czwartek, 18 lipca 2013

DAILY ROUTINE

Każda z nas marzy o idealnie gładkiej, zdrowej  i odpowiednio nawilżonej cerze. Niestety osiągnięcie zamierzonego celu nie zawsze jest łatwe. Stres, nieodpowiednia dieta, predyspozycje genetyczne, zaburzenia hormonalne, niektóre leki oraz nieodpowiednia pielęgnacja mogą być przyczyną niechcianych niespodzianek na naszej twarzy.


Aby pielęgnacja i oczyszczanie były prawidłowe musimy wiedzieć jaki typ cery posiadamy oraz do czego jest skłonna. Ja jestem posiadaczką cery mieszanej w kierunku suchej. Dodatkowo w okresie letnim na mojej twarzy pojawiają się przebarwienia (piegi). Jeżeli jesteście zainteresowane moją pielęgnacją krok po kroku - zapraszam do drugiej części postu. :-)

1. Krok pierwszy - demakijaż oczu. Ten krok uważam za podstawę. Dlaczego? Dlatego, że pozostałości maskary na rzęsach mogą podrażniać spojówki, powodować łamliwość rzęs, a nawet ich wypadanie. Co więcej - resztki makijażu spowolnią proces regeneracji co w przypadku skóry pod oczami jest trochę ryzykowne ( skóra w tym miejscu jest najcieńsza oraz nie chroni jej warstwa lipidowa i głównie dlatego starzeje się najszybciej ).
Do demakijażu oczu używam płynów dwufazowych i zazwyczaj wybieram te od L'oreal, Iwostin lub Collistar. 

2. Krok drugi - żel / peeling do twarzy. Tutaj pojawiają się dwa produkty - mój ulubiony żel micelarny La roche Posay ROSALIAC oraz mikrozłuszczający żel peelingujący do mycia twarzy marki Tołpa. Używam ich na zmianę: dwa dni żel Rosaliac, trzeciego dnia żel peelingujący. Nie używam gruboziarnistych peelingów, ponieważ zazwyczaj podrażniają mi skórę. 

3. Krok trzeci to oczyszczający płyn micelarny 3w1 marki Eucerin DermatoCLEAN. Wiem, że większość dziewczyn nie używa płynu micelarnego jeżeli wcześniej zmyła makijaż za pomocą żelu, ale ja wolę mieć gwarancję dobrego oczyszczenia przed nałożeniem kremu. ;-)

4. Zanim dojdziemy do kremu - Krok czwarty, od którego jestem totalnie uzależniona! :-) Mam na myśli wodę termalną bogatą w cenne minerały. Zazwyczaj kupuję La Roche-Posay Thermal Spring Water. Producent obiecuje, że owa woda koi podrażnienia, likwiduje zaczerwienienia, zmiejsza przekrwienie, usuwa świąd, zwiększa elastyczność skóry, przyspiesza gojenie się ran, a dzięki zawartości selenu hamuje powstawanie wolnych rodników. Jeżeli nie używałyście dotąd tego kosmetyku - spróbujcie koniecznie! :-)

5. Krok piąty to krem. Ze względu na pojawiające się piegi w okresie letnim - używam serii Eucerin Even Brighter. Muszę przyznać, że faktycznie redukuje przebarwienia, ma delikatny zapach, nie zatyka porów i optymalnie nawilża moją skórę. Dodatkowo lubię ten zestaw, ponieważ zawsze staram się wybierać: na noc - krem regenerujący, a na dzień: lżejszy krem, który ochroni przed szkodliwym promieniowaniem oraz sprawdzi się pod makijaż. ;-)

Jeżeli chodzi o codzienną rutynę w pielęgnacji to wszystko zostało już opisane. Poza tym chciałabym przedstawić Wam produkty, które mnie ratują gdy na twarzy pojawią się wspomniane na początku notki 'niespodzianki'.

