niedziela, 22 lipca 2012

LEOPARD BAG & COBALT DRESS

Sukienkę, którą widzicie w dzisiejszym poście, 'chodziła' za mną odkąd trafiłam na nią w Zarze. Wielokrotnie przymierzałam się do jej zakupu i gdy w końcu się zdecydowałam - nie było mojego rozmiaru. Na szczęście z pomocą przyszedł mój ulubiony sklep internetowy. ;-) Uważam, że dzięki efektownym frędzlom jest bogata sama w sobie i nie potrzebuje wielu dodatków. 
Torebka natomiast jest kupiona z myślą o jesiennych trendach. Myślę, że doskonale wpisze się w kolorystykę kolejnej pory roku i będzie świetnym uzupełnieniem nudnych stylizacji. :-)






sukienka ( tutaj ), torebka ( tutaj ), naszyjnik - sheinside, baletki - papilion

Zapraszam na fanpage mojego bloga na facebook'u. Znajdziecie tam niepublikowane na blogu zdjęcia, inspiracje oraz blogowe komunikaty. :-)
KLIK

120 komentarzy:

  1. uśmiech do najlepszy dodatek ;-) do twarzy Ci w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta sukienka :) Miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny uśmiech masz Ania! :) pozdrawiam, Kasia :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałam sobie kupić identyczną sukienke tylko miała zielony jaskrawy kolorek :)
    w odcieniu jaki ty masz też ładnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. the dress is amazing
    and you look beautiful!

    www.diary-of-mia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super! ile Ty masz włosów na głowie!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Aniu ;) a można wiedzieć jakie masz plany na następne 2 miesiące wakacji? ;)
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się , że Twoje stylizacje są takie kobiece, ale bardzo delikatne, subtelne. Bardzo mi się podoba połączenie tak zgrabnej sukni z baletkami...słodko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim - wygodnie. ;-)

      Usuń
  9. ładna kiecka Aniu!! :) Fajnie, że pomyślałaś, by zareklamować fanpage, dzięki temu może uniknie się tego, o czym pisałam w komentarzu kilka postów wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestes esencją kobiecości! :)
    A poza tym to swietna sylizacja, przyjemna kolorystyka. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kupiłam taką sukienkę w kolorze beżowym i teraz żałuję, że nie wybrałam takiej granatowej lub morskiej. :/

    Z czym łączyć beż?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beż? Ze wszystkim :D Ale mnie się podoba zestawienie beżu z czerwienią:) z czernią, oo, a z granatem rowniez pieknie.

      Usuń
  12. pięknie wyglądasz oczywiście!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz :) ładna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale Ty jesteś filigranowa Kobietka !! Przepięknie wyglądasz :) I w końcu widzę uśmiech ;D

    Lena

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz niewiarygodnie pieknie, sukienka jest boska, efekt frędzli zawsze mnie urzekał, do twarzy Ci w kobaltawym, śliczna torebeczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna i Ty i sukienka :))))
    asiaaa

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialna sukienka i torba też fantastyczna ; >

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna sukienka, uwielbiam ten kolor. :D
    Mam pytanie, czy kiedy byłaś dzieckiem twoje włosy były jeszcze gęstsze niż obecnie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania kiedyś pisała, że nie miała zbyt gęstych włosów w dzieciństwie, u niej widocznie jakoś odwrotnie, gęstnieją na "starość" :)

      Usuń
  19. Aniu masz bardzo ladnie pomalowane oczy, perfekcyjnie. Powiedz mi masz zrobionek kreski eyelinerem od polowy oka czy na calej dlugosci powieki? Mogla bym miec do Ciebie wielka prosbe, pokazala bys zdjecie swoich oczu z bliska jak masz je umalowane? Cieplutko pozdrawiam Ania:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie taka jak w Zarze ! Świetnie Ci w niej. I wiesz co...cenie Cię za to że nie wciskasz się na siłę do zdjęć w szpilki. Jesteś bardzo wiarygodna w swoich stylizacjach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę świetna ta sukienka!!! Lubie takie proste fasony!!! Wyglądasz super, no i buty płaskie rewelacja!!! JUSTYNA

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie wyglądasz, kolor bardzo Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz pięknie i masz cudowny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu,jak zwykle wyglądasz prześlicznie i w tym kolorze jest ci do twarzy:) Kupilaś coś może na przecenach?Jeśli tak to co?

