czwartek, 4 kwietnia 2013

NEW IN

Dziś krótki post z nowościami w mojej szafie, o który ostatnio prosiłyście. Mam nadzieję, że wkrótce pogoda się poprawi i w końcu zawita do nas pięęękna i ciepła wiosna. ;-)

 torebka - fablou.pl


 szpilki - stylowebuty.pl


 bluzka - esprit, tenisówki - keds (stylepit.pl)


 adidasy - new balance (eastend.pl)

Kochane! Specjalnie dla Was firma eastend.pl dała 10% zniżki na całą ofertę 
oraz darmową wysyłkę z kodem o treści: anna.
Kod należy wpisać w okienku (już w koszyku) podczas składania zamówienia. ;-)



 mokasynki - Tommy Hilfiger (1sport.pl)

 Zestaw Deja vu.


Ostatnio zauważyłam, że w mojej szafie brakuje typowo sportowych ciuchów, które poza swobodą są bezpretensjonalne i dziewczęce. Stąd w nowościach pojawiają się dresy - szare i moro oraz miękkie, bawełniane t-shirty i koszulki. :-)




all - moodo. ;-)

Na koniec prezent-niespodzianka od C-THRU. :-)



Na dziś to już niestety wszystko. 
Co chciałybyście zobaczyć w kolejnym poście:
 stylizację, mix marcowych zdjęć czy recenzję Beauty Blender? :-)

131 komentarzy:

  1. mix zdj:) myślę, że to jest też dla Ciebie do wykonania chyba najprostsze i najszybsze,prawda?:)
    Amelia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale przepiękne rzeczy. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. mix !
    przepiękne szare dresowe spodnie. cudowne ! ;)

    pozdrawiam, i.

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja!:)
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjątkowo Twoje nowe ciuszki do mnie nie przemawiają. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się nie podobają, a szpilki- masakra....

      Usuń
    2. Tak jak wspomniałam w poście - ciuchy są typowo sportowe. Chciałam żeby były kolorowe, miękkie i przede wszystkim wygodne. ;-)
      Pozdrawiam. :-)

      Usuń
    3. To mnie też nie! Z tych wszystkich rzeczy podobają mi się tylko cztery bluzki i kedsy, mimo, że nie mam nic przeciwko kolorowym, miękkim i wygodnym rzeczom ;)

      Usuń
  6. łoo matko MORO MORO MORO MORO! jutro lecę do moodo może jeszcze są :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne ciuszki :) spodobały mi się szczególnie dresy moro, chociaż jakoś nie mogę przekonać się do tego wzoru, to te spodenki są bardzo urocze. I pastelowe bokserki z guziczkami piękne:)
    W następnym poscie najchętniej zobaczylabym mix marcowych zdjęć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mix zdjęć Aniu! NaJCHĘTNIEJ : -)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie rzeczy przepiękne!
    I oczywiście mix zdjęć z marca poproszę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie rzeczy przecudowne! :) masz świetny gust
    chciałabym zobaczyć mix zdjęć, zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  11. a kiedy coś o roztrzygnięciu konkursu?

    OdpowiedzUsuń
  12. Czółenka są boskie ;-)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Szpilki<3!!Torebka<3!! Sportowe rzeczy równiez wyglądają świetnie!:) Nie mogę się doczekać stylizacji ze szpilkami!:))-Mia

    OdpowiedzUsuń
  14. FANTASTYCZNE RZECZY szpileczki z ćwiekami cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mix zdjęć ;) a z czasem napisz jak tam sprawuje się zielony C-THRU
    Maria

    OdpowiedzUsuń
  16. mix świetny!:)
    Ile kosztowała ta urocza brzoskwiniowa bluza ze zdj 14?

    OdpowiedzUsuń
  17. czy te dwie bluzeczki z moodo (różowa i niebieska z guziczkami) są dostępne na stronie? Nie rozpoznaję ich... Jakbyś mogła podać link byłabym wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie widzę ich na stronie, ale jeżeli są w sklepach stacjonarnych to wkrótce powinny pojawić się również w sklepie online. ;-)

      Usuń
    2. Są, są. Sama jakiś czas temu przeglądałam: http://sklep.moodo.pl/bluzki/bluzka,1216

      Usuń
  18. fajne rzeczy, ale torebka najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zakupy, tez poluję na New Balance :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne rzeczy :). Głosuję na mix marcowych zdjęć w kolejnym poście :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Przecudna torebka i dwie pierwsze pary butów <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu załóż ask.fm :-)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu czy możesz mieć na studiach dłuższe panokcie czy określona długość ? :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale świetne nowości :) Widzę że MOODO to Twój numer jeden. Przyznam szczerze, że nigdy tam nie zaglądałam, ale chyba zmienię zdanie po Twoich zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna torebka i t-shirty:)

    OdpowiedzUsuń
  26. zdecydowanie mix zdjęć!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu a nie kupiłaś balerinek z fimy HUNTER? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A te czerwone mokasynki kupilas??

