sobota, 19 maja 2012

EXAMS

Jeszcze TYLKO przebrnięcie przez letnią sesję egzaminacyjną z wynikiem pozytywnym dzieli nas przed rozkoszowaniem się letnim, wakacyjnym okresem. W związku z tym nadszedł czas by na chwilę odłożyć na bok wszystkie przyjemności i rozpocząć istny maraton naukowy. Jestem pewna, że 3 miesiące totalnego luzu i słodkiego lenistwa nam to wynagrodzą. ;-)

Jeżeli chodzi o mnie próbuję połączyć przyjemne z pożytecznym - nauka na świeżym powietrzu to chyba najdogodniejsza opcja ze wszystkich możliwych. Szczerze polecam i życzę powodzenia na egzaminach! :-)





legginsy i koszulka - moodo
Miłego dnia! :-)

121 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ależ masz iście królewskie warunki do nauki przed sesją ;-) Myślałaś już o odpoczynku PO sesji? ;) Jeśli nie, zapraszam do mnie, znajdziesz kilka tanich propozycji na wyjazd, m.in. Wilno za 24 złote! :)

      Usuń
  2. śliczny ogródek i powodzenia w nauce ;) !

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję!
    Powodzenia dla Ciebie również! :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 19, 2012

      nawet nie wiesz jak lubię tu zaglądać, z niecierpliwością czekam na kolejne wpisy.
      Anno, co myślisz o tym trendzie?
      Zaprezentujesz nam się w takiej stylizacji? Czy niezbyt w Twoim guście?

      KLIK KLIK KLIK KLIK

      Usuń
  4. co racja to racja, nauka w taką pogodę może być nawet przyjemna :) Pozdrawiam i życzę powodzenia na egzaminach :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowymaja 19, 2012

    Też zabieram notatki i uciekam na świeże powietrze:)
    Mi na szczęscie został w maratonie maturalnym tylko ustny polski, więc w porównaniu z Toba nie powinnam nawet narzekać.:-)

    Pozdrawiam, Sylwia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowymaja 19, 2012

    Czy zawsze byłaś taka piękna nawet w gimnazjum czy w liceum? Jeśli tak to na pewno nie mogłaś opędzić się od chłopaków:) Nie to co ja , chyba żaden chłopak na mnie nigdy nie spojrzy:(:(:(

    Pozdrawiam i powodzenia w nauce:) Wera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny, przestańcie się tak zachwycać. Ania jest bardzo ładną kobietą pewnie tak samo jak i Wy. Symetryczne oczy,zgrabny nos to nie wszystko...dbajcie(dbajmy) o siebie. Ładna skóra, włosy, paznokcie, delikatny make up, zgrabne figury-PRZECIEŻ TO WSZYSTKO JEST W WASZYM ZASIĘGU. Znajdzie w sobie piękno i zaakceptujecie wady, a gwarantuje Wam każdy je ma!!!
      A miarą piękności nie jest powodzenie u tuzina chłopaków...Kate Middleton wystarczył jeden facet aby stać się królową:)
      Miłego dnia ślicznotki!:*

      http://my-highlife.blogspot.com/

      Usuń
    2. Anonimowymaja 19, 2012

      Wreszcie, ktoś na ten temat napisał coś z sensem. To czy się jest zadbanym czlowiekiem, zależy tylko od nas. I nie wierzę, że idealnie zadbana dziewczyna nie będzię piękna. Bo będzie, a do tego uśmiech i dobre nastawienie.

      Oczywiście Aniu nie zaprzeczam co do Twoich wdzięków bo jesteś sliczna:) Ps. Ile masz egzaminów?

      Usuń
  7. Anonimowymaja 19, 2012

    Kupiłaś już prezent mamie? Ja kompletnie nie mam na nic pomysłu. Może mogłabyś mi coś doradzić ??

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ogrodowe posty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowymaja 19, 2012

    zazdroszczę Ci tego ogrodu, domu, chłopaka na medycynie, twojej medycyny a prze dewszystkim szlachetnek urody.

