niedziela, 13 maja 2012

HOT SPRING

Podczas zimy wszyscy narzekaliśmy na mrozy, teraz przeszkadzają nam upały... ;-)
Oczywiście temperatura wykraczająca poza 20 stopni faktycznie może męczyć, gdy musimy się z nią zmagać w dużym mieście.
Osobiście uważam, że na uczelnię nie wypada chodzić w krótkich szortach, czy też mini spódniczkach, dlatego w takie dni wybieram najcieńsze legginsy jakie posiadam, które łączę z czymś luźnym i przewiewnym.








torba - oasap.com, legginsy - h&m, koszula i pasek - moodo, sandałki - primark

196 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia i TY oczywiście !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, piękna sceneria :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Cię, za tą prostotę!
      większość blogerek prezentuje stylizacje, w których 98% kobiet nie wyszłoby na ulice, dlatego tak bardzo lubię zaglądać do Ciebie;-)

      Firma Johnson rozsyła darmowe próbki swoich produktów, sama skorzystałam, więc przekazuję informację dalej, może komuś się przyda;-)

      KLIK KLIK KLIK
      KLIK KLIK KLIK

      Usuń
  4. Anonimowymaja 12, 2012

    Bardzo prosty zestaw, ale jak zwykle wyglądasz uroczo :)
    Mam pytanie trochę z innej beczki. Kiedyś w komentarzach pisałaś, że rozglądasz się za sukienką na wesele brata :) Czy byłaś już na tym weselu? Jeśli tak, jaką miałaś kreację? ;) Niedługo również wybieram się na wesele i poszukuję inspiracji :) Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź.
    Pozdrawiam Ciepło ;*
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wesele jest 9 czerwca, a sukienki jak nie miałam tak nie mam...:-D

      Usuń
    2. Anonimowymaja 12, 2012

      Polecam Ci przejrzeć ofertę Asos, tam zawsze jest coś ładnego (moim zdaniem oczywiście ;-))

      Z resztą Ania, czego nie założysz myślę, że przyćmisz wszystkich ! (zostaw tylko odrobinę więcej blasku dla Panny Młodej, bo to jej wielki dzień :-))

      Zosia

      Usuń
    3. Anonimowymaja 12, 2012

      Tez uważam, że we wszystkim będziesz super wyglądać ;) mimo wszystko byłabym wdzięczna za choćby jedną fotkę tej sukienki :) oczywiście jak już w końcu znajdziesz swoją wymarzoną ;D

      Usuń
    4. Na pewno pojawi się stylizacja weselna na blogu. :-)

      Usuń
    5. Anonimowymaja 13, 2012

      Anula koniecznie z Twoim partnerem ;) chociaż jedno, takie maleńkie zdjęciątko ;)

      Usuń
  5. Pięknie wyglądasz :-) Musisz częściej nosić rozpuszczone włosy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. stylizacja jak zwykle rewelacyjna ;>
    uwielbiam Twoje włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowymaja 12, 2012

    bardzo ładnie wyglądasz:) hmm uważam również, że krótkich spodenek nie wykłada zakładać na uczelnie, natomiast za legginsami nie przepadam, w tegoroczne upały chodzę w spodenkach takich przed kolano i to wygląd nawet ok;)Pozdrawiam
    Śliwkowa

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowymaja 12, 2012

    Cudna Ania "imponujące wlosy";)
    Pisz częściej:) Piękna jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym pisać częściej, jednak obowiązku uczelniane mi na to nie pozwalają. Całe szczęście coraz bliżej wakacje. :-)

      Usuń
  9. Anonimowymaja 12, 2012

    nie wiem czy wypowiadaja sie tu faceci, ale w koncu musze. moja siostra jest twoja fanka i to dzieki niej znam ta strone. podziwiam cie od pol roku, codziennie wchodze, ogladam, przegladam stare notki. jestes po prostu sliczna!!!!!!! najpiekniejsza kobieta na ziemi!!! masz w sobie taka klase, szlachetnosc, skromnosc. nie musisz sie stroic zeby wyglodac pieknie. nie zmieniaj sie. zazdroszcze zajebiscie twojemu facetowi, mozesz mu przekazac, ze jest szczesciarzem. ja nosilbym cie na rekach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow :) Aniu widzisz jak działasz na mężczyzn :) ja również uważam, że jesteś piękna, bardzo skromna, miła i masz klasę :) naprawdę widać po Twoich zdjęciach, po tym jak odpowiadasz na komentarze, że jesteś świetną dziewczyną. Wyglądasz jak zawsze pięknie! :) :*

