czwartek, 26 września 2013

AUTUMN

W dzisiejszym wpisie pierwszy jesienny post w tym roku. Wiem, że nie wszyscy przepadają za tą porą  - coraz krótsze, chłodniejsze dni, przymrozki i deszcz, duuuuużo deszczu. ;-) Mimo wszystko uważam, że ma to swój urok. Długie wieczory z kubkiem gorącej czekolady, ciepły koc i dobra książka w ręku brzmi chyba nieźle? :-) Odnośnie dzisiejszej stylizacji - czarną całość przełamałam karmelową torbą i dużą apaszką w panterkowy wzór (dominującym, topowym motywem nadchodzącej jesieni jest motyw zwierzęcy). Jednak najbardziej istotnym elementem  kalosze, ponieważ uważam, że o tej porze roku ciężko się bez nich obejść. ;-)











sukienka i kurtka - SheInside, apaszka - oasap, kalosze - Hunter ( eButy.pl )

84 komentarze:

  1. Prosto i bardzo fajnie ;) kalosze kupione, ale oby przydawały się jak najrzadziej ;) zdradzisz jakiego eyelinera używasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. co mam zrobic aby moje krotki, cienkie wlosy wygladaly tak jak Twoje?:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zadbać o nie i zapuścić .__. ?

      Usuń
    2. Skoro masz cienkie włosy to juz niestety nic z tym nie zrobisz :). Ale jeśli będziesz o nie dbala i lekko zapuścisz to bedą wyglądały równie pięknie, mimo tego, ze sa cienkie :)

      Usuń
    3. Dziewczyny! Cienkie włosy zawsze może leciutko potapirować. ;-) Ale nie no tak na serio...:-D Przy zapuszczaniu najważniejsze jest regularnie podcinać końcówki, plus dobry szampon, odżywka/jedwab w sprayu i można także stosować olej arganowy lub lniany. Zawsze można też suszyć włosy na grubej, okrągłej szczotce- efekt puszystości gwarantowany! :-D

      Usuń
    4. Ja mam cienkie włosy i długo z nimi "walczyłam", a teraz naprawdę je lubię, choc jak to cienkie, mają swoje humory ;-). Polecam:
      1. stosowanie olejów - świetnie nawilżają
      2. odstawienie szamponów z slikonami i SLS. A jeśli silikony to w odżywce albo serum na końcówki. Mi najbardziej odpowiadają szampony z Alterry z Rossmana albo z Green Pharmacy ;)
      3. Regularnie robić wcierki (czarna rzepa, pokrzywa, kozieradka).
      4. Mozna tez spróbować malować henną, która "podbija" nasz naturalny kolor i chroni włosy
      5. Polecam płukankę z octu jabłkowego, która pomaga domknąc łuski włosa
      Po ponad roku takiej pielegnacji moje włosy z suchych cienkich piór stały się trochę gęstsze, puszyste i zdrowe :)

      Usuń
    5. A jakie niby plusy wynikają ze stosowania jedwabiu? Przecież jedwab to jak podkład na twarz - stajesz się od niego ładniejsza, ale nie leczysz problemów z cerą. Dokładnie tak działa jedwab.

      Usuń
    6. Jedwab nie ma leczyć i odżywiać, ale zabezpieczać końce. Chodzi o ochronę przed zniszczeniami.

      Usuń
    7. Może i zabezpiecza, jak impregnacja buty, ale wcale nie czyni ich lepszymi. Spłukując jedwab, spłukujesz urodę tych włosów.

      Usuń
  3. FANTASTYCZNIE:) Masz naprawdę świetny gust i wyczucie stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu czy na Oasap to jest jedyna apaszka z motywem panterki? Na zdjęciu wygląda strasznie jasna , a Ty masz w intensywnych kolorkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety moja jest już niedostępna, ale ta którą ogladalaś jest niemal identyczna. ;-)

      Usuń
  7. Świetna stylizacja :) Anno na Twojego bloga trafiłam całkiem niedawno jednak chyba wszystkie wpisy już przerobiłam... podziwiam Twoją wyjątkową urodę i włosy i tak sobie myślę czy zastanawiałaś się kiedyś na przefarbowaniem włosów na rudo? taki miedziany kolor myślę, że wyglądałabyś obłędnie :)
    Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się tu podoba. :-) Zapraszam!
      Nie, nad rudym kolorem nigdy się nie zastanawiałam...;-)

      Usuń
  8. Kolejna ciekawa stylizacja, której Ci Aniu serdecznie gratuluję! ;) Szkoda tylko, że tej sukienki nie widać w całości, bardzo jestem jej ciekawa.
    Pozdrawiam
    Marry
    PS: Ja ze wszystkich pór roku jesień lubię najbardziej, w wełnianych swetrach i apaszkach czuję się najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja, tak dla swobodnych i niewymuszone połączeń idealnych na uczelnię :) Aniu, zeszłej jesieni i zimy zamieszczałaś sporo "domowych" zdjęć, które wprowadzały przyjemny klimat. Czy w tym roku też możemy na to liczyć?

    Mimi

    OdpowiedzUsuń
  10. jaką masz grubośc rajstop???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile dobrze pamiętam - 50. :-)

      Usuń
  11. Podasz link do sukienki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwilowo jest niedostępna, ale ma się jeszcze pojawić. :-)

      Usuń
  12. Aniu, znowu mnie zachwycasz. Stylizacja jest prosta, skromna, a wyglądasz w niej tak pięknie!! :) Podoba mi się szczególnie połączenie sukienka + kalosze. Całość w 100% trafia w mój gust.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie, jak zwykle. Jeny, masz przecudowne włosy!!! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kalosze jak najbardziej na to co dziś jest za oknem :) niestety szaro buro i ponuro :)

    OdpowiedzUsuń
  15. aniu! wygladasz IDEALNIE!