Maść z tlenkiem cynku używam podczas stanów zapalnych skóry, ponieważ działa wysuszająco. Maść Alantan z alantoiną - substancją regenerującą skórę, stosuję w przypadku przesuszonych miejsc, podrażnień oraz zaczerwienień na mojej twarzy. Działa kojąco na spierzchnięte, piekące usta. Koniecznie wypróbujcie! :-)

Ostatni kosmetyk to korektor punktowy na przebarwienia Eucerin, który używam raz w tygodniu na najbardziej widoczne piegi. :-))

Jestem ciekawa jak wygląda Wasza pielęgnacja - dajcie
znać w komentarzach! :-) Pozdrawiam. :-*

82 komentarze:

  1. Fajna pielęgnacja. Część kosmetyków znam, część nie ;)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu,

    a co sadzisz o kosmetykach Vichy? Wodzie termalnej, kremach (ja używam tych z serii Normaderm- jestem posiadaczka cery tradzikowej, tonikach?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny, którą wodę termalną polecacie najbardziej:

    - Woda Termalna: Avene, Eau Thermale
    - Woda Termalna: Uriage, Eau Thermale d'Uriage
    - Woda Termalna: La Roche Posay, Thermal Spring Water

    Aniu, czy tylko Woda z La Roche Posay jest bogata w selen?

    Laura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polecam LRP i Uriage :)

      Usuń
    2. ja obecnie używam Avene - to moja pierwsza woda termalna więc nie mam porównania z innymi ale jestem bardzo zadowolona! kolejną, którą kupię będzie woda uriage bo po niej nie trzeba osuszać twarzy więc wygodniejsza w obsłudze ;)

      Usuń
    3. Chyba nie ma między nimi jakiejś specjalnej różnicy. Warto polować na wodę w promocyjnych cenach lub opakowaniach :-) Czasem w promocji są 2 wody w cenie jednej albo mniejsze opakowanie wody gratis - świetne na lato do torebki. Ja obecnie używam Avene i jestem zadowolona, wcześniej często sięgałam po Vichy.

      Usuń
    4. Ją mam i z la roche i z avenue nie widzę między nimi różnicy, woda to woda.

      Usuń
    5. Kurcze...jutro mam zamiar wybrać się na zakupy i planowałam kupno wody termalnej, ale sama nie wiem której...
      Nigdy takiej wody nie używałam, dlatego zapytałam jaką typujecie. Chyba wezmę tą Uriage...no albo z LRP ;-)

      Laura

      Usuń
    6. A ja kupuję wodę termalną z Iwostinu i jestem bardzo zadowolona:)

      xoxo

      Usuń
  4. Aniu czy kupujesz produkty w zwykłych sklepach kosmetycznych, czy w aptekach ?

    Co do "niespodzianek" na twarzy polecam płyn marki 'Jadwiga' - również świetnie wysusza niedoskonałości i nie ma po nich śladu w krótkim czasie :)

    KaTe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W aptekach. :-)
      Dziękuję za polecony produkt, na pewno wypróbuję!

      Usuń
  5. dużo tych kosmetyków:) ja do twarzy mam tylko podstawy ale dużo mam kosmetykow do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się zawsze jak najlepiej oczyścić twarz. :-)

      Usuń
    2. wg mnie to nie jest dużo :)

      Usuń
  6. Anno a masz jakieś swoje sprawdzone kremy na brązowe plamy po pryszczach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne to są blizny.
      Też takie miałam, ale myśle, że na to peeling, albo wizyta u kosmetyczki pomoże najbardziej :)

      Usuń
    2. Justyna, przypuszczam iż są to przebarwienia pozapalne. Występują wtedy gdy skóra jest uszkodzona - oparzenia, jakieś drobne skalecznia, trądzik, łuszczyca. Dzieje się tak dlatego, że podczas gojenia się stanu zapalnego skóra poddana jest promieniom słonecznym przez co po zagojeniu to miejsce staje się ciemne.
      Dodatkowo istniejące przebarwienia pod wpływem słońca mogą stawać się ciemniejsze. Dlatego powinnaś używać kremów z wysokim filtrem. Seria taka jak Even Brighter Eucerin jest zdecydowanie odpowiednia dla Ciebie. Dobre opinie słyszałam o podobnej serii również na przebarwienia marki Clinique, ale sama nie używałam, więc nie będę się wypowiadać. :-)

      Mam nadzieję, że pomogłam.
      Pozdrawiam! :-)

