niedziela, 15 stycznia 2012

IT WILL BE...

...a lazy evening. ;-)



;-)  :-*

120 komentarzy:

  1. Fajne kapciochy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty to masz życie jak z bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie łóżko i nastrój w pokoju, zazdroszczę C niesamowicie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie dzień nauki do zerówek na studiach...Zazdroszcze leniwego dzionka :)))
    Pozdrawiamy,
    Three Wishes

    www.threexwishes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia na których jesteś nadają się do gazety :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A Twój czarny piesio to Ratlerek???Jest przesłodki <333

    OdpowiedzUsuń
  7. Wilandra - kocham je. :-)

    www.threexwishes.blogspot.com - tona słodyczy i nawet nauka może być przyjemna. ;-)

    Moaa - dziękuję! :-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ubóstwiam metalowe łóżka. Do tego w bieli, biała rama, biała moskitiera i biała pościel. Śliczna sypialnia

    OdpowiedzUsuń
  9. masz przeurocze pieski! zapraszam do konkursu u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsze zdjęcie przezabawne;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam takiego samego czarnego piesia <3 piękne te Twoje zwierzaczki:) jak się wabią?

    OdpowiedzUsuń
  12. czarny - Miki, biały - Tośka. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj Aneczka, jak mnie tu dawno nie było!:) a jak tu przytulnie dzięki tym zdjęciom!:) śliczne psiaki i dla Ciebie buziaki:):*

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeeej. Świetne łóżko. Widać, że masz niesamowity nastrój. .:D A może jedna notka właśnie o pokoju? .;D

    Pozdrawiam .;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Annaaaaaa.....
    błagam odpowiedz;)))
    pyt1. czy w planach jest post o nauce? Z racji ze prawie wszystkie Twoje czytelniczki są w wieku "naukowym" czy opowiesz o swoich sposobach na przyswajanie wiedzy? Jak wygląda Twój studencki dzień??? nie musisz dawać żadnych zdjęć wiec nie pochłonie dużo czasu taka notka;) a wiele razy wierne czytelniczki prosiły o taki post
    pyt2. co z notką dotyczącą makijażu i kosmetyków?
    pyt3. czy zaprezentujesz nam swój pokój? Jesteśmy spragnione poznania Tw gustu przy aranżacji własnej małej twierdzy;)))

    małgosieńka;D:*********

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie tylko ja się dzisiaj lenię, jak widać ;). Masz piękne łóżko - zawsze marzyłam o podobnym. Tylko psy bym wymieniła na kota ;).

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne zdjęcia :)
    Psiaki przeurocze! ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Czesc! jestem na Twoim blogu pierwszy raz i powiem szczerze, ze strasznie mi sie spodobal :) Piszesz bardzo ciekawe posty, az chce sie je czytac :) Z checia zaobserwuje Twojego bloga zebym mogla czesciej tu wpadac i czytac Twoje posty :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piszesz tak samo na blogach robisz kopiuj wklej na pewno:D:D

      a co do Ciebie Aniu jak zwykle super:) i pieseczki cudo

      MARTA

      Usuń
  19. pierwsze zdjęcie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale swietnie:)
    Aniu bardzo prosze napisz gdzie kupilas takie bajkowe lozko tzn. ta biala rame???

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam identyczne łóżko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dobra ta pierwsza fota:DDD co za parka!!

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne łóżko (gdzie je kupiłaś?) i pieski, no i te kapcie... :)

    OdpowiedzUsuń
  24. lovely post. everything looks so cosy :) that first picture is too cute!
    <3 rae

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale fajniutkie są te pieski:)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajne psy...:)MAJA

    OdpowiedzUsuń
  27. Skad te kapcie? Swietne!
    N.

    OdpowiedzUsuń
  28. Eeeewww, alergeny! ;D ;D

    A tak poważnie: śliczne zdjęcia! Pozdrawiam gorąco. U Ciebie też spadło tyle śniegu?

