poniedziałek, 18 czerwca 2012

TRANSPARENT BAG

Torebki z przezroczystego plastiku stały się hitem odkąd lansowały je najważniejsze domy mody, takie jak: Prada i Chanel. W roku ubiegłym popularne były "siatki" Jil Sander oraz kultowa Candy - Furli, która zrobiła zawrotną karierę wśród blogerek na całym świecie. Mówiąc szczerze byłam przekonana, że to jednosezonowy trend, tymczasem transparentne torebki królują nadal na wybiegach, a w sklepach sieciowych możemy przebierać w fasonach, rozmiarach i kolorach! :-)


Moja wygląda tak: 


Pasuje niemal do wszystkiego i jest zastrzykiem koloru w każdej stylizacji. ;-)





torebka - TUTAJ, sukienka - TUTAJ, szpilki - quazi, bransoletka - lilou, okulary - moodo

+

PRZYPOMINAM O KONKURSIE  
NIVEA Long Repair - K L I K .

213 komentarzy:

  1. Jestem straszną bałaganiarą, więc nie dla mnie taka torebka :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Ania! Tylko musisz pamiętać o idealnym porządku hehe o co trudno w kobiecej torebce hehe:-))) Rezczywiście zastrzyk koloru i do tego szczypta humoru, co czyni stylizację bardziej z przymrużeniem oka niż śmiertelnie poważnie elegancką!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz ,przepięknie ci w koczku i czarno-białej sukience ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz! Ale ja szczerze mówiąc dziwnie bym się czuła wiedząc , że inni patrzą na zawartość mojej torebki:) Aniu masz jakieś sposoby aby zwiększyć objętość włosów choćby wizualnie

    Pozdrawiam gorąco Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można wrzucić dużą kosmetyczkę do środka, a w niej trzymać to czego inni zobaczyć nie mogą. ;-)

      Wydaje mi się, że jeżeli włosy są pokręcone to wydaje się, że jest ich więcej. Proste są zawsze oklapnięte.

      Pozdrawiam również! :-)

      Usuń
    2. Aniu, a jak komuś kręcone włosy nie pasują? masz inny pomysł na objętość po za suszeniem głowy do dołu, tapirowaniem i spryskiwaniem ich masą lakieru? ;>

      Usuń
    3. Niestety nie mam pomysłu.

      Usuń
    4. A jakich szamponów używasz? Może zrezygnuj z silikonow i myj włosy szamponami dla dzieci (ja tak robię). DObry jest Babydream z Rossmana albo Alterra do cienkich włosów. Po nich mam puszyste włosy. Dobre jest też olejowanie, ja po oleju kokosowym mam wizualnie 2 razy grubsze i gęstsze włosy. Albo np: maseczki z zólta i nafty, one usztywniają włosy, tylko trzeba je dobrze nawilżyć potem. Może wejdź jeszcze na wizaz i poszukaj wątku "Cienkie włosy - aby były grubsze i gęsciejsze". Sama mam cienkie włosy i niestety - suszenie z głowa w dól, cudowne preparaty to pic na wodę..Teraz już nie narzekam na objętość odkąd odstawiłam silikony i dbam o ich dobry stan. Pozdrawiam

      Usuń
  5. jaki rozmiar sukieneczki?

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe fajna ta torebka ;p

    http://hahoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestes sliczna!
    Bardzo podoba mi sie twój :)
    Jakich szminek Chanel uzywasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W odcieniach zgaszonego różu. Ulubiona pomadka: Chanel ROUGE COCO - Magnolia Rose. Błyszczyk: Chanel Brillant Extreme Glossimer - 124 Venus. :-)

      Usuń
  8. jestem na tak.. sama się zastanawiam nad czymś kolorowym i transparentnym.. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu cudownie wyglądasz po prostu bajka:D Czy z tego sklepy nabyłaś coś jeszcze oprócz sukienki?? Zadowolona jesteś z niej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka jest naprawdę bardzo dobrej jakości i jest na tyle uniwersalna, że pasuje na wiele okazji - jestem zadowolona tym bardziej, że szukałam takiej luźnej, 'małej czarnej'.

      Usuń
    2. A nabyłaś coś jeszcze oprócz sukienki??

      Usuń
    3. Do torebki się nie mogę przekonać, ale w sukience wygadasz cudownie:) Mogę wiedzieć jaki rozmiar sukieneczki?? Pozdrawiam Małgonia

      Usuń
    4. Anonimowy - Nie.
      Małgonia - Rozmiar S, ale musiałam troszeczkę zwęzić u Krawcowej. ;-)

      Usuń
    5. czy to jest rozmiar 36?

