piątek, 19 kwietnia 2013

LOVE MY NEW BALANCE


Z pewnością słyszałyście o obuwiu New Balance, które swoją wygodą i subtelnym kształtem zdążyło podbić cały świat! :-) Co prawda w Polsce pojawiły się dosyć niedawno, ale już mają ogromną rzeszę fanów i odkąd sama posiadam jeden z wielu modeli - ani trochę mnie to nie dziwi. Jeżeli chciałybyście przekonać się na własnej skórze ( a raczej stópkach ) to przypominam o 10 % zniżki oraz darmowej wysyłce z kodem o treści: anna na stronie eastend.pl/NewBalance. :-)










adidasy - New Balance ( eastend.pl ), sweterek - sheinside.com, jeansy - moodo, top - oysho

147 komentarzy:

  1. W tych bucikach zakochałam się od pierwszego.. założenia. Wygodne, leciutkie- najlepsze :D /martyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu prześlicznie wyglądasz :) Jak spędzasz wolne dni w weekend?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka Ty jesteś piękna! Aż zazdroszczę :) Butki bardzo fajne. -Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, do kiedy będzie działać kod zniżkowy? Planuję zakup conversów i chętnie kupiłabym je w polecanym przez Ciebie sklepie ale potrzebuję jeszcze trochę czasu by zdecydować jaki kolor chcę :)

    Paulina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam przed chwilą maila do eastend.pl jak otrzymam odpowiedź to dam znać. :-)

      Usuń
    2. I jak? działają już? bo planuję dziś kupić buciki :3

      Usuń
    3. Kod działa do czerwca. :-)

      Usuń
  5. AAA Aniu wyglądasz ślicznie! Bardzo fajne spodnie! I te twoje włosy! Pozdrawiam serdecznie!
    kasmiag.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie kolorystyczne! Przekonałaś mnie do wyciągnięcia z dna szafy moich miętowych spodni i założenia już teraz (pierwotnie chciałam poczekać z nimi na dużo ładniejszą pogodę). Ponawiam pytanie o to czy zobaczymy niedługo jakiś post pielęgnacyjny? Nadal jestem pod wrażeniem "Make-up part II", często do niego wracam a chętnie zobaczyłabym coś nowego ;)

    Pozdrawiam,
    Madeleine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak - długo się za to zabieram, ponieważ taki post wymaga troszkę więcej czasu niż te stylizacyjne. :-/

      Ale może w weekend majowy coś zorganizuję? :-)

      Usuń
    2. Tak,nowości makijażowe lub pielęgnacyjne byłyby świetne!A może Aniu Twoje perfumy?
      Co do stroju-wyglądasz pięknie w takich kolorach,a sweterek super:)

      Usuń
  7. Eeee, tak cukierkowo, nie podoba mi się...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha wiedzialam, ze wszystkim Ania nie dogodzi;)

      Usuń
  8. Aniu, bardzo spodobał mi się ten sweterek! Zabójczy kolor! Tylko tak się zastanawiam, bo tak, mam 1.63 cm wzrostu i ważę 48 kg, wagę podaję, dlatego, że takie sweterki niekiedy na szczupłych dziewczynach wyglądają za duże i stąd moje pytanie czy na taki wzrost jaki ja mam będzie pasował? bo widzę, że przód krótszy a dół dłuższy.

    Z góry dziękuję za odpowiedź :-)
    Natasza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będzie idealny. :-)

      Usuń
    2. A podasz do tego swetra link bo nie widzę go nigdzie:(:(

      Usuń
  9. Fajnie tak wiosennie:)

    http://blondnatu.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja! Genialna w swojej prostocie :)
    Uwielbiam twoje włosy,sama mam nie lada problem z ułożeniem swoich. Po myciu są kręcone z dużą tendencją do puszenia, gdy rozczeszę mają strukturę i objętość podobną do Twoich..ale nie mam odwagi, aby się tak czesać...dlatego w ruch zawsze idzie prostownica( od 2 lat) ;)
    Co do New Balance, pierwsze zakupiłam w PL w wieku ok.12 lat...a mam 25 :D Więc dla mnie taką nowością to one nie są. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też nie zawsze wyglądają tak jak bym tego chciała, dlatego często chodzę w kucyku lub koczku, ale prostownicą traktuję je sporadycznie i Tobie również to radzę - szkoda włosów. ;-)

