niedziela, 19 sierpnia 2012

SMILING TOTE BAG

W dzisiejszej notce chciałabym zwrócić uwagę na torbę, o której wspominałam Wam na facebook'u.
Fasonem przypomina kultową CÉLINE Phantom Boston, którą kochają gwiazdy na całym świecie, i która śmiało może pretendować o miano nieśmiertelnej klasyki. 
Osobiście uważam, że mimo swej prostoty prezentuje się niezwykle efektownie i w zupełności rozumiem jej fenomen. A Wy? Jakie macie zdanie? :-)

          

torba (tutaj) -sheinside.com, spodnie - bershka, buty - reserved, pierścionek - yes, okulary - moodo

Zachęcam do polubienia strony mojego bloga na facebook'u. Znajdziecie tam niepublikowane na blogu zdjęcia, inspiracje oraz blogowe komunikaty. :-)

140 komentarzy:

  1. bardzo fajnie. Codzienny świeży miejski look. Cudne dżinsy i bluzka

    A włosy marzenie !


    http://newlifewithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu przepieknie wygladasz ;-) klasycznie, ale z pazurem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Widać dość duże logo na koszulce: Yves Saint Laurent

      Usuń
    2. No to strasznie wazne jest to logo LOL !!!

      Usuń
  4. Anuszka. ♥ i co nagrałaś filmik jak jechałaś do Zakopanego a z Mazur nic nie przywiozłaś ;(((((

    W mojej ocenie Twój blog jest number 1 ;-))

    Pozdrawiam!
    L.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mazur też coś tam mam, ale jeszcze nie było czasu, żeby poskładać 'do kupy'. ;-)

      Usuń
  5. pełna perfekcja jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  6. I taki styl mi sie podoba baaaardzzoooo-luzny:) tylko dla mnie ten napis moglby byc mniejszy:)) Celinka i mi sie podoba-kiedys moze bedzie mnie na nia stac.
    Usciski
    Laura

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz a w tej fryzurce jest ci bardzo do twarzy.Mam do ciebie jeszcze dwa pytania,które nie dotyczą postu:
    1.Czy wybierając się na studia miałaś na oku jeszcze jakiś inny kierunek niż medycyna?
    2.jakiego obecnie używasz żelu do mycia twarzy?Co sądzisz o produktach firmy eucerin?

    Pozdrawiam Anna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..............................................
      Aniu, jeśli Ty weryfikujesz komentarze na bloga to błagam!
      Nie da się tych kretyńskich komentarzy dziewczyn, które wszystko chcą wiedzieć,czytać.
      To jest jakiś obłęd!
      O co można jeszcze zapytać?
      Może jakiej marki tampony kupujesz i czy preferujesz figi czy bokserki.
      Zastanówcie sie troche o co wy się pytacie.
      Karolina

      Usuń
    2. Jakimś obłędem jest sposób, w jaki się bezczelnie czepiasz o to, że ktoś się grzecznie pyta. To blog Anny - nie Twój. Zajmij się sobą i nie wpieprzaj się do cudzych komentarzy. Nie da się czytać kretyńskich uwag dziewczyn, które się o wszystko burzą. Dziękuję za uwagę.

      N

      Usuń
  8. Piękna torebka!
    A o włosach już nie wspomnę, bo to oczywista oczywistość ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. oddaj mi swoją koszulke i torebkę <3 prooooszę :*

    xoxo

    www.klaoudyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie klasyka wśród torebek:) A Twoja "a la" jest sliczna:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna ta torba. Taka na wszystko i do wszystkiego.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. gdzie mogę kupić taką koszulke?


    Ewe

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu co sądzisz o zielonej wersji Chloe?perfumy kupujesz w stacjonarnych sklepach czy online?Wyglądasz jak zwykle rewelacyjnie,jesteś moją ulubioną szafiarką.
    Pozdrawiam
    ANIA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też chciałam o to zapytać. Znasz Aniu może jakąś zaufaną stronę na której można kupić perfumy Chloe?

      Usuń
    2. Szczerze mówiąc bałabym się kupić perfumy czy ogólnie kosmetyki przez internet. Tyle się mówi o podróbkach, zlewkach, rozcieńczanych kosmetykach, przeterminowanych itp, że chyba najrozsądniej i najbezpieczniej jest kupić w tradycyjny sposób. ;-)

      Perfumy zazwyczaj kupuję w Sephorze.

