piątek, 8 marca 2013

KONKURS - Deja vu.

Zegarek to rzecz, którą każda kobieta powinna posiadać w swojej kolekcji. Stanowi funkcjonalny dodatek oraz sposób wyrażania siebie. Warto zatem zainwestować w dobry model lub wygrać go w naszym konkursie. :-) Marka DEJA VU oferuje zmienne zegarki, które można samodzielnie komponować i modyfikować z dostępnych elementów tak by pasowały do naszego stylu  i aktualnych trendów. 

W kolekcji unikalnych zegarków Deja vu każdy jest niepowtarzalny i w innym stylu. 

- należy stworzyć stylizacją na ALLANI.pl z wybranym przez siebie zegarkiem
- zestaw powinien przedstawiać charakter wybranego modelu
- konkurs trwa do 15.03 do godziny 12:00

DO WYGRANIA SĄ 3 WSKAZANE PRZEZ LAUREATKI ZESTAWY DEJA VU O MAKSYMALNEJ WARTOŚCI 559 zł KAŻDY.


Zwycięzców wybiorę razem z komisją Deja vu. 
Powodzenia! :-)

Edit: 19.03.2013

Nagrody wędrują do:

Magdalena Brzóskiewicz   magdacoltt@wp.pl
Beata Błaszczyk  ashley0@op.pl
Kamilaaaaa  kama_94@onet.eu

18 komentarzy:

  1. Kocham twojego bloga za przejrzystość. Masz niesamowite wyczucie estetyki!

    A konkurs bardzo fajny, na pewno wezmę udział. :)
    Buźka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu konkurs? Nie przesadzasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie organizuję konkursów dla siebie tylko moim Czytelniczkom. ;-)

      Usuń
    2. haha, a co złego jest w konkursach? :D

      Usuń
  3. poszlo, ale sie swietnie przy tym bawilam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda że akurat na stronie allani.pl trzeba zestaw.. a nie można w innym kreatorze?

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu i co z instagramem założysz konto?

    OdpowiedzUsuń
  6. zrobiłam :) bardzo fajne te zegarki, mi się spodobał złoto-czarny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć Anno :) Mimo tak późnej pory( 01:08) z chęcią weszłam na Twojego bloga i "cofnęłam się wstecz", by pooglądać zdjęcia z początków Twojej kariery blogerki i obejrzałam wszystkie po kolei :)
    Nie ukrywam,że często Cię odwiedzam, miło popatrzeć na tak udane stylizacje a przede wszystkim podpatrzeć coś dla siebie i zdobyć choć troszkę podobne rzeczy :)
    Nie chcę byś poczuła się urażona, obrażona bo nie mam tego na celu ale chcę Ci powiedzieć, że metamorfoza, przez którą przeszłaś w ciągu prowadzenia bloga jest ogromnie imponująca :) Mam wrażenie, że wreszcie odnalazłaś samą siebie, swój styl, nauczyłaś się jeszcze lepiej komponować stroje. Początki takie nie były, mam odwagę powiedzieć a raczej napisać , że momentami niektóre "elementy Ciebie" były tandetne i najzwyczajniej w świecie gryzły się z Twoją urodą. Teraz nie można Ci niczego zarzucić, wszystko jest zgrane, wszystko do siebie pasuje od gumki do włosów po odcień butów, pomadki czy różu :) Mam nadzieję, że Twoja praca z blogiem dalej będzie zmierzać bliżej doskonałości hmmmmmm albo może nie :) przecież wszystko co doskonałe jest w pewnym stopniu nudne :) więc może powinno pozostać tak jak teraz:)
    Pozdrawiam serdecznie i trzymam za Ciebie kciuki :)
    Студентка русской филологии Каролина
    Studentka filologii rosyjskiej, zabójczo zakochana w Moskwie
    Karolina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cofać się można tylko wstecz więc wyszło masło maslane.

      Usuń
    2. Przecież dziewczyna napisała to w cudzysłowie, co wskazuje na to, że użyła tego wyrażenia z przymrużeniem oka.

      Usuń
  8. Bardzo fajny konkursik :))

    OdpowiedzUsuń
  9. A gdzie zgłoszenia wysyłać?

    OdpowiedzUsuń
  10. biały i różowy są świetne :)
    jeśli masz ochotę zapraszam Cię na mojego
    początkującego bloga, byłabym wdzieczna
    za wszelkie uwagi, ponieważ dopiero uczę
    się blogowania, pozdrawiam :))

    http://whitemakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu,pytanie z innej beczki, nie mające nic wspólnego z konkursem. Mianowicie chciałam zapytać jakiego kremu nawilżającego używasz? Jaki jest wg Ciebie najlepszy krem wyrównujący koloryt skóry twarzy? Z niecierpliwością czekam na odpowiedź;) Pozdrawiam, Lena:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. 3 i 4 zegarek najbardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wzięłam udział w konkursie :) Stylizacje na tej stronie są naprawdę niesamowite :D A zegarek By Lana Nguyen i By Samanta Fałkowska najbardziej mi się podobają :) Pozdrawiam serdecznie i życzę dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga ^^
    Magdalena A.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu kiedy będą wyniki tego konkursu?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)