      Usuń
    3. Muszę zatem iść i kupić ;) Ostatnio kupiłam "Krem na piegi Venus" - coś tam działa ale też zatyka pory

      Usuń
    4. A nie chcesz spróbować kwasów? Z La Roche Posay oferują dwa: Effaclar K i Effaclar Duo. Mi super zwęziło pory na nosku i usunęło delikatne ślady po pryszczach. :-P
      Ja w sumie nie za bardzo wierzę w jakieś kremy, które radzą sobie z przebarwieniami.
      Wiem, że jest też taka maść Skinoren ale z nią trzeba uważać bo jest bardzo, bardzo silna. No i na przyszłość latem stosuj FILTRY PRZECIWSŁONECZNE Z WYSOKIM FILTREM! ;)

      Usuń
    5. Justyna, polecam ci Bio Oil, idealny na blizny, przesuszona skórę, kupiłam,sprawdziłam i jestem zadowolona z efektów ;)

      Usuń
    6. Aniu, nie obraź się, ale nie wiem po co Ty tak głupio zawsze odpisujesz coś w stylu: 'Mam nadzieję, że pomogłam.'- ale w czym pomogłaś tej dziewczynie? Czy Ty na serio uważasz, że kremy usuną brązowe plamy po pryszczach? Dziwi mnie to tym bardziej, że takie informacje, a raczej głupoty pisze studentka medycyny...

      Na wszelakie blizny, czy to spowodowane przez nadmierne opalanie lub/i ślady po pryszczach pomogą leki przepisane na receptę przez dermatologa, zabiegi laserowe, zabiegi z kwasami, kremy z kwasami lub typowe produkty przeznaczone do zwalczania blizn, np: Bio Oil

      Nie ma sensu wydawać fortuny (spójrz na ceny kremu eucerin lub clinique), gdzie i tak redukcja będzie minimalna.

      To jest tylko moja opinia do której mam 100% prawo.
      Pozdrawiam, Patrycja

      Usuń
    7. Wg wizażu lepszy jest Effaclar Duo, więc możliwe, że go również kiedyś wypróbuję. A jak sobie radziłaś z przesuszoną skórą?

      Bio Oil też jest na rozstępy jak się doczytałam na różnych stronkach ;) Też będę musiała sprawdzić :) Dzięki wielkie !

      Usuń
    8. Nie wiem czy głupio, może po prostu chciałam się upewnić czy o taką odpowiedź Czytelniczce chodziło i czy jest usatysfakcjonowana?

      O zabiegach laserowych, kwasach itp. pisałam w notce poświęconej przebarwieniom. Wyżej wspomniałam jedynie o kremie, ponieważ Czytelniczka zapytała o taki kosmetyk. Czy uważam, że taki krem usunie przebarwienia? Może nie usunie całkowicie, ale na pewno znacznie zredukuje. Dlaczego? Proponuję zagłębić się w skład, a wszystko się wyjaśni.

      Pozdrawiam. :-)

      Usuń
    9. Justyno, przy Effaclar Duo należy używać:

      - delikatny peeling, który możesz wykonywać nie częściej niż raz na dwa tygodnie, a to dlatego, ponieważ nie ma sensu dodatkowo kilka razy w tygodniu ścierać go, bo to zrobi za Ciebie Effaclar Duo. Jedynie takim delikatnym peelingiem usuniesz resztki łuszczącej się skóry

      - Woda Termalna ( La Roche Posay, Avene, Uriage) ukoi podrażnioną i zaczerwienioną skórę!

      - Kup w aptece krem silnie nawilżający lub półtłusty np: (z kwasem hialuronowym, mocznikiem), ale patrz na skład! Taki krem NIE MOŻE zawierać oleju parafinowego (paraffinum liquidum) bo Cię zapcha i będziesz miała wysyp pryszczy!

