poniedziałek, 19 sierpnia 2013

BICYCLE STYLE

Pamiętacie moje wpisy o 'Cycle Chic' z ubiegłego roku? Miejska elegancja ma oznaczać niewymuszony i komfortowy, a przede wszystkim stylowy sposób ubierania się rowerzystów. Do dnia dzisiejszego uważam, że rower określa styl jego właściciela. Na sobotnią przejażdżkę wybrałam zwiewną, transparentną koszulę w panterkę oraz czarne, luźne spodnie. Do tego wygodne sandałki oraz złoty zegarek w męskim stylu, który był jedynym dodatkiem. :-)







koszula - Oasis, spodnie - Moodo, zegarek - Asos, sandałki - Tommy Hilfiger ( zebra-buty.pl )

162 komentarze:

  1. ja uwielbiam jeżdzić na rowerze !:)a bluzka jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ankaaaaaa! Gdzie się podziały twoje piękne puszyste włosy?!???????? ;-/ Coś Ty z nimi zrobiła?????

    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyprostowałam. :-)

      Usuń
    2. Dokładnie! Kobieta czasami potrzebuje odmiany :)

      Aniu pozdrawiam ;)

      Usuń
    3. Może one takie po prostu są, ani piękne, ani puszyste?
      Swoją drogą dziwne, że chodzisz zawsze w tym koku, a na rower, gdzie spięte włosy byłyby wygodne, to właśnie je rozpuściłaś.

      Usuń
    4. Czepiacie się, dla mnie Ann wygląda ślicznie:) Fajny masz rower:)

      Usuń
    5. teraz widać jakie Ania ma naprawdę włosy, i że puszystość to jedynie efekt stylizacji

      Usuń
    6. Hahaha, jestescie smieszne. :) Nie trzeba byc mega inteligentnym zeby zczaic, ze jezeli ktos ma krecone/falowane wlosy i je wyprostuje to traca na swojej objetosci. Normalnie Ameryke odkrylyscie!! :D:D:D

      Usuń
    7. A co z nimi nie tak? piękne, zdrowe włosy i mimo, że wyprostowane wciąż puszyste i w dobrej kondycji. niektórzy zamiast wziąć się za siebie, leczą kompleksy wypisując idiotyczne komentarze, na dodatek anonimowo pf

      -edi

      Usuń
    8. Zgadzam się - pani Anna ma przepiękne włosy, także w tym wydaniu. Sama mam podobną strukturę i wiem, jak trudno wówczas o zachowanie niesamowitej objętości, w przypadku gdy chce się włosy wyprostować. Dodam, że cała stylizacja zachwyca. Można się zapatrzeć. Jest niewymuszona i elegancka zarazem. W sam raz na przejażdżkę rowerem po takiej pięknej okolicy. Natura górą! - Anna

      Usuń
    9. Zgadzam się - pani Anna ma przepiękne włosy, także w tym wydaniu. Sama mam podobną strukturę i wiem, jak trudno wówczas o zachowanie niesamowitej objętości, w przypadku gdy chce się włosy wyprostować. Dodam, że cała stylizacja zachwyca. Można się zapatrzeć. Jest niewymuszona i elegancka zarazem. W sam raz na przejażdżkę rowerem po takiej pięknej okolicy. Natura górą! - Anna

      Usuń
    10. Mądrale porównajcie sobie chociażby włosy z wpisu "Sunny - rainy - sunny" z zeszłego roku - też wyprostowane ale wyglądające o niebo lepiej niż w aktualnym poście. Po prostu nie wyglądają tutaj najlepiej, i widać że ta bujna czupryna to nie tylko natura ale też stylizacja:-)

      Usuń
    11. Zauważ, że tam mam inną fryzurę - krótką i mocno wycieniowaną grzywkę, która pod wpływem 'wicherka' się mocno unosi. Od ponad roku nie podcinałam grzywki i jest już dosyć długa, 'wicherek' robi swoje nadal, ale teraz upinam mocno unoszące się pasmo pod włosami nad uchem i przykrywam warstwą włosów z góry ( co zresztą widać na zdjęciach ). :-)

      Pozdrawiam!

