sobota, 3 marca 2012

PEPITKA

Pepitka to wzór, który rozsławiła Coco Chanel - ikona mody i jedna z największych projektantek w historii światowej mody. Ta mocno kontrastująca, dwukolorowa kratka rokrocznie pojawia się na wybiegach słynnych domów mody, dodając szyku kobietom w każdym wieku. W tym roku owy deseń przekonał również mnie. Postawiłam na luźną, ale zarazem klasyczną sukienkę z lekko połyskującego dżerseju, ozdobioną z tyłu  złotym suwakiem.

Warto zwrócić uwagę na fakt, iż pepitka przypisywana jest głównie kobietom dojrzałym. W związku z tym proponuję łączyć ją z kolorowymi dodatkami - ja wybrałam torebkę w pastelowym odcieniu, który jak wiecie będzie hitem tej wiosny. :-)




sukienka, pierścionek - h&m, torebka - no name

200 komentarzy:

  1. nie widziałam chyba piękniejszych włosów!!

    OdpowiedzUsuń
  2. dlaczego na kazdym zdjeciu musisz trzymac sie za wlosy, jak ci przeszkadzaja to sopie zepnij bo to dziwnie wyglada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakbym miała tak piękne włosy jak Ania też bym je z przyjemnością dotykała ;)
      Ślicznie wyglądasz ! a włosów to Ci szczerze zazdroszczę :P :)

      Usuń
    2. taka była z nich dumna a już ma sucholce :D

      Usuń
    3. Sucholce? Yyy. :-)

      Usuń
    4. no jak ona ma sucholce to ja też chce takie

      Usuń
    5. Zmartwię Cię Anonimowy, to raczej nie sucholce ;p

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. trueeeeee

      Usuń
    2. tona PIĘKNYCH włosów .

      Usuń
    3. Pamiętajcie, że to kwestia ułożenia włosów, a nie tego, że ma ich dużo... Ania, dodaj zdjęcie włosów bez żadnego ich układania, kręcenia, podwijania, tapirowania, puszenia itp. (Z twoich tutoriali wynika, że codziennie coś z nimi robisz). Założę się, że masz ich o wiele mniej niż na zdjęciach. Wiem, bo sama mam takie gęste (jak je pomierzwię i zepnę przed snem), ale po co codziennie je tak męczyć... Już ci się robi siano, a to bardzo zła oznaka. Weź sobie rady do serca...
      Martyna.

      Usuń
    4. Martynko muszę Cię zmartwić, ale Ty musisz się sporo napracować, aby taki efekt osiągnąć - Ania wystarczy, że umyje i wysuszy :) Życie jest brutalne:)))

      Usuń
  4. Mnie niestety nadal nie przekonuje ten wzór, chociaż przyznam, że sukienka jest całkiem ładna. A ten suwak jest strzałem w dziesiątkę, bez niego to już by nie było to samo :) Masz niesamowite włosy! Można pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hm.. jestem na nie;) postarzasz sie ;)dlaczego dziewczyny na sile chca wygladac powaznie? duzo lepiej wygladalyby w air maxach i zwyklym t shircie ,a nie jakies pogrzebowe kiecki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się nie podoba to, że Polki nawet po 40 potrafią założyć pomarańczową suknie w kwiaty, błyszczące buty czy mini... Uważam, że będąc na studiach powinno się chodzić ubranym bardziej elegancko i wyrobić w sobie nawyk ubierania się odpowiednio do okazji. Ja źle bym się czuła na zajęciach ubrana w adidasy i bluzę z kapturem- to po prostu nie wypada! Nie twierdzę, że należy nosić garsonki, ale może marynarki, jakieś sweterki.. A sukienka Ani wcale nie jest pogrzebowa.. Karusia21

      Usuń
    2. haha no postarzajcie sie wszystkie kreskami na powiekach i smutnymi ubraniami ;) a na studiach liczy sie wiedza, a nie to czy masz adidasy albo marynarke
      ;) moje zdanie jest takie...

      Usuń
    3. O gustach się nie dyskutuje, ja bym za darmo takich air maxów nie wzięła, nie mówiąc już o noszeniu, a to, że dziewczyna ubiera się elegancko i odświętnie nie znaczy, że się postarza, a pepitka od zawsze kojarzyła mi się z nastolatkami, oczywiście tymi z gustem.

      Usuń
    4. Studiuję medycynę, więc dla mnie wiedza też się liczy i to bardzo:) Jednak notka i komentarz nie jest o nauce i wiedzy, tylko o ubraniach. Ja uważam, że tylko ludzie tacy, jak Albert Einstein mogli nie dbać o swój ubiór, bo byli genialni. Natomiast zwykli ludzie muszą wyglądać odpowiednio, jeśli są na poważnych studiach, czy chodzą do pracy. Jeśli na studiach liczy się dla Ciebie wiedza, to proponuję poprawić pisownię. Pozdrawiam, Karusia 21

      Usuń
    5. chyba w latach 20 ;]

      Usuń
    6. Ta sukienka nie nadaje się chyba na uczelnię. Mimo że to haem, czyli minusśredni sklep, jeśli chodzi o jakość materiałów, w takiej sukience można wybrać się na rodzinne spotkanie, nawet na egzamin, czyli na okazje, kiedy potrzeba czegoś wygodnego, ale eleganckiego.

