niedziela, 15 lipca 2012

ABACOSUN

Słyszałycie o ABACOSUN ? Jest to wiodąca w Polsce firma, która specjalizuje się w wyposażaniu gabinetów kosmetycznych, odnowy biologicznej, SPA i solariów. Co więcej należy do najlepiej rozpoznawalnych marek w Polsce w swojej branży. W ich szerokiej ofercie możemy znaleźć między innymi profesjonalne kosmetyki do twarzy, w tym kremy, które cieszą się dużą popularnością i renomą. W związku z tym, że nadal nie znalazłam kremu idealnego postanowiłam wypróbować Control Therapy Night Cream oraz Control Therapy Day Matifying Cream Spf 8. Wkrótce dam znać czy się sprawdziły. ;-)


A czy Wy znalazłyście swój krem idealny?
 Koniecznie podzielcie się informacjami w komentarzach. :-)

54 komentarze:

  1. Na dzień najlepszy jest dla mnie La Roche Posay Anthelios AC spf 30, póki co bezkonkurencyjny. Na noc Avene ystheal lub raz na jakiś czas Triacneal. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... Nigdy nie słyszałam o tej firmie i niestety, póki co nie będę mogła wypróbować ich kosmetyków, gdyż stosuję kurację przeciwtrądzikową. ;-/
    Ale może kiedyś... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znalazłam jesczez idealnego kremu ;(
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem szczerze, że używam kremów różnych firm, próbuję najróżniejszych, bo niestety nie miałam okazji trafić na ten 'bezkonkurencyjny'.
    Aniu, mam jeszcze do Ciebie pytanie - studiujesz na płatnych studiach czy może na państwowych? Mogłabyś jeszcze podzielić się z nami swoimi wynikami maturalnymi :) z góry dziękuję za odpowiedź.
    Kinga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co cie to obchodzi? Co za roznica? Jak ma kase to moze i jest na niestacjonarnych czyli platnych, ale co z tego? gdyby mnie było stac to od 2 lat bylabym studentką medycyny, bo zabraklo mi 3 punktow na dzienne. :( niestety moi rodzice nie maja pieniedzy i wybralam farmacje.Pytania o wyniki matur tez glupie, przeciez co rok sa inne progi.

      Usuń
    2. do twojej wiadomości "znawczyni" - zarówno studia stacjonarne (dzienne), jak i niestacjonarne (zaoczne - w weekendy) mogą być płatne, w niepaństwowych szkołach wyższych.

      Usuń
    3. a do twojej wiadomosci, jeszcze większa znawczyni - zarowno stomatologie i lekarski mozna studiowac wylacznie na uniwersytecie medycznym lub akademii medycznej. Zadna niepaństwowa szkola wyzsza nie wchodzi w gre,a poza tym stomatologia niestacjonarna lub lekarski nie odbywają sie w weekendy. tacy studenci ucza sie w tych samych grupach i takim samym planem godzinowym co studenci stacjonarni. wiem, bo sama jestem na stomie niestacjonarnej i poza tym, ze za nia place nie ma zadnej roznicy w systemie naukowym.

      Usuń
    4. chodzi o to, żebyś nie wprowadzała w błąd innych, że tylko niestacjonarne są płatne, ponieważ twój komentarz nie wygląda jakby odnosił się jedynie do tych kierunków, które przed chwilą wymieniłaś.

      Usuń
    5. Domyślam się, że czytelniczce chodziło o uczelnie państwowe. Żadna nowość, że "prywatne" w każdej dziedzinie oznacza płatne w każdej możliwej formie. Wszyscy studenci są tego świadomi :) Akurat na tym blogu dyskusja na temat studiów toczy się wokół kierunków okołomedycznych, bo to raczej te interesują autorkę i czytelniczki.

      A.

      P.S. A raczej wszyscy są na początku zdziwieni, że taka ładna dziewczyna jest jeszcze bardzo mądra. Wiem, że takie stereotypizowanie jest krzywdzące. Piękne kobiety niestety muszą walczyć o zauważanie ich intelektu. Dlatego cieszę się, że jest taki ktoś jak Ania - dobry wzór dla każdego. :)

      Usuń
    6. To było tak w nawiązaniu do kremów...?

      Usuń
    7. Wiesz, praktycznie pod każdym postem toczy się kłótnia, a zazwyczaj kością niezgody jest status majątkowy i ilośc pieniędzy, jakie Ania wydaje na ciuchy.
      To też ma niewiele wspólnego z motywem przewodnim Jej bloga. ;-p

      Usuń
  5. Ja również szukam kremu idealnego

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm... Ja jakoś szczególnie nigdy nie zwracałam uwagi na to jaki krem stosuje i to chyba mój błąd, ale zaciekawiło mnie twoje określenie "krem idealny". Zastanawiam się czy taki krem w ogóle istnieje i jakie kryteria musi spełniać, aby móc go tak nazwać. Jeśli możesz napisz na co zwracasz szczególną uwagę przy stosowaniu danego kremu.
    Z góry dziękuję.
    Ada :P

    OdpowiedzUsuń
  7. zawsze mam problem z kremami, ze względu na bardzo wrażliwą cerę nie lubię też eksperymentować.. generalnie cała linia la roche jest całkiem przyjemna, niestety moja cera najbardziej lubi po prostu nivea soft.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie drogie te kremy ;/ więc jeżeli chodzi o Mnie to mogę sobie jedynie pomarzyć...

