niedziela, 1 lipca 2012

SUMMERTIME

Upalne dni zachęcają do ucieczek z miasta. Krótka, weekendowa wycieczka za miasto lub chociażby zwykły piknik wydają się być wymarzonym sposobem na walkę z wakacyjną nudą. Co więcej - spontaniczne wypady uważam za najlepsze, a Wy? :-)

Jeżeli zastanawiacie się w co się ubrać na taką okoliczność - postawcie na wygodę. W tym sezonie najmodniejsze są kombinezony. Najlepiej luźne, z cienkiego materiału, w których z pewnością będziecie czuły się komfortowo. Do tego wygodne sandałki, duży koszyk, kapelusz z rondem i okulary. :-)






kombinezon - motelrocks.com, koszyk i okulary - moodo, kapelusz - no name, bransoletki - lilou i charming,
 pasek i sandałki - reserved, ekologiczna butelka na wodę - starbucks

200 komentarzy:

  1. a kapelusz przypadkiem nie z Pepco? Bo mam taki sam! : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. głupio się przyznać że z pepco he he

      Usuń
    2. Pierwszy raz słyszę o takim sklepie. ;-)

      Usuń
    3. ja kapelusz mam bardzo podobny z Top Secret

      Usuń
  2. kombinezon świetny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, kombinezony są moim hitem na ten sezon ;-)

      Zapraszam do siebie, dziś rewelacyjna oferta na loty na TAJWAN ;-)

      Usuń
    2. oj tak wygląda fantastycznie :)

      Usuń
  3. Jak zwykle wyglądasz pięknie:) Mam jednak pytanie.Zauważyłam,że masz jasną karnację i jestem ciekawa czy używasz kremów z filtrem? Jeśli tak to napisz nazwę.Z góry dziękuję:)

    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Najbardziej lubię Clinique City Block Sheer filtr 15. ;-)

      Usuń
  4. nie myślałaś o sprzedaniu kremowej torebki z oasap?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że wystawię na all. ;-)

      Usuń
    2. Aniu, czy wystawiłaś już wszystkie rzeczy na Allegro?

      Usuń
    3. bardzo chętnie kupię ;)

      Usuń
    4. Dziś coś może wystawię, tylko chyba na fanpage'u. Nie na allegro. ;-)

      Usuń
  5. Długo zapuszczasz włosy? Od zawsze miałaś długie włosy? Nie mogę sobie wyobrazić ciebie w krótich:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W liceum miałam takie do ramion. :-) Zapuszczam od 2-3 lat. :-)

      Usuń
    2. Miałaś włosy do ramion???? Kompletnie sobie tego nie mogę wyobrazić:):)

      Usuń
  6. Ale masz ładne dołeczki w policzkach kidy się uśmiechasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. lovely pics!

    www.diary-of-mia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam Cię ostatnio z chłopakiem w galerii Krakowskiej w Krakowie. Jedliście obiad i wszyscy się Wam przyglądali. Śmiesznie to wyglądało hihi. Śmiałąm się z Mamą, że wyglądacie jak gwiazdy. A do tego tak słodko nie obchodziło Was co się dzieje do okolaa...achhh zakochani :)))

    P.S Nie dziwię się, że nie chcesz go pokazać jest naprawde mega przystojniakiem!! o.O Dobraliscie sie idealnie :)))

    P.S 2 Napisalam Ci maila, czekam na odpowiedz:)))

    K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię Twojego bloga, zawsze tu ładnie, a nawet pięknie:) Kombinezon i cała stylizacja bardzo ok:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kombinezon! Moja mama też była zachwycona <3

    OdpowiedzUsuń
  11. perfekcyjny zestaw! do tego jesteś taka ładna, że aż trudno się skupić na ubraniach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hej:D jeśli możesz to podaj jakich kosmetyków używasz? zwłąszcza chodzi mi o podkłąd, puder róz -po prostu jak robisz makijaz bo jest delikatny i subtelny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat na tych zdjęciach nie mam praktycznie w ogóle makijażu. Podkład zastąpiłam kremem Vichy Lumineuse + róż D&G. :-)

      Usuń
    2. DIOR dior dior dior ten bronzer jaki masz odcień proszę o rade?

