niedziela, 2 czerwca 2013

BLACK AND WHITE STRIPES

Nie od dziś wiadomo, że zestawienie czerni i bieli jest niezwykle uniwersalne i ponadczasowe. Tym bardziej cieszy fakt, że w tym sezonie owy duet kolorystyczny jest absolutnie topowym trendem. W dzisiejszej stylizacji postawiłam na nieśmiertelne paski, ale równie efektownie prezentującym się motywem jest coraz częściej spotykana szachownica! ;-)




+ mały bonus w kaloszach. ;-)

sukienka, sweterek i torebka - sheinside.com, baletki - papilion, kalosze - hunter, okulary - reserved, zegarek - deja vu


P.S Zaopatrzyłyście się już w nowe perfumy na sezon wiosna/lato 2013? Jeżeli nie polecam Wam stronę mojekupony.pl, na której znalazłam ostatnio fajną zniżkę sklepu Douglas. "Akcja Lato" to -10 % na wszystkie zapachy! :-) 

135 komentarzy:

  1. Beznadzieja w tych kaloszach, jednakże jestem na tak co do zestawienia bieli i czerni ;-) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kaloszach fajniej!!! W baletkach trochę smutno... :)

      Usuń
  2. Piękna Ania ;-*

    S.

    OdpowiedzUsuń
  3. REWELACYJNA sukienka! Masz wersję z rękawami czy bez?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z rękawami. Uznałam, że jest bardziej uniwersalna. ;-)

      Usuń
  4. Fajny zestaw, ale muszę przyznać, że wole Cie w cieplejszych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka dziedzina medycyny Cię interesuję!;) piękny look <3

    /Natalia

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurde strasznie zazdroszczę ci tych kaloszy Aniu! Za każdym razem jak widze je u ciebie na blogu to mam ochotę je zamówić, ale nigdzie nie ma juz mojego rozmiaru.:(

    OdpowiedzUsuń
  7. jestes strasznie pyzata na buzi! powinnaś schudnąć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buhahaha... Ania pyzata? schudnąć? z czego? lecz się i leć oglądać tap madl

      Usuń
    2. tak, jak sie uśmiecha to ma dwa pączki na policzkach.

      Usuń
    3. chyba z kości na ości, przeciez Ania jest bardzo szczupła

      Usuń
  8. rozpuszczaj włosy ....... <3

    OdpowiedzUsuń
  9. cześć Aniu, tu Bogusia z facebooka :) piękna i zmysłowa jak zawsze jesteś, uwielbiam Cię! buziaczki :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło widzieć Cię również tutaj! :-)
      Pozdrawiam ciepło. :-)

      Usuń
    2. dzięki :) w sumie to na Twój blog zaglądam już od jakiegoś roku i uwielbiam Cię, fajnie byłoby Cię kiedyś poznać. Ta stylizacja z sukienką z frędzlami (Zara - kobaltowa sukienka) jest świetna, prześliczna...

      Usuń
  10. Zmieniasz buty w czasie spaceru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie. :-)
      Zdjęcia są z dwóch różnych dni. ;-)

      Usuń
  11. OMG you're so beautiful and stylish I can't stop scrolling down your blog! Following you dear!

    XoXo
    Plami

    http://www.fashionthrill.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha, jak słodko w tych kaloszach wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak można być tak piękną?! Jesteś śliczna. Podoba mi się Twoja stylizacja w wersji z balerinkami : )

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesadzasz. Szału nie ma.

      Usuń
    2. Oj jest, jest:)) dla mnie Ania jest idealna w każdym calu.

      Usuń
    3. Kwestia gustu. Ja wolę inny typ urody, bardziej wyrazisty, bardziej charakterystyczny, taki do zapamiętania.

      Usuń
    4. Ja Wam powiem, że taki typ urody jaki ma Marcela z Top Model zdarza się raz na milion :-D Jeszcze takiej dziewczyny nigdy w życiu nie widziałam z tak oryginalną, wyrazistą i charakterystyczną urodą- taka uroda właśnie jest do zapamiętania, więc nic dziwnego, że wszystkie dziewczyny są o Nią zazdrosne i Jej nie lubią.

