czwartek, 30 sierpnia 2012

AUTUMN is coming.


Cześć Dziewczyny! Za oknem coraz chłodniej i coraz częściej myślimy o nadchodzącej wielkimi krokami jesieni. Dostaję wiele pytań odnośnie trendów na nowy sezon oraz nowości w mojej szafie. Zacznę od kolorystyki, która niewiele różni się od tej panującej w ubiegłym roku. Nieśmiertelne brązy i beże oraz kolory takie jak: musztarda, cegła, granat, zgniła zieleń i bordo - zdominowały wszystkie wybiegi oraz sklepowe półki. Jeżeli chodzi o trendy - prawie wszystkie przypadły mi do gustu. Kobiece, ołówkowe spódnice, cygaretki, futrzane kamizelki, swetry z grubym splotem, bluzki i koszule w stylu oversize, stabilne botki na 'kaczuszce' oraz nieśmiertelne kalosze. Zanim jednak wybierzecie się na zakupy - zróbcie przegląd szafy. Na pewno wiele ciuchów z poprzednich sezonów idealnie wpiszą się w aktualny klimat. 


Poniżej prezentuję rzeczy, które miałyście okazję zobaczyć na blogu, ale jestem pewna, że będą moimi 'ulubieńcami' również tej jesieni. 

futrzana kamizelka - reserved, kalosze - Tommy Hilfiger

spodnie w kolorze zgniłej zieleni - moodo, szalik - szaleo.pl

kalosze - hunter (e-buty.pl)

szalik - Burberry

Teraz pora na nowości. ;-)

bransoletka - mollie.pl


Tommy Hilfiger



moodo


Tommy Hilfiger ( e-buty.pl )

Tommy Hilfiger ( 1sport.pl )
Pozostałe nowości wkrótce. ;-)
A czy Wam udało się  kupić coś na nowy sezon? 
Koniecznie podzielcie się w komentarzach. :-)

152 komentarze:

  1. widzę , że też przypadły Ci do gustu dwie pary spodni z Moodo

    obiegłoroczne zielone
    tegoroczne ceglaste

    mam takie same ;) !

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie :)
    dużo sweterków z H&M :)

    pozdrawiam :)
    http://all-about-fashion-and-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. te 2 zegarki na zd sa boskie *-*

    Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga :D --- > hahoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zamówiłam czarne kalosze Jeffreya Campbella ;)

    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudne swetry ;O i buty!!! Świetny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się ten szary sweterek z modo, ma ciekawe zapięcie, a także bransoletka "krzyś":)M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie czytać takie posty, bo zawsze się czymś zainspiruję!:-) A ta bransoletka jest przeurocza!:-)

    ps. mogłabyś mi odpisać na komentarz w poprzedniej notce nt. Hunterów, nie ukrywam, że to dość 'ważne'?;-)
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:-) A np. Huntery sprawdzają się w zimie, w czasie roztopów? Badz inaczej, czy z Emu się nic nie dzieje w czasie takiej właśnie pogodny?
      Hehe kompletnie nie mogę się zdecydować..:-/
      Sylwia

      Usuń
    2. Do hunterów można dokupić ocieplacze :) Raczej nie przemokną, a ocieplacz + gruba skarpetka do kolan mogą pozwolić na noszenie tych butów w czasie chłodniejszych, ale deszczowych dni w listopadzie.

      Usuń
    3. Ja swoje huntery nosiłam też zimą, bez ocieplaczy, jedynie getry, i nie było mi zimno. Choć wszyscy się bardzo dziwili ;-)

      Usuń
  8. Cześć! Jestem zainteresowana kupnem tego zegarka złotego. Jak wykonany jest, dobrze jakościowo?Warto kupić? Bardzo proszę o odpowiedz. Dziękuję i pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Shopper bag z Zary? Jesli nie to możesz podac link skąd?
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że jesteś świetnie przygotowana do jesieni. Fajne ubrania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Najpiekniejsze sa hilfigery kozaki....tylko ta cena...:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Tą futerkową kamizelkę kupowałaś w tym roku? Poszukuję podobnej, ale w reserved ani śladu po takiej:(

    OdpowiedzUsuń
  13. No cóż... Czas wrócić do jesiennych ubrań, lubię tą pogodę, ale jak nie pada deszcz ;/.

    OdpowiedzUsuń
  14. złoty zegarek boski! :)

    http://a-cup-of-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie piękne kalosze! i rewelacyjnie się prezentują:)A.

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłaś w Egipcie?

