czwartek, 4 lipca 2013

TANNING ESSENTIALS

Myślę, że nie muszę nikogo przekonywać - słońce wpływa korzystnie na nasze zdrowie, samopoczucie, a delikatna opalenizna dodaje uroku. Jednak aby kąpiele słoneczne były bezpieczne pamiętajmy o odpowiednich kremach z filtrem, kapeluszu, który ochroni nas przed udarem oraz okularach chroniących przed szkodliwym promieniowaniem. Oczywiście jeżeli mowa o opalaniu - niezbędny jest również szykowny kostium kąpielowy. :-)

Wyprzedzając Wasze pytania o bikini - pochodzi ze sklepu MojaFantazja.pl, ma piękny kakaowy kolor i jest marki SHE. :-)
Czy Wasz niezbędnik opalania wygląda podobnie? :-)
Czekam na Wasze komentarze! Buziaki! :-*

53 komentarze:

  1. Oj tak trzeba uważać na skórę. Okrycie na głowe, najważniejsze!:)Kostium fantastyczny:)Poluje właśnie na podobny bo urlop tuż tuż:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny fason kostiumu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobnie ;) i wszystko masz dobrane kolorystycznie ;) Aniu, jakie plany na ciąg dalszy wakacji?
    Pozdrawiam serdecznie, Monika!

    OdpowiedzUsuń
  4. Do opalania jeszcze obowiązkowo 1,5 l wody do picia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ?Idealny kostium! Chciałabym mieć figurę aby ładnie w nim wyglądać :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, na tej stronie sa dostepne 4 kolory: z tego co ja widze czarny, kremowy szary i brazowy. Twoj na moim ekranie wyglada na szary... który Ty zamawialas/kliknelas - w trzeci czy czwarty kwadracik? :) bo kakaowy to taki jakby brazowy i chetnie bym takie bikini kupila i nie wiem czy kliknac w szary czy brazowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kliknęłam w czwarty kwadracik. :-)
      Kolor w rzeczywistości jest kakaowy.

      Pozdrawiam. :-)

      Usuń
  7. jedno jest ważne, dbanie o skórę w czasie opalania :D

    OdpowiedzUsuń
  8. i jeszcze jedno- Twój kostium ma w komplecie ramiaczka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ma dopinane ramiączka. :-)

      Usuń
  9. Strój kąpielowy idealny, do tego ten piękny kapelusz i okulary :) Świetny zestaw!!

    Pozdrawiam,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  10. a jakie kostiumy kąpielowe są nieszykowne?

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko, jakie cudne bikini! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładna góra stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny,
    Kupiłam niemal identyczny w H&M za 40 zl :)
    Na pewno w tym samym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zobaczyłam zdjęcie z zaproszeniem na nowy post na facebook'u myślałam, że to wreszcie post pielęgnacyjny. Mam nadzieję, że nie każesz nam na niego jeszcze długo czekać ;) Czy klamra/kamień przy dole bikini nie uwiera Cię w biodro? Bo niestety mam przykre doświadczenia z tego typu ozdobnikami. A strój w panterkę, który pokazywałaś na blogu rok temu również zabierzesz na tegoroczne wakacje?

    Mimi



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no coś ty gdzieżby Anka założyła coś z minionego sezonu .. głupia ty

      panterka jest już passe nie wiedziałaś ? ;D

      Usuń
    2. FACEBOOKU!

      Usuń
    3. Ale bulwers Anonimie! Jak się nie ma do czego przyczepić u Ani w stylizacji czy do cen ubrań to zawsze można do pisowni innych komentujących. Proponuję wrzucić na luz i się podpisać poprawiając kogoś.

      Mimi

      Usuń
    4. Ja się nigdy nie czepiam Ani stylizacji za to zawsze ludzi którzy nie opanowali tej niezwykłej sztuki władania rodzimym językiem. So sad.