      Usuń
    2. ja prostowałam przez dwa lata bardzo często. nie polecam - raz prostownica się zepsuła, włosy były jak siano. a ja... stałam się włosomaniaczką i mój koszmar przerobiłam na moją największą dumę:)

      bardzo fajny zestaw ubraniowy;)

      Usuń
  11. Co robisz ze masz tak gęste włosy? Jesli nie jest to dla Ciebie problemem to powiedz mi jakich kosmetyków używasz do pielęgnacji i stylizacji?

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu czy Ty chodzisz tak na uczelnie ubrana:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie chodzę w adidasach na uczelnię. Częściej w tenisówkach lub baletkach. ;-)

      Usuń
    2. chodziło mi bardziej czy tak na luzie w takiej stylizacji (luźny sweterek, rurki) czy zazwyczaj bardziej elegancko?

      Usuń
    3. To tak, jak najbardziej. :-)

      Usuń
  13. Chyba nie bede pierwsza, ktora zachwyca sie Twoimi wlosami :)
    a jesli chodzi o stylizacje, to bardzo ciekawa, bardzo fajne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz niezwykłą urodę, jesteś przepiękna! A w takich pastelowych kolorach jest Ci bardzo do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, cieszę się, że podoba Ci się dzisiejszy post. :-)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  15. Fajna stylizacja:)
    zapraszam do mnie http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeeeeeeeeeju! To moja ulubiona stylizacja! Szacun, wygladasz oblednie slicznoto<3

    OdpowiedzUsuń
  17. Zbrzydnij, utyj, obetnij wlosy bo umre z zakompleksienia! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady, to zwykła dziewczyna jest...

      Usuń
    2. Też tak myślę. :-))

      Usuń
    3. no coś ty Aniu!! dla mnie i moich koleżanek jestes idealem!!

      Usuń
    4. Dziewczyny, nie dajmy się zwariować! Ania jest piękna, ale każda z nas powinna przede wszystkim wierzyć w swoją urodę. Również miałam taki okres kiedy mocno zazdrościłam Ani tego jak wygląda, ale zauważyłam, że przez to nie potrafię cieszyć się tym co sama mam. Więc podziwiajmy, ale nie chorobliwie zazdrośćmy i nie dajmy się zwariować :) Pokochajmy siebie.

      Usuń
    5. Dziewczyny nigdy nie są z siebie zadowolone - zawsze widzą w sobie wady i zazdroszczą innym urody.

      Grunt to mieć faceta, który będzie podnosił samoocenę i pomoże czuć się piękną :)

      Usuń
    6. Lubię w Ani skromność i dystans do samej Siebie:) Buziaczki:*

      Usuń
    7. Bez faceta też dajemy rade - bez przesady! ;-)
      A Ania jest piękna i zgadzam się z anonimem, że warto podziwiać, ale nie chorobliwie zazdrościć ;-)

      Usuń
  18. Świetny zestaw. Ah te Twoje wlosy!

    OdpowiedzUsuń
  19. nie będę się powtarzać...nieziemsko :D

    OdpowiedzUsuń
  20. baaaaaardzo db stylizacja. A buty chyba musze sobie takie sprawic....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, nie będziesz żałować. :-))

      Usuń
    2. Buty jak buty. Może i wygodne ale za taką cenę szału nie ma.