      -----

      Uwielbiam perfumy Chloe, ale mówiąc szczerze tej zielonej wersji jeszcze nie testowałam. Z tego co wiem, jest bardzo świeża...więc może skuszę się wiosną. ;-)

      Usuń
  14. Mnie się nie podoba taki kształt torby, dziwnie wyglądają te boki :/ Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te 'boki' można schować do środka. ;-)

      Usuń
  15. Jesteś ślicza, ale dzisiejszy set do mnie nie przemawia. Nie podobają mi się buty i uczesanie... Twojego bloga uwielbiam, i lubię tu zaglądać. :-)

    Pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
  16. Torba ciekawa, nie powiem ;). Fajnie wyglądasz ;)!

    Pozdrawiam,
    goskaino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. O tej torbie Celine nie słyszałam, ale Twoja prezentuje się bardzo ładnie i elegancko- lubię takie "sztywne" torebki.
    Jednak niestety nie przekonują mnie buty- ogólnie nie przepadam za takimi ze sklepów odzieżowych. Mam wrażenie, że nie są zbyt starannie "zrobione" i ich cena jest nieadekwatna co do jakości... I często są niewygodne..
    Ogólnie zestaw bardzo mi się podoba, ale buciki podmieniłabym na takie np. od Wojasa;)

    karusia21

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do butów z Wojasa to ja napiszę od siebie, że są cudowne. Naprawdę. Mam dwie pary na zimę i szpilki, teraz chciałabym kupić następne. Są świetnie zrobione, noga nie boli nawet po całym dniu. Zimowe mam na sporym obcasie i chodzi się w nich świetnie, kosztowały 400 zł, ale moim zdaniem warto zainwestować. Szpilki są w granicach 300 zł. To są naprawde najlepsze buty jakie miałam na stopach :)
      Ale Twoje Aniu też mi się podobają ;)
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Mówiąc szczerze nie miałam nigdy butów tej marki, ale tak zachwalacie, że chyba warto się skusić. :-)

      Jeżeli chodzi o buty ze sklepów odzieżowych - te z reserved są naprawdę w porządku. Skórzane i dość solidnie wykonane, także polecam. :-)

      Usuń
    3. Reserved to ogólnie porządna, polska firma! Mam zamiar kupić ichniejsze botki na zimę. Obym się nie zawiodła :)

      Usuń
    4. buty z Reserved są bardzo dobre, mam botki skórzane i są mega wygodne, skórka mięciutka.

      Usuń
    5. to może ja się skuszę na buty z Reserved? ;)

      A jeśli chodzi o Wojasa, to polecam szczególnie na zimę. Letnie buty mogą być tańsze- szybciej się brudzą i można je wyrzucić po sezonie. A w zimowe Wojasa warto zainwestować- mam jedne płaskie, sznurowane i nigdy w nich nie zmarzłam, nawet na mrozie i kozaki na obcasie- bardzo wygodne i stabilne.

      karusia21

      Usuń
  18. ładna ale jak dla mnie za duża :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja osobiście nie zachwycam się tym co noszą gwiazdy/tylko dlatego, że to one to noszą. Mnie samej musi się coś podobać. Najpierw coś mi się w sklepie podoba, dopiero później zaglądam na metkę. Często jest to znany projektant, ale nie zawsze.
    Styl, to nie ślepe kopiowanie projektantów. Styl należy tak naprawdę do nas samych, o ile go oczywiście posiadamy.
    Ty Aniu go masz, więc odrobinę dziwny wydał mi się opis tego postu w blogu.
    Ale mój pogląd na ten temat, nie zmienia ogólnej opini na Twój temat.
    Jesteś śliczna i masz MEGA kompozycje w blogu.Pozdrawiam__________Tess Obarewicz.