      Usuń
    2. Zamawiałam przez internet i jeszcze nie doszły. ;-)

      Usuń
  28. fajne te nowości :) podobają mi się tenisówki i niektóre bluzki :*

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne te rzeczy :) najbardziej podobają mi się tenisówki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpowiedzi
    1. Tommy Hilfiger, New Balance, Keds, Esprit, Moodo (które jakościowo jest lepsze od Zary czu RI)to tandeta? Tandetna jest twoja zazdrosc i komentarz. ;)

      Lenka

      Usuń
    2. `Jednemu Kaśka, drugiemu Maryśka`. ;-))

      Usuń
    3. Niektóre rzeczy wyglądają jak z bazaru. W ogóle mi do Ciebie nie pasują, bo zawsze nosiłaś eleganckie rzeczy dobrej jakości.

      Ale może na Tobie będzie wyglądało to dobrze :)

      Usuń
    4. ahah kocham to powiedzonko :D

      Usuń
  31. piękna torebka :)
    reszta niestety do mnie nie przemawia...
    może nastepnym razem mix zdjęć? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Podoba mi się niemal wszystko, niestety czachy, moro i kolce przy szpilkach to nie mój styl. Ale również szykuję już szafę na wiosnę!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne te nowe ubrania! :)
    Torebka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  34. aniu te szpilki sa koloru nude? czy biale? Na stronie sklepu wygladaja jak bezowe na twojej sa biale:)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne nowości;) zazdroszczę torebki, białych ćwiekowanych szpileczek i zegarka szczególnie.;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Aniu skąd ta piękna łososiowa bluzka ?:)dresy cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Aniu, chciałam Cię zapytać o rozmiarówkę TH. Kupując buty, wybierasz 'normalny rozmiar?

    Pozdrawiam! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie podejrzewałam Cię Aniu o noszenie moro, czaszek i "najeżonych" szpilek! Jestem bardzo ciekawa jak będziesz w tym wyglądać ponieważ przyzwyczaiłaś mnie do kobiecych, eleganckich stylizacji nawet podczas "lazy days". Co Twoim zdaniem obowiązkowo powinno znaleźć się w naszych szafach tej wiosny(gdy wreszcie nadejdzie)?

    Ja poproszę o marcowy mix zdjęć!

    Pozdrawiam,
    Madeleine

    OdpowiedzUsuń
  39. Torebka jest po prostu świetna, super krój oraz faktura skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Aniu a te spodnie i apaszka które pokazałaś na zdjęciu na FB to gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne rzeczy! baardzo mi się podobają:)masz dobry gust :)

    www.madgaab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. zazdroszczę szcególnie keds'ów i new balance'ów :)

    OdpowiedzUsuń
  43. prosze powiedz gdzie kupiłaś te szare dresy ? bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest napisane że wszystko z moodo:)

      Usuń
  44. prosze napisz z jakiego sklepu te szare dresy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. :) ja patrząc na Twoje stosowane, eleganckie Stylizacje nie potrafię sobie Ciebie wyobrazić w szpilkach z kolcami , czachach itd :)) ale zaskocz mnie :)))
    Co do dresów , jak sądzę to na domowy luz , i bardzo dobrze !!!! normalna z Ciebie dziewczyna :)
    Pozytywnie !

    OdpowiedzUsuń
  46. MIX zdecydowanie

    OdpowiedzUsuń
  47. Trochę tych nowości jest:)))bardzo podoba mi się torebka:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  48. Mix bo lubię Twoje zdjęcia

    http://blondnatu.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  49. sama nie jestem przekonana do sportowych ubrań - chyba, że po domu czy do sklepu po przysłowiowe bułki :) wychodzisz w takich ubraniach gdzieś dalej? :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Super. Nie mogę docekać się stylizacji z nowymi butami!

    OdpowiedzUsuń
  51. Ciuchy i tenisówki super:)

    OdpowiedzUsuń
  52. i love the white heels!!
    kisses from Miano
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  53. A ja bym prosiła kolekcję butów!:-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetne rzeczy, naprawdę. :) Najbardziej jednak moją uwagę przykuwa torba, na którą poluję od dłuższego czasu i znaleźć nie mogę. :D - IDEALNA!

    OdpowiedzUsuń
  55. Wszystko bardzo mi się podoba! A najbardziej... BUTY! To przecież oczywiste :D

    OdpowiedzUsuń
  56. kurcze, nie pogardziłabym takim prezentem od cthru:D tylko pozazdrościć aniu! dobranoc:*

    OdpowiedzUsuń
  57. zdecydowanie mix lub stylizacja, nie chcemy beauty blendera :D

    OdpowiedzUsuń
  58. mix marcowych zdjęć ZDECYDOWANIE!