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja całkiem inny temat chcę poruszyć,też związany z jesienią:)
    jak przygotowujesz się do szkoły? powtarzasz coś przed nowym rokiem akademickim, zamierzasz się uczyć jeszcze przed rozpoczęciem? jakie zakupy szkolne robisz,co Ci się najbardziej podoba? sprezentujesz nam też taki wpis na blogu dotyczący szkoły?
    pozdrawiam,Amelia:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona już nie chodzi do szkoły tylko studiuje to diametralnie inne sprawy

      Usuń
    2. uczelni nie nazwiesz szkołą?
      bloga czytam od ponad roku, wiem że autorka studiuje.
      w komentarzu zawarłam pytanie co do przygotować do nowego roku akademickiego.
      Amelia

      Usuń
    3. Twoje pytanie brzmi jakby je dziecko z gimnazjum zadało... TAAA kazdy na studiach sie uczy przed nowym rokiem, całe wakacje POWAŻNIE i podnieca się kupnem zeszytu ;/ aaa i pewnei jeszcze plecak każdy kupuje... dziecko albo nie masz pojęcia o studiach albo uczysz sie w "szkole" typu Cosinus i masz tyyyle czasu zeby wybierać długopisy :|

      Usuń
  18. Sweter z moodo jest idealny także na zimę! Mam podobny i sprawdza się w największe mrozy! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://justgetsomefun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo przypadły mi do gustu Twoje zakupy ;-)

    Wczoraj zdałam prawo jazdy, więc z tej okazji postanowiłam sobie zrobić prezent - chcę kupić zegarek taki jak Twój, tylko,że srebrny ;-)
    Czy na Twoim też jest napisane "Geneva"? Jak się sprawuje? Wykonanie jest całkiem okej ? (nie spodziewam się cudów za tę cenę ;-) ) Myślisz,że moda na nie przeminie?
    Całuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. A torba z kad bo patrzalam na oficialnej stronie i nie maja takiej w swojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na europejskiej stronie Tommiego jej nie ma,
      za to jest dostępna na amerykańskiej :)

      Usuń
  21. kocham jesien, juz nie moge sie jej doczekac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieeeeee, niech lato trwa! <3

      Usuń
  22. Jesienne zakupy jeszcze przede mną. Choć szczerze powiedziawszy jako fanka klasyki nie muszę aż tak bardzo odświeżać swojej garderoby :) Pewnie większość moich ubrań wykorzystam tej jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że swetry nie są pokazane dokładniej ; -(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdziwy polak....nic tylko narzekać

      Usuń
    2. Prawdziwy Polak... nic, tylko włazić w pupę.
      Wcale nie narzekam, tylko naprawdę szkoda, bo sweterki wydają się bardzo ładne, a złożone w kostkę - nic nie widać, oprócz tego, że jest ich 7 i nie wiem co ma to na celu. Nie mówię tutaj o wszystkich zdjęciach, bo reszta jest jak najbardziej w porządku, ale sweterki zainteresowały mnie najbardziej, jednak nie mogę obejrzeć ich w całej okazałości.

      I tyle ode mnie. ; -)

      Usuń
    3. Faktycznie, ja też chciałabym zobaczyć je w całości. Zwłaszcza, że w sklepach jest dużo takich luźnych i "prostych", a ja zawsze szukam (czasem bezskutecznie) takich dopasowanych z wcięciem w talii.

      karusia21

      Usuń
    4. Karusia21 - Obcisły jest tylko ten biały i szary sweterek. Pozostałe są luźne. ;-)

      Usuń
    5. Dzięki:) Może się wybiorę do H&Mu po ten biały..

      karusia21

      Usuń
    6. Mam pytanie, ten szary sweterek z Moodo to kiedy kupiłaś? Ostatnio czy już dawno? Bo na stronie internetowej nie widzę.... Sylwia

      Usuń
    7. Moodo nie ma żadnej galerii na stronie, a tylko sklep internetowy, gdzie asortyment jest inny, uboższy niż w normalnym sklepie. Szkoda, bo ja też nabrałam ochoty na sweterek, a Moodo w moim mieście, Krakowie, nie ma.

      Usuń
  24. kozaki i torba<3

    OdpowiedzUsuń
  25. piekne zakupy...sliczne botki tommiego:)))

    OdpowiedzUsuń
  26. To grzech wydawać tyle kasy na ubrania.
    Współczuję Twoim Rodzicom.

