niedziela, 9 września 2012

BREATH OF AUTUMN

Wszyscy powoli zaczynamy narzekać na kończące się lato. Mając na uwadze zbliżające się  jesienne ochłodzenie bez większego żalu schowałam na dno szafy krótkie szorty i zwiewne sukienki. Chcemy wyglądać elegancko, czuć się swobodnie i stylowo, ale pamiętajmy, że zmienna, jesienna pogoda może niekorzystnie odbić się na naszym zdrowiu. O przeziębienie nie trudno, więc do łask musimy przywrócić grube swetry oraz ciepłe okrycia wierzchnie. Wskazanym jest aby nasze obuwie korelowało z nimi. Oto jedna z moich propozycji na jesień 2012:









parka - sheinside, jeansy - moodo, bluzka - stradivarius, torebka - oasap
kozaki - tommy hilfiger ( eButy.pl )

123 komentarze:

  1. wszystko fajnie, ale kozaki? nie za wcześnie na nie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz bardzo ładnie :)
    Zestaw mi się podoba :)
    Parka jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiekna kurtka i piękna TY.
    nie było Ci gorąco już w kozakach? Cudne są, ale ja raczej bym się nie zdecydowała.

    brawa za uroczy uśmiech

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz super włosy, nie mogę się na nie napatrzeć ;)! Ładnie wyglądasz :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ty masz dużo włosów ! Też tak chce ! : p

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, jak zwykle:) Świetna stylizacja! No i te włosy:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie się bardzo podoba! ale kozaków jeszcze nie wyciągam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty nadajesz uroku tej stylizacji;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze pomykam w baletkach :) Na kozaki na szczęście jest jeszcze za wcześnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo spodobał mi się płaszczyk :). Fajna stylizacja, ale ja jak najdłużej chce żyć latem :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zakochana w tym zdjęciu. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥­♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    http://3.bp.blogspot.com/-voI5gceVIzM/T37q9YotjPI/AAAAAAAABe0/1-RGEGqahVY/s1600/3+(640x384).jpg

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥­♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    P.S Jestem w 100% hetero. :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kogo interesuje to, że jesteś hetero? Boże, w tym kraju wszelkie podejrzenia o homoseksualizm nadal wydają się być obelgą...

      Usuń
    2. Wydaje mi się, że Anonim nie bał się podejrzeń o to o homoseksualizm, tylko chciał być raczej fajny i śmieszny. ;-)

      Usuń
    3. Trudno to zauważyć, bo wyszło raczej żałośnie.

      Usuń
    4. Niech żyje w przekonaniu, że jest fajny. ;-)

      Agnieszka

      Usuń
    5. Do 'K'- żal ci tyłek ściska bo Ania jest piękna :-) fakt, żałosna jesteś!

      Usuń
    6. Hej, anonimie, czy ja w ogóle mówiłam coś o blogerce? Zwróciłam tylko uwagę na tamten komentarz...

      Usuń
  12. Parka jest super, masz może gdzieś linka do niej? pzd

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyszłaś na pierwszym zdjęciu!!! I te włosy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow jakie piękne włosy.
    Dodają mi meeega duużo uroku:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tam ostatnio w botkach śmigałam bo zimno:) uroczo jak zawsze:))
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna parka!
    mam pytanie: widziałam, że zdjęcia robisz nikonem. Mogę wiedzieć, jaki masz obiektyw?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja twardo biegam jeszcze w letnim przyodziewku ;) Obawiam się ze kiedy włożę botki, nie zdejmę ich aż do kwietnia!

    OdpowiedzUsuń
  18. ale ślicznie wyglądasz!! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. http://nicmadrego.blog.pl/2012/09/06/z-cyklu-internet-zniesie-wszystko-szafiarki/

    Polecam przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pan jakiś sfrustrowany. Poza tym, ciekawa jestem, za kim ogląda się na ulicy i kogo podrywa? Na pewno liczy się dla niego tylko "ciekawe wnętrze" i nic więcej. haha. Mężczyźni.

      Usuń
    2. Ten tekst o szafiarkach/blogerkach napisała dziewczyna- jakaś Jagna.

