czwartek, 28 czerwca 2012

FISHERMAN'S SWEATER

Sweter "rybaka" to absolutny hit tego sezonu. W każdej sieciówce znajdziecie dziergane sweterki z grubej włóczki, które łudząco przypominają rybacką sieć.

Dostępne we wszystkich kolorach - od pasteli po neony. Lekkie i przewiewne. Pasują niemal do wszystkiego, bez względu na okazję czy porę roku, dlatego warto mieć w szafie chociaż jeden egzemplarz. ;-)

Zdjęcie obok przedstawia sweter, na który zdecydowałam się po dość długich poszukiwaniach. Pochodzi ze sklepu sheinside.com i myślę,  że idealnie wpisuje się w moją garderobę. :-)


sweterek - sheinside

Zapraszam na fanpage na facebook'u - KLIK. ;-) Znajdziecie tam więcej zdjęć oraz krótki filmik z pierwszej w tym roku wakacyjnej podróży. 
Pozdrawiam! :-*

191 komentarzy:

  1. Sweterek świetny ale filmik niestety nie jest dany mi obejrzeć - nie działa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, swetry "rybaka" na stałe zagościły już w mojej szafie ;-)

      Zapraszam do siebie, dziś świetna oferta lotów na Tajwan ;-)

      Usuń
  2. Podoba mi się ten sweter. Szkoda tylko, że wideo nie chce mi się otworzyć:(
    p.s. zapraszam na mojego bloga z rysunkami ubrań ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja uroda jest zachwycająca! Marzy mi się taka delikatna modelka :-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę Cię w takim upięciu włosów. Wyglądasz bardzo dziewczęco, super!!!
    Chyba skuszę sie na ten sweter! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś piękna,a sweter na prawdę bardzo rzuca się w oczy! ,można wiedzieć ile mierzysz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny sweterek. :)

    Zapraszam do siebie, nowy post:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. po pierwsze: super nagłówek
    po drugie: piękna grzywa
    po trzecie: sweter świetny, chyba poproszę siostrę, zeby mi taki wydziergała :D
    po czwarte: patrząc na poprzednią notkę, super torebka!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Najpiękniejsza Ania :)
    zapraszam na mój blog, to dopiero początki ale myślę, że będzie lepiej jednak urodą Ani to nigdy nie dorównam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny sweter :) Nie mogę nadziwić się jakie Ty masz piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  10. pasuje do Ciebie bez wątpienia, wyglądasz świetnie :) już po sesji? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam cię z podstawówki i gimnazjum. Nie spodziewałam się, że wyrośniesz na pełną klasy kobietę. Zawsze byłaś ładna i słodka, ale twoja obecna uroda i figura zniewalają. Plus dobre oceny i medycyna... :)

      Życzę wielu sukcesów :)

      Usuń
    2. Ojej jak miło! :-)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    3. szkoda tylko, że te wszystkie och i ach są od "anonimów", rozumiem, że krytyka anonimowa ale żeby nie podpisać się pod schlebianiem i pochwałą, o czym to świadczy, a może o "kim"?

      tym razem Anonimowy

      Usuń
  11. Aniu a może jakiś post z miksem zdjęć z wyjazdu z różnymi stylizacjami? Cieplutko pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. pasuje do Ciebie jak ulał ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wygladasz:D A może jakies zdjęcie z wyjzadu pokarzesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokazałabym z przyjemnością gdybym chociaż na jednym była sama. Szanuję prywatność innych.

      Usuń
  14. cudownie:) A Twoje włosy, aż brak słów:D Mam do Ciebie pytanko, dawno temu pokazywałaś post z ponczom z H&M w roli głównej, takim brązowym z czarnymi paskami, chciałam się zapytać, zadowolona jesteś z niego? Buziaczki Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powiedz mi z czym np zestawiasz jeszcze to ponczo prócz czerni?