    Alicja K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mimo to wchodzisz na bloga o modzie? Mimo, że to grzech tyle kupować?
      To nie grzech, ale głupota być takim hipokrytom.

      A tak przy okazji- wchodzisz też na blogi o literaturze i piszesz: "Jak można tyle czytać?" ;)

      Usuń
    2. * hipokrytą, a nie hipokrytom ;-)

      Czytając Twój komentarz, który nijak ma się do mojego i kompletnie nie trzyma się kupy- wnioskuję, że masz max. 10 lat ;-)

      Tak 'wchodzę', ponieważ interesuję się modą, ale niektóre dziewczyny przeginają i nie mają żadnego umiaru w kupowaniu sobie setnej pary spodni, butów czy swetrów(już pomijając zabójczą cenę, która zwala z nóg), a to już jest zakupoholizm!

      Alicja K.

      Usuń
    3. Owszem, niektóre dziewczyny przeginają, zaglądając innym do portfela i wyliczając ile kasy na co wydali. Jak ktoś lubi i go stać - dlaczego nie? Przecież kupując sobie ubrania nikomu się krzywdy nie robi. Wyluzujcie trochę, zazdrośnicy i ci, "których stać ale tyle by na ciuchy nie wydali". A.

      Usuń
    4. Zakupoholizm, to straszne, koniec świata po prostu.
      Gdyby wydawały kasę tylko na ciuchy, a nie jedzenie czy opłaty , to może i byłby problem, a tak to nie rozumiem o co te wąty.

      Pzdr, Iwona

      Usuń
    5. wszytskie jesteście nienormalne powyżej! po co wciągacie się w rozmowę? jaki ma sens....

      Usuń
  27. super zakupy ! :) chciałam zapytać,jak oceniasz zegarek Geneva? ten złoty? nie jest za wielki? i kiczowaty? czaję się na niego od miesiąca i cały czas nie mogę się zdecydować. Ola. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też dostałam bransoletkę od Mollie :>

    Zapraszam na mojego bloga, gdzie aktualnie trwają TRZY konkursy ;)
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. kocham jesień za swetry, mogłabym je ciągle kupować i chyba nigdy mi się nie znudzą :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ostatnie buty są przecudowne.

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Osobiście kocham ten czas gdy liście lecą z drzew świeci pięknie słońce a ja mogę założyć płaszczyk, buty za kostkę i owinąć się szaliczkiem mmm ... :)Co do twoich zakupów widzę że bardzo udane i ponadczasowe ja jeszcze przed takimi zakupami żeby były tylko takie owocne, także rozglądam się za butami i stertą ciepłych swetrów.
    Mam jeszcze pytanie co do personalnej biżuterii i widziałam że posiadasz zarówno z Lilou jak i z Mollie która twoim zdaniem jest trwalsza albo bardziej godna swojej ceny bo tutaj jest różnica pomiędzy tymi firmami choć obie mają produkty próby 925 a Mollie ma także dużą ofertę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc jestem fanką Lilou odkąd ta firma powstała. Pierwsza bransoletka, którą kupiłam prawie 3 lata temu do dnia dzisiejszego wygląda jak nowa. Nie wytarł się grawer, nie starł się kolor, wymieniałam jedynie regularnie sznurek.
      Niestety z czasem gdy Lilou zyskało na popularności - ceny skoczyły do góry, ale jakość spadła. Kolejne zakupy były fatalne. Po zaledwie kilku tygodniach bransoletki wyglądały po prostu źle i uważam, że nie są warte swojej ceny w żadnym stopniu.
      Jeżeli chodzi o Mollie - mam je krótko i na razie niewiele mogę powiedzieć na ich temat, ale są urocze i na pewno nie gorsze od Lilou. ;-)

      Usuń
    2. To ja może jeszcze zapytam-ile kosztuje dostawa w Mollie? Nie moge tego nigdzie dopatrzyć:/
      S.

      Usuń
    3. Tutaj masz kreator bransoletek: http://www.mollie.pl/creator,a.html i tam powinny być wszystkie informacje. ;-)

      Usuń
  32. Myślę, że w całości sweterki zobaczymy w stylizacjach :) A Ty Anno jesteś ideałem kobiecości :)! Prostota, brak przekombinowania w stylizacjach - to się chwali ! Lubię tu zaglądać. Pozdrawiam
    Izabela

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne nowosci!:-) Dzieki Aniu za odpisanie na maila tydzien temu ;-) Buzi

    OdpowiedzUsuń
  34. wszystko mi się podoba, a najbardziej zegarki i bransoletka- jest urocza :)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Torba i buty świetne ! :> Kocham takie posty :)


    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie wiem jak to robisz Aniu, ale ja za każdym razem wychodzę z H&M z pustymi rękami... A Ty niedość, że potrafisz znaleźć coś dla siebie, to jeszcze prezentujesz się w tym znakomicie. ;-)

    Bardzo podobają mi się nowości w Twojej szafie- szczególnie buty, a bransoletka z mollie jest urocza. ;-)

    Chciałam się spytać, czy rozglądasz się zapłaszczami bądź kurtkami?