      Usuń
    3. Ostatnio dużo takich artykułów i powiem wam że coś w tym jest. Denerwujące jest jak większość tych "blogerek" obrasta w piórka jak tylko zacznie ciągnąć korzyści majątkowe z bloga. Mam jednak takie wrażenie że wszystkie te artykuły są pisane w chamski sposób i jakby na siłę, tak jakby Ci ludzie wylewali wszystkie swoje żale... I Anonim wyżej ma racje też jestem ciekawa czy kobieta tego Pana nie nosi nic z sieciówek jak pół świata i zapewne nie zwraca uwagi w co sie ubiera bo "nie szata zdobi człowieka". Pan jednak chyba zapomniał o tym, że "jak Cie widzą tak Cie piszą".
      A najbardziej rozśmieszyło mnie zdanie z innego artykułu: "koszmarne stylizacje rodem z wiejskiej dyskoteki i przeglądanie katalogów mody wysyłkowej na języku polskim zamiast czytanie Kordiana." (cyt. Natalii Jeziorek)

      Usuń
    4. Chyba nie należy brać tego tekstu aż tak do serca. Wiadomo internet mieli wszystko. Jednak trochę w tym prawdy, nie jest sztuką ubrać się w coś co możemy znaleźć w każdym większym centrum handlowym i szumnie nazwać to stylizacją. Zawsze wydawało mi się że blogi modowe są po to żeby pokazać ciekawe i inspirujące sposoby ubierania się. Co ciekawego w tym gdy ktoś założy spodnie z Zary, koszulkę z H&M i całą resztę z jakiejś innej sieciówki. Walnie na bloga z dwadzieścia zdjęć, obfotografowując się z każdej strony. Potem to już w sumie nie wiemy czy w roli głównej bloga jest modelka, sweterek, kaloszki, włosy modelki itd. Wiele blogerek robi kawał dobrej roboty. Inspiruje. W powyższej stylizacji nie ma niestety nic inspirującego. Ale to tylko moje skromne zdanie. ;) Gosia.

      Usuń
    5. Ten tekst jest żałosny, bardzo stereotypowy i krzywdzący. Nienawidzę tak pochopnego oceniania innych. To że ktoś ma bloga i lubi dbać o siebie, ładnie ubierać znaczy że jest pusty i niczym innym się nie zajmuje?! Ludzie, proszę, nie załamujcie mnie. Nie znacie tych dziewczyn, kto wie może one czytają tego "Kordiana".
      Najlepiej wyjdę na ulicę w tłustych włosach i worku na ziemniaki, z namalowanym na czole cytatem Mickiewicza, a w rękach będę dzierżyć odtwarzach grający Wagnera- czy wtedy będę inteligentna?

      Usuń
  20. Maggie: Zastanawiałam sie nad kupnem hilfiger'ów ale nie byłam pewna czy będą wystarczająco "luźne" ,dzięki Ci Aniu za fotki :) teraz tylko kwestia odcienia ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. love the jacket!
    You could make a video and show how you care about your hair
    as well as your hairproducts, what do you think?:)

    www.diary-of-mia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. masz cudowna, bują czuprynę! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super kozaczki!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie podoba mi się dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  26. WOW! Jesteś taka piękna i urocza! Masz cudny uśmiech i włosy.. ech, pewnie wszyscy Ci to mówią, ale jestem pod ogromnym wrażeniem! Aż nie mogę się na Ciebie napatrzec :)

    Outfit przyjemny codzienny, parka jest naprawdę fajna, sama szukam podobnej. Ach, i kalosze oczywiście absolutnie cudowne!

    Pozdrawiam,

    Niesforny Karolek

    OdpowiedzUsuń
  27. *tfu! jakie kalosze hahahah
    Rozmawiałam akurat z mamą o kaloszach w międzyczasie, a że kalosze i kozaki są na K to napisałam o kaloszach :P

    OdpowiedzUsuń
  28. przepięknie wyglądasz, idealna stylizacja na wrześniowe/październikowe dni :-)

    marceliine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. pierwsze zdjecie jest genialne !! jestes przeurocza Aniu :)))) i na kozaki wcale nie za wczesnie, poza tym Twoje zapewne sa termoizolacyjne i nie za cieple wcale :) super wygladasz, podoba mi sie bardzo :)

    i te wlosy, ehhhh pozazdroscic:)

    ellelina

    OdpowiedzUsuń
  30. masz super wlosy, bardzo geste! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Buty rewelacja! ;-) A skoro już mowa o jesieni, to może Paryż w listopadzie? ;-) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow, ale włosy:))) Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo fajny zestaw na nadchodzące chłodniejsze dni, piękna torebka!:) A.