      Usuń
  13. kombinezon jest śliczny, szukam właśnie czegoś podobnego :) Zainspirowałś mnie :)


    Pozdrawiam!


    http://eva-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdziesz go tutaj: http://www.motelrocks.com/shop/products/Motel-Dakota-Collar-Playsuit-in-Sky-Blue-Denim.html :-)

      Usuń
  14. Piękna z Ciebie dziewczyna :)
    Fajny look, zwłaszcza ten kapelusz Ci pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  15. piekna stylizacja, i jaki usmiech :)
    http://ulala-cest-moi.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  16. ale masz włosy cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jaka Szminke masz na ustach?
    Sliczna jestes... komplement
    sirin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam vichy aqualia thermal. :-)

      Usuń
  18. Piękny kombinezon!
    Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznotka ;-)
    Genialny kombinezon ! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety trafilam na twojego bloga dopiero dzis, ale wiem ze bedziesz na liscie blogow odwiedzanych przeze mnie codziennie. Ada

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety trafilam na twojego bloga dopiero dzis, ale wiem ze bedziesz na liscie blogow odwiedzanych przeze mnie codziennie. Ada

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny kombinezon, pięknie wyglądasz! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny kombinezon ;) uwielbiam je. Pozdrawaiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. ten kombinezonik jest przepiękny mam ochotę go nabyć:D Napisała byś mi jak masz jego rozmiar, jaki jest koszt wysyłki i ile na niego czekałaś? Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj jest link do kombinezonu: http://www.motelrocks.com/shop/products/Motel-Dakota-Collar-Playsuit-in-Sky-Blue-Denim.html

      Koszt wysyłki kosztuje 8 funtów.
      Realizacja 5-10 dni roboczych.

      Ja najpierw zamówiłam S-kę, ponieważ chciałam żeby był luźny. Okazał się duużo za luźny i zamówiłam kolejny, XS-kę. :-)

      Jeżeli interesuje Cię rozmiar S, chętnie Ci odsprzedam. Jest nowy, z metką, raz przymierzony.

      Usuń
    2. Z przesyłką kosztował 56 funtów czyli około 300 złotych.
      W związku z tym mogę sprzedać za 200 z przesyłką.

      Usuń
    3. Jetsem drobna podobnie jak Ty i no w sklepie h&m nosze rozmiar xs i boje się tej S, musze pomyślec, dziekuje bardzo za informacjie:)

      Usuń
    4. Ale dodam że wyglądasz cudownie:)

      Usuń
    5. Aniu a podałabyś mi wymiary tej S? Przepraszam że Cię tak męcze

      Usuń
    6. Napisałam Ci jednak e-maila to może się jakoś dogadamy:P

      Usuń
    7. Chyba będziecie się biły o ten kombinezon, tyle maili dostałam...:-)

      Usuń
    8. już odpisałam, jestem chętna i byłam pierwsza:P

      Usuń
  25. A ja jestem ciekawa, jak sobie radzisz w takie upały z włosami ? Ja mam długie i gęste włosy i zawsze mam związane, bo gdy tylko je rozpuszczę, to jest mi tak gorąco, że ciężko wytrzymać.

    Justyna R.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przerzucaj sobie z lewej strony na prawą. ;-)

      Usuń
    2. Ty tak robisz ? :)

      Usuń
  26. Aniu, czyżby to Twoja Mama napstrykała Ci tyle rewelacyjnych zdjęc ? :) Jeśli tak, to ma talent fotograficzny :) Kombinezon cudo !!!!!! Idealnie dopasowałaś dodatki :) Ania, wydaje mi się, że Ty chyba sobie nie zdajesz sprawy jaka piękna jesteś i tego nie wykorzystujesz. Powinnaś zostać modelką ! :)

    Pozdrawiam Cię Serdecznie :)
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  27. ale Ty jesteś zgrabna, yyyh!

    OdpowiedzUsuń
  28. Podcinałaś może końcówki? Twoje włosy wyglądają teraz zdroweiej:) Nadal używaż tego szamponu vichy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podcięłam i nadal vichy. :-)

      Usuń
  29. Hej, pięknie wyglądasz tak świeżo i promiennie :)wydaje mi się że każda studentka teraz po sesji odżyje dzięki wakacyjnej przerwie :)
    W którymś poście zakomunikowałaś że nie będziesz dalej praktykować odpowiedzi na formspringu tylko będziesz odpowiadała pod postami więc mam takie pytanko ( aby Cię lepiej poznać :) jakiej muzyki słuchasz, jakie zespoły, style i jeszcze jedno jakie książki proponujesz na letnie dni podczas odpoczynku na kocyku ?
    jesteś moją motywacją do zapuszczania włosów z każdym postem coraz silniejszą
    pozdrawiam i liczę na odp.
    Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. :-)

      Bardzo lubię Rihannę, Beyonce, Red Hot Chili Peppers, Nicki Minaj, Duffy, James'a Morrison'a, Nelly Furtado, Sean Paul'a, Wiz Khalifa, Bruno Mars, Leona Lewis, Jason Derulo.

      Z polskich artystów uwielbiam Izę Lach, Maleńczuka oraz zespoły: Myslovitz i Bracia.

