sobota, 29 czerwca 2013

NEW IN: D&G SUNGLASSES + SHOES


Kocie, muchy, lenonki lub pilotki - wybór jest ogromny, jednak to właśnie okulary w kształcie kociego oka  wiodą prym w tym sezonie. Takiego wzoru brakowało w mojej małej kolekcji, więc jakiś czas dzięki Sunglasses Shop, który przepełniony jest okularami światowych marek takich jak GucciRalph Lauren, czy też Dior, znalazłam swój wymarzony model - D&G 8080. :-)





Pozostałe nowości to buty. Typowo letnie sandałki - płaskie i na sznurkowej koturnie oraz japonki. 
VENEZIA (eButy.pl)

Tommy Hilfiger (zebra-buty.pl)

Tommy Hilfiger (zebra-buty.pl)

Tommy Hilfiger (zebra-buty.pl)

Tommy Hilfiger (eButy.pl)

W kolejnym poście pojawi się stylizacja,
a już niedługo obiecywana notka o 
pielęgnacji twarzy. :-)

Do 'zobaczenia'!

83 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Mi również wpadły w oko! Espadryle TH też są super:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ty to chyba nie masz co z kasa robic...no sorry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja ... niestety ale to jednak prawda
      Aneta

      Usuń
    2. Te buciki w tj wczoraj widziałam po 14$ , nikt ich się kupuje, a w Polsce ceny sa bardzo wysokie

      Usuń
  3. Okulary boskie, nie wyobrażam sobie sezonu bez jednej, dwóch nowych par, jednak moje serce jak do tej pory najbardziej skradły Ray Bany - aviatorki i klasyczne wayfarer :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne okularki:)
    Pozdrawiam:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. chcę na żywo zobaczyć wszyyyyystko :D buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gustu to Ty nie masz, to jest pewne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile ludzi - tyle gustów...;-)

      Usuń
    2. Tommy Hillfiger, na serio ? stac cie na takie zakupy ? i dodac jeszcze ze drogie i brzydkie sa te buciki

      Usuń
    3. Dokładnie ;)) Piękne rzeczy Aniu! Anonim pewnie sam by nie pogardził choć jedną parą tych butków :)

      Usuń
    4. Pogardziłby, bo się nie podobają.

      Usuń
    5. jesli chodzi o gardzenie butami od TH - ja zdecydowanie nie zalozylabym na stope polaczonych ze soba paskow, bo mi sie nie podobaja - i mimo, ze lubie te marke i mam buty jesienno-zimowe, to paskowe sandalki i koturny uwazam za paskudztwa - nie tylko od TH, ale kazde inne tez - jak widzisz "ile ludzi - tyle gustow" :)

      Usuń
    6. Te wszystkie buciki widziałam wczoraj w Tj maxie po 14 $, wiec to trochę drogo, Marta

      Usuń
    7. W Polsce niestety tak jest, ceny są na wyprzedażach o wiele wyższe niż na zachodzie. W Londynie z powodzeniem by się je kupiło za 10 funtów, a to przecież żadne pieniądze dla Anglików.

      Z powodu naszych zarobków niestety, ale marki typu zara czy th uchodzą za drogie i ekskluzywne, mimo że za granicą są to zwykłe sieciówki na niewielką kieszeń.

      Usuń
    8. Dokładnie, szkoda że w Polsce tak wysokie ceny,

      Usuń
  7. Najbardziej spodobały mi się sandałki Venezia,ale pozostałych również zazdroszczę ;) Pozdrawiam cieplutko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pracujesz gdzies, ze masz na to wszystko pieniadze ;) Xo

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne okulary no i buty rownież
    Pozdrawiam gorąco i cieszę się na kolejną notke

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne buty a okulary boskie :))
    pozdrawiam

    http://odrobinaszalenstwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne buty :) a w okularach najchętniej bym Cię zobaczyła, bo tak to ciężko powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koturny sa świetne i piękne okulary...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, zrobiłaś świetne zakupy. Już od jakiegoś czasu marzą mi się te japonki TH (3 od góry).

