środa, 19 grudnia 2012

CHRISTMAS IS COMING


Boże Narodzenie to najbardziej ekscytujące i radosne święto. Magiczny czas, przepełniony cudowną atmosferą, ciepłem, optymizmem i nadzieją, która pozwala wierzyć w lepsze jutro, osiągnąć zamierzone cele oraz spełnić najskrytsze marzenia. :-) Jeżeli mowa o świętach to nie sposób pominąć świąteczne tradycje, które tworzą swoisty klimat i dopełniają magię świąt. Macie swoje ulubione? Ja uwielbiam piec pierniczki. Głównie za to jaką atmosferę tworzą, zapach roznoszący się po całym domu oraz zabawę przy dekorowaniu. ;-) Poniżej krótka fotorelacja: 


Chociaż w dzisiejszych czasach porozumiewamy się zazwyczaj elektronicznie, to na szczęście nadal pamiętamy o tradycyjnym wysyłaniu życzeń poprzez kartki i pocztówki świąteczne. 



Świąteczne kartki wysyłam z pudełkiem wypełnionym pierniczkami. Myślę, że to świetne dopełnienie życzeń i miła niespodzianka dla naszych bliskich. ;-)




Kolejną tradycją bez której nie wyobrażam sobie świąt jest robienie prezentów. :-) Kompletowanie wszystkich upominków zaczynam już od listopada. Na ostatnią chwilę zostawiam jedynie pakowanie. ;-) 

Jeżeli jednak są wśród Was osoby, które nie mają do tej pory pomysłu na prezent dla Taty, Ukochanego czy też Brata - weźcie udział w konkursie BRAUN + HUGO BOSS (klik). Do wygrania są dwie golarki. 
Ja taki prezent podaruję w tym roku Tacie, a Wy? ;-) Wzięłyście już udział w konkursie? :-)




Na dzisiaj to już wszystko. W kolejnym
 poście pojawi się stylizacja. ;-)
Pozdrawiam ciepło. :-*

122 komentarze:

  1. strasznie sztuczne pozy wg mnie :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie powiedziałabym! jak dla mnie Ania zawsze ślicznie pozuje i wygląda. Ja też już mam wszystkie prezenty a w weekend będę je pakować :) Kartki też już wysłane :)
      All About Fashion and Style

      Usuń
  2. Witaj ;) Z niecierpliwością czekałam na kolejny post! Zaglądam... i jest! Pozdrawiam.
    Adrianna

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna Ania i jej wypieki ;) I jak na lekarza masz... piękne pismo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Jak na lekarza rzeczywiście, jestem w szoku ;p

      Usuń
    2. spoko, po wypisaniu tony recept to się zmieni;)

      Usuń
    3. To samo przyszło mi do głowy: bardzo ładne pismo. Po chwili: po wypisaniu większej ilości właśnie np. recept pismo będzie już inne;) Świetny post tak w ogóle:)

      Usuń
    4. Raczej nie wypada wysylac komus kartki z gryzmolami. W takich sytuacjach kazdy powinien starac :)

      Usuń
    5. Ja myślę, że pismo się psuje niestety od tempa pisania na wykładach. U nas np. nie wolno nagrywać.

      Usuń
    6. No tak, jak powiedzieli że nie wolno to nie nagrywamy ;) Ktoś Cię sprawdzi że nagrywasz? Nie. Nawet nie zauważy. Jeśli nie nadążasz to uważam że nie ma co się cackać tylko nagrywać bo później jest problem z brakiem ważnych informacji, niestety...

      Usuń
    7. Nagrywanie bez wiedzy wykładowcy jest niestety przestępstwem. Ja studiuję w Krakowie i nie wolno mieć włączonych telefonów ani laptopów przy sobie. Ktoś, kto nie miał kontaktu ze studiami medycznymi, może sobie mówić "A kto cię sprawdzi?". Na CM UJ już za to ludzie odpowiadali prawnie. Na stronie jest napisane, jakie kary za to grożą. Gorsze niż za plagiat.