      Usuń
  21. co prawda buty do mnie nie przemawiają ale Ty jesteś przepiękna !!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cuuuuudo :)) och jak ja Cię uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. spodnie genialne, buty też i sweter również, z resztą cała wyglądasz świetnie :D
    pozdrawiam cieplutko
    A.R

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu i na taki zestaw właśnie czekałam!:) powiem Ci szczerze, że ostatnio rzadko zaglądałam na Twojego bloga, bo po prostu była nuda, a ostatnie stylizacje też nie przypadły mi zbyt do gustu. Teraz wróciła taka Ania, jaką lubię!:) Świetny zestaw, a Ty jak zwykle prześliczna!

    pozdrawiam serdecznie:)

    edyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba.
      Pozdrawiam również! :-))

      Usuń
  25. piękna!!! Nie mogę się napatrzeć ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Anno,
    Bardzo dziewczęco(zwłaszcza na drugim zdjęciu), tylko słońca brakuje do uzupełnienia tych zdjęć!
    Ty nawet gdybyś założyła worek na ziemniaki to i tak byłyby pytania- Aniu gdzie można kupić taki wspaniały worek- po prostu super wyglądasz we wszystkim bo śliczna z Ciebie dziewczyna i tyle!
    Życzę codziennie takiego uśmiechu!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak wiele miłych słów. :-)
      Wzajemnie! :-))

      Usuń
  27. czy to ten sweterek masz na sobie? http://www.sheinside.com/Green-Round-Neck-Long-Sleeve-Hollow-Sweater-p-95988-cat-1734.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ten. Niestety jest już wyprzedany. :-(

      Usuń
  28. Ze wszystkich postow i zdjec na tych wygladasz najpiekniej.

    Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Dziewczęco tak.

      Usuń
  29. Aniu, używasz jakiejś pianki do włosów lub lakieru? Jeżeli tak to jakie polecasz?

    Beatrycze

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne połączenie, sweter cudny. Uwielbiam takie kolory :)

    http://floweryblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. fajnie wyglądasz :)
    ja z niecierpliwością czekam na moje New Balance, mam nadzieję, że w poniedziałek dojdą :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zakochałam się w kolorze swetra, jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładnie ci w takim nieogarniętym koku, powinnas częściej tak sie czesać. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. gdzie robilas zdjecia ? sa fajne :) lola

    OdpowiedzUsuń
  35. mi się marzą takie zielone albo granatowe :) świetnie wyglądasz, jak zawsze! :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Aniu,

    Mam pytanie dot. butów, będą dobre na zajecia fitness, jogging, mają amortyzację itp?

    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, nie są to buty do fitnesu itp. ;-)

      Usuń
  37. moje new balance są do treningu.świetnie się spisują,polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba do robienia przysiadów :D

      Usuń
    2. albo do mycia zebow :D
      bo jak w nich biegasz to pozdro ^^

      Usuń
  38. Mi się te buty nie podobają.

    Marka promuje się teraz na dużą, modną firmę jak adidas czy nike, a wygląda dla mnie dość tandetnie. Jak z bazaru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ! Niby markowe i wygodne. Ale za 250 zł ? Dziewczyny, naprawde można kupić za taką cenę lepsze i ładniejsze obuwie a nawet taniej...Bardzo podobne widzialam w deichmannie.

      Usuń
  39. Ale słodko wyglądasz na trzecim zdjęciu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ślicznie wyglądasz! :-)

    Aniu mam do Ciebie pytanie - jak podchodzisz do faktu, że Twoja twarz pozostaje na zawsze w Internecie? Kiedyś chciałam założyć bloga, ale ostatecznie zrezygnowałam. Nie obawiasz się, że Twoje zdjęcia mogą krążyć gdzieś po świecie, a firmy unikając opłat za zdjęcia z agencji reklamowych mogą ich użyć dla swoich celów nawet bez Twojej wiedzy? Przecież nie da się zanalizować np. prasy w jakimś odległym kraju. Nie wiem, nie piszę tego z żadną złośliwością, po prostu jestem ciekawa jakie jest Twoje zdanie na ten temat (jak i innych blogerek).

    Pozdrawiam
    Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo tyczy się każdego indywidualnego profilu na facebooku, g+, instagramie, twitterze i innych.

      Niestety, zmieniają politykę w taki sposób, że zwykłe zdjęcie z wakacji wrzucone na facebooka może zostać sprzedane i wykorzystane w celu reklamowym. Już nawet nie ma znaczenia, czy rozpoznasz się na zdjęciu w koreańskim Bravo Girl, bo i tak nie będziesz mieć praw do tego zdjęcia. Automatycznie wstawiając je na facebook tracisz do niego prawa. Najzabawniejsze, że nic tak naprawdę nie da się już z internetu usunąć.

