wtorek, 28 lutego 2012

NEW IN.

Witajcie! Hitem nadchodzącego sezonu mają być pastelowe, zwiewne ciuchy, moda w stylu lat 20 (obniżony stan, brak wcięcia w talii) oraz moda na kontrastujące ubrania (łączenie czerni z bielą). Niestety nie wszystko wpisuje się w mój gust, ponieważ jak wiecie uwielbiam podkreślać talię, a spódniczki i szorty z podwyższonym stanem to mój niekwestionowany typ na ultra kobiecą stylizację. :) Nie zrezygnuję również z brązów, beżu i szarości. Poniżej możecie zobaczyć efekt 'szybkich', sobotnich zakupów, a już wkrótce planuję istny maraton po wszystkich sieciówkach! ;-)





 all from moodo and h&m.
A jakie są Wasze, wiosenne typy? :-)

122 komentarze:

  1. wszystko świetne,
    ale koszula najbardziej mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beżowo-czarne butki wyglądają obiecująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie mi to małe zakupy :)wszystko fajniutkie
    pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. te czarne rurki z h&m są nie warte swojej ceny;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ubieram je zazwyczaj do czarnych dopasowanych kozaków i w miejscach gdzie jest zamek oraz w miejscu gdzie konczy sie cholewka strasznie sie przecieraja na jakis szaro-bialy kolor i nie da sie z tym nic zrobic, tzn da sie wrzucic je poprostu do prania po 5 minutach chodzenia w nich:) poza tym nawet od siedzenia na przeszyciu na pupie tez sie takie cos robi :/ spodnie ogolnie sa fajne, dopasowują się idealnie, ale cos nie tak z tym materialem az nie mam ochoty ich nosic..;/

      Usuń
  5. bardzo podoba mi się szara koszula z 2 zdjęcia :)
    uwielbiam beże, szarości i brązy więc ten trend idealnie wpasowuje się w mój gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem bardzo ciekawa jak prezentuje się na Tobie sukienka z H&M w pepitkę :-) Czekam na outfit :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kolejnym poście zaspokoję Twoją ciekawość. ;-)

      Usuń
    2. właśnie miałam Cię o to samo poprosić bo się zastanawiam nad jej zakupem ale nie mogę się zdecydować:P Tylko nie każ nam długo czekać na post z Ta sukienką:D Pozdrawiam Ania

      Usuń
    3. ja tez jestem ciekawa tej sukienki:D A może dasz się namówić żeby jutro ja pokazać:>

      Usuń
    4. A jaka jest jej cene?

      Usuń
    5. 59.90 :-)

      Usuń
  7. gdzie kupiłaś baleriny dwukolorowe? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykły butik w moim mieście. ;-)

      Usuń
    2. A który to konkretnie sklep? Też pochodzę z tego miasta, więc się wybiorę, jeśli dasz mi namiary :)

      Usuń
  8. Prawie wszystko mi się podoba :) i buciki również. Sama muszę wyruszyć po jakieś pastele.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko boskie! A najlepsze te buciki beżowo- czarne:) ale ogólnie zakupki udane! Wiedziałam, że będzie coś brązowego lub rudego, haha, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa tej sukienki biało-czarnej ;)
    P.S. Dziękuję za komentarz;) Uwierz, że pozytywny od Ciebie liczy się poczwórnie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że lubisz ubierać się w moodo :) Dla mnie po 20 ciężko znaleźć tam coś odpowiedniego ;) Baleriny kupione w h&m czy w internecie?
    Natalie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bez podkreślenia talii ?? Nie ma mowy :] trend trendem ale podkreślenie swoich atutów powinno zawsze być na pierwszym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie rzeczy są cudowne <3!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz rację, nie warto rezygnować ze swojego stylu żeby tylko nadążyć za modą! Ja też uwielbiam brązy i szarości i myślę, że będą fajnie komponować się pastelami, łącząc to co lubię, z tym co modne :)
    Co do Twoich zakupów - rzeczy na pierwszym zdjęciu i brązowo-czarne baletki to moi faworyci :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. piekne ciuszki, tylko pozazdroscic :D !

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, love every your purchase, especially those blouses! Gorgeous! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A obok sukienki w pepitkę są spodenki czy spódnica? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mega spódnica! :)
      To H&M?

