sobota, 2 marca 2013

MIX - FEBRUARY + konkurs.


Marzec! Coraz bliżej wiosna, z którą przyjdą nowe trendy oraz lekkie, pastelowe stylizacje. :-) 
Jeżeli tak jak ja czekacie z niecierpliwością - mam dla Was konkurs, który z pewnością umili okres oczekiwania. Zadanie konkursowe jest baardzo proste i przyjemne. Wystarczy stworzyć zestaw ubrań na stronie aletrendy.pl używając produktów firmy 'moodo'. 

Szczegóły konkursu znajdziecie TUTAJ (klik)



Dziś przygotowałam dodatkowo MIX zdjęć z ostatniego miesiąca. 
Miłego oglądania i do zobaczenia w kolejnym poście! :-*

141 komentarzy:

  1. Jak zwykle świetny mix Anno! A kim jest ta dziewczyna na zdjęciu zaznaczonym serduszkiem? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie o to samo miałam pytać ;) A poza tym masz ładny kształt oczu, taki jak Audrey Hepburn ^^

      Usuń
    2. pewnie mama:)

      Usuń
    3. Uwielbiam Audrey! <3

      A Dziewczyna o którą pytacie to...MOJA Mamusia! :-)

      Usuń
    4. o matko to twoja MAMA??????????!!!!!!!!! ile ma lat??? myslałam ze to twoja kolezanka...a tak poza tym to śliczna jest już wiemy po kim masz urode:)

      Usuń
    5. Pani Alicja może nie wygląda na żywo jak równieśniczka Ani, ale jak na swój wiek wygląda świetnie, dałabym jej 35 lat i ani troche wiecej.

      Pozdrawiam Pani Alu! :))

      Usuń
    6. O, to mama? Nic dziwnego, że uważasz ją za swój wzór. Chyba po niej odziedziczyłaś takie ładne zęby :)

      Usuń
  2. Twoje zdjęcia zawsze miło i z uśmiechem się ogląda.;) super.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle pięknie wyglądasz na wszystkich zdjęciach :D
    Zapraszam do mnie http://stylowamagia.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne bobo :D Uwielbiam dzieciaczki :) Pieski są przepiękne (Miki to kundelek?), a Ty Aniu wyglądasz bardzo ładnie i naturalnie ;) Oj co ja bym dała za taką figurę :) Od 2 tygodni ćwiczę, mam nadzieję, że to coś da :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee! Miki jest ratlerkiem. :-)
      Pozdrawiam i życzę wytrwałości w ćwiczeniach. ;-)

      Usuń
  5. Pliss, daj na fb to zdjęcie co jest w samym dolnym lewym rogu czwartego zdjęcia ;-) chodzi mi o to zdjęcie pod tym zdjęciem z serduszkiem - naprawdę tam zapowiada się świetna stylówa i muszę się jej dokładniej przyjrzeć ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest ładne, ale moooże wstawię. ;-)
      Buziaki Olu! :-*

      Usuń
    2. Z pewnością jest piękne ;-) Ty piękna => zdjęcie piękne ;-)
      Dziękuję bardzo i również je przesyłam ;* I mam nadzieję, że się zdecydujesz i dodasz to zdjęcie ;-)

      Usuń
    3. Taak...ja też proszę o to zdjęcie na fb:* i na pewno jest ładne:) Ola

      Usuń
  6. Piękny mix,oby więcej takich!A Osoba ze zdjęcia z serduszkiem...hmmm...któż to jest Aniu(jeżeli oczywiście mogę zapytać)?
    I fajne są te Twoje pieski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam już wyżej. To moja Mama. :-)

