czwartek, 29 marca 2012

SPRING IS IN THE AIR


sweter - TU, jeansy - ZARA, top - new look, baletki - no name, okulary - RayBan

Wiosna zadomowiła się na dobre, a ten fakt mobilizuje do tego aby 'wziąć się za siebie', po wysokokalorycznej, leniwej zimie.  ;-) Pomoże mi w tym poradnik '1001 sposobów na młodość', który dostałam jakiś czas temu i który szczerze polecam. Znajdziecie w nim mnóstwo przepisów na zdrowe jedzenie, wzmacniające napary. Dowiecie się jak walczyć z zachciankami, kiedy brać suplementy. Dodatkowo owa książka zmobilizuje Was do regularnych ćwiczeń oraz podpowie jak dbać o skórę, włosy, paznokcie. Poznacie sposoby przeciwdziałania wolnym rodnikom, techniki masażu, pozycje jogi, techniki medytacji i wiele, wiele innych.  :-)



Do następnego! ;-*

113 komentarzy:

  1. Zachęciłaś mnie do tego poradnika ;). Piękny outfit i zdjęcia :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaka jest cena tego poradnika i gdzie go można kupić?

      Porad nigdy dość, więc

      KLIK KLIK KLIK

      KLIK KLIK KLIK

      Usuń
  2. uwielbiam ta torebkę !
    xx

    OdpowiedzUsuń
  3. lovely outfit.i really like ur bag.oversized and minimal.love it!nice photos.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka Ty jesteś piękna ! (;

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne okularki:) Mam podobne. Masz bardzo fajny telefonik:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zrobisz może w najbliższym czasie post z Twoim "must have" na wiosnę/lato? ;)

    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł! :-)

      Usuń
    2. ;)
      Tak w ogóle to mam nadzieję że dostałaś maila, którego wysłałam Ci w niedzielę ? ;)

      Monika

      Usuń
  7. ślicznie wyglądasz, masz piękne włosy i śliczną twarz <3 w wolnej chwili zapraszam do siebie: http://nika--bloog.blogspot.com. Weronika ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylowo Dziewczyno! Upieczesz mi taka pyszną babeczke?:D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytka. :-* Dla Ciebie choćby zaraz. :-)

      Usuń
  9. Jaki ładny sweter - piękny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Klimatyczne zdjęcia, wieczór z kawą i czymś do czytania przy świeczce... ach :)
    bardzo przyjemny dla oka kolor swetra ! wiem, że pastele królują tej wiosny, ale co żywe kolory to jednak żywe kolory !
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie i świeżo jak zawsze :-) a cóż to za smaczniutka kawusia ?
    Pani M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie robiłaś zdjęcia? :).

    Poradnik mnie zaintrygował. I wciąż kocham Twoje włosy :). Piękny sweter.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile masz wzrostu ? bo wysoka jesteś tak mi się wydaje ,śliczna ty i piękny zestaw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem wysoka, mam 167. ;-)

      Usuń
    2. chyba w szpilkach 10 centymetrowych O.o

      Usuń
  14. Nigdy nie widziałam białego blackberry;-) ja aktualnie mam problem ze swoim, gdyż ciągle się zacina :(( Po dzisiejszej pogodzie chyba wszyscy jesteśmy dobrze "nastrojeni" :)
    Claire.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ostatnio sam się wyłącza. :-/

      Usuń
  15. Jesteś piękna!Nietuzinkowa.. :)) Brak słów ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie jestem piękna, ale dziękuję za miłe słowa. :-)

      Usuń
  16. o tak, młodości więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor sweterka fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przydalaby mi sie taka lektura.

    OdpowiedzUsuń
  19. jaki masz telefon? super stylizacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz świetnie! Niby tak zwyczajnie, aczkolwiek coś w tym jest!
    I mam pytanie co do swetra :-D Co to za firma? Jest taki wiosenny... Ah <3

    Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma 'TU'. Link: http://www.sainsburys-tu-clothing.co.uk/

      Usuń
  21. Wiatr we włosach <3
    Wiooooosna :D


    *****
    Zapraszam do mnie :)
    Nowa notka, nowy DIY na tshirt galaxy :)
    Pozdrawiam.
    http://white-suite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten sweterek jest boski, skąd on jest?? Napisałaś "TU" ale nie wiem czy to sklep czy jakaś strona internetowa:( Pozdrawiam Ania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.sainsburys-tu-clothing.co.uk/ :-)

      Usuń
    2. A jak się z tej strony zamawia??

      Usuń
  23. cudownie wyglądasz. ach, a te twoje włosy... poezja!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudnie :)kocham taki lawendowy, fioletowy kolor , swoją drogą sama upiekłaś te muffinki? są z jagodami ? może polecasz szczególnie jakiś przepis na szybkie słodkie co nieco dla zapracowanych studentek ?
    smacznego !

