środa, 4 stycznia 2012

TIGI

Witajcie! :-) Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z internetowym sklepem  KERASHOP, który w swoim asortymencie oferuje wysokiej klasy kosmetyki do pielęgnacji włosów. Poniżej możecie zobaczyć produkty, które mam przyjemność testować - niebawem recenzja. :-)



Opis producenta: 

TIGI ROCKAHOLIC DIRTY SECRET DRY SHAMPOO - już nie musisz myć włosów codziennie! Wystarczy, że użyjesz szamponu w spray'u na na całej długości włosów, który chroni je przed nadmiernym przetłuszczaniem się oraz sprawia, że pozostają odżywione, pachnące. Znów możesz ruszać na kolejną imprezę w stylu rocka! Ten szampon to olśniewające odkrycie! 


TIGI ROCKAHOLIC DIRTY SECRET DRY CONDITIONER - użyj odżywki w spray'u od połowy długości aż po same końce. Wygładza, nabłyszcza. Pozwala uzyskać niesamowity wygląd następnego dnia, bez użycia szamponu. Nikt nie odkryje sekretu twoich świeżych włosów. 


TIGI BED HEAD RESURRECTION SHAMPOO - przyznanie się to pierwszy krok! Bądźmy szczerzy, Twoje włosy potrzebują porządnej kuracji nawilżającej. Tak więc niech się zacznie! Przywróć życie słabym i kruchym włosom używając OPATRUNKU NAWILŻAJĄCEGO w postaci tego szamponu. To najłatwiejszy sposób na powrót Twoich włosów do świata żywych. ;-)



TIGI BED HEAD RESURRECTION CONDITIONER - przywróć życie włosom raz na zawsze! Formuła działa głównie w rejonach najbardziej potrzebujących regeneracji, dając włosom szansę na zmartwychwstanie.


Przyznacie, że 'brzmi' kusząco? 
 A! Wkrótce konkurs, w którym nagrodą będzie podobny zestaw kosmetyków. :-)

38 komentarzy:

  1. Łaaa, czekam!
    KM

    OdpowiedzUsuń
  2. Suchy szampon, sucha odżywka? pierwszy raz o tym słyszę! i jak? naprawdę działają?!

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę, a u mnie dzisiaj post o pielęgnacji włosów :) Nie znam tych kosmetyków, z chęcią zaczekam na Twoją recenzję :)

    Pozdrawiam,
    www.mojemaleopowiesci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkty bardzo ciekawe,
    czekam więc Aniu na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja także :)) mam długaśne i wiem że im niezbędna jest specjalna kuracja.

    San.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na info jak sprawuja sie kosmetyki, chociaz dla Twoich wlosow chyba nie potrzeba az tak mocnych srodkow :)


    Pozdrawiam :D

    www.hiszpanarium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. proszę zamieszczaj więcej stylizacji ;)
    strasznie lubię zaglądać na twój blog, ale czasami mam wrażenie, że co drugi post jest sponsorowany, albo jest o konkursie :(
    kam

    OdpowiedzUsuń
  8. O, a zawsze mi się wydawało, że suche szampony to jakieś postacie z legend, które niby ktoś gdzieś widział, ale kto i kiedy? Nie wiadomo :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi baaaardzo kuszaco ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam z niecierpliwością na recenzję szczególnie dlatego, że to Ty pięknowłosa będziesz testować;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi kusząco :) Czekam na recenzję jak się spisują :)

    Pozdrawiam, Blanka.

    OdpowiedzUsuń
  12. A notki o kosmetykach do makijażu chyba się nie doczekamy... wciąż odkładany :(

    Karen

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam firmy, więc chętie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na recenzję! A brzmi oczywiście bardzo kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z niecierpliwością czekam na recenzję. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. żeeenadaaa!! sprzedawać się za kilka kosmetyków buahahahaha

    OdpowiedzUsuń
  17. Szampony musze wypróbować :)
    Może pokażesz prezenty jakie dostałaś pod choinkę :D

    Blanka

    OdpowiedzUsuń
  18. Może spróbuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog !

    OdpowiedzUsuń
  20. szkoda że masz czas na notkę reklamową a na stylizacje już nie:/ coraz więcej blogerek ma takie notki o "niczym" a tak lubiłam kiedyś twojego bloga najlepszy blog z najśliczniejsza dziewczyną na świecie

    MARTA

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystko fajnie, ale czekamy na stylizację! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale z Ciebie szczęściara! :))

    OdpowiedzUsuń
  23. ja potrzebuję czegoś na rozdwojone końcówki :< i może też na odbudowę włosów, aj nie wiem wszystko to co tutaj masz by mi sie przydało :>

    OdpowiedzUsuń
  24. MARTA - jutro notka nie 'reklamowa'. :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow! Jeśli działają tak jak piszą to chętnie sama bym zakupiła i wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluje nawiązania współpracy i czekam na Twoje opinie, szczególnie na temat kosmetyków Bed head, gdyż już kilka razy oglądałam je w TK Maxxie ale zawsze odstawiałam na półkę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. a gdzie stylizacja ze sweterkiem?:) Madzia

    OdpowiedzUsuń
  28. Tak piękne z natury włosy będą równie ładne po kosmetykach za 5 zł, bo to kwestia genów, nie pielęgnacji.

