niedziela, 6 maja 2012

GRILL

Pogoda podczas majówki sprzyja spotkaniom ze znajomymi na świeżym powietrzu - wspólne grillowanie, podwieczorki w ogrodzie, czy też różnego rodzaju 'garden party'. Uwielbiam taki sposób spędzania wolnego czasu i cieszę się, że wczoraj była ku temu okazja. ;-) Na tego typu wypady najlepiej założyć coś wygodnego. Idealnie sprawdzą się ciuchy wykonane z naturalnych  tkanin, które pozwolą na swobodę ruchów. Ja wybieram zawsze legginsy, tenisówki i białą bokserkę, na którą narzucam koszulę lub bluzę. ;-) A Wy?





koszula - oasap.com, legginsy - h&m, bokserka - moodo, tenisówki - no name

180 komentarzy:

  1. Anonimowymaja 05, 2012

    Kochana, mam trochę pytanie z innej beczki, trwają matury, ja już swoją mam za sobą, ale walcze o miejsce na kierunku lekarskim, z tego co czytałam jesteś na 2 roku medycyny. Ciężko było się dostać? Został mi tydzień do chemii i biologii i zaciskam zęby robiąc wszystkie zadania Witowskiego, mogłabyś zdradzić z czego najlepiej jest się przygotowywać na maturę z biologii i chemii? Polecasz jakieś materiały, ewentualnie książki? Bardzo proszę o pomoc... Stres mnie już zżera:((
    Caroline.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. ;-) Jeżeli chodzi o biologię skup się na testach maturalnych z poprzednich lat, natomiast z chemii polecam zadania Andrzeja Persony i Pazdro.
      Trzymam mocno kciuki,
      pozdrawiam.

      Usuń
    2. O, i mnie się ta informacja przyda! :)
      Zdawałaś rozszerzenie?

      Usuń
    3. Anonimowymaja 12, 2012

      hahahahahahaha. powodzenia w dostaniu się na medycynę z podstawą :D pzdr.

      Usuń
  2. Jak mnie tu długo nie było!;D Witaj Aniu!;D
    widzę mamy tą samą koszulę z Oasap:D Świetna jest, doskonały materiał i wytrzymałość.
    Uwielbiam ją!:D No i garden party;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heeeej! :-*
      Zgadza się - koszula jest perfecto. ;-)

      Usuń
  3. ładna ta koszula... szukam podobnej ;P Smaczny arbuz? ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowymaja 05, 2012

    Dziękuję Ci bardzo za odpowiedź, strasznie się boję, że nie zdąże z materiałem... Robiąc zadania od Witowskiego mam wrażenie, że odbiega poza program.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee...dasz radę. :-)

      Usuń
    2. Anonimowymaja 05, 2012

      Dać mogę, ale straszna konkurencja jest na ten kierunek, najwięcej ludzi wybiera się na medycynę, stąd moje obawy, a wątpie bym miała 100% ze wszystkiego:)

      Usuń
    3. Wystarczy 90. ;-)

      Usuń
    4. Anonimowymaja 06, 2012

      Będę trzymać kciuki za Twoją maturę! Ja już sobie odpuściłam medycynę, niestety, wiem, że nie mam szans. Będzie dobrze, kto jak nie Ty! :)
      Marta

      Usuń
    5. Anonimowymaja 06, 2012

      O Jezusie, dziękuję za doping :)) Szanse są zawsze jak są ogromne chęci, mam nadzieję, że mi ich teraz nie zabraknie :) Pozdrawiam.

      Usuń
    6. ja odpuściłam sobie medycynę już miesiąc temu i teraz idę w sumie NA JANA tylko napisać chemię i zobaczyć jak to wygląda, a w przyszłym roku chce się postarać milion razy bardziej i dostane się w końcu!
      W sumie myślę, że gdybym nie zwolniła to i w tym roku byłaby szansa, ale z powodów rodzinnych musiałam po prostu się wycofać w tym wyścigu szczurów. Ale trzymam za was kciuki !! :) jak dostaniecie się w tym roku to odpadnie mi konkurencja w przyszłym ;)

      Usuń
  5. Anonimowymaja 05, 2012

    Aniu, fantastyczna stylizacja :)
    Czy zamawiając ze sklepu oasap nie ma problemu z dostarczeniem tego do Polski ? Czy kupuje Ci te ubrania ktoś znajomy za granicą? Będę wdzięczna za odpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma żadnych problemów. :-) Do tego bardzo szybko dochodzi przesyłka.
      Buziak!

