środa, 21 listopada 2012

SWEETIE BOW

Czy słyszałyście o obuwiu 7mil? Ja odkryłam niedawno i uważam, że są godne polecenia, ponieważ jest to polska marka światowej sławy, która oferuje stylowe i skórzane obuwie w wyjątkowo atrakcyjnych cenach.  W dzisiejszej stylizacji widzicie klasyczne, czarne kozaki ozdobione paskami z klamrami wokół kostki oraz płaszczyk, który przekonał mnie do siebie uroczą kokardą z tyłu. :-) 

P.S Warto zwrócić również uwagę na fason płaszcza - świetnie zatuszuje wszelkie mankamenty figury. ;-)









kozaki - 7mil , bryczesy - zara, płaszcz i torebka - sheinside

118 komentarzy:

  1. omg, cudo *_* Ty, płaszcz, wszystko, aaaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty swoją drogą, ale ten płaszczyk! przeuroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem mi się nie podoba Aniu. Uważam, że nie pasuje Ci ten płaszczyk, jesteś taka drobniutka, że giniesz w nim.

    Pozdrawiam, Patrycja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MI sie wydaje, że gdyby był odrobine krótszy to prezentował by sie korzystniej.

      Usuń
  4. Słodko wyglądasz w tej pelerynce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu ślicznie wygladasz:) Mogła byś napiusać co masz pod płaszczykiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykły, czarny sweterek. :-)

      Usuń
    2. Tak na czarno jesteś ubrana? Luźny czy obcisły jakiś?

      Usuń
    3. Mnie zastanawiają spodnie. To leggisny czy coś innego?

      Usuń
  6. Akurat Ty Aniu nie masz czego tuszować ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anno zrobilabys jakąs stylizacje Andrzejkową? Na pewno wybierasz się na jakąś imprezę, chociaż jedno zdjęcie...? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG! zajeb!sty plaszcz <3

    OdpowiedzUsuń
  9. O nie.... Tym razem zdecydowanie nie... Płaszcz i torba strasznie tandetne, i to okropne futerko....

    Malina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nigdy nie widzialam u Ani niczego tandetnego =))

      Usuń
    2. Właśnie już zobaczyłaś.

      Usuń
    3. a mi się podoba, każdy ma inny styl, ja nie uważam, żeby to co dobrała było tandetne, ale tak jak mówię, każdy ma swoje zdanie :)

      Usuń
  10. płaszcz idealny ♥ poza tym przeuroczo w nim wyglądasz :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  11. płaszczyk po prostu cudowny...

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm, mi się płaszcz też szczerze nie podoba, coś niedobrego robi z figurą i ręce wyglądają z boku dość komicznie. :p Zresztą dla Ciebie taki płaszcz uważam za zbędny - masz ładną filigranową figurę, po co się topić w czymś takim? :)
    Buty lubię, lubię taką klasykę i własnie szukam czegoś dla siebie, zajrzałam na te stronę którą poleciłaś, naprawdę w porządku ceny, zwłaszcza w promocjach. ;)
    A włosy bym Ci jak zwykle ukradła. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. masz piekne włosy, ale momentami mam wrażenie, że jest ich za duzo i przytłaczają Twoja drobna twarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale Ani właśnie o to chodzi.
      Ten przedziałek od połowy głowy i 'przewalenie' połowy włosów wraz z grzywką na prawą stronę daje efekt, że jest ich więcej i mają być puszyste- a to za sprawą lekkiego tapirowania. ;-)
      Ja też tak robię! Nie ma co się wstydzić. :-)

      Olga

      Usuń
    2. No nie wiem. Gdyby osoba ze słabymi włosami próbowała "przewalać", wyglądałaby z jednej strony łyso. Może tapirowanie pomaga, ale na pewno trzeba mieć gęstsze niż przecięte włosy.