      Usuń
  15. VIDEO! PO PROSTU TRZEBA KLIKNĄC W WYSKAKUJĄCY OBRZEK I PRZENIESIE WAS TO DO STRONY GDZIE MOZECIE GO OBEJRZEC! :)

    PZDR. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przepięknie wyglądasz <3 mmm : )

    OdpowiedzUsuń
  17. nice sweater!

    www.diary-of-mia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej Aniu, cudny ten sweterek:) Czy rozjaśniałaś włosy czy to słońce tak zadziałało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce. Latem zawsze są jaśniejsze i...pojawiają się piegi na twarzy. :-)

      Usuń
  19. Ślicznie wyglądasz!! Twoje włosy są po prostu piękne.Ile ja bym oddała żeby takie mieć. Mam do ciebie pytanie: Czy zrobisz kiedyś post w, którym pokażesz nam swój pokój? Byłabym ci bardzo wdzięczna, gdyż poszukuje inspiracji:)

    Cieplutko pozdrawiam Ania:")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie.
      Również pozdrawiam. :-)

      Usuń
    2. Wcześniej pisałaś, że zrobisz post o swoim pokoju.

      Usuń
  20. Filmik z moich okolic:D Miło:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo, widzę, ze przejeżdżałaś przez mój rodzinny Pcim, nawet jest na video:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się! Piękne okolice. :-)

      Usuń
  22. Uwielbiam tego typu sweterki! :) Twój prezentuje się świetnie!

    Pozdrawiam, http://lady-in-high-heels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz ślicznie :) chyba pierwszy raz widzę Cię w takim uczesaniu :) ale Ty jesteś tak ładna i naturalna, że nawet w byle jakiej fryzurze byłoby Ci pięknie. Co do filmiku- zazdroszczę !!! i jestem za :) myślę też, że super pomysłem byłyby filmiki 'gadane' :)))) ale to już od Ciebie zależy :)

    Pozdrawiam cieplutko :)
    Lena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam. :-)

      Usuń
  24. szkoda że siebie na filmiku nie pokazałaś:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dać Wam palec to zaraz chciałaybyście całą rękę...oj Dziewczyny, Dziewczyny. ;-)

      Usuń
    2. a ja widzialam Anię ale nie powiem w którym momencie :) przypatrz się dobrze :)

      Usuń
    3. W lustrze samochodowym? Trudno mi się oglądało ten filmik, bo przerywał u mnie :(

      Usuń
  25. co tam sweter - włosyyy *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu jakiego aparatu używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to może i ja się skuszę, bo poszukuję dobrego aparatu jednak budżet ograniczony:(

      Usuń
  27. Boże, jaka piękna!!!!:D<3

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu wyglądasz genialnie:) Mam pytanie, używasz korektora do twarzy? Jeśli tak, to jaki mogłabyś polecić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vichy Dermablend Sztyft lub rozświetlający Dior Skinflash. :-)

      Usuń
  29. Też poszukuję takiego swetra, ale jeszcze nie trafiłam na ten idealny. Gratuluję zaliczonej sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu jesteś prześliczna, a en sweterek i fryzura bardzo do Ciebie pasuje:) Napisała byś jak ułożyłaś grzywkę, bo bardzo mi się podoba:)

    P.S skoro już wakacje można liczyć na częstsze posty?

    Buziaczki A.

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja się od kilku dni zastanawiam co sobie teraz uszydełkować, bo mi się nudzi XD

    OdpowiedzUsuń
  32. moze i to troche głupio samolubie itd zabrzmi ale mogła bym Cie ogladac codzienie, wygladasz cudownie, aż chce się ciebie ogladać, po prostu zachwycasz. Wiem ze wczoraj dodałas post ale już się nie mogę doczekac kolejnego wpisy i czym tym razem nas zadziwisz, do tego chetnie bym zobaczyła zdjęcie Twojej garderoby, nie pokoju, samej szafy:D Proszedodawaj czesciej posty( najlepiej co 2 dzien:D) Jestes dla inspiracją jak sie ubierac, jak dbbac o włosy i samo siebie, bo zawsze wygladasz nieskazitelnie. Prosze dodaj jak najszybciej nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczne zdjęcia i rewelacyjny sweter:) miłych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  34. W kucyku wyglądasz o wiele poważniej niż w koku, ale i tak wyglądasz przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi sie wydaje własnie, ze bardziej dziewczęco. :D

      Usuń
  35. Zakochałam w tym sweterku! A.

