środa, 14 grudnia 2011

SCANDINAVIAN STYLE

Grube, wełniane swetry, upstrzone zimowymi lub geometrycznymi wzorkami są niewątpliwie nieodłącznym elementem stylu skandynawskiego, który króluje każdej zimy. Uważam, że taki kardigan nie musi być dopasowany. Długo szukałam obszernego, w którym można się zatopić w zimowe, długie wieczory i w końcu mi się udało. ;-)

W kolejnym poście pojawi się stylizacja z poniższym dzianinowym cudem w roli głównej:

Pozostałe propozycje:



Wszystkie swetry znajdziecie na: www.spool72.com.;-)

54 komentarze:

  1. Śliczności !
    Nie pogardziłabym drugim i czwartym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniuuuuu,nareszcie nowy wpis!!!!!Te swetry świetne,aż się cieplej robi...:)MAJA

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie rewelacja ;-) Uwielbiam takie grube, kolorowe swetry.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzie można kupić takie sweterki?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewa - podałam stronę: www.spool72.com. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się ten drugi od góry!!!;-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterki cudo, po prostu piękne.

    www.stylanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wysyłka jest tylko do United States, Canada, Australia i UK. Jak dokonałaś zakupu? Rzeczy świetne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten pierwszy jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne te swetereki !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ekstra sweterki,muszę sobie takie sprawić!!!
    Buziaki,
    Three Wishes

    www.threexwishes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ten w jelenie jest wspanialy :)
    juz widze go oczami wyobrazni z brazowymi spodniami i oficerkami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy pomysł, rzeczywiście moda bywa szalona. Kardigan w renifery? Why not:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. I like the second one!

    www.diary-of-mia.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne! Ostatni szczególnie mi sie podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne swetry!
    A kiedy dodasz notkę o pokoju? Najlepiej zrób od razu gdy tylko postawidz w nim choinkę, bądz po prostu go świątecznie udekorujesz! ;]
    Marianna

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten drugi nie jest zły, choc ja musze bardzo uwazac na swetry - większośc z nich okropnie mnie "gryzie" i nie jestem w stanie ich nosic dłuzej niz kila chwil

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkie są super, ale najbardziej podoba mi się pierwszy, czekam na twoją propozycje zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie ma to jak prowadzić bloga dla samych reklam, wstyd!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne są te swetry, uwielbiam skandynawski styl i dokładnie takich szukałam, także fajnie, że podałaś linka ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy zdecydowanie najładniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wzorek norweski rządzi w tym sezonie. Myślę, że do tych boskich włosów ładnie będzie Ci w czymś kremowo-podobnym. Czekam z niecierpliwością na post.
    PS: Zaczęłam robić włosy wg. Twojej instrukcji. Niestety nie dostałam nigdzie ampułek, no ale trudno. A zamiast odzywki bez spłukiwania nakładam maskę Syoss. Po zrobieniu koczka i spryskaniu kapierem rano mam bujną czuprynkę i skręt na dole. A jak spryskam sprajem do loków ślicznie się skręcają, ale wrażenie jest, że jest ich mnóstwo. Dziękować za instrukcję :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu, czy na Twoim formspirngu będą jeszcze dodawane jakieś pytania i odpowiedzi? Od bardzo dawna nic nowego się nie pojawiło i nie wiem, czy mam tam jeszcze zaglądać i sprawdzać? Pozdrawiam
    Panna Hanna

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne sweterki :) zapraszam do mnie na konkurs, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. nooo interesujący. czekamy na stylizację ;>

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie sweterki z tego sklepu są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ten pierwszy sweter jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Swetry są piękne, tyle że ja jednak wolę bardziej dopasowane modele. Pierwszy, kolorowy przypadł mi najbardziej do gustu.
    Czekam na stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Urocze, ale ponad 250zł za sweter to jednak stanowczo za dużo, nawet dla przeciętnej Polki ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Powiedz jak Ty to robisz, że dostałaś się na medycyne, przetrwałaś i jeszcze masz czas na modę...? Ja póki co nawet nie wiem jak zabrać się za mature :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Najbardziej podoba mi się ten 2 :)
    a mam podobny do tego ostatniego.

