sobota, 25 maja 2013

OH, WATER!

Pamiętacie mój pierwszy post dotyczący dwutygodniowego programu Dobrowianki "Lekko każdego dnia"? Chociaż jego celem było oczyszczenie organizmu w ciągu 14 dni - zauważając efekty nawadniania organizmu od zewnątrz z pewnością przedłużę moją przygodę z wodą. ;-) 
Muszę przyznać, że na początku było mi ciężko przestawić się ze słodkich i gazowanych napojów na bezsmakową, niegazowaną wodę. Jednak z biegiem czasu przełamałam się do tego stopnia, że dziś potrafię ugasić pragnienie wyłącznie wodą (idealna z plastrem grejpfruta lub cytryny z listkiem mięty). :-)
Każdy dzień zaczynałam wypijając szklankę wody przed śniadaniem. W trakcie zajęć na uczelni sięgałam po Dobrowiankę podczas każdej przerwy, a w domu o odpowiednim nawodnieniu organizmu przypominała mi specjalna aplikacja, którą zainstalowałam w tablecie. Pod koniec drugiego tygodnia oczyszczania wyrobiłam sobie zdrowy nawyk sięgania po wodę z czego jestem bardzo zadowolona. :-)
Jesteście ciekawe jakie efekty zauważyłam? Zauważyłam dużą zmianę w wyglądzie skóry - jest lepiej nawilżona, gładka i sprężysta. :-)

Jestem ciekawa czy również przystąpiłyście do programu
oczyszczania oraz jakie efekty zauważyłyście...;-)

55 komentarzy:

  1. Nie jestem w stanie pić nic słodkiego i gazowanego, bo czuję cukier. Jestem zakochana w wodzie! i życzę każdemu takiej miłości! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowymaja 24, 2013

    skąd balerinki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiąc szczerze nie pamiętam gdzie je kupiłam. Mają już ponad 3 lata...;-)

      Usuń
  3. Anonimowymaja 24, 2013

    Aniu, skąd bluzeczka?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja juz od kilku miesiecy pije conajmniej 1,5l wody dziennie, odstawilam wszystkie slodkie napoje (poza poranna kawa ;)) Cwicze, pije wode, jem owoce i warzywa i fruwam :))) nigdy wczesniej nie czulam sie tak dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowymaja 24, 2013

    Mam pytanie Aniu
    Ile mniej więcej dziennie wypijałas wody. Ja wiele razy chciałam się przemóc i wypić 1,5 l ale nie daje rady. Ja ogólnie mało pije bo mi się nie chce :( a moja skóra fakt nawilzona to raczej nie jest. Drugi problem to taki, że gdybym tyle piła to toaleta non stop ( dosłownie jak kobieta w ciąży;) a na uczelni to wiadomo trochę uciążliwe:/
    Promieniejesz ;) W każdym razie Tobie służy;)

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 litry. :-)
      0,5 wypijałam na uczelni, a w domu otwierałam 1,5 i zazwyczaj wypijałam wodę do końca.
      Spróbuj jeszcze raz, w końcu się uda. ;-)

      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Anonimowymaja 26, 2013

      Pierwsze tygodnie przyjmowanie większych ilości płynów niż zazwyczaj rzeczywiście mogą być trudne, ale nie zrażaj się. W końcu Twój organizm przyzwyczai się do większej podaży płynów, a efekty są naprawdę kuszące, więc warto trochę "pocierpieć":-)Ważne jest, by wodę przyjmować regularnie, mniejszymi porcjami. Jeśli naraz wypijesz większą jej ilość, to nie będzie żadnego efektu: zamiast nawodnić organizm, w krótkim czasie ją wydalisz. Dobrze jest też dodać do wody np trochę świeżo wyciśniętego soku z grejpfruta czy cytryny. Ale nie za dużo:-)

      Usuń
  6. Anonimowymaja 24, 2013

    Ja przegapiłam tą całą akcję. ;-/
    Chyba zaopatrzę się w dużą ilość Dobrowianki- mam nadzieję, że moje nerki mi za to podziękują bo ostatnio nie pracują zbyt dobrze...