    Pozdrawiam! ;-)

    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, kupiłam ostatnio pikowaną kamizelkę w h&m i zieloną 'parkę' na sheinside.com. Rozglądam się jeszcze za pikowanym płaszczykiem. ;-)

      Usuń
    2. O! Pikowany płaszczyk? Dasz znać Aniu, jak znajdziesz takie cudo? ;-)

      Usuń
  37. moglabys wrzucic zdjecie zegarków na ręce? spodobaly mi się oba i powaznie zastanawiam sie nad kupnem

    OdpowiedzUsuń
  38. hmmmm to sie nazywa snobizm.

    OdpowiedzUsuń
  39. brzydkie zdjecie na facebooku, wygladasz staro i sztucznie.bleeeeeee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie skomentowałaś na facebooku? ;-)

      Usuń
    2. Jest takie brzydkie 'przysłowie' "cwaniak w necie, [piiii] w świecie", wulgarne, aczkolwiek jakie prawdziwe;-)

      A ja doczekać się nie mogę tych sweterków w stylizacjach:-) Hehe mam nadzieję, ze do tego czasu zdążę się zdecydować na któreś buty:D
      Sylwia

      Usuń
    3. To się nazywa cięta riposta:D
      A wracając do pytania no właśnie czemu tu a nie na fb ??? ahhh rozumiem nie ma to jak krytykowac bez pokazania siebie, a swoją droga zdjecie jest mega WYGLADASZ Jak Cheryl Cole :D
      Justyna

      Usuń
    4. Niby dlaczego miałaby komentować zdjęcie na fejsie skoro jest widoczne TUTAJ, w prawym górnym rogu, mądraliny ?!

      Usuń
  40. Ładne:) Lubię to:) Od dawna widać, że lubisz kalosze, wydawało mi się, że to lekka przesada, ALE kiedy ostatnio w sklepie zobaczyłam Huntery, stwierdziłam, że one rzeczywiście są świetnie wykonane, zgrabniutkie i nie kojarzą się z "gumiakami", oglądałam taki najprostszy model w czarnym kolorze, całość bardzo dopracowana i nie dziwię się już, że Huntery mają sporą grupę wielbicielek:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Aaaale fajne "zapasy" zrobiłaś na chłodniejsze dni :) z niecierpliwością czekam na jesienne posty i swetry w pełnej krasie [przepadam za tą częścią garderoby!]. Pozdrawiam ciepło :)

    sho

    OdpowiedzUsuń
  42. Aniu szkoda że tych sweterków nie pokazałaś rozłożonych:( I czekam na kolejną porcie nowości:D A Kidy możemy się spodziewać stylizacji z nowymi nabytkami:> Ania Pozdrawia:D

    OdpowiedzUsuń
  43. A ja bardzo jestem ciekawa stylizacji, w której zaprezentujesz Nam ten swterek z axparis.com. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam,
    Ile kosztował szalik Burberry? Będe bardzo wdzięczna za odpowiedź :)

    Pozdrawiam
    nn

    OdpowiedzUsuń
  45. świetne te zegarki. Jak tak szybko przewijałam pomyślałam, że to Kors;p. Z bliska też tak dobrze wyglądają, porządnie są zrobione?

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajne zakupy :) Ja chciałam dodać, że uwielbiam polską, złotą jesień. Taką bez deszczu i słoneczną. A tego jak pieknie wygląda Warszawa o tej porze: Aleje Ujazdowskie, Park Łazienkowski, Pałac na Wilanowie ahhh... Aż się rozmarzyłam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystko mi się podoba jak zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. omg wchodzę ponownie poczytać i nie wierzę - jak ludzie mogą pisać takie "szczere" rzeczy pod czyimś adresem . Zadzdrość ludzka nie zna granic. Ale ... nie będę zaśmiecać Ci bloga.

    Rób dalej co robisz. Ja Twojego bloga oglądam od ponad roku :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zmieściłaś się w 5.000,00?