      Sama mam płaszcz zimowy w pepitkę [jakaś stara kolekcja orsay] i wyglądałam w nim dobrze.

      Żeby nie było za słodko - stylizacja trochę uboga. Brakuje mi na Twoim blogu pomysłów na dodatki. To one "robią" każdy strój :)

      Usuń
  6. Ach, te Twoje włosy... Cudo! Bardziej podoba mi się torebka niż sukienka :).

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna suienka,ślicznie w niej wyglądasz Aniu!
    Marze o takich włosach jak Twoje:)
    Jesteś boska!!!!!!!!!!!!!!!
    pozdrawiam serdecznie Marta:*

    OdpowiedzUsuń
  8. wygladasz cudownie
    Oliwkaa

    OdpowiedzUsuń
  9. Pepitka cudowna- klasyka;)
    +Trzeba przyznać, że masz wyjątkowe włosy!
    Ja dopiero zaczynam moją przygodę z blogowaniem i byłoby mi bardzo miło gdybyś zerknęłą;)

    Pozdrawiam ciepło
    Kara

    http://karabecker.blogspot.com/ - ZAPRASZAM;)

    OdpowiedzUsuń
  10. gdzie mogę kupić taką torebkę?

    OdpowiedzUsuń
  11. I jeszcze jedno pytanie...robisz coś z szczególnego z włosami czy to natura i mam już nie mieć nadziei?;p

    Jeśli już wcześniej o tym pisałaś to przepraszam, że się powtarzam, ale jestem tu nowa;)

    OdpowiedzUsuń
  12. matko jakie Ty masz cudowne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  13. o włosach nawet nie piszę, bo są nieziemskie, a co do wzoru sukienki, to jakoś też nie do końca mnie przekonuje. No, ale na Tobie to wszystko dobrze wygląda. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, świetnie wyglądasz! Od dłuższego czasu przeglądam Twojego bloga i z każdym wpisem bardziej mi się podoba :)
    Boskie włosy! Czy były kiedyś krótkie? Do połowy szyi np?
    Skąd jest sukienka?
    Pozdrawiam, Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że spodobał Ci się mój blog. :-)
      Tak, były kiedyś do ramion.
      Sukienka - h&m.
      Również pozdrawiam. :-)

      Usuń
    2. Nie wiem czy tylko mi, ale wydaje mi się, że z tak długimi się nie urodziła.

      Usuń
    3. tak z ciekawości Aniu... ile czasu zapuszczałaś włosy? ;))

      Usuń
  15. Witam, czy sukienka jest z obecnej kolekcji? Jest piękna! Pozdrawiam ;) Magda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest teraz w sklepach. :-)

      Usuń
  16. cudna jest ta sukienka:) a połączenie z blado-różową torebką stanowi cudny delikatny seksowny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu wyglądasz ślicznie! Prosto, kobieco i z klasą! Ta sukienka jest przecudowna i dziękuję Ci, bo ostatnim postem przypomniałaś mi o niej (a bardzo podobała mi się na stronie H&M) i również ją sobie kupiłam :) Pozdrawiam Cię cieplutko! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekałam na post z tą sukienką z niecierpliwością;) jednak zawiodłam się troche, ale rzecz jasna nie na Tobie tylko sukience;p zakryła Ci talie;/ jakby nie Ty i Twoja piękna uroda i figura, nie zwróciłabym na nią uwagi;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można dodać pasek w talii. ;-)

      Usuń
    2. Zgadzam się też w pewnym stopniu z zebrapatterns, że można ukryć mankamenty i nie powinno się wszystkiego 'pokazywać' w jednej stylizacji, ale Ty jesteś idealna!;) ale chodzio to, że to Ty nadajesz urok sukience, a powinno być na odwrót;)

      Usuń
  19. oj fajna jest ta sukieneczka, fajna :) też chciałam kupić ale w moim H&M same 38 ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. sukienka jest piekna :) a Ty w niej jeszcze piekniejsza :) !

    OdpowiedzUsuń
  21. och! Bardzo mi się podoba ta sukienka, jest idealna <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Twoje włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo kobiecy i ponadczasowy fason. Również urzekła mnie ta sukienka w sklepie, a tym bardziej jak zobaczyłam z niedowierzaniem jej cenę na metce.

    Nie do końca się zgadzam, że ta sukienka czegoś Ci ujmuję. Różne fasony są po to aby odmiennie eksponować walory kobiecej sylwetki. W przypadku takiego kroju, fajnie eksponuje się nogi, a pod luźną górą można eksponować ew. mankamenty. Nie rozumiem założenia, że żeby wyglądać kobieco, trzeba podkreślić talię, odkryć nogi, wyeksponować biust itp. Naprawdę skromność w takim wydaniu jest ponadczasowa i ultrakobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu masz przepiękne włosy, ale trzymając je i tak się nimi szczycąc na każdym zdjęciu wychodzisz na strasznie narcystyczną chwalipiętę. A sukienka prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahah.