    OdpowiedzUsuń
  36. Mogłabyś podać link do tego swetra. Nigdzie nie moge go znaleźć na tej stronie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.sheinside.com/Hollow-Round-Neck-Long-sleeved-Sweater-Silver-p-85474-cat-1734.html

      Usuń
  37. Oj, żeby tylko z takich wspólnych wypadów dzidziuś nie wyszedł :D :D
    Nie no Aniu, ja tylko żartuję :-)))) Sama jestem fanką takich podróży :-)
    Sweterek cudo !!!!!!!!

    Pozdrawiam :* Nina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałosny komentarz.

      Usuń
    2. Apogeum żałosności. :/

      Usuń
    3. Przepraszam za mój ŻAŁOSNY, GŁUPI, BEZCZELNY komentarz.

      Nina

      Usuń
  38. gdzie na fanpage jest więcej zdjęć? bo jedno tylko widzę. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie Ani chodziło o to, że czasami pojawiają się zdjęcia, których nie publikuje na blogu.

      Usuń
  39. jaaaaacie, i Twoje włosy się trzymają takie cały dzień? łaaaa *.*

    OdpowiedzUsuń
  40. powinnaś zostać nie lekarzem tylko swiatowej slawy modelka. :))
    wygladasz mega subtelnie w tej fryzure!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie prawda. Szkoda tylko, że jesteś dość niska :(

      Usuń
  41. Znakomicie wyglądasz. Niezwykle kobieco i uwodzicielsko :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Uprawiasz jakieś sporty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Chłopak trenuje tenisa ziemnego i muszę przyznać, że zachęcił mnie do nauki owego sportu. ;-)

      Usuń
  43. w stradivarius były takie sweterki różne kolory ale nie zdążyłam kupić

    OdpowiedzUsuń
  44. Aniu, proszę Cię bardzo o odpowiedz :-))
    Czy zawsze w liceum miałaś świadectwo z czerwonym paskiem?
    Chcę startować na medycynę i myślę, ze nie potrzebna mi jest wiedza z geografii czy historii na 5...
    Jak było u Ciebie?
    Pozdrawiam i życzę udanych wakacji! :-*
    Gosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie zawsze. ;-) Skup się na chemii, biologii, fizyce i językach obcych. :-)

      Usuń
    2. Dzięki wielkie! ;-)

      Usuń
    3. A chodziłaś do renomowanego liceum?

      Usuń
    4. Jaki był twój ulubiony przedmiot w liceum? Ja zawsze byłam dobra w przedmiotach ścisłych ale w-f to była istna katorga.A jak było w twoim przypadku?

      Usuń
  45. Mam takie pytanie o tamtym konkursie .
    Kiedy napiszesz wyniki :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki ogłosiłam na facebook'u, a do laureatek wysłałam maile. ;-)

      Usuń
  46. Czy w weekend zadziwisz nas jakimś postem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już się nie mogę doczekać:D

      Usuń
  47. Czy używałaś kiedyś olejku rycynowego na wzmocnienie i przyciemnienie rzęs? Jeśli tak to napisz czy widoczne były efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  48. wyglądasz jak Marieta Żukowska !:D np.http://c.wrzuta.pl/wi10375/d83b158500105ce749590878/marieta_zukowska
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielokrotnie to słyszałam. Bardzo ją lubię. :-)

      Usuń
    2. Tak, ale Marieta Żukowska już tak nie wygląda:D

      Usuń
  49. A może Cię dzisiaj namówie na jeszcze pościk? Jutro z rana wyjezdzam na tychien i robimy sobie odpoczynek od internetu wiec nie bede miała mozliwości Cie sledzi:( Może coś dzisiaj pokarzesz jeszcze co wpadnie mi w oko i bede wiedziała co jeszcze włorzyć do walizki:P Viktoria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam czasu. :-(

      Usuń
    2. a może jedno zdjęcie z wyjazdu na FB pokarzesz? Viktoria

      Usuń
    3. Pisałam już wcześniej, że nie mam zdjęcia na którym jestem sama i szanuję prywatność innych.