    Pozdrawiam Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękna z Ciebie kobieta! cudowny Hollywoodzki uśmiech! :D
    no i ta sukienka.. mistrzostwo!

    pozdrawiam serdecznie! :) będę tu częściej zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienka jest piękna, torebka zresztą też:) Cudownie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  27. wow, świetny set, super torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawy zestaw i prezentujesz się w Nim na prawdę bardzo efektownie. ;-)

    Jeżeli chodzi o uśmiech, moim zdaniem akurat na przedostatnim zdjęciu wygląda sztucznie i jest troszkę wymuszony. Poza tym dopatrzyłam się u Ciebie krzywych zębów na przodzie (nie wiem czy rzeczywiście tak jest, czy może wygląda to tak tylko na zdjęciu). ;-)

    Pozdrawiam! ;-*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ależ szczery uśmiech! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ogólnie komplet mi się podoba.
    Przejrzałam wszytskie Twoje posty i sprawiasz wrażenie (może błędne) takiej "laluni", która całe dnie spędza na strojeniu się i przeglądaniu stron internetowych z ubraniami.
    Nie piszę tego ani z zazdrości, ani dlatego, że jestem Anonimem albo dlatego, że mam kompleksy i czuję się gorsza. Uważam, że studia o niczym jeszcze nie świadczą. Osoba może być wykształcona, ale np.: życiowo niekoniecznie "mądra".
    Nie piszę tego po to, aby obrazić czytelniczkę bloga... Po prostu odnoszę takie wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złudne wrażenie. Znam Anię od 2 lat, poznałam ją własnie na studiach i muszę powiedzieć, że wyglądem może i zniechęca inne dziewczyny (tak jak ciebie), ale wystarczy krótka rozmowa aby przekonać się do jej osoby. Jest to skromna, pomocna i bardzo miła dziewczyna. Nie warto oceniać jedynie po wyglądzie, zdjęciach.

      Usuń
    2. W mojej sytuacji pozostaje mi tylko ocena po wyglądzie. Trudno zgadywać ze zdjęć, jaka dana osoba jest na codzień. ;-)

      Usuń
    3. Może i rzeczywiście Ania jest bardzo miłą dziewczyną, skromną i pomocną, ale ja tak naprawdę zauważyłam, że te wszystkie ładne bogate 'laleczki' właśnie takie są: przesłodkie, przemiłe, przepomocne, pindziowate itd.
      Pewnie Ania się śmieje z tego, jeśli ktoś ją ocenia po zdjęciach(nie dziwię się, bo to świadczy bardzo źle o kimś) i na pewno poza prowadzeniem bloga i przeglądaniem stron internetowych z ciuchami ma także inne zainteresowania, choć wydaję mi się, że moda jest na drugim miejscu w jej życiu(pierwsze- medycyna) ;-)

      M.

      Usuń
    4. WTF?

      A

      Usuń
    5. Twoje "WTF" czego dotyczy?

      Usuń
    6. Tych żałosnych komentarzy.
      A

      Usuń
  31. Ślicznie wyglądasz, wspaniała sukienka :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Twój blog jest świetny ja obserwuję może ty też zajrzysz do mnie
    wiem że nie dorastam ci do pięt ale zawsze warto spróbować
    zapraszam
    http://me-myself-and-i-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie wyglądasz w tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  34. Trcohę dziwna sceneria- w takich kieckach do lasu?!

    OdpowiedzUsuń
  35. Teraz przez nową fryzure twój koczek jest mniejszy:(

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz na sobie podkład?

    OdpowiedzUsuń
  37. O jaaa Cie kręcę... Ta sukienka jest obłędna, te frędzle, ten kolor... istne szaleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Torebka <3
    Dodatki w panterkę lub małe akcenty jej przemycane do ubiorów- uwielbiam!:D
    Pozdrawiam,
    venexia.