      Usuń
  14. Ta stylizacja w ogóle nie pasuje ani do Twojej figury ani do Ciebie... Wygląda trochę jak stylizacja dla 10 letniej dziewczynki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Płaszcz po prostu genialny !!!!!
    a na stronkę z butami już pędzę, zachęciłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodziutki ten płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna, dziewczęca stylizacjqa :)

    Pozdrawiam,
    http://zielonakaruzela.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  18. ten płaszcz nie podoba mi się, może gdyby nie ta kokarda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie sie wydaje, ze caly urok w tek kokardce:)

      Usuń
  19. Aniu, czy Ty jesteś 'za' operacjami plastycznymi lub drobnymi korektami?
    Mam takiego samego i w tym samym miejscu jak Ty, pieprzyka na twarzy i chciałabym go usunąć.
    Mój Chłopak uważa to za nienormalne, ale jeżeli ja się z tym źle czuję i mi się to nie podoba, to chyba mam prawo? Czy jednak coś jest w tym złego?

    P.S Wyglądasz w tym płaszczyku przeuroczo.<3!!

    Julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieto ale Ty masz problemy.. pieprzyk ani dodaje tylko uroku, jeśli masz identycznego to nie widzę problemu. Twój chłopak ma rację. To jest chore:P

      Usuń
  20. Piękny płaszczyk i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wg mnie bronią się tylko kozaczki. Fajne . Plaszczyk jedynie kolor ma fajny.
    Rzecz gustu. Ale mnie się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  22. wygladasz jak w worku, przykry widok ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przykry jest twój komentarz.
      jak widać Ania nawet w worku wygląda PIĘKNIE!

      Usuń
    2. nie ma to jak możliwość przedstawienia swojego zdania :/ dziewczyny, (psycho)fanki Ani - przystopujcie!!!

      Usuń
    3. wyglada okropnie . nie pieknie ....

      Usuń
  23. fajny set;) świetnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  24. A jak dla mnie, nic do siebie nie pasuje.

    Fason płaszczyka- beznadziejny. Otwór na ręce jest w trochę dziwnym miejscu, przez co wyglądasz, jak pingwin. ;-)
    I do tego "subtelnego", beżowego płaszczyka ciężkie szare "buciory".

    Jestem zdecydowanie na NIE!

    Ale włosy, jak zawsze, piękne! ;-*

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialnie ;-) płaszcz mega!

    OdpowiedzUsuń
  26. Płaszcz jest boski!! patrzę na Ciebie i wzdycham do niego hehe, ukradłabym go najchętniej:) A.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem zawiedziona ponieważ liczyłam na bardziej rozbudowany post po tylu dniach ciszy przerwanej jedynie konkursami. Po raz pierwszy zawiodła mnie też stylizacja :( Bardzo ładne kozaki, zdecydowanie mój typ. Natomiast płaszcz kiepski, osobiście nie lubię takich worków z dziurami na ręce, wiatrem podszytych i z takim krótkim "rękawem" ponieważ cenię sobie wygodę i komfort termiczny. Dziś niestety mnie nie zainspirowałaś Aniu :(

    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To że nie podoba sie cos tobie nie znaczy, ze nie spodoba sie innemu. Ania pod Twoje gusta 'nie robi'. Wazne ze ona sie dobrze czuje. Ja osobiscie tez wole inne kroje, ale nie powiem, ze jestem zawiedziona, bo to nie jest konkurs strzelania w gusta czytelniczek. :)

      Usuń
    2. Ale nie jest to też konkurs słodzenia Ani na temat stylizacji w momencie gdy nam się nie podoba. Mam prawo wyrazić swoje zdanie zwłaszcza, że nie robię tego w sposób obraźliwy czy wulgarny. A to co Ania nosi i co nam prezentuje na blogu to jej prawo, nie odmawiam jej tego, ale nie muszę zawsze i na wszystko "piać". Drogie współczytelniczki bloga Ani - nie odbierajcie kulturalnego wyrażenia swojego zdania jako napad na autorkę ponieważ de gustibus non est disputandum. Pozdrawiam i życzę więcej dystansu ;)

      Magda

      Usuń
    3. Proszę Cię! ;-)
      Tutaj nie chodzi przecież o wygodę i komfort termiczny tylko o lans ;-)

      Kurcze...mam nadzieję, że Ania mnie nie pożre za ten komentarz ;D

      Paula

      Usuń
  28. byty do mnie nie przemawiają, płaszcz również.... wydaje się być nieco w dziecinny i niepoważny niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  29. płaszczyk uroczy, ale przede wszystkim buty są rewelacyjne! pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Płaszczyk jest ładny, ale Ty jesteś taka drobniutka i delikatna, że nie wyglądasz w nim zbyt dobrze.

