sobota, 15 czerwca 2013

WAVING DRESS

Sukienki o tej porze roku to chyba mój ulubiony element garderoby. Nie wymagają wielu dodatków i tak naprawdę 'bronią' się same. Idealne zarówno na plażę, jak i bardziej oficjalne wyjścia. Każdego roku wybór letnich sukienek jest tak wielki, że może przyprawić o zawrót głowy. ;-) Sama zaopatrzyłam się w kilka sztuk - krótkie, długie, wzorzyste, gładkie. Mimo tak wielu różnic łączy je jedna cecha - zwiewny i lekki jak mgiełka materiał. W dzisiejszym poście widzicie jedną z moich wakacyjnych faworytek, ponieważ idealnie wpisuje się w letni klimat - intensywny kolor i falujący na wietrze materiał to zdecydowanie strzał w dziesiątkę. ;-)







sukienka - delie.pl, naszyjnik - monashe.pl, torebka - etorba.pl, szpilki - quazi, okulary - ray ban

P.S. Jeżeli lubicie czytać zapraszam 
na mój fanpage na facebooku, na którym
 trwa konkurs. Do wygrania 5 książek 'Bling Ring'.

121 komentarzy:

  1. Aniu swietnie wyglądasz. A okularki skąd są?

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz śliczne włosy :o

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie są Twoje włosy????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się wystraszyłam :D

      Usuń
  4. Obcięłaś włosy! Wyglądasz świetnie! Jakoś tak ciutkę bardziej kobieco;p zdjęcie nr 3 meega! :)) Pozdrawiam, Mary :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie...tylko upięłam. :-))

      Usuń
    2. rzeczywiście, nie przyjrzałam się:P na 5 zdjęciu widać :) ale byłoby Ci bardzo łaadnie w takich krótkich :D :)

      Usuń
  5. Wystraszyłam się,że ścięłaś włosy jak zobaczyłam 1 zdjęcie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, ścięłaś włosy???

    OdpowiedzUsuń
  7. włosy!!!! bosko wygladasz!!!!!!!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna sukienka. Piękana jak zawsze!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ mi się podobasz kochana :D niech będą w końcu wakacje ... :*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz i ta fryzura... super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, czy w te wakacje masz zamiar intensywnie się opalać? Czy stawiasz na krem z wysokim filtrem i raczej takie rzadkie wystawianie skóry na słońce?

    Pytam dlatego, bo chciałabym poznać Twoją opinię :-)
    W sukience wyglądasz obłędnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że wyjeżdżając gdzieś na wakacje trudno jest się nie opalać lub unikać słońca. Chętnie nabiorę odrobiny koloru, ale wszystko z umiarem i odpowiednią ochroną nie tylko ciała, ale też twarzy. :-)

      Usuń
  12. super fryzurka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że tak mało zdjęć;-) Brakuje zwłaszcza zbliżenia na buty i fryzurę, która zachwyca! Wreszcie jakaś odmiana!:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. A gdzie Ty chadzasz tak elegancko ubrana? :D To z jakiejś okazji- jeśli tak, to z jakiej? ;-)

    Myślisz, że taka sukienka nadawałaby się na ślub?

    Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rodzinna uroczystość. :-)
      Myślę, że jak najbardziej. ;-)

      Usuń
  15. pięknie Ci w tym koralowym!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna fryzura :) Wyglądasz jakbyś obcięła włosy. Ciekawa jestem jak prezentuje się z tyłu.

    OdpowiedzUsuń
  17. wygladasz przeslicznie!!! Aniu jak Ty to robisz ze Twoja grzywka jest tak ladnie podniesiona od glowy?mi zawsze wychodzi taki "zaliz" płaski i przyklepany:(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam wicherek po lewej stronie czoła i włosy w tym miejscu same z siebie odstają. Dodatkowo układam grzywkę na dużą szczotę. ;-)

      Usuń
  18. Jak zrobiłaś taka fryzure?????!!!!Cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tyłu mam upięty niski koczek. ;-)

      Usuń
  19. Ania, zupełnie inaczej w takiej fryzurze wyglądasz, nie poznałam. Co sądzisz o ombre hair? Już po sesji?