      Usuń
    6. dziękuję bardzo za odpowiedz:) Małgonia

      Usuń
  10. a może post 'co jest w mojej torebce?' ? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna sukienka:)
    torebka stanowi ciekawy, mocny, ożywiający całość dodatek:)
    chyba skusze się na taką torebkę:) ciekawie wygląda no i uczy utrzymywania porządku (przynajmniej w torebce)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu w torebce jest ipod ? Wiesz może gdzie można go kupić ? Bo nigdzie nie moge własnie takiego znaleźć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Nie wiem gdzie można go kupić. Dostałam go od Brata w prezencie. ;-)

      Usuń
    2. chyba zbytnio nie szukałaś? chociażby na allegro możesz go znaleźć, to ipod nano.

      Usuń
    3. a jaki masz kolor ipoda? :)

      Usuń
  13. Aniu jak zwykle wyglądasz przepięknie:)Masz jakieś plany na wakacje, a może jakieś postanowienia?

    OdpowiedzUsuń
  14. ta torba bardzo fajnie kontrastuje się z czarno białym setem :)
    ślicznie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna ta torebka, ale kompletnie nie dla mnie. Źle bym się czuła z taką przeźroczystą, nawet gdyby w środku była kosmetyczka i dopiero w niej cały bałagan.
    Sukienka śliczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. taka torebka jest śliczna ale ja bym nosiła ją z taką dużą kosmetyczką w środku - aby nie było widać zawartości

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie! to wszystko łączy się w ogromną grację :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te torebki mi sie nie podobają, ale kwestia gustu. Za to sukienka cudna!! A na Oasap moja kolezanka zamawiała kiedyś i chwaliła sobie ten sklep.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię ten sklep. :-)

      Usuń
  19. no nie wiem czy komuś by się spodobał mój mały bałagan w torebce :D ale Twoja bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. the pics are amazing!!!;D
    you look awesome and your bag is georgeus!!!;D
    kisses!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie, taka torebka nie dla mnie :P ale wygląda dość ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu, może jakiś post o twoim koczku na głowie? Bardzo jestem ciekawa w jaki sposób go ukadasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była już taka notka, poszukaj sobie ;/

      Usuń
    2. Sam post był o pielęgnowaniu włosów:))

      Usuń
  23. jejku nie mogę się na Ciebie napatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu, a może zrobiłabyś kiedyś kilka zdjęć swojego pokoju. Może zaczerpnełabym jakieś pomysły. Jest szansa na taki post czy raczej nie:)?

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz jakieś swoje ulubione blogi o modzie lub urodzie? Jeśli tak to mogłabyś podać adres? Bardzo proszę o odpowiedź:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czy oprócz pindrzenia się i studiowania zajmujesz się czymś jeszcze ?? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz... Wydaje mi się, że trudno jest studiować medycynę, która nie należy do łatwych kierunków i poświęcic się pracy na tyle, aby się utrzymać z zarobionych pieniążków ;-)

      Usuń
    2. A czym, za wyjątkiem nauki i odpoczywania, oddawania się hobby, może zajmować się student drugiego roku? Nie przesadzajmy w krytyce. Są ludzie, którzy po 3 lata siedzą na warunkach albo nie pracują i uczą się zaocznie. Niektórzy ludzie mają już wakacje i mogą oddawać się przyjemnościom.

      Aniu, masz już wakacje? :) Mi zostały jeszcze 2 tyg. egzaminów.

      Diana

      Usuń
    3. Poza tym, chciałam dodać, że przeciętni studenci to jednak ludzie utrzymywani przez rodziców, którzy chcą inwestować w rozwój swoich dzieci. Często w tym celu zakładali polisy, odkładali. Trzeba jednak przyznać, że w biedniejszych rodzinach studiujące potomstwo to jeszcze rzadkość. I nie ma to związku z materialnym stanem danej rodziny [dzisiaj jest tyle możliwości, że zaplecze socjalne pokryje studia ubogiego maturzysty], a raczej z faktem, że w takich domach pęd do wiedzy jest odrobinę mniejszy. Wspominam gimnazjum właśnie tak, że niestety osoby najgorsze w nauce wywodziły się z biedniejszych domów. Co oczywiście nie jest regułą, bo czasem są wyjątki. Nie bądźmy jednak idealistami, to rzadkość.

      Dlaczego o tym piszę... Otóż zauważyłam, że pojawiło się na tym blogu grono hejterów, którzy lubią wytykać Ani, że nie pracuje i pozwala się utrzymywać rodzicom. Uwierzcie, że to bardzo typowy schemat życia na studiach: kucie i przyjemności. Ja studiuję filologię i ekonomię, dodatkowo mam bezpłatne [!] praktyki, które dają mi wiedzę. Gdyby nie utrzymywali mnie rodzice, nie mogłabym zdobywać doświadczenia, a bez tego nie znajdę pracy. Lepiej, żebym smażyła frytki niż mam brać pieniądze z domu? Moi rodzice nie są milionerami, ale minimum potrafią mi zapewnić, bo chcą tego i są za mnie odpowiedzialni. Bardzo mi przykro, że komuś dzieje się gorzej, ale niech nie wytyka innym, że się "pindrzy" zamiast harować w makdonaldzie.