    Ślicznie Aniu tu wyglądasz! :-)
    Pozdrawiam, Laura

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowymaja 25, 2013

    bardzo lubię wodę,piję ją od 10 lat.Teraz jak czasami wypiję napój gazowany to muszę go "odchorować"-mój organizm nie toleruje już bąbelków.A najbardziej jestem dumna z moich dzieci,bo piją wodę niegazowaną i bardzo ją lubią.Na spacerze woda nie tylko do picia,zdarzało mi się przemyć otarcia po upadkach i umyć ręce.pozdr Jola

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowymaja 25, 2013

    Jako studentka medycyny powinnaś wiedzieć z zajęć na uczelni, a nie narzuceń firmy i robionej przez nich reklamy, że woda jako płyn izoosmotyczny lepiej nawodni Twój organizm niż hiperosmotyczne słodkie napoje, które dodatkowo odwadniają ;-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie trzeba być ani studentką medycyny, ani też lekarzem by wiedzieć, że woda najlepiej nawadnia nasz organizm.
      Niestety jak to w życiu zwykle bywa - nie zawsze wygrywa to co jest najzdrowsze i najlepsze dla naszego organizmu. Zazwyczaj sięgamy po to co nam najbardziej smakuje, a jednocześnie przyzwyczajamy do tego nasz organizm.
      Tym bardziej cieszę się z akcji Dobrowianki, ponieważ w końcu przełamałam się i przestawiłam na wodę. :-)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Nigdy nie pijałam gazowanych napojów, moim problemem jest jednak picie zbyt małej ilości wody w ciągu dnia. Zapewne nie dobijam nawet litra. Chyba muszę nad tym popracować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowymaja 25, 2013

    nadeszły takie czasy, że człowiekowi musi aplikacja na tablecie przypominać,żeby napił się wody :P głupotki

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też piję teraz dużo wody;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowymaja 25, 2013

    ja się naprawdę staram przestawić na wodę, nie mogę patrzeć na swoją ziemistą cerę, a wszystko przez zamiłowanie do słodkich i gazowanych, żółkną mi zęby od coli, a do tego w zasadzie nie zaspakajają pragnienia. muszę spróbować! może też zainstaluję jakieś przypomnienie, muszę być jakoś pchana w tę stronę :)
    pozdrawiam, Aniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy odrobinę silnej woli. ;-)

      Powodzenia!

      Usuń
  13. Anonimowymaja 25, 2013

    Ja na niegazowaną wodę przestawiłam się już dawno i niczym innym pragnienia nie zaspokoję ;)
    Milena

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowymaja 25, 2013

    Aniu, jak dołączyć do Twoich znajomych na facebook'u? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prywatnym facebook'u mam jedynie znajomych, których znam.
      Zapraszam na blogowy fanpage. :-)

      Usuń
  15. Anonimowymaja 25, 2013

    Nie ma to jak woda ;-D

    OdpowiedzUsuń
  16. nie przystąpiłam jeszcze do tego programu ale chyba naprawię swój błąd ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowymaja 25, 2013

    Ale ty ślicznie wyglądasz jak się uśmiechasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowymaja 25, 2013

    Ja od kilku lat piję wyłącznie wodę niegazowaną i mogę potwierdzić, że odpowiednie nawodnienie przynosi masę korzyści dla organizmu :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowymaja 25, 2013

    Mam nadzieje ze kolejny post to mix zdjec z maja i kwietnia! ;)
    Gorace pozdrowienia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mix z maja. :-) Zdjęcia z kwietnia przepadły razem z komputerem. ;-/

      Usuń
    2. Ojejejej, czyżby jakaś awaria :(?

      Usuń
  20. Anonimowymaja 25, 2013

    No po prostu odkrycie roku, że regularne picie wody dobrze wpływa na nasz organizm...