      Usuń
    12. Anka, tak bardzo zabolała Cię prawda? ;-) Ty po prostu nie masz odwagi się przyznać, że Twoja bujna fryzura to tylko kwestia odpowiedniej stylizacji. ;-) A tak w ogóle jeśli ktoś ma kręcono/falowane włosy, to one już same w sobie są puszyste, a jeśli posuszysz sobie włosy z głową spuszczoną w dół (lekki tapir), potem utrwalenie to nic dziwnego, że mają taką objętość.

      Może tak 'hardcorowo' traktowałaś swoje włosy (tapir + lakier), że w końcu się, że tak powiem 'skończyły'... ;-) Daj im odżyć!!!! To wrócą takie jak z postu ''Sunny-rainy-sunny' bo widać kolosalną różnicę!

      Pozdrawiam
      P.

      Usuń
    13. Aniuś a miałas kiedyś prostą grzywkę?? Czy masz kręcone, czy proste tak czy siak nawet jakbyś worek na Siebie założyła to i tak jesteś tak piękną ze nic by Ci nie zaszkodziło:)

      Usuń
    14. Ania, czemu tak koniecznie chcesz, żeby wszyscy zachwycali się Twoimi włosami? Tak bardzo Ci ten podziw potrzebny?
      Pozdrawiam

      Usuń
    15. P. - nie, nie zabolała mnie Twoja 'prawda'.Ile osób tyle racji. :-)
      Anonimowy I - Nie, nie miałam. ;-)
      Anonimowy II - Dlaczego wmawiasz mi takie rzeczy?

      Usuń
    16. Wmawiam?
      Niczego Ci nie wmawiam, tylko pytam.
      Komentarz, który napisałaś na temat swojej fryzury świadczy o tym, że koniecznie chcesz być podziwiana, chwalona. Dla mnie takie tłumaczenie to po prostu strach przed utratą uwielbienia i stąd moje pytanie: czemu tak Ci na tych pochwałach zależy?
      Pozdrawiam.

      Usuń
    17. Sądzę, że osoby, które wpisują tu negatywne opinie i prowokują dziwne dyskusje, nie powinny dręczyć swoich oczu i poszukać innych blogów, aby je podziwiać, albo mogłybyście, dziewczyny, prowadzić każda własnego bloga i byłoby coś nowego. Dla mnie Ania jest zawsze inspirująca, twórcza i zawsze wyczekuję z niecierpliwością nowych pomysłów, czekam na każdy post i jestem zachwycona, tyle mi wystarczy, aby mieć lepszy dzień:)
      Zoe

      Usuń
    18. OMG.

      Jestem w szoku, że komukolwiek chce się wkładać aż tyle energii w analizę jakości i ilości włosów obcego człowieka o.O

      Ja sama mam podobnej puszystości włosy do Ani, chociaż krótsze, bo dopiero zapuszczam, może za kilka miesięcy będą wyglądały równie efektownie :) Chociaż miałam z nimi różne przeboje - wypadały, łamały się, odkąd zaczęłam je regularnie podcinać i nawilżać, są naprawdę zajebiste. No, i kręcone, ale to już dzięki naturze.

