czwartek, 14 czerwca 2012

SUMMER IN THE CITY

Prosta sukienka wykonana z kremowej koronki to niekwestionowana, miejska elegancja w letnim wydaniu. Jest świetnym rozwiązaniem podczas upalnych dni, gdy mimo wysokiej temperatury i dusznego powietrza chcemy wyglądać stylowo i z klasą. Myślę, że każda Kobieta taką sukienkę powinna posiadać -skromną z półokrągłym kołnierzykiem i rękawem 3/4, ponieważ latem rządzi minimalizm.








sukienka - sheinside.com, torebka - oasap.com, okulary - RayBan, bransoletka - Lilou, baletki - no name

136 komentarzy:

  1. Po prostu przepięknie wyglądasz! I jakie cudowne, duże zdjęcia!
    pozdrawiam serdecznie Aniu:*
    edyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka jest boska!!! Która z nas nie uwielbia koronek? ;-)

      Zapraszam do siebie, mnóstwo okazji na wakacyjne przeloty!

      Usuń
  2. Mogłabyś być modelką :) Pozazdrościć takiej urody ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie. I fryzura i sukienka i buciki i torebka :) Wszystko EXTRA !

    OdpowiedzUsuń
  4. a twojemu chłopakowi nie jest z Tobą za słodko? Bo jesteś śliczna, ba słodka jak cukierek! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziękuję! :-) Myślę, że trzeba o to zapytać Jego, ale do tej pory nie skarżył się na mdłości, więc chyba jest OK. ;-)

      Usuń
  5. kto Ci zrobuł zdjęcia? są świetne! fotograf ma talent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedawno odkryłam twój blog i jestem nim zachwycona ;-)
    Podziwiam Twoją urodę i pomysłowe stylizacje :-)
    Tak, jak Ty również jestem pochłonięta przygotowaniami do sesji :-(

    Przesyłam buźki ! ;*

    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie trzymam kciuku za wszystkie egzaminy. :-)

      Usuń
  7. Piękna sukienka :) Myślałam o takiej, ale nic ciekawego nei znalazłam jeszcze. Za to udało mi się dzisiaj kupić na wyprzedaży w H&M piękną białą sukienkę w stylu Marylin Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty fotky jsou úžasný))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu mówisz w jakimś innym niż angielski języku??

      Usuń
    2. O ile pamiętam, to po rosyjsku. :)

      Usuń
    3. Raczej po czesku:)

      Usuń
  9. Wolałabym wersję bez rękawka.
    A Ty jak zwykle wyglądasz przepięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest przepiękna, ślicznie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie klasyczne stylizacje, przepięknie wyglądasz w tej koronkowej kreacji, bezowa torebka to był strzał w dziesiątkę:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcie na tle fotanny


    BLOGERKI zachęcam do odbioru KUPONY NA taŃSZE kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  13. pozazdrościć takiej pogody, u mnie cały czas leje i nie mam siły ubierać się już jesiennie. czekam na lato w moim mieście, w końcu jest czerwiec!!! ;) Sukienka rewelacyjna, sama na taką poluję, ale bez rękawków- myślę że będzie równie elegancka. Pozdrawiam! Karolina

    OdpowiedzUsuń
  14. jak zawsze czuć elegancję, uwielbiam Twoje stylizacje :-)


    boldbra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, a nie obcierają Cię takie baletki założone na gołą stopę? Ja niestety nie mogę praktycznie żadnych pantofli zakładać bez rajstop;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna sukienka a fryzura niesamowita ;)) powiesz w skrócie jak ja wykonać?

    OdpowiedzUsuń
  17. fantastycznie jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  18. mi się podobają butki! Gdzie kupiłaś sa piękne. Super super super butki chce takie hahaha a kiedy Aniu robisz porządek w swojej szafie gdzieś czytałam ze wystawiasz rzecz na allegro prawda?