    MB.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sama piekłam. :-) Przepis? Babeczki z jagodami GELLWE. :-D

      Usuń
  25. Ślicznie wyglądasz :) Zresztą Ty cokolwiek założysz, to wyglądasz cudnie :) Sweterek bardzo ładny ma krój i kolor :***

    OdpowiedzUsuń
  26. piękna, subtelna i dziewczęca stylizacja :)

    Pozdrawiam!


    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz taki... "niewymuszony styl" tak się wyrażę:) Zawsze wyglądasz kobieco i uroczo! Pozazdrościć urody.. Z niecierpliwością oczekuję kolejnych postów:) pozdrawiam Patiii

    OdpowiedzUsuń
  28. jak Ty to robisz ze tak prosty strój a Ty wyglądasz tak ślicznie, blask od Ciebie bije, szczęście??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, jestem szczęśliwa. :-)

      Usuń
  29. Torebka jest świetna i jakie masz piękne, gęste włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Genotyp po Mamie. ;-)

      Usuń
    2. wlosy to akurat fenotyp pani doktor:)

      Usuń
    3. Zgadza się, ale to genotyp warunkuje fenotyp. :-)

      Usuń
  30. Kurcze, jak Ty układasz te włosy ? zrób jakiś tutorial albo post o pielęgnacji Twoich włosów !

    OdpowiedzUsuń
  31. Poradnik wydaje się być ciekawy, a Ty z jakich rad najczęściej korzystasz? Jesteś może na jakiejś diecie czy Twoja figura to zasługa natury?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie jestem na diecie. :-)

      Usuń
  32. Cudnie jak zwykle:) i jak to miło, że o nas pamiętasz:) Dzięki za inspirujący tekst i takież zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło, że to Wy pamiętacie o mnie. :-))

      Usuń
  33. Na 3 zdj przpominasz mi nieco Adele :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz słyszę takie porównanie. :-D

      Usuń
    2. Adele musiałaby trochę popracować nad sylwetką;) ale szczerze mówiąc chyba zupełnie nie jesteś do niej podobna...

      Usuń
  34. Masz przepiękne zdjęcia na blogu. Ty jesteś przepiękna! Świetnie się ubierasz, więc tylko mogę sobie wyobrazić jakie masz cudowne życie, bo Twój uśmiech jest dla mnie nie do opisania, ale bardzo pozytywne :) [a może to tylko do zdjęcia...]
    Cieszę się, że zobaczyłam dziś Twoje zdjęcia, bo i ja się uśmiechnęłam.
    Pozdrawiam z uśmiechem ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja szukam mobilizacji do nauki,gdy jest tak ładnie to aż się odechciewa gnić w domu,a kolokwia nie napiszą się same :((((

    Pozdrawiamy

    bellakoza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny cardigan:) I świetny outfit:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne zdjęcia. Jak Ty to robisz, że nawet w zwykłym zestawie wyglądasz jak milion dlarów? ;))))

    OdpowiedzUsuń
  38. Wyglądasz pięknie. Tak delikatnie i dziewczęco, a jednocześnie delikatnie. Piękna!

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  39. fajna kolorystyka na pierwszych zdjęciach! ;) Bardzo pozytywnie

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak to możliwe, że w takim zwyklaku wyglądasz tak pięknie i uroczo? :) Zapewne w dresie wyglądasz równie uroczo jak w mega wystrzałowej sukience :D

    PS. jaki masz telefon? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesadzasz, ale dziękuję. :-)
      Telefon - BlackBerry.

      Usuń
  41. takie nastrojowe wieczory mmm...:) lubię świeczki :) jaka to firma i zapach ?

    Taja

    OdpowiedzUsuń
  42. zakochałam się w Twoim swetrze ! piękny ! :)
    Pozdrawiam, Kawa
    kawa-i-czekolada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez w tym swetrze się zakochałam:D Aniu powiedz jak go można nabyć?? Pozdrowionka Viki:)

      Usuń
  43. nie mogę się przestać uśmiechać jak patrzę na Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Na którym roku medycyny jesteś? Jak oceniasz poziom trudności studiów?
    Pozdrawiam:D
    Karotka

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowne zdjęcia i bardzo ślicznie i promiennie wyglądasz:) A chciałam się Ciebie zapytać, myślałaś już może o stylizacji świątecznej? w co się ubierzesz na śniadanko rodzinne albo kolacyjkę??

    OdpowiedzUsuń
  46. Fakt. Wyglądasz na jakieś 30 lat i b. podobnie się zachowujesz. Więc korzystaj z poradnika jak najczęściej.