      Jeżeli chodzi o książki - ostatnio dostałam od Mamy "Kobiety dyktatorów, prawdziwe historie" autorstwa D. Ducret i jednocześnie jest to moja propozycja dla Was. :-)

      Usuń
    2. Ahhh zapomniałam dodać, że mój chłopak uwielbia Reggeton i przy Nim również ja polubiłam ten gatunek muzyczny. Polecam na wakacyjne wypady i imprezy! :-)

      Usuń
    3. Bardzo dziękuję za szybką i wyczerpującą odpowiedz :) widzę że mamy podobne gusta i skorzystam z propozycji książki do przeczytania, jak tylko będziesz miała do polecenia coś do posłuchania czy przeczytania to pisz proszę na fb czy na swoim blogu myślę że wiele osób będzie Ci wdzięcznych :)
      czasami najlepsze książki można właśnie tak znaleźć ...z polecenia innych osób.
      Miłego wypoczynku
      pozdrawiam :)
      Maria

      Usuń
  30. Niewiarygodnie! Uwielbiam na ciebie patrzeć ,jesteś taką śliczna ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaki spontaniczny wypad skoro jestes u siebie w ogródku? WTF ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia zrobione chwilę przed wyjazdem. ;-)

      Usuń
  32. Jaka jest twoja pasja oprócz mody?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim medycyna, muzyka i fotografia.

      Usuń
    2. Grasz na jakimś instrumencie? Fotografujesz amatorsko czy już bardziej profesjonalnie?:)

      Usuń
    3. Skończyłam szkołę muzyczną I stopnia. Gram na pianinie, gitarze i flecie poprzecznym. Jeżeli chodzi o fotografię - amatorsko. :-)

      Usuń
    4. Wow!!! Jaka ty jesteś utalentowana:)

      Usuń
    5. Jest jakaś konkretna gałąź medycyny którą szczególnie się interesujesz ? ;-)

      Usuń
    6. A jeśli można wiedzieć to w jakim wieku skończyłaś szkołę muzyczną.Ja próbowałam do niej zdawać kiedy szłam do pierwszej klasy podstawówki,jednak się nie udało.Pamiętasz jeszcze coś w ogóle ze szkoły muzycznej?

      P.S. Od zawsze podobał mi się flet poprzeczny:)

      Usuń
    7. ja bym tutaj słowo utalentowana zamieniła raczej na ambitna (aczkolwiek słuch trzeba mieć). Dziewczyna nie siedzi na tyłku i nie czyta pudelka 24h tylko korzysta z życia!

      Usuń
  33. Gdzie mozna nabyc kosmetyki marki D&G

    OdpowiedzUsuń
  34. Aniu zauważyłam,że używasz w większości kosmetyków z Vichy,nie uważasz że są przereklamowane i napakowane chemią?jak oceniasz podkłady/kremy tonujące z tej firmy?wyglądasz jak zwykle zjawiskowo!!!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm...faktycznie głównie używam kosmetyków Vichy, ale nie tylko. Odpowiadają mi również: La Roche-Posay, Clinique i Iwostin. Myślę, że nie są przereklamowane. Może nie należą do najtańszych, ale dla mojej skóry są dobre. Nie uczulają, nie wysuszają, nie zatykają porów.

      Podkłady i kremy tonujące Vichy? Używam już baaaardzo długo i za każdym razem gdy chciałam wypróbować czegoś innego 'z wyższej półki' wydawałam pieniądze na marne, bo i tak wracałam do Vichy...;-)

      Ahm, jeszcze odnośnie kosmetyków pielęgnacyjnych - Mama mojego Chłopaka poleciła mi Clarenę i SVR. Dostałam próbki i od jutra zaczynam testować. ;-)

      Usuń
    2. DIOR dior dior dior ten bronzer jaki masz odcień proszę o rade?
      DIOR dior dior dior ten bronzer jaki masz odcień proszę o rade?
      DIOR dior dior dior ten bronzer jaki masz odcień proszę o rade?

      Usuń
    3. Myślę, że najlepiej doradzi Ci Pani w Sephorze czy Douglasie.
      Nie wiem jaki masz odcień cery, jaki masz kolor włosów, oczu itd.

      Usuń
    4. Lansiara :D Nie podniecaj się tak Krzyśkiem :D - 'mój chłopak trenuje to...', 'mój chłopak słucha tego...', 'mama mojego chłopaka poleciła mi...' hahahahahah :d to jest po prostu żałosne, bleeeeeeeeeee

      J.