    OdpowiedzUsuń
  34. Jesienna stylizacja na szóstkę- nic dodać nic ująć. Jesteś dodatkowo prześliczna :o
    +obserwuję

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na

    floweryblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Kto Ci robi te ładne zdjęcia? Fotograf? :)

    Karo

    OdpowiedzUsuń
  36. włosy jak zwykle piękne :)

    http://a-cup-of-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Aniu czy na sobie masz te spodenki? http://sklep.moodo.pl/spodnie/spodnie,986

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyodne sa i dobre jakościo? zadowolona z nich ejsteś? i jeszcze czy z tych rubinowych tez? Zastanawiam się nad ich nabyciem i nie mogę sie zdecydować:(

      Usuń
  38. Wyjeżdżasz jeszcze gdzieś, w jakieś egzotyczne miejsce?

    OdpowiedzUsuń
  39. Aniu, nabyłaś już pikowany płaszczyk? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jaka Ty jestes sliczna <3 obserwuje i napewno bede zagladac czesciej:)

    OdpowiedzUsuń
  41. włosy masz idealne. Stylizacja również mi się podoba *_*

    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczna fryzura. Bardzo ładne buty.

    OdpowiedzUsuń
  43. masz sliczne wlosy :)

    Obserwuje i licze na rewanz :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie rozumiem jednej rzeczy. Skoro masz już bogatych rodziców, mogłabyś inwestować w ciekawsze i lepsze gatunkowo ubrania, a nie cały czas to samo: hilfiger, jakiś szmateks moodo, zegarek z gumową bransoletką?! Wiadomo, czasem fajnie jest łączyć tanie rzeczy z drogimi, ale w twoim wykonaniu jest to tylko poprawne i wręcz nudne, bez żadnego "pazura", i nie chodzi mi wcale o to, że masz się przebierać. Jeżeli taki jest twój styl, ok - dobrze, że zaznaczyłaś w pierwszej notce, że blog ma być dla ciebie pamiątką (lub coś w tym stylu), bo jeżeli miałabym się wzorować na tobie, to sorry, odpadam...

    B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, mam podobne odczucia. Początki były ciekawsze, a teraz widzę ogromną ilość ubrań (nie idącą w parze z jakością np. płaszcz amisu czy buty ze sklepów odzieżowych) i do tego potwornie drogi element np. bluzka YSL, kalosze z wielkim logo. A zestawione wyglądają przeciętnie.
      Jeśli chcesz się ubierać elegancko, to "widziałabym" cię w ubraniach Mohito, Taranko itp. + porządne włoskie buty +skórzane torebki. I myślałam, że w tę stronę będzie ewoluował twój styl. Jednak przyznaję, że jesteś bardzo ładna.
      Claire

      Usuń
    2. No nie wiem, czy Mohito będzie dobrą firmą, którą można by łączyć z luksusowymi dodatkami YSL, Chanel itp. Przecież Mohito nie jest żadną ekskluzywną marką- ubrania głównie składają się z _poliestru, często 100%, więc nie wiem, skąd u Ciebie taka dobra opinia o tej firmie. Pomijając fatalne surowce, Mohito nie ma ciekawych propozycji, ubrania są tam coraz bardziej banalne. Pierwsze kolekcje owszem, te sprzed dwóch lat, niezłe były, ale teraz.. lepiej kupić coś w Reserved;)

      Usuń
    3. Podpisuję się pod komentarzem wyżej, Mohito jest sieciówką z galerii jak każda inna, ceny są normalne jak w Bershkach i innych takich więc przykład bez sensu troszkę.

      Usuń
    4. Haha! A Reserved, to niby taka ekskluzywna marka według ciebie? Skoro tak dokładnie przeglądasz metki, radzę się przyjrzeć także tym z Reserved. Wszystko te sieciówki, to jeden wielki szajs szyty przez biedne, wykorzystywane niewolnicze masy ludzi.

      B.

      Usuń
    5. Ale reserved to przynajmniej polski szajs. Wspierajmy rodzimą sieciówkę :)

      A w reserved, sprawdziłam, na moich ubraniach jest napisane "100% cotton"

      Usuń
    6. 100% cotton, a po kilku praniach ciuch jest do wywalenia- swetry sa rozciagniete i zmechacone, zas bluzki sprane. ;-)

      Usuń
    7. 100% cotton - cóż, mogę jedynie współczuć kiepskiego wyboru. Bawełna to marne włókno, więc nie masz się czym szczycić :)

      Skoro już pozostajemy przy patriotyzmie, to dla twojej wiadomości - Mohito to też rodzima marka.

