zupełnie nieudane. Znacznie lepiej wyglądałyby trampki w tym zestawie. Plus za oryginalny kolor spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładnie :)

    Aniu, jaki to model emu?

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowny styl ! Cudowna osoba z klasą ! :) Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak zwykle wyglądasz ślicznie! :)

    Aniu, czy możemy liczyć na post o pielęgnacji włosów?

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  45. Aniu jakie jest Twoje ulubione danie i deser? :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wygoda czasem jest najwazniejsze, luzno i wygodnie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale Ci lewe ucho odstaje....

    OdpowiedzUsuń
  48. Aniu, czy weekendy spędzasz w książkach czy relaksujesz się? Własnie zaczęłam I rok i jestem tak wykończona....a wszyscy wokół nie odpuszczają z nauką...czy ja się nie nadaję? :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyzwyczaisz się! Nie odpuszczaj tylko. Pierwszy rok jest najważniejszy. Motywuj się ciągle. Pamiętaj, że nie każdy może studiować i to, że się uczysz powinno być dla Ciebie szczęściem. Gdy zaczniesz już więcej łapać z danego przedmiotu, to nauka stanie się przyjemnością.
      Pozdrawiam serdecznie,
      inna Ania.

      Usuń
  49. Aniu, jakie masz jeszcze kolory/wersje emu? Zawsze uważałam te obuwie za nieciekawe, a teraz mam realną ochotę sobie kupić jedną parę na próbę :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Mogłabyś zaprezentować jak spinasz włosy w ten "koczek" :) ? też mam dużo włosów ale nie potrafię tego tak pięknie spiąć :) dziękuje, Monika

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)