      Usuń
    4. to nie doczytałam, przepraszam i rozumiem:) W takim razie po porocie bede miała co ogladac i miłego weekendu zyczę:) Viktoria

      Usuń
  50. A ja mam do Ciebie pytanko Aniu:) Czy nabyłaś sobie może spodnie w kolorze mięty albo jakiegoś innego pastelowego koloru czy całkiem sobie odpuściłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpuściłam...doszłam do wniosku, że wyglądają troszeczkę tandetnie. ;-)

      Usuń
    2. Zgadzam się, szczególnie jak większość 'goniących za trendami' dziewcząt w nich chodzi :-) mało kreatywne jest takie łapanie wszystkiego co modne.
      Pozdrawiam gorąco. Justyna

      Usuń
  51. Coś mi się wydaje, że nie pokażesz nam swojego chłopaka ;( i to już nawet nie ze względu na jego prywatnośc a zawistnych ludzi, bo po ostatnim poście działa się tragedia. Aniu ale Ty wiesz, że nie należy się takimi osobami przejmowac :))))

    Ja czekam na upragniony post ze stylizacją weselną !!!!! :)
    Mam nadzieję, że wkrótce się pojawi :)))

    pozdrawiam :) Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam nadzieje, że Ania pokaże nam wkrótce stylizację weselną:)

      Usuń
  52. http://www.sheinside.com/FISHERMAN-S-SWEATER-photo-1478.html rozumiem że to nie jest ten sam sweter?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie ten.
      To ten: http://www.sheinside.com/Hollow-Round-Neck-Long-sleeved-Sweater-Silver-p-85474-cat-1734.html

      Usuń
    2. on ma takie dziwne rozcięcia po bokach bo na twoich fotkach tego nie widać

      Usuń
    3. Tak, ma rozcięcia.

      Usuń
  53. a robiłaś już zakupy z wyprzedaży? Przybyło coś nowego ogólnie do Twojej szafy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musztardowe sandałki na obcasie. Wkrótce na blogu.

      Usuń
  54. Aniu czy utrwalasz włosy lakierem do włosów np do takiej fryzury jak masz na zdjęciu albo do rozpuszczonych? Można wiedzieć ewentualnie jakiego używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimą tak. Latem unikam lakieru.
      Jeżeli chodzi o markę - najbardziej lubię loreal. :-)

      Usuń
  55. Witam Aniu!:)
    po raz kolejny jestem zachwycona Twoim makijażem, szczególnie różem/bronzerem, który masz nałożony. Gdzieś pod poprzednimi postami wyczytałam jakiego różu i bronzera używasz, ale ciekawi mnie jeszcze jakim pędzelkiem go nakładasz? Przymierzam się aktualnie do zakupu pędzli, może mogłabyś coś doradzić?
    pozdrawiam serdecznie
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja mam taki: http://wizaz.pl/kosmetyki/foto/51306_250.jpg :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za odpowiedź:) wybiorę się do Sephory i obejrzę do sobie.

      Edyta

      Usuń
    2. Nie musisz kupować koniecznie w sephorze. Może znajdziesz gdzieś taniej. Chodzi o to, że do policzków musi być taki skośny. :-)

      Usuń
  57. A ja się chciałam Ciebie zapytać, kiedyś używałaś Joanna Rzepa - Ampułki wzmacniające co o nich powiesz, polecasz je, jakaś opinia? Bo ja mam włosy oklapnięte, bez życia, pozbawione objętości:( Ściełam je niedawno żeby zregenerować ale chyba muszę coś zacząć stosować dlatego tak ważna jest dla mnie opinia o tym produkcie:( Gdzie można je dostać w aptece, drogerii jakiejś? Z góry dziękuje za odpowiedz i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania odpowiadała mi już na to pytanie. Odpisała,że ampułki dają efekty ale już ich nie używa gdyż ich aplikacja zajmuje dużo czasu. Ja również poszukuje tych ampułek. Pytałam w drogeriach rossman i natura jednak tam ich nie było:(