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 19, 2012

      O losie, weź się do pracy, dostaniesz się na medycynę, tam poznasz chłopaka-też medyka. Przy okazji wypiękniejesz bo przestaniesz narzekać:)A w przyszłości jako lekarze będziecie zarabiać na tyle dobrze aby kupić/wybudować sobie/stworzyć taki dom z ogrodem:):):)

      Aniu piękna jesteś:) Aż chce się na Ciebie patrzeć

      Usuń
  10. Anonimowymaja 19, 2012

    Przepiękny ogród:) Przede mną egzaminy i kilka prac do napisania... a pomysłów na temat brak :D O czym przeczytałabyś artykuł, Aniu?
    P.S. Powodzenia na sesji! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam taką huśtawkę :D
    u mnie coś nowego ;* wpadnij

    OdpowiedzUsuń
  12. Ucz się, ucz! Trzymam kciuki, by dobrze Ci poszło i żebyś wróciła do nas z pięknymi stylizacjami :) Masz przepiękny ogród i słodkiego psiaka, no i te Twoje włosy... ahh! I rzeczywiście, na świeżym powietrzu nauka idzie łatwiej!

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowymaja 19, 2012

    co to za telefon?
    z góry dzięki za odpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowymaja 19, 2012

    Taak, taka pogoda do nauki mobilizuje świetnie ;)
    Powodzenia na egzaminach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Po takich zdjęciach aż się chcę uczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. aaaaa klimat letni wszechobecny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowymaja 19, 2012

    Boskie zdjęcia, ładniutka jesteś jak zwykle, zawsze miło poczytać Twój nowy post:) Oby było ich jak najwięcej:) Powodzenia na egzaminach!!!!!!!!!! Tobie, sobie i wszystkim zdającym:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowymaja 19, 2012

    a mnie w taką pogodę nie chce się uczyć :) a tu całe siedem egzaminów.... ale cóż dres, zero make-up'u i do pracy :) najważniejsze żeby zacząć, później już samo pójdzie bynajmniej w moim przypadku. Pozdrawiam wszystkich "uczących się"

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowymaja 19, 2012

    twoje notki są mega słabe;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nie trać swojego cennego, wolnego czasu na mojego bloga. Blogów jest całe mnóstwo, na pewno znajdziesz coś dla siebie. :-)

      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  20. Anonimowymaja 19, 2012

    Aniu to nie masz w wakacje praktyk??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 19, 2012

      Odbywasz praktyki w lipcu?

      Usuń
    2. Anonimowymaja 19, 2012

      Każdy student medycyny ma miesiąc praktyk przez 5 lat

      Usuń
  21. Powodzenia na egzaminach:) A.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale masz cudowny ogródek, zazdroszczę! :) Ja już na szczęście mam wakacje, ale Tobie życzę powodzenia na egzaminach!

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowymaja 19, 2012

    Aniu, a co z nowości w moodo podoba Ci się najbardziej? :-)
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowymaja 19, 2012

    Ale Ty śliczna jesteś :) taka drobniutka kobietka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nice place! and your dog is so cute :)

    hugs
    Andy
    The Black Label

    OdpowiedzUsuń
  26. oj tak, byle wszystko zdać i mieć wolne. no ja muszę jeszcze dyplom obronić:)

    OdpowiedzUsuń
  27. What a beautiful garden in the photo!! On such a nice nature and well-prepared for the exams!!!!
    http://anastasiya-pinkcat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowymaja 19, 2012

    Pięknie :)
    Ile cm obwodu ma Twój kucyk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 20, 2012

      Nie wiem, co w tym dziwnego :)
      Ania ma bardzo gęste włosy i byłam ciekawa jaką grubość ma jej kucyk ;)
      Polecam blogi włosowe, tak btw. ;)

      Usuń
    2. Anonimowymaja 20, 2012

      Ciekawość to pierwsze stopień do piekła.
      Tak btw. A Twój ile ma?