      Podsumowując: oczyszczanie, DELIKATNE peelingowanie, woda termalna dla ukojenia i KREM NAWILŻAJĄCY! To w zupełności wystarczy :-)

      P.S Pamiętaj! Na dzień, kiedy masz zamiar wyjść na słońce używaj kremu z filtrem spf 50! :-)

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  7. Na ile starcza Ci ten płyn micelarny z La Roche Posay? Jest wydajny? Ile pompek trzeba na dokładne oczyszczenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starcza mi na około 3 miesiące. :-)

      Usuń
  8. Jak używasz takich drogich kremów i innych rzecy to nie dziw ze masz taka cere. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wiele tańszych i równie dobrych zamienników, wystarczy poszukać! Dla przykładu - tonik z octu jabłkowego. Naprawdę świetnie oczyszcza, zapobiega niedoskonałościom, cera jest po nim mięciutka i gładka. Ocet jabłkowy - kilka złotych. W proporcji 1:5 z wodą starcza spokojnie na rok.
      Mniej zazdrości, więcej radości z tego co się ma!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Na moje oko wygląda na to, że się z taką urodziła. :) Albo przeszła udaną naprawdę udaną kurację retinoidami. :)

      Niestety, ale żadne kosmetyki, drogie czy tanie, nie są w stanie zapewnić cery czystej, bezproblemowej, jeśli ktoś już ma z nią kłopoty. Substancje aktywne w kosmetykach ogólnodostępnych pojawiają się w naprawdę małych stężeniach, a często jeszcze dochodzą do tego alkohol, parafina i inne.

      Szkoda, że tak niewiele osób zdaje sobie sprawę, że żadne drogeryjne kosmetyki nie pomogą. Zaskórniki, zapchane pory, nawet najdrobniejsze wypryski dzięki tego typu substancjom nie znikną. Cerę najpierw należy wybawić lekiem.

      Hamka

      Usuń
    3. U Ani to są właśnie predyspozycje genetyczne. Ładną cerę i świetną przemianę materii ma po mamie. :-)
      Ale te łamliwe paznokcie to chyba po tacie. :-D

      Usuń
  9. Czyli widać, że kosmetyki z górnej półki spełniają swoje zadanie. Trzeba zakasać rękawy i zbierać pieniążki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anius skarbie napisz mi prosze cos o tej masci Alantan ktora dziala rowniez na usta, mam z nimi ogromne problemy! Stosowalam kiedys masc witaminowa ktora bardzo mi pomagala jednak nie mozna ej stosowac zbyt czesto gora 2 razy na dzien gdyz zawiera witamine A ktorej nie powinno sie ze tak powiem"jesc" , a smarujac usta za kazdym razem gdy musze sprawia ze laduje jej naprawde duzo w trakcie dnia i jak wiadomo z ust trafia do buzi:( Jak jest z ta mascia? mozna ja stosowac dowolnie czy rowniez tylko kilka razy w czasie dnia? Pozdrawiam !:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny ceny kremow moze nie sa przekonujace, ale jezeli popatrzec na efekty i wydajnosc, to warte sa kazdego grosza. Ja osobiscie sie o tym przekonalam. Kupilam drozszy, ale wydajny i do tego dzialajacy dobrze na moja skore. To jest najwazniejsze. Gdyby nie spelnial swoich zadan, przerzucilabym sie na inny. Ktos woli kupic pare tanszych, ktos woli wydac raz, ale na cos, co sie u niej sprawdzilo. Po za tym kazda z nas jest w stanie przeznaczyc wieksza sume na cos innego. Kazda z nas oszczedza na czyms innym.

    OdpowiedzUsuń
  12. zostaw piegi w spokoju :( są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  13. No cóż, w życiu nie sięgnę po L'oreal. Niestety to czołowy koncern w testowaniu kosmetyków na zwierzętach :( i niby unia zakazała takich praktyk, ale w życiu tej firmie nie zaufam. Moja pielęgnacja przede wszystkim opiera się na kosmetykach naturalnych, bez konserwantów, parabenów i innego syfu, którego w ogóle w kosmetykach być nie powinno. Spójrzcie na etykietkę szamponu, zawiera SLS? To najzwyklejszy rozpuszczalnik :) grunt to czytać i doszkalać się, ja dawno wkroczyłam na ścieżke eko i vege kosmetyków, a wybór jest coraz większy! Sprawdzcie choćby tu: http://freedelikatesy.pl/kosmetyki_naturalne.html Pozdrawiam, Aśka z Warszawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również nie stosuję kosmetyków firmy Loreal,a także Garnier z tych samych powodów co Ty. Stawiam na polskie kosmetyki, bo z tego co wiem, to testowane na zwierzętach nie są, a dodatkowo wspieram nasze rodzime firmy:)"Cudze chwalicie , swego nie znacie"