      Usuń
    2. Anonimowymaja 17, 2012

      Dokładnie! klasę i inteligencję widać najbardziej po komentarzach i wpisach na blogu, nie to co inne blogerki. Jesteś świetna aż się cieszę że tacy ludzie będą nas niedługo leczyć:D
      Agata

      Usuń
    3. Hahaha. szkoda, że nic nie wspomniałeś o inteligencji Ani. ;-)
      Jednak uroda to wszystko :D

      Usuń
  10. Anonimowymaja 12, 2012

    sliczna Anulka :* buziaki, M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowymaja 12, 2012

    Aniu wygladasz przeslicznie!
    Mam prosbe zdradz jak modelowalas wlosy? stylizujesz na okragla szczotke? czy zawijasz na noc w ten koczek jak pokazylas w jednym z postow? mam podobny rodzaj wlosow, ale nigdy nie udaje mi sie ich tak ulozyc:( bede bardzo wdzieczna za odpowiedz
    pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj robię koczek na noc. Jednak w przypadku tej notki było inaczej. Włosy umyłam rano w związku z tym suszyłam je i wywijałam końce przy pomocy grubej, okrągłej szczotki. :-)

      Usuń
    2. Anonimowymaja 12, 2012

      Aniu dziekuje za odpowiedz i bede probowac walczyc z moimi:) a jeszcze tylko pytanie, wywijasz konce na zewnatrz czy w strone twarzy? i co robisz ze wlosy nie opadaja u gory?:) (lakier?)
      Jaka suszarke polecasz i czy ta szczotka to moze ta z avonu advance techniques? (ta najgrubsza, dopatrzylam sie w poscie z koczkiem:)) pozdrawiam:) Magda

      Usuń
    3. Tak! To jest ta najgrubsza szczotka z Avonu. :-) Suszę włosy z głową spuszczoną w dół i w takiej samej pozycji spryskuję lakierem. Końce wywijam w stronę twarzy, a grzywkę na zewnątrz. ;-)

      Usuń
    4. Anonimowymaja 12, 2012

      Cześć. A zdradź: włosy Ci się falują czy są raczej proste?

      H.

      Usuń
    5. Anonimowymaja 13, 2012

      dziekuje!!! chyba sekret tkwi w tym suszeniu glowa w dol;-) bede probowac jutro! naprawde bardzo dziekuje Ci za odpowiedz, zawsze narzekalam na ten typ wlosow, ale u Ciebie wygladaja przeslicznie, napatrzec sie nie moge:)

      Usuń
  12. Anonimowymaja 12, 2012

    buty kupione w realu czy z neta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co za różnica? :-)

      Usuń
    2. Anonimowymaja 19, 2012

      Bo jeżeli kupowałaś je przez internet to może mogłabyś podać mi namiary na nie, ale już wiem,(z ponizszych komentarzy) że nie mam się co łudzić ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  13. Anonimowymaja 12, 2012

    jesteś taka śliczna! ;* wyglądasz jak zwykle genialnie i promiennie, jesteś zawsze taka uśmiechnięta ;) jak ułożyłaś włosy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Susząc wywijałam włosy grubą szczotką. :-)

      Usuń
  14. Ja nigdy nie narzekam, że mi za ciepło. Na zimę owszem ale na słoneczne lato - nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sandałki kiedy kupione?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowymaja 12, 2012

    Piękne sandałki. Gdzie je kupiłaś, na allegro? dasz namiary?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je 2 lub 3 lata temu, więc raczej ciężko będzie je dostać.

      Usuń
  17. Anonimowymaja 12, 2012

    dałoby radę podać link prosto do koszuli z poprzedniej stylizacji bo strasznie nie chce mi się jej szukać na stronie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę: KLIK

      "light blue"

      Usuń
    2. Anonimowymaja 13, 2012

      dziękuję prześlicznie :-*

      Usuń
  18. jesteś niczym porcelanowa laleczka, taka alabastrowa cera i ta burza włosów na głowie - po prostu ideał!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do ideału mi baaaardzo DALEKO, ale dziękuję. :-)

      Usuń
    2. Anonimowymaja 12, 2012

      Aniu, chyba kpisz :p Jestes przesliczna! :-)

      Usuń
  19. uwielbiam Twoje włosy <3 P.S. śliczna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowymaja 12, 2012