      Usuń
    19. Nadal są puszyste i jest ich tyle, że Ania mogłaby nimi obdzielić jeszcze z dwie dziewczyny:)
      Niesamowite masz te włosy. Jesteś ewenementem czy w rodzinie też są tak bujne czupryny ?:)

      Ania

      Usuń
  3. Jaki piękny rower! I świetny zestaw ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz w wyprostowanych włosach! Dużo lepiej moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uważam, że lepiej!!! :)

      Usuń
  5. Wszystko super. Ja jednak jeżdżę na rowerze dla zdrowia i przyjemności a nie dla lansu i przewiewnej panterki. Zakładam że oszałamiających dystansów w tym stroju nie robisz. Na rower zakładam dres.No ale może się nie znam. Ulka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 'Cycle Chic' chodzi o to, że w dzisiejszych czasach rower w codziennym życiu nie służy jedynie do jazdy sportowej, ale jest także wygodnym środkiem codziennej komunikacji. Także zamiast jechać na lody, pizzę itp. samochodem - wybieramy rower. ;-)

      'Oszałamiające dystanse', o których wspomniałaś pokonuję na rowerze górskim, w typowo sportowej odzieży i adidasach. :-)

      Usuń
    2. Oo... Chciałabym Cię zobaczyć na rowerze górskim! ;-) Da się? :-)

      Usuń
    3. Oo... Chciałabym Cię zobaczyć na rowerze górskim! ;-) Da się?

      Usuń
    4. dla mnie bomba. rower to dla mnie normalny środek transportu, nie czuję potrzeby ograniczania się w kwestii ubioru. Czemu mam zakładać dres zamiast sukienki, na kawę czy na zakupy tylko dlatego, że wybieram się tam na rowerze? Wbrew pozorom również dla przyjemności oraz zdrowia :) I nie bardzo wiem, jakie długości są oszałamiające? :)

      Usuń
    5. No to Ulka, wybierz się (samolotem) do Paryża, tam zobaczysz jak dziewczyny śmigają na rowerach w sukienkach, spódniczkach, w szpilkach, w Polsce tego nie widać, no może w Warszawie czasem;) Ania jest super!:)

      Usuń
    6. Ahh ta światowa Warszawa!

      Usuń
    7. Niektórzy to się czepiają! Dzisiaj pokonałam dystans 13 km w jeansach balerinkach i zwiewnej bluzce. Można? Można!! Kasia

      Usuń
    8. dlaczego miejska elegancja pokazana jest na polnej drodze?, to zaprzeczenie

      Usuń
    9. Może np. mieszka na wsi a jedzie do miasta ? :) Wszystko fajnie gdyby nie ta panterka... strasznie kojarzy mi się z kiczem ;/

      Usuń
  6. Włosy w dzisiejszym poście nie wyglądają najlepiej, przyklapnięte, napuszone... Jakby za bardzo wycieniowane? Bad hair day czy nieudana wizyta u fryzjera?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są po prostu wyprostowane. ;-)

      Usuń
    2. :) masz bardzo ładnie wycieniowane włosy i tak ładnie wyglądają wyprostowane, idealnie są dopracowane i ułożone :) O żadnym przyklapnieciu nawet nie ma mowy Kochana :) Aga

      Usuń
  7. Ahhh! Jestes moim idealem!!!! Subtelnosc i pelna klasa :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile dalas za bluzke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od chlopaka???

      Usuń
    2. Od Mamy mojego Chłopaka. ;-))

      Usuń
    3. Widac, ze macie ze soba dobry kontakt..zazdroszcze! Mama mojego chlopaka to pewnie przeciwienstwo mamy twojego chlopaka. Jestem z nim juz 3 lata a ona dalej nie moze sie pogodzic, ze bedziemy razem..nie pogratulowala nam nawet zareczyn a jak na mnie patrzy to z mega niesmakiem..:| Takze masz Aniu szczescie!

      Usuń
    4. A, dziewczyno, co się przejmujesz. Ja ze swoją prowadzę wręcz zimną wojnę. Grunt to pokazywać chłopakowi, że u ciebie będzie miał lepiej :)

      Usuń
    5. Heh, poprawiłaś mi humor :D Mama mojego chłopaka też patrzy na mnie z 'niesmakiem', bo ja studiuję farmację, a on medycynę... I że co? Ja jestem gorsza? ;-/ Czasami tak się wręcz czuję... ;-(

      Usuń
    6. No to po prostu jest głupia. Ludzie mają różne zainteresowania i różne drogi realizacji pasji.