      Usuń
  6. Anonimowymaja 05, 2012

    Najpikniejsza blogerka! :):):)tak trzymaj! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie luźne outfity :) I nie ma problemu, jak coś się ubrudzi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowymaja 05, 2012

    Kochana wyglądasz świetnie ! Tyle ciepła i serdeczności bijące od tak drobnej osóbki ! :)

    Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego ! :-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula rewelacyjna i ten pieseczek słodziutki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia a jaki słodki psiak <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowymaja 05, 2012

    Jestes naprawde przesliczna i bardzo sympatyczna :)
    Jakich blyszczyków uzywasz, masz jakies ulubione?
    Pozdrawiam i czekam na odpowidz asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-)
      Mam dwa ulubione i oba są w odcieniu różowym.
      maybelline watershine gloss oraz chanel brillant extreme glossimer.

      Buziak!

      Usuń
  12. Sposób w jaki robisz koka i tak pozostał dla mnie tajemnicą, pomimo specjalnego posta z instrukcją :D
    Pięknie wyglądasz ;-)
    Ile masz cm wzrostu ? :-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowymaja 05, 2012

    Aniu a jakiego żelu używasz do mycia twarzy i zmywania makijażu? :-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowymaja 05, 2012

    pochwalisz się co dostałaś na urodzinki i stylizacją jaka odziałaś na dzisiejszy urodzinowy wypad albo kolacje w domu? A.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowymaja 05, 2012

    Można wiedzieć jaki rozmiar masz tych legginsów?

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne stylizacja, masz rewelacyjne włosy ( zazdroszczę ):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowymaja 05, 2012

    jakich kosmetyków używasz do pielęgnacji twarzy ? chodzi mi o żel, krem, peeling??

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie wyglądasz, fryzurka cudowna:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowymaja 05, 2012

    a gdzie ten gril?? zdaje sie ze mialo byc o grilowaniu, a jest o arbuzie....

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, taka 'prosta' i wygodna, w sam raz na grill :) Aniu, jesteś zdecydowanie moją ulubionę blogerką :) Czy mogę zadać Ci pytanie? Co Cię skłoniło do wybrania WUMu? Sama za rok planuję zdawać na medycynę i się zastanawiam, czy lepiej pójść na Akademię w moim mieście, czyli Białymstoku czy właśnie na WUM. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna stylizacja na takie imprezki na świeżym powietrzu, ja zazwyczaj tez wybieram leginsy i jakiś milutki sweterek:)pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsze zdjęcie jest urocze :)
    Świetna koszula! ja wczoraj kupiłam wreszcie idealną jeansową kurtkę, której szukałam nie wiem jak długo i jestem przeszczęśliwa :) A Twoją koszulę też chętnie widziałabym u siebie w szafie ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. jak zawsze miło na Ciebie popatrzeć :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowymaja 05, 2012

    Wyglądasz ślicznie!! Podoba mi się każda Twoja stylizacja ;) Do tego też studiuję medycynę więc wiem, że nie masz dużo czasu na zajmowanie się blogiem, a szkoda bo uwielbiam Twoje nowe posty ;) Powodzenia na uczelni - zbliża się sesja, a biochemia to nie lada wyzwanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie...nie cierpię biochemii! :-/
      Powodzenia Tobie również. :-)

      Usuń
  25. przepiękna koszula!

    Pozdrawiam!

