piątek, 17 maja 2013

BRIDAL OUTFIT

W związku z tym, że kolejny sezon ślubny rozpoczęty na pewno niektóre z Was mają problem z doborem kreacji. Chcąc wyjść na przeciw Waszym oczekiwaniom - w dzisiejszym poście moja propozycja idealnej stylizacji na weselne przyjęcie. Musimy pamiętać, że ślub to uroczystość ważna nie tylko dla Państwa młodych, ale także dla zebranych gości, dlatego też każdy chce wyglądać szykownie i elegancko. Mając na uwadze obowiązujące trendy - postawiłam na stonowane odcienie przełamane biżuteryjną górą sukienki oraz efektowne czółenka. Myślę, że całość wygląda dziewczęco, lekko i przede wszystkim wytwornie.





 sukienka - sheinside, czółenka - stylowebuty.pl, kopertówka - etorba.pl
Uprzedzając Wasze pytania - podaję LINK do sukienki. :-)

99 komentarzy:

  1. Anonimowymaja 16, 2013

    Nie wyglądasz ani szykownie ani wytwornie. Sukienka i buty są potwornie kiczowate.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 16, 2013

      Oczywiście, że wygląda! Aniu, jesteś uosobieniem subtelności. <3

      Usuń
    2. Anonimowymaja 16, 2013

      A moim zdaniem klasa! Dzieki Aniu za inspiracje:))

      Usuń
    3. ej Anonim! po prostu się nie znasz ! Ania wygląda przepięknie :)

      Usuń
    4. Strój jest ok, ładna sukienka. Ale mnie natomiast nie podoba się ten koczek. Jakiś taki "na odczepnego".

      Usuń
    5. Anonimowymaja 16, 2013

      Mi też nie podoba się fryzura :/ I jeszcze ta "grzywka" z przodu :(

      Ale sukienka przepiękna :) Ciekawa jestem jak wygląda z przodu, bo trochę nie widać jak przytrzymujesz ją rękami i zasłaniasz torebką.

      Usuń
    6. Moim zdaniem takie jasne prawie biale kolory sa zarezerwowane dla panny mlodej, bo to w koncu jej dzien.

      Usuń
    7. A mnie męczy to przekonanie, że to panna młoda ma błyszczeć, a reszta najlepiej worki pokutne. Jak się postara to będzie wyglądać najlepiej, jak nie to trudno.
      Zresztą chyba nie chodzi w tym dniu o bycie najpiękniejszą na całej sali, tylko o zupełnie coś innego.

      Usuń
    8. 'reszta nalepiej worki pokutne'. oczywiście że nie, ale ta sukienka i te buty bardzo rzucają się w oczy, panna mloda moglaby czuć się zagrozona.

      Usuń
    9. Anonimowymaja 18, 2013

      Jak panna młoda jest niezbyt urodziwa i jeszcze założy do tego kiczowatą suknię ślubną to ładne dziewczyny mają się specjalnie nie malować, nie czesać itd. żeby przypadkiem nie wyglądać lepiej od niej? Bez sensu. Może białe sukienki nie są wskazane na wesele, ale ta stylizacja jak najbardziej.

      Usuń
    10. Anonimowymaja 18, 2013

      co to za głupoty gadacie... panna młoda zagrożona? a co ona nie wie, że jest panną młodą? będzie siedziała naburmuszona przy swoim stoliku i pokazywała palcem, bo ta ma charakterystyczne buty, a ta ma taką sukienkę, o rany, a ta wymalowała się ładniej ode mnie! no błagam.
      byłam na wielu weselach i szczerze mówiąc, ostatnie na co patrzę, to panna młoda. idę się zabawić, chcę dobrze wyglądać, modnie. bo pewnie najlepiej to się ubrać "na galowo", żeby pan młody nie zostawił dla mnie panny młodej, skoro to tak zagraża :D

      Usuń
  2. po prostu ślicznie !!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prześlicznie! Idę jutro na wesele i mam sukienkę w podobnym kroju tylko w kolorze granatowym! :)

      Pięknie <3

      Usuń
  3. Cóż, mi krój tej sukienki nie leży, także w połączeniu z butami, ale co kto lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna sukienka! i buty też :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zestaw przepiekny. Idealny na taką uroczystość.
    A i zdjęcia tym razem wyjątkowo mnie urzekły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. idealna stylizacja na ślub :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowymaja 16, 2013

    elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowymaja 16, 2013

    Elegancko i dziewczeco. Z klasa.