    OdpowiedzUsuń
  20. Torba bardzo stylowa, ale uczesanie dziwne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. jesteś niesamowita! Twoje włosy usmiech i figura, wzór do naśladowania!<3

    u mnie na blogu odbywa się konkurs w którym mozna wygrać buty ze sklepu renee.pl moze chcesz wziać udział? jesli tak to zapraszam na www.girlfashion.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu, tak dziś sobie pomyślałam, że jesteś dość podobna z twarzy, z rysów i głównie uśmiechu do angielskiej aktorki Gemmy Arterton, mówił Ci to ktoś już kiedyś? :) Pozdrawiam i życzę milego weekendu :) Łucja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nigdy wcześniej nie słyszałam takiego porównania, ale jest bardzo miłe - dziękuję. :-)

      Usuń
  23. Jaki sliczny, gruby warkocz!

    OdpowiedzUsuń
  24. like the bag, its really nice!!

    www.diary-of-mia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. super ! lubię duże torby :)

    http://www.facebook.com/pages/Moda-Ubrania-Buty-Dodatki/107070599438881

    http://moda-ubrania-buty-dodatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne zdjęcia, świetny ogród, ładny warkocz (piękne włosy!!!), ładne dżinsy, ładne buty, torebka też ok, bluzeczka może być, generalnie super jest ten post i pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super torba!! Ekstra fryzuka ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jestem skrajnie plecakowa, do torebek strasznie trudno mi sie przekonac wiec nie mam zadnej. Elegancki skorzany plecak zalatwia sprawe. Dopiero ostatnio sie dowiedzialam ze Fossil to w USA znana marka jest z tymi kluczykami jako dodatkami.

    Fajny warkocz, dziewczecy i z charakterem.

    Hanna

    OdpowiedzUsuń
  29. prosty, ale piękny zestaw ! torebka jest super, zdecydowanie w moim stylu :)

    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu wyglądasz cudownie, a ta fryzura zachwyca:) Napisałam do Ciebie e-maila, mam nadzieje że odpiszesz:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Super blog! Podoba mi się!
    Zapraszam do obserwowania mojego!
    http://jbyj-gossip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. torba bardzo ładna, ale moją uwagę przykuły Twoje okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Torebka piękna;) ile kosztowała przesyłka? proszę o informacje oraz jak jest ta torba zapinana - na zamek? Szkoda ze nie ma zdjęcia z góry bo tez bym chciała taka torbę ale musi być zapinana bo ja to mam zawsze duzoooo w torbie;) pozdrawiam i super blog=) PROSZE o odpowiedz, poczekam spokojnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesyłka jest darmowa. :-)
      Jeżeli chodzi o zapięcie - nie posiada zamka, ale jest dość głęboka i ma szeroki spód, więc jest naprawdę baaaardzo pakowna. ;-)

      Usuń
    2. Na podręczniki i teczki idealna na to wygląda. Ale drobiazgi powypadają. Np. telefon, portfel. Zamówiłabym. A jest tam jakiś zatrzask albo chociaż wydaje się sensowna do wstawienia zamka?

      Usuń
  34. Torebka jest zdecydowanie rewelacyjna:) A.

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie :)
    PS. skąd jesteś ? (pytanie z ciekawości)

    OdpowiedzUsuń
  36. znizka torebki z linka jest szokujaca, cenie marke Celine (i przede wszystkim phoebe philo) ale akurat ten model nie budzi mojego wielkiego pożadania, natomiast masz idealna figure i szkoda ze nie ma zblizenia pierscionka bo po prostu ma swira na punkcie pierscionkow :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo podoba mi się model tej torebki :) Szukałam jakiejś w miarę dobrze wykonanej torebki "inspirowanej" oryginałem jednak większość jest taka jakby "sflaczała(?!)", Twoja za to wygląda świetnie :)

    Piękna z Ciebie dziewczyna ! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. "Przypomina " fasonem torbe Celine ...my gosh przeiez to istna kopia tej torby ..ale nie wazne piekna i tak jest tak jak ty :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Ania a Ty masz w domu jakieś obowiązki???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, bo u Ani jest zawsze czysto. :)

      Usuń
    2. Samo sie czysto nie robi :)

      Usuń
    3. A ja zapytam tak: co cię to obchodzi?? Serio, nie rozumiem niektórych ludzi:/

      Usuń
  40. Torba bardzo ciekawa:)cały zestaw super:)ahhh i te Twoje włosy:)piękne;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny, codzinny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. torba genialna :) chyba sobie sprawię taką na jesień. Bardzo mi się podobają Twoje okulary, to z tego sezonu?