      Usuń
    5. Co jest w tym żałosnego? Jeżeli coś Ci się nie pdooba, nikt Cię nie zmusza do tego, żebyś odwiedzała bloga Ani ;-)

      Usuń
    6. Kurde współczuję autorce bloga tych wszystkich kipiących zazdrością komentarzy. Wydaje się być przemiłą i prze symaptyczną osobą pełną klasy. Zaglądam tu regularnie, czytam wszystkie komentarze i nigdy nie odczułam, że się lansuje, a tym bardziej, że się lansuje chłopakiem! Milion razy dziewczyny prosiły ją, żeby Go pokazała, ale Ania zawsze powtarza, że szanje Jego prywatność. A to, że odpowiada na czyjeś pytania to nie jest lansiarstwo.

      Więc wybacz moja droga, ale ' PO PROSTU ŻAŁOSNA, bleeeeeeee' jesteś TY.
      I nie masz w sobie za grosz klasy.

      Usuń
    7. Hahahaha to Mnie rozsmieszylas swoja wypowiedzia :D Anka nie pokaze tutaj swojego chlopaka nie dlatego, ze szanuje jego prywatnosc, tylko wie i zdaje sobie sprawe z tego, ze wiekszosc osob z jej otoczenia zna ja i jej chlopaka, wiec jak umiesci tutaj sobie z nim slodka fotke to zaraz bedzie fala komentarzy w stylu: 'ze sie lansuje z chlopakiem' lub zostanie wysmiana itd. OT, CALA PRAWDA :)

      J.

      Usuń
    8. A z jakiego powodu miałaby zostać wyśmiana, bo nie rozumiem?

      Usuń
    9. Panna J. chyba nie wie co odpisać, bo w tym momencie osmieszyla się sama. :D
      i rzecvzywiscie laska bez klasy. :D

      Usuń
    10. Jak nie ma co mądrego do napisania, to już się lepiej niech wogóle nie odzywa ;p

      Usuń
    11. Twoja wypowiedź także nie należy do najbłyskotliwszych :) popełniasz proste błędy ortograficzne :)

      J.

      Usuń
    12. Również jestem ciekawa z jakiego powodu mogłabym zostać wyśmiana, droga 'J.'? ;-)

      Usuń
    13. Ania ? A powiedz Mi, czy Ty samą siebie okłamujesz :) Dobrze wiesz, że napisałam prawdę, boisz się opublikowac z nim zdjęcie, bo wiesz jacy są ludzie :D Naprzykład tacy jak Ja :D Nie do zniesienia :D

      Mogłabyś Mi przyznac rację, ale nie zrobisz tego publicznie :)

      J.

      Usuń
    14. Proszę Cię, nie jesteśmy w szkole podstawowej...
      Jeżeli faktycznie taka jesteś to proponuję dorosnąć i trochę się zmienić. Nie wiesz, że wyśmiewanie to zwyczaj osób zakompleksionych, które potrafią dowartościować się wyłącznie w taki sposób? Współczuję charateru.

      Usuń
    15. Teraz wyszlo Twoje prawdziwe Ja :) Nie dziwie sie, ze dostajesz tyle negatywnych komentarzy. Nie kreuj sie na elite wszechwiedzacych osob !!!

      J.

      Usuń
    16. Ależ ona jest smieszna :DDD Chciała pojechac Ani a tylko się osmieszyła. Poza tym chyba nie umiesz czytać skoro uważasz, że Ania ma 'tyle negatywnych keomantarzy'. :DD Jeżeli zdarzy sie jakis raz na czas to jest wynikem zazdrości osób takich jak ty. Jeżeli jesteś faktycznie taka w życiu codziennym jak widzę cie po tym krótkim dialogu z Anią to wybacz ale między tobą a Anią jest duża przepaść.

      PZDR!!! :*

      Usuń
    17. 'raz na jakis czas' yhm...radze przegladnac ostatnie posty :)

      Uff...jak dobrze, ze nie jestesmy takie same. Chyba Ania jest przyzwyczjona do ciaglego chwalenia i slodzenia jej osoby :) jak zdarzy sie pare osob, ktore sa odmiennego zdania, zaraz wychodzi jej zarozumialstwo.

      J.

      Usuń
    18. mało błyskotliwa J ale negatywne komenatzre nie dotyczą jej charakteru tylko tego, ze ludzie zazdroszczą jej bogactwa.

      Ty jak widac tez wszystkiego zazdroscisz

      Usuń
    19. czy ktoś mógłby mi wyjaśnić o co chodzi tej dziewczynie? Nie za bardzo rozumiem argumentację, dlaczego Ania miałaby zostać wyśmiana za pokazanie się z chłopakiem... "wie i zdaje sobie sprawę że większość osób z jej otoczenia zna ją i jej chłopaka" - hmmm... ciężko żeby osoby z JEJ otoczenia jej nie znały. Więc o co chodzi? jeśli pokazanie że ma się chłopaka jest lansem, to chyba już wiemy o co chodzi...