      Fajne jest to, że coraz więcej osób zwraca uwagę, na to czy dany produkt był testowany na zwierzętach.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  14. Aniu,
    Bardzo ciekawy program pielęgnacyjny :) Pokrótce opiszę mój.
    Rano myje buzię żelem albo pianką, obbecnie używam czarnego mydła savon noir. Później tonik, w tej chwili używam mieszanki wody kwiatowej, jaśminowej z żelem hialuronowym Noalab. Później lotion zwężający pory Phenome i krem Oil Control Phenome. Często dodatkowo nakładam filtr.
    Wieczorem demakijaż przy pomocy mleczka albo micelka i znowu mycie savon noir. Krem na noc, obecnie truskawkowy Fridge i serum pod oczy Gaia Creams. Stawiam przede wszystkim na wysokiej jakości naturalne składniki. Nie będę opisywać pielęgnacji dodatkowej, maseczek, peelingów, bo wyszłaby z tego epopeja ;)
    Prowadzę bloga kosmetycznego i naturalna pielęgnacja to moja pasja.
    Serdecznie Cię pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zawsze zastanawiam - czy rano należy myć twarz zelami itp? Przecież przez całą noc nasza skóra ciężko pracowała, żeby się zregenerować, a my to chcemy zmyć.

      Usuń
    2. Oczywiście że należy umyć skórę po nocy. Podczas nocy skóra się oczyszcza i usuwa na zewnątrz różne zanieczyszczenia, trzeba to wszystko zmyć :)

      Usuń
    3. Dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  15. Aniu, zainteresowałam się trochę kremami Eucerin i ich głowne składniki to filtry UV. Zależy mi na rozjasnieniu przebarwień, bo na co dzień i tak używam filtru 50. Uważasz, że mogą coś zdziałać ?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja do demakijażu używam Bourjois Eau Micellaire Demaquillante, bo jest jednym z nielicznych, któy nie podrażnia moich oczu po całym dniu noszenia soczewek.

    Z kremów używam zamiennie Nivea na dzień oraz Vichy Idealia. L'Oreal niestety uczula mnie za każdym razem, gdy kupię jakiś krem, moją mamę również, więc koniec końcem, krem ląduje w koszu.
    Do spierzchniętych ust idealna jest też zwyczajna maść witaminowa, która kosztuje w granicach 3 zł :-)

    Pozdrawiam!
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam mieszany typ cery,lecz te produkty nie są dobre dla mnie,bo już sprawdzałam:(

    OdpowiedzUsuń
  18. Płyn miceralny Eucerin używałam, był dobry. Z firmy La roche-posay lubię najbardziej tonik zwężający pory, polecam.

    A ostatnio wypróbowuję mydełko Alepp z oliwy z oliwek i liściem laurowym, mam 12%.

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam kiedyś wodę termalną z LRP i byłam bardzo zadowolona z niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy zrobisz Aniu podobny post w zimie? Na pewno część kosmetyków się zmienia, a ja mam problemy z ochroną twarzy właśnie podczas zimy - głównie dlatego, że biegam niezależnie od pogody

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny post:-) również bardzo lubię kosmetyki La Roche Posay i często je wybieram, od wody termalnej też jestem uzależniona a płyn micelarny stosuję po demakijażu podobnie jak Ty:-) mam cerę mieszaną ze skłonnościami do wysuszania i do podstawowego demakijażu zamiast żeli wybieram fizjologiczne pianki do demakijażu - genialna jest pianka Biotherm a także Vichy lub La Roche Posay - bez mydła, z wodą termalną, świetnie usuwają makijaż. Tych 3 używam na zmianę, nie wysuszają skóry tak jak żele. Natomiast do demakijażu oczu genialny jest Lancome Bi-facil, zwłaszcza do wrażliwych oczu:-) a kremy - jestem wierna Biotherm np. Aquasource i super na noc/ na lato żel Aquasource nuit :-) Pozdrawiam gorąco!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog! Super stylizacje, fajnie się czyta. Zachodzę w głowę dlaczego odkryłam go dopiero teraz :/ Od dziś będę tu częstym gościem ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. BARDZO CIEKAWY I PORADNY POST ;) ZAPRASZAM DO MNIE : http://mystylekasiaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam kosmetyki z Eucerinu :) ciekawy pomysł na wpis!