      Usuń
    8. Ja nie rozumiem jak możecie wypisywać tutaj takie bzdury. To ile Ani rodzice mają pieniędzy, na co je wydaje oraz to w jakich sklepach kupuje ona swoje ubrania i dodatki jest tylko i wyłącznie Ani sprawą. Mi stylizacje Ani bardzo się podobają i doceniam jej naturalność na blogu tzn. pokazuje nam takie zestawy w jakie na co dzień się ubiera i nikogo nie udaje.

      Aniu tak trzymaj:-)

      Ela

      Usuń
    9. Mohito i Reserved to wszystko tak na prawdę jedna firma ;)

      Usuń
    10. Jak ze 100% cotton ktoś chce "wydziergać" cokolwiek? Pic na wodę, a ludzie wierzą w to, co pisze na metce.

      Usuń
    11. Zarówno w Mohito i Resrrved da się znaleźć ładne, dobre ciuchy, grunt to je ciekawie połączyc ;)
      Tak czy siak, Ania ma tyle pieniedzy, że mogłaby wygladac bardzo elegancko i stylowo

      Usuń
    12. Twoj styl nie jest elegancki, jest zwykły....szkoda bo masz duzo kasy i jestes piekna, mogłabys wygladac jak milion dolarow. ;)

      Usuń
    13. do Ela:

      Jakie bzdury? Dziewczyno, czy ty potrafisz czytać? Skoro pokazuje gdzie i jakie ubrania kupuje, to owszem jest to także NASZA sprawa. Ja tylko doradziłam, że mając dużo pieniędzy można się o wiele ciekawiej ubierać i w materiały o lepszej jakości. Co więcej napisałam, że nie chodzi mi o to, aby bawiła się w przebierańca. Można pozostać przy swoim mniej lub bardziej ciekawym stylu, ale postawić na jakość. Także na przyszły raz, jeżeli nie masz nic ciekawego do powiedzenia, nie wtrącaj się w dyskusję dorosłych :)

      B.

      Usuń
    14. Pisałam trzeci komentarz od góry w omawianym kontekście. Zgadzam się, Reserved i Mohito są polskimi markami, mają coś wspólnego z Trójmiastem, ale nie o to mi chodziło, tylko o to, że w Mohito nic nie kupiłam od dwóch lat, natomiast w Reserved raczej tak (kilkanaście rzeczy na wyprzedaży i są ok) mówię subiektywnie. To prawda, co piszecie sieciówkach, nie zaprzeczę. Pomyślałam ostatnio, że może ubrania są zwykłe i proste w kontekście urody Ani, ale ładnie to wygląda. Poza tym, w przyszłości w pracy, realizując projekt Lekarze bez granic, czy podobny, Ania będzie też się kierowała tym, czy ubranie jest wygodne, a nie tym, jaką ma ono metkę:)

      Usuń
    15. Żenada.

      Ania kupuje sobie dwie pary butów Tommiego Hilfrieda- źle, Ania kupuje ubrania w zwykłych sieciówkach- jeszcze gorzej.

      Drogie nie zawsze oznacza lepsze gatunkowo czy jakościowo. Można się ubierać w zwykłych sieciówkach, a wyglądać jak milion dolarów, chociaż wydaje mi się, że Ania wcale do tego nie. Cofnijcie się pamięcią do poprzednich postów- tam właścicielka bloga w niektórych notkach pokazała elegancję i wcale nie miała na sobie ubrań, na które nie stać przeciętnej kobiety: H&M, Moodo, Reserved, Bershka...
      Podejrzewam, że gdyby Ania nie podpisywała, gdzie kupiła poszczególną część swojej garderoby, nawet byście się nie zorientowały czy to jest ze zwykłej sieciówki czy ze strony internetowej zza granicy.

      I jeszcze jedno- chamstwem jest zaglądanie do cudzego portfela i kontrolowanie na co i ile wydał pieniędzy... Nie powinno Was to nic a nic obchodzić tak samo, jak sytuacja rodzinna czy majątkowa w Ani domu, bo to jest już wścibstwo i wtykanie nosa w nie swoje sprawy.

      Agnieszka

      Usuń
    16. Udana jesteś.

      Czy ty myślisz, że osoby wchodzące na tego bloga mieszkają w ciemnogrodach? Nie potrzeba dyplomu wyższej uczelni, aby zorientować się ile kosztują "tomusie".