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  29. Uuu! Widzę lawendowe ściany! ;)
    Ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. to tak samo jak u mnie, też leniwa sobota! Aż nie chce się wychodzić z domu w taki śnieżny, ponury dzień. Lepiej tak jak Ty, zostać w ciepłych kapciach w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia a to pierwsze urocze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. oj jak słodko :) łóżko z baldachimem? jak u księżniczki! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. gdzie tam pierwsze, to z kawą najlepsze ; )

    OdpowiedzUsuń
  34. hello anna ;) ostatnio znalazlam twojego bloga i od razu musialam obejzec caly ;)
    btw, moglabys dodac post, w ktorym pokazesz nam swoj pokoj ?;)
    pozdrawiam, ana

    OdpowiedzUsuń
  35. Ależ Ty jesteś szczupła ;( ale Ci zazdroszczę!!!!! Fotki rewelacyjne:)) pierwsza- sie uśmiałam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. na którym roku lekarskiego jesteś i gdzie studiujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Aniu, wchodząc na Twojego bloga zawsze się uśmiecham, bo odwiedzam stronę, którą tworzy normalna, ambitna dziewczyna, z wielkimi planami na życie i masą uroku :-)
    Pytania na blogu dotyczące Twojego życia prywatnego to jakaś kpina, bo prawda jest taka, że kogo to obchodzi i po co komu takie informacje ? Masz swoją prywatność, szanuj ją i dbaj o nią, bo to jest mega ważne.
    Jesteś urocza. Pomijając fakt, że masz nieziemską figurę, włosy, którymi mogłabyś rozdzielić połowę czytelniczek, super styl to na dodatek bije od Ciebie mega pozytywna energia i urok, którym potrafisz zjednać sobie sympatię. Ja to tak odbieram przynajmniej :)

    Piękne psiaki i pokój. Juz sam fakt, że Twój psiak ma bandanę po prostu mnie urzekł :] Jaką zawieszkę Lilou masz na sobie ? Bo nie mogę się dopatrzeć ;-)
    Pozdrawiam !
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak ciepłe słowa. :-))
      Pozdrawiam również. :-*

      Usuń
  38. nawet bez makijażu wyglądasz uroczo :3

    OdpowiedzUsuń
  39. pierwsze zdjęcie faktycznei jest urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ubustwiam twoja kapcioche!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Prześliczne zdjęcia, jestem nimi oczarowana:D

    OdpowiedzUsuń
  42. Szkoda ze nie ma zdjęcia całej stylizacji:( A może zrobisz zdjęcia i pokażesz swój pokój?? Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  43. Aniu masz juz ferie? moze notka o makijazu? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Już od dłuższego czasu przeglądam Twojego bloga Aniu :) szkoda, że ostatnio dodajesz mniej stylizacji, ale kapciuchy są rewelacyjne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również żałuję, ale brak czasu i obowiązki nie pozwalają mi na większą aktywność. :-/

      Usuń
  45. Aniu, bardzo Cię cenię za to, że nie jesteś jak inne "szafiarki", które mają powpisywane na facebook'u w miejscu praca: właściel strony tej i tej. Cieszy mnie fakt, że nie zatrzymałaś się na tym, że "chcesz pracować w świecie mody" tylko dlatego, że ją lubisz. Irytuje mnie fakt, że większość "szafiarek" poszła na łatwiznę nie robiąc nic poza prowadzeniem bloga. Ty jesteś bardzo ambitna i bardzo dobrze!
    Mam tyle nauki, że doby mi nie starcza, ale zawsze znajdę czas żeby Cię odwiedzić tutaj na blogu ;)

    Pozdrawiam, Patrycja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się tu podoba. :-)
      + Fakt: doba powinna być dłuższa. ;-)