      Usuń
  7. Wygląda na to że masz świetne życie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam twojego bloga, jest świetny :) Jesteś bardzo śliczna :)

    http://awbethany.blogspot.com/ xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny mix!:)) Zgadzam sie ze masz podobny ksztalt oka jak Audrey,i generalnie jestes taka drobniutka i szykowna jak ona. Nie wiem czy widzialas Aniu ale ostatnio Audrey zostala wskrzeszona w reklamie czekolady:)A Mama wyglada mlodziutko,myslalam ze to Twoja kumpela;-D Pozdrawiam-Mia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaaak widziałam. :-) Nawet umieściłam link do reklamy na blogowym facebooku. ;-)

      Usuń
  10. Kraków...Spędziłam tam trzy lata.Z tym miastem łączą się miłe wspomnienia:-)
    Pięknie wyglądasz Aniu:-) Szkoda, że tak rzadko pojawiają się posty na Twoim blogu. Mimo to czekam z niecierpliwością na każdy następny:-)

    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się jak mogę by pojawiały się częściej, ale niestety nie zawsze los mi sprzyja. :-/
      Tak czy inaczej cieszę się bardzo, że do mnie zaglądasz.
      Pozdrawiam i zapraszam. :-*

      Usuń
  11. twoje zdjęcia z ostatniego miesiąca zawsze są w 100% trafione :-)) Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają. :-)

      Usuń
  12. oreooo, oreo, oreo <3 [iękna jesteś :) obserwuję i liczę na rewanż ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezłe.....
      mal_gosia

      Usuń
  13. Jejku, jaka Ty jesteś piękna! Pełna takiego naturalnego wdzięku i naturalności... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oooo, galeria krakowska <3 może kiedyś cię tam spotkam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co za niezwykłe spojrzenie, ach, uwielbiam Twoje oczy!
    Widzę jeszcze pyszną kawę i mój Kraków! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój chopak też ma piękne włosy:) mix super

    http://blondnatu.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe jaka twarza...skoro tak go ukrywa to pewnie wcale nie jest taki och i ach!

      Usuń
    2. 'och i ach' x 1000000000! :-))))

      Usuń
    3. A nie pomyślałeś anonimie, że właśnie dlatego go ukrywa, że jest och i ach ? ;-)

      Usuń
    4. A po co ukrywać coś, co jest Och i Ach??

      Usuń
    5. Znalazłam Ani chłopaka na fb ( dla wścibskich- nie, nie szukałam znalazłam przez przypadek) i jej chłopak jest bardzo sympatyczny i dość interesujący;)choć każda z Nas zapewne ma swój typ mężczyzny...

      Pozdrawiam Aniu
      świetny blog :)

      Usuń
    6. P.S wyprzedzająco(tylko oczywiście do tych dziewczyn się zwracam, które zamiast interesować się blogiem Ani, interesują się jej życiem prywatnym)dodam, że nie podam linka, nazwiska czy czegokolwiek, żeby można Go "podglądnąć"

      Usuń
    7. niektórym to dopiero słoma z butów wystaje... spędzaj mniej czasu na prześladowanie blogerek, to może znajdziesz swojego chłopaka

      Usuń
    8. jasne, "przypadkiem" znalazłaś kolesia, którego nie znasz osobiście ani pewnie nie znałaś wcześniej nawet nazwiska:)) I jeszcze z wyższością udajesz osobę, która w przeciwieństwie do innych dziewczyn nie interesuje się prywatnym życiem Anki... Nie ma to jak hipokryzja;)

      Usuń
    9. A ja nie rozumiem dlaczego niektóre blogerki i youtubowiczki tak robią... albo pokazują chłopaka czy swoje dziecko, albo niech nie pokazują wcale. Takie częściowe ukrywanie twarzy itp. jest denerwujące i wzbudza tylko ciekawość, a wiadomo, że każdy chciałby zobaczyć całość jak już zobaczył czoło...