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowymaja 25, 2013

    Ja kiedyś zaczęłam pić dużo wody, to rzeczywiście zauważyłam, że bardzo szybko się wyrabia nawyk sięgania po wodę. Poza tym to nieodpowiednie nawodnienie organizmu ma szereg efektów, o które nie podejrzewalibyśmy braku wody, np. zmęczenie i brak sił - a wystarczy jedynie pić zwykłą, czystą wodę!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowymaja 25, 2013

    Juz od dawna piję tylko wodę niegazowaną. Nie pamiętam nawet jak smakują popularne soki z marketów albo napoje gazowane :) Kiedyś nie wyobrażałam sobie życ tylko o wodzie (no jeszcze ziołowe herbatki popijam i czasami soki jednodniowe;), ale jednak jak sama napisalaś - kwestia przyzwyczajenia. Muszę napisac, że moja skóra ma się lepiej, chociaż staram się jesc też dużo owocow, a to chyba właśnie w nich jest najbardziej przyswajalna woda dla naszego organizmu. Na pewno moja skóra jest w lepszym stanie, kiedyś miałam spory problem z suchością, żadne kremy nie pomagały na dłuższą metę, teraz mogę nawet bez nich się obejśc.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowymaja 25, 2013

    Ciekawe co masz za ta reklame wody;) Olka pzdr

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowymaja 25, 2013

    A ja trochę nie na temat, mogę zapytać jakiej marki i gdzie kupiłaś buciki? wszędzie takich szukam i nic.. z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowymaja 25, 2013

    mhhh...dla mnie to normalne pić wodę..może to dziwne ale ja nigdy nie piłam słodkiego napoju gazowanego...

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowymaja 26, 2013

    Ja do 16 roku życia nie byłam w stanie wziąć do ust zwykłej, niegazowanej wody. Od dziecka byłam nauczona picia napojów kolorowych, gazowanych, mocno słodzonych - czyli niezdrowych. :) Dopiero w momencie, kiedy stałam się bardziej świadoma i zaczęłam dbać o zdrowie przestawiłam się na [nie]zwykłą wodę mineralna :) . Teraz mam lat 19 i nie jestem w stanie ugasić pragnienia niczym innym, jak właśnie wodą :) .
    A efekty po przestawieniu się ze słodkich napojów na wodę przeszły moje oczekiwania - bardziej promienna cera, do tego nawilżona :) . Noi dużo lepiej się czuję a i na początku straciłam jakiś kilogram czy dwa ;) .
    Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowymaja 26, 2013

    Aniu a może dzisiaj jakaś stylizacja albo mix?

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowymaja 26, 2013

    Do wyżej wymienionych zalet picia naturalnej wody niegazowanej, warto dodać, że w okresie wzmożonego wysiłku umysłowego(np w trakcie sesji), odpowiednie nawadnianie organizmu, zwiększa nasze zdolności umysłowe i przede wszystkim redukuje zmęczenie:-)

    Super Aniu, że wzięłaś udział w akcji promującej picie niegazowanej wody mineralnej. Sama już dawno zrezygnowałam z picia kolorowych napojów gazowanych, po tym, jak uświadomiłam sobie, jak niekorzystny wpływ wywierają na nasz organizm. Zwłaszcza coca-cola, która zakwasza i bardzo niekorzystnie wpływa na stan zębów, układ kostny i pokarmowy. Z wodą też jednak nie można przesadzać, zwłaszcza z tymi wysoko zmineralizowanymi.

    Pozdrawiam:-)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowymaja 26, 2013

    Ania a co dostałaś na urodziny od Chłopaka i Rodziców?;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowymaja 26, 2013

    mogłabyś napisać nazwę aplikacji?? jest dostępna na androida ?? Z góry dziękuje za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  31. nie sądziłam, że woda działa takie cuda! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. The wear beautiful mood will be good on the street fashion .

    OdpowiedzUsuń
  33. Co to była za aplikacja? Chętnie ściągnę mamie, żeby pamiętała, że w pracy też się je i pije ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. woda mineralna do picia to jest najlepsze co może być:))
    pamiętajmy o tym!

    OdpowiedzUsuń
  35. Od zawsze chciałam żyć w zdrowym trybie.. Wody nie pijam zbyt dużo, ale coś czuje, że zmieni się to niebawem ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Aniu a czy zauważyłaś u siebie może znaczną poprawę pamięci ? Bo moja pamięć nie jest zbyt dobra może właśnie wina tego, że ogólnie bardzo mało pije bo mi się nie chce. Żeby się czegoś nauczyć muszę siedzieć całymi dniami nad książkami:(

    Aga

    OdpowiedzUsuń
  37. dobrowianka to beznadziejna woda:/
    b.mało minerałow ma lepiej te muszyny itp wybierac...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)