sobota, 6 października 2012

PHILIPS - 'Pokochaj swoje włosy' - KONKURS

Dziś przygotowałam dla Was konkurs, ale najpierw chciałabym dowiedzieć się czy słyszałyście już o nowej akcji PHILIPS'a 'Pokochaj swoje włosy' ? Jeżeli oglądacie program Dzień Dobry TVN miałyście okazję dowiedzieć się jak sobie radzić z najczęściej występującymi problemami w codziennej pielęgnacji oraz stylizacji włosów.  Jaga Hupało - profesjonalna stylistka fryzur nie tylko udziela tam cennych rad, ale również przeprowadza metamorfozy korzystając ze sprzętu marki PHILIPS, o którym kilka słów poniżej.



Wewnątrz kolorowych pudełek kryją się perfekcyjnie opracowane urządzenia do stylizacji i pielęgnacji włosów, dzięki którym będą zdrowe i lśniące, a ułożenie wymarzonej fryzury będzie szybkie i przede wszystkim wygodne. Dziękuję marce Philips za tak miły i funkcjonalny prezent. ;-)


Muszę przyznać, że z całego zbioru najbardziej zainteresowała mnie prostownica, ponieważ moje włosy są z natury falowane ( tak, tak - ten temat również był poruszony w programie - "Kręcone, kiedy chcesz mieć proste i na odwrót" ), a bywa tak, że chciałabym mieć zupełnie proste. ;-)


Prostownica Philips ProCare Keratin HP8361 jest wyposażona w płytki ceramiczne z keratynową formułą, która pod wpływem ciepła aktywuje keratynę zawartą we włosach wydobywając ich prawdziwy blask. To właśnie dlatego włosy po wyprostowaniu wyglądają zdrowo i są lśniące. Warto również wspomnieć o technologii Sonic - dzięki delikatnym wibracjom płytek, włosy są równomiernie i dokładnie rozprowadzane na ich powierzchni, co skraca czas prostowania. Ponadto prostownica wzbogacona jest w jonizator elektroniczny wytwarzający jony ujemne, które neutralizują jony dodatnie w powietrzu. Proces neutralizacji jonów zamyka łuski włosa, zmniejsza skłonność do skręcania i elektryzowania się oraz nadaje włosom połysk. 


Przetestowałam i szczerze POLECAM, ponieważ prostowanie włosów stało się znacznie szybsze i bardziej skuteczne. Poniżej przedstawiam efekt 'przed' i 'po', a na deser KONKURS. ;-) 




A teraz...mam przyjemność zaprosić Was do wzięcia udziału w KONKURSIE. :-)
Na Wasze zgłoszenia czekam do 11.10.2012 do północy. 
Poniżej znajdziecie więcej szczegółów (nagroda, regulamin, zgłoszenia innych Czytelniczek).
Poniższy widget zawiera puste pola, które należy wypełnić 
oraz dodać zdjęcie swoich włosów.

Powodzenia!
Edit: Laureatką konkursu została 'pomidorowa888'.
Gratulacje. ;-)

58 komentarzy:

  1. prostownica generalnie jest genialna, mam ją już od 1,5 roku. na początku wszystko było pięknie ale teraz po czasie mam wrażenie że zniszczyła mi bardziej włosy :/ co prawda nie mogę w 100% stwierdzić że to akurat tylko i wyłącznie jej wina ale teraz włosy już się tak mocno nie błyszczą i nie są tak gładziutkie jak na początku prostowania

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuuper! Oczywiście się zgłaszam :))))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. efekt bardoz fajny ale te wszystkie prostownice lokowki itd bardzo niszcza wlosy ale raz na jakis czas mozna uzyc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cute post!so much volume in your hair!

    OdpowiedzUsuń
  5. Już wysłane. A efekt piorunujący zazdroszczę ci burzy włosów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu a kiedy zobaczymy stylizację? Tak żrzadko się ostatnio pojawiają:( Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, wspominałaś kiedyś w komentarzach, że skończyłaś szkołę muzyczną i lubisz śpiewać. Mam taki pomysł, że pewnego razu, zamiast stylizacji, mogłabyś wstawić nagrani, jak grasz albo śpiewasz. ;-)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach! jakie masz niesamowicie geste wlosy :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. jeny, masz najpiękniejsze włosy jakie kiedykolwiek widziałam ! :))

    www.badratt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jestem ciekawa bardzo jak pielęgnujesz włosy, że masz taką cudowną objętość :D w każdym poście jestem pod ich wielkim wrażeniem :) i zazdroszczę tym bardziej im bardziej mam dłuższe włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny konkurs, tez chcę wziąc udzial i nici... Nie laduje mi zdjecia. :( Ma odpowiedni rozmiar..

    Pozdrawiam,
    http://dynamic-fashio-n.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. A do wygrania jest suszarka czy lokówka?

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje włosy są nieziemskie :O

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach te cudne włosy, takie zdrowe BOMBA!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne włosy :) Ale Ci ich zazdroszczę :] A jak często prostujesz włosy? Bardzo Ci w nich ładnie :]

    floweryblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe włosy! Jak często je prostujesz? Bardzo Ci ładnie również w falowanych, zarówno jak i w prostych :)

    http://floweryblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mogę dodać zdjęcia i strona z regulaminem się nie otwiera :(

    OdpowiedzUsuń
  18. mam pytanie o wygrana jest do wygrania 1 suszarka czy wiecej bo z tego co sie orientuje na kilku blogach jest ta akcja i się tak zastanawiam ;) Prosze o odp;) regulamin sie nie chce otworzyc :(
    a Twoje włosy objętość mają niezla :D myslałam ze jak wyprostujesz to oklapna a tu szok

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale masz piękne włosy !
    Moje niespełnione marzenie z dzieciństwa ;(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też mam problem z dodaniem zdjęcia, mimo że ma odpowiedni rozmiar.

