piątek, 4 stycznia 2013

ALLANI.pl

Witam wszystkich w 2013 roku! :-) Mam nadzieję, że Wasz Sylwester był równie udany jak mój. Spędziłam kilka dni w górach i bawiłam się naprawdę fantastycznie. Aż chciałoby się wierzyć, że jaki początek roku taka cała jego reszta. :-)

Jedynym minusem moich sylwestrowych wojaży jest przeziębienie, które zmusiło mnie do przymusowego relaksu w domu. ;-)




Chwilowa niedyspozycja i buszowanie w sieci pozwoliło mi odkryć ciekawą stronę allani.pl, która spodoba się wszystkim miłośniczkom mody. Jest to portal ludzi kreatywnych, lubiących tworzyć oryginalne stylizacje w sieci.



Jakiś czas temu prosiłyście o inspiracje studniówkowe/karnawałowe - poniżej możecie zobaczyć moje propozycje, a więcej znajdziecie na allani.pl. :-)

90 komentarzy:

  1. Dużo zdrowia więc! Ja będę buszować w sieci po sesji ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Post sponsorowany... A szkoda, bo Twoje inspiracje modowe były ciekawsze niż na stronie Allani.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co? Nikomu to nie przeszkadza. Na bloga poświęca się godziny, więc czemu nie zarobić? I np. ja na tym skorzystam, bo nie znałam strony, a na studniówkę albo na inną okazję każdemu się może przydać dodatkowa inspiracja.

      Szczęśliwego Nowego Roku wszystkim :)

      Usuń
  3. ale mi narobiłaś smaki na taką pyszną kawkę z bitą śmietanką, pyyychota! stronka wygląda bardzo ciekawie, więc na pewno ją odwiedzę. życzę dużo zdrówka:) pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowia Życze Aniu:):)
    Pozdrawiam MartaM.

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta strona jest bardzo podobna do polyvore.com, tyle
    że jak widzę ta jest polskiego pochodzenia. Na pewno na nią zajrzę z miłą chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chudzino moja:-)Rafaello i gorąca czekolada... bardzo mi się podoba ten rodzaj diety, do tego jeszcze polecam film "Niedziele u Tiffany`ego"

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie smakolyki u Ciebie;)))
    i tez korzystam z allani;) produkty wiekszosci sklepow w jednym miejscu, cos cudownego;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo zdrowia życzę :)
    p.s. Masz tak czasem (np. jak jesteś chora) że nie myjesz głowy (jak zawsze) codziennie tylko np. dopiero po 2dnim, 3cim dniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że się wtrącę, ale co to za różnica czy jest się chorym czy nie? O higiene zawsze trzeba dbać:/

      Usuń
    2. Ania pisala , że zawsze myje włosy codziennie wieczorem. Jestem ciekawa czy zdzarzają się takie dni, że odbiega od tej reguły. I czy np. wtedy związuje włosy w kucyk lub warkocz :)

      Usuń
  10. po tak długiej ciszy miałam nadzieje na stylizację albo zdjęcia w wyjazdu:(

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsze zdjęcie! jadłabym i piłabym, narobiłaś mi ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu a kiedy zobaczymy stylizacje jakąś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj odchorować ;)

      Usuń
    2. Możliwe, że jutro. :-)

      Usuń
  13. Ostatnio odkryłam tą stronkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zobaczyłam Twoje pierwsze foto.... Mniam <3!
    Przydatna stronka ;)

    Pozdrawiam ciepło w nowym roku :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta pierwsza stylizacja super, w tej drugiej nie podoba mi się sukienka, straszny krój, zniekształca figure - nawet najbardziej zgrabnej dziewczyny;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu jak się cieszę, że jest post. Codziennie zaglądałam czy coś napisałaś:) myślałam,że pokażesz nam kilka zdjęć z gór ;((( (jak przygotowania do sesji? uczysz się już czy na razie wypoczywasz kurując się?) pozdrawiam serdecznie justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli pogoda dopisze to jutro pojawi się stylizacja. :-)

      Usuń
    2. jeżeli pogoda dopisze? jakbyś nie mogła zrobić zdjęć w pomieszczeniu.

      Usuń
  17. lubię takie leniwe popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja mam pytanie z innej beczki, jako że straszne ze mnie gadżeciara ;) Mogłabyś napisać coś więcej o tablecie? To Samsung Galaxy Tab 2.0 7'' ? Od jakiegoś czasu rozglądam się ze tabletem i Samsungi właśnie spadły mi w oko, ale nie mogę się zdecydować co do rozmiaru, 7'' czy 10''.
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj ja posiadam samsung galaxy tab 2 10.1 szczerze polecam aga

      Usuń
    2. Witaj ja posiadam Samsung Galaxy Tab 2 10.1 i szczerze polecam pozdrawiam aga

      Usuń
    3. Bierz 10". Różnica w cenie nie będzie wielka, a w jakości odbioru ogromna.