      Usuń
    5. Taka to jest Renata. A Marcela jest jak z Rodziny Adamsów ;)

      Usuń
  14. Idealnie skomponowany zestaw! Bez blichtru,jarmarcznego przepychu kolorów - za to ze smakiem i klasą. I za to Cię uwielbiam!

    Pozdrawiam,
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam Twój styl, taki klasyczny i elegancki *-*!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko super tylko nie podoba mi się ten koczek. Masz piękną, szczupłą twarz i ten koczek Cię przytłacza. Pozdrawiam.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie wrecz przeciwnie! :)
      koczek swietnie do Ciebie pasuje i jest dopelnieniem calej stylizacji
      masz swietny gust i przepieknie sie prezentujesz :)

      Usuń
  17. bardzo fajna sukieneczka; wersja z kaloszami średnio do mnie przemawia:)
    pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  18. wszyscy włosy, a ja musze przyznać, że masz piękny profil :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu jak z egzaminami po czy przed ?
    Pięknie wyglądasz, pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Przeglądam Twoje zdjęcia, a tu moja Mama wchodzi i mówi: 'Rany...jak ta modelka przepięknie wygląda w tej sukience'- myślała po prostu, że przeglądam zdjęcia jakiejś modelki :-)))

    Zgadzam się z Nią! Na Tobie wygląda bajkowo! Uwierz mi jak mało komu :-)
    Pozdrawiam :-) Lena

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajnie wyglądasz w tej sukience !

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu jak zawsze klasa :) bardzo lubie takie ubrania i nie ukrywam ze trend black and white jak mało który bardzo polubiłam . Powiedz mi prosze jaka pomadke masz na ustach na pierwszych zdjeciach poszukuje takiego koloru juz od dawna, czy jest to nadal chanel ,jezeli tak to jaka ? i przy okazji czy ktoras z dziewczyn orientuje sie czy jest istnieje zamiennik pomadki chanel kolorek jersey rose ?
    Aniu chyba ze sama masz przetestowane kolory pomadaek takie do bardziej dziennego makijazu i jakie polecasz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to pomadka chanel ( pojawiła się w poście `MAKE UP PART II` ) :-)

      P.S Wkrótce MAKE UP PART III. ;-)

      Usuń
    2. To Aniu nie mogę się już doczekać,super:)

      Usuń
  23. Aniu mogę liczyć na odpowiedź dotyczącą szminek? Zadałam pytanie pod poprzednim postem :):)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna jest ta sukienka !

    OdpowiedzUsuń
  25. wow torebka genialna!

    http://letjeti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. I just love black & white...and that dress is beautiful, love the stripes.

    hugs
    Andy
    The Black Label
    http://theblacklabelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. I think you guy doll with love your photos and the way you dress, visit me? kisses

    OdpowiedzUsuń
  28. jaaakaa śliczna jesteś *.*

    OdpowiedzUsuń
  29. gdzie robiłas te zdjecia na tych schodach ? gdzie to jest?
    monika

    OdpowiedzUsuń
  30. pięknie wyglądasz! jestem zakochana w Twoich wlosach :))


    pozdrawiam :))
    annaslaweta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam takie klasyki. Masz piękny kolor na ustach, idealny dla Ciebie :).

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie CI w takiej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ladnie, ja tez lubie takie zestawy, pieknie:)

    http://blondnatu.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ubóstwiam Twój styl! A do tego jesteś prześliczna, wiesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale pięknie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  36. Aniu, mam wielką prośbę, powiedz mi proszę co sądzisz o marce Pandora, bo zastanawiam się nad kupnem bransoletki i nie wiem czy nie zapłacę tylko za firmę... a jak z jakością? Pozdrawiam serdecznie, Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiąc szczerze kiedyś mi się nie podobały, ale ostatnio taką bransoletkę dostała moja Bratowa i zmieniłam zdanie. :-)

      Usuń
  37. Piękne zdjęcia i wspaniały pomysł z kaloszkami w drugiej części, lubię takie niekonwencjonalne rozwiązania, kojarzą mi się np. z Londynem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. :-)

      Usuń
  38. pięknie wyglądasz w tych kaloszach :)

    OdpowiedzUsuń
  39. a na jaki zapach perfum zdecydowałaś się na tegoroczną wiosnę? :) jakie zapachy polecasz? :>

    ta sukienka marzy mi się od dawna, ale ceny na allegro powalają :| jeśli oczywiście ta Twoja jest również z H&M ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu,fajny byłby post o Twoich perfumach:)
      A ta piękna sukieneczka jest z Sheinside;)

      Usuń
    2. Taki post na pewno się pojawi! :-)

      Usuń
    3. Tak,taki perfumowy post byłby super!