    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowymaja 05, 2012

    Anulka jak zawsze ślicznie :))) Też się zakochałam w koszulach dżinsowych, są niezastąpione! :)) Pozdrawiam, M. :***

    OdpowiedzUsuń
  27. Z taką figurą jak Twoja niewiele trzeba, żeby ładnie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ŚWIETNIE WYGLĄDASZ :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przez Ciebie mam ochotę na arbuza :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale ty masz świetnego tego koka :) Jak ty go robisz? :))

    OdpowiedzUsuń
  31. hej. świetny blog, trafiłam tu dzisiaj i na pewno będę zaglądała regularnie. wyczytałam w komentarzach, że studiujesz medycynę. ja jestem w trakcie matury i też marzę o medycynie, więc to kolejna rzecz, która mnie tu będzie przyciągała :)

    zapraszam do mnie- martasrarta.pl
    (istnieję dopiero od 3 tygodni, ale zaczynam się powoli, powoli rozwijać, może się jakoś uda)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna koszula dżinsowa :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam arbuzy :)
    Świetnie wyglądasz :]
    I do tego ta fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczna ta koszula :> I ogólnie jesteś śliczna ! :*

    OdpowiedzUsuń
  35. fajne są te buciki, i super wyglądasz:D

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam takie imprezy, garden party grille itd :) przepięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowymaja 06, 2012

    A gdzie chcesz spedzic tegoroczne wakacje? :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie cały poranek przeglądam z moim Chłopakiem oferty i nie mam pojęcia, nic mi się nie podoba. :-(

      Usuń
    2. Anonimowymaja 06, 2012

      Ja mogę polecić Francję, jako najlepsze miejsce do spędzenia wakacji. W tym roku jadę tam po raz trzeci- tym razem na północ. Byłam w Paryżu (świetne miejsce dla zakochanych- może banał, ale prawdziwy) i w paru miastach na Lazurowym Wybrzeżu. Piękna architektura, zabytki, muzea i najpyszniejsze ciasta i desery z czekolady na świecie! Myślę, że to szczególnie może Ci się spodobać:) Oczywiście, to tylko moja subiektywna opinia, ja jestem szczególnym typem podróżnika, nie znoszę np. wyjazdów typu all inclusive w Egipcie, Turcji czy nawet typowo turystycznych miastach we Włoszech. Pełno ludzi, ścisk, upał i tony okropnego jedzenia... Pozdrawiam, karusia21

      Usuń
  38. Anonimowymaja 06, 2012

    Wyglądasz pięknie nawet w legginsach i tank topie, to niesprawiedliwe ;) A ogród jest cudowny! Aniu, mam pytanie- jak Ci się nosi shopper z Zary? Zaimpregnowałaś go? Nie rysuje się? Pytam, bo nabyłam kilka dni temu karmelowego (chyba jedyny nie zarysowany egzemplarz) i bardzo bym chciała utrzymać go jak najdłużej w stanie nienaruszonym ;) Z góry dziękuję za odpowiedź :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Proste i wygodne zestawy zawsze prezentują się najlepiej na wypadach ze znajomymi :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam arbuzy ! ;) są przepyszne, szczególnie w upalny dzień ;)
    Jak zwykle piękna ;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz cuda na głowie! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgadzam się, że legginsy są najwygodniejsze na garden party. Obcowanie z naturą to jest to, co mnie odpręża. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowymaja 06, 2012

    dawno kupiłaś te legginsy?:)) nie wiesz czy można je jeszcze dostać?;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj...w ubiegłe wakacje. :-)

      Usuń
    2. oj szkoda:(
      prześlicznie wyglądasz;)

      Usuń
  44. świetnie wyglądasz, bardzo pozytywne zdjęcia, pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  45. pierwsze zdjęcie z arbuzem jest bezbłędne!

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowymaja 06, 2012

    Aniu a przybyło ostatnio coś w Twojej garderobie? A i może jakieś zdjęcie stylizacji dzisiejszej na Fb umieścisz:> Dasz się namówić??

    OdpowiedzUsuń
  47. jesteś tak piękna, że to się w głowie nie mieści :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowymaja 06, 2012

    jakie perfumy, mgiełki poleciłabyś na lato? proszę o kilka propozycji jeśli to możliwe ;) -S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 07, 2012

      Dołączam się do prośby,bo też szukam jakiegoś lekkiego zapachu na lato :)

      Pozdrawiam,B.