      Usuń
    2. hmmm zapytam dzisiaj w aptece może tam będą bo ja też ich nigdzie nie widziałam:(

      Usuń
    3. hej ja kupiłam ampulki w superpharmie, nawet byly w promocji po 14,99 chyba:) widzialam tez je w Naturze wiele razy, tam są po 19,99.
      ja bylam z nich zadowolona, najlepsze efekty sa kiedy użyjesz na całą noc. Powodzenia w szukaniu :)
      aga

      Usuń
    4. Jak znajdziesz gdzieś te ampułki to koniecznie napisz:)Niestety u mnie w mieście nie ma superharm

      Usuń
    5. Dziewczyny, tych ampułek jest mnóstwo na allegro: http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=ampu%C5%82ki+rzepa

      Jeżeli macie czas na aplikację - skuście się. Myślę, że warto. :-)

      Usuń
    6. a ja polecam równiez to naprawdę jest dobre! http://wizaz.pl/kosmetyki/foto/17640_250.jpg

      Usuń
  58. Anulka wspaniała z Ciebie dziewczyna :) Uczęszczałam z Tobą do jednej szkoły w liceum i do dzisiaj stoi mi przed oczami dosyć skromna, zawsze wyglądająca schludnie a zarazem elegancko dziewczyna przemykająca po szkolnym korytarzu :) niejednokrotnie zaczytana w notatkach - ambitna i pełna wdzięku dziewczyna :) no i gratuluję sukcesu, praca popłaca, a Ty jesteś dowodem na to, że warto walczyć o swoje marzenia :)!
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie miałaś,że chodziłaś z Anią do jednej szkoły:)

      Usuń
    2. Bardzo mi miło i nie ukrywam, że jestem ciekawa kim jesteś. W końcu nasza szkoła nie należała do największych. ;-)

      Usuń
    3. + orientujesz się może kiedy dokładnie będzie zjazd absolwentów?

      Usuń
  59. aniu, jesteś zadowolona z tej transparentnej torebki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zamówiłam sobie taką samą zieloną, a różową sprzedaję na allegro. ;-)

      Usuń
  60. świetny ten sweterek, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Czy dzisiaj możemy się spodziewać nowego postu?

    OdpowiedzUsuń
  62. Aniu czytasz jakieś blogi dotyczące mody lub urody? Jeśli tak to czy mogłabys mi podać linki?

    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię http://ulrikkelund.com/ ma bardzo ciekawy styl i buźkę laleczki. :-)

      Usuń
  63. a kiedy wyniki rozdania z Nivea?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były jakiś czas temu na facebook'u. ;-)

      Usuń
  64. Aniu zrobiłabyś może post o pielęgnacji swojej cery ? Bardzo jestem ciekawa jakich żeli, peelingów czy kremów używasz :) Czekam z niecierpliwością ;)

    pozdrawiam :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo prosiłabym o taki post:) Twoja skóra wygląda na nieskaźitelną. Nie to co moja:(

      Usuń
    2. Używam kosmetyków do pielęgnacji z vichy.
      A krem do twarzy - bambino dla dzieci. :-)

      Usuń
    3. Używasz kremów z filtrem?

      Usuń
  65. Świetnie wyglądasz, a sweter "rybaka" który nabyłaś idealnie pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Pokażesz nam swojego chłopaka ? :-) Czy on nie chce się pokazywać tutaj na twoim blogu ? :-)

    Miranda

    OdpowiedzUsuń
  67. Ale ty jesteś zakochana sama w sobie !!!! I proszę nie odpisuj mi komentarzem w stylu : 'Nie znasz mnie, to nie oceniaj'. Anka to widać gołym okiem ! Po twoich wypowiedziach czy pozach na zdjęciach. Ehh...ale takie bogate dziewczynki jak ty, właśnie takie są, uważają się za nie wiadomo co i w dodatku są na garnuszku u rodziców do 30-stki hahahaha :D :D :D

    Bujaj sobie dalej w swoich niebieskich obłokach :-)

    Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pobujam, co mi tam! ;-)

      Usuń
    2. Ja też pobujam :-)

      Usuń
    3. Ech, Paula, udaj się na studia medyczne, albo jakiekolwiek, będziesz miała mniej czasu na złośliwości.