    Z niecierpliwością czekam na notkę o pielęgnacji twarzy.

    Pozdrawiam,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne te buciki! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, szczerze zazdroszcze :D
    - okulary idealnie sprawdza sie na kazda, doslownie kazda okazje i chyba szybko sie nie znudza :)
    - te dwie pary japonek od Hilfigera sa meeega! Idealne na lato! Jedne na plaze drugie bafrdziej na co dzien.
    - no i te koturny, ach... pieknie wygladalyby w polaczeniu z jakas ciekawa sukienka... :) rozmarzylam sie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne okulary i te granatowo-beżowe japonki! Cieszysz się już wakacjami i czy teraz możemy spodziewać się postów częściej? Nie mogę doczekać się typowo letnich stylizacji i czerwcowego mixu zdjęć!

    Pozdrawiam,
    Mimi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, już mam wakacje! :-))
      Również mam nadzieję, że stylizacje będą pojawiały się częściej. ;-)

      Buziaki. :-*

      Usuń
  17. Te na koturnie skradly moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam
    Jakie są sposoby płatności w tym sklepie z okularami? Trzeba miec karte kredytową? Czy mozna np. zapłacić PayPal'em

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest kilka sposobów, ale chyba najkorzystniejszy to PayPal. ;-)

      Usuń
  19. woow ile butyow :)

    Zapraszam do mnie
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo mi sie podobaja okulary ;) !
    a no i jak poszla sesja ? IV rok teraz ?
    milych wakacji ;)
    paulina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, sesja ok i IV rok przede mną. ;-)
      Tobie również miłych i udanych,
      pozdrawiam. :-)

      Usuń
  21. Super nowości ,szczególnie drugie buty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Okulary są piękne. Bardzo podobają mi się też sandałki. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wchodzę tu już od jakiegoś czasu i powiedź mi, co Ty robisz,że masz tak piękne włosy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie robię, takie są. :-) Teraz muszę podciąć. ;-)

      Usuń
  24. Czy białe sandałki TH nie piją Cie w palec? Są dobre rozmiarowo? I czy ten biały jest biały? bo u mnie jest jakby cremowy...:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. :-) Noszę 37 i kupiłam 37 - są idealne.
      W moich biały jest biały. ;-)

      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. "cremowy" - padlam :D

      Usuń
    3. kremowy* ...zwykła literówka:/

      Usuń
    4. dzięki Aniu za odpowiedź

      Usuń
  25. każde buciki z chęcią bym przygarnęła, są przepiękne!
    najbardziej podobają mi się granatowe sandałki i te różowe(?) japoneczki, obłęd!
    Ania zdecydowanie ma gust... ;-)

    i jak na TH to te buty nie są wcale takie drogie.. także darujcie sobie zbędne komentarze!

    pozdrawiam, stała czytelniczka-Ewelina., :*

    OdpowiedzUsuń
  26. to nie są okulary w kształcie kociego oka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, poza tym model, który wybrałaś jest nijaki, bez polotu, nic oryginalnego.

      Usuń
    2. Moim zdaniem są klasyczne, Twoim nijakie. Każdy ma inny gust. ;-)

      Usuń
  27. Anno, jak to jest uczynić z ceny wartość?