      Usuń
    7. Farmacja ciężki i ciekawy kierunek. Sama chciałabym to studiować ale pewnie nie dałabym rady :(

      Usuń
  9. Wszystko idealnie dopasowane. Wyglądasz pięknie i masz śliczny rower :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie i sandałki- OK! Ale koszula? Tandetna.

    Piesek najsłodszy! ;-)

    Majka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem koszula jest śliczna. Jeżeli masz na myśli wyłącznie wzór to muszę się zgodzić, że panterka w dużej ilości może wyglądać tandetnie, ale wykorzystana z umiarem i w odpowiednim otoczeniu kolorów pozostałych ubrań i dodatków w stylizacji - jest kropką nad 'i' i mimo wszystko wygląda subtelnie i elegancko. :-)

      Usuń
  11. bardzo elegancko

    OdpowiedzUsuń
  12. Skąd rower? Genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  13. wow bardzo mi sie podoba :) ale masz fajny rower ;)

    Jeśli chcesz - zapraszam do mnie ;D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny zestaw :) też mam taki styl:) nie lubię ubierać adidasów i dresów na rower, trzeba się czuć kobieco, nawet wtedy kiedy potrzebuję na podjechać do sklepu na dwukołowcu :) Pozdrawiam :) +fajny rower :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu jak zwykle wygladasz cudownie. Klasa , szyk i elegancja ktora prezentujesz za kazdym razem jest niepowtarzalna!:))Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pies jest przeuroczy:)
    Przyjemnie się patrzy na Twoje zdjęcia i chcę się więcej:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny rower, mam w takim samym miejskim stylu tyle, że różowy. Komfort przemieszczania się po miejskiej dżungli i polnych dróżkach 100 razy lepszy niż na rowerze górskim. Czy zegarek Asos kupiłaś w ich sklepie internetowym czy przez Allegro? Bo bardzo mi się podoba!

    Pozdrawiam,
    Mimi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepie internetowym, w ubiegłym roku. :-)

      Usuń
  18. Świetny zestaw i bardzo ładnie Ci w tych wyprostowanych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zestaw śliczny , rower cudny. Z moim w tym samym stylu nie potrafię rozstać się na dłużej :) Jednak fryzura udowodniła, że niestety Twoje włosy nie są z natury gęste i puszyste
    Pozdrawiam Karola

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piesek nie wyskakuje z kosza? :D Moja niestety by nie usiedziała w nim więcej niż 5min

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu wyglądasz ślicznie! Nie słuchaj zazdrośnic! Włosy masz najpiękniejsze jakie widziałam w życiu i mimo, że ja mogę tylko o takich pomarzyć to nie pluję jadem z zazdrości jak niektóre osoby widzę :/
    Aniu mam pytanie. Dlaczego na Twoim blogu są takie małe zdęcia? Fajniej by się oglądało, gdyby były większego formatu bo i wtedy widać lepiej stylizację !Taka moja mała rada :) Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu wyglądasz REWELACYJNIE w tych wyprostowanych włosach.! Normalnie nowa Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam typowo sportowy rower. Nie mam pieniędzy na takie "eleganckie rowery". Nie mam także problemu z tym, aby moim rowerem śmigać po mieście :) Nie mniej jednak Ty wyglądasz zjawiskowo, wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja! Też planuję zakup takiego miejskiego roweru, bardzo przypadł mi do gustu Cycle Chic ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widać, że nie jesteś weteranką wycieczek rowerowych ;) Ale stylizacja bardzo ciekawa, zwłaszcza koszula na plus.