      Usuń
    4. Widać, że pochodzi z nowobogackiego domu, ale prędzej czy później obudzi się z "ręką w nocniku". Może wtedy, gdy zabranie pieniędzy albo gdy będzie musiała sama zarabiać na swoje utrzymanie :-)

      Pozdrawiam.

      Usuń
    5. Mam bardzo mądrych Rodziców i doskonale wiem (bez Waszego ciągłego podkreślania), że wszystko Im zawdzięczam. Ale wiem również, że zabezpieczyli moją przyszłość na tyle, że przebudzenie z ręką w nocniki raczej mnie nie dotknie. Naprawdę nie musicie się tak o mnie martwić. ;-)

      Usuń
    6. Wiele osób uważało tak samo jak Ty. NIe powiem, jak skończyli...

      Usuń
    7. wychodzi zarozumialstwo ;-p

      Usuń
    8. Martw się o to jak Ty skończysz. Mam nadzieję, że Ci się ułoży. :-)

      Pozdrawiam i życzę miłej końcówki soboty. ;-)

      Usuń
    9. Również pozdrawiam :-)

      Usuń
    10. Nie mogę, laski są takie zazdrosne! Ania nie martw się, ja mam tak samo. Studiuje bilogię na drugim roku, mam same 5, nie powiem jestem ładna, w wieku 20lat mam dobre auto, nosze markowe ubrania, zwiedzam świat. Ludzie mnie nienawidzą za to co mam i za oceny, oczywiście niewszyscy ale niestety jak się komuś udaje to jest problem. Nawet przyjaciólki są zazdrosne...a nie jestem osobą, która się czymś chwali i coś pokazuje. Po trzecim roku mam zamiar pójść w ślady rodziców i zdawać na medycynę, oczywiście tego też ludzie nie mogą przeżyć bo się za dobrze ustawie w życiu. Kurde zacznijcie się uczyć, patrzeć na świat inaczej, miejcie jakieś cele a nie zazdrosne pustaki. Jak się chce to można WSZYSTKO! Oczywiście rodzice zafundują mi studia, dają mi na życie, ale co w tym złego jeśli chcą mi pomóc?
      Aniu nie martw się tymi komentami, naprawde to pełne jadu dziewczyny, które nie wiedzą co to nauka!
      Pozdrawiam serdecznie, Justyna

      Usuń
    11. A ja uważam, że porównywanie studiów medycznych do ręki w nocniku pozbawione jest logiki, ba, jest niemądre. Tak samo uwaga o mieszkaniu u rodziców do teoretycznej 30-tki to bzdura. Wg mnie to rodzice mieszkają u Ani, bo chyba młodsze dziecko dziedziczy dom rodziców, np. ja tak mam, podejrzewam że Ania też, no więc po co się wyprowadzać... Inna sprawa- lekarz, a zwłaszcza dobry lekarz, ma chyba największe szanse na dobry rozwój kariery i pracę.

      Usuń
    12. Wydaje mi się, że trochę zagalopowałaś się w swoich sądach...

      Usuń
    13. Do JUSTYNY i innych czytelniczek ZAINTERESOWANYCH MEDYCYNĄ:
      Słyszałyście o nowych reformach?
      Tutaj filmik: http://www.ipla.tv/2012-02-10-coraz-mniej-lekarzy/vod-5484634

      Co o tym myślicie?

      Usuń
    14. a ty co o tym sądzisz?