    OdpowiedzUsuń
  28. Od razu zaznaczam, że to nie żaden hejt, czy jak tam jeszcze to nazywacie.
    Lubię Twojego bloga, Aniu, wydajesz się sympatyczną i ogarniętą dziewczyną. Ja rozumiem, że masz pieniądze - ale nie jestem w stanie pojąć, jak można tak bezmyślnie trwonić kasę na takie przeciętne produkty. Takie buty ze spokojem kupiłabyś nawet i za 100 zł, może nawet ładniejsze. Jaki sens jest płacić jedynie za metkę? Bo jeśli chodzi o jakość - często nie przepłacam, a z jakości zawsze jestem zadowolona. No i te okulary... Beznadzieja, pełno jest takich choćby w zwykłych sieciówkach, czy nawet na stoiskach. Ach, ale nie, bo D&G - jest cena, jest lans... No i pominę to, że nie mają one nic wspólnego z "kocimi", jak to je nazwałaś ;) To są "kocie" okulary:
    http://snobka.article.sds.o2.pl/7fdfb9e32ee8c3e0137122312bf165f7aea8413f

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mnie bawią takie porównania markowych okularów do tych z sieciówek... Przecież nie chodzi o sam fason/wygląd.

      Usuń
  29. Podobają mi się sandałki Venezi. Też w tym sezonie kupiłam sandałki tej firmy ale na butydlakażdego.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne buciki! pozdrawiam, Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  31. jakie masz plany na wakacje Aniu?:)
    pozdrawiamy, stałe czytelniczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochane, jutro wyjeżdżam do Krakowa i w góry, a później zobaczymy. ;-)

      Usuń
    2. Aniu, a kiedy możemy się spodziewać kolejnego postu? :(

      Usuń
  32. Dzięki Tobie bardzo polubiłam rzeczy od TH, póki co mam tylko tenisówki, ale marzą mi się też inne buty:) Które Twoje buty od TH lubisz najbardziej?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. :-) Ja mam ogromną słabość do TH, a jeżeli miałabym wybrać jedną parę to chyba logowane kalosze. :-)

      Usuń
  33. Okulary bardzo fajne, a czy kocie, czy nie kocie, co za różnica!? :-) Buty z kolei totalny koszmar, ale już kilkakrotnie zostało to napisane - każdy lubi coś innego :-) Co do cen zgadzam się z innymi komentującymi - kompletnie z kosmosu, w innych sklepach za sandały/japonki TH można zapłacić ponad połowę mniej... choć i tak nie warto :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty - koszmar ? :) Wszystkie super, nie na moja kieszeń niestety, ale jak najbardziej rozumiem dlaczego Ania się na nie zdecydowała :)pozdrawiam. :)

      Usuń
  34. Aniu, będą jakieś mixy? bo z czerwca nie było...

    OdpowiedzUsuń
  35. Anka jeszcze posty będą się pojawiały? Czy już po wakacyjnych wojażach? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą, będą. :-) Nowy post dziś wieczorem.

      Usuń
    2. Prosimy o dużo zdjęć! :-) bo zawsze jest tak mało... ;-/

      Usuń
    3. Mix czerwcowy byłby mile widziany :) Pewnie będzie mniej ciekawy niż wakacyjne, bo wiadomo, sesja, ale czekam na niego z niecierpliwością :)

      Usuń
    4. Mix czerwcowy niestety się nie pojawi, ponieważ tak naprawdę nic się nie działo, robiłam bardzo mało zdjęć - miałam dużo zajęć związanych z uczelnią itp. :-/

      Usuń
  36. Piękne są te kolorowe sandałki TH! <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeżeli chodzi o buty, to dla mnie te z ostatniego zdjęcia to rewelacja! Ogólnie wszystkie te sandałki są ładne, kolory bardzo ciekawe. A okulary- super, klasyczne, będą pasować do wszystkiego. Fajne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładne okulary, a jaką mają moc ochrony oczu? 3?4?

    OdpowiedzUsuń
  39. wszystkie buty są boskie <3 i okulary miodzio! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystko bym od Ciebie kochana skradła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten model okularów to i mój ideał - niestety nie stać mnie na niego :(

    OdpowiedzUsuń
  42. I takie dodatki to ja rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Okulary jak marzenie:D Tylko ich cena mnie troche przeraża. Podróbki kupić to nie sztuka. Ale to nie to samo. Jakość wykonania widać ze 100 metrów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)