      Usuń
    5. Umiejętność władania językiem polskim opanowałam niemalże do perfekcji, więc niech Cię głowa o moje błędy. Natomiast Ty Anonimie chyba nie do końca skoro konieczne było użycie angielskiego zwrotu "so sad" zamiast równie pięknego polskiego. Opanowałam też umiejętność władania łaciną i powiem Ci tyle: Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt.

      Pozdrawiam,
      Mimi

      Usuń
    6. Najpierw sama opanuj trudną sztukę jaką jest składnia języka polskiego :)

      Pozdrawiam czepiających się języka i stylu pisania każdego internauty.

      Usuń
  15. Aniu kiedy odpowiesz na meile ?
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie brak okularow, bo inaczej mam b szybko google na twarzy. Do niezbednikow opalania zaliczam jeszcze ksiazke!! ; )

    try-and-know.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Si claro :) koniecznie kapelusz, okulary, bikini i krem do opalania z dość dużym filtrem na początek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny jest ten twój! Ja mam neonowy różowy, jednak go chyba zmienie :)

    http://ciasteczkoyeah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. jakich kremów z filtrem uzywasz? i jaki to filtr- zmieniasz podczas opalania kremy z filtrem np. w pierwsze dni stosujesz jakis mozniejszy a pozniej slabszy- daj proszę znać:)

    OdpowiedzUsuń
  20. trochę smutny ten zestaw, a przecież wakacje są, lato, więcej kolorów:), ja jeszcze dorzucam pareo:)

    OdpowiedzUsuń
  21. słyszałam o tej marce ;) jeszcze nie mam kostiumu tej firmy ale w przyszłym roku na pewno sobie kupię bo w tym trochę zaszalałam z kostiumami ( 3 dwuczęściowe + 1 jednoczęściowy ) ale to moja natura jak mi się coś podoba to koniec ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam strój o niemal identycznym kroju, jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Strasznie mały wybór rozmiarów mają.

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu a zdarza Ci się czasami płakać?? Bo mam wrażenie że nie, zawsze jesteś taka zadowolona, promienna, bije od Ciebie radośc... Powiedz mi jak to robisz?? Szkoda że moje życie nie jest w połowie takie jak Twoje...:( Doceń co masz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak można się tak nad sobą użalać... Skąd wiesz jakie kto ma życie? Zajmij się swoim zamiast marudzić...
      Juśka

      Usuń
  25. Ann a Ty na całej długości wycieniowujesz włosy??? Jak wyprostujesz je to masz je do pasa??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio tylko podcięłam i cieniowałam jedynie odrastającą grzywkę. ;-)

      Usuń
  26. piękny strój kąpielowy♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Odjąć okulary (ślady!), dodać książke :)

    OdpowiedzUsuń
  28. akurat jak mam w końcu wolny od pracy dzień jest brzydko :( cudny strój kąpielowy czekam na jakieś letnie zdjęcia w nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bikini - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie chcę być nachalna, ale co z wynikami konkursu z sheinside.com? Miały być w czwartek.. Widziałam, że nie jestem jedyną dziewczyną, która się troszkę niecierpliwi. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dostałam do tej pory maila zwrotnego od SheInside.com.
      Jak tylko dostanę odpowiedź - pojawi się wiadomość na facebooku. :-)

      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  31. zestaw idealny a strój boski :) ja nie cierpię filtrów :P ale kremy stosuję, bo o skorke trzeba dbac :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mój niezbędnik wygląda prawie tak samo, tylko kremów mam mniej :) Aniu, bikini pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale przepiękny strój. :) Od teraz marzę o takim samym. <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny ale kolorek trochę smutny jak na lato :( ale Twoja uroda go rozświetli na pewno :D

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczny strój : zapraszam http://mystylekasiaaa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny blog!
    zapraszam do mnie http://psstdesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Tego typu stroje są najpiękniejsze ! Kapelusz mam identyczny :) filtry do twarzy koniecznie z wysokim filtrem z apteki ;)) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)