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne kozaki! :-)

    www.marceliine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Pani Aniu czy za przesyłki na stronie sheinside za wysyłkę Pani płaci ?
    śliczne kozaki , płaszczyk jak dla mnie taki sobie;/
    pozdrawiam
    O.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zawsze sie czepiacie Ani ze jest nudno, a jak raz pokazala cos innego niz zwykle to raptem wszystkie zawiedzione i nikomu sie nie podoba. Tylko ciekawa jestem jakby było gdyby rzuciła taki płaszczyk w konkursie do wygrania...pewnie powtórzyłaby się sytuacja tak jak z ziperalem. Nikomu sie nie podobal, kazdy krzyczal ze okropny, a teraz raptem wszystkie sie o niego biją...

    eh te baby..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo można go sprzedać i przytulić hajsiku trochę. A ty nie wchodź jej w zad bo i tak Ci płaszcza nie da;)

      Usuń
    2. "I tak Ci płaszcza nie da"? Co to za bzdura?

      Uważam, że w byciu blogerką najfajniejsze jest to, że po reklamie można coś sprzedać, a nie rozdawać ;)

      Usuń
  34. Świetny płaszcz i jeszcze ma taką uroczą kokardkę. Mam podobny płaszcz - tylko, ze granatowy.

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie wyglądasz, cudowne włosy, ładne kozaki, fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Aniu, czy na paznokciach masz lakier w kolorze caffee latte Essence?;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Płaszczyk przepiękny, kokarda robi swoje! Akurat Tobie Piękna nie musi niczego tuszować! ;-) Buty również fajne, ale torebka mi się nie podoba ;-D

    OdpowiedzUsuń
  38. kokardka jest urocza < 3

    OdpowiedzUsuń
  39. Akurat o mankamenty figury, Ty śliczna istot nie musisz się martwić! :)
    Płaszcz jest boski, a kokardka nadaje mu dziewczęcego uroku.
    Nie wspominając już o Twoich włosach.
    Cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mnie też się stylizacja nie podoba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi wręcz przeciwnie:D
      Widze, ze dzisiaj albo ktos jest bardzo na TAK albo bardzo na NIE:D
      I w koncu nie toczą sie dyskusje na temat pieniedzy rodzicow Ani tylko na temat stylizacji. super! :)

      Usuń
  41. Hm,trochę komicznie...

    OdpowiedzUsuń
  42. Urocza ta kokardka:) Podoba mi sie taki kroj plaszcza.

    OdpowiedzUsuń
  43. Masz u mnie ogromnego plusa za pokazanie na blogu polskiej marki :) Uwielbiam Wittchen, Batycki, Kazar, Kruk, Apart...w ogóle staram się kupować tylko nasze rodzime produkty, a o tej firmie od butów jeszcze nie słyszałam. Wyglądasz przeuroczo i jak zwykle wszystko dobrałaś z ogromnym wyczuciem smaku.

    OdpowiedzUsuń
  44. na prawdę pieknie z tą kokardką ! ;>

    OdpowiedzUsuń
  45. a da się w tym podnieść ręce do góry?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taki sam granatowy, ale od razu odprułam kokarde bo uwazam, ze jest dziecinna, a rece podniesc sie da jak najbardziej. :)

      Usuń
  46. Fajna ta pelerynka! Jesli miałaby w składzie wełne to nawet bardzo fajna :) Chociaż z butami na obcasie wygladałaby lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Torba nie w moim stylu, ale płaszczyk i kozaki fajne!

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak dla mnie te kozaki nie są ani klasyczne, ani tym bardziej czarne ;) Poza tym zdecydowanie za drobna jesteś Aniu na takie masywne buty. Torebka zapewne była droga, ale wygląda tandetnie. Jedynie płaszczyk mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no chyba nie taka droga, jakos 70 $ o ile dobrze pamietam.