    OdpowiedzUsuń
  39. Odpowiedzi
    1. Chyba "Śliczna" chciałaś napisać. ;-)

      Usuń
  40. Zawsze masz przepiękne zdjęcia Aniu!!
    Udanych i szczęśliwych wakacji z dużą ilością zdjęć,żebyśmy mieli co robić ;)
    Trzymaj się!! ;*
    Kornelia ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. cudowna sukienka, idealna długość i faktycznie już więcej wiele jej nie potrzeba:)
    torebka pasuje idealnie i jak zwykle śliczne zdjęcia i cała Ty :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. pięknie! bardzo fajne rysy twarzy :) kolor sukienki - obłędny :)
    pozdrawiam i zapraszam :)
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja akurat za frędzlami nie przepadam, a panterki nie cierpię, ale w sukience Ci świetnie, kolor przepiękny. No i tradycyjnie koczek - cuuuudowny, fryzjer nie zmniejszył jego uroku :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i nie zmniejszył, ale teraz mam problem z wypadającymi kosmykami po pewnym czasie i muszę mieć przy sobie zapasowe wsuwki. ;-)

      Usuń
  44. Aniu powiem Ci tylko tyle. Tak patrzę i patrzę i nie chcę wiedzieć jak Ty będziesz wyglądała w dniu swojego ślubu ;D pewnie jeden wielki obiekt westchnień.
    M.

    OdpowiedzUsuń
  45. ten kok fascynuje mnie za kazdym razem...ech..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też! :)

      Madzia

      Usuń
  46. ŚLICZNIE :3

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale piękna sukienka! *_* I Ty piękna!

    OdpowiedzUsuń
  48. Aniuuu!!! Proszę nagraj jakiś filmik z pobytu na Mazurach :-)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś tam nagrywałam - teraz tylko muszę zlepić. ;-)

      Usuń
  49. Stylizacja jest bardzo ładna i dziewczęca, ale to co przyćmiewa wszystko to Twoja twarz. Dziewczyno, Ty jesteś po prostu przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  50. świetny zestaw ! :)
    sukienka rewelacja, ale najbardziej podoba mi się torebka :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jesteś cudowna!
    i pięknie Ci w granacie:D

    OdpowiedzUsuń
  52. śliczny kolor! tak ożywia!

    thedevilsmiling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękna ta sukienka :** .
    Pozdrawiam i Zapraszam do mnie . :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Fantastyczny blog może mój tez ci się spodoba zapraszam :) http://me-myself-and-i-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Aniu, Twój przepis na szczęście ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerpanie z życia garściami i radość z nawet najmniejszych rzeczy. :-)

      Poza tym - wspaniała Rodzina, wymarzone studia, kochany Chłopak i niezastąpieni Przyjaciele sprawiają, że jestem szczęśliwa.

      Usuń
    2. Czyli też jakby spełnianie marzeń i troszkę szczęścia od losu ;)

      Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam!

      Usuń
    3. Przepis na szczęście? Proszę bardzo: Bogata Rodzina, Bogaty Chłopak, Bogaci Przyjaciele plus dobre układy :-) i Ania czuje się jak w niebie ;-)

      Monika

      Usuń
    4. Jeżeli według Ciebie, bogactwo daje szczęście, to musisz mieć bardzo nierówno pod sufitem.

      Pozdrawiam! ;-)

      Agnieszka

      Usuń
    5. A według Ciebie pieniądze szczęścia nie dają? Ja nie mówię, że tylko kasa w życiu się liczy a rodzina, chłopak czy przyjaciele nie, ale patrząc na Anię jakoś sobie nie wyobrażam jakby to z nią było gdyby nagle, nie miała pieniędzy na drogie kosmetyki, ciuchy, podróże, pasje(w to też inwestuje się pieniądze). Wtedy Ania odczułaby to na włssnej skórze :-)
      Jej łatwo napisac- ' TAK MARZENIA SIĘ SPEŁNIAJĄ ' ona może sobie to powtarzac codziennie, bo ją na wszystko stac i na wszystkie przyjemności może sobie pozwolic dzięki swoim Rodzicom, którzy są bogaci i też co zauważyłam, zawsze te dziewczyny, które właśnie pochodzą z nowobogackiej rodziny mają wszystko dookoła to co złotem się świeci :-)

      Monika

      Usuń
    6. własnej* :-)
      I jeszcze jedno bo zapomiałam dopisac. Ja wiem, jak mój komentarz może zabrzmiec, że jestem chamska, zazdrosna itd. Gdybym to ja była na Ani miejscu, pewnie tak samo, kupowałabym sobie drogie kosmetyki, ciuchy, pozwalała sobie na drogie wycieczki za granicę i nie interesowałabym się losem innych dziewczyn jak one żyją co one mają, ale jednak nie zaprzeczysz! PIENIADZE DAJĄ SZCZESCIE i Ania jest dobrym tego przykładem :-)

      Monika

      Usuń
    7. Swój komentarz napisałaś w taki sposób, że bez problemu można w nim wyczuć sarkazm i zazdrość- za każdym razem kiedy wymieniałaś osoby celowo podkreśliłaś słowo "bogaty/ta/ci" i dodałaś jeszcze układy, jakie zapewniają Ani pieniądze. Wszystko to zabrzmiało jakbyś sugerowała, że bogactwo jest rzeczą NAJWAŻNIEJSZĄ, a z tym się nie zgodzę. Każdy wydaje na tyle, na ile może sobie pozwolić. Ania nie jest ograniczna finansowo co nie oznacza, że ma użalać się nam innymi i dzielić się ludźmi o niższym statusie majątkowym.