      Usuń
    2. Bo Ania jest zadufana w sobie. Zawsze nosi głowę wyżej niż chmury. Co pieniądze i układy Tatusia robią z człowiekiem...;/

      Usuń
    3. Najgorzej to świadczy o Tobie Anonimowy Mar2, 2012 10:09 AM . Wygląda na to, że oceniasz wszystkich po wyglądzie, a to nie brzmi dobrze. Ponadto to, że ktoś wysoko nosi głowę wcale nie znaczy o tym, że jest zadufany, ale świadom swojej wartości i szczęśliwy. Tutaj są wyjątki od szczęścia.. Ale to pewnie nie dotyczy Ani;) skąd wiesz o 'układach tatusia'? Z ludzkich plotek? To tez nie jest zachęcające aby Cie poznać, a wręcz odpychające! To wszystko;)

      Usuń
    4. Idąc tropem autora pierwszego komentarza, należy ukrywać swoje atuty, bo jeśli się je eksponuje, jest się zarozumiałym i próżnym. Noszenie rozpuszczonych włosów to chwalenie się gęstymi puklami?

      Ania, błagam, zablokuj dodawanie komentarzy przez anonimów, żałosność tych wypowiedzi odbiera mi z dnia na dzień wiarę w ludzi. Sama piszę tu jako anonim, ale chętnie założę konto, jeśli tylko w ten sposób zamkniesz usta brzydkim dziewczynom niespełna rozumu.

      Btw. brakuje mi Twoich odpowiedzi na formspringu, wróć :):)

      Usuń
    5. Po pierwsze nie rozumiem czemu ludzie poruszają sprawy osbiste i rodzinne Ani, skoro żadnej z czytaleniczek to nie obchodzi. Wchodzimy na jej bloga nie po to, żeby czytać o "pieniądzach i układach Tatusia"... Nie wiem co chcą przez to osiągnąć...
      A po drugie, jak można oceniać człowieka, którego się kompletnie nie zna, a juz najgorsze jest dla mnie, ocenianie po wyglądzie. To, że jest ktoś ładny i dba o swój wygląd (osobiście uważam, że jest on ważny, ale nienajważniejszy), wcale nie oznacza, że od razu jest próżny, narcystyczny czy bogaty i odbiera się mu przez to inteligencję i charakter...
      Oczywiście, jeżeli Ania udostepniła mozliwość dodawania komentarzy, to liczy się ze słowami krytyki i każdy może je dodawać, ale uważam, że niektóre komentarze są dodawane przez zwykłą, chorą zazdrość i własne kompleksy... Po prostu te osoby szukają kogoś, na kim mozna się wyzyć, a przez to same się dowartościują, a to jest już żałosne...
      A poza tym, wydaje mi się, że sam fakt, że Ania jest na studiach ( w dodatku trudnych- bo madycyna nie zalicza się do najłatwiejszych) świadczy, że ma jakieś ambicje i plany... Przynajmniej mnie się tak wydaje...
      Z góry przepraszam, jeżeli swoim komentarzem obraziłam czy uraziłam kogoś lub powiedziałam za duzo...

      Pozdrawiam :D
      P.S. Piękn sukienka Aniu ;))

      Usuń
  25. Najpiękniejsza blogerka. <333

    OdpowiedzUsuń
  26. Próżna dziewczynka, nic więcej. Nadia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne, że dzisiaj słowo 'ładna' zastępuje się 'próżna'.

      Usuń
    2. Każdy człowiek powinien być chociaż trochę próżny, zrobić sobie czasem ładne zdjęcia, polubić siebie, założyć bloga. Tylko też wydaje mi się, że Ania jest b. ładna i jej blogi sprawiają nam radość:) _Próżna to dziwne słowo, do Ani nie pasuje.

      Usuń
    3. To nie było zastępstwo, próznośc autorki mnie rozbraja, a nie Jej uroda. Nadia

      Usuń
    4. Tak, tak słowo 'próżna' jest dziwne, bo tak na prawdę ja nie mogę powiedzieć tego słowa kiedy spędzam czas z tą osobą, a co dopiero jak jakiś anonim pisze o kimś 'próżna' wcale jej nie znając! Denerwujące.. Według mnie próżna oznacza mające złe wartości jak pieniądze itd. , a z tego co widać Ania ma dobre wartości, ponieważ uczy się na medycynie. Nie 'osiadła na laurach' i nie korzysta tylko z tego, że jest ładna:) Ja uważam, że pieniądze nie mają być wartością i priorytetem, ale pomagać!:) I to też widzę u Ani;)

      Usuń
    5. Choć zaglądam tu od dawna, muszę zgodzić się z Nadią. Mam wrażenie, że z każdym wpisem wychodzi prawdziwe JA Ani. Czyli próżna, zadufana w sobie dziewczynka, żyjąca jak księżniczka w swoim zamkniętym świecie. Smutne, bo kiedyś naprawdę lubiłam tu zaglądać :(

      Usuń
    6. AnonimowyMar 4, 2012 01:43 AM

      zgadzam się z tym.
      Kamila

      Usuń
  27. generalnie nie lubię tego wzoru ale Twoja sukienka jest piękna :) fantastycznie wyglądasz :) http://souloffashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Co do tych komentarzy nie wnikam jaka jesteś, wydajesz się miłą kobietką :) i jakbym miała takie długie włosy też bym to eksponowała na zdjęciach :)
    Aniu mam pytanie co do twojego pięknego śnieżnobiałego uśmiechu czy kiedykolwiek wybielałaś zęby (jaką metodę wybrałaś ), czy z natury masz taki super biały kolor ?