    OdpowiedzUsuń
  50. jak przygotowujesz się do szkoły? powtarzasz coś przed nowym rokiem akademickim, zamierzasz się uczyć jeszcze przed rozpoczęciem? jakie zakupy szkolne robisz,co Ci się najbardziej podoba? sprezentujesz nam też taki wpis na blogu dotyczący szkoły?
    pozdrawiam,Amelia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o studiach nie mówi się ze idzie się do szkoły!!!! A jak ktoś jest na powaznych studiach i powaznie o nich myśli to nei ma czasu podniecac się kupnem nowego długopisu!

      Usuń
  51. Twój chłopak też studiuje medycyne ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak, nie jestem pewna :) ale wiem jedno na pewno jest też bogaty i ładny jak Ania. Szczęścia, szczęścia szczęścia ;***!!!!

      Usuń
    2. Swój do swego ciągnie ;-)

      Usuń
    3. Wstydu nie maci ludzie żeby komentować w taki prostacki sposób!

      Usuń
  52. buty !!!! :) u mnie króluje kolor burgundowy :)

    http://a-cup-of-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Hej:) Nigdzie nie mogę znaleźć tej torebki Tommy Hilfiger (a jest naprawdę śliczna). Czy zamawiałaś ją może przez Internet? Jeśli tak, czy podałabyś mi linka? Byłabym bardzo wdzięczna. Z góry bardzo dziękuję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dołączam się do pytania.. :)
      Majka

      Usuń
  54. Sporo tych nowości w Twojej szafie - zazdroszczę.

    U mnie na razie tylko 1 i to jeszcze letnia ;p
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczne nowości:) Aniu a kiedy możemy się spodziewać teraz stylizacji w tych cudeńkach:D Szczególnie w tych sweterkach z H&M? Pozdrawiam Aneczka

    OdpowiedzUsuń
  56. Aniu czy to ten błękitny sweterek zakupiłaś w H&M http://www.hm.com/pl/product/00145?article=00145-B#article=00145-C ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie ten, ale bardzo podobny. :-)

      Usuń
  57. Ostatnie botki są takie, jakie bym chciała mieć :D Póki jest ładna pogoda, chcę się skupić na lecie :>

    OdpowiedzUsuń
  58. ostatnie buty super! Nie wiem, ale ja nic nie mogę znaleźć dla siebie... chodzę po sieciowkach i wychodze z niczym. Krew mnie zalewa, jak Ty to robisz, że tyle ładnych ciuszków "wygrzebujesz":)

    OdpowiedzUsuń
  59. zauważyłam, że bardzo lubisz sklep Moodo :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Witaj Aniu, czy mogłabyś mi powiedzieć jaki rozmiar spodni masz w moodo? Chciałabym kupić (nie ukrywam, że te co Ty), ale nie mają tabeli rozmiarów, chodzi mi tutaj również o długość. Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. przepraszam, zapomniałam o adresie... mój mail to anvilomi@gmail.com w razie gdybyś nie chciała odp publicznie ;) dzięki

    OdpowiedzUsuń
  62. Aniu, mogłabyś napisać gdzie kupiłaś torbę? Waham się właśnie między 3 modelami Tommego i zastanawiam się, czy w którymś salonie można je zobaczyć i porównać na żywo lub który sklep internetowy jest godny polecenia. Z góry dzięki za odpowiedź, pozdrawiam!:) m

    OdpowiedzUsuń
  63. przyznam, że podobały mi sie Aniu Twoje stylizacje, ale dzisiejszy post uswiadomil mi, że dobra stylizacja to nie kopiowanie najnowszych trendów, kupowanie lansowanych w katalogach rzeczy, a odnajdywanie wlasnego stylu, poza tym ta manifestacja przez Ciebie tak drogich marek wprowadziala mnie dzis w zażenowanie, zwlaszcza przekladajac ceny tych rzeczy na polskie realia, troche skromności i wiecej wiecej fantazji

    OdpowiedzUsuń
  64. A czy ten czarny i granatowy sweterek jest gdzieś na stronie h&m, podała byś link?

    OdpowiedzUsuń
  65. Katalogowo, zachowawczo i fajnie. Całość bardzo mi się podoba. Szkoda tylko, że nie promujesz marek na które stać większość młodych dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anię nie interesują inne dziewczyny i nie przejmuje się tym, czy którąś stać na takie rzeczy, czy nie.
      Opanuj się!

      A.

      Usuń
    2. Ubrania z H&M są tanie.

