wtorek, 14 maja 2013

SMILE!


Biały uśmiech i super nagrody? Teraz to możliwe dzięki Colgate Max White One FASHION SHOOT! :-) Jak wziąć udział w sesji fotograficznej online? Poniżej 4 wskazówki:
Krok 1 - Wejdź na stronę   i zrób sobie zdjęcie używając kamerki w twoim komputerze lub załaduj swoje zdjęcie z dysku.
Krok 2 - Słuchaj wskazówek naszego fotografa Ruperta, który wyreżyseruje Twoją sesję i pokieruje Twoim uśmiechem.
Krok 3 - Stwórz swoją własną stykówkę i podziel się nią ze znajomymi aby wziąć udział w konkursie.
Krok 4 - Im więcej głosów zdobędziesz tym większa szansa na główną wygraną: Zakupowe szaleństwo w Mediolanie!


Proste i przyjemne, prawda? :-) Jeżeli mam być szczera - zakupowe szaleństwo w Mediolanie skusiło również mnie. Dziś spontanicznie kliknęłam na `ROZPOCZNIJ SESJĘ` i byłam miło zaskoczona. Spróbujcie, a choć przez chwilę będziecie mogły poczuć się jak na prawdziwej sesji zdjęciowej. :-) Tak wyszły moje zdjęcia:
Efekt końcowy możecie zobaczyć TUTAJ, a jeżeli spodobał się Wam mój uśmiech - zachęcam do głosowania. :-)

Do zobaczenia w kolejnym
stylizacyjnym poście,
BUZIAKI! :-*

9 komentarzy:

  1. sliczniutki usmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowymaja 13, 2013

    Przeglądałam galerię i jesteś Aniu zdecydowanie najładniejszą dziewczyną tam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowymaja 13, 2013

    Aniu a kiedy stylizacja jakaś:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, Niestety ja się średnio nadaję :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowymaja 13, 2013

    Czy mi się wydaje czy na nosie pojawiły Ci się urocze piegi? ;) Ładny uśmiech, prosty z natury czy pomagałaś mu kiedyś aparatem?

    Pozdrawiam i z utęsknieniem czekam na stylizację lub "beauty" post!
    Madeleine

    OdpowiedzUsuń
  6. Przy Tobie mało kto ma szanse, piękna jestes:)

    http://blondnatu.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowymaja 15, 2013

    zagłosowałam na CIEBIE!!!! hahaha jesteś najlepsza! <3 ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)