    OdpowiedzUsuń
  43. pretendować DO miana ... a nie - pretendować o :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ale cudnie wyglądasz :) świetna torba!

    OdpowiedzUsuń
  45. Rzeczywiście torba jest bardzo piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Pod poprzednim postem nie odpowiedziałaś na tyle komentarzy.
    Nie robi się takich rzeczy.

    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przegięcie,,,,nie będziesz jej zwracala uwagi co się robi a co nie. To jej blog i jej zasady...:|

      Usuń
  47. Aniu na bluzce widnieje duże logo więc nie trudno sie domyśleć jakiej jest firmy, ale czy mogla bys podac linka gdzie mozna ją nabyć...niestety nie jest to taka sama sieciówka jak H&M który jest w każdym centrum handlowym ;)z góry dziękuje i pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  48. Jeśli zamawiasz ubrania i dodatki w zagranicznych sklepach, to wiesz może czy po wybraniu przesyłki za pobraniem przy odbiorze płaci się normalnie polską walutą ?

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetna! Jak kiedyś już bedę sławna i bogata, to sobię kubie! :D A co!

    Ty jak zawsze piękna!
    A u mnie w końcu post ze stylizacją! Zapraszam Cię Aneczko!

    http://jaimojeinspiracje.blogspot.com/2012/08/for-sunday.html

    OdpowiedzUsuń
  50. Skoro masz 22 lata to nie powinnaś teraz iść na czwarty rok medycyny? Tak tylko pytam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim dostałam się na lekarski - byłam rok na ratownictwie medycznym. ;-)

      Usuń
    2. Z łaski przyjmują tych co się za drugim razem dostają- to o czymś świadczy.
      Ale wypociłaś przynajmniej na 90%- to chociaż tyle ;D

      Usuń
    3. Z łaski? Nie rozumiem.

      Usuń
    4. W dzisiejszych czasach na uczelnie przyjmują w oparciu o punkty z matury. Tylko uczelnie artystyczne mają inne kryteria. Dla komisji rekrutacyjnej nie ma znaczenia, który raz startujesz, bo progi same się układają. :)

      Usuń
    5. Nie dziwię się skoro jesteś blondynką ;-)
      Masz duuuuużego farta w życiu- prawko zdane za drugim razem i również na medycynę dostałaś się za drugim razem i fartem ukończysz te studia.
      Ty należysz do tych osób, które i może poświęcają czas na naukę, ale jak przychodzi zaliczenie to 'jakoś' jest zdane a Profesorzy przymykają na pewnie sprawy oko ;-)
      Dla mnie najlepsi są Ci, którzy się dostali za pierwszym razem!
      To są najlepsi przyszli lekarze!
      Najwidoczniej matura za pierwszym razem była trudna, więc sobie nie poradziłaś, ale za rok podeszłaś- dało się zdać i o to się 'dostałaś', a to nie jest sprawiedliwe wobec tych którzy się dostali za pierwszym!, ponieważ miałaś/masz duże braki i nie masz takiej samej wiedzy co Ci pierwsi!
      Jesteś dalekoooooo do tyłuuuuu ;-)


      Usuń
    6. Anonimie a ciekawe co Ty studiujesz! Z łaski przyjmują? Nie masz pojęcia o czym piszesz. To że się dostała za drugim razem to jakiś powód do wstydu? Uważam, że w niektórych przypadkach to nawet lepiej. Ktoś kto drugi raz zdaje jest na 100% zdecydowany, myśli dojrzalej niż rok temu.

      Aniu czasami wchodzę na tego bloga i jak czytam niektóre komentarze to podziwiam Cię, że masz siłę go jeszcze prowadzić. Powodzenia na studiach i w prowadzeniu bloga.

      Zuza

      Usuń
    7. Anonimowy wypowiadający się przed Zuzą -

      Przykre jest co co piszesz, a początek Twojej wypowiedzi świadczy tylko o dalekim zacofaniu i płytkim, stereotypowym myśleniu. Dodam tylko, że dla mnie w przeciwieństwie do Ciebie - najlepsi są Ci, którzy dążą do celu, nie osiadają na laurach, tylko pracują. Najlepsi są Ci, którzy z dobrym wynikiem kończą te studia i zdają LEP na tyle, że mogą przebierać w specjalizacjach.