      Usuń
  46. Pierwsze zdjęcie jest przeurocze! Oba pieski są cudne:) I bardzo ładna z Ciebie dziewczyna. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Przesłodkie kapcie. Ja mam teraz świnki ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Przesłodkie kapcie. Ja mam teraz świnki ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Przesłodkie kapcie. Ja mam teraz świnki ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Przesłodkie kapcie. Ja mam teraz świnki ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Przesłodkie kapcie. Ja mam teraz świnki ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. woow! zdjęcia cudowne & w poprzednich postach genialne włosy ; ) pozazdrościć .
    obserwuje i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  53. hmm jak super leniwie:))

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękne zdjęcia:) Oprócz tego chciałam napisać to samo, co dziewczyny w tych długich komentarzach, Patrycja oraz Magdalena, więc już nic nowego nie wymyślę:) jesteś świetna:) Twojego bloga poleciła mi koleżanka latem, w sierpniu , od tamtego czasu czytam zawsze, co u Ciebie nowego:)
    Lenka

    OdpowiedzUsuń
  55. Gdzie można nabyć takie bambosze??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba w CCC, ale nie jestem pewna, ponieważ kupiła mi je Mama. :-)

      Usuń
  56. Gdzie można nabyć takie bambosze??

    OdpowiedzUsuń
  57. Ale badziewiasty post, bywały ciekawsze.K.

    OdpowiedzUsuń
  58. Muszę powiedzieć, że jesteś jedną z najładniejszych blogerek. Pewno masz duże powodzenia ;) i muszę tu napomnieć o twoich włosach. Wiem, wiem wszyscy ci to mówią, więc nic nowego nie napiszę masz boskie włosy i kolor i strukturę włosa i ich gęstość jest zabójcza :), tak właściwie to kolor masz naturalny ? :D . Figura idealna, gust także, cera nieskazitelna i przy takiej ogromnej urodzie, 'smacznym' guście i inteligencji pozostajesz miłą i skromną osobą. To naprawdę daje wiele uroku. Życzę powodzenia w dalszym życiu, nauce i miłości :) ,a sobie byś pozostała z nami jak najdłużej i jak najczęściej . Pozdrawiam Amelka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejj...to szalenie miły komentarz, dziękuję i również życzę powodzenia. :-) :-*

      Usuń
  59. Ojej, nie masz przekłutych uszu! Nigdy o tym nie myślałaś? Bianka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie podobają mi się kolczyki. Nie lubię się 'obwieszać'. ;-)

      Usuń
    2. Ja przekłułam jako dziecko i do pewnego momentu byłam zadowolona, a teraz zostały dziurki i kolczyków nie noszę. Od czasu do czasu, kiedy najdzie mnie ochota założę kolczyki, ale wcale bym nie płakała, gdyby dziurki się zarosły. Bianka

      Usuń
  60. Aniu slyszalasz moze o szczotce do wlosow Tangle Teezer? ;)
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, co to za wynalazek? :-)

      Usuń
    2. Nie słyszałaś? Ojj zapraszam na mojego posta, tam jest opisane to cudeńko:):)

      Usuń
  61. Bardzo, bardzo proszę, napisz skąd jest rama łóżka! będę niebawem wymieniać swoje i szukam czegoś w tym stylu... Pozdrawiam, powodzenia w nauce ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie?! Musisz sie o tym zaraz wiecej dowiedziec! ;-) Jest to gumowa szczotka do wlosow, ktora radzi sobie swietnie z rozczesywaniem splatanych wlosow. I podobno po 2 miesiacach uzywania poprawia strukture wlosa! Niestety w Pl da sie ja kupic tylko na allegro:-)
    Szczerze polecam! Mam ja niedlugo a jestem zachwycona!
    PS. wiecej moze sie na youtube dowiesz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  64. Jakie piękne psiaki. Chętnie bym się do nich przytuliła. Cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  65. Cudowne łóżko!
    piękna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  66. Aniu napisz prosze gdzie kupilas takie fajne lozko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie lozka sa w ikei i jysku ;)

      Usuń
    2. Nie pamiętam, ale podejrzewam, że Ikea. :-)

      Usuń
  67. boskie ciapki..

    mi się tak strasznie marzy lazy evening or lazy anything no ale.. studia sesja, a raczej biochemia i fizyka kwantowa dbają o mój wolny czas a raczej jego brak.!