    Jak zwykle, prosto, ładnie i z klasą:)
    Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładne zdjęcia w zasadzie już wszystko było napisane w komentarzach , włosy i torebka do pozazdroszczenia

    zapraszam : http://ollmmifashstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakochałam się w tych butach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja je również uwielbiam. Mam je już 2 lub 3 lata! :-))

      Usuń
  23. Im dłużej na Ciebie patrzę, tym bardziej jestem pod wrażeniem Twoim nieziemsko zadbanych włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowymaja 12, 2012

    Jesteś prześliczna! :) I uwielbiam Cię za Twoją opinię odnośnie krótkich szortów i mini na uczelnię, uważam dokładnie tak samo, uczelnia to nie miejsce na mikroszorty i koronkowe bluzki, spod których wystaje stanik. Wielka klasa, Aniu:) Przy okazji, jak Ci się nosi ten puder z YSL? Jest trwały? Warto kupić? Dermatolog kazał mi zamienić fluid na jakiś puder i rozważam jego kupno.Byłabym więc wdzięczna za Twoją opinię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puder jest naprawdę w porządku, ale jeżeli chcesz używać go zamiast fluidu to musisz chyba poszukać czegoś co będzie chociaż odrobinę kryło. Ten puder jest dobry dla osób bez większych problemów z cerą. Dla mnie służy jedynie do wykończenia makijażu lub do przypudrowania błyszczących miejsc podczas zajęć na uczelni itp. ;-)

      Usuń
  25. Rewelacyjna stylizacja! Prostota która urzeka!

    OdpowiedzUsuń
  26. Anuś w tej notce pisałaś,że sandałki pochodzą z atmosphere http://annaaaanna.blogspot.com/2011_05_01_archive.html W której notce jest w takim razie błąd??? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primark to sklep, w którym są różne firmy np. atmosphere, DenimCo.

      Usuń
    2. a to przepraszam, nie wiedziałam

      Usuń
  27. Piękne zdjęcia, świetnie wyglądasz:)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowymaja 12, 2012

    Sliczna jest ta koszula! Dawno kupiona? :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, tydzień temu. :-)

      Usuń
    2. Anonimowymaja 12, 2012

      Kurcze :-( Nie moge jej znalezc na moodo... Pomozesz mi? :-)

      Usuń
    3. http://sklep.moodo.pl/koszule/koszula,759

      Proszę. :-)

      Usuń
    4. Anonimowymaja 13, 2012

      Dziekuje bardzo :-*

      Usuń
  29. Anonimowymaja 12, 2012

    Aniu, kiedys pytalam czy podobaja Ci sie Conversy wiec teraz wypada mi sie spytac co sadzisz o Vans'ach? :-)
    Gosia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobają mi się. Planuję nawet zakup. :-)

      Usuń
    2. Anonimowymaja 12, 2012

      jakie buty?

      Usuń
    3. Anonimowymaja 13, 2012

      Ja tak samo jak Ty planuje zakup, ale wciaz zastanawiam sie ktore wybrac, gdyz chce zeby byly i na sportowo i na 'elegancko' :)
      A Ty ktory model i kolor chcesz wybrac? ;-)

      Usuń
  30. Anonimowymaja 12, 2012

    Piękna !! Wyglądasz jak laleczka !
    Mam do Ciebie pytanie, troszkę z innej beczki. Studiuję biologię i startuję w tym roku na medycynę. Jesteś na drugim roku, czy mogłabyś mi powiedzieć czy naprawdę nauki jest tak dużo? Czy pierwszy rok jest najgorszy a na drugim jest mniej nauki? Strasznie boję się że nie podołam, a staram się już trzeci raz...
    Zosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. :-)
      Osobiście uważam, że gorszy jest drugi rok. Może dlatego, że nie cierpię biochemii, która jest moją zmorą. :-/
      Do trzech razy sztuka. ;-) Nic się nie martw, podołasz! Trzymam kciuki. :-*

      Usuń
    2. Anonimowymaja 12, 2012

      A anatomia...? Ilość materiału do opanowania też robi wrażenie, boję się czy będę w stanie temu podołać, ale póki nie spróbuję, nie dowiem się :-) Grunt to dążyć do swoich marzeń, jeśli się przeliczę to zawsze mogę się wycofać i pójść inną drogą :-)

      Dziękuję za odpowiedź Śliczna :-*

      Zosia

      Usuń
    3. Anatomia była przynajmniej ciekawa. Zajęcia w prosektorium itp. ;-)