      Usuń
    4. A czy Ty, oprócz pisania durnych komentarzy i puszczania bąków w krzesło siedząc przed komputerem, zajmujesz się czymś jeszcze ?

      Pięęękna sukienka Aniu :-)

      Usuń
    5. Błagam, nie napisała nic złego, czysta prawda. Skoro jest na medycynie to i tak dobrze, że ma czas na "odpindrzenie się".

      Usuń
    6. Ale podejrzewam, że komentarz Anonima odnosił się do pierwszego, który dotyczył pytania o pracę, a nie mojej odpowiedzi ;)

      Diana

      Usuń
  27. Domyślam się, że chodzi o pracę. Nie, nie pracuję.

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześlicznie wyglądasz Aniu ;-) Strój bardzo klasyczny, prosty, ale pełen uroku i wdzięku.

    Mam pytanie zupełnie z innej beczki- mogłabyś napisać model zegarka, który zaprezentowałaś Nam we wcześniejszych postach? Nigdzie nie mogę znaleźć ;-/
    Byłabym wdzięczna.

    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. kibicka, czy raczej omijasz Euro?:D

    OdpowiedzUsuń
  30. rdzo fajna torebka. Ja niestety jestem torebkową bałaganiarą ;)
    P.S. Masz piękne włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  31. a jak egzaminy?:)
    elwira

    OdpowiedzUsuń
  32. jak robisz tego koczka ? :)

    OdpowiedzUsuń
  33. W zawartości Twojej torebki widzę że masz jakąś książkę, można wiedzieć tytuł?? Godna polecenia?

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowna torebka,genialnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  35. spadłaś mi z nieba:)!szukam takiej od dawna,
    jeszcze nie zamawiałam z tego sklepu i mam odnoście tej kwesti kilka pytań:
    1.płaciłaś przez Paypal?
    2.czy rzeczywiście czeka się te 6-14 dni czy dłużej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najkrócej czekałam 7 dni roboczych na przesyłkę, a najdłużej 10. ;-)

      Usuń
  36. o kurcze miodzio torebka!:D powiedz mi, wytrzymała jest?:D

    OdpowiedzUsuń
  37. Swietna jest ta torebka! Pasują Ci te okulary ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Torebka rzeczywiście świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Trochę się bałam, patrząc na tytuł posta, że zaraz zobaczę kolejną reklamówkę (!) kosztującą jakieś 400zł - uff. ;) Torebka bardzo mi się podoba, nowoczesna, fajny kolor... Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Torebka jest bardzo ładna ale niestety na mój bałagan się nie nadaje :D Świetna stylizacja :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. wszystko widać, dla kieszonkowców łatwa zdobycz...a po drugie to chyba tutaj chcesz się bardziej pochwalić oryginalnymi kosmetykami, całym swoim sprzętem, trzeba było wyciągnąć kasę na wierzch lub kup sobie taki portfel od razu :/ ja wcześniej Twoje zdobycze mi się podobamy, tak tutaj przesada...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się.

      Klaudia.

      Usuń
    2. To znaczy tak, jeśli chodzi o samą torebkę to rzeczywiście, wydaje mi się, że umieszanie na widoku drogich firmowych kosmetyków i ipod'a jest ryzykowne- pokusa dla złodzieja, ale jeżeli Ani to nie przeszkadza to OK. Torebka prześliczna. Ale ja na miejscu Ani nie umieszczałabym na widoku takich 'skarbów' ;) i to nie chodzi o chwalenie się, tylko o bezpieczeństwo. Każdy posiada inne kosmetyki i inny sprzęt, a to, że komuś się to nie podoba to jego sprawa, jak zwykle ludzka zazdrość. Podsumowując, torebka baaaaardzo mi się spodobała :) kolor rewelacyjny :) tyle, że po prostu ograniczyłabym się do wystawiania cennych rzeczy :)

      Aniu, życzę miłego dnia w ten upalny dzień :))))

      Lena

      Usuń
    3. Wydaje mi się, że Ania zrobiła to raczej do zdjęć, żeby lepiej wydobyć urok torebki, natomiast nosząc torebkę "na co dzień" robi tak jak pisała - korzysta z kosmetyczki, albo innego "pokrowca". Zwróćcie uwagę, że bardzo rozważna z niej dziewczyna, więc raczej nie biega po mieście z telefonem i innymi cennymi sprzętami na widoku ;)
      Pozdrawiam,
      Agnieszka