    OdpowiedzUsuń
  19. jesteś idealna, figura włosy i ta sukienka z torebeczka - jejkuuu nie mogę wyjść z zachwytu!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ty to zawsze wyglądasz pięknie! No i Gratulacje dla Twojego ukochanego za wyjątkowe i piękne zdjęcia! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  21. jaki kochana masz lakier na paznokciach u stóp???
    rewelacyjnie się prezentujesz,klasa,szyk,elegancja etc
    shineeee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. essence nude glam. 07 - cafe ole.
      Kosztuje ok 6 zł i jest naprawdę rewelacyjny! ;-)

      Usuń
  22. Przejrzałam całego Twojego bloga już kilka razy. Jestem zachwycona :), masz wspaniałe wyczucie stylu, jesteś naturalna i na luzie, a do tego taka piękna.
    Widzę, że dostajesz mnóstwo takich komentarzy, ale wciąż, gdybyś chciała kiedyś odwiedzić mojego bloga, to bardzo bym się ucieszyła.

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Trzecie zdjęcie prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  24. No a buty jakiej firmy są? EKSTRA wyglądają niby takie proste a tak pięknie AGA

    OdpowiedzUsuń
  25. ładnemu we wszystkim ładnie :) sukienka jest prze śliczna, dziewczęca, zwiewna, w sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu jak zwykle wyglądasz przepięknie!:)Pytałam o to w poprzednim poście ale nie odpisałaś więc postanawiam spróbować ponownie: Czy coś zmieniło się w pielęgnacji twoich włosów? Jakich obecnie używasz produktów? Czy te ampułki joanna rzepa dają jakieś efekty.Jakie są twoje ulubione maski domowej roboty? Bardzo proszę o odpowiedź

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  27. A pokażesz nam sukienkę w , której byłaś na weselu brata?

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaką Ty masz urodę, taką delikatną, jesteś prześliczna :) a sukieneczka cudowna, marzy mi się taka ale nie mogę znaleźć w swoim rozmiarze :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Sukienka, must have tego lata ;D świetnie wyglądasz :)
    spoon-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. piękna sukienka i śliczne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny zestaw. Letni, kobiecy, delikatny. Bardzo Ci ładnie w tej fryzurze.
    A co to za miasto?

    Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz obłędnie:D Czy taka sukienkę zakładasz też na uczelnie?

    OdpowiedzUsuń
  33. buty chyba trochę za małe.

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny zestaw w stylu lat 60.! Masz imponującą fryzurę. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyglądasz jak landryneczka :) jesteś taka słodka, kobieca, drobniutka i piekielnie sexsowna :) Aniu, ja wiem, że szanujesz prywatność swoich bliskich, ale pokazałabyś Nam swojego Chłopaka? :) tylko jedno zdjęcie :) ale i Ja uszanuję to, jeśli się nie zgodzisz :)

    Pozdrawiam :) Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy nie boję się pokazywać takiego Idealnego Chłopaka całemu światu. ;-)

      Usuń
    2. Haha :)))) Oj nie bój się, przecież go nie zjemy ;d ale najpierw zapytaj Jego o zgodę, czy chce :)

      Usuń
  36. sukienka śliczna!!! buty są białe??? Ja jeszcze nie mogę się przekonać do białych butów. Pozdrawiam serdecznie!!!

    http://my-highlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Aniu bardzo pasuje do Ciebie taki kobiecy minimalizm :)

    Buziak ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. Aniu znowu jakaś nowość:) A nabyłaś już może haremki?? M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znalazłam jeszcze takich, w których wyglądałabym dobrze. :-/

      Usuń
  39. Aniu, a co ze stylizacją weselną?

    OdpowiedzUsuń
  40. pieknie wygladasz:)
    obserwuje i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  41. pieknie wygladasz:)

    obserwuje i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Minimalistyczna sukienka jest zawsze w modzie. Bardzo podoba mi się Twoja torebka. Cały zestaw jest naprawdę świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Podobną sukienkę ma moja przyjaciółka na aukcji: http://allegro.pl/sukienka-koronka-blogerska-lauren-conrad-wesele-i2416423498.html
    Jeśli ktoś byłby zainteresowany, będzie idealna na rozmiar 36

    OdpowiedzUsuń
  44. Kiedy bedzie notka 'new in' ? :-)
    Czekaam i Pozdrawiam Cie Aniu ;-)
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  45. Beautiful pictures...gorgeous dress!