    OdpowiedzUsuń
  25. niestety nie stać mnie na taka pielęgnację twarzy:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja bym oszalala jakbym miala codziennie demakijazowac sie (to ze nie uzywam makijazu to inna sprawa), tonik, peeling, woda micelarna, krem, krem, krem - litosci O_o

      jak ktos ma problemy z cera to polecam dobrego dermatologa i odpowiednie leki, a nie zamartwianie sie ze nie stac mnie na wode micelarna czy krem usuwajacy piegi :D

      Usuń
    2. Myślę, że jeżeli kogoś nie stać na drogie kosmetyki, to tak samo na dobrego dermatologa, bo przecież w przychodni państwowej czeka się około trzech miesięcy na wizytę, a niestety - wizyta prywatna to jednorazowo koszt około stu złotych. Podobnie leki - też tanie nie są.

      Usuń
    3. Inwestycja w zdrowie to chyba najlepsza inwestycja, czyż nie ?

      Usuń
    4. no coz - wtedy czeka sie te 3 miesiace, nie widze powodu do lamentu
      poza tym bez przesady - prywatne przychodnie tez maja kontrakty z NFZ

      ten post o pielegnacji twarzy ma dla mnie taka sama wiarygodnosc jak reklamy kremow na zmarszczki, w ktorych wystepuja modelki na 25 lat O_o owszem fajnie sie zmywac plynem micelarnym i smarowac eucerinem, ale problemy z cera to troche co innego niz kilka piegow w lecie ;)

      Usuń
    5. Ja używam codziennie płynu dwufazowego do demakijazu z Nivea, żelu-kremu Aqua Efect do skóry suchej z Nievea, i kremu nawilzajacego Hydrance z Avenue na zmianę z kremem nawilzajacym Nivea Aqua Efect. Czasami używam wodę termalną z La Roche i Avenue ale nie za często.To mi w zupełności wystarcza. I wcale nie muszę wydawać fortuny na te wszystkie kosmetyki firmy Eucerin itp :).

      Usuń
    6. Eucerin i Nivea to jedna firma, jeden producent. Tylko dwie różne marki :P

      Usuń
  26. Oj...współczuję Ci strasznie przebarwień (piegów) i pieprzyka na twarzy, ponieważ z nim też musisz ostrożnie uważać. Ale Tobie akurat dodaje uroku Aniu ;-)

    Ja mam cerę normalną w kierunku suchej. Tzn. sucha jest bardziej zimą, ale to wynika bardziej z warunków atmosferycznych (niskie temperatury + gorące kaloryfery) wysuszają moją cerę, ale ogólnie nie mam z nią żadnych problemów.

    Do mycia buźki rano używa płynu micelarnego następnie tonik i krem z filtrem spf 50. Wieczorem myję żelem głęboko oczyszczającym + tonik + krem silnie nawilżająco-regenerujący z kwasem hialuronowym i d- pantenolem. Raz na dwa tygodnie peeling. Dwa razy w tygodniu maseczki do twarzy z różnych wyciągów roślinnych. Wodę termalną (Uriage) stosuję tylko i wyłącznie latem po opalaniu, spryskuję nią twarz oraz całe ciało i czuję się bosko :-D Na jakieś ewentualne podrażnienia używam także tej maści z tlenkiem cynku i maść z alantoiną, a na suchość skóry organiczny olejek arganowy lub masło shea ;-)