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna stylizacja.
    Bardzo lubię pepitkę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu czy mogłabyś powiedzieć gdzie kupiłaś torebkę oraz kiedy, jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesteś niesamowita! :-)
    cudny zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  32. oddaj troche włosów ;) K.

    OdpowiedzUsuń
  33. Podoba mi się ta sukienka ;)
    Wcale ale to wcale nie wspominam o cudownych włosach...

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. a mnie pepitka przekonuje średnio. mógłby ją wypromować sam Lagerfeld, którego uwielbiam, a pewnie i tak by mi nie podeszła. za to torebka - cudowna! aż żałuję, że no name. ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudna sukienka, ale jakoś torebka mnie nie przekonuje (to wyłącznie moje zdanie).
    Śliczne włosy :>

    OdpowiedzUsuń
  36. Moim zdaniem ten wzór doskonale Ci pasuje. No i, oczywiście - masz wspaniałe loki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. piękna sukienka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo ładna, kobieca stylizacja :)

    Zapraszam eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaka jest szansa, że przeczytasz 68-my z kolei wpis? :-( Może pod tonami nowych, które dostajesz all the time zwyczajnie zginać, ale cóż... ;)

    Mam na imię Marta i jestem na IV roku lekarskiego na uczelni na północy Polski. Sama bloga modowego nie prowadzę, ale uwielbiam oglądać stylizacje zarówno ubrań, jak i makijaże - jest równie dużo blogów make up-owych, makijażowych, kosmetycznych co "ubraniowych" - to niesamowite ;) Dobrze, że w gmailu jest fukncja "Czytnika", który po zasuskrybowaniu bloga automatycznie sam "ściąga Ci" nowe wpisy na wszystkich blogach, nie trzeba wchodzić pojedyńczo na każdy - ogromne ułatwienie ;)

    Na google analytics logujesz swojego bloga i haslo do niego, po czym możesz oglądać statystyki do bloga - ile osób Cię ogląda co dzień/tydz/m-c oraz skąd są czytelnicy (zakładka lokalizacja) ;)

    Polecam gorąco! Ja - od dziś stała obserwatorka wchodzę z Olsztyna ;)
    Sama prowadzę bloga "medycznego", spore ułatwienie jeśli chodzi o samozaparcie do nauki :)

    Buziaki albo jak to mówią studenci: "nerka"! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, miło mi Cię odrobinę poznać. :-)
      Podaj proszę adres swojego bloga - chętnie poczytam! :-)

      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Hej, ja też proszę o adres bloga chętnie poczytałabym. Z medycyną jestem związana zawodowo i fajnie byłoby znać jakiegoś fajnego bloga tematycznego.

      Usuń
  40. masz takie włosy jak ja :) jak je układasz ?

    OdpowiedzUsuń
  41. daj mi twoje włosy :OOOO są cudownee!:O

    OdpowiedzUsuń
  42. Pięknie wyglądasz Aniu! Bardzo podoba mi się ten wzór, ale na kimś, sama jakoś nadal nie mogę się przekonać do założenia pepitki...

    OdpowiedzUsuń
  43. Sukienka<3 ale i tak jestem największą fanką Twoich prześlicznych włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Pozdrawiam Cię Aniu, a także wszystkie Twoje fanki i te zazdrośnice również, ślicznie Ci w tej sukience, torebka cukiereczek, natomiast włosy CUDOWNE:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękna sukienka. Ty jak zawsze stylowa i urocza. Miło popatrzeć, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. naprawdę bardzo ładnie Ci w tej sukience ;) chyba , aż sama skuszę się na nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Pieknie wygladasz:)
    Aniu przyznaj ze sukienki o lini A sa najwygodniejsze na swiecie.

    OdpowiedzUsuń
  48. Do Ani i inych dziewczyn, które zakupiły sukienkę - czy nie rozczarowało Was nieco, że pepitka, zamiast być czarno - biała jest czarno - beżowa, co daje taki jakby bury odcień? Z zdjęciach na stronie H&M wypada to zupełnie inaczej i u Madzixa na blogu pasion4fashion (ona miała tą kieckę już w październiki 2011) wzór też wyglądał jak czarno-biały. Bo ja szczerze mówiąc trochę się zawiodłam, kiedy zobaczyłam sukienkę fizycznie na wieszaku, bo zamierzałam ją nabyć na 100%.

    OdpowiedzUsuń
  49. Wpadłam przypadkiem, wyświetliłaś się na innym blogu...iiii....chyba będę częściej wpadać! Świetny blog, a włosy Dziewczyno, warte milion dolarów! (albo i więcej) :))

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie przejmuj sie tymi anonimami! piękny zestaw piekna pepitka a Twoje włosy [mimo,ze sama posiadam ich całkiem sporo;p] robią mega wrażenie i bardzo CI ich zazdroszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  51. parę mądrych komentarzy się znalazło tutaj.o tym ,ze tak się puszysz i podkreślasz te włosy na każdym zdjęciu.masz piękne włosy to fakt, ale nie musisz się z nimi tak bardzo obnosić.popatrz sobie na zdjęcia pięknych, eleganckich kobiet one prezentują swoja urodę bez ostentacji, w jakiś niewymuszony sposób.tego ci brakuje,a szkoda bo wyglądasz na sympatyczną dziewczynę.poza tym masz gęste włosy czy musisz je podtrzymywać na każdym zdjęciu, żeby wydawały się jeszcze gęstsze????dobra rada ode mnie.przestań się puszyć i wywyższać bo stracisz część czytelników.a w słowniku możesz poszukać słowa:skromność