    OdpowiedzUsuń
  27. Strasznie uroczy post poprzez psiaka... i Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu, wiem, ze to blog o modzie, ale...Twój rower...:)...Czy mogłabys podac na niego namiar (link, sygnaturę to znaczy np. MAXIM 1.1 LADY)? Byłby swietnym prezentem dla Siostry Mej. Wiem, ze o taki marzy :)Pomóż proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. mam identyczną opinię na temat panterki!
    świetnie sobie z nią poradziłaś w tym zestawie, wyglądasz kobieco i subtelnie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Geez.. co sie tak wszyscy czepiaja tych wlosow? :/
    rower boski :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Wygladasz fantastycznie i psiunio cudo!
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładnie, marzy mi się taki vintage rower. śliczne włosy.

    http://blondnatu.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  33. bluzeczka bardzo mi się spodobała, tyle że pod transparentne bluzki wolę zakładać cielistą bieliznę, wtedy tak się nie odznacza

    OdpowiedzUsuń
  34. ładnie Ci w tej panterce az sama mam ochote sie skusic :) aha

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj piękna koszula ! Ja jednak nie jestem wielką rowerzystka, nie bardzo lubię się na nim poruszać, zdecydowanie wolę rolki ! :)

    Zapraszam : http://zdeterminowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. buty!!!! bluzka!!! rower!!! cudownie!:D

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna bluzka i rower :)
    Zapraszam do siebie:





    http://www.chwytamchwile.pl/index.php?page=blog

    OdpowiedzUsuń
  38. rower piękny, psiak uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniały ten Twój rower! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądasz cudownie :) Pięknie Ci w takiej fryzurze. A roweru bardzo zazdroszczę, ja kupiłam taki beznadziejny bez przerzutek, bo był nie drogi i mi się spieszyło, a teraz nim nie jeżdżę :/
    Powiem Ci, że mimo panterki strój wygląda na bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Możesz podać link do tej bluzki?
    Pzdr
    mal_gosia

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziewczyny!!!! Rozumiem, że nie każdemu musi się wszystko podobać, ale mieszkałam z Anią przez rok i jej bujna i puszysta fryzura to nie jest kwestia stylizacji, daję słowo!!!! Anuś, już wcześniej Ci mówiłam, że bardzo mi się podoba ta stylizacja ;) śliiiicznaś, o !!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajna odmiana w prostych włosach :) Aniu, czekam na aktualizację pielęgnacji włosów albo w ogóle post dot. pielęgnacji bo do tej pory wszystkie tego typu posty w Twoim wykonaniu były super. A te malownicze tereny to na Twoim rodzinnym Podlasiu czy w okolicach Krakowa?

    OdpowiedzUsuń
  44. Zdjęcia bajeczne!Pięknie wszystko dobrane.Jaki to model roweru i czy ten koszyk był w zestawie?Pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawa stylizacja ! ;)

    Zapraszamy do siebie, moze znajdziesz cos dla siebie :)

    Pozdrawiamy
    http://warszawskie-sloiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. zdjęcia mają wspaniały klimat! rower, piesek, Twoja stylizacja- baaardzo mi się podoba:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowny, piękny rower :) Bardzo podoba mi się Twoja koszula :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. a jak ma na imię Twój brat??/

    OdpowiedzUsuń
  49. Pamiętam ten wpis ♥♥♥ Śliczny rower i koszula :) Ja w tym roku ani sobie sandałów nie kupiłam, bo zawsze te co mi się podobały to nie było rozmiaru :<

    Zapraszam do mnie: Seszel.blogspot.com
    Może jeśli Ci się spodoba to zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  50. Aniu wyglądasz prześlicznie! Idealnie skomponowałaś bluzkę (bardzo ładną i elegancką lecz "trudną" ze względu na print)z resztą zestawu. Napiszę to już kolejny raz, bardzo podoba mi się u Ciebie dbałość o szczegóły i dobór kolorów. Sam pomysł na post bardzo udany. A rower... marzenie! ;)Twoje włosy zachwycają mnie za każdym razem, a tak wyprostowane przywodzą na myśl "miejską elegancję".
    Pozdrawiam serdecznie
    Paula :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Witaj Aniu
    Wysłałam Ci wiadomość, w sprawie koszuli, ale mi nie odpisałaś, czy to jest jeszcze aktualne.Proszę o info, pozdrawiam, Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieczorem Ci odpiszę, ale jeżeli chodzi o jeansową to aktualne. :-)