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu. Jak zwykle przepięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja już typowo jesienna :) Pięknie :) Świetna kaloszki :D Pozdrawiam i Zapraszam do mnie :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Perfect :-) Aniu, czy mogłabyś napisać jaka jest wysokość tych butów w cm? Szukam właśnie wyższych kaloszy, takich około 40 cm czy te tyle mają? z góry dziękuję za odp. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mierząc z obcasem - 40,5 cm.
    Bez obcasa 38,5 cm. Rozmiar 37. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna chusta - sama muszę się w taką zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy sukienka jest z długim rękawem?

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu czy możemy liczyć na post z filmikiem jak robisz tego koka że tak ładnie okrągły Ci wychodzi? Bardzo prosimy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. up ! :)

      Usuń
    2. Również bardzo by mnie to zainteresowało :) !

      Usuń
  23. Bardzo korzystnie się prezentujesz. Skromnie, bez udziwnień i elegancko :)

    Tak, jak wspominałaś: każda pora roku ma jakieś plusy. Jesień lubię właśnie za romantyczne wieczory, za nastrojowe chwile z ciekawą książką, za ogień w kominku... I za piękne, kolorowe liście. Czasami mam wrażenie, że ta nasza polska, złota jesień jest zdecydowanie ładniejsza niż ta irlandzka.

    Pozdrawiam ciepło, serdecznie i wesoło, wszak weekend coraz bliżej! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również uważam, że jesień ma swój urok :-) Lubię się zaszyć pod kocem w szary ponury dzień z kubkiem gorącej herbaty z gęstym malinowym syropem, które skrzętnie z mamą przygotowałyśmy oglądając ulubiony serial z ukochanym lub z książką w ręku :-) Pięknie wyglądasz :-) Włosy jak zwykle perfekcyjne! Pozdrawiam Cię serdecznie ;-*

    OdpowiedzUsuń
  25. Prosto i z klasą :) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  26. zestaw jak najbardziej w moim stylu:) śliczna chusta;)

    OdpowiedzUsuń
  27. wyglądasz idealnie :)) klasa!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz perfekcyjnie,torba,kalosze cudowne!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. jak robisz tego koka? mi zawsze wychodzi jakiś krzywy ; //

    OdpowiedzUsuń
  30. ślicznie! moje huntery już też czekają w gotowości, mimo iż zazwyczaj trzymam je w pudełku. Jednak ta jesień jest wyjątkowo deszczowa w porównaniu do poprzedniej:(

    OdpowiedzUsuń
  31. zawsze nie mogę się na Ciebie napatrzeć :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie wyglądasz, jak zawsze, zdjęcia cudowne, stylizacja super- bez przesadnych udziwnień, prosta, ale z charakterem, uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Stylowo, świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Stylizacja bardzo mi się podoba, a szczególnie torba (:

    OdpowiedzUsuń
  35. Baaaardzo mi się podoba ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  36. WSPANIAŁE POŁĄCZENIE NA JESIENNE DNI!!
    ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  37. fajnie masz upięte włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. genialnie! tak prosto ale jak super, i wszystko tak dobrze gra!:)

    pozdrawiam:***

    OdpowiedzUsuń
  39. cudownie wyglądasz, świetnie Ci w koku :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądasz wspaniale! Nic dodać nic ująć! :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ania! Ciesz nasze oczy częściej!

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne włosy. Piękna Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziewczęca stylizacja- bardzo na plus :) Aniu, pisałaś gdzieś chyba, że starasz się myć włosy co dwa dni- znasz jakieś sposoby na przedłużenie ich świeżości? I czy związujesz je na noc w koczka/warkocz/kucyk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też myłam codziennie, odkąd odstawiłam agresywne szampony z SLS i z oblepiaczami (slikonami), mogę spokojnie je myc co 2 dni, mimo że są cienkie :)

      Usuń
    2. Kalosze są świetne, a przede wszystkim praktyczne, nie wyobrażam sobie już wyjść na deszcz w zwykłych butach :D Stylizacja super.

      Usuń
  44. szkoda, że chustę w panterke ma już co 2 osoba

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo elegancki, a zarazem prosty zestaw.Twoje włosy są niesamowicie gęste i piękne.Sama natura:)Zostałam zachęcona do częstych odwiedzin:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Marzę o takich kaloszkach, są mega ładne.

    OdpowiedzUsuń
  47. Mogłabyś odpowiedzieć na maila, którego Ci wysłałam? :) (w temacie: studia)

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam jesienne wieczory! ;)
    Wspaniała torba.

    Aniu, mam pytanie. Gdzie warto zamówić personalizowaną bransoletkę? Na Lilou czy Mollie? Proszę o odpowiedź.
    Pozdrawiam, Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robisz czasem zakupy w Jackpocie albo Benettonie?

      Usuń
  49. cudna Ania <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Myślisz o wyjeździe na Erasmusa?

    OdpowiedzUsuń
  51. Kalosze mi psują całą stylizację, są takie nieeleganckie... :(

    OdpowiedzUsuń
  52. A ja mam pytanko nie związane z postem ;) Jak stałaś się ambasadorką Yankee Candle?

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja tam uwielbiam kaloszki i uważam, że idealnie pasują do tej stylizacji. Pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo fajna stylizacja - prosto i z klasą. Uwielbiam szale w panterkowy wzór, ale tylko taki w klasycznych kolorach, inne często wyglądają tandetnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)