    hugs
    Andy
    The Black Label

    OdpowiedzUsuń
  46. Jesteś prześliczna! Dziś odkryłam Twój blog i dodaje do ulubionych.. Chciałam się zapytać ile masz wzrostu? :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Aniu, proszę napisz nam czy zobaczymy kreację weselną czy nie, bo wszyscy pytają, a tutaj cisza... Ja uszanuję Twoją prywatność, jeśli się nie zgodzisz, ale dużo razy o niej wspominałaś, więc myślę że mogłabyś nam pokazać jak wtedy wyglądałaś. Mnie szczególnie zależy bo w sierpniu mam wesele kuzynki i nie mam bladego pojęcia w co się ubrać.. Pozdrawiam Cię serdecznie!! :-) Karolina.

    OdpowiedzUsuń
  48. Pięknie wyglądasz, sukienka jest świetna a torebkę najchętniej bym Ci ukradła hihi:) A.

    OdpowiedzUsuń
  49. Uroczo wygladasz!Sukienka jest sliczna!
    Pozdrawiam!
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Aniu Twoje posty, stylizacje są świetne, na każdy wpis czekam z utęsknieniem i codziennie zaglądam Tu i sprawdzam czy coś nowego przybyło:) Daj się namówić żeby posty pojawiały się chociaż 2 razy w tygodniu bardzo prosimy, na każdy wpis tak bardzo czekamy:( Pozdrawiam Anna

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczna stylizacja :)..cudeńko :)..i ty taka piękna :)...

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczna z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękny zestaw, bardzo kobiecy i delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  54. Aniu prześlicznie wyglądasz !!!! :) Ja kocham tego typu sukienki :) właśnie takie proste, kremowe- idealne na lato :) I chyba sobię taką zakupię ;) Ja noszę rozmiar XS/S. Aniu a Ty jaki rozmiar wybrałaś?

    Z góry dziękuję za odpowiedź ;)

    Lena

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękna sukienka ;o zapraszam do siebie http://everythingandnothig.blogspot.com/ i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Podpisuję się pod powyższymi komentarzami- śliczna sukieneczka, w stylu słodkich i kobiecych lat 60- tych, bardzo pasuje do Twojego mega koka:-)))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  57. Wybielasz czymś zęby?

    OdpowiedzUsuń
  58. to by był zajefajny=] z weselicha post droga koleżanko. Pewnie masz zdjęcia które możesz pokazać - jak wyglądałaś, masz głowę pełną pomysłów wiec na pewno sie wyróżniałaś i wyglądałaś ślicznie, wiec pokaz nam tu=] Zdjęcie przy fontannie super! I pewnie super fotograf. Pozdrawiam i czekam na następny :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dostaliśmy jeszcze zdjęć od Fotografa. ;-)

      Usuń
  59. Piękna Anula ;) z całej Ciebie podoba Mi się najbardziej Twoja Twarz !!!! możesz uznac Mnie za głupią ale naprawdę, masz tak nietypową i oryginalną urodę !!!!

    OdpowiedzUsuń
  60. Czym depilujesz sobie nogi, że nie posiadasz żadnych czerwonych krostek i masz taką zdrową i gładziutką skórę?????

    Nina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ciekawa.Ja po depilacji zaraz mam masę czerwonych krostek, które znikają dopiero na drugi dzień:(

      Ania

      Usuń
    2. Może spróbujcie balsamów łagodzących po goleniu? Na rynku jest mnóstwo kosmetyków.

      Usuń
    3. Nie, to nie pomoże. Jeśli ktoś ma taką skórę [ja niestety mam, szczególnie po depilacji depilatorem] musi po prostu robić jak najczęściej gruboziarnisty peeling. Nie ma innego ratunku.

      Usuń
  61. piękna sukienka, uwielbiam taki retro styl.

    OdpowiedzUsuń
  62. kołnierzyk? a gdzie tu widzisz kołnierzyk?