      Usuń
  4. Aniu powiedz nam co planujesz na siebie założyć na wigilię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpisuję się pod tym postem:) sama mam 3 pomysły na zestawy świątecznego ubioru, ale ciekawa jestem pomysłów Ani :)

      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
    2. Myślę, że jakąś sukienkę, ale jeszcze się nad tym nie zastanawiałam. ;-)

      Usuń
  5. na kawałkach tych zdjęć widać, że masz śliczny pokój :) A pomysł z dodaniem do kartek świątecznych własnych wypieków jest na prawdę znakomity! :)
    Wesołych Świąt i spełnienia marzeń !

    Emilka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a choinka już ubrana? : -)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee, choinka jeszcze nie. ;-)

      Usuń
  7. lubie czytac twoje posty, wydajesz sie tak sympatycznia i pozytywna osoba ze az milo na ciebie patrzec :)
    wesolych swiat aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. urocza Ania :) Teraz wyglądasz o wiele ładniej, niż za czasów liceum, może to dziwnie zabrzmi, ale odmłodniałaś bardzo. Nigdy więcej nie ścinaj włosów do ramion i nie przyciemniaj ich! :P hehe

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo zdanie:)

      Usuń
    2. myślę, że to kwestia raczej tego, że malowala mocno oczy, teraz ma tylko kreski no i schudła też trochę. ale ja tam uważam, że jest brzydka co druga dziewczyna jest taka :P

      Usuń
    3. Jakos nie zauważyłam, żeby co druga dziewczyna tak wyglądała (a szkoda)

      Usuń
    4. Ania była kiedyś gruba? Nie wierzę! :-P
      Kurcze, jesteś bardzo podobna do jednej blogerki- almaanies :-))

      Usuń
    5. nieeee nigdy nie była gruba. była max 4-5 kg cięższa niż teraz. ale ja uważam, że wyglądała lepiej. Nie była taka koścista..

      Usuń
    6. Ja uważam, że teraz wygląda idealnie <3

      Usuń
    7. matko...dziewyny, ale jestescie zlosne z ta dyskusja ile Ania wazyla i jak kiedys wygladala. jesli tego nie odnotowalyscie to post mial zupelnie inny przekaz i proponuje sie na tym skupic.

      Usuń
    8. A ja mam zupełnie inną propozycję :-) Skoro Ania nie życzy sobie ciągłych sporów, pretensji, żali, chamstwa, zazdrości itp. to niech usunie opcję wypowiadania się użytkownikom anonimowym ;-)

      W końcu będzie miała ŚWIĘTY SPOKÓJ, skończą się kłótnie, a na swój temat będzie czytać same słodkości ;-)
      Co Ty na to Aniu?

      Usuń
    9. Nie, bo wtedy zmniejszy się ilość komentarzy, liczba odwiedzin i ucierpi na tym popularność bloga. ;-)

      Usuń
    10. Hahahahahhaaha, widziałyście? Anka odpisała na inne komentarze, a te ominęła ;-)
      Ale taka prawda, niby wszyscy nawalają na anonimów, że jak mogą tak krytykować, obrażać, obsmarowywać z błotem, a to właśnie dzięki nam- anonimom, którzy wzbudzają tyle emocji, kontrowersji itp. Anka w ten sposób zarabia na blogu, zobaczcie ile jest anonimów pod ostatnią notką z konkursem- hahaha :-)
      A gdyby usunęła tą opcję to lipa...bo jest jeszcze jedna brutalna prawda, zauważyłam, że te wszystkie blogerki dookoła zazdroszczą sobie nawzajem, co również widać na tym blogu, jak Ance zazdroszczą popularności, ale nie napiszą tego wprost, bo wiedzą, że to będzie skierowane przeciwko nim ;-)

      Usuń
    11. Na szczescie istnieja jeszcze takie Anonimy, ktorym sie po prostu nie chce zakladac konta, a nie wchodza tutaj z zamiarem zmieszania wszystkich z blotem :) troche wiary w ludzi.

      Usuń
    12. To jest straszne i odrażające jak bardzo włazicie z butami do czyjegoś życia. Uczy się mało - co z niej za lekarz będzie! Uczy się za dużo - nic nie umie, to musi. Przeczytajcie jak żałośnie brzmicie.