    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  68. Anus, powiedz mi jaka jest Twoja ulubiona firma lakierow do paznokci ;-)

    OdpowiedzUsuń
  69. znalazłam Twój profil na farmspring, chciałam zapytać jak można dołączyć do Twoich znajomych??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaglądam tam na razie, może wiosną. ;-)

      Usuń
  70. Amoze post o makijazu?? Zawsze jestes tak ładnie delikatnie umalowana, ciekawi mnie jakich kosmetyków używasz i jak wykonujesz swój makijaż:) Co Ty na to?? Mariolka

    OdpowiedzUsuń
  71. moze jakis post o malowaniu:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam o poście makijażowym, dajcie mi trochę czasu, żyję teraz w takim uczelnianym chaosie, że masakra.

      Usuń
    2. To może chociaż opiszesz jakich kosmetyków używasz??

      Usuń
  72. Mam takie samo łóżko z Jysk'a :)

    Widzę, że intensywnie odpoczywamy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie...raczej intensywnie uczymy się. ;-)

      Usuń
    2. A masz może jakiś patent na nauke??

      Usuń
  73. kiedy nowy post?? Tęsknimy:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś wieczorem. :-)

      Usuń
    2. ten wpis to ten konkurs czy zobaczymy coś jeszcze?

      Usuń
    3. :(a post taki stlizacyjny kiedy zobaczymy??

      Usuń
  74. a ja mam propozycje na post, 2 zdjęcia pokoju, 1 zdjecie swojej domowej stylizacji, 1 zdjecie przeparatów stosowanych do pielegnacy twarzy i 1 zdjęcie kometyków do makijazu jakie stosujesz:D

    OdpowiedzUsuń
  75. Ludzie! zbliza sie sesja. Studenci maja zaliczenia i mysle, ze Anna w tej chwili tym zajmuje swoja glowe. Dajcie troche wytchnienia. I troche prywaty.

    N

    OdpowiedzUsuń
  76. Jak ja lubię twojego boga !!! zajrzyj do mnie ;* obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  77. widzę że juz pare osób się Ciebie o to pyta, ale teraz sesja się zbliża i ten temat też mnie zainteresował, masz jakiś patent na naukę?? Jakąś taktykę?? Jak się mobilizujsz?? Bardzo była bym wdzięczna za odpowiedz:) Marika

    OdpowiedzUsuń
  78. Mam pytanko, w jednym z postów masz na sobie butki w tylu "worker boots" można wiedzieć gdzie je nabyłaś, skąd są?? Viola

    OdpowiedzUsuń
  79. A ja mam taką propozycje:D Wiem że jesteś zajęta, rozumiem to bo mnie się też sesja zbliża:( Ale może codziennie albo co drugi dzień zdjęcie jedno do lustereczka i żeby było szybciej pokazać swoje stylizacje na FB wieczorkiem, a posty na blogu w ramach urozmaicenia?? Przyznam że bardzo mnie ciekawi jak chodzisz ubrana na uczelnie, ja zawsze mam wielki problem co założyć zawsze rano:(

    OdpowiedzUsuń
  80. Jesteś bardzo podobna do bloggerki ALMANIES nie wiem czy ktoś Ci to piasał ona też jest polką :) BARDZO JESTEŚ DO NIEJ PODOBNA!!!

    OdpowiedzUsuń
  81. Ale masz fajne papcie, hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  82. przesliczne zdjecia i jakie slodziaki pieski!!!
    xxo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)