      Usuń
    4. Anonimowymaja 13, 2012

      Grunt to nie poddawać się. Sama byłam na biologii, przeniosłam się na biotechnologię i tym sposobem nie mam roku w plecy i dodatkowo robię od tego roku technika farmacji po czym będę chciała robić podyplomowe z farmacjii i dalej kształcić się w tym kierunku. Nie zawsze jest tak,że jak coś się nie powiedzie to trzeba się poddawać. Można dojść do celu na wiele sposobów. Dlatego Zosiu 3mam kciuki i próbuj do skutku, Aniu realizuj się dalej! Grunt, żeby robić coś z pasją i robić to co się uwielbia ! :-)

      Usuń
  31. Anonimowymaja 12, 2012

    Aniu jaki masz rozmiar tej koszuli? Tola

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowymaja 12, 2012

    Aniu wiele osób Cię pyta ale nigdy nie widziałam odpowiedzi na pytania, jak dbasz o cerę? Jaki krem stosujesz, żel do mycia twarzy, peeling, maseczka? Bardzo proszę o odpowiedz bo Twoja cera bardzo mnie zachwyca i napatrzeć się nie mogę na Ciebie na zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowymaja 12, 2012

    Aniu wyglądasz przecudnie :) mam takie pytanko studiujesz medycynę a mogę wiedziec jaką specializację wybrałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Studiuję kierunek Lekarski. Specjalizację wybiera się po studiach. :-)

      Usuń
    2. Anonimowymaja 13, 2012

      Ojej...to jeszcze dłuuuuuga droga przed Tobą ;) ale widac, że ambitna z Ciebie dziewczyna także na pewno dasz sobię radę ;) Trzymam kciuki ;) Iza

      Usuń
    3. Anonimowymaja 13, 2012

      Widziałam Cię kiedyś na WMU :-D
      Ale to było dawno... :-/ Zmieniłaś uczelnię? :-)
      Magda

      Usuń
  34. Anonimowymaja 12, 2012

    Witaj Aniu, ,
    Jak zwykle wygladasz cudownie, jestes przepiękna, masz cudowne włosy i podziwiqm Toje wyczucie stylu,dopiero niedawno trafilam na Tojego bloga i odrazu sie zakochalam.
    Tworzysz cudone zestawy i pokazujesz ze nawet za niewielkie pieniadze mozna wygldac świetnie. Trzmaj tak dalej.
    P.S. Buty primark kupujesz w internecie czy w sklepie Real, dzisiaj widzialam w realu tenisowki atmosphere ale kolor byl nie taki i nie kupilam, i jak z jakoscia tych butow? Moze wiesz w jakim skepie jeszcz mozna kupic te buty?
    Pozdrawiam serdecznie, Marta ;-))

    OdpowiedzUsuń
  35. może dziwnie to zabrzmi, ale, masz prześliczną twarz !!
    Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowymaja 12, 2012

    Też jestem fanką Twojego bloga :) każdą notkę oglądam po kilka razy i czerpię od Ciebie mnóstwo inspiracji :) jesteś śliczna, masz cudowną figurę, studiujesz to co lubisz i widać, że cieszysz się każdą chwilą życia :) a tak z innej beczki to troszkę w końcu przytyłaś czy mi się tylko wydaje? :) (i tak wciąż jesteś mega szczupła ! ) pozdrawiam i przesyłam buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ogrom miłych słów. :-*
      Tak chyba trochę przytyłam. Winię za to mojego Ukochanego, który wciąż mnie dokarmia i tuczy! :-)

      Usuń
  38. Anonimowymaja 12, 2012

    Jaki to rozmiar koszuli?

    OdpowiedzUsuń
  39. cudowna sesja! Masz prześliczną torbkę Aniu :)


    Pozdrawiam!


    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. uroczy look :) śliczna jesteś! pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. You have gorgeous hair with elegant styling! I like well-groomed hair, they look nice!
    http://anastasiya-pinkcat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Znowu cudna cała Ty. I znowu fajne zdjęcia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowymaja 12, 2012

    wyglądasz tak sympatycznie, ze aż chciałabym Cię poznać :) i oczywiście bardzo pięknie i z klasą, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  44. jak zawsze wyglądasz prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowymaja 13, 2012

    Andzia, zdradzisz mi jaki konkretnie masz MODEL tego BlackBerry? przymierzam się do wymiany telefonu a Twój jest bardzo designerski :) przeglądałam różne oferty, ale ten podoba mi się najbardziej (jednak kobiety cenią wygląd :))). Z góry dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń
  46. Upały mi nie przeszkadzają, a raczej to, że znów zrobiło się zimno... Wygądasz pięknie i zazdroszcze moczenia nóg w jeziorze i włosów też zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny blog! ;))
    Obserwujemy http://wspomnienia-zostaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. A Ty jak zwykle rewelacyjna! :) Cokolwiek nie ubierzesz przyćmisz wszystkich :) Masz w sobie taką klasę, którą chciałoby mieć większość osób!;) Wspaniałe! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowymaja 13, 2012

