środa, 4 lipca 2012

NAJLEPSI PRZETRWAJĄ WSZYSTKO - KONKURS. ;-)

Cześć! Z pewnością zauważyłyście, że przyszła do nas moda rowerowa? Zaledwie parę lat wstecz rower kojarzył się głównie ze sportem i rozrywką dzieci. Dziś przywołuje na myśl - turystykę, zdrowy tryb życia, ekologiczny środek transportu, a nawet modę. Domyślam się, że niektórzy mogą twierdzić, iż elegancja i rower nie idą w parze, ale większa część Czytelniczek na pewno się ze mną zgodzi - są w błędzie. ;-) W 2006 roku Mikael Colville-Andersen ( duński filmowiec i fotograf ) stworzył galerię zdjęć zatytułowaną "Rowerowa elegancja - dziewczyny z Kopenhagi na rowerach". Fotografie szykownych rowerzystów przekonały miliony ludzi na całym świecie, że rower nie musi być jedynie pomysłem na weekendową rozrywkę - może być sposobem na życie. Więcej na temat 'Cycle Chic' wkrótce. ;-)


Tymczasem chciałabym Was poinformować, że owe miejskie rowery możecie wygrać w konkursie " Najlepsi przetrwają wszystko!". Do 'zgarnięcia' aż 14 rowerów! :-)


ABY PRZEJŚĆ DO GRY - K L I K N I J. ;-) Powodzenia! 


Jeżeli po 'kliknięciu' przekierowuje Was na stronę główną Facebooka - wklejcie poniższy link:
https://www.facebook.com/najlepsiprzetrwajawszystko/app_274469775936211

44 komentarze:

  1. Nie chce mi ta strona wejść jak klikam to na moją strone główną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj wkleić ten link
      http://www.facebook.com/najlepsiprzetrwajawszystko?sk=app_274469775936211

      Usuń
  2. znowu nie moge jak w ten link wchodze nie znaleziono żądanej strony

    OdpowiedzUsuń
  3. Był błąd w linku, spróbujcie jeszcze raz. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. zauważyłam że moda jak przyszła tak szybko odeszła gdyż rower zawadza zarówno kierowcom jak i pieszym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo to piesi zawadzają rowerom, bo chodzą bo ścieżkach rowerowych i często nie stronią od nieeleganckich komentarzy, a przeca ja jeżdżę tam gdzie powinnam! :))

      Usuń
    2. to smutne ze w dzisiejszych czasach latwiej jest komuś zaimponować pieniędzmi i urodą niż intelektem i osobowościa. Społeczenstwo konsumpcjonistów i materialistów. Ania chociaż wydaje się mądrą i ambitną osobą (bo nie znam Cię w rzeczywistosci, wiec ciezko mi oceniac), chociaż jak widać, nawet gdyby była głupia i tak ludzie by sikali w majtkii pisali że jestes wspaniała, chociaż cię nie znają, bo jesteś bogata i ładna. To samo obserwuję na innych blogach. Gruby portfel, modne ciuszki plus 1000 do lansu i wszyscy uważają danę osobą za bóstwo świata, tylko z tych względów. Pisze to na Twoim blogu, bo wczesniej nie czytalam komentarzy na innych, a opinie, które tutaj widzę od niektórych zainspirowały mnie do zagłębienia się w świat blogerek posiadających poczytne blogi i doszłam do takich wniosków. No bo jak mozna odebrać osobę, która kogoś wręcz traktuje jak najlepszego człowieka na świecie, w ogóle go nie znając? W takim razie czym sie kierują te osoby, które w domu chyba mają Twój ołtarzyk i się do Ciebie modlą?
      Klara

      Usuń
    3. Z takim podejściem co po niektórych : uważajcie, bo zachlysniecie się powierzchownymi wartościami do niczego dobrego nie prowadzi.
      Klara

      Usuń
    4. W większości się z Tobą zgadzam. Czasem aż czuję niesmak, gdy zdarzy mi się samej siedzieć w kawiarni, a obok przy stoliku siedzą dziewczyny i tylko: moda, ciuchy, torebki, przeceny, diety, rzęsy, pięty i czasem jakiś chłopak się przewinie. Rzadko się zdarza, żeby kobiety dyskutowały ze sobą o polityce, a szkoda. Wygląd jest ważny, ale nie najważniejszy. Tylko, że w sumie Twój komentarz Klaro, jest dosyć ostry i surowo oceniasz społeczeństwo (" Społeczenstwo konsumpcjonistów i materialistów"), więc myślę, że sama w związku z tym nie zwracasz kompletnie uwagi na wygląd człowieka, bo masz inne wartości. Co w takim razie robisz na blogu o modzie i urodzie i dlaczego czytasz komentarze?