      Usuń
  42. Po prostu extra wyglądasz, nie mogę się napatrzeć na Ciebie, na tą sukienkę:)
    A chciała bym Ci podsunąć mały pomysł. Ponieważ wiemy że niemasz dużo aktualnie czasu, to może zrobiła byś sobie codziennie jedno zdjęcie i tak powiedzmy przez 4-5 dni a potem zrobiła post z różnymi stylizacjami:) Co Ty na to? Pozdrawiam cieplutko Aneczka

    OdpowiedzUsuń
  43. Mi się podobają bardziej takie, które już mają wszytą saszetkę na wszystkie rzeczy i zupełnie nic nie widać :) Jak znajdę jakąś, też sobie kupię w nagrodę po zdanej sesji, tylko może zieloną lub żółtą - to takie letnie kolory :)

    Co to za książka? :)

    E.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta również ma wszytą saszetkę, ale jest ona zbyt mała by pomieścić w niej wszystko.
      Książka medyczna. ;-)

      Usuń
  44. A jak z materiałem tej sukienki? Nadaje się na bardziej oficjalne okazje?
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. nie wzięłabym ze sobą takiej torebki nigdy ;/ pokusa dla złodziei

    OdpowiedzUsuń
  46. Aniu, gdzie kupiłaś kostium w groszki, którego zdjęcie opublikowałaś na facebooku?

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetna jest ta torebka:) I kolor i łańcuszek nadają jej fajnego charakteru:) No i sukienka tez piekna, w szczególności, że uwielbiam biało-czarne zestawienia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. W upalne dni, wszystkie kosmetyki będą pływały w takiej torebce...nie mówiąc, o tym,że ona sama się nagrzeje. Sukienka śliczna,buty OK, torebka jak dla mnie tandetna i bez "smaku", za to chętnie kupiłabym kosmetyczkę w takim stylu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  49. Zawsze twoim marzeniem było zostać lekarzem? Jak uczyłaś się w liceum?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W gimnazjum już wiedziałam, że chcę zostać lekarzem. ;-)

      Usuń
    2. A na jakim profilu byłaś w liceum? Na biol-chem?:)

      Usuń
    3. Mowiłaś, że jesteś z mniejszego miasta, to tak jak ja. Żeby się dostać na Twój kierunek chodziłaś do liceum w większym mieście?
      Pozdrawiam, Dorota

      Usuń
    4. No chyba skoro już w gimnazjum wiedziała, że chce być lekarzem, to chyba na humanistyczny profil nie poszła ;) Pewnie na biol-chem

      Usuń
    5. No jak Ania chciała zostać lekarzem, to wyobraź sobie, że istnieje taki profil biol-chem-fiz, który jest potocznie nazywany "medycznym" ;-)
      Żeby dostać się na medycynę, oprócz matury z biologii i chemii bardzo często biorą pod uwagę (chociaż nie zawsze) maturę z fizyki albo matematyki ;-)

      Usuń
  50. Aniu, a będzię w ogóle Twoja stylizacja weselna ? Karola

    OdpowiedzUsuń
  51. fajna ta torba, ale jaka ty jesteś śliczna, a w tym koku jak Ci ładnie. No i oczywiście razem z sukienką tworzysz piękny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  52. W tak ciepłe dni jak dzisiaj co ubierasz na uczelnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez się chętnie dołączę do tego pytania:) Ania

      Usuń
    2. o właśnie może wstawiła byś jedno zdjątko chociaż na FB jak byłaś dzisiaj ubrana w taki upał?

      Usuń
    3. Aniu odpowiesz na nasze pytanko albo pokażesz?

      Usuń
  53. Aniu mam do ciebie pytanie z trochę innej beczki? W jakich językach umiesz mówić?

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co Cię to obchodzi !!!

      Usuń
    2. ???? Nie widzę nic złego w moim pytaniu, żebyś musiała się tutaj tak bulwersować????

      Pozdrawiam serdecznie:):):)

      Usuń
  54. angielski, niemiecki, francuski. Coś jeszcze ?? :)

    pozdrawiam, Bodygard Ani

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny...jesteście niemozliwe. :-))

      Usuń
  55. Ślicznie mogła bym patrzeć na ciebie codzinnie:) Ci co z Tobą chodzą na uczelnie mają szczęście że mogą Cię widziec na codzień, zazdroszę:) A może dasz sie namówić na stylizację dzisiaj też albo z nowościami:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha. ;-)
      Post ze stylizacją jutro lub w środę.

      Usuń
    2. Mam nadzieje że jutro :D i czekam z niecierpliwością:) Miłej nocki:)

      Usuń
  56. Aniu! Czy u ciebie też jest tak upalnie? U mnie było dzisiaj 32C. Kompletnie nie wiem co ubierać do szkoły.....

    OdpowiedzUsuń
  57. Jakoś nie przekonują mnie przeźroczyste torebeczki, pewnie dlatego że miałabym wrażenie że ludzie "grzebią mi wzrokiem" w torebce:)) piękna sukienka:)A.