    OdpowiedzUsuń
  63. wygladasz bosko:)sukienka przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Farbujesz włosy czy to Twoje naturalne? I jaki jest ich dokładny kolor, bo raz wyglądają jak jasny brąz, a raz jak średni blond, będę bardzo wdzięczna za odpowiedź :) Magdalena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalne. Nie wiem jaki to kolor, ale wszyscy mówią, że karmelowy. ;-)

      Usuń
    2. Cudne są :) Gdybym miała taki kolor to bym nigdy ich nie zafarbowała :)

      Usuń
  65. Very feminine and very classy!
    xx




    style-squared.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. wdzięcznie, subtelnie i dziewczęco, jednym słowem rewelacyjnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Aniu wyglądasz nieziemsko, no po prostu bosko! Szukam tej sukienki na stronie, ale nie potrafię znaleźć, może mogłabyś podać linka ? :)

    A druga sprawa - post o robieniu Twojego koka jest dla mnie troche niezrozumiały. Wiem, że męczyłyśmy Cie o to wiele razy, ale może mogłabyś podać choćby w komentarzu jeszcze raz instrukcję, ale taką dokładną, co zrobić z tymi włosami, żeby wyszła taka śliczna bombeczka.

    Pozdrawiam, Izabela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link do sukienki: http://www.sheinside.com/Round-Neck-Half-sleeved-Slim-White-Lace-Dress-p-85409-cat-1727.html

      Koczek to naprawdę nic skomplikowanego. ;-) 1. Wysoki kucyk 2. Owijanie gumki kitką...i tyle.

      Usuń
    2. Dziewczyny, jeśli nie macie tak pięknych, gęstych włosów jak Ania to nie oszukujmy się, ale takiego dużego koka na pewno nie osiągniemy. Jedynym sposobem jest zakup wypełniacza do koka. Ja go używam i mimo moich cienkich włosów uzyskuje efekt zbliżony do koka Ania:)

      Usuń
    3. Dziękuję ogromnie, to naprawdę miłe, że odpisujesz na komentarze :)
      Sukienka jest przepiękna, zamówiłabym rozmiar XS, ale jednak myślę, że 300 ZŁ za sukienkę codzienną - nie na szczególne okazje - to całkiem sporo, w sieciówkach są podobne (choć nie takie urocze), ale za połowę ceny...

      Co do koczka to chyba zależy od ilości i długości włosów, bo nadal nie potrafię ;)
      Izabela

      Usuń
  68. Dlaczego na komentarze odpisujesz wyłącznie na samym początku, zaraz po dodaniu postu a później jest już tylko cisza....:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpisuję wtedy kiedy mam czas. ;-)

      Usuń
  69. Śliczna sukienka, taka dziewczęca i elegancka zarazem. Bardzo ładnie sobie dobierasz lakiery do paznokci, w ostatnim czasie zwracam dużą uwagę na paznokcie, eksperymentuję z kolorami lakierów- chyba zbliżają się Wakacje:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Jaki nosisz rozmiar butów?

    OdpowiedzUsuń
  71. Ania nie myślałaś może o zmianie fryzury? :) bardzo podoba Mi się Twój kolor włosów :D ale wnioskuję, że z natury masz o wiele jaśniejsze :) à propos stylizacji to chyba nie muszę nic pisac, brak słów !!! Po prostu promieniejesz !!! :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam...w przyszłym tygodniu wybieram się do fryzjera, ale raczej bez większych szaleństw. Jeżeli chodzi o kolor włosów - jest naturalny. :-)

      Usuń
  72. ta torebka jest przepiękna..

    OdpowiedzUsuń
  73. Aniu jak zwykle wyglądasz przepięknie!:)Pytałam o to w poprzednim poście ale nie odpisałaś więc postanawiam spróbować ponownie: Czy coś zmieniło się w pielęgnacji twoich włosów? Jakich obecnie używasz produktów? Czy te ampułki joanna rzepa dają jakieś efekty.Jakie są twoje ulubione maski domowej roboty? Bardzo proszę o odpowiedź

    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie korzystam już z ampułek rzepy, ponieważ ich aplikacja zajmowała mi zbyt dużo czasu, ale efekty były widoczne. Masek domowej roboty nie używam. Ostatnio zmieniłam szampon na VICHY DERCOS. Fajnie wzmacnia włosy. ;-)Poza tym polecam produkty Framesi.

