niedziela, 14 lipca 2013

BLACK MAXI

Sukienka do kostek to od kilku sezonów wiodący trend w sezonie wiosna/lato. Jeżeli macie opory przed taką długością musicie koniecznie się przełamać, ponieważ nie znajdziecie drugiego takiego ubrania, które będzie wygodne i niezobowiązujące w dzień, a wieczorem (zmieniając dodatki na bardziej efektowne i eleganckie) zada szyku jako subtelna kreacja wyjściowa. :-) Ja swoje opory przełamałam w tym roku decydując się na plisowaną spódnicę maxi w koralowym kolorze i kolekcja wspomnianej długości w mojej szafie stale się powiększa...;-)








 sukienka - sheinside.com, torebka - zara, okulary - D&G ( sunglasses-shop.co.uk )
espadryle - Tommy Hilfiger ( eButy.pl )

123 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. i śliczne buty! <3

      Usuń
    2. Całość jest rewelacyjna! to jak wyglądasz w tej sukience sprawiło że zapragnęłam posiadać taką samą, a buty idealnie dopełniają stylizację!
      PS Faktycznie jesteś bardzo ładną dziewczyną.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz jak zawsze, a włosy to już wogóle magiczne masz :)
    mozna wiedziec jakiego szamponu i odzywki uzywasz aktualnie do wlosow??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon - Vichy Dercos Odżywczo-regenerujący szampon w kremie.
      Odżywka - Z tej samej serii. ;-)

      Usuń
  3. Piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alee Ci pięknie w tej sukience! Jak modelka wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację, kilka dodatków i można iść na kolację :) Jakiego jesteś wzrostu?? Ja mam 160 i nie wiem czy sukienka nie będzie dla mnie za długa:( Strasznie mi się podoba!
    Pozdrawiam Magda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna ta sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ahh te Twoje włoski :* Świetnie jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś jedną z nielicznych osób, która korzystnie wygląda w przedziałku na środku. I bardzo ładnie Ci w prostych włosach. Ada

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie poznałam Cię przez takie ułożenie włosów. Jest extra, nawet bardzo :D Elegancko Droga Pani ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. za mało uśmiechu.. zdecydowanie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietna stylizacja nie mam w szafie w ogole sukienek ale nad ta bym sie szczerze zastanowila:)pozdrawiam:)ania

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładna

    zapraszam do mnie : www.sotheemily.gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie:) tylko może bardziej pasowałby twój piękny kok<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Zabójczo piękne włosy! *_* Cudownie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. moda modą, ale zdecydowanie zabrakło kolorów w tej stylizacji !

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, Ania! Wyglądasz rewelacyjnie :) masz taką piękną buzie, że w każdej fryzurze zachwycasz! :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie Ty masz te włosy! Tylko pozazdrościć! Całość super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu, stylizacja jak najbardziej, ale fryzura- NIR NIE i jeszcze raz NIE! ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu ślicznie wyglądasz <3
    A możesz powiedzieć kiedy można spodziewać się odpowiedzi na e-mail ? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiadałam na maile dziś rano, jeżeli Twój pominęłam to być może trafił do skrzynki SPAM. Pamiętasz jaki był tytuł maila? :-)

      Usuń
    2. Tytuł "Proszę o poradę" :-)

      Usuń
    3. Odpisałam przed sekundą. :-)

      Usuń
  20. piękne te okulary ,szukam ich na polskich stronach i nie ma niestety....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpisz w google 'D&G 8080' powinny Ci wyskoczyć na kilku stronach. ;-)

      Usuń
  21. Tym razem nie mój styl i w przedziałku na boku moim zdaniem ładniej wyglądasz aczkolwiek ogromny plus za urozmaicenia :) Aniu, jakie dalsze plany wakacyjne po powrocie z gór? Czekam z niecierpliwością na post pielęgnacyjny i pozdrawiam.

    Mimi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czekam na post pielęgnacyjny, niech pojawi się w następnym tygodniu plissssssssssssssssssssssssssssssss.