      Usuń
    2. Mówiąc szczerze sama jeszcze nie wiem. Jak uporam się z zaliczeniami, egzaminami itp. - wybiorę się do perfumerii, kupię coś i wtedy dam Wam znać. Tymczasem polecam post z ubiegłych wakacji: http://annaaaanna.blogspot.com/2011/07/perfumes-of-summer.html

      Buziak! :-*

      P.S - Jeżeli mgiełki - to tylko te z Victoria's Secret. ;-)

      Usuń
    3. Anonimowymaja 07, 2012

      w takim razie poczekam :). a jeśli chodzi o te mgiełki - gdzie można je kupic? dziękuję - S.

      Usuń
  49. Anonimowymaja 06, 2012

    Czy zrobisz post o tym jak ułożyć takiego koka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 07, 2012

      taki post już jest poszukaj w archiwum:P

      Usuń
  50. Anonimowymaja 06, 2012

    Ania, prosimy o upragniony i długo wyczekiwany post o makijażu! :-D Aga

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowymaja 06, 2012

    Aniu jesteś sliczna! Ile masz wzrostu i wagi? (masz świetną figurę!) z góry dzieki za odpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 07, 2012

      halo Ania ? :(((((((((((((((((((((( zdradź sekret :-))))

      Usuń
  52. Anonimowymaja 06, 2012

    czy no name to jakis sklep ? gdzie mozna go spotkac? te buty są fajne ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'No name' oznacza brak firmy. :-)

      Usuń
  53. Anonimowymaja 06, 2012

    Slicznie dziejuke za odpowiesz :)
    Moglabys napisac nr. chanel brillant extreme glossimer jakiego uzywasz?
    asia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz kupiłam nr 131, ale wydaje mi się za jasny. Następnym razem wybiorę ciemniejszy. ;-)

      Usuń
  54. Prosty zestaw, a tak ładnie w nim wyglądasz :)
    Sama szukam koszuli dżinsowej, ale mam wrażenie, że nigdy nie znajdę czegoś poniżej 100 zł :(

    http://kwitnacy-kwiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może znajdziesz coś ciekawego na wyprzedażach. :-)

      Usuń
  55. nie ma to jak grillowanie :)
    fajny luzny zestaw, przyjemny dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowymaja 07, 2012

    A co sądzisz o pastelowych spodniach? Miętowych lub różowych? :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli się do nich przekonuję. Może wkrótce jakaś mięta lub morela. Kto wie? :-)

      Usuń
  57. Anonimowymaja 07, 2012

    Świetna koszula! Zdradzisz w końcu jakiego aparatu używasz najczęściej do robienia zdjęć na bloga?

    I pliisss notka o kosmetykach!

    Nr 1 wśród blogów, które odwiedzam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lustrzanka Sony Alpha. ;-)

      ...ii cieszę się, że tak podoba Ci się mój blog. :-))

      Usuń
    2. Anonimowymaja 09, 2012

      dzięki wielkie, jestem o krok do przodu w wyborze własnego, jak wchodzę do sklepu to widząc całą ścianę niemal identycznych egzemplarzy tego typu urządzeń zwykle wariuję na wejściu ;)

      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  58. Spodobały mi się Twoje tenisówki. Muszę mieć takie na lato:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 07, 2012

      no właśnie Ania gdzie kupiłaś tenisówki?