      Usuń
  29. Piękne to Twoje otoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowymaja 19, 2012

    Aniu, czy nie zechciałabyś opisać nam swoich wrażeń na medycynie? Co Ci się podoba, co nie, jak wrażenia? Wiem, ze to blog modowy, ale jestem pewna, ze znajdzie się rzesza czytelniczek, których ten kierunek jest marzeniem, a od kogo można dostać bardziej rzetelną opinię, niż od studentki w rzeczy samej? :-)
    Prosimyyyyy! :-)

    Pozdrawiam !

    Gośka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 21, 2012

      tez bym chętnie poczytała taki wpis. Moze pomyslisz o tym po egzaminach :) powodzenia

      Usuń
  31. Powodzenia na egzaminach! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. jaka ty jesteś śliczna <33

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaki cudowny ogród... Marzę o takim.

    OdpowiedzUsuń
  34. Aniu przepiękny masz ogród :) aż chce się uczyć ! :) :D trzymam kciuki za sesję :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Powodzenia na egzaminach!Zapraszam do mnie: alicja-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz ogromne szczęście mogąc uczyć się we własnym ogrodzie! Mi pozostaje szeroko otwarte okno, ale i to lepsze niż nic ;)Powodzenia na egzaminach ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zazdroszczę ogrodu-możliwości że możesz się uczyć na łonie natury :)
    Oj tak będzie ciężko w nadchodzącym okresie. Tobie również powodzenia na egzaminach :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowymaja 19, 2012

    Aniu czy Twój chłopak zagląda na Twojego bloga? ;d bardzo fajnie, że udaje Ci się pogodzic trudne studia ze swoim hobby ;) mam nadzieję, że egzaminy będą zaliczone na 100 pro ;)) pozdrawiam :) Lena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! :-) Nawet robi mi zdjęcia! ;-)

      Usuń
  39. Anonimowymaja 20, 2012

    Szczerze? Nie rozumiem zachwytu nad Anią :) Trafiłam na tę stronę dzisiaj, przejrzałam wpisy. Zauważyłam, że pod każdym z nich co drugi komentarz to komentarz typu "ach...jaką masz cudowną urodę", "wyglądasz jak laleczka".
    Nie zaprzeczam - Ania jest ładna i zadbana ale bez przesady :) Włosy - trzeba przyznać - są piękne. Poza tym, wg mnie Ania ma zwyczajną urodę. Uważam, że jest mnóstwo ładniejszych blogerek.

    Pozdrawiam, Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 20, 2012

      Myślę, że zachwyt wzbudza dorodny dom. I studia, które zapewnią dorodny dom w przyszłości :)

      Usuń
    2. Anonimowymaja 20, 2012

      no tak...bo najlepiej to by było gdyby Ania była brzydka i nic nie miała wtedy wszystko byłoby ok...ja szczerze współczuję Ani, ponieważ tak to juz jest, jak ktoś jest ładny, bogaty, ogólnie wiedzie mu się dobrze to zaraz fala zawistnych i chamskich komentarzy. Mnie to przeraża, smutne ale prawdziwe ;(

      Usuń
    3. Anonimowymaja 20, 2012

      Dorodny dom? Takiego związku frazeologicznego nie ma, po prostu nie istnieje! Obśmiałam się na tym dorodnym domem:D

      Co do notek, świetne są, zdjęcia ładne, inspirujące i będę tu zaglądać częściej:)

      Usuń
    4. Anonimowymaja 20, 2012

      Nie uważam, żeby powyższe komentarze były chamskie i zawistne.. Chamskie są komentarze, w których dziewczyny wyliczają, co Ania ma i za ile, albo, że żyje w innym świecie, nie jest normalną dziewczyną itp. A komentarze moich poprzedniczek, moim zdaniem są zgodne z prawdą. Anonimowe komentarze dotyczą głównie stylu życia Ani, medycyny, jej domu, chłopaka i rodziny. Dlatego moim zdaniem, Autorka zyskałaby na przekształceniu tego bloga z modowego w "lifestylowy" (nie mam pojęcia jak to inaczej ująć;)). Bo tak naprawdę, mało kto pyta o Ani stroje, bo nie oszukujmy się, jest ładna i chudziutka, więc we wszystkim wygląda dobrze, ale... jej stroje kompletnie niczym się nie wyróżniają, to normalne ubrania z sieciówek o bezpiecznych fasonach, zestawione "pod kolor". Nic nadzwyczajnego ani oryginalnego. Natomiast życie Ani wydaje się wielu dziewczynom na tyle fascynjące, że to chyba głównie przyciąga na tego bloga... Ania potrafi się dobrze promować:)