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie Ania ma stałych czytelników, co widać po ilości komentarzy w każdym poście i nie sądzę, aby odeszły, bo 'podtrzymuje włosy na każdym zdjęciu'. Myślę nawet wręcz przeciwnie, czyli że układa je, żeby wyglądały ładnie DLA CZYTELNIKÓW!;)
      po drugie - nie uważam, że te komentarze są mądre :D
      Mi się nie podobają kobiety, które są piękne, ale wyglądają tak 'obojętne' jakby nie były świadome swojej urody!:) Taka kobieta traci na wartości, a Ania zyskuje;)

      Usuń
  52. SUkienka wygląda na Tobie rewelacyjne - w ogóle przy takiej figurze wszystko ładnie wygląa;) Jedyne, co to zmieniłabym może torebkę na bardziej kontrastującą z czarno-białą pepitką.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ale ty jesteś śliczna ;o! No i cudny outfit *.* /Z

    OdpowiedzUsuń
  54. Aniu, powiedz coś o rozmiarach moodo. Nie mam tego sklepu w okolicy, ale chciałam zamówić parę rzeczy przez internet. Czy S tam to taka standardowa eska? Nie charakteryzuje się tym, że jest za mała albo zbyt duża? Ty z moodo nosisz XS, tak? Ja jestem trochę pełniejsza w kształtach [biust, szeroka miednica], więc jeśli nosisz XS, byłabyś dobrym wyznacznikiem tego, jaki rozmiar powinnam wybrać :)

    Diana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Typowa rozmiarówka. Ja wybieram zawsze XS. :-)

      Usuń
    2. z bluzkami w moodo bywa różnie. ja jestem w miarę szczupła, ale mam większy biust i kupuję tam bluzki, koszule od S do nawet L :/

      Usuń
  55. Jak ty to robisz, że masz taaaaaaaakie puszyste włosy? :(

    OdpowiedzUsuń
  56. Twoje włosy są obłędnie nigdy nie mogę się na nie napatrzeć :) a pepitka, to co o niej napisałaś -sedno całej sprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Mam torebkę w pepitkę i to mi chyba wystarczy. Nie sądzę, bym wyglądała dobrze w bluzce lub sukience o takim wzorze, a przecież trzeba czuć się komfortowo i dobrze w tym, co się ma na sobie, prawda? :)

    Spodobała mi się Twoja torebka, bardzo apetyczny kolor :) Czy mi się wydaje, czy ona nie ma długiego paska?

    Miłego weekendu, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda. :-)
      Tak, ma długi pasek. :-)

      Usuń
  58. Włosy cudowne :-) Tobie pepitka pasuje, lecz mi jakoś do gustu nie przypadła.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. WŁOSY - COŚ CUDOWNEGO, PIĘKNA JESTEŚ, UROCZA I DZIEWCZĘCA

    OdpowiedzUsuń
  60. Anno najlepiej ogol sie na lyso. Wtedy moze w koncu zaowolisz glupie brzydkie zazdrosnice. Drogie kolezaneczki to ze wy nie dbacie o siebie to nie znaczy ze kazdy musi taki byc. Ludzka chora zazdrosc nigdy nie wyjdzie z mody. Masakra zal mi was zazdrosnice. A ciebie Aniu podziwiam ze takie komentarze potwierdzasz.

    magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie też to właśnie dziwi, że Ania takie komentarze akceptuje. Rozumiem konstruktywną krytykę, wyrażanie swojego zdania na temat stylizacji bez obrażania autorki, ale... próżna, wywyższanie się, puszenie się, układy tatusia? Tego konstruktywną krytyką nazwać nie można, to po prostu chamstwo.

      K.

      Usuń
    2. Ja się nie dziwię Ani, ponieważ później byłyby komentarze, że nie dopuszcza 'krytyki'. A jeżeli jest u niej właściwa reakcja na takie komentarze, czyli śmiech lub obojętność to czemu ma nie zaakceptować? ;)

      Usuń
    3. Może i masz rację. Walka z "dziczą" to walka z wiatrakami, niestety. Albo jak ucinanie głowy hydrze, w to miejsce wyrośnie kilka następnych ;)

      K.

      Usuń
    4. :-) Miłej niedzieli Kochane! :-*

      Usuń
    5. Nie rozumiem dlaczego dziewczyny, które piszą prawdę nazywacie "głupimi, brzydkimi zazdrośnicami". Wszystkie pozytywne komentarze piszą właścicielki innych blogów, więc tylko sobie wzajemnie "słodzą", a Anonimowi piszą prawdę.
      Gdyby Ania swoich włosów codziennie nie stylizowała, to nie byłoby takiego efektu jaki jest na zdjęciach.
      Pozdrawiam, Ola

      Usuń
    6. A to oznacza, że Ania jest pracowitą dziewczyną i umie wykorzystać dar, który jej ofiarowano!:D

      Usuń
  61. Aniu śliczna sukienka.
    Będziesz tak miła i napiszesz ile kosztowała ? Z chęcią bym taka kupiła ; ))\

    Asia ;))

    OdpowiedzUsuń
  62. najbardziej mi się podoba pudrowa torebka. Albo mi sie wydaje, albo masz strasznie przesuszone wlosy. Proponuje zainwestować w maskę i jedwab do wlosów. matowe i bez połysku;/

    OdpowiedzUsuń
  63. śliczne masz włosy♥
    obserwuję liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  64. masz perukę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahahaha. :-D :-)

      Usuń
    2. Widzisz? :D;D Masz za ładne włosy!;D;D hahahaha:D

      Usuń
    3. Na to wygląda. ;-)

      Usuń
    4. Ale na 'perukę' bym nigdy nie wpadła :D;D żeby określić Twoje piękne, naturalne włosy słowem 'peruka', to trzeba mieć klapki na oczach :D Anonimy rządzą!;D

      Usuń
    5. Hahaha :)Peruka - dobre! :) Ale się uśmiałam.