      Usuń
    2. Kupiłam je rok temu na allegro. Z przesyłką - 40 zł. :-)

      Usuń
  59. Aniu rewelacja, prosty grillowy strój a tak ładnie i delikatnie wyglądasz:)Mam do Ciebie prośbę, ogromną prośbę, dasz się namówić w najbliższym czasie na stylizację jakąś na uczelnie jak chodzisz ubrana?? Ja mam codziennie problem co założyć na siebie i bardzo bym była wdzięczna jak byś spełniła moją prośbę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeansy, koszula + torba XXL. ;-)

      Usuń
    2. A może namówię Cię chociaż na jedno zdjęcie na FB:>

      Usuń
  60. Anonimowymaja 07, 2012

    Mam pytanko, czy to t legginsy masz na sobie w tym poście? http://allegro.pl/hm-rubik-zamszowe-legginsy-zamsz-j-nowe-s-36-i2325799673.html z góry dziękuje za odpowiedz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, moje są z cieniutkiego materiału, tylko wstawki mają tak jakby zamszowe. Poszukam na allegro, jak znajdę to Ci tutaj podeślę. :-)

      Usuń
    2. Anonimowymaja 07, 2012

      Bardzo dziękuje i czekam w takim bądź razie na wiadomość:)

      Usuń
  61. Anonimowymaja 07, 2012

    Śledzę Twój blog Aniu od samego początku, i szczerze powiedziawszy te początkowe posty bardziej mi się podobały niż obecne... byly takie jakby spontaniczne i częstsze-raz śniadanie na tarasie, innym razem spacer w lesie. Na pewno byly bliższe. Stąd prośba - dodaj czasem coś takiego zwykłego (nie chodzi mi o ubiór, ale atmosfere i scenerie), codziennego. Od dawna czekam też na zdjęcia pokoju :)

    pozdrawiam
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za cenną uwagę. Przyjdą wakacje a wraz z nimi częstsze notki i spontaniczność bloga, która faktycznie mogła zagubić się gdzieś w natłoku obowiązków i braku wolnego czasu.
      Pozdrawiam Cię ciepło. :-*

      Usuń
  62. Dlaczego dodajesz tak mało notek? Jest szansa na notkę raz, dwa razy w tygodniu?? PS. w jakim mieście studiujesz medycne?

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowymaja 07, 2012

    Bardzo dziękuje i w takim bądź razie czekam na wiadomość:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowymaja 07, 2012

    Blog numer jeden!!! Pozdrawiam i dziękuję za nową notkę i przecudowne zdjęcia, które od razu poprawiają mi humor i dają tyle pozytywnej energii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za tak miły komentarz. :-) Dla takich Czytelniczek jak Ty warto się starać. :-) Dobranoc. ;-*

      Usuń
  65. Anonimowymaja 08, 2012

    Hej:) o jaki fajny post taki wakacyjny super
    Tak patrze na Ciebie, na Twoja buzie na postach i masz śliczna! Musze to stwierdzić.Jednak tak myślę że pewnie też czasami używasz podkładu, pudru - możesz zdradzić jakiego?:)))

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowymaja 08, 2012

    jejku Twój blog jest wspaniały, pokazujesz stylizacje codzienne i dla każdego dostępne, tak powinien być prowadzony blog:) A Twoje włosy zapierają dech w piersiach są po prostu cudowne. Przejrzałam cały Twój blog i chciałam zapytać czy nadal włosy pielęgnujesz tymi samymi preparatami co przedstawiałaś kiedyś w poście, czy może któryś produkt zmieniłaś? Będę tu częstym bywalcem, blog przypadł mi do gustu:) Czekam na odpowiedz i życzę miłego dnia:) Andzia

    OdpowiedzUsuń
  67. drugie zdjęcie jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Idealny zestaw - prosty i wygodny:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowymaja 08, 2012

    Matko, matko, jak mnie męczy pytanie jakiego podkładu używasz...? ;D jesteś cudna! bloga śledzę regularnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowymaja 08, 2012

    Twoj ulubiony balsam lub maslo do ciala to:
    ;-))

    OdpowiedzUsuń
  71. Cudowna koszula!