      Kolejna sprawa - jakie zaglądanie do portfela i mieszanie się w sprawy rodzinne? Ania sama pokazuje nam gdzie mieszka, jak mieszka, jakie prezenty dostaje. Wypowiadały się też osoby, które znają ją osobiście i nikt nie musiał dociekać jej sytuacji materialnej.

      Dla osób, które sukcesywnie przeglądają strony internetowe sieciówek, łatwo jest się zorientować co, za ile i skąd. Uwierz mi, że często droższe znaczy lepsze, np. swetry z kaszmiru, a nie z bawełny, bluzki z jedwabiu, a nie z wiskozy.

      Nie napisałam o Ani, że ubiera się nieelegancko, tylko przewidywalnie i bez polotu (w mojej opinii), i doradziłam, że jeżeli chce pozostać przy swoim skromnym stylu, mogłaby zainwestować w lepsze materiały.

      Jeszcze jedno - Tommy HILFIGER, nie Hilfried.

      B.

      Usuń
    17. Do Agnieszka:
      Zgadzam się z Tobą w 100 procentach.

      Do B:
      Myślę,że potrafię czytać ze zrozumieniem. A co do mojego komentarza to jego pierwsza część odnosiła się do Twojej wypowiedzi( tak jak napisała koleżanka wyżej zaglądanie komuś do portfela jest niekulturalne, delikatnie mówiąc)natomiast druga była wyrażeniem opinii na temat bloga. A skoro trzeba Ci to tłumaczyć to może nie wypowiadaj się na temat umiejętności czytania przez inne osoby.
      Tylko w jednym masz racje, z takimi 'dorosłymi' jak TY lepiej nie wdawać się w dyskusje bo szkoda na to czasu i energii.

      Ela

      Usuń
    18. Akurat bawełna jest dobrym tworzywem w tanich sieciowych ubraniach. Znajdźcie jedną czystą rzecz z naturalnych składników w H&M, Strdivarius, Bershka bez sztucznych domieszek. Wszędzie akryl, wiskoza, poliester. Nie dość, że jest obrzydliwe i kiepskie w jakości, to jeszcze niedobre dla środowiska. Oszukane po prostu - sweter wart złotówkę sprzedają po 120 zł.

      Ja się nie "szczycę", że mam parę rzeczy z reserved. Kupuję tam, bo jest niedrogo i jakoś NAWET zadowala. Bawełnę przynajmniej ponoszę dwa lata.

      Usuń
    19. Wydaje mi się, że skoro jest, jak mówicie, bogata (nie wiem tego, nie znam jej), a nie wydaje pieniędzy na drogie ubrania, to plus dla dziewczyny. Może uważa, że 500 zł da się lepiej zainwestować niż w koszulkę.

      Inna sprawa to kupowanie butów i torebek. Tutaj zawsze będę zwolenniczką porządnie zszytych, skórzanych, które spokojnie można kompletować na wiele lat.

      Usuń
    20. To ja, pisałam komentarz trzeci i piętnasty, licząc od góry, zgadzam się z opinią, że kaszmir czy jedwab to rzeczywiście surowce wysokiej jakości i w stosownej cenie, ale bawełna jest według mnie w porządku, a nie jakiś tam poliester... Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
    21. noi po co sie tak nakręcacie!!!!

      Usuń
  45. A co to za szminka? Uwielbiam zgaszone róże! :)

    Wyglądasz super ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Tobie wszystko pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Witaj Anno. Bardzo podoba mi się Twój blog, jest dla mnie dużą inspiracją. Pokazujesz, że można ubrać się skromnie, lecz z dobrym smakiem i klasą.
    Mam takie pytanie do Ciebie, mam nadzieje, że w żaden sposób Cię ono nie urazi.
    Czy zdarza Ci się może czasami kupować w lumpeksach?

    Pozdrawiam i życzę dużo ciepła na nadchodzącą, ponurą jesień.
    Aleksandra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania pisała kiedyś, że nie.