      Usuń
    10. Mnie chłopak ciekawi, ale po dłuższym zastanowieniu sama bym swojego nie pokazała i decyzja wydaje się sensowna. A może właśnie chłopak Ani nie chce być potem rozpoznawany w galeriach :) i nie życzy sobie, żeby pisano "Ojej, chyba go widziałam, chciałam podejść, ale się wstydziłam" jak to robicie o Ani? To i szukanie ludzi na facebooku jest śmieszne, ale trochę przeraża...

      Usuń
    11. W sumie jest och i ach :) Bardzo przystojny.

      Usuń
  17. Zaproszenie na ślub! Mam nadzieję że będzie stylizacja! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy. ;-) Ślub w kwietniu. :-)

      Usuń
  18. Aniu planuję kupić taką torebkę jak masz w tym poście http://annaaaanna.blogspot.com/2012/10/golden-autumn.html Czy możesz powiedzieć gdzie kupiłaś swoją i jaka była jej cena ? Znalazłam taką na allegro za 249 zł i zastanawiam się czy to nie za tanio. No i czy Ty libisz tą torebkę, dobrze się nosi, polecasz ? Z góry dziekuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie masz coś z Audrey.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pieski cudne :)! Masz mnóstwo wdzięku, miło się patrzy na Twoje zdjęcia. Pozdrawiam! :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna fryzura :) Ale nie podoba mi się śnieg na zdjęciach, ja zdecydowanie mam ochotę już pożegnać się z czapkami, szalikami, rękawiczkami i zimowymi butami i wyjść z domu w 5 minut bez konieczności zakładania na siebie tak wielu warstw. Już nie mogę doczekać się wiosny, kwiatów, słońca, neonów, pasteli... ah!

    Pozdrawiam, KM. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu, skąd te okulary na ostatnim zdjęciu? Są świetne!<3
    Pozdrawiam, julka.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy na ostanim kolażu masz okulary prady lub al'a prada? :) Bo wyglądają identycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A'la prada. Będą w kolejnym poście. :-)

      Usuń
  24. Super! Uwielbiam te Twoje miksy :-)
    Pzdr
    mal_gosia

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny photomix, szczególnie dwa zdjęcia mi się najbardziej podobają: to gdzie stoisz bokiem przy fioletowej ścianie i uśmiechasz się oraz to gdzie także się uśmiechasz, ale masz związane włosy w kitkę i jesteś w czerwonej/bordowej bluzce :) super! :) a i konkurs warty zajrzenia :) zaraz poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ale masz słodką i szpiczastą bródkę. super fotki sara

    OdpowiedzUsuń
  27. pewnie słyszysz to często - ale jesteś przepiękna! :-)
    wyglądasz na taką zdrową i naturalną dziewczynę że szok :D
    normalnie napatrzeć się nie mogę :)
    chyba nie masz żadnych kompleksów co? :D

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Anka bardzo ładne:)))))
    Magdalena Ta Magdalena;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpisałam Ci dziś na maila. :-*

      Usuń
  29. Marzy mi się takie łoże! :)
    a mama rzeczywiście - bardzo ładna, po kimś musiałaś urodę odziedziczyć.

    OdpowiedzUsuń
  30. A jaki to model telefonu? :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu, co sądzisz o tych butach? https://schaffashoes.pl/gfx/produkty/27412_TOMMY_HILFIGER_CZ%C3%93%C5%81ENKA_MELIA_1_PORT_ROYALE_ef09f080359b3b541137153518a324b6.jpg


    :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie zdjęcia są fantastyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Chyba widzę Pharmindex Aniu na jednym zdjęciu - ble, życzę wytrwałości Pani Doktor ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, gratuluję spostrzegawczości!
      Wzajemnie Pani Doktor. ;-))

      Usuń
  34. Aneczko wychodzisz za mąż? Gratuluję!;)))) Pozdrawiam K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee, nie ja. Mój kuzyn się żeni.