      Usuń
    2. Mimi - na razie chcę nacieszyć się Rodzicami i domem. Później na pewno gdzieś wyruszam, ale jeszcze nie wiem dokładnie gdzie. ;-)

      Anonimowy - pojawi się, pojawi. :-)

      Usuń
  22. Sukienka jest cudowna! Zresztą jak wszystko inne:)
    Pozdrawiam, www.mishamel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Anno jesteś klasą sama w sobie~!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu nie odbierz tego źle, ale Twoje włosy są strasznie zniszczone. Nie wiem czy to przez ten tapir czy coś innego z nim robisz, np przeproteinowanie, ale widać że końcówki są zmasakrowane a włosy są sianowate i matowe. Ratuj je póki jest na to czas, choć bez konkretnego ścięcia się już nie obejdzie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie zniszczone były 2 tygodnie temu. Przed wyjazdem w góry byłam u fryzjera i podcięłam włosy o 12 cm. Myślę, że to dość dużo. Włosy nie są sianowate ani matowe...przynajmniej tak mi się wydaje. ;-) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. tak Ci sie wydaje Anonimowy, wlosy w takim cieniu zawsze wyglądają na matowe, wiec nie dopatruj sie zniszczenia w tych włosach

      Usuń
    3. Nie zgadzam się z Tobą Anonimowy. Włosy są ok. Wcześniej były wymodelowane na dużej, okrągłej szczotce. Z pewnością sianowate wyglądałyby tuż po myciu i wysuszeniu- bez uprzedniego modelowania. ;-)

      Pięknie Anka wyglądasz, cudo! :-*
      Pozdrawiam!
      Magdalena

      Usuń
    4. Cooooooo?? Zniszczone??? Anonimowy, chyba oczy Cię mylą.


      Ewa

      Usuń
    5. Włosy Ani nie sa zniszczone po prostu jest posiadaczka wlosow falowanych / lekko kreconych a tutaj sa rozczesane i ma lekki puszek;psprobuj sobie zakrecic wlosy i rozczesac twoje koncowki beda wygladaly bardzo podobnie;p

      Usuń
    6. chyba za dużo reklam się naoglądałeś Anonimie, nie każdy może miec włosy idealnie gładkie ;-) Sama mam mocno falowane włosy i ciężko mi ich ujarzmic, a naprawdę o nie dbam.

      Usuń
    7. włosy są cudowne i zdrowe :) moim zdaniem :) pozdrawiam :)

      Usuń
    8. Moim zdaniem też są prześliczne i zdrowe, zresztą - wystarczy przyjrzeć się zdjęciu na którym jest ich zbliżenie - ja nie widzę żeby były zniszczone :)

      Usuń
  25. masz najpiękniejsze włosy, jakie kiedykolwiek widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajnie, zresztą jak zawsze :)))
    tu zawsze zaglądam z przyjemnością :))

    zapraszam do udziału w 6 konkursach u mnie :)))
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu jesteś nieziemsko piękna, wiesz o tym?
    A drugie zdjęcie zachwyca :)
    Czekam na post o pielęgnacji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Ann nie mogę się napatrzeć na te Twoje zdjęcia tak przecudnie na nich wglądasz:) Przyznam się że czasem czerpię z Ciebie inspirację i innym się podoba heh i jestesmy troszkę do Siebie podobne tyle że ja jestem brunetką;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogę czymś zainspirować. :-)))

      Usuń
  29. Aniu nie mam slow! Jestes nie tylko mądrą ale również prześliczną kobietą! Zmiane fryzury uważam za świetne urozmaicenie, włosy wyglądają cudownie! Natomiast kreacja- rewelacja! Lekka przewiewna, a zarazem klasyczna i elegancka. Pozdrawiam Cie serdeznie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zamierzałam kupić taką sukienkę, ale nie wiedziałam jaki kolor wybrać. Teraz wiem, że będzie to czerń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam jeszcze białą - górę ma kolorową, haftowaną, a dół zwiewny biały. :-)

      Usuń
    2. Anno fryzura jak zwykle cudna ale sukienka maxi czarna?jestes szczupła i cała czarna długa sukienka sprawia ze wygladasz jak przecinek.postaw na kolory

      Usuń
  31. Powinnas reklamowac szampony do wlosow, sa piekne:)

    http://blondnatu.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampony do włosów są piękne, to prawda. :D

      Usuń
    2. Yeah.

      Usuń
  32. pieknie

    http://blondnatu.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  33. efektownie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. wlosy piękne , ale masz tak małą twarz , ze dziwnie to wygląda :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wygląda to dziwnie, zapewniam Cię. Wygląda fantastycznie, ładnie, uroczo i stylowo.