      Usuń
    5. Anonimowymaja 20, 2012

      Nie można też "obśmiać się na tym". Jak poprawiasz innych, to sama zadbaj o prawidłową pisownię.

      Usuń
    6. Anonimowymaja 20, 2012

      Do 'Anonimowy maj 20, 2012' ulala ale zazdrośc :) aż nie chcę myślec co by się działo gdyby Ania kupowała ciuchy z nieziemsko drogich firm, np: 'Chanel' czy 'Gucci', chyba zostałaby zlinczowana. To chyba lepiej, że Ania wybiera ciuchy z sieciówek ponieważ nie dośc, że dziewczyny mogą się zainspirowac daną stylizacją, to jeszcze w grę wchodzi łatwa dostępnośc i przestępna cena :) No i właśnie, te pytania związane z prywatnym życiem Ani piszą same Anonimy- zazdrosne, wścibskie babska ;DDDDD

      Usuń
    7. Anonimowymaja 20, 2012

      Kompletnie nie o to mi chodziło. Po pierwsze, nie ma mowy o zazdrości, bo również jestem na medycynie i na brak pieniędzy nie narzekam. Jeśli chodzi o ciuchy, to nie uważam, że Ania powinna kupować sukienki od Gucci'ego, tylko, że moim zdaniem, jeśli chodzi o modę- znam fajniejsze blogi. Gdzie nie ma stylizacji jakby zdjętych z manekina sklepowego, tylko coś oryginalnego np. własnoręcznie przerobionego, przywiezionego z zagranicy itp. Natomiast tego bloga odwiedzam ze względu na inne rzeczy- to, że studiuję ten sam kierunek, Ania ma ładne zdjęcia, które przyjemnie się ogląda itd. Ale raczej zainspirowała mnie do zrobienia babeczek i nauki na dworze, niż do kupna jakiegoś ubrania. Nikogo przecież nie linczuję, mam chyba prawo do wyrażenia swojej opinii. A jeśli chodzi o pytania innych dziewczyn, to nie są zazdrosne babska (przynajmniej część z nich), tylko osoby, którym podoba się fragment życia Ani, jakie przedstawia na swoim blogu i chciałyby ją naśladować, bo zapewne jest bardzo ambitną osobą, która wie, czego chce w życiu.