      Pozdrawiam również. :-)

      Usuń
  35. Bardzo ładne zdjęcia, mam nadzieję że taki mix będzie już tradycją na koniec miesiąca ;)Zawsze myślałam że takie niepozowane spontaniczne zdjęcia są najfajniejsze. Widzę że także robisz ten sernik z ciasteczek oreo, za mną chodzi on już od pewnego czasu koniecznie muszę go zrobić !
    pozdrawiam,
    Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sernik z ciasteczkami oreo jest najlepszy! <3
      Pozdrawiam. :-))

      Usuń
  36. Aniu mam takie pytanie z innej beczki :-) czy myślisz, że czarna marynarka pasuje do jasnych niebieskich dżinsów? Ale takich naprawdę jasnych ;-)
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czarna marynarka pasuje do wszystkiego!

      Usuń
    2. Ja uważam, że jak najbardziej i że to odpowiedź na to ptanie jest oczywista ;-)

      Usuń
    3. dzięki dziewczyny! :-) Sylwia

      Usuń
    4. Ja również uważam, że pasuje. :-))

      Usuń
  37. pod którymś z poprzednich postów napisałaś, że używasz kredki do brwi z H&Mu. mam bardzo podobny kolor cery i włosów, więc jeśli byłaby taka możliwość mogłabyś podać nieco więcej informacji na jej temat, żebym mogła ją odnaleźć w sklepie? z góry dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W h&m jest tylko jeden rodzaj kredki do brwi, więc nie będziesz miała większego problemu. Występuje w dwóch odcieniach - jasny brąz i ciemny. Aktualnie mam ciemny, ale jasnego również używałam i efekt był podobny. :-)

      Usuń
    2. wielkie dzięki ;)!

      Usuń
  38. W ziperallku bez makijażu ;-) Zdjęcia super! Zwłaszcza to jedno...z Mamą! Przepiękna Kobieta!

    OdpowiedzUsuń
  39. Już w kwietniu? Wow. niedawno się zaręczyłaś. ale czas leci.
    Trzymam kciuki za DUZO ZABAWY Z PLANOWANIEM I ZAŁATWIANIEM WESELA :) bo to jest frajda panny mlodej :)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to NIE MÓJ ŚLUB tylko mojego kuzyna! :-))

      Usuń
    2. o rany! widzisz, co znaczy źle zrozumieć :) cofam w takim razie :)
      hahahaha ale się wygłupiłam :)

      Usuń
  40. Co to za białe kwiaty? :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakbym kiedyś, gdzieś, przypadkiem Cię ujrzala i na przykład podeszła, zagadała, miałabyś coś przeciwko? A jeśli miałabyś w danej chwili trochę czasu, jakaś kawka, ciacho i rozmowa? Wydajesz się ciekawą osobą, a ja lubię poznawać ciekawe osoby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli mnie kiedyś, gdzieś spotkasz to śmiało możesz podejść - nie ugryzę. ;-))

      Pozdrawiam ciepło. :-)

      Usuń
  42. Odziedziczyłas po mamie nosek :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko nosek. ;-)))

      Usuń
    2. To mama musi byc piekna ;-)

      Usuń
  43. te mixy w porownaniu z innymi blogerkami wychodza Ci zdecydowanie najlepiej!! : )

    OdpowiedzUsuń
  44. w jakim programie laczysz fotki??

    OdpowiedzUsuń
  45. Aniu pytałaś o produkty MAC, polecam Pro Longwear Concealer (jeśi potrzebujesz). A tak w ogóle zobacz bloga Marti (beautyandmac.blogspot.com) wszystko o MAC, bardzo przydatny;)
    No i w końcu doczekałyśmy się Mamy na blogu, super:)
    Szkoda tylko że nie ma podpisów pod zdjęciami, no ale może kiedyś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o różu do policzków i jakiejś pomadce, ale dziękuję za informacje. :-)