    OdpowiedzUsuń
  47. KIEDY BĘDĄ WYNIKI KONKURSU PINSPIRE?:>

    OdpowiedzUsuń
  48. łooł- pierwszy raz tu jestem, ale masz piękne włosy!!!(jakbyś całe życie korzystała już z poradnika :)) świetny blog - będę obserwować!! też mam tą sukienkę z h&m'u w pepitkę i też mam ją na jednym poście ;)

    pozdrawiam i zapraszam jak będziesz miała chęć do mnie.
    Tosia

    http://blogwbutach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Aniu, wstawiaj częściej stylizacje, uwielbiam na Ciebie patrzeć!
    Co z formspringiem?:((
    :* Madzia

    OdpowiedzUsuń
  50. Pewnie już ktoś pytał, ale jakiego lakieru do włosów używasz?
    Laura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie, nie mam ulubionego. :-)

      Usuń
  51. Śliczna Ania to i zdjęcia muszą być śliczne :) Lubię tu zaglądać.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam na mojego nowo powstałego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Aniu kiedy możemy sie spodziewac kolejej sylizacji:>

    OdpowiedzUsuń
  53. Jakie są Twoje ulubione balsamy do ust Aniu? :-)
    Madzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tego jest. :-)
      - Bourjois Night Lip Balm
      - słynne 'miodki' oriflame ( czekoladowy lub waniliowy )
      - Body Shop Lip Balm
      - John Masters Organics - Bodycare - Lip Calm
      - Marks and Spencer Lip Butter

      Usuń
    2. Miodki sa swietne!
      Teraz wyszedl wisniowy a BARDZO polecam karmelowy!
      :-)

      Usuń
  54. ale ślicznie ! a ta babeczka wygląda apetycznie :>
    fajna notka ;)

    zapraszam: www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Witaj Aniu! Pieknie wygladasz!
    Nie moge doczekac sie kolejnej notki! Tymczasem chcialam sie Ciebie spytac jakiego pudru do makijazu uzywasz? :-) i czy masz jakis ulubiony? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Aniu, jeżeli mogłabyś następnym razem wrzucić zdjęcia, które bardziej będą pokazywały buty, to byłabym bardzo wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  57. fantastyczna narzutka:))

    zapraszam do mnie i do obserwowania:) będzie mi niezmiernie miło z powodu nowego czytelnika :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Aniu, mam nadzieję, że masz jakieś zainteresowania nie związane z modą, pielęgnacją, ślicznymi zdjęciami modelek lub ćwiczeniami twarzy...

    OdpowiedzUsuń
  59. Zachwycasz :) lekko , finezyjnie i z ogromnym wyczuciem gustu :)!! Nigdy nie przesadzasz, nie skupiasz się na pojedynczych detalach, czyt. biżuteria . Za to zachwycasz prostotą! styl idealny! Z niecierpliwością czekam na notkę w temacie kosmetycznym ? :)! o. pozdrawiam serdecznie i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu i wiele dystansu do krytyki.

    OdpowiedzUsuń
  60. Powiedz mi co robisz, aby Twoje włosy miały taką objętość?

    OdpowiedzUsuń
  61. super outfit ! :) i tylko pozazdrościć twoich włosów :)

    uwielbiam takie poradniki :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Aniu masz może godny polecenia tusz pogrubiająco-wydłużający albo Wy dziewczyny?
    Z góry dziękuję;-)

    OdpowiedzUsuń
  63. Czym się interesujesz? Oprócz mody i medycyny oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  64. Cześć Aniu, nie mam co chwalić Twojego wyglądu, bo po co mam powielaśzdanie innych dziewczyn-zawsze jesteś śliczna:)

    Ale mam do Ciebie dwa pytanka w związku ze studiami:
    1. Jak dużo jest nauki, da się to ująć w jakiekolwiek ramy;) i opisać??? Czy dużo masz czasu poza studiami? Np. spotkania z przyjaciółmi czy imprezy
    2. Na którym roku studiów zaczynają się zajęcia w szpitalach i jak wyglądają?
    Przepraszam, że tak się dopytuję i mam nadzieję, że mi odpowiesz:) Pozdrawiam Kaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zajęcia praktyczne, w szpitalu - "przy łóżku chorego" na lekarskim (WUM) zaczynają się od 3 roku:)
      nauki jest sporo, ale wystarczy umiejętnie zarządzać czasem i znajdzie się chwila na WSZYSTKO :)

      Usuń
  65. objadasz się słodyczami a i tak jesteś szczupła :) mogę wiedziec kto robi Ci zdjęcia, np te w tym poście? :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Jezu jestes taka sliczna !!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  67. Jestem po raz pierwszy na Twoim blogu, ale już dodałam do ulubionych, bo jestem zachwycona tym co robisz :) Ubrania są bardzo kobiece, eleganckie i nieprzekombinowane :)

    Na pewno będę często zaglądać :*

    OdpowiedzUsuń
  68. Piekne masz wlosy. O JEJ! x

    zapraszam do siebie
    www.monikamustafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Na pewno będę stałym obserwatorem tego bloga bo jestem zauroczona Twoim stylem <3

    Pozdrawiam ;)

    zapraszam do siebie w wolnej chwili :http://annefromwonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Masz nietuzinkową urodę, wyglądasz olśniewająco w tej burzy włosów!

    OdpowiedzUsuń
  71. nice pics! :)

    itsjustaboutfeelings-lalique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. wyglądasz superkobieco, świetna stylizacja. zaczynam obserwować.

    OdpowiedzUsuń
  73. Beautiful, beautiful photos! :))

    OdpowiedzUsuń
  74. Nie mogę przestać patrzeć na gęstość i objętość Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Cudowne masz włosy !! Co robisz, że są tak piękne? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)