    ----
    caraamellia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. koszula super! a Ty jesteś prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowymaja 09, 2012

    Aniu możemy si spodziewać niedługo nowego postu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się. :-)

      Usuń
    2. Anonimowymaja 09, 2012

      to czekam z niecierpliwością:D

      Usuń
  74. Anonimowymaja 09, 2012

    Aniu chciała bym Cie poprosic o radę, w niedziele wybieram sie z chłopakiem jak bedzie ładna pogda na spacer a potem do kina, doradziła bys mi jakąś stylizację? Będę wdzieczna za pomoc:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wybrałabym pewnie jakąś prostą sukienkę lub legginsy połączone z luźną górą lub z dłuższą koszulą. ;-)

      Usuń
    2. Anonimowymaja 09, 2012

      A może dała byś się namówić na zrobienie postu własnie odnośnie stylizaji na wyjście do kina czy na kawiarni na kawe?? Przyznam że ja zawsze mam problem co wtedy założyć:(

      Usuń
  75. Anonimowymaja 09, 2012

    :) właśnie ja tez jestem ciekawa jakiego podkładu używasz ze Twoja twarz jest taka świeża.
    CO to postu super! Taki "letni"!

    Jak znajdziesz chwile to proszę napisz nam Aniu markę podkładu dzięki
    Wchodzę czeto na Twój BLOG jednak ostatnio coraz mniej postów;/ choć wiem każdy chce mieć czas dla siebie a z tym trudno jak się studiuje medycynę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimą używam VICHY DERMABLEND, wiosną zmieniam na La Roche Posay TOLERIANE lub VICHY Normadern Teint, a latem używam tylko i wyłącznie VICHY LUMINEUSE. :-)

      Usuń
    2. Anonimowymaja 16, 2012

      Aniu, masz raczej jasną buzię więc którego odcienia lumineuse używasz? :)

      Usuń
  76. Anonimowymaja 09, 2012

    Chciała bym się Ciebie o coś zapytać, jest to bardzo ważne pytania i długo się wahałam czy je napisać tu czy na emaila ale w końcu zdecydowałam wiec piszę:) Chciałam się zapytać skąd czerpiesz siły do codziennego działania, skąd czerpiesz siłę, jak się motywujesz żeby np zabrać się do nauki?? Ja się ostatnio strasznie wypaliłam, nawet dzisiaj wieczorem mam zaliczenie z angielskiego a ja zamiast powtarzać to ogladam TV i leże:( Do tego nie wiem co się ostatnio stało ze mną ale nawet jak wychodzę z domu to nie chce mi sie malować:( Ciepło pozdrawiam i mam nadzieję że odpowiesz mi na pytanko, może nawet jakoś zmotywujesz:) Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 09, 2012

      nie martw sie, tez tak mam ostatnio :)

      Usuń
    2. Anonimowymaja 09, 2012

      Ania na każdym zdjęciu wygląda ładnie, promiennie, do tego tu chłopak tu szkoła żyje na pełnych obrotach z tego co wnioskuje z bloga, dlatego postanowiłam do niej napisać jak ona to robi, może coś doradzi:( Anna

      Usuń
    3. Anonimowymaja 10, 2012

      i odpowiedzi nie ma:(

      Usuń
    4. Anonimowymaja 12, 2012

      Bo pytanie jest głupie :D

      Usuń
  77. Takie proste zestawy są zawsze uniwersalne i niesamowicie wygodne :-) Ależ pozazdrościłam Ci tego arbuza! Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  78. nawet mojemu kotu podoba się taka casualowa stylizacja :) siedzi i patrzy w ekran :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowymaja 09, 2012

    Aniu, czy moglabys powiedziec gdzie znajde sklep TU ? albo czy na allegro dostanę ten sweterek: http://3.bp.blogspot.com/-9e7k8xDoBPk/T3NJeTuBZwI/AAAAAAAABd8/B5Tihq6vhQw/s1600/3.bmp jest boski !!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TU znajdziesz tylko w UK, na allegro rzadko bywają rzeczy tej marki, ale w czerwcu będę robiła wyprzedaż szafy i możliwe, że wystawię też ten sweter. ;-)

      Usuń
    2. Anonimowymaja 09, 2012

      skoro tylko w UK można znaleść to skąd Ty je masz, ktoś Ci je przywiózł czy coś?