    Nie lubie kiedy kreacje gosci "przycmiewaja" mloda pare.

    Ty pasujesz idealnie.. adekwatnie do uroczystosci.

    N.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowymaja 16, 2013

    Sliczna sukienka! Myslisz ze na osobe ktora ma 174 cm wzrostu bedzie dobra? Tak strasznie mi sie spodobala <3
    Pozdrawiam Cie Aniu Serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będzie za krótka. :-(
      Pozdrawiam również. :-)

      Usuń
  10. Anonimowymaja 16, 2013

    przepięknie! wszystko do siebie pasuje i jest bardzo dziewczęco, ale z pazurem!

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowymaja 16, 2013

    buty zdecydowanie inne

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka super!! Trochę te buty mi do niej nie pasują - za dużo na nich się dzieje jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka jest śliczna. A TY wyglądasz zniewalająco!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeslicznie :) Sukienka idealnie do Cb pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowymaja 16, 2013

    A czy mogłabyś wrzucić zdjęcie całej sukienki w kolorze?
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka cudowna. Przepięknie! Strasznie podoba mi się cały zestaw :D.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowymaja 16, 2013

    Ahh, jak cudownie wyglądasz! Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. sukienka idealna na górze, chociaż wolałabym aby była do ziemi :) sama zakupiłam już sukienkę, w której wybieram się na ślub przyjaciół na Sycylię już za miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Sycylię? Wow, zazdroszczę. :-) Ślub w tak urokliwej scenerii musi być pięknym 'obrazkiem'. :-)

      Usuń
  19. Bridal outfit z tytulu posta moglby dotyczyc panny mlodej, nie goscia...

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka piękna, buty chyba inne powinny być, fryzurka super:)


    http://blondnatu.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowymaja 16, 2013

    Śliczna ta sukienka! Zwłaszcza jej góra <3 Aniu, znajdziesz niedługo czas na stworzenie dla nas postu pielęgnacyjnego, czy już sesja i terminy gonią? W zeszłym roku pokazałaś nam swoje kosmetyczne "must-have" na lato, może powtórzysz to i w tym roku?

    Pozdrawiam,
    Madeleine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się, chociaż tak jak wspomniałaś - terminy gonią. :-/
      Pozdrawiam ciepło. :-*

      Usuń
  22. Cudowne zdjęcia...klimatyczne. Wyglądasz rewelacyjnie! Bardzo stylowo po prostu pięknie :)

    Pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowymaja 16, 2013

    piękna, wyglądasz jak z krainy czarów :D
    A.R

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowymaja 16, 2013

    Bridal outfit to znaczy strój panny młodej, z tego co widze to nie o to tu chodzi, bo chyba nie ty bierzesz ślub?? Chyba raczej powinno być wedding outfit..

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowymaja 16, 2013

    coś nie mogę uwierzyć że ten kok jest bez takiego wypełniacza albo tylko ja tak myślę mogłabyś nakręcić filmik jak go robisz ? wiem że już pokazywałaś na blogu ale tam jest tylko zdj jak zrobisz filmik to byłoby super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 18, 2013

      krok pierwszy: mnóstwo gęstych i pięknych włosów
      krok drugi: patrz na inne filmiki na youtube

      nie różnią się

      Usuń
  26. świetna ta sukienka ! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. lekko, dziewczęco i bardzo świeżo. przepięknie :)

    www.yuppie-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowymaja 17, 2013

    Myślałam, że mając taką urodę i tyle pieniędzy nie można wyglądać źle. A jednak się myliłam... Takie pomieszanie stylów, sukienka jak dla małej dziewczynki plus buty z ćwiekami po prostu do siebie nie pasują, kolorystycznie pewnie też nie, skoro zdjęcia czarno-białe... Jedna z naprawdę niewielu wpadek w Twoim wykonaniu, Aniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Bridal outfit to doslownie stroj panny mlodej - troche mnie zatchnelo pod haslem "umie dziewczyna zachowac tajemnice" :)

    Sukienka slodka, ale dobra wlasnie tylko dla dziewczat drobnych moim zdaniem. Nie lubie kroju empire w tego typu kreacjach. Nie wiem, za bardzo uwazam, ze ubranie powinno podkreslac zalety a nie ukrywac wszystko bez sensu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowymaja 17, 2013

    Bridal outfit to doslownie kreacja dla panny mlodej. Troche mnie zatchnelo pod haslem "umie dziewczyna zachowac tajemnice".