      Usuń
    3. Dziewczyny w moim poście nie było ani krzty złośliwości. Nie wiem po co te wykrzykniki:) Ania prowadzi świetny blog i jest fajną dziewczyną. To, że ktoś nie pisze komentarzy w samych superlatywach nie znaczy, że krytykuje.
      Jeśli A. twierdzi, że "Anię nie interesują inne dziewczyny i nie przejmuje się tym, czy którąś stać na takie rzeczy, czy nie.", tzn, że musi Anię bardzo dobrze znać, a więc sam komentarz z kolei, świadczy niezbyt dobrze o samej Ani, bo wydaje mi się, że autorka prowadzi bloga dla dziewczyn, a nie po to żeby się tylko chwalić swoim życiem i ciuchami.
      Poza tym nie twierdzę, że Ania musi ubierać same tanie czy średniej klasy rzeczy. Stać ją na drogie rzeczy - świetnie dla niej:)
      Przez takie frustratki jak A., nie chce się zaglądać na blogi i komentować.

      Usuń
  66. Hej ;-)
    Wybacz,że zawracam Ci głowę, ale mogłabym prosić byś odpowiedziała na mój wcześniejszy komentarz dotyczący zegarka? Twoja opinia będzie mi bardzo pomocna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ubrania są piękne szczególnie buty, zakochałam się w nich. Niestety studentek na większość takich rzeczy nie stać, wiem sama po sobie. Pracujesz, dorabiasz sobie czy po prostu Rodzice Cie wspomagają ?
    Pozdrawiam serdecznie Paula

    OdpowiedzUsuń
  68. Proszę odpisz na mój komentarz, Paula

    OdpowiedzUsuń
  69. głupota ludzka nie zna granic... to oczywiście w nawiązaniu do niektórych jakże ciekawych komentarzy , nie powiem ,ze nie robi na mnie wrażenia to wszystko co tu oglądam ,zwłaszcza ceny ,i zapewne nie jest mi obce uczucie zazdrości,bo tez jestem studentka ,ale widze też,ze to jak wydajemy i na co ,nie zalezy wylacznie od zasobności portfela,ale od tego co czlowiek ma w głowie. nie wiem czy potrafilabym wydac tyle za jednym zamachem jesli chodzi o ciuchy ,ale to może dlatego ,ze nie mialam okazji ,zeby moc tyle wydac, jednak wszystkiego czego naprawde zazdroszcze Tobie ,wlascicielko bloga to uroda i wlosy,ktore sa naprawde imponujace i nikt Ci pod tym wzgledem nie moze wytknac ceny ;) a takie wytykanie i dziwne pytania sa ponizajace ,nie ma powodu by czuc sie gorszym (tak wnioskuje,ze kasliwe uwagi wynikaja w tym wypadku z takiego poczucia lub zwyklej zazdrosci) ,jesli nie mozna zobie sprawic az tylu swetrow naraz , sa lumpeksy ,wszystko jest dla ludzi ,Dior i Chanel tez(tak mi sie przypomnial post o kosmetykach...) , warto zachowac zdrowy rozsadek ,a jak niektorych tak zazdrosc zzera ,to niech zaczna sie doksztalcac/szukac lepiej platnej pracy lub po prostu nie wchodza tam gdzie nie trzeba...MM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dzizassssssssssssss, a skad wiesz ze Ania kupila to wszystko jednego dnia?
      Pzdr. Laura

      Usuń
    2. Nie mowie ,ze jednego dnia ,ale moze w przeciagu tygodnia nawet nie dla kazdego byloby to mozliwe po prostu. Myslalam ,ze moja wypowiedz jest calkiem zrozumiala, ale chyba zawsze znajdzie sie ktos, kto szuka dziury w calym :p a ilosc swetrow z jednego sklepu moze sugerowac zakup jednodniowy, a nawet jesli Ania nie kupila tego w jeden dzien to i tak niewiele to zmienia w mojej wypowidzi i jest nieistotne za bardzo w tym wypadku ;) piszac to mialam na mysli nie tylko ten jeden post,ale ogolnie to co tu zaobserwowlaam ,czyli bardzo zgryzliwe uwagi ,zazdrosc i wiele innych. Twoja wypowiedz rowniez wydala mi sie pewnego rodzaju atakiem (wobec mnie tylko oczywiscie,choc atak to za duze slowo) :P ale mam nadzieje,ze sie myle. MM