    OdpowiedzUsuń
  58. swietny blog! stylizacja piekna <3 bardzo kobieca. bede zagladac tu czesciej i obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  59. Aniu, mogłabyś polecić Nam jakieś książki godne przeczytania?

    OdpowiedzUsuń
  60. Torebka jest świetna mam tego typu z River Island i teraz jest u mnie nr 1.
    Ja osobiście mam w torebce porządek, ale dobra rada dla tych które "nie lubią go miec" wystarczy włożyc do takiej torebki apaszkę i do środka swoje drobiazgi
    i to może byc dobre rozwiązanie.
    Sukienka Aniu jest czarująca taka prosta, a zarazem bardzo kobieca.

    OdpowiedzUsuń
  61. Aniu, powiesz mi jaki konkretnie kierunek na medycynie studiujesz?;-)
    jestem bardzo ciekawa..:)
    lubię ludzi, którzy kształcą się, aby pomagać innym w powrocie do zdrowia ;-)
    też studiuję oddzielną gałązkę medycyny, stąd ta ciekawość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kierunek lekarski. :-)

      Usuń
    2. nie ma "kierunków na medycynie". jest medycyna ogólna- 6 lat, potem ork stażu i specjalizacja- wtedy można to nazwać "kierunkiem':)

      Usuń
    3. Niektórzy studiując ratownictwo medyczne itp. mówią, że studiują medycynę. Myślę, że stąd to pytanie. :-)

      Usuń
    4. to może, jaką planujesz specjalizację? ;-)

      Usuń
    5. ratownictwo a medycyna hahaha brak porownania ;p

      Usuń
    6. Medycyna to też stomatologia ;) Jest kierunek lekarski i kierunek lekarsko-stomatologiczny. Chociaż niektórzy twierdzą, że dentysta to nie lekarz ;)

      Aga

      Usuń
    7. generalnie medycyna dzieli się na stomę i ogólną, pewnie stąd powyższe zapytanie :)

      Usuń
    8. Większość osób mówiąc "studiuję medycynę" ma na myśli: "studiuję na kierunku lekarskim", ale tak naprawdę wszystkie kierunki: lekarski, farma, położnictwo, ratownictwo, analityka itp. studiują medycynę, bo medycyna to nie kierunek, a gałąź nauki:P
      Tak nas kiedyś uświadomił gość od łaciny, któremu kiedyś na stwierdzenie "Wy, studenci medycyny(...)" odpowiedzieliśmy, że jesteśmy z analityki:)

      Usuń
    9. zazdroszczę :) sama chciałam studiować medycynę, ale niestety się nie dostałam :( ale pomarzyć zawsze można..

      musiałam zadowolić się fizjoterapią :(

      Usuń
    10. Póki co w naszym kraju dentysta to jeszcze lekarz (tytuł lekarz dentysta), ale wszystko dąży do tego, żeby to zmienić i zrobić jak na zachodzie - po prostu dentysta.
      A medycyna to bardzo szerokie pojęcie i uczy się jej każdy, kto studiuje na Akademii Medycznej lub Uniwersytecie Medycznym. Nazwa mówi sama przez siebie :)

      Usuń
    11. a ja studiuje medycyne weterynaryjna:) ktora nie jest na akademii medycznej:) pozdrawiam

      Usuń
  62. Prosimy dzisiaj o nowy post bo ja już nie mam pomysłu co na siebie wkładać w takie upalne dni:( Gosiaczek:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Aniu pokaż w czym poszłaś na wesele brata, jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  64. kiedy będzie rozwiązanie konkursu nivea? :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetny sposób dla kieszonkowców. Co do furli mam Candy Bag ale czarną, nietransparentną i za nim nie chwaliłabym się przechodnią co mam w torebce, jaki model telefonu czy kasy w portfelu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kup transparentną i pochwal się, że masz słownik?

      Usuń
    2. Oj, ale Cię zazdrość zżera ;-) i wcale nie chodzi mi o tą torebkę, tylko o samą Anię- to, że jest śliczna, ma styl i kasę, do której za przeproszeniem- 'gówno Ci do tego'.

      N.

      Usuń
    3. Ohoho, poszłyście ostro

      Usuń
    4. Do N. Zazdrość wg. Ciebie jest brzydką cechą...a czym nazwać swoje ostatnie zdanie?

      Usuń
    5. Wiem, że może troszkę... no okej bardzo przesadziłam z tym ostatnim zdaniem, ale krew Mnie zalewa kiedy wciąż praktycznie pod każdym postem Ani, jest wielkie oburzenie na temat tego, że jest bogata. Wytykanie jej niemal za każdym razem, że ma 'drogie kosmetyki', 'drogi sprzęt', 'drogie ciuchy'. Powiedz Mi co ludzi to obchodzi ?? Czy aż tak bardzo muszą się wtrącać w życie innych ?? Ja tylko chciałam ustosunkować się do tego ostatniego zdania. I już zostawmy to w spokoju, ponieważ myślę, że Ania nie życzy sobie żadnych konwersacji na ten temat.