    Mimi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się ombre, ale bardzo delikatne i takie, które wygląda naturalnie.
      Nie, jeszcze nie. :-)

      Usuń
  20. Piękna sukienka :) A fryzura jeszcze ładniejsza :) A Ty w całokształcie cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak ślicznie <3 <3 <3
    Jaką masz pomadkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ustach mam Posie Tint Benefit. :-)

      Usuń
  22. Tym razem cudnie .

    OdpowiedzUsuń
  23. Ania, mam nadzieję, że to taka fryzura i nie ścięłaś włosów, bo są wyjątkowe !

    OdpowiedzUsuń
  24. PIĘKNA FRYZURA! <3 KAJA

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam Twoje fryzury ;)
    Cudownie Ci w tej sukience ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu i jak Ci się podoba nowa Top Model- Zuzanna Kołodziejczyk?
    Pamiętam, że stawiałaś na Marcelę... W sumie to jakby nie patrzeć to Ty także mogłabyś brać udział w takim programie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie były świetne i obie są piękne, ale moim zdaniem lepsze warunki na wybieg etc. ma Marcela. Zuza zyskała ogromną sympatię widzów i myślę, że to pozwoliło Jej wygrać. :-)

      Usuń
  27. Mam pytanie jaki masz rozmiar na sobie, ponieważ chciała bym kupić i boje sie, że bedzie za duża

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile masz wzrostu? :-)

      Usuń
    2. Hej Aniu, ja mam 177cm i zastanawiam sie czy M nie bedzie na mnie zbyt krótka..

      Usuń
    3. Ojj, to będzie za krótka na pewno. Może napisz do Delie.pl i zapytaj o dostępność innych kolorów i rozmiarów? :-)

      Usuń
    4. Aniu, a jeśli ja mam 1.65 cm to będzie ok? Mam wesele pod koniec czerwca, a sukienki nadal brak... Może mogłabyś mi coś doradzić, polecić? :-)

      Alicja

      Usuń
    5. Aniu, bardzo prosiłabym Cię o odpowiedź, bo już mi mało czasu zostało na szukanie sukienek. Może masz jakieś typy? Czy ta sukienka, która masz na sobie nadaje się na wzrost 1.65?

      Alicja

      Usuń
    6. Alicja,

      napisz do mnie na annaaaanna@wp.pl podrzucę Ci parę pomysłów. :-)

      Usuń
  28. Oj, zdecydowanie ulubiony element garderoby. :) Twoja jest przepiękna, jak i cała Ty. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna sukienka :D
    Bardzo ładnie wyglądasz!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudownie, wakacyjnie lekko, uwielbiam:)

    Fryzurka mega:)

    http://blondnatu.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie wyglądasz! Jak zawsze super wszystko się komponuje...:)

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczna sukienka i fryzurka :)

    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  33. Aniu a co to za okazja była że wybrałaś taki strój? Czy po prostu żeby zrobić zdjęcia na bloga?

    OdpowiedzUsuń
  34. cudowie!



    www.eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. błagam, powiedz, że to upięcie, bo nie uwierzę, że obcięłaś takie piękne włosy...

    /a.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystko piękne, wszystko mi sie podoba. Sukienka jest świetna, naszyjnik wspaniały!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Szału nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładnie byłoby Ci w krótkich włosach

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna, bardzo wdzięczna stylizacja. Tylko naszyjnik nie w moim stylu :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Aneczka, strasznie podoba mi się w Tobie to, że jesteś taka naturalna, nietuzinkowa! Nie spalasz się na skwarek w solarach, nie leżysz plakiem na kocu i nie smażysz się na nim jak kurczak z rożna na jednej godzinę na drugiej stronie godzinę, tylko widać tutaj taką zdrową, promienną skórę!
    Idealną! Mam nadzieję, że zachowujesz zdrowy rozsądek z opalaniem bo jeśli dalej tak pójdzie to Ty mając 40 lat będziesz wyglądać na 25!
    Strasznie Ci tego zazdroszczę, tej pięknej cery!