      Usuń
    2. Skąd jest? Szukam czegoś w miarę eleganckiego.

      Usuń
  18. Sukienka w pepitkę i szara bluzko-koszula z żabotem - tego jestem najbardziej ciekawa ;)
    A co trendów itp. to również jestem zdania, że nie ma co zawsze wariować i starać się być na bieżąco. Grunt to swój własny, wypracowany styl wzbogacany o nowości.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aniu gdzie kupilas ta szara bluzke ktora jest na drugim zdjeciu?

      pozdrawiam Oliwkaa

      Usuń
  19. Anuś, ale obiecujesz że po tym wielkim rajdzie pokażesz nam co zakupiłaś? ;>

    OdpowiedzUsuń
  20. skromne zakupy ? ta, jasne haha :) sweterek świetny :*

    OdpowiedzUsuń
  21. A kiedy możemy się spodziewać stylizacji z ta sukienka w pepitkę?? Bo mam ochotę lecieć do sklepu i ja nabyć bo właśnie na stronie ja oblukałam i jest fantastyczna ale ciekawi mnie jak na Tobie bedzie leżała:)

    OdpowiedzUsuń
  22. A co sądzisz o spodniach w pastelowych kolorach? Np.Różowym czy miętowym?
    ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem do nich przekonana. ;-)

      Usuń
  23. Pierwsze zdjęcie bluzka po prawej, trzecie zdjęcie bluzka po lewej - bardzo mi się podobają na pierwszy rzut oka, nie mogę się doczekać, aż zobaczę je na Tobie :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu powiedz mi proszę z jakiego sklepu pochodzą czarne balerinki. Mają obłędny kształt :) większość tego typu ma wydłużone czubki, te nie. Poszukuję takich- z góry dziękuje za odpowiedz :)
    Aga.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zastanawiałam się co podoba mi się najbardziej z tego co kupiłaś i nie potrafię zdecydować. Podoba mi się wszystko!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe ubrania, jednak z checia zobaczylabym chociaz jeden kolorowy akcent! :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne ciuszki :) Bardzo lubię Twój styl :)

    Zapraszam do obserwowania mojego bloga:

    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne rzeczy, ja dopiero planuje wiosenne zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Moglabys pokazac jak robisz tego swietnego koka ? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to naprawdę nic nadzwyczajnego. Zwykły koczek. :-)

      Usuń
  30. Fantastyczne rzeczy :) Urzekły mnie butki z beżowym noskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ok ile pieniedzy wydajesz na jednych zakupach ?

    OdpowiedzUsuń
  32. też planuje maraton zakupowy, ale to może być ciężkie... W pobliżu nie mam żadnych fajnych sklepów.;( A szkoda. Ubrania extra ;P

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo lubię, jak blogerki pokazują swoje zakupy jeszcze przed zrobieniem stylizacji. Dzięki temu z niecierpliwością czeka się na posty!:)

    Ubranka świetne, mamy podobny gust kolorystyczny.

    Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Bluzeczki z drugiego zdjęcia wyglądają uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam beże i brązy :) Uważam że te kolorysą mega kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne i kobiece rzeczy :) sukienka w pepitkę również bardzo mi się podobała, ale niestety nie mam do niej odpowiedniej figury :) już się nie mogę doczekać, jak to wszystko nam pokażesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczne rzeczy :) już nie mogę się doczekać, kiedy nam to wszystko pokażesz :) sukienka w pepitkę również bardzo mi się podobała, ale niestety nie mam do niej odpowiedniej figury :(

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne rzeczy!

    Pozdrawiam i zapraszam na www.mojemaleopowiesci.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  39. poluje na takie beżowo-czarne baletki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. od jakiegos czasu szukam spodni z podwyzszonym stanem, moze sie orientujesz czy gdzieś można je znaleśćć? ;]

    OdpowiedzUsuń
  41. baleriny z beżowymi noskami uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Sama muszę się wybrac na jakieś zakupy.
    Wszystkie Twoje zakupy są fantastyczne.
    Najbardziej podoba się mi sukienka w pepitkę, kiedyś miała taką moja córeczka
    i wyglądała w niej bosko, jakoś nigdy dla siebie nie mogłam jej dostac.
    A tu proszę jak fajnie, że jest w H&M muszę koniecznie odwiedzic ten sklep.