      Usuń
    3. Anonimowymaja 09, 2012

      super czekam na link do aukcji :-)

      Usuń
  80. Anonimowymaja 09, 2012

    TO gdzie będą te wyprzedaże:))) proszę o informację chętnie coś kupię z Twojej szafy bo naprawdę masz fajne ciuszki i super w nich wyglądasz! Piękne stylizacje. Jak mam tylko czas to wpadam na stronkę obejrzeć co nowego u Ciebie:) tymczasem czekam na informację gdzie będziesz je wystawiać - allegro? to proszę nick POZDRAWIAM ASKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allegro. :-) Na pewno dam znać na fanpage'u bloga. ;-)

      Usuń
  81. Anonimowymaja 09, 2012

    gdzie wystawiasz rzeczy=] to i ja się może skusze! masz boskie ubranka i bosko w nich wyglądasz. Czasami sa rzeczy rewelacyjne a czasami ooo takie najzwyklejsze mimo TO TY zawsze wygadzasz EKSTRA. blog "GRILLOWY" SUPER I SMACZNY ARBUZ HAHA pzdr

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowymaja 10, 2012

    Juz się Ciebie pytałam w poprzednim poście ale nie dostałam odpowiedzi wiec pytam ponownie, nadal używasz do pielęgnacji włosów odrzywki i jedwabiu firmy Joanna czy może masz coś nowego godnego polecenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam kosmetyki framesi. :-) ( http://www.framesi.pl/)
      Szczególnie - Argan Oil.

      Usuń
    2. Anonimowymaja 10, 2012

      A gdzie można je nabyć?

      Usuń
    3. Anonimowymaja 10, 2012

      Aniu a napisała byś coś więcej o tym produkcie? jak na Twoje włosy działa, czy ich nie obciążą, przez ten olejek masz je takie puszyste?

      Usuń
  83. Anonimowymaja 10, 2012

    A ja mam pytanie, całkiem z innej beczki:-)
    Jakbyś mogła wybrać, co chcesz dostać na urodziny, to co by to było? :-)
    Byłabym wdzięczna za propozycje!

    Pozdrawiam, Sylwia.:-)

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowymaja 10, 2012

    Ania czy zdecydowałaś sie na kolorowe rurki ? :)) z czym byś je łączyła?

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowymaja 10, 2012

    Będzie dziś nowy post:>

    OdpowiedzUsuń
  86. Ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  87. jeeeeeej, jaką masz piękna fryzure! i dodatkowo, jestem zakochana w Twojej koszuli i zdjeciach :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowymaja 11, 2012

    a może by tak post o Twoich pasjach ? Było by fajnie zobaczyć taki post! :-)

    OdpowiedzUsuń
  89. piękny kok jak zawsze!!
    zapraszam do mnie jeśli masz chęć wiedzieć co ja ubieram na majówkę ;)

    pozdrawiam!
    http://blogwbutach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowymaja 11, 2012

    Prosimy o nowy stylizacyjny post:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro na pewno pojawi się nowy post. :-)

      Usuń
    2. Anonimowymaja 11, 2012

      daj się namówić dzisiaj na nowy post, podsuniesz mi pomysł w co się jutro ubrać:) plissss

      Usuń
    3. Nie mam nic przygotowanego. Jutro zrobię zdjęcia. ;-)

      Usuń
  91. Anonimowymaja 11, 2012

    to dzisiaj swój pokój a jutro stylizacja:D

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowymaja 12, 2012

    POWIEDZ NAM ANIU jaki masz NICK na ALLEGRO gdzie wystawiasz co jakiś czas swoje super ciuszki:). Twoje stylizacje sa EKSTRA ty to super dziewczyna jesteś z pięknym uśmiechem POZDRO:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wspomniałam wcześniej - link do aukcji pojawi się na fanpage'u bloga na facebook'u. :-)
      Dziękuję i pozdrawiam. :-*

      Usuń
  93. Boski koko i słodki piesek ! :)
    zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  94. Anna greetings from Ukraine! I read your blog! Very light images of you! you are very beautiful girl! and come to my page.
    http://anastasiya-pinkcat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Anonimowymaja 12, 2012

    wow!!! Jak ty przepięknie wyglądasz. Tak świeżo i dziewczęco. Chyba nigdy nie dowiam się jak ty to robisz że jesteś taka szczupła. Może uprawiasz jakieś sporty. Jeśli można wiedzieć to ile ważysz??