    Pozdrawiam!
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja używam kremów polskiej marki Sylveco. Mają naprawdę śwetne składy i są tanie. Ja mam lekki krem brzozowy i jest genialny ;) Wyszukajcie na google, Tobie również polecam, Aniu. Polecam równiez płyn mincelarny z Biodermy Sensibio H20 :) Żelu z Tołpy używałam, ale przestałam po jakis 2 opakowaniach, teraz stosuję metodę OCM.
    Pewnie nie każdy sobie zdaje sprawę, że w przypadku cery tłustej czy mieszanej, ważne jest nawilżanie, a nie mocne oczyszczanie, które nie rzadko podraznia cerę i sprawia że jeszcze bardziej się przetłuszcza próbując się "uratować"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dokładnie to samo ocm sylveco i mydło alleppo...szkoda tylko ze odkryłam te cuda mając trzydzieści lat

      Usuń
    2. Aha zapomniałam dodać ze wydziałami tysiące na pielęgnację a teraz za małe pieniądze mam lepsza twarz niż dziesięć lat temu

      Usuń
  28. Aniu prośba z mojej strony i zapewne kilka osób również się przyłączy. Pomyśl o rozdzieleniu postów na grupy tematyczne. Stylizacje, pielęgnacja włosów, ciała, nowości zakupowe itp. Czerpię z Twojego bloga bardzo dużo inspiracji i często chcę wrócić do jakiejś notki, którą bardzo trudno mi odszukać. Mam nadzieję, że się zastanowisz nad tym, byłabym bardzo wdzięczna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dokładnie! Tego tutaj brakuje :-) Możesz nawet skończyć na otagowaniu

      Usuń
    2. Będzie zmieniony wygląd bloga, więc postaram się też o zasugerowane przez Was zakładki. :-)

      Usuń
    3. Jak my się Ciebie filmiku krótkiego nie możemy doprosić, a co dopiero jakiś TAG ze szczegółowymi pytaniami... ;-)

      Usuń
    4. Nie chodziło Dziewczynom o TAG ze szczegółowymi pytaniami tylko o otagowanie postów typu: 'Nowości', 'Stylizacja', 'MIX', 'Pielęgnacja' itp. Jeżeli źle zrozumiałam to mnie poprawcie. ;-)

      Usuń
    5. Nie nie Aniu, dokładnie o to chodziło :) O tagowanie tematyczne ;-)

      Usuń
  29. Eucerin jest obecnie u mnie firmą nr 1, jeśli chodzi o pielęgnację skóry twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu, co powiesz na mix zdjęć ? :-) Twoje zimowe zdjęcia są tak pełne energii, a letnie/wakacyjne na pewno nastroją jeszcze lepiej! Pomyśl o tym...! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym miesiącu na pewno się pojawi. :-))

      Usuń
  31. Ciekawie :)

    PILNIE POSZUKUJĘ DOMU DLA CZTERECH CZWORONOGÓW! Wejdź na: http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/07/o637-4dogs-podaruj-psu-usmiech-pilnie.html i sprawdź! Jeżeli możesz zaadoptować – wejdź. Jeżeli możesz dać psu tylko dom tymczasowy – wejdź. Jeżeli nie możesz zaadoptować – też wejdź! Ponieważ i tak musisz pomóc! BARDZO PILNA SPRAWA, POMOCY!

    OdpowiedzUsuń
  32. Czy używasz jakiegoś kremu pod oczy?

    OdpowiedzUsuń
  33. Czy używasz jakiegoś kremu pod oczy?

    OdpowiedzUsuń
  34. nie znam niestety większości kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Koniecznie muszę wypróbować ten krem Eucerin

    OdpowiedzUsuń
  36. Jakiś tag tez mogłabyś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Od siebie polecam maść retimax, z tego co wiem ma największą zawartość retinolu na rynku i jest dobra prawie na wszystko, wysuszona skórę, gojenie ran i inne uszkodzenia i kosztuje do tego koło 3 zł :) poza tym przeczytałam ostatnio że preparaty z retinolem są dobre na cellulit więc naprawdę to takie moje panaceum :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Post sponsorowany przez firmę Eucerin;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam, że zaraz ktoś wyskoczy z takim sądem. Niestety muszę Cię rozczarować - post nie jest przez nikogo sponsorowany. ;-)

      Usuń
  39. Ty wybielasz sobie piegi, a ja je sobie 'dorysowuję' samoopalaczem :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)