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, masz może konto na Pinspire? Kiedyś polecałaś Nam tę stronę... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety nie znam tej firmy, jak narazie stosuję krem z sanoflore : nectar hydratant ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam krem miodowy z avonu, i dla mnie jest w sam raz :D Nawet przestałam używać bazy pod podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mnie zaciekawiłaś tymi kremikami to też szukam dla siebie idealnego i kiepsko mi idzie na razie:( Wiec czekam na recenzje tych kremików:)
    Aniu a chciałam się zapytać czy dzisiaj zobaczymy jeszcze jakąś stylizację?
    Buziaczki Aneczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Preczytaj ostatnie komentarze pod poprzednim postem. ;-)

      Usuń
    2. Przeczytalam, dzieki za info cofam pytanie:-) buziaczki

      Usuń
  13. Hej
    Mam kilka kremów idealnych zależy od pory roku ale dzisiaj znalazłam podkład idealny z laroche posey totolriane tent jest po prostu fantastyczny, idealnie kryje super się rozprowadza i jest lekki dla skóry naprawdę wszystkim Wam polecam. Od kilku lat używałam podkładu z revlonu uważałam, że jest najlepszy do dzisiaj z laroche posey podkład także super kryje i lepiej się rozprowadza i jest lekki ....kurde ale się rozpisałam :)
    pozdrawiam Asiaaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ten podkład z la roche posay, ale moim zdaniem średnio kryje i zdecydowanie wolę gęstsze konsystencje fluidów. Następnym razem spróbuj Vichy Dermablend - kryje idealne i nie zapycha porów, powinnaś być zadowolona. :-)

      Usuń
    2. Dermablend zadowalający? Oj oj, nie bardzo... Na mojej cerze to toleriane jest dużo dużo lepszy, niebo wydajniejszy i dużo lepiej kryjący, dermablend kupiłam bo akurat nie było mojego odcienia toleriane w drogeri i bardzo bardzo bardzo żałuję. Ale sądze, że to od rodzaju cery zależy - ja mam tłustą, także to cery tłustej dermablenda nie polecam w ogóle. ;)

      Usuń
    3. Czyli morał jest taki, że wszystko należy testować na własnej skórze. ;-)

      Usuń
  14. Aniu mogłabyś Mi polecić jakiś dobry krem tonujący? Coś w zastępstwie za podkład, bo Moja skóra ma już dość tych mocno kryjących fluidów, dlatego szukam coś lżejszego. ;-)

    Z góry Dziękuję za odpowiedź :-)

    N.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość długo używałam vichy lumineuse i byłam bardzo zadowolona. Ostatnio jednak Mama kupiła mi estee lauder daywear sheer tint release advanced multi-protection anti-oxidant moisturizer i jestem nim zachwycona. Całkiem ładnie kryje, świetnie nawilża i...pachnie delikatnie ogórkami. <3

      Usuń
  15. Dzięki na pewno spróbuje.Z Vichy mam podkład w sztyfcie Dermablend który stosuje jako korektor jest super.

    Asiaaaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ten sztyft - fajny pod oczy po nieprzespanej nocy. ;-)

      Usuń
    2. A nie przesypiasz nocy? Nie wyglądasz na imprezowiczkę. Pozory mylą? :)

      H.

      Usuń
    3. niestety, czasem zarywa się noc przez naukę...:) Karusia21

      Usuń
    4. Karusia, jak dawno Cię nie widziałam...Co u Ciebie, wakacje? :-)

      Usuń
    5. jeeejku, nie wiedziałam, że będziesz mnie pamiętała, aż mi się cieplej na serduchu zrobiło:) Wakacje, więc mam czas na skomentowanie, a nie tylko na przeglądanie Twojego bloga, jednak pozostaje mu wierna. Twoje zdjęcia zawsze motywują mnie do spędzania czasu na świeżym powietrzu. Mam pytanie, czy mogę do Ciebie napisać maila, bo chciałam zapytać o coś poza blogiem (spokojnie, nic strasznego:)) Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia z Chłopakiem:) Karusia21

      Usuń
    6. Cieszę się i czekam na maila: annaaaanna@wp.pl :-)

      Buziaki. ;-*

      Usuń
  16. Kremiki fajnie wyglądają, ciekawe jak się sprawdzą. Ja uwielbiam kremy Loreala:) A.