      Usuń
  70. MM w 100 % się zgadzam
    asiaa

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgadzam się i ja. Zamiast kupować tonami chipsy, batony, piwa i wiele wiele innych, odkładajcie po 5-10 zl dziennie, które wydajecie na takie niepotrzebne, niezdrowe i wstrętne "smakołyki". Nie mowie oczywiscie tylko o jedzeniu, jest wiele rzeczy na ktore niepotrzebnie wydajemy pieniadze. A wtedy, kiedy nadejdzie, zima, wiosna, lato, jesien czy wyprzedaze tez bedziecie mialy troche gotowki do wydania na takie ubrania, dodatki. I przestancie w koncu krytykowac kogos, kto ma wiecej oleju w glowie i potrafi wydac pieniadze na to, czego wszyscy tak strasznie mu zazdroszcza. Ania, podziwiam ze masz sile na czytanie tych wszystkich durnych komentarzy, jakie sie tu pojawiaja... diana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty na pewno za dużo oleju w głowie nie masz. ;-)
      Uważasz, że odkładając 5- 10 zł dziennie, uzbierasz pieniądze na buty lub torbę Tommiego Hilfigera, bo chyba to budzi największą zazdrość i nienawiść wśród czytelniczek, czego też nie do końca rozumiem. Jeden może sobie pozwolić na takie ciuchy, a drugi oszczędza na rzeczy, które są mu bardziej potrzebne. Kwestia pogodzenia się z rzeczywistościa i uświadomienia sobie, że status majątkowy wcale nie świadczy o człowieku, a ubrania to nie wszystko. ;-)

      Usuń
    2. To po co mieć pieniądze, skoro nie powinno się wydawać na przyjemności? :)

      Uprzedzając: przy dzisiejszej inflacji odkładanie w skarpetę się nie opłaca.

      Usuń
    3. no, przy lepszych wiatrach 10 zł dziennie to w 2 miesiące masz 600 zł :)
      tak się wydaje, że na niepotrzebne rzeczy się tyle nie wydaje, ale zamiast jechać autobusem, można iść pieszo, 1,50 w kieszeni i przy okazji figura ładna. Tu 2 złote, tu 4 na coś słodkiego i jakby się tak podliczyć to niektórym wychodzi grubo ponad 10. Oczywiście każdy jest inny, ktoś 10 wyda w tydzień :)

      Usuń
  72. Przeypadkowo natrafiłam na Twojego bloga i muszę przyznać, że bardzo mi się tu podoba ! :))
    Będę obserwować i zapraszam oczywiście do mnie


    www.takeabreakk.blog.onet.pl


    Ps. Jesteś bardzo ładna !! :))

    OdpowiedzUsuń
  73. Czemu Aniu nie odpisujesz na komentarze?

    OdpowiedzUsuń
  74. Hej, ile czasu dochodzą ci rzeczy z sheinside? Bo ja zamowiłam juz 3 tyg temu, niby wwszystko potwierdzone, ale nie dostałam jeszcze paczki. Teraz weszlam na ich stronę na FB i widzę mnóstwo skarg ludzi : /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Max. 7 dni roboczych. Może napisz do nich maila?

      Usuń
    2. 7 dni, wow! To rzeczywiście spora rożnica. Zamawiałam wcześniej rzeczy z Romwe, w sumie podobny sklep i tam tak ok 2 tygodnie to norma, więc spodziewalam się, że i z shein tyle idzie. Tymi 7 dniami mnie przestraszyłaś... Pisałam do nich, bez odzewu jak na razie. Ale widzę, ze nie tylko ja mam takie problemy, nie wiem, trochę nieprofesjonalne to z ich strony... mam nadzieję, że w poniedziałek przesylka dojdzie, bo bardzo podobały mi się rzeczy, a jak nie będę prosiła o zwrot pieniędzy :/.

      Usuń
    3. moze ktos czytał te komentarze, wiec napiszę, że odpisali na meila i wysłali zamowienie, dobrze ze sie upomniałam,bo pewnie by zapomnieli. Chyba musza jeszcze popracowac nad tą swoją firmą...