    OdpowiedzUsuń
  43. Aniu, szukam koszuli brązowej i tej w kwiatki na stronie Moodo i cos nie moge znalezc, podpowiesz proszę? Nepri

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma ich jeszcze na stronie, ale podejrzewam, że wkrótce się pojawią jakieś nowości. ;-)

      Usuń
  44. Balerinki z kremowym dzióbkiem są przeurocze! :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Brązy na wiosnę? To na pewno świeższe niż pastele czy oczoj_ebne kolorki w H&Mie :D chociaż osobiście uległam pomarańczowym rurkom i kobaltowej marynarce :D i to własnie mój hit na wiosnę kolor+czerń. Czyli nic nowego ;)

    www.ko-micznie.blogspot.com ;-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jeśli to jest wstęp, to chętnie zobaczę łupy z tych faktycznych zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  47. Aniu a jaki kupiłaś rozmiar tej sukienki w pepitke z H&M??

    OdpowiedzUsuń
  48. XS i musiałam odrobinę zwęzić. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  49. pepitka wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Zwężałaś ją w pasie?? Kurcze nie mogę się doczekać stylizacji w niej, dasz się namówić może na jutro??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, zwężałam przez całość, żeby nie straciła fasonu. :-)

      Usuń
    2. Proszę zrób jedno zdjęcie w niej i pokaż bo ta ciekawość mnie zje:P

      Usuń
    3. Opłaca się ja kupić?? Ania

      Usuń
    4. Myślę, że tak. Fajna jest. ;-)

      Usuń
  51. W jeden dzień kupiłaś T Y L E rzeczy??????????????? Monni

    OdpowiedzUsuń
  52. A ja mam takie nietypowe pytanie;)
    Ten sweterek brązowy(czy jakikolwiek inny, tego typu) zapinasz na guziki(guzik), czy nosisz rozpięty?
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  53. Widzę że bardzo udane zakupy ! subtelne i kobiece ! czuję że muszę także udać się na zakupy w celu odświeżenia garderoby na wiosnę, szkoda tylko że w Warszawie nie ma Moodo ,przynajmniej z tego co wiem to nie mają sklepu w warszawie, a szkoda, bardzo ładne te dwukolorowe baleriny, naprawdę super :)
    Aniu mam jeszcze jedno pytanie zawsze masz taki piękny śnieżnobiały uśmiech i w związku z tym mam pytanko czy wybielałaś może kiedyś zęby ? jeżeli tak to jaką metodą ? chyba że masz naturalnie taki piękny kolor czego szczerze gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Skąd ty bieżesz tyle pieniędzy na wszystkie te ubrania, ktore cały czas kupujesz? Albo chćby na te wyżej ktorych jest dość sporo???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak zaglądanie do portfeli :D... a skąd Ty wzięłaś/wziąłeś pieniądze na ten komputer z którego wypisujesz te żenujące komentarze? :D

      Usuń
    2. Wkładaj codziennie do skarbonki po 2-5 zł, nazbierasz w ciągu roku taką kwotę, że sobie też kupisz trochę ubrań.

      Usuń
    3. Przecież widac że dziewczyna jest zamożna to może pozwolic sobie na zakupy. Nie wiem o co tyle szumu.

      Usuń
  55. A co Cię to interesuje? Mentalność Polaków :|

    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  56. Mnie jakoś też nie przekonują pastele i obniżony stan;/

    OdpowiedzUsuń
  57. Widzę, że Moodo i H&M to Twoje ulubione sklepy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo najtańsze...

      Jednak jakoś tam jest tragiczna.

      Usuń
    2. Twierdzisz że Moodo i H&M to najtańsze sklepy? To zastanawiam się w jakich sklepach ty się ubierasz. Stać Cie na zakupy od projektantów? To sobie kupuj i nie oceniaj innych bo znajac życie to wyglądasz jak "potwór" kupując tylko to co jest DROGIE a tak naprawde do niczego Ci nie pasuje, a przede wszystkim ty FATALNIE w tym wygladasz!