    Ale sama sukienka - no slodka, tylko ten kroj empire. W polaczeniu z dlugoscia wyglada dobrze tylko na drobnych dziewczynach moim zdaniem. Taki babydoll chic nie wiem, moze juz wyroslam po prostu :)

    Pozdrawiam
    Hanna

    OdpowiedzUsuń
  31. Idealna sukienka na ślub:) I fryzura jaka fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowymaja 17, 2013

    Niestety nie ma w tym nic wytwornego. Pomieszanie stylów i tyle. Nie podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie będzie tak, że spodoba się wszystkim. Każdy ma inny gust. :-)

      Pozdrawiam i życzę miłej soboty. :-)

      Usuń
  33. Anonimowymaja 17, 2013

    Aniu wyglądasz jak księżniczka (Twoje włosy i buzia), sukienka ma piękny kolor ale moim zdaniem za dużo się w tej stylizacji dzieje. Gdyby buty były gładkie wszytsko wyglądałoby zdecydowanie lepiej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Sukienna idealna na taka okazję, ale ponieważ sama w sobie jest dość efektowna i zdobiona dobrałabym do niej gładkie czółenka oraz malutką torebkę do ręki

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowymaja 17, 2013

    Wygladasz poprostu cudownie! Bardzo kobieco, elegancko, zwiewnie i delikatnie-ideal!Aniu czy gora tej sukienki jest przezroczysta? stanik musi miec sylikonowe ramiaczka pod nia czy musi byc w ogole bez ramiaczek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Stanik bez ramiączek. :-)

      Usuń
  36. Sukienka moim zdaniem ladna i elegancka (aczkolwiek nadajaca sie dla mlodych dziewczat ) , natomiast buty?????te buty....od pierwszego postu z nimi zastanawiam sie jak taka elegancka dziewczyna jak Ty mogla sobie pozwolic na kupno takich , nawet nie wiem jak je opisac , wstertnych butow . One sa po prostu paskudne , a na pewno nie pasujace do tej kiecki. Torba moim zdaniem tez stanowczo za duza .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 17, 2013

      Dokładnie mam takie same uczucia. Nie wiem co urzekło Cię Aniu w tych plastikowych nitach. Do tej sukienki bardziej pasują jasne szpilki, np zamszowe w pudrowym kolorze, lub z licowanej skóry. No ale o gustach podobno nie powinno się dyskutować.

      Usuń
    2. Zapewniam, że na żywo wyglądają lepiej. :-)

      Usuń
  37. Anonimowymaja 17, 2013

    Aniu, jaki styl preferuje Twój Mężczyzna? Monika :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój styl. :-D ;-)

      Usuń
    2. Anonimowymaja 19, 2013

      Pytałaś Go o to czy po prostu tak myślisz? ;-)

      Usuń
    3. Nie pytam. Sam często powtarza, że mam świetny styl i lubi mój sposób ubierania się. Zresztą jak coś kupuję to zawsze pytam czy mu się podoba. ;-)

      Usuń
  38. Fryzura jest świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Sukienka jest prześliczna!
    Zdjęcia są cudowne! :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowymaja 17, 2013

    Jak uwielbiam twoje koczki, to w tej stylizacji wydaje mi się, że najlepszy będzie kucyk ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowymaja 17, 2013

    Dzięki Tobie/przez Ciebie:), zamówiłam sobie tą sukienkę, tylko w pudrowym różu. Wyglądasz niesamowicie! Ja mam w tym roku 3 wesela, szukałam czegoś odpowiedniego w sklepach i niestety nic mi nie wpadło w oko, wszędzie wiszą podobne modele, mnóstwo sukienek z baskinką, dalej sporo neonów... A po zobaczeniu tego posta dosłownie wpadłam w zachwyt:) Pozdrawiam, Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwarantuję Ci, że będziesz zadowolona! :-))

      Usuń
    2. Anonimowymaja 19, 2013

      I pewnie jeszcze pół kilometra "ozdobnych" suwaków do tych wszystkich baskinek i neonów :(