      Aniu, zatwierdzając te złośliwe komentarze pokazujesz, iż masz do siebie bardzo duży dystans. Nie boisz się krytyki, nawet tej bezpodstawnej i za to masz duży plus. To się chwali. Tak trzymaj :) Sieć pełna jest "hejterów", nie można się nimi przejmować, bo jak ktoś słusznie zauważył walka z nimi jest jak starcie z hydrą.

      Pozdrowienia z wyspy :)

      Usuń
    6. ooo to ja też chce taką perukę :D

      Anonimowy jak znajdziesz to podaj nam linka wszystkie sobie kupimy ;)

      Aniu masz przepiękne włosy! Szczerze zazdroszczę ;) ale nie mam zamiaru z tego powodu wymyślać sobie i wypisywać tu takich głupot na ich temat. Pokazuj je jak najczęściej, bo to czysta przyjemność na nie popatrzeć :))

      Usuń
  65. Aż dziś poleciałam po tą sukienkę. I mimo że jestem w 8mc ciąży to xs na mnie wyglądała bardziej jak worek niż jak sukienka (tylko na brzuchu była dopasowana)
    Ech łudziłam się że będzie mi w niej tak dobrze jak Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękna sukienka:) lecz torebka też mnie urzekła

    OdpowiedzUsuń
  67. Na trzecim zdjęciu, przez makijaż, ręce wyglądają jakby były 'doczepione' :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Aniu zobaczymy dzisiaj jakąś nową stylizację?? Basia

    OdpowiedzUsuń
  69. A moze notka 'pielegnacja mojej cery' ? ;-))

    OdpowiedzUsuń
  70. Pepitka mi się nie podoba. Mimo, że ubieram się elegancko wg mnie ten wzór bardzo postarza. Nie zmienia to jednak faktu, że jak zwykle wyglądasz bardzo ładnie :) Poważnie, ale z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo klasycznie, bardzo ładne, ale ja chyba zdecydowałabym się na kopertówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Pepitka na Tobie wygląda świetnie, ale sama chyba nie czułabym się w niej dobrze... chyba zbyt poważna dla mnie jest. Mam tak z pewnymi ubraniami - na kimś rewelacja i wzroku oderwać nie mogę, ale sama nie czuję się w nich ok. :)

    Ps. A co z notką o kosmetykach? ;)

    Carrie

    OdpowiedzUsuń
  73. Z całą pewnością pepitka nie odejmuje Ci uroku ani Cię nie postarza;) Bardzo ładny, klasyczny strój:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się składa, że nie mam podwójnego podbródka. :-)

      Usuń
    2. Hahahahahahahaha ;D
      Podwójny podbródek. to jest dołeczek w brodzie, bardzo sympatyczny. ;D

      Usuń
    3. Oj, chyba zabolało....

      Usuń
    4. Zapewne chodziło o wgłębienie w Twojej brodzie, też to zauważyłam

      Usuń
    5. Chyba nie wiesz, jak wygląda podwójny podbródek. To jest dołeczek w brodzie i jak najbardziej "gra". Szkoda mi ludzi, którzy tylko szukają jakiś niedoskonałości u innych, żeby poczuć się lepiej. Żałosne Kaś!!! Ana

      Usuń
    6. Dziewczyna chciala jej tylko zwrocic uwage,a kazdy ma prawo przeciez do wlasnego zdania.Jak ktos nie ochuje i nie achuje to od razu jest zly?No dajcie spokoj.A to wglebienie to racja,mnie tez sie ono nie podoba i co teraz?Mam to zostawic dla siebie?Skoro Ania toleruje takie komentarze to znaczy,ze liczy sie z krytyka,kazdy moze wyrazic swoje zdanie i nikt nie powinien nic miec do tego.I szkoda,ze autorka usunela komentarz,widocznie stwierdzila,ze nie warto wyrazac tutaj swojej opinii,a ja doceniam to,ze nie zrobila tego anonimowo,zreszta nie napisala nic zlego!Pozdrawiam i ja i inne dziewczyny.