      Usuń
    2. Ja ograniczyłam ilość zdjęć na fejsie do minimum, chociaż wiem, że to co skasowałam, na pewno gdzieś 'krąży'. Nie chcę, żeby w moim przyszłym zawodzie ludzie 'obczajali mnie na fejsiku' i wnikali we wszystko co robię, z kim robię i co lubię...

      Usuń
  41. Świetne są te buty! Jesteś śliczna dziewczyna:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jaka ty jesteś śliczna ;)
    Włosy masz obłędne :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Prześlicznie wyglądasz, z resztą jak zawsze... ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne buty! Bardzo fajnie wyglądasz :))

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Masz najpiękniejesze włosy na świecie. Mogłabyś zrobić post o tym, jak o nie dbasz?

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładnie wyglądają Twoje włosy gdy są lekko potapirowane u nasady głowy ;-)) Wtedy są takie puszyste, świeże- ekstra! ;-)
    Masz boską figurę! :-))

    Miłej niedzieli Aniu!
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  47. Czy te buty nadają się do biegania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie - ta piankowa podeszwa jest dość sztywna i płaska, słabo wyprofilowana, beznadziejnie amortyzuje. Jest kilka innych fajnych modeli NB specjalnie do joggingu :-)

      Usuń
  48. Buty piękne, zresztą jak cały look

    OdpowiedzUsuń
  49. Widzę, że nie tylko ja się zakochałam w tych dwóch kolorach, świetnie współgrają ze sobą i z wieloma innymi i są bardzo twarzowe. Bardzo ładna sesja :) już któryś raz słyszę o tych butach, chyba warto się rozeznać jak się je nosi. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  50. Ładnie wyglądasz w takim sportowym wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  51. jak z piankowa podeszwa w tych new balancach, nic nie peka : ) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno powiedzieć, ponieważ są nowe, ale na razie wszystko ok. ;-)

      Usuń
  52. Cudownie:D Nie daj się prosić i jeszcze jeszcze więcej Ciebie:D Pokażesz coś dzisiaj nowego na rozpoczęcie tygodnia?

    OdpowiedzUsuń
  53. Hej:)
    przepraszam, że tutaj 'zaśmiecam' - czy pojawił się post o pielęgnacji cery (kremy, pianki, żele do twarzy)? Może któraś z czytelniczek mogłaby podesłać linka?
    Z góry bardzo dziękuję :)
    Pozdrawiam, Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie pojawił się jeszcze, ale jest w planach. :-)

      Usuń
  54. Jakie masz piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  55. Heh. Nie sądzę, żeby ten blog był modowy. Nie widzę tutaj mody, a ubieranie się tak, żeby ubrania podkreślały urodę i jej nie próbowały zagłuszyć. Jesteś piękną dziewczyną, powinnaś się ubierać delikatnie, ale o modzie chyba nie masz większego pojęcia, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  56. Aleś Ty piękna <3 bardzo fajnie zgralas te butki. Mimo tego, ze nie jestem ich fanka, z taka stylizacja kupilabym je bez mrugniecia okiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. spodnie Dawno kupione czy jakos teraz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniej więcej miesiąc temu, ale powinny być dostępne w sklepach, ponieważ są z nowej kolekcji. :-)

      Usuń
  58. zobaczymy coś dzisiaj nowego??

    OdpowiedzUsuń
  59. Masz świetne włosy! :)
    Zresztą cała jesteś śliczna :)
    A co do stylizacji - wszystko idealnie ;)
    Jak najbardziej obserwuję!

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo ładnie wyglądasz. Wolę jednak Twoje stylizacje w bardziej formalnym stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Są świetne zwłaszcza w tym jasno szarym kolorze - idealnie komponują się z pastelowym lookiem. Do gustu przypadły mi tez granatowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Granatowe są super, też się nad nimi zastanawiałam. :-)

      Usuń
  62. Masz tak cudowne włosy, że nie mogę się napatrzeć ! :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Kocham 6 zdjęcie <3 Po mistrzowsku wszystko połączone-buty odnalazły się w dziewczęcej stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  64. prześlicznie! lekko i dziewczęco! a włosy? brak słów...