      Pozdrawiam. :-*

      Usuń
  46. Aniu! Wiem, że takie pytania padały już tysiące razy, ale proszę! Zrób post o pielęgnacji cery!
    Masz taką prześliczną cerę, oczywiście wiadomo po kim, po swojej kochanej mamie, ale pielęgnacja też tutaj ma duże znaczenie, więc bardzo prosiłabym o taki post! :-)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię jak tylko będę miała więcej wolnego czasu. :-)

      Usuń
  47. najbardziej urzekły mnie psiaki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. A co to za uroczy bobas????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Synek mojej siostry ciotecznej. :-)

      Usuń
  49. Studiujesz w Lublinie? :) (Wydaje mi się, że widziałam Cię ostatnio w centrum)

    OdpowiedzUsuń
  50. Aniu a nie myślałaś kiedyś żeby zorganizować jakieś spotkanie z fankami Twojego bloga??? Pozdrawiam cieplutko:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, padła. Przecież ona nie jest celebrytką, tylko blogerką.

      Usuń
    2. Radzę zauważyć, że bycie blogerką w przypadku Ani to, tak sądzę, forma spędzania czasu wolnego, zabawa i może odrobinę praca. Chyba traktuje to dorywczo, tymczasowo, nie ma zamiaru budować na blogu swojego kapitału zawodowego i znajdować się na Pudelku. :)

      Usuń
  51. Gdzie mieszkasz?

    OdpowiedzUsuń
  52. Aniu czy jest szansa że odpowiesz na moje pytania dotyczące torebki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją w sklepie stacjonarnym. Ceny nie pamiętam, ale była na przecenie i kosztowała w granicach 500 zł.

      Pozdrawiam. :-)

      Usuń
  53. Piękna Ty, piękny mix! A piosenka świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  54. A o której zwykle chodzisz spać?:> chodzi mi głównie o to: napisz prosz, co robisz, że jesteś taka zorganizowana. Przypuszczam, że masz dużoooo nauki, ale również czas na bloga, zakupy,chłopaka i znajomych. napisz proszę troszkę więcej o tym, jak to robisz np. nie wiem uczysz sie do którejś godziny czy z rana...jaki masz na to sposób? Mimo, że to może się wydać trochę głupie-odpisz jeśli możesz:) Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram :)

      Usuń
    2. Pytanie chyba nie jest głupie. Wiele osób pewnie zastanawia się, jak Ania daje sobie ze wszystkimi dość poważnymi obowiązkami radę i ma czas na rozrywkę połączoną z pracą w postaci bloga :)

      Wydaje mi się, że też w tym tkwi popularność jej osoby i wielu wręcz psychofanów: jest niesamowicie ładna i mądra. Zazdrościmy!

      Usuń
    3. Tja, w większości Ci psychofani to osoby, które nie mają własnego życia i chyba kompleksy. Też lubię bloga Ani, ale od razu wznosić ją na piedestaly? Dziewczyna normalna, ile to osob jest ładnych madrych, ile studiuje medycynę ;) Lepiej wyjdzcie na zewnątrz, a nie siedzicie tylko na blogach i przeżywacie życie innych bardziej niż oni sami