    Aniu przepięknie wyglądasz! Czytam Twojego bloga od samego początku i za każdym razem jestem zachwycona!:) W dodatku wydajesz się być bardzo sympatyczną dziewczyną!:)
    edyta
    PS miałabym tylko jedną uwagę, fajnie by było gdyby zdjęcia były troszkę większe, lepiej by się wtedy przeglądało Twoje notki:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jesteś ze mną tak długo! :-)

      Usuń
  50. Też uważam że nie wypada ubierać szortów na uczelnię ;-) Wyglądasz nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  51. Mogłabym Cie prosić abyś dała kurs robienie koku, który masz na większości zdjęć? Bardzo mi się podoba, lecz nie mam pojęcia jak go zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja tez nienawidzę upałów, zgdzam się z Toba, że nie wypada zakładać szirtów na uczelnie, ja wybieram długie sukienki, albo spódnice do kolan. Stylizacja wygląda na wygodna i luzacką, ciekawie. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowymaja 13, 2012

    Aniu masz tu upiętą grzywkę, czy taką jakby kitkę do tyłu? :) Super strój :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowymaja 13, 2012

    Aniu, czy masz już pomysł na prezent dla Mamy z okazji Dnia Matki? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam, ale nie mogę zdradzić, ponieważ Mama zagląda na bloga...;-)

      Usuń
  55. Pięknie wyglądasz. Świetna torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowymaja 13, 2012

    Pamietam jak na Facebook'u pisałaś o dwóch podkładach. No i który jest w Twoim posiadaniu? ;-))
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  57. świetnie wyglądasz, podoba mi się taki prosty outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowymaja 13, 2012

    Anka, trzymaj mocno kciuki jutro za przyszłych studentów medycyny (oby:));-)

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowymaja 13, 2012

    A można wiedzieć z czego są te legginsy (materiał), i czy można je jeszcze znaleźć w H&M? :) Iwona

    OdpowiedzUsuń
  60. Wyglądasz pięknie. Przede wszystkim cudowna fryzura ; )

    OdpowiedzUsuń
  61. Boooże... Co Ty robisz z włosami, że są takie piękne? :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowymaja 13, 2012

    Aniu jeśli to nie tajemnica to zdradzisz proszę ile masz cm wzrostu i ile ważysz? :) jeśli nie chcesz to nie odpowiadaj ;) Twoja figuuuuura powala ;) wszystko leży na Tobie jak na modelce ;) Nina

    OdpowiedzUsuń
  63. urzekasz! nie da się nie wejść na Twojego bloga i nie napisać komentarza. aj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba! :-)

      Usuń
  64. Anonimowymaja 13, 2012

    Aniu! Jesteś śliczna i uwielbiam przeglądać Twojego bloga. Nie myślałaś o udziale w kolejnej edycji Top Model ? Uważam(pewnie nie tylko ja) , że miałabyś ogromne szanse na zwycięstwo. Zdaję sobie sprawę z wielu Twoich obowiązków i co za tym idzie braku czasu, ale może warto przemyśleć? To tylko taka moja sugestia.
    Pozdrawiam ciepło, soyaconcepti ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj nieee! Zdecydowanie się do tego nie nadaję. Jest tyle pięknych i naprawdę zgrabnych dziewczyn, że nie muszę i nie chcę robić im sztucznego tłoku na castingach do programu. ;-)

      Usuń
  65. Anonimowymaja 14, 2012

    Piękna Anna ;* masz oryginalną urodę, ciekawe po kim ją odziedziczyłaś ;>

    OdpowiedzUsuń
  66. Osoba z tak niesamowita urodą, cokolwiek by nie ubrała i tak bedzie wyglądać zjawiskowo. Miło popatrzec na prezentacje w Twoim blogu.