    Masz włosy, niczym z obrazka (zresztą, jak Ty cała), bałabym się dotknąć żeby nie zepsuć ;-)
    Nat

    OdpowiedzUsuń
  29. ojj...końcowki mam zniszczone...:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Końcówki każdemu "się wycierają", co nie zmienia faktu, że jesteś niezwykle estetycznym "obrazkiem", na który z przyjemnością się patrzy :-)

    A włosów i tak zazdraszczam, nawet z podniszczonymi końcówkami ;-)
    Nat

    OdpowiedzUsuń
  31. "żeeenadaaa!! sprzedawać się za kilka kosmetyków buahahahaha"

    A to... co to ma być? Żenadą jest ten komentarz. Sprzedawać się? To jest po prostu test kosmetyków. Ok, firma ma reklamę. Ale Ania ma temat do pisania, jeśli produkt okaże się dobry to my chyba też na tym korzystamy, tak? Ja np. z chęcią dowiem się o kosmetyku, o którym nie słyszałam, a mógłby poprawić stan moich włosów. Śmieszy mnie to, że ktoś może mieć coś przeciwko tego typu notkom i w dodatku wyraża to w tak prymitywny sposób.
    Jak komuś nie pasuje to, co Ania robi, to nic nie stoi na przeszkodzie, by postąpił według poniższej instrukcji:
    1. Skieruj kursor w prawy, górny róg przeglądarki, jest tam taki czerwony krzyżyk.
    2. Kliknij.

    Pozdrawiam, K.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nic nie skorzystamy, bo ile procent z nas ma genetycznie takie włosy jak recenzentka? 2-5 %?

    Ania, jest pięknym wizualnie zjawiskiem i pięknie wyglądałaby w jednorazowej reklamie TV ( by kusić do zakupu grono głupiutkich kobiet), ale do jej testów podchodziłabym z przymrużeniem oka. Co też czynię ;-)

    Anna

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale... że tak zapytam... co mają geny do pielęgnacji włosów? Cienkie, grube, proste, kręcone - każde trzeba przecież pielęgnować, żeby jakoś wyglądały.
    Nie wierzę, że Ania mogłaby piać z zachwytu nad kosmetykiem, który jest słaby. Domyślam się, że na porządną krytykę raczej by sobie nie pozwoliła, ale np. brak większego entuzjazmu w recenzji można by było zauważyć, co było by sygnałem, że lepiej na zakupy nie biec.

    K.

    OdpowiedzUsuń
  34. Dla mnie ważne jest czy sprawdzają się tzw. suche szampony i odżywki? czy można je stosować długotrwale, zamiast zwykłego szamponu? Przydałoby mi sie coś takiego podczas podróży - zawsze boję się, że szampon eksploduje mi w walizce, a wiadomo, nie można go wnieść na pokład samolotu :))) hihi.
    Poza tym, uważam, że taki szampon jeśli działa,to jest naprawdę coś - wcześniej nie miałam pojęcia, że coś takiego istnieje!!

    Aniu, ja czekam na ostrą krytykę i przede wszystkim na rzetelną ocenę! :)

    pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  35. A ja tam i tak z przymrużeniem oka patrzę na recenzje Ani, bo z takimi włosami, to tak jakby reklamować krem na cellulit (gdy tego cellulitu brak) albo krem na zmarchy, gdy mamy 20 lat :-)

    Ania śliczna jest i lubię na nią patrzeć, jak na obrazek, bo obiektyw ją lubi. Co nie znaczy, że ja stracę swój obiektywizm.

    Ślicznym włosom Ani nic znacząco nie zaszkodzi, ani nic znacząco ich nie poprawi, bo tu nie ma co poprawiać, ot tyle :-)

    Pozdrawiam
    Ana

    OdpowiedzUsuń
  36. @Ana - może masz rację... gdyby to np. były produkty na zwiększenie objętości ;) hehe. Ale nie wtedy, gdy testowany jest "suchy szampon" - bo przetłuszczanie włosów to chyba jednak jest coś co dotyka każdą z Nas?? czy nie mam racji?

    Zresztą ja też mam super włosy, ale umiem zobaczyć i ocenić czy szampon jest fajny czy też nie - czuję, czy po jednym szamponie A mam nawilżone czy odżywione włosy, a np. szampon B - nie domywa produktów do stylizacji (pianki, lakieru) albo włosy szybko się po nim przetłuszczają itp... to chyba dość obiektywne spostrzeżenia niezależnie od posiadaczki włosów, nie sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
  37. @Ana - może masz rację... gdyby to np. były produkty na zwiększenie objętości ;) hehe. Ale nie wtedy, gdy testowany jest "suchy szampon" - bo przetłuszczanie włosów to chyba jednak jest coś co dotyka każdą z Nas?? czy nie mam racji?

    Zresztą ja też mam super włosy, ale umiem zobaczyć i ocenić czy szampon jest fajny czy też nie - czuję, czy po jednym szamponie A mam nawilżone czy odżywione włosy, a np. szampon B - nie domywa produktów do stylizacji (pianki, lakieru) albo włosy szybko się po nim przetłuszczają itp... to chyba dość obiektywne spostrzeżenia niezależnie od posiadaczki włosów, nie sądzisz?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)