      Może nie zwróciłaś na to uwagi, ale Ania w odpowiedzi na powyższe pytanie nie wymieniła w ogóle pieniędzy. Dają Jej one ogromne możliwości, ale jak widać, nie grają w Jej życiu najważniejszej roli.

      Tak na marginesie, zastanów się: wolałabyś być bogata i samotna, czy być biedniejsza, ale za to mieć WSPANIAŁĄ RODZINĘ, KOCHANEGO CHŁOPAKA, NIEZASTĄPIONYCH PRZYJACIÓŁ I BYĆ NA WYMARZONYCH STUDIACH?

      Jak widać, ktoś tu jest baaaardzo zazdrosny i snobistyczny i na pewno nie jestem to ani ja, ani Ania. ;-) Właścicielka tego bloga zaznała w swoim życiu wygody i możliwości, jakie dają Jej pieniądze, jednakże pomimo tego, nie są one najważniejszą wartościa w Jej życiu, w przeciwieństwie do Ciebie Moniko. ;-)

      Zanim napiszesz coś, proponuję kilka razy przeczytać, jak to brzmi ię zastanowić się, co mogą sobie pomyśleć czytelniczki bloga, które nie znają Twoich intencji i dla których niekoniecznie musi być wszystko zrozumiałe. ;-)

      Pozdrawiam!

      Usuń
    8. dzielić się z ludźmi*

      Usuń
    9. Taaa...jeszcze by tego brakowało, żeby Ania napisała, że także kasa dla Niej się liczy, chyba zostałaby zlinczowana (tutaj na blogu).Te osoby, które są bogate nie muszą wymieniać, że w ich życiu również pieniądze się liczą, bo im kasa uszami wychodzi ;-)
      Dlaczego każesz Mi wybierać? Przecież można mieć i to i to :-)
      Jeszcze raz się powtórzę, dla Mnie pieniądze nie są najważniejsze, ale patrząc na Anię jak kupuje sobie 4 cz 5 parę kaloszy za 500 zł, jak nie więcej to Mnie to przeraża...

      Monika

      Usuń
    10. Zgadzam się- przeciętnego człowieka nie stać na to, żeby kupować sobie kilka par kaloszy za 500 zł.

      Uważam, że te rozmowa nie ma sensu, bo to Ania wie najlepiej, jakie wartości są dla Niej najważniejsze. Wyobraź sobie, że nawet wymieniła je w komentarzu a to, co Ty uważasz, jest tylko i wyłącznie Twoją sprawą. Zdaje się, że tylko dla Ciebie oczywisty jest fakt, że dla Ani najważniejsze są pieniądze. Żyj w takim przekonaniu- na pewno łatwiej będzie Ci znieść codzienność i samą siebie (zaślepioną zazdrością).

      P.S. Nie oceniaj innych, jeżeli sama nie chcesz być oceniana. Poza tym, to nie jest Twoja brocha. ;-)

      Pozdrawiam!

      Usuń
    11. Jeżeli Tobie chodzi o to, że to ja jestem zazdrosna bo Ania ma kupe kasy to jesteś w dużym błędzie!
      Ja nie mogę narzekać na brak pieniędzy, i stać by Mnie było na kupno trzeciej pary kaloszy, ale Rodzice nauczyli Mnie wydawać pieniądze rozsądnie, a nie tak jak Ania szastać na lewo i prawo i o to Mi chodziło.
      I wcale nie mam zamiaru czuć się w pewnien sposób 'dowartościowana', że stwierdziłam, że dla Ani kasa jest najważniejsza i to ma Mnie cieszyć?
      Ja również jestem tego zdania, że ludzi nie powinno się oceniać po pozorach, ale denerwuje Mnie to, że Ania udaje skromną bo taką osobą nie jest, nie mówię, że się przechwala, ale patrząc ile ona kasy marnuje na tony ciuchów (a potem bezczelnie daje info na Facebook'u- 'Czy ktoś ma ochotę na wyprzedaż z jej szafy'???!!!!!), czy czwartej pary kaloszy to szkoda gadać.
      Tak, myślę, że ta rozmowa nie ma sensu.