    Pozdrawiam cieplo
    Cleo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesadzasz, mimo to dziękuję. :-)

      Usuń
  67. Anonimowymaja 14, 2012

    świetne zdjęcia! :)a ja zapraszam na zakupy, zdecydowanie ubrania w Twoim stylu: http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=5125754 :))

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowymaja 14, 2012

    Dziękuje za pokazanie tej stylizacji:D Dzięki niej podsunęłaś mi pomysł na wczorajszy obiadek i wyjście do kina z ukochanym:)Mam nadzieje że niedługo kolejną stylizację nam pokażesz i nie każesz nam długo czekać? Może jutro? Cieplutko pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo fajne zdjęcia, takie z klimatem :) Lubię takie proste zestawienia- wg mnie są uniwersalne. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowymaja 14, 2012

    Zawsze do leginsów ubierasz koszulki zasłaniające pupę czy nie przeszkadza Ci, gdy tak nie jest? :) Sandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy. W domu mi nie przeszkadza, ale gdy gdzieś wychodzę - koszulka musi być raczej dłuższa aniżeli krótsza. ;-)

      Usuń
  71. Anonimowymaja 14, 2012

    Aniu! Ratuj! Czy myślisz, że takie Vans'y są odpowiednie dla dziewczyny? A czy Tobie się podobają? :-)
    http://tablica.pl/oferta/vans-authentic-wszytskie-rozmiary-okazja-IDTLBw.html#236cb07c;r:;s:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiednie, ale osobiście wolałabym jakieś pastelowe. :-)

      Usuń
  72. Ładne zdjęcia i ... sandałki! :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowymaja 14, 2012

    A niby czemu nie wypada na uczelnie założyć krótkich spodenek? To nie kościół, gdzie trzeba zakrywać ramiona i kolana... Nie wyobrażam sobie w 30 stopniowym upale grzać się w leginsach na wykładach w gorących salach. Co innego na egzamin, ale zwykłe zajęcia to nic takiego przecież, już bez przesady z tą "etykietą"

    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu uważam, że w pracy, na uczelni itp. powinno się wyglądać przede wszystkim schludnie, bez zbędnej ekstrawagancji. Lepiej skromniej aniżeli zbyt wyzywająco i seksownie.
      Poza tym nie mówię żeby rezygnować z krótkich spodenek zupełnie: `Osobiście uważam, że na uczelnię nie wypada chodzić w krótkich szortach, czy też mini spódniczkach`. Między szortami ledwo zakrywającymi pupę lub takiej samej długości mini spódniczką, a długością `przed kolano` jest subtelna różnica, prawda?
      Podsumowując: Na wszystko jest czas, miejsce i pora. Również na wersję `mini` naszych ubrań - plaża, zakupy, spotkanie z przyjaciółmi etc. ;-)

      Usuń
    2. Anonimowymaja 15, 2012

      popieram Cię Aniu!;-)

      Usuń
  74. Anonimowymaja 14, 2012

    Aniuuu odpowiesz mi na pytanko o BlackBerry?:( wyżej :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak. Blackberry Curve 9300. :-)

      Usuń
    2. Anonimowymaja 14, 2012

      DZIĘKUJĘ :******

      Usuń
    3. Anonimowymaja 14, 2012

      O, szukam telefonu z klawiaturą qwerty. Do tej pory rozważałam kupno HTC ChaCha, ale Twój model Blackberry wydaje się ciekawy. Możesz go polecić śmiało czy odradzałabyś kupno? Nie jest drogi, więc boję się, że może mieć wady [wieszać się, szybko niszczyć itp.].

      Pozdrawiam,
      Hania

      Usuń
  75. Anonimowymaja 14, 2012

    Jesteś taaakaaaaaaaa śliczna a do tego mądra wydajesz się nie mieć żadnych kompleksów:) Strasznie zazdroszcze urody.

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowymaja 14, 2012

    Zobaczymy jutro nowa stylizację, może na aktualne chłodniejsze dni?

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowymaja 14, 2012

    rewelacyjnie:d Aniu częściej posty, Twoje stylizacje są bardzo inspirujące:D Mogła bym Twoje zdjęcia codziennie oglądać:D

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowymaja 14, 2012

    Aniu bardzo proszę o pomoc:) Kompletnie nie wiem co kupić mojej mamie na dzień matki . Może mogłabyś mi coś doradzić. Moja mama lubi gotować (tylko nie książka kucharska) i nie przepada za kosmetykami POMOCY!!!!!

    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 18, 2012

      Może jakieś przybory kucharskie, zestaw filiżanek albo coś hand-made, np. rękawica? A może sama zrobisz pyszny obiad lub przygotujesz ciekawy deser?