      Usuń
  52. Aniu, po prostu przyjdę do Ciebie w nocy i ukradnę Ci tą bluzeczkę:) - szukam cętkowanej koszuli od jakiegoś czasu i nie mogę znalezc odpowiedniej, Twoja jest idealna

    OdpowiedzUsuń
  53. ach zazdroszczę Ci takich pięknych włosów, zestaw świetny - wyglądasz delikatnie i kobieco, piesek przeuroczy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Aniu, co studiujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yyy... No jak to co? :D MEDYCYNĘ. :D Cóż by innego. ;-)

      Ela

      Usuń
    2. prawo jest jeszcze bardzo popularne wsrod blogerek i oczywiscie psychologia

      Usuń
    3. Kierunek Lekarski, IV rok.

      Usuń
  55. Miały być filmiki z wakacji i nie ma... ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wakacje się jeszcze nie skończyły, jeden filmik pojawi się na pewno. :-)

      Usuń
  56. a moim zdaniem Twoje włosy wyglądają najlepiej właśnie w TAKIM wydaniu, bez niepotrzebnego dodawania objętości przez stylizację i koka. zdecydowanie!
    pozdrawiam, Ola :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Rower jest świetny :) A Ty wyglądasz jak zawsze pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Oj ludzie nie sikajcie tak : -) tak się składa że pracuję w sklepie rowerowym i Maximy to bardzo słabe rowery. Śmieszne jest jak się rozczulacie nad wszystkim co tylko tu zaegzystuje :D
    Ania jak zwykle śliczna i z wdziękiem :)

    OdpowiedzUsuń
  59. A ja w niedziele rozstałam się z chłopakiem po 4 latach bycia razem:( Niby tak kochał a już sobie inną panne znalazł, a ja teraz miejsca sobie nie mogę znaleść bo mi jest po prostu bardzo przykro:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ze mną chłopak rozstał się po 1,5 roku związku... Mieliśmy wspólne plany na przyszłość. Nagle stwierdził, że jest zmęczony i musi odpocząć. Powiedział, że mamy tak odmienne charaktery, tak różne zdania, że on nie wyobraża sobie co to by było po ślubie... Nie martw się. Będzie dobrze :-) Widocznie czeka Cię w życiu coś lepszego :-)

      Usuń
    2. Trzeba wierzyć, że wszystko co nas spotyka dzieje się po coś. :-) Jestem przekonana, że to nie był 'ten' właściwy, i że jeszcze spotkasz miłość swojego życia! :-)

      Usuń
    3. tylko jak się ma 25 lat to już słabo ze znalezieniem kogoś bo większośc już zajętych, a reszta to niewypały:(Ale bardzo Wam dziękuję za wsparcie, jesteście kochane. Uwielbiam tu zaglądac. Ann a mam taką prośbę... jeśli kiedykolwiek będziesz chciała skonczyć blogowac uprzedz Nas, nie chciałabym żebyś znikneła stąd z dnia na dzień:( Buziaki:)

      Usuń
    4. Znajdziesz, znajdziesz. Trzymam kciuki za Twoje szczęście. :-)
      Pozdrawiam i powodzenia!

      Usuń
    5. 25 lat? I co z tego. Ja mam 27 :-) Wszystko w życiu dzieje się po coś :-)NIE MARTW SIĘ BO BĘDZIE DOBRZE!!! :-)

      Usuń
    6. Dziękuję Wam dziewczyny:)

      Usuń
  60. Świetnie wyglądasz! :)Można wiedzieć jaki to model roweru Maxim?