      Monika

      Usuń
    12. 1. Tak, osoby zazdrosne, o dosyć niskiej samoocenie to cieszy. ;-)

      2. Po co dodawałaś swój pierwszy, zgryźliwy komentarz? Od tak? Skoro tak bardzo Ania Cię denerwuje, to po co wchodzisz na Jej bloga? Nikt Cię do tego nie zmusza. ;-)

      3. To już Ani sprawa ile i na co wydaje pieniądze. ;-) Każdy ma prawo o tym zadecydować- Ty możesz oszczędzać, przeznaczyć je na podróże, poszerzanie swoich horyzontów, ewentualnie rozwijać pasje lub zainteresowania.
      Hobby Ani są ciuchy- gdyby nie to, nie założyłaby bloga. ;-)

      Usuń
  56. Świetny uśmiech i cudowne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  57. Uwielbiam ten twój kok ;) wyglądasz w nim rewelacyjnie;) twoje włosy są piękne i takie puszyste ;) zauważyłam, że twój makijaż opiera się głownie na bronzerze i rzęsach meega długich :) podoba mi się bronzer, jak i róż, ale zawsze wydaje mi się, że z nimi przesadzam i zmywam.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nakładasz go za dużo? :-) Spróbuj nabrać kosmetyk na pędzelek, zdmuchnij nadmiar i dopiero wtedy aplikuj na kości policzkowe. ;-)

      Usuń
  58. śliczna sukienka :)

    świetnie wyglądasz :)

    pozdrawiam
    Amandine (filmdine.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  59. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin:)
    Życzy Ania

    OdpowiedzUsuń
  60. sukienka wędruje do mojego must have! kolor obłędny

    OdpowiedzUsuń
  61. jaki fajny koczek!! a sukienka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Zakochałam się w tej sukience *.*
    Ogólnie nie przepadam za panterką, ale muszę przyznać, że w twojej stylizacji wygląda fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  63. bardzo fajna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  64. Katherine.pl polecam- duzo taniej ta biżuteria wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękna dziewczyna w pięknej sukience, czego chcieć więcej! A co do koka... Nie wiem, jakim cudem Ci się nie rozwala :O

    OdpowiedzUsuń
  66. Kolor przepiękny, jednak nie przepadam za frędzlami! Aniu, a jak u Ciebie z planami na jesień? Proponuję tanie loty do Europy - informacje u mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  67. ajjj, jaka Ty jesteś prześliczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Anka dziękuj Bogu i Rodzicom za takie ZAJEBISTE życie jakie masz!!!!!!. ;-)

    P.

    OdpowiedzUsuń
  69. Super ;)
    Zapraszam do mnie ;))
    http://jbyj-gossip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Mam prośbę odnośnie Twojego makijażu. Pokazałaś jak zrobić tego świetnego koka (choć to raczej zasługa tych długich, gęstych włosów;p), to ja proszę o instruktaż make-upu.;) Właściwie to jak robisz takie ładne kreski? i oczywiście jakich kosmetyków używasz, że całość wygląda tak naturalnie i po prostu ładnie? ;)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też poproszę ;> Normanie nie można się napatrzeć ;D

      Usuń
    2. Ja też poproszę ;> Normalnie nie można się napatrzeć ;D

      Usuń
  71. tyle Cie czytam, a dopiero zwróciłam uwagę na tło, toż to moje ukochana czarnawieś! jezioro rajgrodzkie, kormoran z rozpadającym się mostem, i rybitwa w tle.. aaaah ile ja mam z tymi miejscami wspomnień..

    OdpowiedzUsuń
  72. tyle Cie czytam, a dopiero zwróciłam uwagę na tło, toż to moje ukochana czarnawieś! jezioro rajgrodzkie, kormoran z rozpadającym się mostem, i rybitwa w tle.. aaaah ile ja mam z tymi miejscami wspomnień..

    OdpowiedzUsuń
  73. świetna sukienka i bardzo ładnie Ci w tym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Kochana czy uważasz, że ten zestaw nadał by się na 18nastkę? Dozuciłabys coś lub zastąpiła? ;)

    Emilka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)