      Sandra

      Usuń
    20. Jejku Ania, osoby z Twojego otoczenia znają Ciebie i Twojego chłopaka, szok normalnie :D ale te anonimy są żałosne i to zazwyczaj są osoby z Naszego otoczenia, które nas znają, ahh ta zazdrość :D

      pozdrawiam

      Usuń
    21. nie wiem czy o to chodziło J. ale myślę ze Ania nie pokazuje zdjęć swojego chłopaka bo zaraz posypałyby się komentarze że jest brzydki, ma krzywe zeby, beznadziejne włosy i takie tam rzeczy nawet jeśli to nie byłaby prawda! Musiałaby to wszystko czytać i pewnie jej chłopak też przy moderowaniu komentarzy! Przecież to nie jest tak że takie komentarze spływają po ludziach nawet jeśli tak mówią. Czemu miałaby na to narazac swojego chłopaka.

      Usuń
    22. Hahahahahha. Dziewczyno !! Ty wiesz jaka jest cena tych kremów do twarzy firmy Clarena ??? Aaa...przepraszam Tobie to tam zwisa jaka cena :d

      Usuń
    23. Jak używa, to chyba wie. Zresztą, ludzie! Jak się ma ochotę na coś, a rodzice nie mogą tego zapewnić, to się IDZIE DO PRACY! Albo stara o stypendium naukowe. Wtedy się ma pieniądze.

      Usuń
    24. Tak oczywiście, zwisa jej. Następny post proponuję o kremie bambino, bo niektórzy mają naprawdę wielkie problemy ze wszystkim. Stawiam że go nie ukradła, więc nie wiem czemu wszyscy się tak czepiają.

      Usuń
  35. woow, pięknie wyglądasz! tak promiennie i wesoło. strasznie podoba mi się Twój uśmiech, jest taki słodki!♥
    a co do ucieczke z miasta, to ja uciekać nie muszę- mieszkam na wsi. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawy kombinezon. :) Ja niebawem pokażę się w swoim panterkowym... :D

    Zachęcam do obserwowania:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. DIOR dior dior dior ten bronzer jaki masz odcień proszę o rade? DLACZEGO NIE CHCESZ NAPISAĆ SKORO REKLAMOWAŁAŚ TEN KOSMETYK JAKO REWELACYJNY:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Chciała bym Ci zadać pytanko małe, powiedz mi, jak idziesz na zakupy albo znajdujesz coś w internecie i chcesz nabyć pytasz się mamy czy możesz to kupić, albo pytasz się o radę? Czy sama decydujesz o wszystkim?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dwudziestodwuletnia dziewczyna ma już prawo decydować o tym, co zakłada. Ania chyba nie nosi się nieprzyzwoicie na tyle, żeby zgoda rodziców była niezbędna :)

      Z przymrużeniem oka i pozdrowieniami,
      Hanna

      Usuń
    2. Prędzej pytanie było skierowane na cenę tych rzeczy...

      Usuń
    3. No tak i już sobie dopowiadacie, wcale nie chodziło o cenę... Mam 16 lat i po prostu chciałam Ani zapytac czy radzi się mamy odnośnie strojów. Ja tak robie, zanim coś kupie to lubie poznac mojej mamy opinie bo ma dobry gust. A Tu widze ze robi sie wielkie halo o nic... Dziewczyny troche luzu.

      Aniu cieplutko pozdrawiam i przepraszam za pytanie bo widze ze jest nie na miejscu.

      Usuń
    4. Oczywiście, że się radzę! Mama to moja najlepsza przyjaciółka. :-) Zawsze szczerze doradzi i dodatkowo ma świetny gust.

      Usuń
    5. Bardzo Ci Aniu dziękuje za odpowiedz:)

      Usuń
    6. Jejku aż się wzruszyłam czytając Wasze komentarze :) Ja mam 27 lat i nieraz tęsknię za wspólnymi zakupami z Mamą. Ona zawsze potrafi mi doradzić, i zawsze byłam zadowolona z zakupów pod wpływem Jej sugestii :) Np. jeszcze niecałe dwa lata temu chodziłyśmy razem po salonach sukien ślubnych. Nie wyobrażam sobie, żebym mogła radzić się w takiej kwestii koleżanki. Teraz rzadko widuję się z Mamą :( A na zakupy chodzę z moim Mężem, no i cóż ... mężczyzna to mężczyzna ;)

      Aniu, bardzo podoba mi się sposób w jaki piszesz o swoich najbliższych. Zawsze wielką literą: Mama, Rodzice, Chłopak, nawet Krawcowa. Widać, że szanujesz swoich najbliższych i pozostałych ludzi z Twojego otoczenia :) Jesteś dobrym i wartościowym człowiekiem i życzę Ci z całego serca, żeby Ci się w życiu wiodło jak najlepiej! :)

      Pozdrawiam Ciebie Aniu serdecznie i wszystkie czytelniczki !! :)

      Ania R.