      Usuń
    3. Anonimowymaja 19, 2013

      Mam nadzieję, dzięki! :)


      /Dokładnie tak jak piszesz. + złote albo malowane na różne kolory ćwieki. Ciężko znaleźć coś oryginalnego i subtelnego jednocześnie. Sheinside i podobnych stron nie przeglądałam, bo jestem z tych co wolą dotknąć, przymierzyć. Tą sukienką póki co jestem oczarowana, ciekawe czy po otwarciu paczki będzie podobnie :) I czy paczka dojdzie, bo czytałam różne opinie w związku z przesyłką z tak daleka.../ Paula

      Usuń
    4. Dojdzie, tym się nie martw. :-))

      Usuń
  42. kroj tej sukienki po prostu mi nie odpowiada .... nie lubie takich ....

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne zdjęcia, piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  44. A mi się podoba i sukienka, i buty, i fryzura :) Taki 'niechlujny' koczek dodaje lekkiego pazura tej stylizacji, bo sukienka sama w sobie jest słodka :)
    OASAP.COM GIVEAWAY!

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowymaja 18, 2013

    Aniu,sukienka przepiękna,wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowymaja 18, 2013

    witaj Aniu, jeśli chodzi o perfumy chloe to miałaś wodę toaletową czy perfumowaną z ciemniejsza kokardką? bo one chyba się roznią jakoś zapachem
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowymaja 18, 2013

    myslę,że w takiej sukience nie można fajnie tańczyć(na luzie),i trzeba ją pilnowaćmaby się nie podnosiła do góry,Ale gdyby była długa,to co innego,,wtedy ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podnosi się do góry, jest bardzo wygodna. :-)

      Usuń
  48. Bardzo mi się wszystko podoba! A najbardziej sukienka. Ale zmieniłabym fryzurę :)

    OdpowiedzUsuń
  49. A mi się bardzo podoba!!!Sukienka jest rewelacyjna a buty takie chciałam miec od dawna,ale jakoś się nie złożyło....Pięknie i elegancko-jak na wesele to bardzo fajnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowymaja 18, 2013

    Aniu, ja się chciałam zapytać- ile dziewczyn może pojechać na zakupy do Mediolanu?

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowymaja 18, 2013

    Aniu, wyglądasz świetnie :) Trafiłam na Twój blog całkiem przypadkowo i od tamtego czasu zaglądam codziennie. Jesteś piękną kobietą. Masz genialne włosy :)


    Mam jeszcze takie pytanie... co sądzisz o tego typu koszulkach, Aniu?

    1)http://www.etsy.com/market/celine_paris_t_shirt
    2)http://szafa.pl/c4920286-ysl-koszulka-diy.html

    Zachecam również pozostałych do odpowiedzi. Chciałabym poznać parę opinii :)

    Pozdrawiam i z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi,
    Laura


    OdpowiedzUsuń
  52. szpilki genialne :D

    http://letjeti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Well I love the dress and it looks elegant too. and I love the colour because without sticking onto one colour you have chosen a different shade so I like it very much.

    OdpowiedzUsuń
  54. Góra sukienki jest prześliczna ale "ciążowy" dół niszczy efekt. No i ćwieki do koronek? Nieeeee

    OdpowiedzUsuń
  55. ślicznie Ci w sukienkach

    OdpowiedzUsuń
  56. Aniu, szukałam już chyba wszędzie- zdradź proszę jaki model zegarka levi's masz na wielu zdjęciach? Chodzi mi o ten z brązowym paskiem i przywieszkami. Jest cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny post - sukienka jest po prostu rewelacyjna ;-) Butki wyglądają prawie jak fifi spikes od Louboutin ^^

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowymaja 23, 2013

    Hej Aniu, mam pytanie...czy sukienka jest bardziej w kolorze beżowym czy tak jak jest napisane na stronie internetowej "morelowa". Bardzo mi się podoba i z chęcią bym ją zamówiła...ale nie chce przyćmić Panny Młodej w jej dniu :):)
    Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  59. zakochałam się! zestaw idealny! dziewczęco a jednocześnie elegancko! :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Aniu jak wykonana jest sukienka? Jest porządnie uszyta? Zastanawiam się nad jej kupnem ale odrobinę się obawiam... Baardzo proszę o odpowiedź! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamiętam - była OK. :-)

      Usuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)