środa, 30 maja 2012

JAPANESE GARDEN

Dużym zainteresowaniem w roku ubiegłym cieszył się post, w którym pokazałam Wam mój ogród (KLIK). Dlatego też postanowiłam podzielić się z Wami nowym równie atrakcyjnym zakątkiem, który cechuje styl japoński. Mojej Mamie od dawna marzył się ogródek opierający się na zasadach obowiązujących w Kraju Kwitnącej Wiśni. Ową przestrzeń cechuje harmonia, prostota, elegancja i asymetria. Nieodzownym elementem ogrodu japońskiego jest woda, która wnosi do niego życie oraz miniaturowe, sztuczne wzgórza. Poniżej możecie zobaczyć zdjęcia jeszcze niezupełnie wykończonego ogródka, ale urzekł mnie do tego stopnia, że musiałam Wam pokazać go już dziś!:) 






Dodatkowo ostatnio pytałyście o kosmetyczne 'must have' na lato. Poniżej przedstawiam Wam produkty, które znajdują się na mojej zakupowej liście. ;-)

1. Bronzer - Dior Bronze Original Tan.  
2. Soczyście pachnące balsamy do ust - Lip Smacker.
3. Orzeźwiające mgiełki do ciała - Victoria's Secret.
4. Lakiery do paznokci w pastelowych kolorach. 

117 komentarzy:

  1. wow - nic więcej nie mogę napisać!

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie!!!
    moja mama teraz też szaleje na ogrodzie i tworzy :)
    takie ogrody to naprawdę sztuka

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapierający dech w piersiach ogród. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. coś pięknego


    dziewczyny zapraszam do mnie konkurs 40% taniej na kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  5. ooh przepiękny ogród :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny Aniu - jak za bajki, gdybym taki miała najchętniej bym z niego nie wychodziła :)

    P.S. A co do bronzera Diora - słyszałam że jest najlepszy.


    POzdrawiam!

    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś niesamowitego,żeby stworzyć tak piękny ogród trzeba naprawdę kochać to robić:) A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny ogród! Jeśli tak wygląda niewykończony, to ciekawa jestem jak będzie wyglądał już gotowy. Pokażesz nam, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowymaja 29, 2012

    Anno czy może Twoja mama jest architektem krajobrazu ?

    OdpowiedzUsuń
  10. piekny ogrodek, naprawde zapiera dech w piersiach:) a Ty jak zwykle olsniewajaca :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowymaja 29, 2012

    Wow! Naprawdę piękny ogród. Twoje mama musi być chyba projektantką ogrodów aby zrobić coś tak cudownego:)

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowymaja 29, 2012

    Witam Cie Aniu ogród bajka=]
    mieszkam w bloku wiec nie mam nawet o co pytać odnośnie ogrodu, ale Dior Bronze Original Tan jaki odcień planujesz kupić? mam taka jasna cerę jak Ty i poszukuje bronzera który nie brudzi ubrań;) Moze mi podpowiesz?

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowymaja 29, 2012

    Ślicznie wyszłaś na tym zdjęciu:) Powiedz mi proszę czy te brązowe spodnie i ta bluzeczka to Twój strój domowy czy tak chodzisz też ubrana na uczelnię? Serdecznie pozdrawiam Aneczka

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowymaja 29, 2012

    mogła byś napisać skąd bluzeczka i spodnie?

    OdpowiedzUsuń
  15. też lubię ogrody japońskie.. W moim rodzinnym miasteczku jest cały park zrobiony na styl japoński.. Uwielbiam przesiadywać w nim z książką..

    http://mojaszafaija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowymaja 29, 2012

    Jak tam sesja? Na pewno bardzo dużo czasu spędzasz nad książkami. Na tym zdjęciu wyglądasz na zmęczoną???

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny ogród-zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fontanna w skale - bardzo ciekawie :)
    Pytanie z innej beczki ; miałaś wybielane zęby? :)
    Pozdrowienia od stałej czytelniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowymaja 29, 2012

    właśnie co masz za bluzeczkę? Miałam dopisać! Niedługo mam imieniny może sprawie sobie bronzer tylko Anno jaki odcień bierzesz dla siebie? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowymaja 29, 2012

    Anula jakaś Ty piękna ;** masz śliczny uśmiech :) i do tego te dołeczki w policzkach :) Twój chłopak pewno jest zakochany w Tobie bez pamięci... Mnie też marzy się taki ogród, ale pozostaje mi tylko podziwiac cudze ogrody bo u mnie stworzyc coś takiego to nierealne ;((

    OdpowiedzUsuń
  21. Ogród po prostu wspaniały! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystko piękne:)a jak przygotowania do wesela brata?