      Usuń
    4. Ja tez mam i polecam tab 2 10.1

      Usuń
    5. co kto lubi ;)

      Usuń
  19. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu jak robisz taką świetną pianę na kawkę?(czy może jest to gotowa piana w sprayu?)justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekolada z ekspresu a na wierzchu bita śmietana w spray'u. ;-)

      Usuń
    2. Ajj, apostrofu używa się tylko, gdy litera go poprzedzająca jest niema, a nie po każdym "obcym" słowie. Czyli po prostu "sprayu" :)
      To częsty błąd, ludzie namiętnie piszą "facebook'u" na przykład :D

      Usuń
    3. Dziękuję, cenna uwaga. :-)

      Usuń
    4. a jaka to jest "niema" litera?:)

      Usuń
    5. np. gdy odmieniasz imię Harry'ego - czytasz 'harrEgo', Y jest nieme ;-)

      Usuń
    6. Dokładnie :) Swoją drogą aby się dowiedzieć co to jest niema litera proponuję takowe wyrażenie po prostu wklepać w google.

      Usuń
  21. Znam ten portal, można tworzyć własne stylizacje, jest dużo konkursów, tylko ubrania/buty/torebki szybko tracą na aktualności, np. jest szał na jedną torebkę i wszyscy wklejają ją do swoich stylizacji, a po krótkim czasie znika, bo jest passe, wchodzi jakiś inny gadżet i znowu szał, znowu znika i tak w kółko. Zastanawiam się czasami, co właściwie jest modne, bo na tym portalu trendy przemijają jak mrugnięcie powieką, w normalnym życiu jednak zachowujemy więcej rozsądku:) Aniu, życzę Ci zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zauważyłam że dużo osób choruje... życzę zdrowia!.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta czekolada wygląda bardzo smakowicie-musi byc przepyszna.
    Aniu, wracaj szybko do zdrowia. :)

    Pozdrawiam,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  24. Wybacz Aniu ale patrząc na te zdjęcia muszę to napisać: Można być szczęśliwym bez fury pieniędzy i gadżetów;) Pozdrawiam!

    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak to sie ma do wlascicielki bloga bo nie rozumiem?

      Usuń
  25. Czytałam że studiujesz medycynę. (brawo !) bardzo mnie interesują studia medyczne, jaką maturę i jakie przedmioty trzeba zdać na maturze ? Jola Dzieki ci bardzo !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyno, trochę samodzielności... To chyba nie problem wejść na stronę uniwersytetu medycznego i sprawdzić jakie są wymagania/progi w latach ubiegłych itd. Chyba jesteś trochę za mało bystra na medycynę.

      Usuń
    2. Swietna odpowiedz! :-)

      Usuń
    3. Anonim : Jesteś pewnie wielką intelektualistką ale twoja opinia mnie nie obchodzi zwłaszczam że moje pytanie nie było dla ciebie. Jola

      Usuń
    4. Rozszerzoną historię sztuki i geografię, a co innego.

      Usuń
    5. no i wiedze o tancu koniecznie tez ;/
      zero pomyslunku, zero ogarniecia jolka masz niestety :D

      Usuń
  26. Boisz się IV, V i VI roku studiów? Czy dajesz radę?

    Oliwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie boję się i daję radę. ;-)

      Usuń
    2. Ajjjj...poczekaj aż przyjdzie ginekologia i położnictwo...masakra
      Ja chciałam się dostać na medycynę, ale stwierdziłam, że to nie na moje siły :-P

      Tobie życzę szczerze Powodzenia!
      Oliwia

      Usuń
    3. Masakra to egz. z farmakologii po IV roku....

      Usuń
  27. Oj ile ja bym dała żeby jeszcze posiedzieć w domu :)
    Zdrowiej!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. ja również tam tworzę;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. kapciochy <33333


    Zapraszam na nową notkę :)
    http://patrycjasstyle1212.blogspot.com/2013/01/paczka-od-brzozowska-fashion.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejuuuuuuuu, jakie Ty masz chuuudziunieeeee rączki.<3 Widać, że nic nie robisz :-D

    OdpowiedzUsuń
  31. Widze ze pieniadze sie ma w domu, tablet samsung, iphone, itd ... a potem Polacy narzekaja ze sa biedni, no tak jasne ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ty co zazdroscisz?;p

      Usuń
    2. Anonim : HAHAHAHAHA jaram sie :) pewnie poprosilas tatusia zeby ci kupil ipada na gwiazdke :)

      Usuń
    3. haha a ja zrobiłam full wypas prezent swojemu psiakowi na pierwsze urodziny Czy jestem bogata czy biedna ?