      Usuń
    8. Anonimowymaja 21, 2012

      zgadzam się w 100%

      Usuń
    9. Anonimowymaja 24, 2012

      Hahah my w dalszym ciągu się nie rozumiemy :) wracając jeszcze do tej zazdrości nie chodziło mi o medycynę czy kasę tylko o urodę Ani i jej sylwetkę ;) nie zgodzę się z Tobą, że Ani stylizacje są 'jakby zdjęte z manekina skepowego' owszem te same firmy wciąż się powtarzają, ale Ania umie łączyc i nie pod każdym strojem jest wszystko z jednego sklepu. Ja wiem, ze Tobie chodzi o modę, wolałabyś żeby Ani stroje byłby bardziej wyszukane, awangardowe czy oryginalne- 'własnoręcznie przerobionego, przywiezionego z zagranicy' haha a powiedz mi co mi to da, ze Ania pokaze mi jakis ciuszek przerobiony skoro ja i myslę, ze większosc dziewczyn nie mają czasu, talentu, i cierpliwosci do tego, takie sprawy pozostawia się fachowcom a ja nie mam zamiaru bawic się w takie coś, a jezeli chodzi o coś przywiezionego z zagranicy to co mi to da, że Ania pokaże jakąś wystrzałową kieckę z Paryża skoro ja nie będę mogła jej zakupic bo niby jak? no chyba, ze Ty wolisz tak sobie siedziec, powzdychac i przeglądac te NAJmodniejsze blogi i podziwiac te kreacje, skoro nie oszukujmy się, większosc dziewczyn by sobie tego nie kupiło, ja ci dziękuję bardzo za superowe buty które posiadają kosmiczną cenę, bo właśnie 'te' fajniejsze blogi owszem mają super stylizacje ale im bardziej stylowo tym bardziej drogo. Mi Ani blog się podoba poniewaz jej kreacje są normalne chociaż moim zdaniem CIEKAWE I ORYGINALNE to zawsze mogę coś podpatrzec i to zakupic bo właśnie o to chodzi, a nie wzdychac do butów przywieznionych z USA. Pod każdą nową stylizacją Ani jest mnóstwo pytań o tą konkretną rzecz. Z tym linczowaniem to się tyczyło do tej grupy zawistnych dziewcząt, które mają czelnośc pisac jakies idiotyczne komentarze po co? Moim zdaniem Ania prowadzi ZAJEBISTY BLOG MODOWY ;) okej ja wiem, ze dużo dziewczyn napaliło się na tą jej medycynę i jej chłopaka ale u nas to normalka ;)

      Usuń
    10. Anonimowymaja 27, 2012

      Wracając do "ubrań z sieciówek" to na ulicy połowa dziewczyn nie potrafi zestawic spodni z koszulką więc widać, że dla niektórych to jednak filozofia :)

      Usuń
  40. Niezwykle inspirujący post! Jak większość zresztą tutaj <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowymaja 20, 2012

    Ten Twój chłopak to Cię musi Kochac na zabój !!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowymaja 20, 2012

    hej Aniu:) czy masz doklejane rzesy na tych fotkach? czy to moze jakis super tusz? jesli tak to zdradz prosze nazwe:) Z gory dziekuje:) powodzenia na egzaminach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 20, 2012

      jakiej maskary używasz, albo możesz polecić, Fakt Twoje rzęsy są super grube, długie i wytuszowane:)

      Usuń
  43. Anonimowymaja 20, 2012

    Aniu kochana ile ważysz? Interesuje mnie to,bo uważam,że pieknie się prezentujesz, jesteś obłędnie zgrabna. Masz to w genach? Czy wynik dbania o siebie? Jestem mniej więcej tego samego wrostu co Ty, tylko natura obdarowała mnie innymi proporcjami.

    OdpowiedzUsuń
  44. Zazdroszczę Ci, że możesz się skupić na nauce a taką pogodę i w takich otoczeniu - ja się nie potrafię skoncentrować, wszystko mnie odrywa od nauki, zaraz bym się przeszła po ogrodzie, a to porobiła zdjęcia albo cokolwiek innego tylko nie nauka. Dlatego siedzę w domu i się uczę - sesja już za chwilkę :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowymaja 20, 2012

    Ślicznie wyglądasz:) Aniu a powiedz mi co ot za zeszycik ten różowy w kwiatki masz czy to może jakiś kalendarzyk? I widzę że różowym długopisem piszesz:) Pozdrawiam Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 20, 2012

      o ja też jestem ciekawa co ro jest bo ładnie wygląda:)

      Usuń
    2. Kalendarz. :-) Zawsze wybieram kalendarz szkolny Oxforda. W tym roku mam taki jak ten drugi z lewej: http://sklep.kacper.net.pl/images/3147281946218_5600_4e2ed4dd4023e.jpg

      Pozdrawiam. :-)

      Usuń
  46. Przede mną też masa nauki więc powodzenia Aniu i powodzenia wszystkim studentom:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Też mam taką huśtawkę:-) fantastyczny ogród! mając takie cudo pod oknami aż grzech siedzieć i uczyć się w zamkniętym pokoju:-)Powodzenia w egzaminach, zdaj je na 5 to będzie więcej postów w wakacje ;-p
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowymaja 20, 2012

    Ty będziesz ginekologiem??? powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ginekologiem? Skąd takie pytanie? :-)

      Usuń
    2. Anonimowymaja 20, 2012

      Ania bo Ty to jesteś hardcore'm, że takie studia wybrałaś, medycyna... O zgrozo! i jakoś z tym ginekologiem Mnie naszło...chociaż do Ciebie pasuje inna specializacja, np: Pediatra :)

      Usuń
    3. Anonimowymaja 21, 2012

      Cóż, ginekologia chyba brzmi opłacalnie. Ale czy spełnia marzenia, pozwala się realizować?