      Usuń
    15. Anka :D ale przecież Ciebie to nie dotyczy :D Masz takie układy, że skończysz medycynę z palcem w d...;-). Haha przepraszam, ale totalną bzdurą jest to, że to rodzice 'mieszkają u Ani'???????????? A kto wydał kasę i budował ten dom ? Anka ? czy jej rodzice ? Skończmy już tę konwersację bo już się nudnawo zrobiło a blog jest zupełnie o czymś innym.

      Kamila

      Usuń
    16. Przepraszam Kamila, ale nie rozumiem sensu Twojej wypowiedzi...

      Usuń
    17. Co do fragmentu "Informacji" który umieściła Ania - mam mieszane uczucia. Z jednej strony to prawda, że lekarzy powinno być jak najwięcej. Z drugiej - mam wrażenie, że połowa osób na moim roku trafiła tu ze względu rodziców, lub obietnic przyszłych zarobków (co jak wiemy jest złudne). Martwi mnie to, że ludzie wybierają swoją specjalizację dla kasy. Tak jak było w materiale - nikt nie chce pracować na oddziale ratunkowy, większość wybiera specjalizacje, po których szybko można prowadzić prywatna praktykę... Wydaje mi się, że mija się to z przysięgą Hipokratesa... :( Szkoda, że tak niewiele osób studiuje medycynę z powołania. Pozdrawiam,

      Aga

      Usuń
    18. Zgadzam się z Agą. Nie chodzi o to, żeby skończyć studia medyczne- trzeba coś z nich wynieść, wykonywać swoją pracę sumiennie i z pasją, a wtedy na pewno będzie dobrym i szanowanym lekarzem ;-)
      ZArobki schodzą kompletnie na drugi plan.

      Usuń
  68. Jest szansa,że dodasz dzisiaj albo jutro post?

    Pozdrawiam gorąco Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Jeśli można zapytać to z jakiego jesteś wojwództwa?

    OdpowiedzUsuń
  70. Wiedziałam, że Podlaskie, niech zgadnę - Białystok ?! :-D w Białym są najładniejsze dziewczyny ;), a z Tobą to chętnie bym się na zakupy wybrała, czemu ja nie mam takiej koleżanki :(
    Klaudyna ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Twój blog jest jednym z najlepszych jakie widziałam;)
    Bardzo mi się podobają Twoje stylizacje, dołączam do grona obserwujących;)

    www.or-and-kw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Lubię przeglądać Twój blog, cóż tu dużo pisać, fajny masz styl i ładna z Ciebie dziewoja ;). Nie rozumiem jednak ludzi i to nie dotyczy się tylko Twojego bloga, którzy aż tak bardzo przesiąkają wirtualnym swiatem i fascynują się osobami, których nie znają... rozumiem, że można kimś się inspirować, lubić go, ale niektóre komentarze mnie przerażają czasami - brzmią jak od jakiś psychofanów, którzy przesiadują na Twoim blogu 48 h na dobę i czekają na nowe posty. Heh fascynuje mnie taki zjawisko ^^

    OdpowiedzUsuń
  73. Mam do ciebie pytanie, wiem, że może troszkę prywatne, ale liczę na odpowiedź, otóż czy jesteś 'za' tabletkami antykoncepcyjnymi/hormonalymi. Ja z racji problemów z cerą powinnam takie brać- rada dermatologa, ale znowusz ja nie chcę bo boję się skutków ubocznych. Ty masz nieskazitelną cerę, czy może kiedyś brałaś takie tabletki ? Będę wdzięczna za odpowiedź.

    Pozdrawiam :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie Aniu, masz takie gęste włosy i piekną cerę! Stosujesz tabletki? Albo powiedz choć czy jesteś za czy przeciw, z góry dziękujemy!
      Ewa

      Usuń
    2. Dziękuję Aniu za 'olanie' Mojego komentarza, a jednocześnie za jego zaakceptowanie(przynajmniej tyle) :)