      Usuń
  39. Bardzo ładnie wyglądasz, kombinezony są idealne na lato.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ania jesteś taka szczuplutka, a ten kombinezon nadaje Ci bardziej 'zaokrąglony' kształt :-) jak dla mnie super! Masz piękne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  41. Kombinezon jest świetny, super w nim wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  42. Jaki był twój ulubiony przedmiot w liceum? Ja zawsze byłam dobra w przedmiotach ścisłych ale w-f to była istna katorga.A jak było w twoim przypadku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najbardziej lubiłam angielski. :-)
      W-f w przeciwieństwie do Ciebie również lubiłam. Mieliśmy do wyboru różne sekcje np. aerobik, step, ścianka wspinaczkowa, basen, siłownia itp.

      Usuń
    2. Szczęściara:)My zawsze to samo. Ale w tym roku w liceum będziemy mieli basen.Nie wiem jak ty ale ja uwielbiam basen:)

      Usuń
    3. Zawsze to jakieś urozmaicenie. ;-) Również lubię chodzić na basen, szczególnie zimą.

      Pozdrawiam. :-)

      Usuń
    4. Zimą?? To mnie zdziwiłaś.Ja zawsze wolałam chodzić na basen latem:)

      Usuń
    5. Jeśli jesteśmy już przy temacie szkół licealnych to ja tez mam pytanie. Aniu jeśli mozna wiedzieć to ile miałaś punktów kiedy szłaś do liceum( testy+oceny).Ja wybieram się do bardzo dobrego lo i nie wiem czy z moimi punktami się dotanę:( Trzymaj kciuki bo wyniki już w czwartek:)

      Usuń
    6. Myślisz, że Ania pamięta takie rzeczy?

      Usuń
    7. Przecież to wszystko zapisane jest w dokumentach,które otrzymuje się na zakończenie ginnazjum.

      Usuń
    8. W każdym województwie liczą je inaczej. Ja skończyłam właśnie 3 rok, jestem w wieku Ani i za nic nie przypomnę sobie takich bzdur.

      Usuń
  43. Wyglądasz na tych zdjęciach tak promiennie, że strój przestaje mieć jakiekolwiek znaczenie :) Ty chyba nawet w worku na kartofle wyglądałabyś jak gwiazda z czerwonego dywanu :)))) Podziwiam w Tobie ten urok osobisty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha to samo chcialam napisac:)

      Usuń
  44. czy to już wszystkie aukcje jakie wystawiłaś czy można się czegoś jeszcze spodziewać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że coś jeszcze się dzisiaj pojawi. :-)

      Usuń
  45. Każdym postem mnie zaskakujesz, wyglądasz rewelacyjnie i jesteś idealna:D Fajnie że do nas wróciłaś i znowu posty się pojawiają:D To kiedy kolejny post, może jutro:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że jutro. :-)

      Usuń
    2. A może dasz się namówić na dzisiaj:>

      Usuń
    3. To z niecierpliwością czekam do jutra:)

      Usuń
  46. Aniu powiedz jak radzisz sobie ze stresem??
    Ja mam za 2 dni obronę i strasznie się stresuje, nawet jak będę wiedzieć wszystko to boję się, że zawale..:( Zresztą problem z nadmiernym stresem mam od zawsze:((
    Help :(

    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stres najlepsze jest...jedzenie. ;-)
      A tak poważnie - pomyśl sobie: co ma być to będzie. Ciągły stres i zamartwianie się w niczym nie pomoże. Trzymam kciuki! :-)

      Usuń
    2. A ja się Ciebie chciałam zapytać, dużo czasu poświęcasz na naukę? i jak np masz powiedzmy egzamin w czwartek ustny to zawsze idziesz na termin który sie zapisąłaś czy zdarza Ci się przekładać?

      Usuń
    3. A masz jakiś patent na motywację, żeby zabrać sie w ogóle do nauki? Gosiaczek

      Usuń
  47. Pięknie u Ciebie :))

    Ja póki co, zamiast podróży i wyjazdów, robię solidne porządki.
    Wyniosłam już trzy torby ubrań, ale nie mam pojęcia co z nimi zrobić :<

    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spal je...

      Usuń
    2. Możesz zawsze spróbować sprzedać na Allegro ;-)

      Usuń
    3. Również polecam allegro. :-)

      Usuń
    4. a ja proponuje oddać do opieki społecznej. chyba warto dać czasem potrzebującym odrobinę "luksusu", a nie zarabiać kasę.

