piątek, 25 maja 2012

LEOPARD BIKINI

Zaopatrzyłyście się już w stroje kąpielowe? Za chwilę wakacje, a plażowanie wymaga stylowej oprawy. ;-) Odkąd pamiętam, zawsze podobały mi się kostiumy w panterkę, ale nigdy nie udało mi się znaleźć w pełni odpowiadającego mojej wizji -  cętki za małe, za duże, odcień nie ten albo po prostu niekorzystny krój. W związku z tym wybór zawsze padał na inne wzory i kolory, jednak w tym roku całkiem przypadkiem udało mi się znaleźć prawie idealny:



moodo

Do tego kapelusz z wielkim rondem oraz duże, czarne okulary - zestaw idealny. :-) Poza tym rozglądam się za czymś jeszcze, ponieważ w tym roku planuję mnóstwo wyjazdów, a co za tym idzie - intensywne plażowanie. ;-)

103 komentarze:

  1. Podoba mi się ten kostium :) Gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zauważyłam, że napisałaś pod zdjęciem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowymaja 24, 2012

    Z pewnością nie ma takiego kroju w , którym mogłabyś wyglądać źle:) Jak idzie ci nauka? Kupiłaś już prezent dla mamy? Ja mojej mamie kupiłam korale i mam wątpliwości czy prezent jej się spodoba:(((((

    Pozdr. Kasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nauka, nauka...dziękuję - w porządku. :-)
      Jeżeli chodzi o prezent to jestem pewna, że Twoja Mama się ucieszy ze wszystkiego. Przecież liczy się gest! :-)

      Pozdrawiam również.

      Usuń
    2. Jeśli chodzi o Dzień Matki to zapraszam do mnie, możecie wygrać bransoletkę dla swojej Mamy:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. ostatnio poluje na strój w panterkę a tu prosze u ciebie taki śliczny stroik

    zapraszam do mnie na kupony do 40% ta kosmetyki www.deserlandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny stroj!! od jakiegos czasu chcę sobie kupic jakis w panterkowy wzor, ale nic ciekawego nie bylo:P a tu proszę teraz jest!!:D muszę się przejsc do Moodo:) dzięki Aniu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny, ja szukam takiego, tylko, że w kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowymaja 24, 2012

    Prześliczne bikini :) bardzo podobają mi się tego typu stroje kąpielowe, dodają nam sexapilu ;) ja jestem w 7 miesiącu ciąży i niestety na takie bikini nie mam szans, nawet dłuuuuuuuugo po ;) Pozdrawiam :) Maja

    OdpowiedzUsuń
  8. świteny, też bym taki chciała :) centki obecnie są moim ulubionym motywem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczny! widac ze lubisz ten sklep ; ) mam pytanie czy miseczki sa usztywniane albo maja jakas gabeczke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są ani trochę usztywniane, ale takie stroje są chyba lepsze. Uważam, że mega push up nie wygląda najlepiej. ;-)

      Usuń
  10. Boże, jaka gafa! Oczywiście miało być: cĘtki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi ostatnio też zamarzyło się bikini w cętki, jednak jeszcze nie znalazłam tego jedynego ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kostium! Też muszę kupić kapelusz z dużym rondem ;) ostatnio właśnie takie oglądałam i żałuję, że od razu nie wzięłam! A stroju to w sumie też jeszcze nie mam... Muszę się w jakiś zaopatrzyć, ale nie znalazłam jeszcze takiego, który w 100% odpowiadał mi i mojej figurze.
    Buźka Ślicznotko! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowymaja 24, 2012

    Hej Aniu! Bardzo chciałabym się ciebie zapytać czy już od dzieciństwa marzyłaś aby zostać lekarzem?? Czy zawsze miałaś dobre oceny w szkole? Teraz stoję przed wyborem liceum i zastanawiam się czy wybrać dobre, renomowane liceum czy może to troszkę gorsze i zapłacić sobie za korepetycje. Mam zamiar wybrać się na profil biol-chem. Może mogłabyś mi doradzić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 25, 2012

      widać że wszystkie komentarze są od gimnazjalistek. żenada

      Usuń
    2. Anonimowymaja 25, 2012

      Coś jest złego, że wśród czytelniczek Ani znajdują się gimnazjalistki? To dobrze, że umie zainteresować notatkami osoby w różnych kategoriach wiekowych.
      Natalia