      Usuń
  49. pieknie wygladasz:)
    aniu moglabys powiedziec jak zamawiasz ubraniana sheinside?

    gosia

    OdpowiedzUsuń
  50. Aniu wyglądasz swietnie...Komplement
    Pozdrowienia z Xanten
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie lubie takich peleryn. Uwazam tez ze zalozenie iz worek ukrywa mankamenty figury to wylewanie dziecka z kapiela. To znaczy owszem, niewatpliwie ukryje sie - cala figure lacznie z tym co dobre. Nawet kobiety o figurze typu "jablkowego" (czyli te, ktore z moich obserwacji najchetniej chowaja sie w ten sposob) lepiej wygladaja w ubraniach ktore potrafia stworzyc iluzje talii albo przelamac sylwetke stwarzajac linie proste i przez to wyszczuplajac. Chowanie sie w worku nie ma sensu.

    Pozdrawiam
    Hanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się tym słodkim płaszczem jaram. :)

      Usuń
  52. Jak Ci cudownie w tej pelerynce! <3

    OdpowiedzUsuń
  53. ojj płaszcz zdecydowanie nie tuszuje mankamentów figury, a wręcz przeciwnie- stwarza wrażenie strasznie nieproporcjonalnej sylwetki i okropnie ją poszerza

    OdpowiedzUsuń
  54. Dala mnie wyglądasz w tym trochę jak taka stara–malutka.

    OdpowiedzUsuń
  55. Kokardka słodka ale zaintrygował mnie nagłówek bloga, to Twoja grafika?

    OdpowiedzUsuń
  56. u Ciebie nie ma co tuszować taka szczuplutka jesteś:P

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajny blog :):), dodajemy do obserwowanych przez google i facebook liczymy na rewanż, u nas za to, ze obserwujesz i lubisz bierzesz udział w konkursie DO WYGRANIA paczki kometyków CHANEL YSL ETC :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ojej, to chyba jedna z Twoich słabszych stylizacji. Gdybym zobaczyła Cię na ulicy, pomyślałabym, że idzie pelerynka na nóżkach. Jesteś za drobna do niej, a te ciężkie buty wyglądają groteskowo.
    Stormy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się... Obszerna peleryna i masywne buty, a między nimi cieniutkie nóżki, niezbyt udane połączenie.

      Usuń
  59. Studiujesz w K. i mieszkasz z K. ? :-)

    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Studiuje w L., a z kim mieszka... nie wiem. :)

      Usuń
    2. Studiuje w W.

      Usuń
    3. Wcale bo nie! W XYZ!

      Usuń
    4. Ta ostatnia złośliwość jest niepotrzebna. Tym czytelniczkom, które tak zażarcie bronią prywatności Autorki, nie przychodzi do głowy,że ktoś z nas może Anię znać.

      I wiem na pewno, że studiuje w mieście na L.

      Usuń
  60. Bardzo ładne włosy w tej stylizacji! :)

    Ania,czy odpiszesz na zaległe maile? I raz wysyłałam 6 października, ponownie wysłałam go 23...

    OdpowiedzUsuń
  61. kiedy post o proponowanych kreacjach na studniowke?

    OdpowiedzUsuń
  62. Aniu a mnie sie bardzo podobasz w tym płaszczyku. Uwielbiam tegotypu odzież wierzchnią sama mam coś w tym sytlu:D Mam do Ciebie pytanko jaki lakier dowłosów stosujesz teraz tej jesienia/zima ze Twojewłosy tak wspaniale wygladają i jeszcze jak mogła byś napisać jaki podkład albo krem matujący stosujesz bo Twoja cera wyglada perfekcyjnie:)

    Czekam na odpowiedz, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  63. tandetnie w tym płaszczu, a komentarze anonimowe w większosci pewnie dopisujesz sama....

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetny płaszcz! Wyglądasz w nim naprawdę uroczo.
    Włosy jak zwykle wyglądają nienagannie.
    Dziękuję Ci, że "zapoznałaś" nas z marką 7mil. Nigdy o niej nie słyszałam, a widzę, że mają fajne buty.

    Pozdrawiam serdecznie i z niecierpliwością czekam na następny post.