      Usuń
  48. ale Ty masz śliczne włosy, też takie chcę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Czytalam ze uzywasz Pudru YSL
    Mam bardzo tak samo jak i ty raczej jasna karnacje moglabys napisac nr odcieniu jakiego uzywasz?
    Wiem ze kazdy powinnien indiwidualne dopasowac kolar ale jak mniej wiecej zebym wiedziala ;)
    podrawiam Asia
    Jestes naprawde sliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej tyle bledow :( ale nie mieszkam w polsce SOrry

      Usuń
    2. Szkoda ze nie odpowiadzasz

      Usuń
    3. Najjaśniejszy odcień. :-)

      Usuń
  50. Jesteś idealna:)! Piękne włosy,twarz,figura. Jesteś mądra i do tego utalentowana.Ciekawi mnie czy masz w ogóle jakieś wady.Jaki jest twój największy kompleks?

    OdpowiedzUsuń
  51. Ślicznie wyglądasz ;)
    Zapraszam na rozdanie ♥

    OdpowiedzUsuń
  52. Używałaś kiedyś olei do włosów?

    OdpowiedzUsuń
  53. Witam cię Aniu! Mam do ciebie pytanie nie związane z tym postem.Od pewnego czasu borykam się z problem podrażnień po depilacji w związku z tym chciałabym cię zapytać czym depilujesz nogi. Jeśli jest to depilator podaj firmę.

    P.S. Jak zwykle wyglądasz cudownie:) Pozdrawiam ciepło i życzę udanych wakacji. (Liczę na odpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
  54. tez nosze wlasnie kombinezon kupilam w h&m na dzieciecym hahah xd ale moj chlopak stwierdzil mze wyglada jak pizama nie wiem ock mu wgl

    OdpowiedzUsuń
  55. Coś się tu cicho zrobiło;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Ania szykuje niespodziankę:D

      Usuń
  56. bardzo łądny kombinezon :) zapraszam do siebie na najnowszy post mini haul - SH ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Będzie dzisiaj jakaś nowa stylizacja?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyżej Ania pisała ze może dzisiaj będzie wiec ja też czekam:D

      Usuń
    2. No to czekamy:)

      Usuń
    3. Tylko od wczoraj jest bardzo cicho tu:(

      Usuń
  58. Aniu gdzie jesteś?

    OdpowiedzUsuń
  59. Aniu, dlaczego przestałaś odpisywać na nasze komentarze?:(

    OdpowiedzUsuń
  60. Aniu wyglądasz przepięknie! Taka pozytywna energia bije od Ciebie, że nawet oglądając zdjęcia da się ją poczuć:)

    i bardzo podziwiam Cię za wielką klasę i cierpliwość przy tych niektórych komentarzach!

    pozdrawiam serdecznie

    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  61. Pięknie wyglądasz, ale dlaczego nie ma cię tak długo?

    OdpowiedzUsuń
  62. a pokażesz nam sukienkę w , której byłaś na weselu brata?

    OdpowiedzUsuń
  63. Wczoraj wysłałam Ci wiadomość na e-maila i nie mam odpowiedzi, czy wszystko gra?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aniu, właśnie Ci odpisałam. ;-)

      Usuń
  64. Aniu, możemy się spodziewać dzisiaj nowego postu? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  65. Witaj Aniu, Twój blog od dawna jest dla mnie wytchnieniem od codzienności, wyczekiwaną chwilą relaksu i dużą inspiracją, więc pomyślałam, że zapytam, czy masz prawo jazdy? Jeśli tak to kiedy je robiłaś, za którym razem zdałaś i jak wspominasz robienie prawka? Ja niedawno zapisałam się na kurs i jak na razie to idzie opornie, chociaż bardzo chciałam mieć prawko i czekałam na ten kurs, a tu takie problemy, wiadomo, praktyka czyni mistrza, ale jak na razie moja samoocena równa się zeru. Może miałabyś jakieś rady dla obecnych kursantek? :) Chociaż myślę, że Tobie prawko nie robiło problemu i na pewno zdałaś za pierwszym podejściem :) A może czytelniczki Twojego bloga, które mają już ten dokument dodałyby coś od siebie? :) Pozdrawiam ciepło, Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już prawo jazdy posiadam i zdaję sobie sprawę, że jest to dla niektórych nie lada gratka, chociaż ja aż się "rwałam do jazdy". nie nauczysz się wszystkiego na kursie - on jedynie przygotuje cię do zdania egzaminu teoretycznego i praktycznego, resztę doświadczenia zdobędziesz dopiero na drodze. podczas jazd - przede wszystkim sumienność, pokora i branie do serca uwag twojego instruktora. zadawaj mu pytania w razie każdej wątpliwości - on jest tam dla ciebie. na egzaminie praktycznym jakieś 40% to jedynie twoje umiejętności, 60% zależy od szczęścia. na pierwszym egzaminie trafiłam na służbistę, który oblał mnie za to, że najechałam na linię ciągłą przy zmianie pasa (zobaczył to w kamerze, którą ma przed sobą - monitoruje ona auto zarówno z zewnątrz jak i wewnątrz). za drugim razem trafiłam po prostu na człowieka i udało się. teraz jestem kierowcą już ponad rok i nadal nie popisuję się brawurą, ciągle się uczę i nabieram ogłady na drodze. nigdy nie jest się zbyt doskonałym w tej kwestii, ponieważ odpowiadasz nie tylko za siebie - nie ma już obok ciebie instruktora, który w razie jakiejkolwiek pomyłki wciska hamulec. nie pokazuj egzaminatorom, że się boisz, pokaż im po prostu, czego się nauczyłaś. powodzenia!