      Usuń
    3. Anonimowymaja 27, 2012

      Złożyć i tu i tu i zobaczyć, gdzie się dostaniesz? Nie trzeba "marzyć od dzieciństwa", ani mieć samych piątek, trzeba być dobrym z biol-chem-fiz. Nie wiem, jak teraz wygląda rekrutacja, ale ja kilka lat temu dopiero w październiku w 3. klasie liceum zdecydowałam się zdawać rozszerzenia z chemii i fizyki. I udało się, byłam w pierwszej 40 przyjętych osób na 400. Chodziłam do renomowanego liceum i w trzeciej klasie na korepetycje. Ale tak naprawdę nie chodzi o szkołę (choć lepsza szkoła bardziej mobilizuje, skoro z mojej klasy ponad 20 osób jest na medycynie), ale o nauczycieli i samozaparcie w nauce. Jeśli umiesz się zmobilizować, to nieważne w jakim liceum będziesz, możesz dostać się i skończyć każde studia.
      Pozdrawiam w przerwie nauki interny,
      green

      Usuń
  14. bardzo ładne ;) okropnie mi się podobają takie góry od kostiumu jak tu pokazałaś, ale niestety mam za małe piersi do takich haha :D i muszę nosić takie normalne, jak staniki ;<

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowymaja 24, 2012

    Liczyłam na jakąś stylizację:( Trochę się rozczarowałam dzisiejszym postem, chyba ze nas jeszcze czymś zaskoczysz?

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne bikini! Na Tobie na pewno będzie wyglądać dobrze ; )

    denimmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny krój, wzór to już kwestia gustu - ja wolałabym jednolity ale ten jest i tak super.

    OdpowiedzUsuń
  18. jest śliczne, takie z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super! :) Zapraszam do siebie, nowy adres bloga, zachęcam do obserwowania! :)
    http://diane-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. domyślam się że nie odpisałaś mi bo zablokowałam wejście do swojego bloga - zmieniałam wygląd :) czy mogłabyś mi powiedzieć jaki kolor torebki wybrałaś na oasap?:D teraz już jestem ogólnodostępna na blogu :)

    strój piękny,nie myślałaś żeby współpracować z modo czy coś?;d mogłabyś być ich twarzą;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowymaja 24, 2012

    Aniu śliczny kostium:) Czy coś jeszcze nowego przybyło do Twojej garderoby oprócz bikini?? Anna

    OdpowiedzUsuń
  22. a powiedz mi czy mocna jest ta torebka?:) jak z jej jakością?:)
    moją kosmetyczkę kupiłam miesiąc temu w rossmanie :):D kosztowała około 2 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakość wykonania nie powala niestety. :-/

      Usuń
    2. Anonimowymaja 27, 2012

      która torebka? z oasap? ta beżowa? kurczę, chciałam ją kupić :(

      Usuń
  23. Piękny jest. ; )
    Ja wciąż szukam ; <

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny jest ten kostium:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnio kupuje wszystkie części garderoby w panterkę, ale o stroju w sumie nawet nie pomyślałam, choć to dla mnei diealne rozwiązanie;) A ten Twój ma jeszcze świetny krój - ideał! Troszkę zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne bikini :) Teraz pozostaje jedynie wyczekiwać odpowiedniej pogody ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowymaja 24, 2012

    Aniu czy zakupiłaś już sobie może kolorowe haremki? albo spodnie w kolorze pastolowej mięty> może sie pochwalisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, jeszcze nie zdążyłam wybrać się na zakupy. Sesja, sesja...:-(

      Usuń
  28. Anonimowymaja 25, 2012

    mega kostium. jakiej muzyki słuchasz? mogłabyś podać ulubionych wykonawców i tytuły ulubiobych filmów? jesteś śliczna i masz cudne włosy.
    nelia.

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne bikini :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowymaja 25, 2012

    SA kiedy zobaczymy stylizację:(

    OdpowiedzUsuń
  31. Kocham panterkę!strój jest boski! A.

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowymaja 25, 2012

    Aniu, a może post o Twoich must have? Ja jestem baaardzo za takim postem!
    Pozdrawiam i całuję! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowymaja 25, 2012

    jakież to malutkie, mam na myśli że,takie idealne

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowymaja 25, 2012

    Hej :) Aniu mam do Ciebie pytanie: Jakiego lakieru używasz w celu utrwalenia fryzury? Z tego, co widzę, koczek trzyma Ci się nienagannie. Czy używanie lakieru każdego dnia nie wysusza Ci włosów? Pozdrawiam serdecznie- Karola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio nie używam w ogóle. :-)