      Usuń
  35. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj jakie piękne włosy, umieram za zachwytu:) Sukienka- boska, stylizacja cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie, wyglądasz bardzo stylowo.

    OdpowiedzUsuń
  37. Aniu powiedz prosze jak z rozmiarówką tych bucików?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest normalna - noszę 37, kupiłam 37 i są w sam raz. :-)

      Usuń
  38. wyglądasz fenomenalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie wyglądasz ! :)
    Napisz coś o pielęgnacji swoich włosów, bo masz naprawdę piękne !

    OdpowiedzUsuń
  41. piękna prosta stylizacja.;) uwialbiam tego typu koturny.;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Taka maxi rewelacyjnie wydłuża sylwetkę:) Piękne buty!

    OdpowiedzUsuń
  43. cudna suknia :D piękne włlosy :D super pozdrawiamy www.minimanlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Kochana, jaka piękna stylizacja. ;) Uwielbiam te Twoje stylizacje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Prosta ale efektowna stylizacjia . Super !

    OdpowiedzUsuń
  46. Ile kosztowały cię okulary D&G ?

    OdpowiedzUsuń
  47. Aniu, czy te koturny nie obcierają Cię na piętach? :D
    Mam ten sam model i niestety, pięty zmasakrowane :P

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękna! Właśnie myślałam o takim zakupie, jest fantastyczna. Masz niesamowite włosy :) Też mam długie ale cienkie i raczej oklapnięte, a Twoja fryzura robi niesamowite wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Anna, I love you? You seem so nice! There are few blogs that I read, and yours is one of them!!

    OdpowiedzUsuń
  50. sukienka jest ładna ,ale czy masz jakieś inne sukienki niż z Sheinside.com, bo to nie trudnosc zamowic kilka sukienek z jednego sklepu i wstawiac zdjecia w nich co post na bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaa. :D Nie trudno kupić też kilka bluzek w zarze i wstawić zdjęcia w nich co post na bloga...

      ludzie weźcie sie ogarnijcie. tak ci to przeszkadza? to nie wchodź, elo.

      Usuń
  51. Wyglądasz jak Lana Del Rey ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miał być komplement? Ania nie wygląda jak reklama chirurgii plastycznej i nie ma 3 cm. tapety :))

      Usuń
  52. witaj, Aniu! mam do Ciebie niecodzienne pytanie. zaglądam często na Twojego bloga i wiem, że studiujesz medycynę. mam w planach w te wakacje kupić sobie stetoskop, bo zaczynają nam się na III roku kliniki i jaki polecasz, czy littmanny są naprawdę warte swojej ceny? :)
    karola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie są. To po prostu bardzo popularna marka, co wcale nie znaczy, że najlepsza.

      Moim zdaniem firma nie ma znaczenia. Z powodzeniem wystarczy ci zwykły stetoskop z membraną i lejkiem. Nie wiem, czy warto inwestować w drogie, bajeranckie stetoskopy np. kardiologiczne z elektronicznym wzmacnianiem dźwięku, skoro i tak nie wykorzystasz ich możliwości.

      Hanka, CMUJ na szczęście już piąty rok

      Usuń
    2. Littmany są dobre, mam już 2 lata i jest spoko nie ma problemu z nim, to chyba ten Classic, a jakieś bajery po 1000 zł to lepiej sobie darować :D

      Usuń
    3. Mam littmana 2 lata i nie ma z nim problemu, to chyba ten classic, bajery po 1000 zł to lepiej sobie darować :D Trzeba nauczyć się słuchać w ekstremalnych warunkach, zwłaszcza jak np. dzieciątko mocno krzyczy albo płacze, to jest dopiero wyzwanie! Zresztą u nas większość lekarzy ma littmany a nie jakieś cuda na kiju, bo to wcale nie poprawi słyszalności, trzeba słuchać ile się da, żeby wreszcie pojąć o co chodzi :D

      Usuń
    4. Littmany są w gruncie rzeczy trwałe. Też mam, ale mój pierwszy stetoskop był "noname" i dobrze mi się na nim słuchało.

      Prawda jest taka, że jak ktoś nie umie słuchać, to wcale się na lepszym sprzęcie nie nauczy szybciej i efektywniej. Zgadzam się, że trzeba słuchać.