    OdpowiedzUsuń
  23. o Boże. jakaś Ty piękna <3 :D
    obserwuję i zapraszam do obserwacji swojego bloga ;)
    just-call-me-louise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny ogród! ; )
    I w ogóle jesteś piękna! ; D

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowymaja 29, 2012

    Cudowny ogród będzie. Miał fioła na punkcie Japonii i dużo czasu spędzam w Ogrodzie Japońskim we Wrocławiu. Widziałam poprzednie zdjęcia ogrodu Twojego i nasuwa mi się pytanie jak duży jest teren wokół Twojego domu? Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 29, 2012

      Mieszkam niedaleko osiedla na ktorym ona mieszka i ogród mają liczony raczej w hektarach niż w arach a najśmieszniejsze jest to, ze anki tatuś caly czas inwestuje w ziemie i niewiele do kupienia w okolicy ich domu/osiedla zostalo. żenada jakbyscie nie mogli sie nachapac tym co macie:///////////////

      Pozdrowienia;]

      Usuń
    2. Anonimowymaja 29, 2012

      Ogarnij się dziecko Nie musisz tutaj wylewać swoich żalów i kompleksów.
      Wszyscy Anię chwalą a Ty jesteś typowym przykładem polskiej internautki, która krytykuje i stara się zniechęcić innych do blogerki. Żałosne.

      Ania, nie martw się nic a nic :-) Haters gonna hate but fans will remain ;-)

      Zuzia.

      Usuń
    3. Hmm, i co w tym złego? :)

      Usuń
    4. Anonimowymaja 29, 2012

      Niech i sobie ma kaczkę na złotym łańcuszku, to nikogo nie powinno interesować! Ważne, że ma wyczucie gustu i jest dobra w tym co robi :)!
      Pozdrawiam
      Izabela

      Usuń
    5. Anonimowymaja 29, 2012

      Tak, tak na pewno mieszkasz kolo Ani.
      A wiesz chociaz jak ma na nazwisko czy jakim samochodem jezdzi? A tak wgl to Ania mowila ze jej ogrod ma kilka hektarow. Nie blyszczysz wiedza ;-)

      Pozdrawiam przyszla Pani Doktor! ;-)

      Usuń
    6. Anonimowymaja 29, 2012

      Nie chciałam spowodować takiej wielkiej kłótni... Chciałam się tylko dowiedzieć, jak duży potrzebny jest teren żeby stworzyć taki cudowny ogród. Aż mi głupio teraz... Gosia

      Usuń
    7. Anonimowymaja 30, 2012

      Gosiu, myślę, że to nie Tobie powinno być głupio.

      Usuń
    8. Anonimowymaja 30, 2012

      Nie mogę uwierzyć, że ludzie są aż tak naiwni! Zdystansujcie się trochę i obiektywnie oceńcie wszystkie komentarze, bo mam wrażenie, że większość osób, które je pisze, jest zapatrzona w Anię, jak w obrazek! Gdy ktoś ją skrytykuje, od razu rzuca się tłum, aby jej bronić i na dodatek zarzuca tej osobie niewiadomo co. W rzeczywistości wcale nie jesteście lepsze. Nie piszę tego z zazdrości. TAk jak Wy, wcale nie znam Ani, nie wiem czy jej tata jest bogaty albo ile jej ogród ma kilka hektarów. Ale uważam, że wszystko ma swoje granice, których nie należy przekraczać.
      I skoro Ania udostepniła możliwośc dodawania komentarzy, to liczy się ze słowami krytyki.

      Usuń
    9. Anonimowymaja 30, 2012

      Ludzka chamskośc nie zna granic...to nie chodzi o to, abyśmy za każdym razem broniły Ani i 'rzucały' się na osobę krytykującą, tylko niektóre komentarze jak ten powyżej jest po prostu bezczelny! i dlatego dziewczyny postanowiły zainterweniowac jak i również Ja. To już jest wkraczanie w prywatne życie Ani i jej rodziny. W głowie mi się to nie mieści, jak ktoś w ogóle ma czelnośc pisac takie głupoty i kłamstwa! Nawet jeśli byłaby to prawda, to co w tym złego? Nasz kraj cechuje zazdrośc i zawiśc. To jest na takej zasadzie: 'jak mi się nie powodzi, to Tobie też nie powinno'. Aniu musisz miec nerwy ze stali, aby akceptowac takie komentarze. Powodzenia na sesjach :)