    OdpowiedzUsuń
  61. pięknie się to komponuje razem, śliczna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  62. świetne zdjęcia ! rower również :)

    OdpowiedzUsuń
  63. heh, Aniu nie przejmuj się zgryźliwymi komentarzami. Masz piękne włosy, a mało które wyprostowane są tak gęste. Niestety tak jest, że jak da się komuś zabrać największą zaletę, to ludzi robią to z przyjemnością. Masz śliczne, zdrowe włosy, na które uwielbiam patrzeć i bez cienia zazdrości piszę - w wyprostowanych jest Ci nawet chyba lepiej, ale nie prostuj za często, bo sobie zniszczysz ;)
    Uwielbiam klasyczne ubrania, ale uważam, że panterka, która jest zastosowana z klasą, nie wygląda źle i tutaj prezentuje się bardzo fajnie.
    Źle wygląda na każdej części ubrania, albo na tandetnej mini i bluzce z dekoltem do pępka.
    A ponieważ podoba mi się niesłychanie w tym wariancie, to może będziesz uprzejma podać mi link do tej bluzki, bo niestety nie mogę jej znaleźć w tym sklepie :(

    i nie mam pojęcia jakim cudem znajdujesz czas na pisanie tutaj czegokolwiek - podziwiam za organizację. Ja nie mam czasu w roku akademickim na nic :( więc gratuluję zorganizowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miły komentarz! :-)

      Usuń
    2. sama prawda. a czy moge liczyc na link do tej bluzeczki panterkowej? albo jej już nie ma albo jestem ślepa :(

      Usuń
  64. Aniu, czy mogłabyś mi napisać więcej informacji na temat tego pieska? Jaka rasa, ile ma latek i czy miała młode. Słyszałam, że taki piesek nadaje się dla alergików- ja właśnie mam alergię na psią sierść ;-( A bardzo chciałabym takiego pupila! :-)

    Zosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Jest to Maltańczyk, ma 8 lat i nigdy nie miała młodych. :-)
      Dla alergików rasa idealna! Także polecam. :-)

      Usuń
    2. Chciałam tak wypytać, bo tak czuję, że mój chłopiec chce mi kupić takiego pieska na moje urodziny! :-) Ale ja udaję, że nic nie wiem. :-P

      Dziękuję Aniu za informacje :-))

      Zośka

      Usuń
    3. :-D W takim razie będziesz zachwycona!

      Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w dniu zbliżających się urodzin. :-)

      Usuń
  65. Śliczna jesteś ! <33 Bardzo podoba mi się Twój blog, będę zaglądać tu częściej. Mam nadzieję, że zobaczysz mój komentarz i go przeczytasz :** Świetny styl i te pozy.. ahhh <33 Kocham To

    Zapraszam do mnie i mam nadzieję, że zostawisz po sobie ślad ;)

    camille-and-shop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Wiem, że studiujesz medycnę, ale jaką specjalizację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kierunek Lekarski. Specjalizacja po studiach...;-)

      Usuń
  67. wyglądasz świetnie i włosy piękne!

    OdpowiedzUsuń
  68. annaaanna-shop wrzuciłabyś coś nowego póki mam kaskę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A interesuje Cię coś konkretnego? :-)

      Usuń
    2. a gdzie w ogole mozna cos zobaczyc? :))

      Usuń
    3. Ty masz wszystkie fajne ciuszki:)

      Usuń
    4. kurtka skórzana z sheinside ;-)

      Usuń
  69. Kiedy pojawi się post z tą niebieską maxi dress? :-)

    Laura

    OdpowiedzUsuń
  70. mi się ta bluzeczka bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Aniu kiedy będą wyniki konkursu?:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. Słodki piesiu :> Ładna jesteś!