      Usuń
  49. Anonimowymaja 20, 2012

    Czy to znaczy że teraz poświęcisz się całkiem nauce i w najbliższym czasie nie będzie nowych postów? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą, będą. :-)

      Usuń
    2. Anonimowymaja 20, 2012

      to czekamy:) Nawet jak nie bedziesz miała czasu to chociaz jedno zdjecie zadowoli nas:D

      Usuń
  50. Anonimowymaja 20, 2012

    Mam do Ciebie pytanko, zupełnie nie związane z modą, w poprzednim poście już o to pytałam ale nie odpisałaś:( Skąd bierzesz motywację do nauki np w tak piękna pogodę? Może dasz jakąś radę? Ja mam w środę zaliczenie a cały weekend się obijałam:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wspomniałam w notce - teraz trzeba po prostu odłożyć wszystko na bok i poświęcić się nauce. Motywacją i nagrodą są przecież dłuugie wakacje. :-)

      Usuń
    2. Anonimowymaja 20, 2012

      A powiedz mi ostatnia rzecz tylko jeszcze, jak godzisz tyle obowiązków? Szkoła, nauka, narzeczony, blog, przyjemności? Jak często widujesz się ze swoim lubym, jest tak że spędzacie czas razem i np uczysz się przy nim?

      Usuń
    3. Wszystko da się pogodzić. Ja mam o tyle łatwiej, że mój Ukochany studiuje w tym samym mieście i na tej samej uczelni, w związku z tym jesteśmy praktycznie nierozłączni. ;-) Często uczymy się razem lub robimy wspólnie jakieś dodatkowe prace na uczelnię. W blogowaniu również mi pomaga - robi zdjęcia, doradza itd.

      Usuń
    4. Anonimowymaja 20, 2012

      Może głupio to zabrzmieć ale jesteś wzorem do naśladowania, jak się patrzy na Ciebie to ma się ochotę działać, osiągnąć to co Ty masz.. Bardzo Ci dziękuje za odpowiedz:)

      Taki mały P.sik
      Można liczyć na stylizację w tygodniu?

      Pozdrawiam i owocnej nauki:)

      Usuń
    5. Anonimowymaja 21, 2012

      Ja mam nadzieję, ze Twój Ukochany nie czyta komentarzy jakie zostawiamy pod każdym z Twoich postów ;) bo niektóre są tak chamskie i zazdrosne, że aż szkoda gadac...Miłej nauki życzę ;)

      Usuń
  51. Anonimowymaja 20, 2012

    Aniu wiem ze nie masz teraz czasu ale chciałam się Ciebie zapytać i jednocześnie poprosić, może na dobranoc na FaceBook'u wstawiła byś jedno zdjęcie na którym pokarzesz strój jaki zamierzasz założyć na jutrzejszy dzień na uczelnie? M.

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowymaja 20, 2012

    Aniu, czy mozesz mi polecic jakas dobra firma spodni dzinsowych? Chce sobie kupic jakies wytrzymale i dobre spodnie. :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię wranglery i levi'sy, ale jeżeli chodzi o wtrzymałość to zdecydowanie bardziej skłaniam się ku levi'som. ;-)

      Usuń
  53. Anonimowymaja 21, 2012

    Aniu a jaką Ty specializację chciałabyś wybrac po ukończeniu medycyny a jaką Twój chłopak? Ja myślę, że to jakiś znak, że trafiliście na siebie, ten sam wybór studiów, pewno macie takie same zainteresowania :) chyba rzadko spotkac można takie pary :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowymaja 21, 2012