      Poza tym znam wiele osób, które dostały się za pierwszym razem i np. powtarzają rok albo już dawno nie ma ich na tych studiach. Co więcej, przyjaciel mojego Taty, dostał się na medycynę przy 4 podejściu, a teraz jest w czołówce najlepszych kardiochirurgów w Polsce. Także - jeżeli się czegoś naprawdę chce, to da się to osiągnąć. ;-)


      Usuń
    8. A ja dostalam się za 3 razem i co najmądrzejszy Anonimie? W Twoich oczach jestem najgorsza i nie zasłużyłam sobie na te studia? Zasłużyłam sobie bardziej niż Ci, którzy na maturze mieli farta i dostali się za pierwszym razem. Dla przykładu podam moją przyjaciółkę, która wybierała się na biotechnologię. Była bardzo przeciętną uczennicą, ale matura podpasowała jej do tego stopnia, że miała fuksem najlepszy wynik w szkole. Wszyscy byli w szoku: nauczyciele, rodzice, uczniowie, ale w największym szoku była chyba ona sama. Poszła na lekarsko-dentystyczny. Dziś sytuacja się zmieniła i zamiast iść na 4 rok stomatologii idzie na 3 rok pielęgniarstwa. Nie ważne jak sie zaczyna, ważne jak sie kończy. :)

      Usuń
    9. Moje myślenie nie jest płytkie i stereotypowe- napisałam prawdę, której Ty znieść nie możesz.
      Przepraszam bardzo, według Ciebie Ci co osiadają na laurach, to co?
      Leżeli tyłkiem przed telewizorem? Nie!!!! tak samo harowali- bardziej niż Ty.
      Jak widać dla Ciebie liczy się tylko osiąganie swoich celi, no tak...co Ania zapragnie to mieć to będzie.
      Przykre jest to, że nie potrafisz znieść żadnej krytyki!
      Współczuję Twoim przyszłym Pacjentom.

      Usuń
    10. Tego typu komentarze to zazdrość i głupota. Nic więcej.

      karusia21

      Usuń
    11. A w dodatku mam wrażenie, że te komentarze pisze jedna lub dwie osoby. Widać po "inteligentnym" sposobie wyrażania się.

      karusia21

      Usuń
    12. Nie wiem co jest złego w osiąganiu własnych celi, o mamo ;)
      Jeśli chodzi o studia, to oprócz artystycznych i architektury na politechnice , wszyscy są przyjmowani na podstawie matur. Jedynie przy magisterskich, z reguły pierwszeństwo mają te osoby, które uczęszczały na zajęcia w tej samej uczelni.

      Usuń
    13. Dziewczyny Wy naprawde nie macie co robić ze swoimi durnymi przemysleniami? Wstyd i żenada, jak przedszkolaki w piasku.
      Aneta

      Usuń
    14. Ten czepialski anonim chyba nie pojął odpowiedzi.

      Wyjaśnię, bo mam czas i ochotę, że Ania skrytykowała tutaj ludzi, którzy się poddają byle porażkami, a nie tych, którzy ciężko harowali. "Przepraszam bardzo, według Ciebie Ci co osiadają na laurach, to co?" - rozumiesz w ogóle znaczenie tego zwrotu frazeologicznego?

      "Jak widać dla Ciebie liczy się tylko osiąganie swoich celi, no tak...co Ania zapragnie to mieć to będzie." - osiąganie celu oznacza ciężką pracę na drodze do jego realizacji, a nie kapryśne myślenie życzeniowe "dajcie mi wszyscy, czego tylko zapragnę".

      "Przykre jest to, że nie potrafisz znieść żadnej krytyki!" - w twoim poście nie ma krytyki. Rzucasz inwektywami na prawo i lewo i jedynym kryterium oceny klasy człowieka jest dla ciebie wynik z matury. To jest dopiero żałosne i ty jesteś daaaaaaaaaaleko do tyłu.