    Mam prośbę moglibyście na moim blogu kliknąć w baner po prawej stronie ? Byłabym wdzięczna! ♡

    rasberrynotebook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Tak jak na co dzień nie przepadam za panterką, twoja wersja przypadła mi do gustu.


    http://alice-in-wonderlaand.blogspot.com/ zapraszam do obserwowania i komentowania : )

    OdpowiedzUsuń
  74. Pięknie! Bardzo mi się podoba zestaw!
    100% w moim stylu :)

    Zapraszam do siebie



    http://newlookstyleblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Mam taki sam rower , jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Uwielbiam Twoją urodę :)
    Gdy czytam niektóre komentarze, to nie mogę się nadziwić, że tyle w ludziach złośliwości i zazdrości...

    Chciałam Cię zapytać o coś z zupełnie innej beczki: Jak udaje Ci się tak zorganizować, żeby mieć czas na studia (czasochłonne, nie ma co się kryć :)), życie osobiste i jeszcze prowadzenie bloga?

    Może mogłabyś podzielić się jakimiś dobrymi radami? :)

    Pozdrawiam! Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy ona pracuje, ma dwójkę dzieci, dom na utrzymaniu? Nie żartuj sobie bo chyba jesteś mocno nieporadna skoro uważasz, że studia dzienne i masa czasu wolnego nie pozwala na życie osobiste i bloga?

      Usuń
    2. Wiem, że Ania studiuje medycynę, moje koleżanki też studiują na tym kierunku, śpią niekiedy po 5h i wyglądają jak zombie, więc nie wiem czy moje pytanie jest takie całkiem bez sensu. Co innego, jak ktoś studiuje marketing czy inne gry i zabawy, wtedy wolnego czasu jest aż nadto ;)Nie wiem więc, czemu się rzucasz.
      Paula.

      Usuń
    3. Paulo, ale poziom medycyny nie jest wszędzie taki sam... ;-) Na jednej uczelni to będzie zbijanie bąków, a na drugiej ciężka harówa. :-) Ja tam jakoś nigdy nie zauważyłam, żeby Ania wyglądała jak 'zombie'. ;-)

      Usuń
    4. P.S Chyba, że to jest to magiczne zorganizowanie czasu. :D To się nie wygląda jak zombie- fakt. ;-)

      Usuń
  77. Aniu, chciałam Ci zadać dwa pytania. Od razu przepraszam, że nie będą miały nic wspólnego z obecnym wpisem, ale ja gapa jestem i zapomniałam zadać Ci te pytania w poście o pielęgnacji cery, więc tak. Czy posiadasz może wągry na nosku, brodzie lub czole? Jeśli tak, to w jaki sposób je usuwasz? I czy masz popękane naczynka wokół noska, jeśli tak, to jaki znasz sposób, aby się ich pozbyć?

    Nina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wągrów już istniejących nie usuniesz. Proponuję kosmetyczkę i/lub dermatologa, który przepisze receptę na jakiś antybiotyk. Po wyleczeniu zamknij pory i pilnuj.

      Usuń
    2. Bzdura, bzdura, bzdura!
      1. Wągry da się usunąć.
      2. Antybiotyk to na zmiany ropne, nie na wągry.
      3. Porów się nie da zamknąć, jedynie zwężyć.
      Pozdro!

      Usuń
    3. Na wągry najlepsze są kwasy. Jeśli problem jest spory, warto wybrać się do dermatologa.

      Usuń
  78. zapraszam na nowy post z Zuzanną Kołodziejczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. moj maltanczyk nie usiedzialby w koszu na rowerze....:/

    OdpowiedzUsuń
  80. Chyba przekonałam się do panterki :)

    OdpowiedzUsuń
  81. wspaniały blog, stylizacje i estetyka!:)

    pozdrawiam serdecznie i dodaje do obserwowanych!:)

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetna stylizacja, pełna klasy.

    OdpowiedzUsuń
  83. A w tym roku rowerek już użyty ? Świetna stylizacja i co tu kryć piękny rower ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)