      Usuń
    4. Wszystkie dziewczyny na medycynie [no, poza mną] są ładne! Tu chyba chodzi o to, że jest nie tyle mądra i atrakcyjna, co też zainteresowana światem, zadbana, ma ochotę na prowadzenie bloga, a co za tym idzie śledzenie nowinek w tej dziedzinie. Po prostu ma pasję, która wykracza poza standardowe kucie, a to jest właśnie na tym kierunku nieczęsto spotykane. Na moim przykładzie: Sama miałam kiedyś plany związane z dziennikarstwem radiowym, nawet w jednym pracowałam, pisałam kiedyś artykuły, zagłębiałam tematy gospodarcze, interesowałam się też szachami i pokerem, bywałam na amatorskich turniejach, a potem przyszło mi studiować, odbywać praktyki, robić inne rzeczy związane ze studiami i jakoś te pasje uleciały. Może przez chwilę wydały się mało wartościowe? Kiedy wchodzę na bloga studentki lekarskiego czy stomatologii, to patrzę na osoby, które robią coś fajnego po odbębnieniu prozy życia codziennego [perspektywa studiowania jest wybitnie ciekawa w liceum, jest fascynująca po dostaniu się, nawet na pierwszych wykładach jest super, a potem przychodzą zwykłe bolączki i niekiedy tylko troska o realizację swoich dawnych marzeń podtrzymuje na duchu]. I sobie w te niedzielne wieczory uświadamiam, że przecież też bym mogła oddawać się pasji, widzę, jak jej potrzebuję. Z podziwem patrzę na osoby, które naprawdę tworzą coś, będąc na lekarskim. Mi się nie udaje i zazdroszczę. Mam własne życie, ale jest szare i nudne. Z w/w powodów się blogerką zachwycam i wynoszę na piedestał. Nie wiem, na ile jestem psycho, a na ile zwykłą fanką. Już sami to oceńcie :) Pozdrawiam.

      Usuń
    5. Nawet nie wiesz ile osób z podziwem patrzy na Ciebie, a zamiast narzekać na swoje 'szare i nudne' życie zrób coś co sprawi, że na nowo nabierze barw. :-)) Trzymam kciuki i życzę powodzenia na studiach i w życiu prywatnym.

      Pozdrawiam ciepło. :-*

      Usuń
  55. kocham Twoje włosy ponad wszystko! zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  56. mix rewelacyjny! coraz częściej zaglądam na Twojego bloga ;) a skąd ta bluzka z koronkowym tyłem? zaintrygowala mnie ;) pozdrawiam. Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moodo.

      Pozdrawiam również. :-)

      Usuń
  57. Aniu, uwielbiam Twoje mixy!

    OdpowiedzUsuń
  58. Aniu może założysz konto na INSTRAGRAM i bedziesz tam wstawiała częściej fotki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o tym, ale jakoś stale odkładam to na później. ;-)

      Usuń
    2. założenie konta to w sumie niecałe 5 min Aniu mam nadzieje że w końcu Cię namówimy było by super:)

      Usuń
    3. tak tak tak:D

      Usuń
    4. Myślę że to bardzo fajny pomysł:)

      Usuń
    5. Ale robienie i wrzucanie codziennie, co dwa dni fotek to jednak większa robota. :) Jednak oglądałabym je chętnie :)

      Usuń
  59. Piękny mix, Aniu! Ślicznie wyglądasz, jak zwykle. Mama też świetna, piękna twarz i te włosy, już wiemy, po kim Twoja wspaniała uroda! Kraków- piękne magiczne miasto, moja siostra ukończyła tam studia, a ja spędziłam tam trochę czasu w dzieciństwie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mojej Mamie będzie bardzo miło. :-)
      Odnośnie Krakowa - popieram, pięękne miasto wywołujące również we mnie same pozytywne emocje i miłe wspomnienia. Pozdrawiam. :-*

      Usuń
  60. z czego to notatki?:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patofizjologia. :-)

      Usuń
    2. O masakra:( płakać mi się chcę jak muszę się uczyć fizjologii, jak dotrwam do patofizjo to chyba już będę miała nerwicę:( tęsknię za to za biochemią. a jak to jest u Ciebie, Aniu?

      Usuń
    3. Na III roku jest za to kilka fajniejszych zajęć :) Tak gwoli pocieszenia studentek.

      Usuń
    4. ** Ale nerwicy nabawić się można...

      Usuń
  61. http://kultura.wp.pl/title,Modowe-blogerki-promuja-modna-ksiazke,wid,13268576,wiadomosc.html to Ty?? Wiem, że stary artykuł. Ale Cię tutaj oszpecili :)Wyglądasz tutaj jak nie Ty :p nie potrzebujesz Photoshopa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)