      Usuń
    7. Dokładnie! :)
      Nikt nie jest idealny i Ania też nie ;)
      Każdy posiada jakieś mankamenty urody :) Rzeczywiście dołek w brodzi jest niestety dość szpetny, choć nie zawsze i wszędzie go widać :) Śmieszy mnie zachowanie niektórych czytelniczek- najbardziej jak zostaje powiedziane coś niezbyt miłego nt Ani :) Sama autorka podchodzi do tego ze śmiechem i dystansem, co zauważyłam już wcześniej, zaś jej fanki NIE xD Czasami te gromkie komentarze, bo ktoś zauważył u Anny jakiś mankament są irracjonalne i przez to...niezwykle komiczne i zabawne :D
      Nie mówiąc o tym jak recytują jej życiorys jakby miały gdzieś spisaną biografię ;)

      Anno-Autorko- podziwiam Twój gust a także to, jak podkreślasz swoje atuty (cera, włosy, figura)- nie powiem- jeśli chodzi o triki włosowe zainspirowałaś mnie i teraz ja także nie mam problemów z ich objętością :) Bardzo lubię tu zaglądać i oglądać nowe stylizacje, choć nie każda przypada mi do gustu (np. ta z pepitką mi się totalnie nie podoba :) ). Życzę powodzenia w życiu prywatnym, zawodowym i blogowym :) I obyś nie dała się zjeść tym kobitom czyhającym na każdy najmniejszy kęs, uchylony rąbek prywatności ;)

      Wielkie Fanki Bloga Anny- w skrócie WFBA (:P)- zajmijcie się własnym życiem i brońcie swojej godności, jak widać- Autorka bardzo dobrze radzi sobie z przyjmowaniem krytyki, więc chyba dodatkowej pomocy nie potrzebuje ;) Dodatkowo- są też ciekawsze rzeczy do roboty niż zaglądanie kilkadziesiąt razy dziennie na ten blog czy coś się pojawiło- wykorzystajcie to ;] Blog jest warty uwagi- ale co poniektóre z Was popadają w obsesję...choć nie powiem...często gęsto idzie z Was się uśmiać po pachy ;)

      Pozdrawiam,
      Iwona K.

      Usuń
    8. ale Ty jej musisz nie lubić, że chciało ci się tyle pisać ! powiem ci szczerze, że chociaż jestem fanką książek, twój monolog jest szalenie nudny. pozdrawiam ;) Aa

      Usuń
    9. Ojojoj- biedactwo. No cóż, jak ktoś nie jest przystosowany czytać tyle słów na raz w komentarzach to się nie dziwię. Ciekawa jestem dlaczego jednak go przeczytałaś- to po pierwsze. A po drugie czy nauczono Cię czytać ze zrozumieniem :D
      Bo widzisz- wyraziłam wielką aprobatę dla Autorki Bloga chwaląc ja za styl, włosy i podejście do krytyki. A Ty twierdzisz, że jej nie lubię, bo chciało mi się dużo pisać, hahaha.
      Wiesz nie dziwię się, że mój komentarz postrzegasz jako nudny skoro rozumiesz go odwrotnie pomimo tego, że jest napisany prostymi słowami i po polsku xD

      Polecam wrócić na przyspieszony kurs czytania ze zrozumieniem, bo skoro jesteś fanką książek to ciekawa jestem w ilu z nich zrozumiałaś co autor miał na myśli xD

      Pozdrawiam i życzę sukcesów na tym kursie xD

      Iwona K.

      Usuń
  75. piękna sukienka i cała stylizacja bardzo mi się podoba no i te twoje mega gęste włosy, tylko pozazdrościć :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. czy ta pepitka nie jest czasem ułożona we wzór z...kotów? Ja tu widzękoty!!!

    Pozdrawiam
    Lona
    lenalona.blogspot.com

    Ps. jeśli masz ochotę zaprasza, do nas - mamy właśnie konkurs, mozna wygrać 10 bransoletek By Dziubeka

    OdpowiedzUsuń
  77. SLICZNA TOREBKA mozesz powiedziec gdzie taka dostane???
    Oczywscie super styl!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  78. Wiesz jesteś prześliczną dziewczyną. Ciekawe jak dbasz o te przepiękne włosy ??.

    OdpowiedzUsuń
  79. Hej:) Aby uzyskać taki efekt na głowie tapirujesz włosy?? Pozdrawiam, Karolina:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Nie pojmuje jak można mieć TYLE włosów na głowie;D
    zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń
  81. Aniu kiedy pokażesz nam swój pokój??

    OdpowiedzUsuń
  82. włosy!!<3
    obserwuję i zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  83. Rzeczywiści włosy zniewalające. Papitka też ładna!

    OdpowiedzUsuń
  84. Co robisz, że twoje tak wyglądają? Mam gęste długie kręcone włosy, ale na drugi dzień nie wyglądają już tak super. Jak zobaczyłam twoje włosy, że uznałam , że ja tez tak chce;D Zdradzisz mi swój sekret?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://annaaaanna.blogspot.com/2011/05/h-i-r.html tu Ania opisała wszystko dokładnie

      Usuń
  85. Aniu nie opuszczaj nas, a może jakis post przed wyjazde m dzisiaj na szybko??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania wyjezdza?

      Usuń
    2. tak, na FB zostawiała wiadomość że opuszcza nas na kilka dni:(

      Usuń
  86. Matko jakie Ty masz cudowne włosy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  87. Fajnie tu masz.
    Zapraszam do mnie.dopiero zaczynam.

