sobota, 27 kwietnia 2013

RECENTLY


Dziś słów kilka o Fashion Week Poland, który odbył się w dniach 17-21 kwietnia, w Łodzi. Nie muszę chyba  nikogo przekonywać, że  jest to największe modowe wydarzenie w Polsce? ;-) Pięć dni o napiętym grafiku idealnie zaprezentowało kolekcje na sezon jesień/zima 2013. Wszystko za sprawą pokazów nie tylko uznanych projektantów, ale również debiutantów, którzy wykazali się niesamowitą kreatywnością i wyczuciem smaku. Ponad to można było odwiedzić 'SHOWROOM', a także wziąć udział w licznych szkoleniach i seminariach. Myślę,  że ciekawym urozmaiceniem były również 'wydarzenia towarzyszące' - wernisaże, wystawy oraz stoiska znanych i lubianych marek. To właśnie w tym miejscu skoncentrowała się moja uwaga, a dokładniej na stanowisku 'Uśmiechnij się z Colgate Max White One '. Dlaczego? Przekonacie  się  już niebawem  na blogu - zapraszam, będzie się działo...;-)

21 komentarzy:

  1. No no nie moge sie doczekac, ciekawe co to bedzie:D:D:D Może nam coc jeszcze zdradzisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Było świetnie!:)
    Zapraszamy do nas na relację z FW:)

    OdpowiedzUsuń
  3. na pewno było cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu a kiedy jakis post stylizacyjny?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, fajnie!
    http://made-in-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu byłaś na Fashion Week'u ? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może będzie konkursik? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam nadzieję, że będzie to post stylizacyjny lub jakiś mix zdjęć z czasu kłopotów z dostępem do internetu, a tu post sponsorowany... Szkoda :(

    Pozdrawiam,
    Madeleine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam kłopotów z dostępem do internetu. Zepsuł mi się laptop. Wraz z awarią przepadły wszystkie zdjęcia, więc choćbym bardzo chciała - nie miałabym z czego zrobić nowego postu.

      Pozdrawiam również.

      Usuń
  9. Fajne ;)
    Zmieniłam adres bloga na http://olkaaaaax33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu a kiedy zobaczymy jakas stylizacje? Tesknimy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W środę. Przepraszam za tak długi brak stylizacji, ale niestety nie wszystko zależy ode mnie. :-/

      Pozdrawiam. :-*

      Usuń
  11. hej, możemy spodziewać się dzisiaj zaległego wpisu stylizacyjnego? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety zdjęcia, które były przygotowane i zrzucone już na komputer - przepadły z powodu awarii komputera. We wtorek wieczorem wracam do domu, więc w środę możecie się spodziewać postu stylizacyjnego. :-)

      Usuń
  12. Nie mogę się doczekać!

    Aniu, przepraszam, że się powtarzam, ale zdradzisz mi ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie mogłas wyprobowac jakies nowe techniki dentystyczne, zgadłam?;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nic z tych rzeczy. Niczego nie testowałam. :-)
      Pozdrawiam. :-*

      Usuń
  14. Czyli pewnie fotki przeznaczone na kwietniowy mix też przepadły? :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super, sama bym się chętnie pojawiła na takim evencie :) Póki co nie mam czasu, ale bliżej wakacji zacznę wykorzystywać swoje życie w Warszawie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)