    Karola

    OdpowiedzUsuń
  65. jesteś śliczna *.* <3
    http://szaciik.blogspot.com/ obserwuję i liczę na wzajemność ;))

    OdpowiedzUsuń
  66. Oczarował mnie Twój płaszczyk, do zakochania:) Świetny blog, podziwiam i się zachwycam od dziś regularnie! Proszę też o wsparcie dla 'świeżynek': http://blondeisblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Witaj Aniu pierwszy raz postanowiłam napisać mimo iż często Ci odwiedzam. Odpowiedz mi proszę jaki masz rozmiar tych kozaków? Chce sobie też takie zamówić z tym że mam bardzo mały rozmiar buta a na stronie internetowej napisano iż rozmiar 36 ma wkładkę długości 24,3cm więc bardzo dużo. Czy one faktycznie wypadają takie duże te buty czy o co chodzi? Bardzo proszę o odpowiedz . Dziękuje z góry . Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  68. Aniu, znalazłam identyczny płaszczyk na stronie www.coco-fashion.pl

    Tutaj link: http://coco-fashion.pl/Brazowe-Ponczo-z-Kapturem-Obszytym-Futrem-Zapinane-na-Kolki-p17240.html- z tym, że ten kosztuje 53.13 zł, a ten z sheinside 186 zł, więc jeżeli którąś zainteresował ten płaszczyk to można go kupić za bardziej korzystniejszą cenę. :-)

    Ty Aniu, podobno szukałaś jakiś luźniejszych płaszczyków, a może ten?
    http://coco-fashion.pl/Brazowy-Welniany-Zimowy-Dwurzedowy-Plaszczyk-p7729.html

    http://coco-fashion.pl/Bezowy-Rozkloszowany-Plaszcz-Retro-Kaptur-z-Futrem-p17279.html

    http://coco-fashion.pl/-Atrakcyjny-Zimowy-Plaszcz-z-Kapturem-na-Kolki-p17347.html

    http://coco-fashion.pl/Dwurzedowy-Jasnobrazowy-Plaszcz-z-Klapami-Futrzanym-Kolnierzem-w-Militarnym-Stylu-p17603.html

    http://coco-fashion.pl/Elegancki-Bezowy-Plaszcz-z-Blyszczacymi-Guzikami-ze-Stojka-p17072.html

    http://coco-fashion.pl/Stylowy-Brazowy-Plaszcz-z-Odpinana-Futrzana-Kita-p16998.html

    http://coco-fashion.pl/Jednorzedowy-Bezowy-Plaszcz-z-Ukladana-Baskinka-z-Wysokim-Kolnierzem-p16774.html

    http://coco-fashion.pl/Stylowy-Plaszcz-w-Kolorze-Khaki-z-Duzym-Kolnierzem-p7809.html

    http://coco-fashion.pl/Brazowy-Modny-Klasyczny-Elegancki-Damski-Plaszcz-Duzy-Kolnierz-Japan-Style-p16281.html

    http://coco-fashion.pl/Rewelacyjna-Jesienna-Czerwona-Kurtka-Sciagana-Paskiem-p16119.html

    http://coco-fashion.pl/Bezowy-Elegancki-Dwurzedowy-Plaszcz-ze-Zlotymi-Guzikami-p15802.html

    http://coco-fashion.pl/Bezowa-Modna-Peleryna-z-Kapturem-p15254.html

    http://coco-fashion.pl/Sliczna-Bezowa-Kurtka-Retro-z-Futrzanymi-Obszyciami-p15182.html

    http://coco-fashion.pl/Brazowy-Welniany-Plaszcz-Z-Kapturem-I-Futrem-p5818.html

    MOŻE ZNAJDZIESZ COŚ DLA SIEBIE ANIU :-)
    SERDECZNIE POLECAM CI TĄ STRONĘ: www.coco-fashion.pl

    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze ten: http://coco-fashion.pl/Modny-Plaszcz-w-Swobodnym-Fasonie-z-Kapturem-Obszytym-Futerm-p16469.html ;-)

      Usuń
  69. Masz przepiękne włosy, zazdroszczę :)

    http://somethingtolookat.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  70. dla mnie to w tym zestawie nic do siebie nie pasuje.. a torba to az razi po oczach..

    OdpowiedzUsuń
  71. jesteś bardzo ładną dziewczyną, a ten płaszcz dodaje Ci jeszcze uroku :*.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)