      Usuń
    15. O fuck, Dziewczyny, proszę nie piszcie 'celi' tylko 'celów', przecież 'celi' to dopełniacz liczby mnogiej rzeczownika 'cela'!!!!!!!!!!!!!! A Wam chodzi chyba o _cel w liczbie mnogiej, czyli... cele, w dopełniaczu _celów, czyż nie? Wasze komenty i tak są obleśne, co mnie obchodzi za którym razem ktoś zdał na studia- ważne, że studiuje i się uczy. Cała agresja bierze się stąd, ze Ania jest ładną osóbką i chyba ta medycyna to dla niektórych już zbyt wiele;) No, Aniu, wytrwałości Ci życzę, stay as you are:)

      Usuń
    16. To prawda. Chyba dla niektórych ludzi fakt, że Ania jest bardzo atrakcyjna i do tego na medycynie to za wiele i próbują uczepić się nieistotnych szczegółów. Piszcie komentarze na pudelku albo onecie dołączając do największych frustratów, bo ten blog to nie miejsce na wasze żale.

      Usuń
    17. Też tak sądzę, po prostu osoba ładna musi być głupia, żeby ludzie nie zazdrościli. A jak jest ładna i mądra, to ciężko to znieść. A jednak są idealni ludzie :) Powinno się ich traktować jako wzór, a nie mieszać z błotem.

      Usuń
    18. Boże ludzie, naprawdę się przykro czyta takie rzeczy, nie wiem jak można zarzucić obcej osobie że wszystko przychodzi jej fuksem, przecież nie stoicie nad nią w czasie sesji i nie patrzycie ile się uczy

      Usuń
    19. Szkoda, że np. w USA ludzie sukcesu są wzorem do naśladowania dla innych i społeczeństwo ich szanuje. Natomiast jak komuś w życiu nie wychodzi, to ma pretensje tylko do siebie (że nie skończył liceum, nie poszedł do college'u, nie może liczyć na lepszą pracę).
      A u nas dalej PRL-owski klimacik- jak ktoś jest bogaty, to pewnie nakradł, jak poszedł na medycynę, to pewnie mu załatwili. Generalnie nie lubimy, jak się komuś powodzi.
      A jak ktoś jest biedny, to nie jego wina, tylko rządu, Unii, uwarunkowań genetycznych i niekorzystnego biometu w czasie matury.

      Usuń
    20. Anonimie od "napisałam prawdę, której Ty znieść nie możesz."
      Jak wiadomo, istnieją trzy prawdy, a Ty głosisz tę ostatnią.

      "Dla mnie najlepsi są Ci, którzy się dostali za pierwszym razem".
      No k..., jak ma się matura do tego, czego się uczysz na studiach?? Kardiolog ma być lepszy, bo wiedział co to mejoza i mitoza (podaję czysty przykład), a inny nie, przez co stracił punkty, które zaważyły na tym, że nie dostał się w pierwszym rzucie?

      Pzdr, Iwona

      Usuń
    21. Anonimie może nie idealni bo każdy ma gorsze i lepsze dni ALE niektórych poprostu trafia że są ludzie którym się coś chce i nie plaszczą dupsk cały czas tylko fAKTYCZNIE CIĄGNĄ Z ŻYCIA GARŚCIAMI....

      Usuń
    22. Już nie wiadomo czy śmiać się z tych żenujących komentarzy wszystkowiedzących anonimów czy omijać je szerokim łukiem...

      Nie wiem Aniu po co w ogóle je publikujesz, śmieciowe komentarze takich osób nie powinny ujrzeć światła dziennego...

      Usuń
  51. Świetna torba, na pewno będzie Ci dobrze służyła na studiach, gdzie miliony kserówek nie mieszczą się nigdzie ;)

    Pozdrawiam i zapraszam:

    zaplanowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Czy ta torebka się "rozkłada"? Na zdjęciu wydawała się trochę mniejsza, bez tych boczków.

    Stormy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można tak powiedzieć. ;-) Gdy schowa się boki do środka - jest kwadratowa.

      Usuń
  53. Czy Ty jestes na jakies diecie? cwiczysz? :) czy po prostu masz taka idealna figurke? Nie pytam zlosliwie, sama taka chcialabym miec i zastanawiam sie czy lepiej isc na typowa silownie, czy moze fitnes, albo typowe cardio, albo cwiczyc w domu (trudno mi sie zmotywowac) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór ćwiczeń powinien zależeć od tego, jakie efekty chcesz osiągnąć - stracić kilka zbędnych kilogramów czy rozbudować mięśnie.