    OdpowiedzUsuń
  17. ja nie używam takich specyfików :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu a od kiedy te kremiki stosujesz? Mozesz juz cos na ich temat powiedziec po tych paru uzyciach bo przyznam ze mnie nimi bardzo zaciekawilas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od wczoraj. Dam znać za parę dni. ;-)

      Usuń
  19. Słyszałam o tej firmie, ludzie chwalą te produkty, ale ja najbardziej lubię na lato Iwostin intensywnie nawilżający z filtrem 20. Na wakacje świetny, tylko żeby słońce było:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kremem który u mnie świetnie się sprawdza jest Oeparol (wersja kondycjonująco-nawilżająca), mam skórę mieszaną i wrażliwą. W lecie stosuję go na noc. No i cena : 15 zł w aptece. Jeśli masz ochotę zajrzyj na mojego bloga, w pierwszym poście są zdjęcia i kilka informacji odnośnie tego kremu. Na "wizażu" znajdziesz sporo informacji na jego temat :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam o tej firmie, ale zapowiada się obiecująco ;-) Ja nadal szukam "kremu idealnego", choć wątpię, że taki w ogóle istnieje...

    Zapraszam do mnie, dziś świetne oferty na loty do Paryża! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Po tym, jak usłyszałam dziś że, w 2009 r. uczestnicy spotkania Międzynarodowej Agencji Badań nad Rakiem włączyli promieniowanie ultrafioletowe (korzystanie z solarium właśnie) do 1 gr, klasyfikowanej jako „rakotwórcze dla człowieka”, aż mi ciarki przeszły kiedy o nim wspomniałaś w poście.. Nie promujmy tego ;-)
    mikolina.

    OdpowiedzUsuń
  23. O znam ten krem i tez mogę polecić! Jak dla mnie 8/10 punktów. Minusy mało wydajny i cena.
    Mam pytanie odnośnie naszyjnika: co masz napisane? imię swoje? czyli Anna, Ania? I czy to jest srebro czy prawdziwe złoto. Gdzie kupiłaś? i zadowolona jesteś? Bo dużo widzę ze kupujesz w internecie a ja nie za często;)
    PROSZĘ daj znać, pytam o rzecz która mi się bardzo podoba, jest delikatna ale ma to coś i do tego sama ten naszyjnik pokazałaś;) PROSZĘ POZDRAWIAM BLOK EKSTRA nowa osóbka która właśnie przejrzała parę Twoich wpisów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod ostatnim postem odpowiadałam na takie pytanie. Poza tym - czasami wystarczy przejrzeć bloga lub idąc na skróty wpisać w wyszukiwarce blogowej 'naszyjnik'.

      Link do posta: http://annaaaanna.blogspot.com/2011/08/lovely-gift-name-necklace.html

      Pozdrawiam.

      Usuń
  24. Aniu, a ja tak spytam z innej beczki, kiedy będzie post o twoim codziennym makijażu?;>

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jeszcze nie znalazłam swojego idealnego kremu.Poszukuje kremu,który będzie dobrze nawilżał i nie zatykał porów.Obecnie jestem podczas kuracji differinem wic taki dobry krem bardzo przydałby mi się.Ostatnio poleciłaś mi Aniu Clarena repair vit U jednak jego cena jest jak dla mnie za wysoka. Bardzo jestem ciekawa jak sprawować u ciebie będą się te kremy więc koniecznie daj znać kiedy zauważysz jakieś efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  26. A czy ta firma testuje na zwierzętach? Lub ich dostawcy testują?

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj Aniu
    Te kremiki wyglądają interesująco, akurat poszukuje jakiegoś kremiku na noc wiec czekam na recenzje tych produktów które testujesz:)

    Mam do Ciebie pytanko odnośnie ampułek Joanna z Rzepą ( właśnie udało mi się je zdobyć :) ). Wyczytałam we wcześniejszych wpisach że włosy myjesz codziennie i chciałam się zapytać czy te ampułki stosowałaś codziennie przez ok 2 tygodnie czy okazjonalnie jakoś?
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie słyszałam, ale wygląda interesująco jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam!!
    Wczoraj na twój email naisałam Ci wiadomość,bardzo by chciała byśodpowiedziała ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Wiem, wiem...nie miało być wymuszanych postów ;-) ale Aniu dodaj wreszcie jakąś szałową, czaderską stylizację ;-)
    Czekam z niecierpliwością :-)

    P.S Co do kremów- chętnie przetestuję. Ja także poszukuję kremu idealnego, zwłaszcza, że moja skóra jest baaaaaardzo wrażliwa ;(((
    Mam nadzieję, że się sprawdzi :-)

    Pozdrawiam, Maja

    OdpowiedzUsuń
  31. ja szczerze mówiac nie mam zadnych problemów z cerą, więc mi obojętne są kremy... uzywam tych tanich z Ziaji z kuracji nawilżającej i są extra, a skład mają też bardzo dobry - niejednokrotnie podobny do droższych odpowiedników np: z La Roche.
    Ale te kremy które przedstawiłaś mnie zaciekawiły, także czekam na recenzję, może skuszę się na coś innego dla odmiany.

    OdpowiedzUsuń
  32. Muszę przyznać,że bardzo zaciekawiły mnie te kremy i z niecierpliwością czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)