      Usuń
    5. Wiesz, moze źle mnie zrozumiałaś, nie chodzi mi o to, żeby kompletnie nie zwracać uwagi na swoj wygląd. Sama lubię się fajnie ubrać i dobrze wyglądać, mam swój styl, która wyraża moją osobowość. W końcu jesteśmy kobietami, a kobiety od zawsze chciały lśnić ;-) Jednak chodzi mi tu o przesadne koncentrowanie się na urodzie i pieniądzech i traktowanie tych rzeczy jako jedyną wartość.
      Często widzę jak ktoś kogoś klasyfikuje przez pryzmat ładnej twarzy czy grubego portfela. Lubię przeglądać bloga Ani bo jest wolny od jakiegoś przesadnego lansu i Ania nie ukazuje się jako "feszyn gerl" której wszyscy winni zazdroscic. Takie odczuwam wrażenie. Raczej przerażają mnie komentarze, które tutaj widzę i wysunęlam owe wnioski. Nigdy nie fascynowałam się kimś z powodu tego, że jest ode mnie bogatszy, czy ładniejszy. A czytając komentarze można stwierdzić, że ludzie fascynują się Anią z tych powodów i przypisują jej na tej podstawie cechy, w ogole jej nie znając.
      Może to surowa opinia, ale komentarz pisałam pod wpływem emocji :) Niestety w rzeczywistym swiecie też nie brakuje takich ludzi.
      A przecież w życiu jest na tyle piękne i ma tyle wspanialych askeptów, że oncentrowanie się jedynie na tak przyziemnych wartościach jest głupie.
      ;)

      Usuń
    6. Oj, zapomniałam się podpisać ;) Klara :D

      Usuń
  5. Aniu wczoraj wysłałam Ci maila, czy będę mogła liczyć na odpowiedz w najbliższym czasie ?
    bardzo ciekawy konkurs :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. A kobiety Dyktatorow to super książka, polecam :) (gdzieś wspominalas o niej)
    Klara

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam jazdę na rowerze!

    OdpowiedzUsuń
  8. możesz podać nazwę fan page'u? wtedy sami znajdziemy tę aplikację :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link do gry:
      https://www.facebook.com/najlepsiprzetrwajawszystko/app_274469775936211
      Link do fanpage'a:
      https://www.facebook.com/najlepsiprzetrwajawszystko

      ;-)

      Usuń
    2. i tak się główna pojawia ; o

      Usuń
    3. Mi też pojawia się strona główna:(

      Usuń
  9. Szczerze mówiąc , to spodziewałam się raczej postu ze stylizacją:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu a kiedy zobaczymy nowy post?

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam rower miejski od kilku lat, tylko nie jakąś wypasioną elektrę - kupiłam go za 150 zł na allegro, potem pomalowałam u znajomych w firmie i jest świetnie. I jestem wielką fanką Cycle Chic - ale nie potrafiłabym tak jak moja siostra jeździć na rowerze na szpilkach :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest szansa,że dodasz jeszcze dzisiaj post ze stylizacją?

    OdpowiedzUsuń
  13. Dalej pojawia się strona główna. Aniu co jest z tymi linkami? Akurat potrzebuję nowego roweru, bo posiadam tylko ten z komunii, wtedy był za duży, teraz trochę za mały, a te miejskie zawsze wzbudzały we mnie zachwyt. Ucieszyłam się jak nie wiem, a tu strona główna facebooka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link do gry: https://www.facebook.com/najlepsiprzetrwajawszystko/app_274469775936211
      Link do fanpage'a: https://www.facebook.com/najlepsiprzetrwajawszystko

      Usuń
    2. Mi też nadal wyświetla się główna strona facebooka

      Usuń
    3. Hm, a masz konto na facebook'u?

      Usuń
  14. Aniu a co z nowym postem stylizacyjnym? czemu nie odpowiadasz?

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak wkleicie ten link i jak wam się wyświetli strona główna facebooka to musicie się po prostu zalogować i wam od razu wchodzi na ten konkurs

    OdpowiedzUsuń
  17. dlaczego to wciąż nie działa? :((((

    OdpowiedzUsuń
  18. ja do szkoły jeżdze rowerem i praktycznie to wogóle sie z nim nie rozsstaje ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Może dasz się namówić na nowy post?:)

    Pozdrawiam ciepło Ania.

    OdpowiedzUsuń
  20. Heh, wchodzę a tam że kolejna edycja za 2 dni...

    OdpowiedzUsuń
  21. A może chodziać jedno zdjęcie jakies pokarzesz swoje na FB np z wyjadzu ostatnieo, wiem że nie chcesz pokazywac z kim byłas al możesz zawsze zamazać twarz:) Co Ty na to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczysz zdjęcie i co? pojedziesz i zrobisz sobie takie samo, żeby być jak Ania? ludzie ogarnijcie się z tym ciągłym proszeniem o wszystko, ta dziewczyna ma też swoje życie poza blogiem.

      Usuń
  22. Aniu, a dzisiaj dodosz coś na bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super:) A kiedy?

      P.S. Mam nadzieję,że burza nie wyrządziła u ciebie wielkich strat

      Usuń
    2. *dodasz

      Usuń
  23. marze o takim rowerku....:)
    zapraszam do siebie- zaczynam, pierwszy post!;))

    http://tintsofrainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)