      Usuń
    2. Stracic kg :-) najlepiej ok 5 - zastanawialam sie nad typowym cardio - ok 45 minut, 3 razy w tygodniu.. i przejsciu na diete - tzn rzuceniu slodyczy, fast foodow, jedzenia na noc itp..

      Usuń
    3. spróbuj treningu z Ewą i wyznacz sobie cel 2 tyg bez słodyczy, zapisz wagę i zrób zdjęcie sylwetki... podobno to działa cuda

      Usuń
  54. Główną rolę w tym zestawie gra torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  55. w tym zestawie główną rolę gra torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetna ta torebka ! Szukałam takiej wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Aniu napisałam do Ciebie jeszcze jednego e-maila, mam nadzieje że i tym razem odpiszesz:) Miłego wyjazdu życzę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do mnie nie odpisała, trochę nieładnie!

      http://moda-ubrania-buty-dodatki.blogspot.com/

      Usuń
  58. Czy Twoim zdaniem ta dziewczyna jest naprawdę ładna???

    http://fakty.interia.pl/galerie/styl-zycia/weronika-szmajdzinska-nasza-dziewczyna-w-konkursie-miss/zdjecie/duze,1668832,1,274

    Moim zdaniem to Ty Aniu powinnaś wziąść udział w takim konkursie!!! A nie ten kaszalot!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Kaszalot'? Chyba chora jesteś. Chciałabym zobaczyć czy Ty wyglądasz cudownie do tego stopnia, żeby rzucać obelgami w kierunku innych ludzi. Komplementując jednych, nie obraża się drugich.

      Usuń
    2. Po pierwsze, zeby wziac udzial w takim konkursie trzeba spelniac pewne warunki, a Ania jest po prostu za niska :) a po drugie - w takich konkursach nie biora udzialu najprawde najladniejsze dziewczyny z danego regionu/kraju, tylko te ktore CHCA i spelniaja pewne kryteria, a wiadomo, ze wybory miss do najbardziej prestizowych konkursow nie naleza :))

      Usuń
  59. cudownieeee!<3 t-shirt i torba boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  60. Mozesz polecić jakąś książkę w stylu "Jillian Wesfield wyszła za mąż?''?

    Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam


    Nika

    OdpowiedzUsuń
  61. Kaszalot? Jak można tak napisać o drugiej osobie, nie wstyd Ci? Chciałaś napisać Ani komplement, ale nie musiałaś przy tym obrażać innej osoby. Ja sama w życiu bym nie użyła takiego słowa... Poza tym są gusta i guściki, moim zdaniem dziewczyna ze zdjęcia jest bardzo ładna.

    Aniu dziwię się, że jeszcze nie zablokowałaś możliwości komentowania anonimowym, podejrzewam, że większości nie chciałoby się logować/zakładać konta aby wylewać swoje żale tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  62. obserwuje, swietny blog. wpadł w me gusta (:
    co do torby to jest swietna, jak cala stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  63. cześć. śledzę Twojego bloga od dłuższego czasu i mam pytanie. wybacz, że nie dotyczy ono mody, ale spróbuję :)
    zauważyłam na wielu zdjęciach, że lubisz pić kawę. chciałam zapytać, jaki polecasz ekspres do kawy? chciałam zrobić rodzicom niespodziankę i kupić im na rocznicę ślubu, która jest niedługo i chciałabym abyś mi doradziła :)

    Buziaki, Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekspres to najlepiej ciśnieniowy, chociaż to nie jest takie tanie :)

      Usuń
  64. Poprawiałaś maturę czy po prostu Twoj wynik wystarczył na dostanie się rok później :)?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak poprawiała :) To logiczne :)
      Ale to i tak nie ma zbyt dużego znaczenia, ponieważ jakby nie zdała jakiegoś egzaminu to jej Tatuś da w łapę ;)

      M.

      Usuń
    2. Żenada.

      Mój Tata jest uczciwym człowiekiem, nie bawi się w TAKIE rzeczy i nie życzę sobie abyś wypowiadała się na temat moich Rodziców.

      Usuń
    3. ...Aniu nie publikuj takich zawistnych komentarzy...:|||
      M. twoja zazdrosc chyba siega zenitu:PP

      Usuń
    4. Ten komentarz napisała chyba osoba, która nigdy w życiu nie miała kontaktu z wyższą uczelnią.