      Pozdrawiam, Asia :)

      Usuń
    3. Ja za to ubieram się tylko w sh i się tego nie wstydzę, że tam jest tak tanio i są używane ubrania. Nie ważna cena, ważne są efekty.
      Chwoya

      Usuń
    4. Ja za to ubieram się ciuchy z sh które są i używane ale też i tanie. Nie ważna jest cena ale efekt.

      Usuń
  58. wszystko super :) ja też uwielbiam brązy i beże

    OdpowiedzUsuń
  59. Wszystko z osobna ma napewno swój urok, ale te barwy średnio przekonują mnie na wiosnę. Oczywiście można je zestawić z kontrastującymi kolorami :) Moim faworytem tutaj jest nie mniej jednak zwiewna, szara bluzeczka z falbanką i beżowo-czarne baletki - bardzo klasyczne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Napisz proszę skąd ta szara i biała koszulka/bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Aniu, czy na tych balerinkach z beżowymi czubkami na wewnętrznej części podeszwy jest napisane STAR? :-D
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  62. z jakiego sklepu jest ta zielona koszula w kwiatki? czy można liczyć na stylizację w niej? pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  63. Anno, piękna Anno, zdradź sekret i powiedz gdzie kupiłaś te boskie baletki? Te czarno-beżowe, są cudowne i wszedzie takich poszukuję :)
    Karo

    OdpowiedzUsuń
  64. piękne żaboty oraz beżowo-czarne balerinki!:)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo udane zakupy. Baleriny z cielistymi czubkami wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  66. bardzo mi się te wszystkie rzeczy podobają :) są takie w moim stylu :D

    ogólnie podoba mi się twój blog :)
    pozdrawiam ;*

    + obserwuję .

    OdpowiedzUsuń
  67. To są małe zakupy?! A skąd są te dwie odświętne bluzeczki na drugim zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
  68. Aniu kiedy możemy się spodziewać stylizacji z sukienką w pepitke w roli głównej?? Pozdrawiam Twoja imienniczka Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzisiaj nie da rady?? Viola

      Usuń
  69. WITAM! CZESTO ANIU WCHODZE NA TWOJ BLOG - prosze o informacje jakiej firmy sa Twoje słodkie kalosze??? dziekuje z gory i pozdrawiam=]

    OdpowiedzUsuń
  70. własnie! Jakiej firmy i gdzie mozna je dostac - cieplutkie kalosze? z kożuszkiem?

    OdpowiedzUsuń
  71. Najlepszy blog na jakim byłam :)

    Hania

    OdpowiedzUsuń
  72. fajny blog ;) dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Od jakiegoś czasu śledzę Twojego bloga i bardzo przyjemnie się go czyta i przede wszystkim ogląda ! Masz fajny styl ! I nie przejmuj się złośliwymi komentarzami ,bo to piszą ZAZDROSNE dziewczyny,i tak to już jest...! Rób swoje i tyle! Pozdrawiam serdecznie !!

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetna figura!! ja niestety mam do zrzucenia 5 kg :-/
    Mogłabyś napisać czy stosujesz jakąś dietę?
    pozdrawiam,
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  75. zaraz się przez Ciebie popłaczę (a raczej przez swoją głupotę) czemu ja ścięłam włosy! CZEMU!

    OdpowiedzUsuń
  76. Oj kilka rzeczy chętnie bym od Ciebie pożyczyła ;) Moje typy na wiosnę to:

    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/2012/03/shopping-zawrot-gowy.html

    i

    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/2012/02/wiosenne-inspiracje.html

    PS. Masz przecudowne włosy. Zdradzisz sekret jak o nie dbasz i co robisz, aby były tak gęste?

    OdpowiedzUsuń
  77. Błagam czy te balerinki z beżowym noskiem kupiłaś w swoim rodzinnym mieście? Jeśli tak to proszę czy podzieliłabyś się gdzie, gdyż pochodzę z tego miasta ;D

    OdpowiedzUsuń
  78. Jejku czy te bluzeczki z 2 zdjęcia jeszcze dostępne?? są przepiękne!!

    Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  79. a jak jest z materiałem tej bluzki szarej na 2gim zdjęciu? na stronie wygląda bardzo kiepsko, jakby była z materiału jak zwykły top, a na Twoim zdjęciu wydaję się bardziej śliska? jak to z nią jest?jaki materiał?:D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest śliska, przezroczysta. :-)

      Usuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)