    Kasia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Jestem szczupła z natury. Na sport nie mam najzwyczajniej czasu, a na dietę nie pozwala mi moja miłość do słodyczy. :-) Za to w wakacje zacznę grać z moim chłopakiem w tenisa. ;-) Cmok!

      Usuń
  96. Anonimowymaja 12, 2012

    Ania czy zdecydowałaś sie na kolorowe rurki ? :)) z czym byś je łączyła?

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowymaja 12, 2012

    Ania czy zdecydowałaś sie na kolorowe rurki ? :)) z czym byś je łączyła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie, ale skuszę się chyba na jakieś miętowe. Z czym łączyć? Luźna biała tunika, bokserka itp. ;-)

      Usuń
    2. Anonimowymaja 12, 2012

      super ;** czekam na nową stylizację! :)

      Usuń
  98. Anonimowymaja 12, 2012

    Aniu, wyglądasz nieziemsko !
    Mam do Ciebie pytanie, troszkę z innej beczki. Studiuję biologię i startuję w tym roku na medycynę. Jesteś na drugim roku, czy mogłabyś mi powiedzieć czy naprawdę nauki jest tak dużo? Czy pierwszy rok jest najgorszy a na drugim jest mniej nauki? Strasznie boję się że nie podołam, a staram się już trzeci raz...

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowymaja 12, 2012

    Będzie dzisiaj obiecany nowy post?

    OdpowiedzUsuń
  100. Anonimowymaja 14, 2012

    Do tenisówek zakładasz skarpetki, takie jak do balerinek, czy w ogole?:-)
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  101. Anonimowymaja 15, 2012

    Witaj Aniu:) Przede wszystkim piszę z prośbą o post na temat Twojej pielęgnacji włosów (wiem, ze kiedyś coś takiego już pojawiło się na Twoim blogu, ale na pewno od tamtego czasu odkryłaś inne specyfiki. Mam podobny rodzaj włosów i po porostu ciągle szukam czegoś nowego, lepszego), jak również na temat pielęgnacji ciała i makijażu. Wiem, czytelniczki już milion razy zanudzały Ciebie tymi prośbami, nie wiem zatem czemu do tej pory taki post nie pojawił się:( Ja osobiście jestem bardzo ciekawa, ponieważ jesteś zadbaną dziewczyną. A wiadomo, że z Twojego opisu, każdy będzie mógł wyciągnąć coś dla siebie. A tak przy okazji chcę napisać, że po przeczytaniu Twojej opinii na temat doboru stroju do okoliczności po prostu uśmiechnęłam się w duchu. Ja mam podobne zdanie. Teraz panuje tak duża swoboda obyczajowa, że już mało kto zwraca uwagę na to co wypada, a co nie. Za atrakcyjne czy eleganckie uważane jest często to, co wygląda wulgarnie. A dla mnie bycie seksowną czy kobiecą to nie kuse sukienki czy duże dekolty oraz niebotyczne szpilki. O kobiecości decyduje sposób bycia, zadbanie, owszem, ubiór też, ale ma on pokreślać kobiecość, a nie emanować erotyzmem, bo to już jest po prostu niesmaczne. Choć pewnie wiele kobie ma inne zdanie. Myślę, że taki styl bycia obierają często osoby, które tak naprawdę nie są atrakcyjne fizycznie bądź po prostu jako osoby (mam na myśli charakter, inteligencję, pasje), które na siłę starają się podkreślać kobiecość lub osoby zakompleksione. Naprawdę ładna, zadbana dziewczyna dobrze będzie wyglądać nawet w zwykłym topie i jeansach, a jak mówiła zawsze moja mama: nawet w szlafroku zaraz po przebudzeniu. Pozdrawiam Cię serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  102. jak Ty robisz takie piekne koki ?:)

    OdpowiedzUsuń
  103. Ślicznie Ci w koku.
    Świetna stylizacja taka luźna i dziewczęca.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)