      Usuń
    5. Powinnas/powinienes jeszcze podpisac "Rzyczliwa/y" - to wlasnie najpodlejszy i najbardziej prymitywny rodzaj anonimow. Masz odwage rzucac oszczerstwa to sie przynajmniej podpisz. Jesli ci sie wydaje ze internet jest anonimowy to sie mylisz. Stosunkowo latwo ustalic IP nawet jesli uzywasz zmiennego i ty albo twoi rodzice mogliby miec spore nieprzyjemnosci, gdyby ojcu Ani chcialo sie skladac zawiadomienie o przestepstwie.

      Nie doradzalam tego wczesniej ale Aniu - prawo ogranicza wolnosc slowa w takim wypadku - nie publikuj postow zawierajacych ewidentne pomowienia/oszczerstwa.

      Hanna

      Usuń
    6. Haniu, jedna osoba miała już nieprzyjemności i myślę, że nadal ma z powodu podszywania się pod moją osobę na forum internetowym.
      Także to prawda - w sieci nikt nie jest do końca anonimowy.

      Usuń
    7. Czyli udało Ci się zdemaskować jakiegoś anonima, który tutaj obrzucał Cię niezbyt przyjemnymi epitetami? Czy może ktoś wykorzystywał (czyli kradł) Twoje zdjęcia?

      Ciekawi mnie, jakie grożą za to sankcje.

      Usuń
    8. jak was wkurzają takie anonimy to nie zakładajcie blogów na blogspocie tylko na wordpressie tam od razu wyświetla się IP, i potem sie okazuje ze to jedna osoba pisze takie głupoty tak jak było z Fashionelką i pożal sie boże daisyline!

      Usuń
    9. A o co chodziło w sprawach tych dwóch blogerek?

      Ostatnio czytałam dość ciekawą opinię w dwóch postach, napisaną przez jedną z miłych nadmorskich blogerek [nie będę robić jej tu zbędnej reklamy], gdzie opisała, skąd się jej zdaniem bierze taka niechęć i nienawiść ze strony "anonimów". Co ciekawe, dotyczyło to właśnie dziewczyn z blogspota, gdzie się IP nie wyświetla.

      Usuń
    10. Nigdy w życiu nie widziałam, żeby ktoś tak dostawał w kość w komentarzach, przecież to jest gruba przesada :/ Naprawdę powinnaś zastanowić się nad niepublikowaniem niektórych komentarzy, Aniu.

      Usuń
  65. Jestem na Twoim blogu drugi raz i tylko tak "z grubsza" przejrzałam posty. Stylizacje naprawdę świetne, zawsze masz coś stylowego i ekskluzywnego. Zastanawiam się i chyba nie są to tanie rzeczy, niestety przynajmniej dla mnie :(

    pozdrawiam , Monika

    OdpowiedzUsuń
  66. Czy mogłabyś napisać skąd ta bluzka? bo oryginalna YSL? Jeżeli tak, to zamawiałaś przez internet czy kupowałaś w stacjonarnym sklepie?
    Pozdrawiam,
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  67. Witaj :) Chciałabym prosic Cię o pomoc.. A mianowicie.. Jakbyś miała zamówić torebkę, na która Ty byś sie zdecydowała http://www.tylkotorebki.pl/p916,torebka-gwiazd-shopper-a4-czarna-zarka-lodka-sztywna.html czy http://www.tylkotorebki.pl/p915,torebka-gwiazd-lux-shopper-a4-zarka-lodka-czarna.html ? Oczywiscie kolor czarny mam na mysli. W ogóle co o niej sądzisz ? Z góry dziekuje za pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Witaj :) Chciałabym prosic Cię o pomoc.. A mianowicie.. Jakbyś miała zamówić torebkę, na która Ty byś sie zdecydowała http://www.tylkotorebki.pl/p916,torebka-gwiazd-shopper-a4-czarna-zarka-lodka-sztywna.html czy http://www.tylkotorebki.pl/p915,torebka-gwiazd-lux-shopper-a4-zarka-lodka-czarna.html ? Oczywiscie kolor czarny mam na mysli. W ogóle co o niej sądzisz ? Z góry dziekuje za pomoc :) Patrycja

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)