      Hanna

      Usuń
  79. Anonimowymaja 14, 2012

    Mam pytanie. Czy masz jakieś bliskie korzenie obcokrajowe ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, skąd takie pytanie? :-)

      Usuń
    2. Anonimowymaja 15, 2012

      Bo taka uroda jest bardzo rzadka, a często jest tak jak się ' miesza' osoby pochodzące z różnych stron świata i przez to dzieci są wyjątkowe. Nie wiem czy zrozumiałaś o co mi chodzi, ale mam nadzieję, że tak ;)

      Usuń
  80. Anonimowymaja 15, 2012

    Aniu uczeszesz się tak kiedyś? http://1.bp.blogspot.com/-CXnC3ZjHmkc/TgcrkqRWppI/AAAAAAAAApI/q9-3KRBeA-8/s1600/abbbbbaa.bmp

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowymaja 15, 2012

    Moj ukochany blog :) i ten widok uśmiechniętej Ani- bezcenny :) (Nie będę Ci już słodzić, że jak zawsze wyglądasz ślicznie ect., bo doskonale o tym wiesz:)), ja właśnie ostatnio uzależniłam się od zakupów z Primarka- niestety tylko na allegro :( szkoda, że nie ma u Nas takiego sklepiku :)Choć z drugiej strony pozostaje mi więcej czasu na naukę i pisanie licencjatu hihih
    Pozdrawiam
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  82. Aniu jestem tu pierwszy raz i Twój blog bardzo mi się podoba, na pewno będę zaglądać:-) Masz już jakieś plany na wakacje? pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  83. ale masz piękne włosy, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowymaja 15, 2012

    Aniu, czy uzywasz jakichs kosmetykow do stylizacji wlosow? pianki, wosku, zelu?

    Jula

    OdpowiedzUsuń
  85. Hej :) tworzę ciekawego fanpage na facebooku. Kiedy zbiorę już garstkę modnych dziewczyn mam zamiar codziennie umieszczać tam najlepsze stylizacje jednej z Was. Jeśli chcesz poszerzyć grono swoich czytelników to zapraszam: http://www.facebook.com/pages/Lifes-too-short-to-wear-boring-clothes/409225845777563

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowymaja 15, 2012

    Jesteś przepiękna!!! I ta figura mmmm :) będę stałym gościem od dziś Twojego bloga!!!!!!!!- Justyna

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowymaja 15, 2012

    Kiedy możemy się spodziewać kolejnego wpisu?? Bardzo rzadko się pojawiają:(

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowymaja 16, 2012

    Anno, mam pytanie dot. kierunku studiów, zdawałam rozszerzoną biologię i chemię, biologia poszła mi dobrze, natomiast chemia słabiej i zastanawiam się nad elektroradiologią a biotechnologią ewentualnie fizjoterapia, może wiesz, co jest ciekawsze i bardziej opłacane?
    Byłabym wdzięczna za odpowiedź.
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 16, 2012

      Myślę, że trzeba to rozpatrzeć z dwóch perspektyw. Biotechnologia jest na pewno kierunkiem ciekawszym, ale wciąż niepopularnym w PL na rynku pracy, co innego na Zachodzie. Elektroradiologia jest z kolei bardziej technicznym kierunkiem wymagającym znajomości anatomii i znalezienie pracy w naszym kraju będzie na pewno łatwiejsze porównując oba kierunki. Wszystko piszę według swojego zdania oczywiście ;-)

      Aśka

      Usuń
    2. Anonimowymaja 16, 2012

      Na pewno nie fizjoterapia! Strasznie dużo ludzi kończy ten kierunek i później pracują na stacjach benzynowych. Niestety, wiem o tym, bo sporo znajomych tak skończyło...

      Usuń
    3. Anonimowymaja 16, 2012

      Elektroradiologia zdecydowanie najlepsza. :)

      Usuń
  89. Anonimowymaja 16, 2012

    Aniu, odpowiedz proszę, czy na medycynę dostałaś się za pierwszym razem, czy poprawiałaś maturę? Ja miałam wielkie plany, ale po wczorajszej chemii jestem załamana, więc zastanawiam się, czy iść na inny kierunek, np. farmację, czy poprawiać maturę i próbować za rok.. Załamka jednym słowem.
    Pozdrawiam Cię serdecznie, jesteś śliczną dziewczyną, trzymaj się.
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 16, 2012

      spoko ja jestem gorzej niż załamana po chemii..