      Usuń
  40. torebka i Twoja fryzura przyciągają oko :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakiego telefonu obecnie używasz? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  42. rewelacyjnie wyglądasz! piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  43. wyglądasz prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Hej Aniu! Otrzymałaś moją wiadomość na prywatnym facebook'u?

    Alicja N.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz na annaaaanna@wp.pl :-)

      Usuń
    2. Jejku odczepcie się od tych nieszczęsnych apostrofów, jak widzę"facebook'u" to już mi się robi słabo. Nie widzicie że nawet przeglądarka to podkreśla?

      Usuń
    3. dobre jest tez "na fanpagu" xD

      Usuń
    4. Albo spot'ów, post'ów, spray'u i cała ta reszta. A najgorsze jest to że nawet w reklamach i gazetach ludzie tak piszą, naprawdę nie wiem czy trzeba kończyć jakąkolwiek szkołę żeby przekazywać społeczeństwu treści przez takie media.

      Usuń
  45. Kochana przepięknie wyglądasz... ;) :*** Uwielbiam na Ciebie patrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Tobie we wszystkim ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak robisz, że wszystkie zdjęcia są tej samej szerokości? Piękna ta sukienka ♥

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ustawiam szerokość '640' w programie 'Photo Gallery'. :-)

      Usuń
  49. Aniu może nowy post dzisiaj? Znowu tak rzadko zaczęły pojawiać się stylizacje;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież ma sesję

      Usuń
    2. Najprawdopodobniej jutro, ale możliwe, że uda się dziś. :-)

      Usuń
    3. było by super jak by dzisiaj:D oby się udało:D

      Usuń
    4. i raczej dzisiaj się już nie pokaże, szkoda:( A.

      Usuń
  50. Aniu, jak zestawiłabyś taką sukienkę, w takim kolorze na wesele? Także jaka fryzura do niej? :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  51. http://sukienkowo.com/files/assortPhoto/schowek889a.jpg link do sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka jest na tyle uniwersalna, że pasuje do niej niemal wszystko. Jednak gdybym miała coś zasugerować - wybrałabym wysokie szpilki w kolorze nude lub ciemnym szarym, do tego kopertówka w podobnym odcieniu, duży naszyjnik i koczek. :-)

      Usuń
    2. i nadal nie można skopiować linka:(

      Usuń
    3. Myślę, że czarne buty/torebka też dałyby radę;-)

      Usuń
  52. Aniu, która z dziewczyn Twoim zdaniem powinna wygrać Top Model? Której kibicujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiadałam na podobne pytanie pod ostatnim postem. Myślę, że wygra Marcela. :-)

      Usuń
  53. paski i szachownica... Dlatego wybrałam romby, a moja druga blogowa połowa pepitkę ;)
    btw b. ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. zastanawia mnie czy Twoj tata nie ma nic przeciwko ze wydajesz taka kase na ciuchy.aaaa zanim odezwie sie Ruch Obrony Ani napisze ze jej nie zazdroszcze bo nie pochodze z biednej rodziny a tata nigdy nie szastal kasa na moje zachcianki...w sumie no moze gdybym studiowala medycyne...coz skonczylam psychologie moze dlatego.ps.ten twoj koczek jest juz lekko denny.pewnie tez komentarz nie ukarze sie na forum (pewnie jak co drugi niepochlebny,nie Aniu?;/)
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalio, Ty naprawdę skończyłaś psychologię?