      Usuń
    4. A gdzie się ma mieć,jak nie w domu?I co ma stwierdzenie o narzekaniu do Ani?Przecież ona nie narzekała...I jasne,że nie wszyscy mają jednakowy status materialny,tak już jest urządzony świat i nie próbujmy zmieniać tego tutaj tylko w swoim otoczeniu,jeśli już.A anonim jak przeżył bez smartfona,tak dalej przeżyje,to nie konieczność do życia.Tylko napisaniem takiego komentarza nic nie wskóra,chyba tylko z niewiadomych powodów chce wzbudzić poczucie winy,że posiadanie wielu gadżetów lub pieniędzy(gwoli sprawiedliwości uczciwie zapracowanych) jest nie na miejscu i karygodne.A niby to czemu,hę?Ale sądzę,że gdyby większość takich ubolewających nad tym anonimów sama miałaby taką sytuację,to byłoby dobrze,a jak ktoś inny,to jest be;D Taka niestety typowa polska mentalność-jak ja mam,to super,jak ma ktoś-raczę mu to wypomnieć i jeszcze-a jakże!-wbić szpileczkę!

      Usuń
    5. No tak narzekajcie... wszyscy tak narzekają, bo zwyczajnie zazdroszczą. Co za problem zaoszczędzić i kupić sobie później albo słabszy model? Po prostu ludzie nauczyli się, że zamiast zarobić, zaoszczędzić lepiej komuś przygadać ;/

      Usuń
  32. nie podoba mi się ta str i nie będe na nią wchodzic... szkoda że Ania nie odp na dośc istotne sprawy tylko ta płytkie pytania....

    OdpowiedzUsuń
  33. Wiem, że moje pytanie może być troszkę osobiste, ale ciekawi mnie jak zwraca się do Ciebie Twój Ukochany? Ania, Anka? ;-)
    Czy może jeszcze inaczej, w jakiś pieszczotliwy sposób? ;-)

    Zdrówka, Zdrówka! :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie zwrócił się do mnie: "Anka", rzadko mówi też "Ania", "Aniu".
      Tak jak wspomniałaś wybiera raczej "jakiś pieszczotliwy sposób". :-)

      Dziękuję, już powoli wracam do zdrowia. ;-)

      Usuń
    2. mi z reguły podoba się 'dziamdziak' :D pozdrawiam;)

      Usuń
  34. Aniu pokazała byś nam dzisiaj może jakieś zdjęcia z wyjazdu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia z wyjazdu zostawię dla siebie, ale jutro na blogu pojawi się stylizacja. :-)

      Usuń
    2. buuu nie pokażesz nam też stylizacji sylwestrowej?:(((((

      Usuń
  35. http://allani.pl/zestaw/554528 fajny ? ; )

    OdpowiedzUsuń
  36. Aniu mam do Ciebie pytanko, widziałam że uzywasz telefonu BlackBeyy mozna wiedziec jakie to model i czy jestes zadowolona? A może zmieniłas już telefon?

    OdpowiedzUsuń
  37. dziewczyna ideał;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Bedzie dzisiaj obiecany post?

    OdpowiedzUsuń
  39. Aniu, czy w górach byłaś tylko w celach wypoczynkowych czy może jeździsz na nartach lub desce?

    Pozdrawiam,
    Magdalena.

    OdpowiedzUsuń
  40. Uważam Cię za wartościową osobę, z "dobrego domu" ;) Zaglądam tu baaardzo długo, nie da się nie darzyć Cię sympatią! Wiem, że jesteś na medycynie i właśnie odnośnie tego mam do Ciebie kilka pytań. Nie wiem, czy potraktujesz mnie poważnie, ale przede mną bardzo ważna decyzja odnośnie wyboru liceum i kierunku studiów. Myślałam o bio-chem, ale nie wiem czy dam radę i naprawdę mam dużo wątpliwości. Dlatego pomyślałam, że ty mi pomożesz ;) Na pewno nie jesteś studentką bez żadnego życia, kującą cały dzień, ale przestrasza mnie perspektywa spędzenia całego życia na obowiązkach wobec pracy. Jeśli w ogóle jesteś zainteresowana pomożeniem mi, to mam pisać w komentarzach, na fb czy maila? Z góry dziękuję i serdecznie pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. mało udana kryptoreklama :D

    OdpowiedzUsuń
  42. oj uwielbiam taka kawę. można się w niej zakochać za sam wygląd : )

    urocze kapcioszki^^

    pozdrawiam
    Klaudia : )

    OdpowiedzUsuń
  43. Takie male pytanie, możesz pokazać wystrój swojego pokoju, bo po tych "kawałkach" które widać z reguły w tle wygląda świetnie. ;) swoją drogą mam podobne poszewki na poduszki :D
    martiszon

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam :-) Więc da się tworzyć na allani przez tableta , ja nie mogę przeciągnąć ubrań itp. na arkusz :-( może dacie mi jakąś wskazówkę .. z góry dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)