    Wysłałam emeila do Ciebie, mam nadzieje że odpiszesz:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowymaja 21, 2012

    Zobaczymy dzisiaj stylizacje, prosimy:d Baska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 21, 2012

      oo faktycznie fajnie było by zobaczyć dzisiaj jakąś stylizację:D Dołączam się do prośby:D Dasz się Aniu namówić?? Ania

      Usuń
  56. Anonimowymaja 21, 2012

    Bardzo dobrze rozumiem, że jesteś studentką medycyny, masz narzeczonego, obowiązki, ale od kilku miesięcy niechętnie spoglądam na Twoje nowe posty.. Piszesz je dosyć rzadko, ale jeśli już piszesz to mogłabyś pokazać coś naprawdę ciekawego a nie naukę? Przecież nie będę się zachwycać jedynie Twoimi włosami w każdym poście, chciałabym zobaczyć jakieś ciekawe stylizacje.. Chwalisz się czasem zakupami po czym nie pokazujesz większości tych ubrań w postach.. A wystarczyłoby troszkę więcej zaangażowania.
    To tylko moje zdanie, ale wiem, że wiele osób je podziela.
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 21, 2012

      zgadzam się, czy wstawianie nowych notek zajmuje aż tyle czasu?

      Usuń
    2. Anonimowymaja 21, 2012

      widać, że jesteście na jakiś lajtowych kierunkach typu dziennikarstwo, psychologia, pielęgniarstwo itp. ja jestem na stomie i naprawdę Aniu podziwiam Cię, że jesteś w stanie dodawać notkę raz na tydzień. ja nie mam czasu w ogóle. poza tym podziwiam, ze nie męczą i nie irytują CIę takie komentarze jak wyżej. jeżeli się Wam nie podoba, to po co tu wchodzicie? zacznijcie żyć własnym życiem, zajmijcie się czymś...

      Angela

      Usuń
    3. Anonimowymaja 21, 2012

      Pielęgniarstwo lajtowe? Nie bądź śmieszna.

      Usuń
    4. Anonimowymaja 22, 2012

      Jak to? nie masz w ogóle czasu? To jakim cudem znalazłaś się na Ani blogu? ;> co do 'męczących i irytujących komentarzy' to Ania się tym nie przejmuje bo w większości piszą je same Anonimy i chcą za wszelką cenę uprzykrzyc Ani blogowanie

      Usuń
    5. Anonimowymaja 22, 2012

      Każde studia wymagają dużo pracy, jeżeli ma się zamiar wynieść z nich coś więcej niż marne zaliczenie w indeksie. Zastanawia mnie, na jakiej podstawie oceniasz, że studia wymienione przez Ciebie jako przykład są lajtowe? Studiowałaś wszystkie te kierunki?

      Usuń
  57. Anonimowymaja 21, 2012

    Jestem do tyłu z tym narzeczonym?

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowymaja 21, 2012

    To niemożliwe ;> jesteś podobna do Mirandy Kerr ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 22, 2012

      ?? od której strony

      Usuń
    2. Anonimowymaja 22, 2012

      Ania ma podobną twarz do Mirandy, a jak się uśmiecha to ma dwa dołeczki w policzkach również jak Miranda :) to wygląda sexi ;) i jest urocze ;)

      Usuń
  59. Anonimowymaja 21, 2012

    Dziwne sa te komentarze,ktore tu czytam dziewczyny prosza o notki zachwycaja sie Twoim szczesciem,zyciem tak naprawde nie wiedzac o Tobie nic no pomijajac fakt ze masz chlopaka studiujesz medycyne masz piekne wlosy piekny ogrod to wiedza hehe.Te komentarze w wiekszosci sa poprostu idiotycze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 22, 2012

      czasami mam wrażenie, że te "sweet" komentarze pisze cały czas jedna i ta sama osoba ;) Ania jest jedyną blogerką posiadającą taką liczbę "fanek" ;)

      Usuń
  60. Such a cute dog! ♥

    Greetings from Finland,
    curiousnoora.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowymaja 22, 2012

    Będzie nowy post?