    Pozdrawiam :-*
    Amelia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miły komentarz. :-))
      O opalaniu wspominałam kilka komentarzy wyżej. ;-)

      Buziaki. :-*

      Usuń
  41. booooski naszyjnik!
    już zaczęłam obmyślać jakby zrobić podobny :D
    pozdrawiam :)

    http://odrobinaszalenstwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Spełnisz prośbę swojej wiernej Czytelniczki?, która odważyła się po raz pierwszy skomentować! :-) Czy w następnym mixie pokazałabyś Nam swojego Brata? Chociaż takie mini mini zdjęcie :-)
    Bardzo jestem ciekawa jak wygląda, ale nie zrozum mnie źle, to nie jest chamska ciekawość tylko jak tak patrzę i patrzę na Ciebie, to sobie tak myślę... skoro Ty jesteś taka prześliczna to jak musi wyglądać Twój Brat?! :-)
    To jest komplement, ale jeśli nie będziesz chciała- to uszanuję :-)

    Co do sukienki- słowa zbędne! ;-)
    Aż się tylko uśmiechnęłam... razem z Tobą! :-)

    Buziak :-) Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale nie mogę spełnić Twojej prośby.
      Mam nadzieję, że zrozumiesz. :-)

      Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

      Usuń
    2. Aniu, ale dlaczego? :-( Mamę Nam pokazałaś, a Brata już nie... :-(
      No trudno. Uszanuję Twoją decyzję :-)

      Pozdrawiam i również życzę Tobie miłego weekendu! :-))
      Iza

      Usuń
    3. "nam" powinno być już z małej :)

      Usuń
    4. "nam" to jeszcze nic, na blogaskach mozna spotkac takie cuda jak "kupiłam Sobie", "poszedł ze Mną" itp :D

      Usuń
    5. W takim razie ktoś się ceni ;p

      Usuń
  43. What a beautiful dress! And I think that´s a great color on you, love the necklace also. Have a great weekend.

    hugs
    Andy
    The Black Label
    http://theblacklabelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Aniu śliczna stylizacja... co do fryzury to już się wystraszyłam że ściełaś włosy ;p Ale na jedna rzecz zwrócę Ci uwagę- masz źle dobrany biustonosz... masz za głęboką miskę...

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny kolor sukienki, ale naszyjnik zapięłabym chyba trochę wyżej pod szyją :-)) No i bardzo fajna kopertówka!

    OdpowiedzUsuń
  46. cudnie, zresztą, jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Amazing dress!

    INTERNATIONAL GIVEAWAY on my blog!!!!

    www.myfashionsketchbook.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Mamuś!Jaka z Ciebie sexy laska!Pięknie Ci we wszystkim bo masz świetną figurkę:)
    Sukienka boska i ma piękny kolor...icała reszta również idealnie dobrana-ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  49. Fryzura obłędna! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Można wiedzieć Aniu czym utrwalasz włosy?

    OdpowiedzUsuń
  51. Aktualnie Loreal Infinium, ale nie skupiam szczególnej uwagi na lakierze do włosów. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny zestaw. A sukienka jest prześliczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wspaniale wyglądasz, ten naszyjnik pięknie komponuje się z sukienką:)

    U mnie na blogu rozdanie, zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Rzadko komentuje , bo nie podoba mi sie styl wypowiedzi po twoimi postami .
    Ale tym razem napisze

    WyGLADaSz OBŁęDNiE !!!!!!!!

    Krótsze włosy dobrze robią Twojej drobnej sylwetce .