      Usuń
    2. Anonimowymaja 17, 2012

      Ja zrezygnowałam ze studiów, żeby dostać się na medycyne w tym roku, ale CKE wobec mnie ma widocznie inne plany... Wolą zrobić kraj bezrobotnych humanistów. Taka prawda. I niech mi nie wciskają kit, że ktoś się dostaje na medycyne mając 100% z bio i chemii, chyba, że wcześniej dostał do ręki arkusz. Teraz ludzie, którzy zdawali mature (najłatwiejszą) z 2009 roku, mają większe szanse na dostanie się na medycyne, niż my. Nie pomógł Witowski, Persona, Pazdra, nikt, nawet takich zadań tam nie było...
      Natalia

      Usuń
    3. Anonimowymaja 17, 2012

      no w 2009 i w 2010 to były arkusze faktycznie banalne, najłatwiejsze od 2005 roku, nie umiałam zrobić góra 2-3 zadań, nie tak jak w tej maturze - dwudziestu :)

      Usuń
    4. Anonimowymaja 17, 2012

      Oczywiscie, progow przeciez nie obniza, tylko na studia po prostu pojda ludzie z wczesniejszych rocznikow, z lepszymi wynikami, dlatego ja nawet nie ludze sie, ze sie dostane. Szczerze mowiac, zastanawia mnie to, co sie dzieje, jestem zalamana, bo 3 lata pracy w liceum poszly na marne, tylko teraz wlasnie nie wiem, co robic. Biotechnologia, farmacja? W ogole mnie to nie interesuje, co tylko, jak za rok maturka bedzie jeszcze trudniejsza, hehe. Nie no, paranoja :)
      Monika

      Usuń
    5. Miałam roczną przerwę, nie poszłam na studia tylko dlatego, żeby poprawić maturę z chemii i iść na lekarski. Będę miała z 5% więcej... Jakbym zdawała w 2009 roku to już bym dawno studiowała co chciała :-( Jedyną deską ratunku będą płatne i to pewnie w Białymstoku albo w Katowicach, cholera... :-/ http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/95059-matura-z-chemii-2011.jpg tyle w temacie :-D Nie przejmujcie się, gorzej być już nie może :-D

      Usuń
  90. Anonimowymaja 16, 2012

    Zamiast opłacane powinno być opłacalne. ;D
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  91. Rewelacyjny strój uwielbiam takie zestawienia:):)

    Zapraszam również na początkujący blog

    http://cherish-your.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowymaja 16, 2012

    Aniu, te legginsy są z najnowszej kolekcji? Pamiętasz ich cenę?

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowymaja 16, 2012

    to ja już wolę krótkie spodenki, niż legginsy które uważa się za spodnie :/
    patrycja:)

    OdpowiedzUsuń
  94. Świetna casualowa stylizacja. Bardzo lubię takie koszule, można je nosić na wiele sposobów ;)


    www.perfection-and-harmony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Anonimowymaja 17, 2012

    Aniu może pokarzesz swój pokoik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 17, 2012

      A czemu Ania ma karać swój pokój:D

      Usuń
    2. Anonimowymaja 17, 2012

      Hahaha brawo :D

      Usuń
    3. Anonimowymaja 18, 2012

      Brawo!! rewelacyjny komentarz, usmialam sie do lez:DDDD

      Usuń
  96. nie mam już co dodawac, bo wszystko już zostało napisane w komentarzach powyżej. wszystko idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowymaja 18, 2012

    jesteś na prywatnej czy państwowej medycynie? dostałaś się za pierwszym razem? wybieram się na studia i chciałabym się zorientować, jakie mam szanse. pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma prywatnej medycyny. :-)

      Usuń
    2. Anonimowymaja 19, 2012

      ale jest stacjonarna i niestacjonarna- płatne, ale chodzi się normalnie ze stacjonarnymi. pewnie o to chodziło...

      Usuń
  98. Anonimowymaja 18, 2012

    Aniu, czy takie torebki mają jakąś konkretną nazwę? poszukuję podobnej, ale w kolorze czarnym i nigdzie ich nie widzę. Może wiesz gdzie taką znajdę? - pozdrawiam Ssss.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że chyba nie, ale nie jestem pewna. :-)

      Usuń
  99. Anonimowymaja 18, 2012

    kiedy nowa notka :) ?

    OdpowiedzUsuń
  100. podoba mi się klimat zdjęć, są śliczne =]

    OdpowiedzUsuń
  101. Przepiękne dziewczyna z Ciebie :)
    Przepiękna torebka :)
    Widziałam ją dzisiaj na allegro - zawsze to trochę bliżej niż oasap :))

    OdpowiedzUsuń
  102. Veгy good blоg post. I abѕοlutely loνe
    thiѕ website. Stick with it!
    my website :: Abu Dabi Lawyers

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)