      Usuń
    2. haha dobre :)

      Usuń
    3. Może, chociaż z taką ortografią i składnią nie wróżę jej sukcesów :)

      Usuń
  55. Śliczną masz figurę ;) Jak robisz tego koka l) Zapraszam ,obserwuję i liczę że ty też ;) Domi-dooomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Ania, swoje New Balance masz w swoim standardowym rozmiarze? Chciałam kupić siostrze, i w sumie trochę w ciemno bo ona nic nie wie o tym- chciałam jej niespodzianke zrobić. Zawsze nosi 37 i taki też rozmiar chciałam kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noszę 37 i kupiłam 37. Są idealne. :-)

      Usuń
  57. Czerń i biel-ja uwielbiam to bardzo klasyczne,ale zawsze się sprawdza...mi sie podoba...może nałożyłabym inne buty do tego,ale jeśli jest deszczowo to kalosze warto założyć:)
    P.S.Nie wiem już co jest grane-za kazdym razem jak wchodzę na bloga to muszę się znowu dołączać jako obserwator-chodzi o logowanie czy co bo kuźwa już zdurniałam....?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm...dziwne, pierwszy raz ktoś zgłasza taki problem.
      Zorientuję się co i jak i dam Ci znać na maila! :-)

      Usuń
  58. najukochańsze paski!
    35dni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Aniu, ślicznie wyglądasz:)

    Mam pilne pytanie i będę bardzo wdzięczna za pomoc.. Czy odzież medyczna, którą kiedyś polecałaś - ELDAN dobrze się sprawuje? Mają tam wyjątkowe kroje i fajne modele, ale pytanie - czy warto naprawdę za to płacić?:) Potrzebuję umundurowania na praktyki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto! :-) Dobra jakość.

      Usuń
    2. Dzięki :-)

      Usuń
  60. śliczna jesteś:) stylizacja ciekawa:) zdjęcia NIE nudne:P

    Pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam:)
    patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Aniu a torebka skąd....? proszę o odzpowiedź.
    Pozdrawiam
    Sara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm,przepraszam,że się wtrącę,ale o ile pamietam Ania pokazywała tą torebkę już w ubiegłym roku i chyba jest ona z Sheinside:)

      Usuń
  62. śliczna, na modelke sie nadajesz;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Cześć Aniu ;-) mam pytanie, czy korzystałaś może z tej strony http://www.zlotewyprzedaze.pl/Sale/Sale/Index ? Czy warto kupować tam jakiekolwiek rzeczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie, pozwolę sobie odpowiedzieć na Pani pytanie :) W naszym klubie zakupowym naprawdę warto kupować, ponieważ ubrania i dodatki, które oferujemy są światowych marek w korzystnych cenach. Dzięki kilkudniowym wyprzedażom, ma Pani okazję trafić na produkty takich marek jak: Versace, Adidas, Armani, Gucci i jednocześnie w nawet o 70% niższych cenach w stosunku do zwykłych sklepów.

      W razie ewentualnych pytań oczywiście służę pomocą.
      Pozdrawiam,

      Joanna Kwiatkowska

      _______________________________
      Online Ekspert www.ZloteWyprzedaze.pl

      Usuń
    2. Nie, nie korzystałam, ale może kiedyś...:-)

      Pozdrawiam i dziękuję Pani Joannie za wyczerpującą odpowiedź.

      Usuń
  64. świetna fryzura ;)
    zapraszam do mn
    http://szufladkawyobrazni.blogspot.com/
    może ci sie spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Aniu co taka cisza, gdzie nowy obiecany post? Tęsknimy:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyłączam się do pytania, Aniu wracaj...

      Usuń
    2. ludzie ogarnijcie sie! przeciez Ania na ma studia, sesje na uczelni, swoje zycie i zainteresowania poza blogiem - przestancie biadolic!

      Usuń
  66. hahahaha przepraszam next time dam znac, że bedzie piwo!!!! :P:P
    wtedy czytelniczki w ciąży będą przygotowane :D

    cudnaś dziewczyno! :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Pięknie wyglądasz :)
    Śliczna sukienka <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  68. piękna ta sukienka! ale szczególnie przypadły mi do gustu te kalosze!!

    OdpowiedzUsuń
  69. moim zdaniem to jeden z twoich najlepszych outfitow,

    mumineeks.blogspot.com - troche streetwearu, nowych rzeczy ode mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  70. piękna sukienka :)

    http://patrycja-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. jaki rozmiar nosisz a jaki zamawiałaś tej sukienki? bardzo proszę o odpowiedź bo nie wiem co zamówić ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiąc szczerze nie pamiętam. Nie ma rozmiaru na sukience. :-(

      Usuń
  72. Rewelacyjna stylizacja i ciekawy blog, chętnie będziemy tu zaglądać :)
    Pozdrawiamy
    Havana.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)