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowymaja 22, 2012

    Aniu nie dasz chociaż 2 razy w tygodniu nowego postu wstawić;( Bardzo Cie prosimy, plisss, tak czekam na kolejna stylizację:( Małgonia z Łodzi

    OdpowiedzUsuń
  63. Domowy strój a i tak wyglądasz bardzo ładnie:) A w takim ogrodzie aż chce się posiedzieć;) Aniu a byłaś może ostatnio na zakupach? Nabyłaś może coś nowego? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowymaja 22, 2012

    Większość komentujących dziewczyn zachwyca się głównie chłopakiem, którego nie znają i na oczy nie widziały.
    Moja rada - skupcie się na strojach i stylizacjach, a mniej na życiu prywatnym Ani.Bo śmiem twierdzić, że niektóre czytelniczki odwiedzające bloga (w wieku podobnym do mojego: czyli już nie "nastolatki" a młode kobiety), mogą czuć się nawet trochę zażenowane poziomem komentujących, a blog tylko na tym niestety traci.

    OdpowiedzUsuń
  65. Aniuu, jak mnie tu dawno nie było :) Ja tak samo spędzam czas ostatnio, na tarasie z kawą i książkami, matura robi swoje ... W czwartek mam jednak ostatni dzień i wracam do regularnego blogowania. Tobie życzę powodzenia, mam nadzieję, że podczas tych długich wakacji również będziesz tutaj częściej pisać :)
    Pozdrawiam, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowymaja 22, 2012

    Aniu, zerknij na poczte! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowymaja 23, 2012

    Jesteś piękna, nie mogę się napatrzeć:) Powiedz mi proszę jesteś tak szczupła z natury czy stosujesz jakieś specjalne diety?? Figurę masz extra i te włosy!!
    Na dodatek musisz być bardzo inteligentna skro studiujesz medycynę:) Też bym chciała ale jestem na to za tępa:( Aż tak ciężko jest na tych studiach jak mówią? Czy nauka przychodzi Ci z łatwością? bo te stuidia chyba są dość długie, potem jeszcze specjalizacja chyba;/
    Pozdrawiam serdecznie;**

    OdpowiedzUsuń
  68. Anuśka, musisz mi pomóc!!:):):) Koniecznie!:) jak brałaś na oasap.com tą torebkę którą się zachwycam, masz ją w poprzednim poście, to brałaś kolor khaki?:) bardzo mi zależy żebyś mi powiedziała :)
    odpisz u mnie bo zapomnę totalnie żeby tu wejść!
    buziaczki!:):*

    OdpowiedzUsuń
  69. Jak tylko wrócę do domu na weekend to też idę na dwór się uczyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Witam serdecznie,

    nazywam się Ania i reprezentuję sklep internetowy www.eobuwie.pl.

    Chcielibyśmy nawiązać z Tobą współpracę. Nasz sklep prowadzi specjalny Program Partnerski, skierowany do osób takich jak Ty. Dzięki niemu możesz zarabiać za każdym razem, kiedy Twój fan zrobi u nas zakupy.

    Jak możesz nas zareklamować? Mamy dla Ciebie kilka propozycji. Możesz umieścić zdjęcie naszych produktów, wspomnieć o naszym sklepie w publikowanym tekście lub napisać o naszym produkcie i umieścić w artykule bezpośredni link. Możesz także umieścić na swojej stronie baner sklepu eobuwie.pl

    Masz jakieś inne pomysły na promocję? Opowiedz nam o tym, jesteśmy otwarci na różne propozycje.

    Zapoznaj się ze szczegółami naszego Programu Partnerskiego tutaj:
    http://www.eobuwie.com.pl/Program-Partnerski-cabout-pol-6.html


    Napisz do nas: partner@eobuwie.com.pl i przedstaw swoją propozycję.

    OdpowiedzUsuń
  71. hej! Fajny blog

    Też jestem na medycynie-pozdrawiam!

    P.S. Możesz mi zdradzić sekret jaki to laptop na tych zdjęciach (jakiś symbol/namiary)

    Będę wdzięczna Buźka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)