      Prawda jest taka, że każdy, kto to czyta tylko się w duszy śmieje i życzy Annie powodzenia, tak jak innym studentom medycyny, którzy muszą cały czas podobną krytykę i pomówienia znosić ;-) Pozdrawiam i życzę znalezienia odpowiedniego pomysłu na swoje własne życie zanim zacznie się oceniać czyjeś (zwłaszcza, gdy druga osoba nic wam nie robiła).

      Julka

      Usuń
  9. Piękne Ci wyszły te pierniczki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super post :) masz śliczną fryzurę <3

    OdpowiedzUsuń
  11. swietny pomysl z ciasteczkami do zyczen

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie umiem piec pierniczków ale dzisiaj ciocia podarowała mi całe pudełko, to najlepsze pierniczki jakie w życiu jadłam!.
    Co do kartek, zdecydowanie wolę dostawać pocztą tradycyjną niż elektroniczną :).

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteś moim idealem i wzorem do nasladowania.
    proszę nigdy nie usuwaj bloga, jesteś moją ulubioną polską blogerką. :)
    Takie ciepło od Ciebie bije i sympatyczność, że aż sama się uśmiecham do monitora. :)

    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję za tyle miłych słów. :-))

      Usuń
  14. Aniu, masz już jakieś plany na Sylwestra? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jadę w góry. :-)

      Usuń
    2. Zakopane? ;-)

      Usuń
  15. co byś Aniu powiedziała na to, żebyś zrobiła kilka zdjęć swojego pokoju i pokazała nam w którejś notce ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Własnie zrobiłam sobie przerwę od pakowania prezentów ;)
    Pierniki wyglądają bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny pomysł na wysłanie kartek wraz ze słodkimi pierniczkami, pysznie ;) sama wczoraj wysyłałam z narzeczonym kartki, ale do znajomych z różnych krańców świata i ciężko byłoby mi dołączyć do nich smakołyki, ale zapamiętam na przyszłość ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz bardzo ładny charakter pisma :)

    Pozdrawiam
    Diana M

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdzie można kupić takie pisaki ? nigdzie takich nie widziałam. :)
    Kostka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto poszukać w większych marketach. ;-)

      Usuń
  20. aż mi ślinka pociekła od tych pierniczków, super wyglądają;)
    szkoda że nie mogę ich spróbować;D
    Pozdrawiam gorąco Dorota

    OdpowiedzUsuń
  21. pisaki cukrowe do ozdabiania ciast dr oetker są w marketach. np. tesco, real :)
    teraz ciężko będzie je złapać, bo wszyscy pieką, hehe. Ale próbuj.

    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo,będe musiała się bardziej porozglądać, dzięki :)
      Laura

      Usuń
  22. Uwielbiam pakowac prezenty!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne pierniczki, ale osobiście nie lubię smaku tych pisaków spożywczych, są zbyt chemiczne. Polecam lukier własnej roboty ;) Dołączam się do próśb o stylizację na Wigilię! I jeszcze Aniu pytanie troszkę osobiste, ale nie za bardzo: masz już plany na Sylwestra?

    Magdalena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pisaki Oetkera nie są złe. ;-) Poza tym 3/4 pierniczków zostawiłam bez lukru. :-)

      Sylwestra spędzam w górach. :-)

      Usuń
  24. Piękny, klimatyczny, świąteczny post! I love it! :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu, a gdzie przepis na pierniczki? jak robisz ten kolorowy lukier? czekam niecierpliwie na odp. pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdej książce kucharskiej.

      Usuń
    2. Każdy ma swój własny przepis. nie wszystkie są takie same!

      Usuń
  26. Nie ma to jak pakowanie prezentów <33
    Swietny blog; obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. u nas na uczelni(czyt. umb) na medycynie to jeszcze nikt o pierniczkach nie myśli! wszyscy sie uczą do kół!

    natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owocnej nauki życzę. ;-)

      Usuń
    2. A po co ona ma się uczyć? Przyjdzie sesja zda byleby zdać i heja ;-)

      Ja podziwiam K. to jest tak inteligenty facet, że sobie nawet tego nie wyobrażacie ;-) zazdroszczę mu smykałki do nauki ;-)


      Usuń
    3. a chcesz zeby cie taki lekarz leczyl co zalicza aby zaliczyc? bo ja nie!