      Usuń
  35. Bardzo fajna ta panterka, bo delikatna- lekki beż i brąz, bardzo w Twoim stylu więc na pewno od razu wpadł Ci w oko:-)
    a gdzie planujesz wyjazdy? Też myślę już o wakacjach, ale nie mam pomysłu na to, gdzie warto się udać. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne to bikini bo bardzo delikatna panterka, połączenie beżu z brązem to bardzo w Twoich kolorach:-)
    gdzie planujesz wyjazdy? Też już myślę o wakacjach ale nie wiem jeszcze gdzie warto się udać, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno: góry, mazury i coś bardziej egzotycznego. ;-)

      Usuń
  37. Anonimowymaja 25, 2012

    Aniu czy Ty wykonujesz tą drastyczną metodę depilacji miejsc intymnych, czyli depilację brazylijską? jesteś za, czy raczej przeciwniczką takich zabiegów?
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne bikini ! :33 Panterka. ;p

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam pytanie dotyczące leginsów, które pojawiły się w poprzednich postach. Dawno temu je kupiłaś i czy orientujesz się czy dalej są w h&m?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładny. Panterkowe wzorki jakoś mnie nie przekonują ale muszę przyznać że w tym wydaniu wygląda to kusząco.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja w tym roku nie kupuje żadnego, mam 3 zeszłoroczne, ani razu nie założone. Czas na nie;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowymaja 26, 2012

    Czekam na notke z serii 'new in' :-)
    Uwielbiam je w Twoim wykonaniu! :-]
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 27, 2012

      A kiedy sesja Ci sie kończy?

      Usuń
  43. Śliczny, idealnie prezentowałby się na barcelońskich plażach ;-) A jak znaleźć nocleg w hostelu za całe 0,30EUR? Sprawdź u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowymaja 26, 2012

    Mam pytanie nie związane z tym postem: Czy kiedykolwiek stosowałaś terapię przeciwtrądzikową? A może mogłabyś nam napisać coś o pielęgnacji twarzy. Byłabym ci bardzo wdzięczna:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 26, 2012

      Już pytałam o to Anię, nie robiła takich rzeczy. Przecież po terapii trądzika młodzieńczego prawie zawsze zostają blizny.

      Ja leczę buzię z trądziku, ale u mnie on objawia się tylko wągrami i zaskórnikami. Polecam peeling chemiczny, a potem antybiotyki.

      Hanna

      Usuń
    2. Anonimowymaja 26, 2012

      Mnie dermatolog zalecił witaminę A, gdyż stawierdził, iż mam cięższą postać trądziku... Oczywiście taka kuracja jest rozciagnięta w czasie... Witamina A normalizuje pracę gruczołów łojowych i wówczas złuszcza się skóra- z tłustej zmienia się na normalną...
      Taka kuracja jest lepsza i o wiele bardziej skuteczniejsza niż leczenia antybiotykami, gdyż działają one jedynie antybakteryjnie i chwilowo... Jeżeli odstawimy lek, trądzik powróci ;-/

      Usuń
    3. Anonimowymaja 26, 2012

      Ja rozpoczynam kuracje lekiem differin (adapalen) i słyszałam że trzeba używać filtrów. Mam ciemną karnacje i nie wiem jaki filtr wybrać. Zastanawiam się nad filtrem 20 , 15 lub 30 z avene lub la roche posay. Może któraś z was mogłaby mi coś polecić

      Aniu na pewno będziesz wyglądała prześliczne w tym stroju. Z taką figurą....:)

      Usuń
    4. Anonimowymaja 26, 2012

      Polecam La Roche 30 ;-) też mam kurację przeciwtrądzikową, tylko stosuję Curacne ;-)

      Usuń
    5. Anonimowymaja 26, 2012

      A myślisz że nie będzie bielił?? Bo tego obawiam się najbardziej...

      Usuń
    6. Anonimowymaja 26, 2012

      Używam go już drugi rok i nie mam żadnych problemów. Spróbować nigdy nie zaszkodzi ;-)

      Usuń
    7. Anonimowymaja 27, 2012

      O kurację przeciwtrądzikową najlepiej pytać dobrego dermatologa, a nie blogerkę (nawet studentkę medycyny :-)). Retinoidy, o których piszą dziewczyny powyżej są silnymi lekami i mogą dawać poważne skutki uboczne. Nie chodzi o to, żeby się wystraszyć i ich nie stosować, ale o to, że trzeba kontrolować ich działanie u lekarza. Poza tym taką kurację dobrze jest chyba zastosować już po wakacjach, wtedy na następny rok nie trzeba się już będzie martwić problemami z opalaniem. :-)
      Pozdrawiam,
      green

      Usuń
    8. Szczerze mówiąc nigdy nie stosowałam kuracji przeciwtrądzikowej ani żadnych specyfików `na trądzik`, ponieważ nigdy nie miałam z tym problemów. Poza tym - zgadzam się w 100 % z moją poprzedniczką GREEN.:-) Najlepiej udać się do dobrego dermatologa, ponieważ niekoniecznie to co pomogło innym - pomoże Tobie.