    OdpowiedzUsuń
  59. świetny blog,cieszę się,że tu trafilam,obserwuje,pozdr:)http://www.portimlee.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. śliczna torebeczka!:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. super masz te rzeczy! najbardziej podoba mi się torebka, mokasyny od tommiego a szpilki są boooskiee! ja z chęcią zobaczyłabym jakąś nową stylizację!
    pozdrawiam,

    http://bykaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Te białe ćwiekowane szpilki zupełnie nie pasują mi do Twojego stylu, więc jestem ciekawa stylizacji z nimi!

    OdpowiedzUsuń
  63. Te białe ćwiekowane szpilki w ogóle mi nie pasują do Twojego stylu, więc bardzo jestem ciekawa stylizacji z nimi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorry za zdublowany comment :/

      Usuń
    2. Nic nie szkodzi. :-))
      Szpilki są w kolorze nude. :-)

      Usuń
  64. Piękne różowe spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Excellent shopping, bag and shoes very much!

    www.veraanda.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  66. Buty te jasne i torebka świetne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. Mix marcowych zdjęć lub stylizację!

    julka

    OdpowiedzUsuń
  68. świetne buciki!

    ale mój faworyt to dresy moro! super :]

    OdpowiedzUsuń
  69. Aniu, fajna stylizacja, fajne ciuszki! Mamy nadzieję, że C-Thru Emerald doskonale pasuje do tego kompletu <3

    OdpowiedzUsuń
  70. strasznie mi się podobają te buty od keds ;D torebka też ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. świetny blog i zdjęcia :)


    obserwujemy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. może dasz się namówić i dzisiaj pokażesz mix zdjęć:>

    OdpowiedzUsuń
  73. Wiem, że białe buty sa teraz modne, ale uważam, że nie zawsze to co modne jest ładne. Nie podobaja mi sie :) Chociaz te cwieki daja im jakiegoś uroku. Cała reszta- super:) Zapraszam Cię serdecznie :)! http://create-your-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. boże, jakie skarby <3 buty i torebka MIAZGA! fantastyczne rzeczy, zakochałam się w nich ;D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. jak zwykle mnóstwo rzeczy xD

    OdpowiedzUsuń
  76. Nie mogę się doczekać zdjęć w tych sportowych ciuchach! To będzie mała odmiana od tych stylizacji, do których nas przyzwyczaiłaś ;-)
    Najlepiej zrób posta z tym wszystkim i wielką ilością zdjęć!
    Pozdrawiam
    Majka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja też chętnie zobaczyłabym te ubrania na Ani, a zwłaszcza spodnie.

      Pozdrawiam
      Monika

      Usuń
    2. Bardzo bym chciała jakąś sportową stylizację z białymi tenisówkami Keds (wcześniejszy zakup) :)

      Usuń
    3. Wkrótce pojawi się sportowa stylizacja. :-)

      Usuń
  77. Przejrzałam Twojego bloga do pierwszych urodzin, masz super stylizacje, wydajesz się być miłą osóbką pełną energii no i jesteś piękną kobietką! Życzę powodzenia no i dodaję oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Zdecydowanie mix z marca! :)
    Fajne te szare dresiki:)

    OdpowiedzUsuń
  79. A ta torebka to jaki kolor? Cappucino, bo wydaje się sporo jaśniejsza w porównaniu z linkiem który podalas?

    OdpowiedzUsuń
  80. A ja proszę o post z biżuterią, szczególnie Twoje ostatnie bransoletki mi się podobały.
    Może pokażesz, jak je zestawiasz?
    Pozdrawiam ze śnieżnej stolicy!

    OdpowiedzUsuń
  81. Jakiego koloru jest Twoja torebka??? Link, który podałaś odsyła do koloru Capuccino - ciemniejszego niż ten na Twojej torbie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cappuccino w rzeczywistości wygląda właśnie tak jak na moim zdjęciu. :-)

      Usuń
  82. Mamy nadzieję, że pudełko się spodobało ;)

    Bardzo podobają nam się baletki od Hilfigera :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Aniu, czy ta torebka mieści rozmiar A4?

    Pozdrawiam z Krakowa :)
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. `Na upartego` się zmieści, ale trzeba kombinować. ;-)

      Usuń
  84. Można wiedzieć jak długo jesteś ze swoim chłopakiem ? :)
    Rox

    OdpowiedzUsuń
  85. Aniu czy Twoja torebka jest w odcieniu cappuccino? (tak jak sugeruje link, który podałaś) Na stronie Fablou.pl nie ma takiego jasnego odcienia torebki. A może to jednak kolor cappuccino i w realu wygląda jaśniej????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mam w kolorze cappuccino. W rzeczywistości ma kolor brudnego, pudrowego różu. ;-)

      Usuń
  86. O tak, oby wiosna zawitała! Piękne szpilki jestem ciekawa co do nich założysz:) Czekam zatem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  87. Świetny post:) Aniu, fajnie byłoby, gdybyś zrobiła recenzję beauty blendera, ponieważ ten temat bardzo mnie interesuje. Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  88. A mokasynki są czarne czy granatowe? :)

    OdpowiedzUsuń
  89. MAM takie same spodnie moro i nie wiem do czego mogę jes założyć, podpowiedz cos :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)