      Hanka

      Usuń
    5. Zgadzam się z Wami dziewczyny. :-)
      A jeżeli chodzi o mnie - nie mam Littmana tylko tańszy MDF i jestem zadowolona.

      Pozdrawiam! :-)

      Usuń
    6. nie wiem, czy jeszcze tu zaglądniesz, ale który model konkretnie masz? i czy wypada mieć kolorowy stetoskop?

      Usuń
  53. masz niesamowite włosy !

    OdpowiedzUsuń
  54. przepiękna sukienka
    wciąż takiej szukam czarnej maxi
    pozdrawiam i zapraszam :))

    http://odrobinaszalenstwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Och, Aniu, pięknie wyglądasz! I śliczna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Aniu ślicznie wyglądasz ;-) jeśli można wiedzieć ile masz wzrostu? ja niestety mam tylko 155cm więc nie będę dobrze w maxi wyglądać :-( Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ok 165-166 zależy kto mierzy. ;-)

      Musisz założyć koturny i przymierzyć w sklepie jakąś sukienkę do kostek. Może akurat widok w lustrze Ci się spodoba. :-)

      Usuń
  57. Aniu ile masz wzrostu?Pytam bo bardzo mi sie podobają takie sukienki albo spódnice, ale mam kompleks, że jestem za niska, żeby je nosić (164 cm).
    Poza tym większość jest dla mnie za długa nawet jak wybieram rozmiar XS.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem nie jesteś za niska. Jeżeli Ci się podoba taka długość i dobrze się w niej czujesz to dlaczego rezygnować? :-)

      Usuń
    2. Anonimie, ja jestem jeszcze niższa od Ciebie (162) a bardzo lubię długie sukienki i spódnice :) I też wszystkie są na mnie za długie - ale skracam je sobie sama w domu ;)

      Usuń
    3. Dokładnie! Ja mam 1.63 cm wzrostu i ważę 48 kg i jak ubiorę sobie taką maxi czarną lub morelową wszyscy mi mówią, że wyglądam jak modelka ;-)
      Tak zwiewnie, lekko, subtelnie.
      I powiem Ci, że zakładam nie tylko koturny ale i z powodzeniem sandałki i też uroczo to wygląda.
      Tak jak napisał poprzedni Anonim zawsze można ociupinkę skrócić i będzie jak ulał :-D

      Usuń
  58. Aniu, uprawiasz jakiś sport? Masz świetną figurę :-) Pozdrawiam, Twoja imienniczka Ania

    OdpowiedzUsuń
  59. Uwielbiam Cię w tej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  60. Aniu, kiedy pojawi się post- pielęgnacja cery?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się dzisiaj, ale nie wiem czy zdążę. :-/

      Usuń
  61. Fajny wpis :)
    Bardzo ładnie. Podoba mi się :)
    Cudnie :)


    Pozdrawiam cieplutko :)
    http://swiatmlodejpelenlumpeksow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Aniu,czy będą jeszcze jakieś mixy zdjeć? Bo bardzo fajne to było...A Ty wyglądasz świetnie w tej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  63. An, kiedy jakiś mix zdjęć przewidujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  64. A ja kupiłam sukienkę któtra
    identycznie za 35 xl na Wgo w poznaniu

    OdpowiedzUsuń
  65. hit i szał sezonu a tobie w tym zniewalająco ;) zapraszam : http://mystylekasiaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. śliczna sukienka :)
    i piękne zdjęcia
    polecam blog bauerkowa.blogspot.com zajrzysz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. ale masz objętość włosów na tych zdjęciach! :o

    OdpowiedzUsuń
  68. Zestaw bardzo mi się podoba, ale włosy i tak go przezwyciężają ♥

    OdpowiedzUsuń
  69. Poproszę o takie okulary :P też chce mieć! Super wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Na pierwszym zdjęciu przypominasz mi Lanę Del Rey! :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Aniu, jak uważasz-czy taka sukienka nadaje się na wesele??

    OdpowiedzUsuń
  72. W życiu nie widziałam dziewczyny z tak cudownymi włosami! NIGDY!
    BOSKIE!

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo ładnie Ci w takich włosach! :-)

    OdpowiedzUsuń
  74. ja też chcę tyyyyle włosów!!! Dopiero dzisiaj odkryłam Twój blog, ale chyba zostanę tu na długo :)

    OdpowiedzUsuń
  75. piękna... masz cudowne włosy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)