      Usuń
    10. Anonimowymaja 30, 2012

      Po pierwsze, jeżeli zakłada się bloga, to staje się już osobą publiczną i trzeba się liczyć z tym, że ludzie będą wtykać nos w nieswoje sprawy.
      Po drugie, to Ania decyduje, które komentarze umieścić na tablicy, a które nie. Nie wiem po co go opublikowała. Równie dobrze mogła go zatrzymać dla siebie, wziąć do siebie lub najnormalniej w świecie zignorować.
      Wyraziłam swoje zdanie na ten temat i mam do tego pełne prawo, tak jak wszyscy tutaj ;-) Teraz możecie mnie zjeść! ;-p

      Usuń
    11. Anonimowymaja 30, 2012

      Lepiej nie...bo się potrujemy ;)

      Usuń
    12. Anonimowymaja 30, 2012

      Nie ma to jak cięta riposta ;-)

      Usuń
    13. Anonimowymaja 31, 2012

      Cięta riposta na poziomie dzieci z przedszkola moje drogie przedszkolaki :)) Jak ktoś umieszcza negatywny komentarz, to już jego sprawa, to jest blog Ani, i to ona powinna odpowiedzieć na ten komentarz, oczywiście jeśli będzie warto. Dziewczyny, które atakują taką osobę, po co to robicie? Sztuczny tłum na targówku, która głośniej? Zastanówcie się trochę :)Zazwyczaj wszystko zaczyna się od tego, że druga osoba skrytykuje za krytykę jednej osoby, więc pomyslcie czy czasami warto;-))
      Caroline.

      Usuń
    14. Ja mieszkałam niedaleko Ani. Nawet chodziłam z nią do szkoły, do równoległej klasy. Wspominam ją jako niesamowicie grzeczną, słodką i pracowitą dziewczynę. Dodatkowo miała ładny głos i śpiewała solówki w szkolnych akademiach. Ona naprawdę jest fajną osobą, nikogo nie udaje i niczym się nie chwali.

      Usuń
    15. tak tak :) śpiewałyśmy razem w chórze w gimanzjum :D jejku jak to dawno było.. zwariowany pan R. i te jego odwieczne próby zaprowadzenia porządku :D J.

      Usuń
    16. Heeeej! :-) Nie wiem kim jesteś, ale czasy szkolne wspominam również bardzo fajnie. :-) Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko w porządku - pozdrawiam ciepło. :-*

      Usuń
    17. ja również Cię pozdrawiam! :) i życzę dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga :) J.

      Usuń
  26. Przepiękny ogród! Na maksa zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  27. oooj , chyba Cię bardzo zazdrość zżera co?:) Pamiętaj-trzeba się cieszyć z sukcesów innych ludzi!

    Ania- ogród zajebisty - "WELCOME TO JAPAN!"

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjny ogród, zwłaszcza, że są to bliskie mi klimaty ;-)

    Skoro kosmetyki na lato już masz, warto zaplanować wyjazd. U mnie tygodniowe wczasy w Europie za 150zł ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny ogród :) Gdybym taki miała spędzałabym w nim każde słoneczne poranki i jadła śniadania na świeżym powietrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękny ogród :)
    A kłótnia całkowicie niepotrzebna, ktoś tu jest bardzo zazdrosny widzę :P

    OdpowiedzUsuń
  31. ale piękny ogród :) pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowymaja 30, 2012

    Aniu skąd jest bluzeczka i spodnie?

    OdpowiedzUsuń
  33. Gdzie można dostać te mgiełki? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękny ogród, kocham takie miejsca!

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowymaja 30, 2012

    Anula jesteś piękna, do tego masz śliczny uśmiech :) ogród cudeńko, tak fajnie siedzieć sobie i uczyć się. Bluzka bardzo fajna, a co to za firma bo nie napisałaś? I co kupiłaś ten bronzer? może wiesz jakie sa odcienie właśnie a jaki wybrałaś? bo ja zawsze mam z tym PROBLEM=))) NAPISZESZ?

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowymaja 30, 2012

    Ja dopiero tworzę swój ogród i jak na razie to połowa roślin nie chce mi się przyjąć, no ale nadal trzeba próbować, a teraz mam taką piękną motywację :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowymaja 30, 2012

    Aniu a co sądzisz o blogu Tusk?

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowymaja 30, 2012

    Masz bardzo ładny uśmiech:) Używasz może jakiś środków wybielających zęby?