      Usuń
  45. Anonimowymaja 26, 2012

    Aniu czy pokarzesz nam stylizacje jakąs weekendowa?? Albo post z więszą liczba nowości jakie nabyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 28, 2012

      Co Wy macie z tym karaniem! Najpierw karanie pokoju, a teraz stylizacji! Za co chcesz, anonimie, karać stylizacje i to jeszcze weekendową?! :DDDDDDDDDD

      Usuń
  46. Anonimowymaja 26, 2012

    Aniu, co sądzisz o markach Inditexu? Rzadko w Twoich stylizacjach widzę produkty tej marki (Stradivarius, Pull&Bear, Bershka, Zara). Nie lubisz ich ciuchów? Z góry dziękuję za odp. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zara jest O.K, ale do reszty nawet nie zaglądam. :-)

      Usuń
    2. Anonimowymaja 27, 2012

      A dlaczego?

      Usuń
    3. Anonimowymaja 27, 2012

      no właśnie? czemu :) ?

      Usuń
  47. Anonimowymaja 26, 2012

    Cześć, bardzo ładne bikini, dobry zakup! też uwielbiam lato i nie mogę się doczekać wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowymaja 26, 2012

    Aniu, masz już pomysł na kreację na wesele swojego brata?
    MOżemy liczyć na zdjęcie? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysłu jeszcze nie mam, a wesele 9 czerwca...:-(
      Zdjęcia będę na pewno! ;-)

      Usuń
  49. Anonimowymaja 27, 2012

    Jest szansa,że dodasz nowy post w dzisiejszym dniu:)?

    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie. :-/

      Usuń
    2. Anonimowymaja 27, 2012

      A kiedy możemy się spodziewać stylizacji?

      Usuń
  50. Anonimowymaja 27, 2012

    Aniu, Proszę pomóż mi!
    Chcę zrobić zakupy na oasap, ale dwie rzeczy mnie męczą.
    Czy można płacić w złotówkach i ile kosztuje przesyłka?
    Gosia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 27, 2012

      a ja bym od razu przy okazji chciala sie dowiedziec ile wyszedł Ci w sumie koszt -torebka + wysylka( ta bezowa co ostatnio kupilas) z oasap? tak mniej wiecej?
      z gory dzieki za odp:)

      Usuń
    2. Wysyłka jest darmowa. :-)

      Usuń
    3. Anonimowymaja 27, 2012

      kolor khaki?:)

      Usuń
  51. Anonimowymaja 27, 2012

    Aniu chciałam się zapytać, jak teraz wygladaja Twoje dni przed sesja i w trakcie sesji? Np uczelnia, powrot do domu, obiadek i do konca dnia nauka i tak codziennie? czy masz czas spotkać się z chłopakiem, jakiś mały relaksik, ogladanie TV ?? Była bym bardzo wdzieczna za odpowiedz. Miłego wieczorku Anna

    OdpowiedzUsuń
  52. Powiem, szczerze, że ja właśnie nie przepadałam zbytnio za strojami w panterkę, ale Twój mnie kompletnie oczarował :) Na serio bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowymaja 28, 2012

    Kiedy masz sesje?
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowymaja 28, 2012

    Witaj Aniu :) przepraszam za Moje pytanie pod tym postem, ale dopiero dziś 'odkryłam' Twój blog i szczerze- bardzo mi się spodobał! :) a szczególnie ten prześliczny, żółty sweterek z posta o Świętach Wielkanocnych. I tutaj prośba, mogłabyś mi napisac skąd on jest? :) z góry dziękuję za odpowiedz :) Serdecznie Pozdrawiam :)
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  55. Wow, fajny wzór i świetny krój!

    OdpowiedzUsuń
  56. piękny strój, ja również już zakupiłam strój kąpielowy i teraz czekam na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowymaja 29, 2012

    właśnie Aniu, czemu nie lubisz Bershki i innych marek tej firmy ? :) kiedy nowy post :)?

    OdpowiedzUsuń
  58. bikini bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Sliczny strój ;) sama zastanawiam się nad tym typem stroju. Pozdrawiam i zapraszam do mnie ; >

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)