    OdpowiedzUsuń
  88. Aniu gdy przeglądałam internet wpadłam na ten obrazek i pomyślałam o tobie. Oto link do strony http://sexy-sweaters.com/post/13857605269
    Pozdrawiam Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  89. Ty chudzinko :) Prześlicznie wyglądasz, tak kobieco.
    W sumie ja też jestem chudzinka mierzyłam sukienkę i nawet XS jest na mnie za duża, a mniejszych rozmiarów nie ma:( więc jej nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  90. Świetna stylizacja, masz cudooowne włosy.! *-*

    OdpowiedzUsuń
  91. Aniu, sukienka bardzo ładna, moim zdaniem Ci pasuje. W samym zestawie jednak czegoś brakuje... Myślę, ze dodatki, jak to podkreślała osoba wyżej, są kluczem. Torebki bym nie połączyła z tą sukienką, ale każdy ma swoje zasady :)

    Niestety muszę też dodać słówko krytyki. Bardzo lubię Twojego bloga, bardzo lubie Twoje włosy :) Ale nie można zaprzeczyć, że tym razem zdjęcia są zbyt przesycone włosami, nie outfitem, na który powinna być zwrócona uwaga. Wyglądasz nienaturalnie, ale każdy uczy się na błędach. Niewyobrażam sobie posta bez Twoich włosów, ale proponuję kilka zdjęć skupić jednak tylko na zestawie :) Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  92. Kup mi taką torebkę :)

    Zapraszam do oglądania moich 8 marcowych prezentów, które sobie sprawiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  93. Obserwujemy i zapraszamy do nas :) Świetny blog.

    OdpowiedzUsuń
  94. Muszę się zgodzić z Anonimem - fajna sukienka, śliczna buzia, śliczne włosy, gęste... Ale napuszone, ułożone tak, że aż robi mi się nieprzyjemnie, jak pomyślę jakim dramatem musza być w lecie, jak bardzo są ciężkie i jak (zapewne) długo schną. I sukienka się przez to gdzieś chowa, w pewnym momencie nawet Twój uśmiech i błysk w oku też, odchodzą w cień i widze tylko włosy... Btw mają piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Ojej, przeczytałam jeszcze w komentarzach jakoby dołek w brodzie był szpetny. Być może bywa tak, gdy jest "duży", ale według mnie ten "Twój" dołeczek dodaje właśnie twarzy charakteru! ;)

    OdpowiedzUsuń
  96. peikne wlosy ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. jejciu jakie ty masz boooskie włosy!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  98. masz chyba najpiękniejsze włosy jakie widziałam:) takie w stylu Lany Del Rey.. piękny outfit! klasyczy, prosty, cudo :) duży +

    OdpowiedzUsuń
  99. Możesz napisać, co robisz, że masz TAK PUSZYSTE Te swoje śliczne włosy? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  100. stylizacja mega! zazdroszczę takich pięknych włosów!

    http://makethemhot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. Przecież Ty nie studiujesz medycyny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ?

      Owszem studiuję - medycyna, kierunek lekarski, II rok. ;-)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  102. Witaj, Twój blog znalazł się na liście blogów na naszej stronie.
    Na stronie znajdują się też listy aktualnych konkursów, gdybyśmy przegapili kiedyś Twój konkurs daj nam znać mailowo lub w komentarzu. Było by nam miło gdybyś umieściła link do nas u siebie, ale nie jest to oczywiście konieczne:) Pozdrawiamy
    i podziwiamy niesamowite włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  103. wyglądasz prześlicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  104. A jeżeli mam taką samą sukienkę tylko różowo-czarną, to jakie mogę dobrać dodatki?

    OdpowiedzUsuń
  105. A jakie dodatki mogę dobrać do takiej samej sukienki w kolorze czarno-różowym?

    M.

    OdpowiedzUsuń
  106. No, kochana nie za długi ten urlop? czekam na jakieś odlotowe stylizacjie.

    OdpowiedzUsuń
  107. Co to za piekna Torebusia:) jakiej firmy?Pzd

    OdpowiedzUsuń
  108. studiuje na uniwersytecie medycznym i powiem Ci ze nie spotkalam sie z tym aby ktos kto studiuje medycyne jezdzil w srodku semstru na jakies 'sweet weekendy'.

    OdpowiedzUsuń
  109. Masz przepiekne włosy :)) jak z reklamy. Prosto i stylowo ;) Tak jak być powinno :) Zapraszam do mnie :) www.paulietta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  110. Kiedy nowy post zobaczymy, obiecałaś że wrócisz ze zdjęciami:(

    OdpowiedzUsuń
  111. bardzo ładna sukienka, i muszę powiedzieć, ze bardzo zazroszczę ci włosów - są takie piękne i gęste, prawdziwa z ciebie szczęściara ;)

    OdpowiedzUsuń
  112. Jak Boga kocham- upitolę Cię na łyso!!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  113. Kurcze po1. cudne włosy
    po2. cudna sukienka
    po3. wszystko idealnie do siebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  114. Anonimowymaja 05, 2012

    Ty z natury masz takie puszyste i troszkę kręcone włosy?

    Oj bo zazdroszczę Ci ich ;p Hehe

    tuska2103

    OdpowiedzUsuń
  115. Anonimowymaja 24, 2012

    Jakim cudem masz takie gęste i puszyste włosy ? :D

    OdpowiedzUsuń
  116. przepiękne masz te włosy i dodają Ci one bardzo dużo uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  117. This is really fascinating, You are an overly skilled blogger.

    I have joined your feed and stay up for looking for more of your wonderful
    post. Also, I have shared your website in my social networks
    Also visit my web blog :: loans

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)