      N.

      Usuń
    6. a mnie bawią takie komentarze. Komentarz 'anies' nie zawiera w sobie nic oburzającego ani złego, autorce bloga także to nie przeszkadza (jakby tak było moderowałaby komentarze i dodawała tylko te Wasze czyli ślicznie, kocham Cię, jesteś wspaniała, najpiękniejsza, etc xd ), każdy ma swoje zdanie a takie "bronienie Ani" jak Ty to robisz N. to hmm... brak słów i podchodzi to pod fascynację :)

      Usuń
  66. powinnaś zrobić osobny post pod którym czytelnicy mogliby zadawać Ci pytania i później odpowiedzieć na nie bo ciągle przewijają się te same pyt. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram:) To świetny pomysł! Ale Ania pewnie się nie zgodzi:(

      Usuń
  67. Torebkę kupiłaś czy to prezent? :)

    Hela

    OdpowiedzUsuń
  68. Jesteś Moją inspiracją ;** Uwielbiam kiedy pokazujesz posty ze stylizacją :)))))
    Zawsze podpatruję co tam ciekawego zakupiłaś i jeżeli nie masz Mi tego za złe, niekiedy kupuję takie same ciuchy jakie Ty Aniu posiadasz. Bardzo podoba Mi się w Tobie Twoja KLASA, ELEGANCJA, SZLACHETNOŚĆ, NATURALNOŚĆ. Jesteś po prostu IDEALNA. Prowadzisz bloga z pasją, ale co niestety zauważyłam, inne dziewczyny wręcz przeciwnie. Mam nadzieję, że pozostaniesz tutaj z Nami jak najdłużej :)))))

    Pozdrawiam gorąco, Alicja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, Ania to miła odmiana pośród wulgarnych, epatujących seksem lasencji, których dzisiaj na pęczki.
      Elegancja, subtelnosc i klasa - czemu tego dzisiaj brakuje wiekszosci kobietom?
      A w sumie odpowiedź jest dośc prosta, wystarczy włączyć telewizję heh

      Usuń
    2. Alicjo, cenisz elegancję ale nieeleganckie jest pisanie o sobie z wielkiej litery.To niepotrzebna maniera, która jest po prostu źle odbierana, ponieważ do takie podkreślenie świadczy o megalomanii. Kiedy piszesz o kimś z dużej litery okazujesz w ten sposób drugiej osobie szacunek dlatego nie rozumiem dlaczego o sobie piszesz w taki sam sposób.

      Basia.

      Usuń
    3. Bo się szanuje! ;)

      Usuń
    4. otóż to klasa sama w sobie. to czego brakuje większości dziewczyn.. emanuje z nich tylko chamstwo, wulgaryzmy, brak klasy poprzez ubieranie się, a może nawet nieubieranie..

      mi Anna odpowiada ;-). ma styl i klasę.

      Usuń
  69. Torebka jak torebka, ale cala stylizacja jest swietna. Prawdziwa z Ciebie Audrey Hepburn :)

    OdpowiedzUsuń
  70. DIOR DIOR DIOR BRONZER chce miec:) a Ty jaki masz NR tego kosmetyku???=]

    OdpowiedzUsuń
  71. DIOR DIOR DIOR Aniu napisz proszę MALWI

    OdpowiedzUsuń
  72. torebka cudowna!!!!


    +obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Będzie dzisiaj nowy post? Miałam nadzieje że wczoraj się pojawi:( Już się doczekać nie mogę:D

    OdpowiedzUsuń
  74. Hej, na Twoim blogu jestem pierwszy raz. Jesteś idealna. Patrzę na Ciebie z przyjemnością :)

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  75. Teraz takie torebki są najlepsze. Kolory są wprost wszystkie. Jedynie porządek musi w nich być ;)
    pozdrawiam! i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  76. Aniu czy sukienkę zwężałaś na całej długości i masz kieszenie w niej po jej zwężeniu?? Bardzo proszę o odpowiedz i cieplutko pozdrawiam Viki

    OdpowiedzUsuń
  77. torebka i kok :)
    boskie!

    http://blogwbutach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. i obiecanego postu nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, nie wyrobiłam się.

      Usuń
    2. Aniu a kiedy zobaczymy nowy post? Tęsknimy:(

      Usuń
  79. Zobaczyłam Twoje zdjęcia i przepadłam! Kupiłam tę sukienkę od razu! (myślałam jeszcze o czerwonej). Podany skład nie powala na kolana, ale ufam Twoim komentarzom powyżej, że jakość jest zadowalająca :) oby, bo sukienka piękna i naprawdę nie chciałabym jej oddawać :) Noszę rozmiar 34 (i niestety czasem i tak idę zwęzić moje ubrania mimo podanego '34'), dlatego w tym przypadku na pewno też tak będzie. Napisz proszę czy zaszyłaś kieszenie? Nie lubię ich przy sukienkach, więc raczej ze swoją tak zrobię... tylko czy nie straci fason? Jak z Twoją?