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczny ogród i bardzo ładnie wyszłaś na zdjęciu, bardzo mi się podobają zdjęcia:) Ponieważ ja tez poszukuje HAREMEK to chciałam się Ciebie zapytać czy już myślałaś może jakiego koloru ewentualnie wzoru (panterka, paski, kwiaty) byś chciała te spodnie? Serdecznie i cieplutko pozdrawiam a tym czasem tez mykam do notatek:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 30, 2012

      ja tez się dołączę do pytania o haremiki:) Aniu czy szukasz coś tego typu, podobają Ci się któreś może? http://allegro.pl/bawelniane-haremki-szeroki-pas-kwiaty-alladyny-uni-i2379863202.html

      Buziaczki Gosia

      Usuń
  40. Anonimowymaja 30, 2012

    A ja się zapytam Ciebie Aniu co myślisz o takich spodniach http://allegro.pl/spodnie-szarawary-alladynki-pumpy-wzor-kwiatowy-i2336209388.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowymaja 30, 2012

    Witam:)Jaki lakier do włosów polecasz?
    Ola.

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowymaja 31, 2012

    Aniu, mogłabyś zaproponować jakąś stylizację z KOTURNAMI? lub polecić jakieś modne w internecie :))?

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowymaja 31, 2012

    Anno, czy uważasz, że architektura krajobrazu jako studia to dobry pomysł? Zawsze się tym interesowałam, jestem tegoroczną maturzystką i marzy mi się ten kierunek, tylko mam do wyboru jeszcze technologię żywności i żywienia człowieka, biotechnologię, i inne, jednak architektura na pierwszym miejscu.
    Pozdrawiam serdecznie. Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  44. Aniu, chciałam spytać, czy Cie nie uraża ostatni post w którym Cie nadmieniłam. Jeżeli tak jest, zaraz usunę fragment w którym znajduję się wzmianka o tym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  45. Fantastyczny ogród! Aniu gdzie można dostać takie mgiełki do Ciała? NA Allegro?

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  46. Fantastyczny ogród! Aniu gdzie można dostać takie mgiełki? Na allegro?
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowymaja 31, 2012

    Cześć jestem bardzo ciekawa ile masz wzrostu , pewnie pytanie to juz ktoś Ci kiedyś zadał , ale sporo masz tych komentarzy oraz postów i przewertowanie tego od podstaw w poszukiwaniu odpowedzi zajęło by Mi sporo czasu..:)
    Martyna S.

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne zdjęcia, śliczny ogród.

    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne zdjęcia . !
    Dodaję się do obserwantów i liczę na to samo u mnie . ; )
    Zapraszam do mnie http://naturalnieee-malinowaa.blogspot.com/
    Jeszcze raz zapraszam i zachęcam do dodania się do obserwantów . ; D
    Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  50. Może z okazji dnia dziecka jakaś stylizacja będzie?? A.

    OdpowiedzUsuń
  51. Aniu, a co sądzisz o torebkach Sabriny Pilewicz? :-))
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  52. Widzę na Tobie koszulkę z moodo, z nowej kolekcji:-D Co jeszcze z tej kolekcji wpadło do Twojej garderoby? ;-)
    Ala

    OdpowiedzUsuń
  53. Co sądzisz o przypadku osoby nie lubiącej krwi i ogólnie widoku krwi, ale chcącej iść na medycynę kierunek lekarski bądz dentystyczny? :-)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma czegoś takiego jak kierunek dentystyczny jest kierunek lekarsko-stomatologiczny!

      Usuń
    2. Zabawne, że w parze z takim purytyzmem semantycznym nie idzie dyscyplina interpunkcyjna :)

      Usuń
    3. przecież to jest to samo- na mojej uczelni (ŚUM) jest lekarsko-dentystyczny, a np. we Wrocławiu jest lekarsko-stomatologiczny.

      Usuń
  54. jest szansa na nowy post ze stylizacją:)?

    OdpowiedzUsuń
  55. Ogrody w stylu japońskim mają swój urok. Śliczny nagłówek :3

    OdpowiedzUsuń
  56. Chciałabym mieć kiedyś taki kawałek nieba :) Piękne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  57. ładny ;o piękny! Zapraszam do oglądania + obserwowania u mnie Kochana ♥ ;*! http://foxylady-sexily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Zawsze niesamowita :)

    PS. ZAPRASZAM DO MNIE NA KOMPLET BIŻUTERII RĘCZNIE ROBIONEJ W NAJMODNIEJSZYM TEGO LATA KOLORZE - MIĘTOWO-TURKUSOWYM :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękne miejsce. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Jestem ciekawa gdzie można kupić te soczyste balsamy do ust.
    Miłego odpoczynku w Twoim pięknym ogrodzie:)

    OdpowiedzUsuń
  61. śliczny ogród! :) jak marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  62. Lip smacker je úžasný!)
    http://fashovv.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  63. Skvělý outfit!)
    http://trappedintheimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Skvělý outfit!)
    http://trappedintheimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Kiedy patrzę na zdjęcia Twojego ogrodu, ogółem, żałuję że wyniosłam się od taty do miasta:P Ale żeby dojść do tego co tam masz to musialabym chyba wywrócić ogród do góry nogami! Nie żebym miała brzydki, ale mój tata lubi jak wszystko sobie rośnie jak rośnie i nie broni naturze...xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wychodzę z założenia, że ładne rzeczy uzyskuje się dzięki ciężkiej pracy. Także karczowanie, pielenie i sadzenie będzie bardzo mile widziane, jeśli chce się osiągnąć taki efekt. :)

      H.