    OdpowiedzUsuń
  65. Właśnie planuję kupić buty tej firmy ! Więc może skorzystam z Twojej zniżki ! :)
    Świetna stylizacja, wszystko idealnie ze sobą współgra :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  66. ślicznie:) dzisiaj też coś zobaczymy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, ale może jutro. :-)

      Usuń
    2. To może chociaż jakaś zapowiedz na FB:>

      Usuń
  67. nie dosc, ze piekne to i wygodne!
    suepr :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Mogę wiedzieć skąd ten przepiękny zegarek? :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Aniu, czy Ty lubisz się opalać? Czy raczej unikasz słońca i stosujesz kremy z wysokim filtrem? Jeśli tak, to mogłabyś podać nazwę? :-)

    Lena

    OdpowiedzUsuń
  70. cudowna Ania <3

    OdpowiedzUsuń
  71. Aniu, czy czytasz bloga Anwen?

    Czy plączą Ci się włosy - czy używasz może szczotki Tangle Teezer?

    OdpowiedzUsuń
  72. super stylizacja na sportowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Aniu kiedy jakaś stylizacja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Ania szykuje dla Nas niespodziankę iiiiii... pojawi się post z pielęgnacją cery! :-)

      Usuń
  74. Aniu, ile masz wzrostu?:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Zapraszam do mnie:
    http://youarestrongg.blogspot.com/ <----- zdrowe odchudzanie/dieta.

    OdpowiedzUsuń
  76. Po pierwsze to chciałabym Ci podziękować za motywację do dobrej organizacji czasu. Nie wiem, jak to robisz, ale ja mimo, że mam mniej zajęć to ciężko mi się ogarnąć.

    Po drugie niezaprzeczalnie ładna z ciebie dziewczyna. Nie jesteś przesadnie wystylizowana itp.

    Mam małe pytanie:
    Jakiego podkładu/ pudru używasz. Widzę, że masz bardzo jasną cerę. Też taką posiadam i jest ciężko znaleźć coś jasnego i niezapychającego.

    OdpowiedzUsuń
  77. Ale jesteś słodziutka. Masz taką francuska urodę. :) pozdrawiam
    http://ninascore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Adidasy super, posiadam granatowe i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  79. włosy, włosy<3 po prostu są genialne;)
    a buty bardzo fajne, wygladaja na wygodne;)

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja bym chciała zobaczyć dwa posty:) Jeden o wystroju wnętrz jaki preferujesz:) Miło by było gdyby pojawiły się jakieś osobiste zdjęcia. Po drugie jak najlepiej zorganizować dzień:) Taki kalendarzyk jak Ty organizujesz to np. w tygodniu a jak w weekendy;) Moja prośba wynika stąd, ponieważ widać, że jesteś bardzo poukładana osobą:) Inspirujesz mnie tym:)

    OdpowiedzUsuń
  81. Wlasnie przymierzam się do zakupienia ich, są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  82. jejku ale Ty slicznie wygladasz jezcze te włosy :) stylizacja udana swietny sweterek ogólnie bombowo :)

    OdpowiedzUsuń
  83. świetny blog, a Ty we wszystkim rewelacyjnie wyglądasz!
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Jakie śliczne włosy, marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowymaja 31, 2013

    mam do Ciebie Aniu pytanie, czy kupując te buty kupowałaś rozmiar, który normalnie nosisz czy większy/mniejszy? zastanawia mnie ja jest z ich rozmiarówką ;)
    pozdrawiam,
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  86. Ale masz piękne włosy *_*

    Zdjęcia też są świetne ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. Aniu, gdzie kupilaś te buty bo są śliczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  88. Aniu, gdzie kupilas te buty bo sa sliczzne ♥
    aga

    OdpowiedzUsuń
  89. Buty rewelacyjne ! całość 5 + :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)