    OdpowiedzUsuń
  33. fajne swetry, drugi najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Aniu, mam do Ciebie ogromną prośbę. Czy mogłabyś zaproponować jakieś cieplejsze buty, które będą choć trochę eleganckie i w których można spokojnie wsiąść za kierownicę samochodu, a do tego nie wyda się na nie majątku? Mam ogromny problem ze znalezieniem odpowiedniego obuwia, we wszystkich wyglądam jak troll ;/
    Bianka

    OdpowiedzUsuń
  35. Witaj! Na początku chciałam Ci powiedzieć, że jestem czytelniczką Twojego bloga od niedawna, ale gdy tylko pierwszy raz tu trafiłam, to przeczytałam całego od "dechy do dechy" ;) Masz genialny styl, jesteś prześliczna i Twoje włosy są idealne - z całą pewnością mogłabyś zostać twarzą reklamy jakiegoś szamponu z tak piękną czupryną ;)

    Czytając starsze wpisy z Twojego bloga, natknęłam się na post o perfumach na lato. I tutaj moja prośba do Ciebie: może dałabyś radę zrobić taki post, ale o perfumach na jesień/zimę? Bo właśnie planuję zakup zapachu i z każdą kolejną wizytą w Douglasie zaczyna podobać mi się co innego i generalnie I'm confused :D Może Twoje propozycje przypadłyby mi do gustu? Oczywiście jeśli nie masz czasu na posta, to może chociaż jakiś krótki komentarz z odpowiedzią? Byłabym wdzięczna. :)

    Pozdrawiam najśliczniejszą polską blogerkę!

    -Paulina

    OdpowiedzUsuń
  36. A ja mam pytanie odnośnie tego różowo-beżowego sweterka z H&m w pasy, który posiadasz. Jaki masz rozmiar i ile masz wzrostu? :)? bo nie ma go juz od dawna w sklepie wiec pozostaje mi jedynie internetowy zakup i nie chce kupić złego rozmiaru... na tobie wygląda świetnie i chciła bym dobrać taki rozmiar żeby leżał podobnie.
    I jeszcze pytanie co do rękawów. bo pamietam ze mialas podwinięte na zdjeciach stylizacji ktore wrzuciłaś na bloga. Czy jezeli sa odwinięte to są za długie czy raczej ok?
    pozdrawiam, Sis

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne te swetry :)
    a u mnie relacja z pokazu Mariusza Przybylskiego, więc zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  38. dotyczy sweterka w różowo-beżowe pasy. Jeśli kupisz xs rękawy będą dobre, jeśli s rękawy będą za długie. Ania ma s.

    OdpowiedzUsuń
  39. strasznie rzadko dodajesz nowe wpisy... nie wiem czy nie tracisz czytelników, bo mnie już się osobiście tutaj nie chce zaglądać, gdy od półtora tygodnia nie pojawiło się nic nowego. Pozdrawiam, Aga.

    OdpowiedzUsuń
  40. czemu nie ma żadnego postu od dłuższego czasu...??

    OdpowiedzUsuń
  41. dziewczyno kiedy dodasz notke? ja tu zagladam po 899990 razy a tu nic

    OdpowiedzUsuń
  42. Dajcie jej spokój - traktuje bloga jako hobby to dodaje notki rzadko - zapewne ma swoja robote, a nie tylko siedzenie na internecie i bezsensowane klepanie w klawiature. Czekajcie cierpliwie to doda, polecam zrobic sobie rss na maila, jak Wam sie nie chce klikac codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne sweterki
    zapraszam na rozdanie
    http://theshortblackdress.blogspot.com/2011/12/giveaway_19.html

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  44. Aniu w jaki sposob zamawiasz rzeczy z tej strony? Tam nie ma Polski na liscie a wybralam kilka rzeczy;(
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten drugi jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  46. śliczne sweterki :)kjempe fint:)
    zapraszam do naszego bloga śledzimy liczymy na rewanżyk:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)