      Usuń
  75. ja również bardzo uważnie przyglądam się bransoletkom lilou i mollie jest do tej pory niekwestionowany hit.Ania ma rację ceny lilou bardzo skoczyły do góry a sznurki naprawdę trzeba wymieniać szybko bo w bardzo krótkim czasie zaczynają wyglądać fatalnie, zawieszki również się szybko ścierają .Aniu bardzo często śledzę Twojego bloga bardzo pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Super zakupy! :D
    a Tommiego uwielbiam!
    Jego buty są zawsze niewiarygodnie wygodne więc gratuluję wyboru! :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Hej Aniu :) czekam na drugą część Twoich makeupowych ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Witaj Aniu! Nie wiem czy przeczytasz mój komentarz czy nie, ale chciałam napisać, że natrafiłam na Twojego bloga dosyć niedawno i całkiem przypadkowo i od razu mnie urzekł. Jest zupełnie inny od znanych blogów szafiarskich, taki spokojny i stonowany. I chociaż przyznam szczerze, że Twój styl odbiega od mojego (ja raczej lubię odrobinę szaleństwa w modzie;)) to bardzo lubię czytać Twoje nowe posty, a Ty sama wydajesz się być taką ciepłą i serdeczną osobą. To jest oczywiście moja subiektywna opinia, bo nie znam Cię osobiście, ale bardzo chętnie będę tu powracać. Pozdrawiam serdecznie, Beata ;-)

    OdpowiedzUsuń
  79. Aniu, jak masz na drugie i trzecie imię? :-)
    Jak mam być szczera to w sumie jakoś Twoje imię- 'Anna' mi do Ciebie kompletnie nie pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  80. ostatnia para butów jest boska ! :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Genialne nowości! W ogóle nie mogę się na Ciebie napatrzeć! Jestem totalną fanką Twojej urody:)

    OdpowiedzUsuń
  82. A kiedy można się spodziewać drugiej części nowości albo stylizacji w tych cudeńkach?

    OdpowiedzUsuń
  83. Aniu! Jesteś moja modową wyrocznia :D Proszę napisz mi co sadzisz o tych różowych spodniach z Zary? Założyłabyś takie? http://papilot2.mykmyk.pl/img/660/0/zara-wiosna-2012-57903667.jpg Mogę je kupić na przecenie i potrzebuję rady...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już sam fakt, że są różowe przeraża :-D
      K.

      Usuń
  84. Aniu czy Te sweterki z H&M są gdzieś na stronie pokazane? Czy ten granatowy to taki http://www.hm.com/pl/product/01006?article=01006-H#article=01006-B ??

    OdpowiedzUsuń
  85. Aniu podaj link do tego bordowego sweterka pliss :) nie moge go znależć lub mozże ktoś już znalazł i udostępnii :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Aniu bardzo mi się spodobały spodnie rubinowe z ekspresami przy kieszeniach z moodo:) Można wiedzieć jaki wzięłaś rozmiar S czy XS? Ania

    OdpowiedzUsuń
  87. Aniu, czy masz czasem takie dni że nie możesz patrzeć w lustro ? Że wstajesz z łóżka i masz mnóstwo kompleksów, a czasem czujesz się piękna ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda dziewczyna tak ma. To wina [może lepszym słowem będzie "efekt"] działania hormonów. :)

      Usuń
  88. mam taki sam biały(moj jest bardziej kremowy) z h&m:)
    http://3.bp.blogspot.com/-tIidlYebHtE/UDZ1AN9ITSI/AAAAAAAACC4/f_Po_P6elA8/s640/P1180629.JPG

    OdpowiedzUsuń
  89. Aniu oglądałaś pierwszy odcinek ,,Lekarzy" ? Jak Twoje wrażenia ? :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Być może Ania dostała te rzeczy od firm w ramach reklamy A gdyby nawet nie, to nie powinno się zaglądać do cudzego portfela

    OdpowiedzUsuń
  91. Aniu czy ten bordowy sweterek z H&M ma zamek z tyłu na plecach? Wydaje mi się, że mam taki beżowy, ale poluję na jakiś bordowy, a ten jest moim ulubionym swetrem tegorocznym ale nie widziałam go w tym kolorze w sklepie :)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  92. Ahh, zazdroszczę zakupów! ; )) Szczególnie te czarne kozaki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  93. Aniu czemu taka cisza i spokoj sie zrobil na Twoim blogu:-( Zobaczymy dzisiaj nowy post stylizacyjny, dawno nie bylo:-(

    OdpowiedzUsuń
  94. wiem, że masz Emu .Jakie sklepy internetowe z tym obuwiem możesz polecić?chciałam kupić, ale nie znam zbytnio żadnych Pomożesz ? dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Wcale mnie jeszcze ta nadchodząca jesień nie cieszy ;)

    Zapraszam do mnie http://whoneedschanel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Hej Aniu przepraszam Cię za moją bezpośredniość ale chciałabym zapytać się o Twoje wymiary tzn o wzrost i wagę ? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)