      Usuń
    2. ja mam prawko na motor i nie wiem jak jest z samochodami, ale sprzęt na kursie, a na egzaminie to niebo a ziemia

      Usuń
  66. Bardzo prosimy o jakiś post dzisiaj ze stylizacją na takie upały już sama nie wiem co na siebie wkładać:( Prosimy, mówiłaś że dzisiaj może będzie:) Paula

    OdpowiedzUsuń
  67. Ale ciszaaaaaaaaa...

    OdpowiedzUsuń
  68. Przeglądam tu komentarze i oprócz tych negatywnych jest masę pozytywów, w których ludzie wręcz Cię gloryfikują i traktują jak bóstwo. Uważasz że jesteś lepsza od innych i masz lepsze życie? Czy traktujesz wszystkich rowno?

    OdpowiedzUsuń
  69. świetnie wyglądasz i masz piękny uśmiech ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Sorry, że to piszę, ale zastanawiam się nad niektórymi ludzmi. Lubię Twój styl i jesteś bardzo ładną dziewczyną, ale pewnie o tym już wiesz:) Ale do rzeczy..jak widze jak niektórzy tutaj (przepraszam za brutalny :D kolokwializm) "srają w majtki", bo kupilaś sobie to czy to, że pewnie są gotowi wyrzucić pół szafy i kupić to co Ty masz i ogólnie och ach, oddaliby wiele żeby Cię dotknąc, gloryfikują CIę do postaci jakiegoś bóstwa to stwierdzam że chyba w dziwnym świecie ja żyję. Jak miałam 14 lat, też fascynowałam się ludźmi z dziedziny muzyki, aktorami (jak pewnie każda nastolatka;) ... ale fascynować się kims "normalnym", że tak napiszę ;) i to wieku w ktorym już minęła burza hormonów? to dla mnie niezrozumiale, bo tez przeglądam sobie wiele blogow i mam wiele ulubionych osób, ale nigdy nie przechodziłam swoistej fascynacji kimś, z tego powodu że jest ładny, ma duzo kasy, nawet jeśli jego styl bardzo mi się podoba. Chyba że ktoś zaimponuje mi swoją osobowością czy intelektem, ale to wiadomo trzeba kogoś poznać naprawde. Fascynacja powierzchownymi rzeczami jest dla mnie niezrozumiała. Może niektórzy mają za mało bodźców w realnym życiu albo po prostu coś im się wartości poprzestawiały? Zresztą na innych blogach też obserwuję, że jak którąś pokaże grubszy portfel to każdy od razu robi sobie jej oltarzyk i modli się do niej. Jestes super! Dlaczego? Bo jestes bogata i masz idealne życie! Smutne....ale czytając co poniektóre komentarze (nie tylko na Twoim blogu) mam wrażenie, że własnie tak jest. Chyba kogoś brzydkiego i biednego by zadeptały od razu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz kase to masz wielu znajomych, nie masz kasy to nie masz nic, taka prawda

      Usuń
    2. Ja wierzę w zasadę: jesteś sympatyczny - masz znajomych :)

      Usuń
  71. ale tu dużo anonimów :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Aniu gdzie mozna nabyc kosmetyki Dolce&Gabbana?
    Pozdrawiam Teffi

    OdpowiedzUsuń
  73. Przepaskudny kombinezon...

    OdpowiedzUsuń
  74. Zdecydowanie stawiam na pikniki i wypady poza miasto! ;-) Co do stylizacji - świetny naturalny look, ale można byłoby coś dodać, jakiś kontrastowy akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Genialna stylizacja! Podoba mi się strasznie! :)

    www.dashingMay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Masz rewelacyjny kombinezon świetnie w nim wyglądasz! ;)
    Serdecznie Zapraszam do siebie :)

    www.galaxypossibility.blogstop.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  77. Musisz byc taka ladna ? :D

    OdpowiedzUsuń
  78. Hey very nice blog!

    My web blog ... Las Vegas GE Appliance Repair

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)