      Usuń
    4. Po pierwsze akurat znam oboje osobiście i nie wiem skąd Anonimowy wyżej uważa, że Ania się nie uczy. Uczy się na pewno więcej niż Krzysiek. Poza tym Ania jest na tej uczelni z pasji, Krzysiek raczej bez większych ambicji dlatego jest na stomie a nie na lekarskim. Później starzy otworzą mu klinikę i zatrudnią kilku stomatologów on będzie tym pewnie tylko zarządzać. Tak czy owak są ustawieni do końca życia.

      A Ty jeżeli nie chcesz to uwierz, że nikt cie nie zmusi żebyś chodziła do tej Pani doktor lub do tego Pana stomatologa, ale uwierz ze zarobków im na pewno nie obniżysz:)

      Usuń
    5. Eeeeeeee!, anonimowy! Ty lepiej nie pyskuj! bo Ci Ania zaraz napisze piękne wypracowanie na temat tego, jak to pacjenci potrafią tylko narzekać! ;) czyt. post 'RED PANTS' ;-)

      Życzę miłej lektury ;-)

      Usuń
    6. Trochę samokrytyki przydałoby się im...

      Usuń
    7. A Ty myślisz, że dlaczego Ania uczy się więcej od Krzysia? bo nic nie umie. Żeby dostać się na medycynę, jej Rodzice nieźle musieli na nią kasy zainwestować, żeby się w końcu dostała, musiała jeździć na kursy przygotowawcze, korepetycje itp. a Krzyś? Nie :-) Dostał się na stomatologię za pierwszym razem! i go nie obrażaj, ok? bo zazdrościsz!

      Usuń
    8. Nie wiem czy wiesz, ale naprawde nie trzeba miec ukonczonych studiow medycznych zeby otworzyc klinike i nia 'tylko zarzadzac'. Jest cos takiego jak wolnosc rynku, nie wiem czy wiesz. A to ze ktos idzie na stome swiadczy, ze chyba choc troche zalezy na wyksztalceniu

      Usuń
    9. Hahaha, dawno się tak nie uśmiałam. To raczej ty zazdrościsz Ani...Oj laski, laski..skąd w Was tyle zawiści i nienawiści...święta idą a wy tylko pluc zołcią potiraficie. Skupcie się na notkach i ich zawartości a nie życiu prywatnym, no chyba, że swoje macie aż tak nudne, ze dociekacie cudzego i szukacie wyimaginowanych sensacji...:|

      Usuń
    10. To prawda, nie trzeba być lekarzem, aby otworzyć NZOS.

      Usuń
    11. Znasz Krzyśka osobiście i nie wstyd Ci tak pisać na jego temat?
      Ogólnie z nim/nią rozmawiasz, a teraz obrabiasz im dupsko, nawet nie masz odwagi się podpisać.
      Ja im serdecznie współczuję mieć takich 'znajomych', którzy są fałszywi i nie wiadomo już komu do końca wierzyć, na kim polegać...tragedia...

      Ola

      Usuń
    12. Zastanawiam się jak długo jeszcze ludzie bedziecie wałkowac ten temat pod prawie kazdym posetem...ile to rodzice Ani zainwestowali ile maja kasy ile ma chlopak Ani kasy ile wazyła kilka lat temu a ile wazy teraz !!! To jakas paranoja ja wiem ze wzbudza Was zazdrosc bo jest bardzo ładna dziewczyna nie brakuje jej nic pod wzgledem urody jak i finansowo !!!! Ale nic nam jak i Wam do tego to jej sprawa!!!!! Blog jest o modzie a nie zyciu osobostym jej i jej bliskich!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JUSTYNA

      Usuń
    13. Rany, jakie dyskusje ... Ludzie wyhamujcie, Co Was interesuje prywatne życie innych?
      Jak ktoś ma więcej pieniędzy od Was to po prostu uczcie się od niego jak je zarobić.
      Jak ktoś jest ładniejszy, starajcie się mu dorównać.
      A tu siedzą i obgadują zamiast zabrać się za swoje życie.
      Kasia