      Pozdrawiam :)
      Magda

      Usuń
  74. Ciekawa jestem, jak się poznałaś ze swoim chłopakiem.. Oczywiście, nie chodzi mi o szczegóły, tylko np. czy na uczelni, na imprezie, przez znajomych? Mi już trzy lata studiów przeleciały i jakoś nikogo ciekawego nie poznałam, więc jestem ciekawa, gdzie Ty wyłowiłaś taka perełkę:) Karusia21

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na uczelni w...bibliotece! ;-)

      Usuń
    2. ja myślałam, że już do konca życia będę samotna, aż w końcu dziwne zrządzenie losu i moim oczom ukazał się ... osobnik płci męskiej równiez prowadzący zycie w pojedynkę :) Hehe, a tak na powaznie nie martw się, na Ciebie też przyjdzie czas^^

      Usuń
    3. Pocieszyłyście mnie:)

      Usuń
    4. Nie martw się,ja jestem w liceum i też nie miałam jeszcze chłopaka:( Ania pewnie zawsze miała powodzenie u chłopaków... Przecież z taką urodą nikt by się jej nie oparł:)

      Usuń
    5. Ale powodzenie to nie tylko kwestia urody ;) Oczywiscie, wiadomo ze pierwsze wrażenie się liczy, ale w końcu każda kobieta może być zadbana, wtedy wygląda dobrze:)Jednak myślę, że trzeba mieć "to coś" , znam dziewczynę o zupełnie przeciętnej twarzy, figurze, a naprawdę ma bardzo duże powodzenie. Zawsze zadbana, poza tym jest naprawdę świetną osobą i bardzo charyzmatyczna, kobieca, pewnie dlatego:) Ile ludzi tyle gustów, nie każdy kazdemu się podoba. ^^
      Nie piszę tego, bo jestem sfrustrowana, czy coś, po prostu uważam, że kazda kobieta powinna być siebie świadoma, wtedy na pewno będzie Wam łatwiej :) Jesteście piękne i wartościowe, nie mozecie się załamywać :-D
      Na pewno znajdziecie osobę, ktora pozna Wasze piękno :)) Bądźcie miłe, sympatyczne, uśmiechnięte:))

      Usuń
  75. Jej, jaka nieprzyjemna atmosfera robi się tutaj... Współczuję Autorce i zarazem podziwiam spokój z jakim odpisuje na komentarze, które są poniżej jakiegokolwiek poziomu. Co do zestawu, mnie ten sweter nie przekonuje, nawet na Tobie, ale muszę po raz kolejny przyznać, że włosy masz przecudne ;) Pozdrawiam serdecznie i udanych wakacji, Aniu

    OdpowiedzUsuń
  76. Długo zapuszczasz włosy? Od zawsze miałaś długie włosy? Nie mogę sobie wyobrazić ciebie w krótich:)

    OdpowiedzUsuń
  77. PRZEŚLICZNA FRYZURA !!
    Zapraszam.
    d0minika.blogspot.com
    i dziękuję za każdy komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  78. czy nie chciałabyś sprzedać tej kremowej torebki z oasap? :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Ostatnio jestem zauroczona tego typu sweterkami i koniecznie muszę wybrać się na zakupy :D

    Jakie Ty masz śliczne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  80. Dodałam się jeszcze do obserwatorów :**

    OdpowiedzUsuń
  81. zbliżają się urodziny mojej przyjaciółki i kompletnie nie wiem co jej kupić. kosmetyki i perfumy odpadają. może byś podsunęła mi kilka pomysłów? dziękuję z góry.
    pozdriawiam -s.

    OdpowiedzUsuń
  82. Ann inspirujesz mnie...:) Ciekawe czy Twój brat też jest taki urodziwy...:) Masz jeszcze jakieś rodzeństwo??? Pozdrawiam Edi

    OdpowiedzUsuń
  83. Aniu, można wiedzieć w jakim sklepie kupiłaś te musztardowe sandałki, o których wspomniałaś wyżej? Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Wszystkim zazdrosnym proponuję, żeby wzięli się do roboty, a nie marudzili, jakie to życie jest niesprawiedliwe.

    OdpowiedzUsuń
  85. wow. genialny sweterek !!
    obserwuje i licze na rewanz.;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)