    Anniq

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem ciekawa odpowiedzi, chyba 4 komentarze wcześniej się pytałam Ani jak zwężała sukieneczkę bo też mam zamiar sobie ja zamówić:D Viki

      Usuń
    2. Tak, zaszyłam kieszenie. Nie straciła fasonu, ponieważ zwęziłam ją na całości. ;-)

      Usuń
  80. A mi jak najbardziej podoba się ta torebeczka:):)

    OdpowiedzUsuń
  81. Gdzie jesteś:(

    OdpowiedzUsuń
  82. Anno, czy mogłabyś wstawić sukienki z wesela? Jestem na etapie poszukiwań i mam okropny mętlik w głowie.

    OdpowiedzUsuń
  83. Aniu napisałam Ci dawno temu e-maila i nie mam odpowiedzi:( Kasia

    OdpowiedzUsuń
  84. Czy oprócz bucików które wczoraj pokazałaś na FB zakupiłaś coś może sobie jeszcze??

    OdpowiedzUsuń
  85. jakich kosmetyków używasz do makijażu?

    OdpowiedzUsuń
  86. Fashionable bag for fashionable girls....

    http://anastasiya-pinkcat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Ślicznie wyglądasz ,bardzo fajny zestaw :)
    Torba niezwykle ciekaw ,świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  88. Aniu...czyżby Mi się wydawało... na palcu masz pierścionek zaręczynowy ?? :-))))

    Stylizacja jak zwykle bossska :D

    OdpowiedzUsuń
  89. Aniu czy jest szansa dzisiaj na post ze stylizacją?

    Pozdrawiam serdecznie Ania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Ania wyjechala na pare dni:(

      Usuń
    2. :(:(:(:(:(

      Usuń
    3. Anka pojechała na mazury ???? To my się o nią martwimy, a ta się relaksuje. Ona to ma dopiero niezłe rarytasy :D

      Usuń
    4. Góry na Mazurach? ;>

      Usuń
  90. Jak zawsze perfekcyjnie, zaglądam na tego bloga już ok. roku ale dopiero teraz sama zdecydowałam się założyć własnego tak więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Nie zdecydowałabym się na taką torebkę, ale twoja ma świetny kolor! ;d

    ~Obserwuję;)
    http://redpayphone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Nie jestem z takich osób co wszystko hejtują, ale tak na pewno kosmetyki w torebce ułożyły się tak, żeby było widać markę...

    Rozumiem pokazywać stylizację ale nie trzeba wszędzie pokazywać jakim się to jest bogatym może warto pokazać coś od siebie jakiś inny sposób przekazu...

    Tyle ode mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie jestem zazdrosna i nie piszę jakiś głupich komentarzy. Uważam, że jeśli tylko chcesz, to masz prawo kupować sobie kosmetyki z wyższej półki i chętnie zobaczyłabym notkę ze zdjęciami, jak się nimi malujesz. Może kupiłabym jeden polecony kosmetyk. Ale układanie w przezroczystej torebce wszystkich swoich gadżetów i kosmetyków, tak, żeby było widać logo (albo wstawianie zdjęcia na fejsa, żeby tylko było widać firmę) troszkę mi pachnie nowobogackim lansem i jestem niemile zaskoczona. Myślę, że nie tylko ja, ale i inne czytelniczki, które wychwalały u Ciebie klasę, elegancję i szlachetność (chyba, że nie znają znaczenia tych słów)

      Usuń
    2. Jeju ma to pokazuje. Anka ma zupełnie inne życie niż my i nie należy się z nią porównywac. Jest szczęśliwia i to widac. Tak naprawdę, co jest wzruszające, ale to rodzicie zapewnili jej w 100 % godziwe życie.

      Usuń
    3. Nie trzeba by bogatym, żeby być szczęśliwym ;-)
      Zgadzam się z moją poprzedniczką, że to rodzice zapewnili Ani godziwe życie, ale jest wiele osób, które całymi dniami pracują i nie mają chociażby w połowie tego, co ma Ania. Robią to, bo sprawia im to przyjemność, a praca nadaje sens ich życiu.
      Ale wracając do tematu, ja również nie należę do ludzi zazdrosnych, ani zawistych, ale podzielam zdanie moich koleżanek- jest to raczej chwalenie i obnoszenie się ze strony Ani- swoim dobytkiem i statusem majątkowym, a to raczej nie idzie w parze ze "szlachetnością" czy "klasą" ;-)