      Usuń
  28. Uwielbiam przedświąteczną atmosferę, a pakowania prezentów już się doczekać nie mogę!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. No rzeczywiście, bardzo 'dłuuuuugi' ten post ;)

    Słodko wyglądasz leniuchując na tym łóżeczku z lampeczkami ;-)

    Pozdrawiam! Maja

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam świąteczną atmosferę i to całe zamieszanie związane ze świętami,ja również już od listopada planuję i kupuję prezenty:) pierniczki wyglądają bardzo apetycznie, pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeśli możesz to zmniejsz trochę szybkość wyświetlania zdjęć w animacji bo prawie nic nie można zobaczyć, okropnie szybko miga.

    Pierniczki wyglądają bardzo apetycznie, mniam :) Może przepis, skoro tak dobrze się udały? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu a ja mam do Ciebie świateczna prosbe, wiem zże nie chcesz pokazywac swojego pokoju ale zrobiła byś jedno zdjęcie swojego stanowiska pracy, chodzi mi o biurko? Chociaż jedno zdjęcie na FB?

    OdpowiedzUsuń
  33. Aniu właśnie przeglądam starsze posty i czy zdradziłabyś jak zrobić tak pysznie wyglądającą kawę, która często pojawiała się na zdjęciach? świetnie pasowałaby do pierniczków;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robię z ekspresu dolce gusto. ;-)

      Usuń
  34. Piękny, świąteczny post :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam takie świąteczne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Skąd są te przeurocze lampeczki, które widać przy łóżku?

    OdpowiedzUsuń
  37. piękna jestes :)
    super wygladaj ikeowskie gwiazdki na ramie :))
    Wesołch Świat :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Sama nie mogę się doczekać pieczenia ciasteczek świątecznych!!:))

    OdpowiedzUsuń
  39. Aniu, a czy Twój tato przegląda bloga?
    Bo piszesz, że maszynka Braun dla taty, a jak się dowie i nie będzie niespodzianki? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że przegląda, ale aktualnie jest z moim Bratem na nartach w Alpach, wrócą dopiero w sobotę wieczorem. ;-)

      Usuń
    2. mam jeszcze jedno pytanie. mianowicie, co sądzisz o tatuażach? podobają Ci się? mam na myśli takie delikatne, napisy, jakby pismem odręcznym na różnych elementach ciała, np. obojczyk, nadgarstek, kark? Czy jesteś w tej kwestii absolutnie na nie? :)

      Usuń
    3. W Alpach też mają internet wiec to nie problem zajrzeć i przeczytać co się dostanie.

      Ale rozumiem, masz reklamować to reklamujesz.

      Usuń
    4. Jadąc na narty raczej nie siedzisz i nie czytasz blogów, są ciekawsze rzeczy do robienia ;) Może kiedyś zrozumiesz ;)
      Kasia

      Usuń
  40. Nigdy nie robiłam pierniczków.pysznie wygladaja:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Myślisz że dasz rade dodać post ze stylizacja przed weekendem albo przed wigilią?

    OdpowiedzUsuń
  42. Aniu a co masz za prezent dla swojego Lubego?

    OdpowiedzUsuń
  43. Kocham pierniczki.. Wyglądają przepysznie..
    Ja dopiero jutro wracam do domku i zaczynam kucharzenie!
    Ale prezenty już zapakowane- nie mogłam się powstrzymać! Uwielbiam to robić!

    Wesołych Świąt Aneczko! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam do Ciebie dwa pytanka :-)

    1. Który rok na medycynie jest najtrudniejszy? Pytam, bo chciałabym startować na ten kierunek
    2. Jak masz na drugie i trzecie imię?