    OdpowiedzUsuń
  55. O mój Boże, wyglądałaś obłędnie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  56. Napędziłaś nam stracha, Aniu, nie ma co! :) Upięcie faktycznie można wziąć za ścięte włosy i tak też pomyślałam w pierwszej sekundzie, kiedy weszłam na Twój blog i zobaczyłam zdjęcie otwierające ten post. Potem jednak dopatrzyłam się "zwykłego" upięcia. Widać to szczególnie na trzecim zdjęciu od końca.

    Powodzenia w sesji i miłego weekendu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  57. Rewelacyjny naszyjnik. Naprawdę "robi" cały strój :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękne zdjęcia, jak zwykle:) Bardzo się cieszę, że Twoja fryzurka to "tylko" takie ciekawe upięcie!:)

    OdpowiedzUsuń
  59. to prawda, sukienka nie wymaga wiele, a ubiera kobieco jak nic innego!

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetny blog, zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Fajna fryzura. Mogłabyś w następnym poście pokazać jak dokładnie wygląda ona z tyłu? Napisalas ze zrobiłaś koka, ale mimo wszystko :-)

    OdpowiedzUsuń
  62. Trafiłam do Ciebie właśnie z konkursu i blog mi się spodobał. Dodaję do odwiedzanych.

    Piękny naszyjnik!!!! :)

    Pozdrawiam i zapraszam czasem do mnie, akurat też zorganizowałam KONKURS... ;)

    Sol

    OdpowiedzUsuń
  63. fajna sukienka (tylko stanik nieco się odznacza) i bardzo fajnie podpięte włosy

    OdpowiedzUsuń
  64. A można dzisiaj spodziewać się nowego postu? Tak rzadko się pokazują:(

    OdpowiedzUsuń
  65. Aniu co myślisz o butach Melissa? Kiedyś mi się nie podobały ale teraz coraz częściej się zastanawiam nad ich zakupem:-)

    OdpowiedzUsuń
  66. Do twarzy Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  67. W tej fryzurze wyglądasz rewelacyjnie. Podkreśla Twoje piękne rysy twarzy. Uważam, że w krótkich włosach byłoby Ci lepiej jak w długich.
    Rozważasz jakąś metamorfozę?

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  68. super sukienka i ten kolor bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  69. jestem ciekawa Twojego stosunku do religii i wiary, czy jesteś wierzącą osobą czy raczej masz do tego luźny stosunek? pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ta sukienka nie nadaje się chyba na wesele. Ma taki "dresowy" materiał, widać, że będzie się kulkować. Nadaje się bardziej do casualowego zestawienia nad wodę lub ognisko.

    OdpowiedzUsuń
  71. Fajna sukienka, pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Aniu a byłaś kiedyś w Galerii Echo Kielce albo Koronie???

    OdpowiedzUsuń
  73. jest tyle ładnych sukienek...ta jest po prostu nudna.

    OdpowiedzUsuń
  74. Wszystko wygląda tak świeżo i letnio, podoba mi się :) Prześliczna sukienka, kopertówka i naszyjnik, wszystko do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Aniu, czy dałabyś się kiedykolwiek namówić na to, żebyś nagrała dla nas filmik? Mogą to być różne fryzury, jak zrobić np: koczka, albo strój dnia? Hm?
    Czy nie bardzo? bo ciągle widzimy Cię na zdjęciach, a takie krótkie filmiki to nie głupi pomysł i nie chodzi mi o to, żeby pojawiały się non stop tylko raz na jakiś czas!

    Mam nadzieję, że odpiszesz na mój komentarz. Nina

    OdpowiedzUsuń
  76. Kurczę, a ja zaiwaniam w długich spodniach nawet w największe upały przez moje kompleksy jeżeli chodzi o nogi...

    OdpowiedzUsuń
  77. Ale jesteś śliczna! :)
    Cud, miód, malina:)

    Zapraszam do mnie:)
    http://lovelygoodmorning00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Na tych zdjęciach jesteś podobna do Evy Mendes ;)

    Pozdrawiam

    http://thisis-katie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)