    OdpowiedzUsuń
  21. Po prostownicy czy suszarce zdrowe wlosy? no prosze Cie..nawet reklamujac sprzet moglabys oszczedzic chociaz takich absurdow :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prostownica niszczy, to oczywiste i nie ma się z czym sprzeczać, ale suszarka niekoniecznie.
      Chłodny nawiew + odpowiednia technika = zdrowe i ładnie ułożone włosy. : )

      Usuń
    2. Prostownica niszczy i nawet nie ma tu o czym dyskutować. Uważam jednak, że suszarka niekoniecznie.
      Chłodny nawiew + odpowiednia technika = zdrowe i ładnie ułożone włosy.

      Pozdrawiam : )

      Ja wolę Annę w prostych. Może dlatego, że w takim stanie są bardziej lśniące i gładkie. Zresztą, sama mam falowane i mi się to nieco znudziło. : )
      Z racji pielęgnacji i dbania o nie - nie prostuję. I mimo pięknego efektu jaki uzyskała nasza urocza bloggerka - polecam prostowanie raczej okazjonalnie. : )

      Usuń
  22. Kto wybiera zwyciężczynie?

    OdpowiedzUsuń
  23. wcale nie jestes taka ładna jak myslalam...

    OdpowiedzUsuń
  24. jak ty to robisz że masz tak bujne wlosy ? pianki , odżywki czy naturalnie?

    dodaje! i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś śliczna! Masz strasznie słodką buzię i nieziemskie włosy.
    Pozdrawiam,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowna jestes !
    +obserwujemy : >
    zapraszam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Nawet taka prostownica z turbodoladowaniem jak Philips tylko minimalizuje szkody wyrzadzane prostowaniem, ale ich nie eliminuje, wiec dobra jest tylko okazjonalnie... Poza tym znacznie lepiej, ciekawiej i energetyczniej wygladasz z falami moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny blog, dodałam do obserwowanych i zapraszam do siebie :)
    http://liliannakim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. To i ja wysyłam, choć nie liczę na zbyt wiele, bo nigdy nie miałam szczęścia w takich zabawach.
    Twoje włoski są pocieniowane ? bo ja niestety cieniuje, żeby zmniejszyć objętość, a teraz patrząc na te zdjęcia, uważam to za kompletną głupotę.

    Loczek

    OdpowiedzUsuń
  30. hej. jak dbasz o włosy masz bardzo bujne i długie ;D marzenie aby takie posiadać :) mi strasznie wypadają ;( moze cos polecisz sprawdzonego ? :)
    Pozdrawiam Monika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda... moje włosy wyglądają podobnie, mam na myśli ze też są pofalowane, w dodatku mam ich dośc sporo ale są tak bardzo oklapnięte że to jest szok. A tutaj? Genialnie to to wygląda *_*

      Usuń
  31. oddaj mi połowę Twoich włosów!!!!
    moim zdaniem, zdecydowanie lepiej Ci w kręconych...

    hmmm, może to też kwestia przyzwyczajenia w oglądaniu Ciebie w kręconych:-)

    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Dużo lepiej Ci w falowanych włosach Aniu :) I nie wyrządzasz szkody dla ich kondycji. Czy możemy liczyć na jakiś post dotyczący Twoich studiów? I jeszcze jedno pytanie: miałaś kiedyś buty firmy U.S Polo Assn? Jeśli tak to czy warto zainwestować w ich kozaki zimowe?

    M.A

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja tak uwielbiam twoją buuurzę gęstych włosów, są oryginalne i do twarzy Ci w nich :>

    OdpowiedzUsuń
  34. a ja mam takie pytanie, jak osiagnelas to, ze Twoj blog stal sie popularny? Chodzi mi o to czy sa jakies sposoby zeby ktos sie dowiedzial w ogole o istnieniu bloga (mialam kiedys bloga ale pisalam sama do siebie gdyz mialam 0 odwiedzajacych), bylabym wdzieczna za odpowiedz od Ciebie lub od kogos kto przeczyta ten komentarz. pozdrawiam ;;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz komentować czyjeś blogi, a nie czekać aż wszyscy się dowiedzą o Twoim istnieniu

      Usuń
  35. Mam takie złe przeczucie, że przez kolejne dwa dni Ania nie doda żadnego postu ;((((

    OdpowiedzUsuń
  36. czemu nie mogę dodać zdjęcia? :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Aniu, mam ogromną ochotę wziąć udział w konkursie niestety nie można dodać zdjęcia. Pomocy! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Z deczka bzdury kochana piszesz, powiedz mi jak dzieki narządziom do układania włosów będą zdrowe i lśniące?
    aneta

    OdpowiedzUsuń
  39. a ja mam prośbę jedną! napisz jak uzyskujesz taką genialną objętość na włosach! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. MYSLISZ ZE MOZNA ZGLOSIC SIE NA KILKU BLOGACH CZY TYLKO NA JEDNYM?

    OdpowiedzUsuń
  41. woooow, różnica jest!!!!
    Super wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. twoje włosy są cudowne <333
    ile ja bym dała żeby mieć przynajmniej troszkę podobne,a nie cienkie i bez objętości
    obserwuję;*

    OdpowiedzUsuń
  43. Chciałam zaznaczyć że Pani Kahlan powinna zostać wycofana z konkursu, na innym blogu juz wygrała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, to jest łamanie regulaminu. Osoba, która raz zwyciężyła nie może brać udziału po raz drugi.

      Usuń
  44. Nie będę oryginalna, ale masz obłędne włosy.Mogłabyś nimi obdzielić 5 osób!

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie będe oryginalna ale booooosz, jakie cudowne włosy *_* oddawaj ! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)