      Usuń
  48. Ania, a czy kiedyś pokażesz sie bez natapirowanych włosów?:) one same w sobie sa ładne chyba tylko przez ten tapir :) ten blog chyba tylko wokół włosów sie kręci no i anonimowych komentarzy :))) kiedyś było lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jesteś piękna, a Twoje włosy są cudowne! Stylizacja też bardzo mi sie podoba

    Zapraszam: http://magdallenastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ilekroć przeglądam Twojego Bloga zachwycam się Twoimi włosami:)zestaw to fakt idealny na jesień:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Eleganckie i rozsądne podejście do jesieni:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Aniu,we wtorek 26 stopni,chyba za wczesnie żegnasz się z letnimi rzeczami;)

    OdpowiedzUsuń
  53. bardzo mi się podoba!!!! - chociaż wolę Cię w koku :)

    http://blogwbutach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Sliczny stroj !
    Sliczne wlosy !
    Sliczna jestes ! ♥
    Pozdrawiam Juliee
    www.keepcalmandstaywithme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie będę słodzić bo zawsze wyglądasz olśniewająco :)

    Chyba znam miejsce w którym zostały zrobione fotki :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Ślicznie Aniu:) Ja to się nie mogę doczekać stylizacji z rubinowymi spodniami, granatowym oraz błękitnym sweterkiem;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  57. No pewnie, ledwie nastał wrzesień, już przyodziejmy kozaki, wyciągnijmy z dna szafy kożuchy i kurtki z kapturami obszytymi grubą warstwą futra. Ja tego nie zrozumiem, nawet trochę mnie wkurza taka psychoza. Wczoraj w mojej pięknej Łodzi było 28 stopni, dzisiaj będzie podobnie, a w następnych dniach- nawet jeśli się ochłodzi- to naprawdę mamy jeszcze końcówkę LATA. Dla szafiarek nie istnieją jakieś fazy przejściowe? Nie można przy temperaturze rzędu 20 stopni założyć długich spodni, lekkiego topu i balerinek/ mokasynów?
    Nie żebym się unosiła, pewnie- krzywdy mi Anna nie czyni swoim ubiorem, ale błagam- nie gadajcie, że to nie moja sprawa i żebym się odczepiła, bo od momentu, kiedy świadomie prezentuje się bloga w sieci, podlega się ocenie.
    Dziękuje za uwagę, pozdrawiam, miłego dnia.

    Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze, nie wszędzie jest taka temperatura, jak w Łodzi. Nie możesz mieć pojęcia, gdzie zdjęcia były robione. Może w mroźnych Suwałkach? :)

      Po drugie, wcale nie musiały być z niedzieli.

      Aby zauważyć, że faz przejściowych nie ma, warto zamieszkać w Krakowie na przynajmniej rok. Od trzydziestostopniowego upału pogoda przeskakuje do sporego wiatru i ulew.

      Po trzecie, że też chciało Ci się napisać coś takiego tylko po to, żeby ponarzekać na stylizację nieadekwatną do pogody w twoim mieście :)

      Pozdrawiam, Karo

      Usuń
  58. Aniu zobaczymy dzisiaj stylizację oprócz konkursu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bym chciała zobaczyć stylizację:) Małgosia

      Usuń
  59. Nie mogę się napatrzeć na Twoje włosy! Oj ile bym dała, żeby moje choć w połowie takie były ;) ponadto bardzo podoba mi się Twój blog, będę tu wracać! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://whoneedschanel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. swietny zestaw, masz niesamowite wlosy, a buzka cudowna :)
    obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  61. Z jakiego miasta jeste???Masz sliczne wlosy,ja mam puszyste i brazowe wloski

    OdpowiedzUsuń
  62. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  63. Jak zwykle piękna. Widać że nie przebierasz się do zdjęć. Twoje włosy są absolutnie genialne! A i przepiękna parka.

    Pozdrawiam i zapraszam:

    zaplanowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Jaaaaaaaaaaakie Ty masz włosy dziewczyno ! :)

    OdpowiedzUsuń
  65. obserwuję ;)
    kocham twoje włosy

    u mnie niedługo wielkie bum stylizacyjne ;]
    http://freakfrolicfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. łOŁ ! Jakie piękne włosy ! Nie przeszkadzają ci one ? Nie denerwuję cie że ich tyle jest ? Obserwuję i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  67. Czesc Aniu, wlasnie odkrylam Twoj blog, patrzac na ta parke w sheinside. Masz swietny blog i styl i od teraz Cie obserwuje:-). Pisze poniewaz chcialam kupic ta parke, ale nie jestem pewna czy jakosciowo jest warta swojej ceny. A takze rozmiarowo ja nosze S/XS i dostepne sa tylko M wiec nie jestem pewna. Mozesz mi napisac co o niej myslisz na prive: agasuitcase@gmail.com
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  68. włosy,włosy, włosy *_* cudne

    OdpowiedzUsuń
  69. masz piękne włosy i świetny styl ;) bije od ciebie pozytywna energia ;) obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)