      Usuń
    2. Nie wiem jak ty ale ja zawsze miałam większe zaufanie do produktów aptecznych niż tych drogeryjnych. A stosowałaś może jeszcze jakiś ampułek oprócz tych joanna rzepa? Moje włosy ostatnio są bardzo osłabione:(

      Usuń
    3. Oglądasz na bieżąco mecze polski z innymi państwami na Euro? Nie przytłacza cię to szalęństwo?

      Usuń
    4. Ja miałam Joannę kurację rzepą, ale w formie płynu w butelce z takim "dzyndzlem" ;-) na koncu i polecam, miałam wysyp nowych włosków i włosy mniej sie przetłuszczają, wyglądają o niebo lepiej. Aplikacja przyjemna. Tylko trzeba byc cierpliwym.

      Usuń
  74. Pięknie Ci w tej sukience!Zdjęcia są śliczne, nie mogę się na nie napatrzeć;) Aniu, prosiłam Cię, żebyś napisała czym podkreśliłaś policzki w poprzedniej stylizacji... Zdradzisz mi ten sekret? I napisz koniecznie jak się sprawdza bronzer Diora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różem Dolce&Gabbana.
      Bronzer Dior'a jest OK. ;-)

      Usuń
    2. jaki odcień może napiszesz=)

      Usuń
  75. Pięknie wyglądasz :-) Aniu i jak po weselu ? To teraz tylko czekać aż zostaniesz ciocią ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  76. Aniu a nowego wpisu kiedy możemy się spodziewać, zaskoczysz nas czymś dzisiaj w taki piękny słoneczny dzień? Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  77. A taka sukienkę założyła byś do szkoły, na uczelnie?

    OdpowiedzUsuń
  78. po prostu wyglądasz... ach :) można się tylko zachwycać!

    OdpowiedzUsuń
  79. Pozwolę sobie przerwać falę zachwytów nad sukienką, jesteś piękną dziewczyną, a ta sukienka dodaje Ci jakieś 10 lat, na rodzinne spotkanie może i byłaby dobra, ale na co dzień jest moim skromnym zdaniem za bardzo "sztywna" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, szanuję Twoją opinię, ale według mnie ta sukienka jest bardzo dziewczęca i delikatna, a to czy ktoś zakłada ją na co dzien - kwestia gustu, jeśli ktoś lubi taki styl to jak najbardziej się nadaje. Według mnie jest uniwersalna, zależy z jakimi dodatkami ją łaczysz, może być i na spacer, i na imprezę ;P

      Usuń
  80. awesome blog, should we follow each other with bloglovin?

    www.monikamustafa.dk

    OdpowiedzUsuń
  81. Witam

    Oglądam Twojego bloga od dłuższego czasu i podziwiam :)
    Już od dłuższego czasu chodzi za mną torebka, którą masz na zdjęciach. Chyba też ją zamówię :) Jesteś z niej zadowolona? Długo czekałaś na przesyłkę?
    I proszę jeszcze bardzo o informację, czy kolor który zamawiałaś to khaki?
    Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź i niecierpliwie na nią czekam:)
    Pozdrawiam
    Joanna Ł.

    OdpowiedzUsuń
  82. Sukienka mi się nie podoba, ale Ty wyglądasz w niej zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  83. You are so graceful, remind me of Audrey Hepburn!!!!!

    http://anastasiya-pinkcat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. such a lovely romantic dress.love the whole cute look!

    OdpowiedzUsuń
  85. dzięki za pomoc w wyborze koloru torebki, jest rewelacyjna i to absolutnie :)

    OdpowiedzUsuń
  86. oh! u r sooo beautiful!

    http://theblondetime.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  87. czy to siemietycze ???

    OdpowiedzUsuń
  88. Przepiękne dziewczyna z Ciebie :)
    Przepiękna torebka :)
    Widziałam ją dzisiaj na allegro - zawsze to trochę bliżej niż oasap :))

    OdpowiedzUsuń
  89. Uwielbiam koronki ! A Ty jestes przesliczna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Mam taką samą torebkę, niestety po tygodniu torebka mi się zaczęła rozpruwać :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)