    Buźka :-)
    Laura

    OdpowiedzUsuń
  45. Aniu używałaś podkładów Guerlain? Polecam Parure Aqua:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Witaj Anno, z tego co zauważyłam znasz angielski. Moje pytanie jest, czy biegle nim władasz, czy jesteś raczej na poziomie średnio-zaawansowanym?
    I czy znasz jeszcze jakiś język obcy? A jeśli nie, to czy jest jakiś język, który Ci się szczególnie podoba i w przyszłości chciałabyś się go nauczyć? :)

    Myślę, że to dość ciekawe pytanie (ile można ciągle pytać gdzie co kupiłaś, albo załamywać się, jak to ludzie wnikają w Twoje bardzo osobiste życie...)
    Mam nadzieję, że moje pytania nie urażą Cię.

    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  47. Aniu właśnie chciałam zapytać czy Twój Tata nie zagląda na bloga i czy przypadkiem nie popsujesz niespodzianki, ale widzę, że ktoś już mnie uprzedził :)

    W każdym bądz razie życzę Tobie i Twojej Rodzince wesołych świąt i wszytskiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Aniu, czy mogłabyś odpisać na mojego mejla? z góry dziękuję.
    -Kama

    OdpowiedzUsuń
  49. Dzizas, dziewczyno będziesz chyba najbardziej znanym lekarzem w Polsce!!! :))) Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Chętnie spróbowałabym Twoich pierniczków;)

    OdpowiedzUsuń
  51. I mysleć, że ja naiwna, żyłam w przekonaniu, że chociaż na okres świat ludzie stają się mili, życzliwi..po prostu 'ludzcy'... A tu wystarczy wejść na bloga i czar pryska...:/

    Strasznie pozytywne zdjęcie! Sama zabieram się zaraz za pakowanie prezentów(może w tym roku nie wyjdzie mi to koślawo:)), narazie szał porządku trwa:P
    Wesołych Świąt!:*
    Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  52. Anuszka, jak tam Krzyś? :-D Spędzacie wspólnie Sylwestra? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko sylwestra, święta również. :-)

      Usuń
    2. Jakie kretyńskie pytanie. Skoro ma chlopaka to wiadomo, ze z sąsiedem na sylwestra nie pójdzie, ludzieeeee blagam.

      Usuń
    3. ooooo ludu, święta z chłopakiem ? pooooraaażka ;)

      Usuń
    4. Dlaczego porażka? Ja również spędzę tegoroczne święta z Ukochanym :-)
      Po niektórych komentarzach na blogu da się zauważyć ile w niektórych ludziach jest zazdrości i zawiści.
      Wesołych Świąt Prowadzącej bloga oraz Czytelniczkom :-)
      Ola.

      Usuń
    5. Ale "święta z chłopakiem" nie oznacza przecież izolacji od rodziny we wspólnym mieszkaniu. Przecież on może być gościem u dziewczyny, albo dziewczyna u niego. To nie jest takie skomplikowane :)

      Ja jestem w wieku Ani, z chłopakiem jestem od 4 lat, ubiegłe święta spędzałam u niego w rodzinnym domu, tegoroczne miały być spędzane u mnie, ale jego obowiązki na uczelni nam przeszkodziły, więc plany świętowania z moją rodziną zostały przeniesione na za rok. :)

      Wesołych i radosnych,

      Ania

      Usuń
  53. Aniu, mam takie pytanie. Czy kiedykolwiek będąc na uczelni, na której studiujesz, zdarzyła Ci się jakaś przykrość( na temat tego, że prowadzisz blog) ze strony dziewczyn/koleżanek?

    OdpowiedzUsuń
  54. Zobaczymy dzisiaj post stylizacyjny? Tak przed koncem swiata:-p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem strasznie ciekawa kto wygrał w konkursie :-DDDDD
      Fajnie byłoby zobaczyć dziś jakąś stylizację, albo parę ;-)
      A końca świata NIE BĘDZIE ;-))

      Usuń
  55. Ania dawaj już ten nowy post z futerkiem i niebieską koszulą :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny prezent! :D Ale masz cudowne włosy :** Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ale masz piękny charakter pisma :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Niestety niewiele osób wysyła pocztówki :) Większosc woli wysyłać zyczenia przez internet. No niestety :) Ja uwielbiam pisać listy ( ręcznie ) i wysyłać pocztówki :) To taka cudowna pamiątka zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Fantastyczny pomysł z tymi pierniczkami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)