      Usuń
  66. Jejku jaka cisza, mnóstwo komentarzy, pytań i zero odpowiedzi:( Czyżby Anie zostapła zjedzona przez książki??

    OdpowiedzUsuń
  67. Dodasz coś dzisiaj na bloga?

    OdpowiedzUsuń
  68. Pod ostatnim postem napisałam komentarz ale nie dostałam odpowiedzi. Postanowiłam spróbować ponownie bo jestem w podobnej sytuacji jak Ty Aniu (nauka nauka nauka) wiec piszę jeszcze raz. Jak teraz wyglądają Twoje dni przed sesja i w trakcie sesji? Np uczelnia, powrot do domu, obiadek i do konca dnia nauka i tak codziennie? czy masz czas spotkać się z chłopakiem, jakiś mały relaksik, ogladanie TV ?? Była bym bardzo wdzieczna za odpowiedz. Miłego wieczorku Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głupie pytanie. Wszystko zależy od studiów i od człowieka. Bez sensu się tak z kimś porównywać. Ja np. mam dość ciężkie studia, jeszcze dwa kierunki, filologia i prawo. Ale spotykam się z chłopakiem, bo [nie próbujcie tego w domu] praktycznie nie sypiam. Co człowiek, to metoda ;)

      Usuń
    2. ja jestem na IV roku lekarskiego i mimo, że jest sporo nauki to na wszystko można znaleźć czas- zarówno jeśli chodzi o rozrywkę, imprezy, sport no i oczywiście- na miłość :) nie ma co się bać tej medycyny, studia jak studia, zwykły kierunek, nic strasznego :)

      Usuń
    3. ja również pytałam - o marki inditexu poza zarą :) poooozdrawiam :)

      Usuń
    4. dziewczyno a ty nie wiesz co zrobic ze swoim zyciem? musisz pytac Ani czy oglada tv czy spotyka sie z chlopakiem? myslisz ze jak bedziesz robila to co ona to bedziesz taka jak ona? fuck...co wy macie w glowach?

      Zośka

      Usuń
    5. Nie ma to jak kulturalna wypowiedź na poziomie ;-)

      Usuń
  69. Aniu dlaczego nie odpowiadasz na żadne komentarze? Ja ,rozumiem że masz teraz dużo nauki, ale myślę że mogłabyś wygospodarować nam trochę czasu...:)

    Pozdrawiam Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo niektóre są głupie, pewnie dlatego :D

      H.

      Usuń
    2. Ania jest chyba dzisiaj w trakcie poprawin na weselu swojego brata, o ile dobrze wywnioskowałam z jej komentarzy. :)

      Hanna

      Usuń
    3. Ania ma wesele 9 czerwca. ( Tak odpisywała w komentarzu) :)

      Usuń
  70. wybielałaś jakimkolwiek sposobem zęby, Ślicznotko ? ;* ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Kiedy skończy ci się sesja??

    OdpowiedzUsuń
  72. Zawsze myślałam,że mój ogródek nie jest taki zły..jednak przy Twoim totalnie wymięka ;)
    Jesteś strasznie śliczna ;)
    Dodaję do obserwowanych,może Ty też mnie dodasz (takie małe marzenie ^^)

    http://carla-verne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Aniu, czy chcesz pracować w prosektorium?
    Studiuję antropologię fizyczną sądową i to mnie czeka, uwielbiam takie zagadki.
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  74. Wchodząc dzisiaj na twojego bloga miałam nadziej, że może w końcu coś dodałaś:D. Niestety rozczarowałam się:( Jest w ogóle jakaś szansa , że dodasz coś na bloga w tym tygodniu?

    Pozdrawiam: Kasia

    OdpowiedzUsuń
  75. Kupiłaś już sukienkę na wesele swojego brata?

    OdpowiedzUsuń
  76. Ten ogród jest przepiękny.:))

    OdpowiedzUsuń
  77. Przepiękny ogród, po prostu bajkowy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)