      Usuń
    4. Jej chłopak też jest nadziany- także, się dobrali :D :D

      Usuń
    5. Nie znam Anki, ale znam jej chlopaka - Krzyska. To, że Anka przesiaduje w Krakowie niech Was nie dziwi - Krzyśkowi rodzice kupili tam mieszkanie ( domyślacie się pewnie, że nie jakaś kawalerka na byle jakim osiedlu...tylko apartament zeby mógł się lansować) OT TAK, żeby miał na weekendowe wypady. poza tym markowy znaczek na każdym z jego ciuchów...koszule armaniego, spodnie zwykle TH...to jest tak żenujące, że aż przykre. Zamiast kupować spodnie za 900 zł można kupić za 90, a resztę oddac naprawdę biednym i potrzebującym...a nie szastają oboje kasą na lewo i prawo a dzieci w afryce nie mają co jeść. dobrali się, nie ma to tamto. Nie zdziwilabym się jakby rodzice już zaczęli budować im kliniki, no bo po co mają się dorabiać sami skoro mogą dostać wszystko na tacy? to nie jest szczęście to jest przykre do bólu, ze nigdy nie docenią wartosci pieniędzy. dziękuję i do widzenia.

      Usuń
  93. what a great outfit!!!! loove this bag so much!

    OdpowiedzUsuń
  94. Torba bardzo przypadła mi do gustu! Jest wakacyjna, świeża, taka pozytywna!

    OdpowiedzUsuń
  95. Aniu kiedy nowy post?

    OdpowiedzUsuń
  96. Aniu a nowego postu nie możesz nam pokazac jak jestes w górach? Wyniki konkursu ogłosiląś:(

    OdpowiedzUsuń
  97. Aniu ja rozumiem, że prowadzenie bloga NIE jest Twoim jedynym poważnym obowiązkiem w życiu i po wyczerpujących egzaminach, masz prawo wyjechać na kilka dni po to by odpocząć, zrelaksować się, ale troszkę Mi przykro, że nie dałaś Nam żadnej wiadomosci, że Cię nie będzie i co za tym idzie brak dodawanych postow na blogu. Jezeli jest to Twoja pasja i szanujesz Nas- komentujacych to powinnas dać znać. Ale w koncu to jest Twój blog i Ty o wszystkim decydujesz :-)

    Miłego wypoczynku w Zakopanym :-)))))

    E.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog to zabawa, a nie zobowiązanie. Dziwny komentarz "Nie dałaś nam znać". Stanowimy jakieś koło czytelników bloga i tylko tym żyjemy?

      Usuń
    2. Oczywiście, że jest to zabawa, ale zobowiązanie również, np. wobec firm, z którymi Ania współpracuje·

      Myślę, że trochę niechcący Ania lekceważy nas - czytelników. Nie chodzi o to , że wszyscy tylko tym żyjemy i żeby spowiadać się nam ze wszystkiego, ale krótka notka w stylu "nie ma mnie i kolejny post pojawi się za x dni" byłaby mile widziana. Oszczędzilibyśmy sobie fatygi. W końcu wierni czytelnicy też tracą swój czas wchodząc na blog i wypatrując kolejnego wpisu, którego nie ma i nie ma ...

      Jestem wierną czytelniczką kilku blogów i niestety Ani blog najsłabiej wypada w mojej ocenie pod względem częstotliwości wpisów (pomimo całego uroku Ani). Wchodząc na blog Ani właściwie z góry zakładam "pewnie nic nowego", podczas gdy wchodząc na inne blogi jestem pewna, że zobaczę jakąś fajną stylizację lub przeczytam ciekawy wpis. Chyba stąd biorą się te komentarze (np. opinia E.)

      Nie chcę, by brzmiało to jak zarzut, bardziej jak sugestia.
      Pamiętajmy, że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia :)

      Życzę nam wszystkim cierpliwości :)

      AR

      Usuń
  98. Anka gdzie jesteś ? Kiedy możemy spodziewac się kolejnej stylizacji ?? ;-)

    Kornelia

    OdpowiedzUsuń
  99. A może dasz się namówić po powrocie na mały post ze zdjęciami z różnymi stylizacjami z wyjazdu w góry aktualnego? Pozdrawiam Anna

    OdpowiedzUsuń
  100. Czy możemy się w ogóle spodziewać nowego postu w tym tygodniu?

    Serdecznie pozdrawiam Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  101. jestem wielka fanka takich przezroczystych torebek. sama jestem posiadaczka jednej i musze przyznac ze najwieksza jej zaleta jest fakt ze w wiadomych wzgledow jestem wmuszona do utrzymawania w niej porzadku :P

    www.alefazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  102. Tego typu torebki bardzo mi się podobają, ale nie wiem jak przyzwyczaiłabym się do tego, że wszyscy widzą co mam w środku:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)