wtorek, 25 października 2011

REVIEW

Długo zwlekałam z recenzją pomadek Nivea, ale kiedy balsam do ust się skończył, a soczyście pachnąca pomadka jest na wyczerpaniu - lepszego momentu nie będzie. ;-)



Vitamin Shake Żurawina i Malina - intensywnie nawilża, wygładza, subtelnie koloryzuje usta i pachnie tak, że chciałoby się zjeść cały sztyft. ;-)
SOS Balsam do ust - z pewnością jest to idealny kosmetyk na okres jesienno - zimowy. Delikatnie chłodzi oraz momentalnie regeneruje wysuszone usta!
Podsumowując - szczerze polecam. 

W drugiej części notki, chciałabym spełnić prośbę jednej z czytelniczek, której zależało na zdjęciach w kucyku. ;-) 

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-*

63 komentarze:

  1. w kucyku czy nie - zawsze jesteś piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś śliczna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna z Ciebie dziewczyna !!! Masz cudne włosy, zazdroszczę :) P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem wielbicielką pomadek Nivea. Tę żurawinowo-malinową uwielbiam! Z racji obowiązków przegapiłam wcześniejszy post, więc tutaj gratuluję pierwszych urodzin Twojego bloga. Jesteś świetną dziewczyną i mam nadzieję, że będziesz pisać dla nas jak najdłużej :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aj uwielbiam takie zaczesy grzywki na bok.
    Ładnemu we wszystkim ładnie, ale w takim wydaniu chyba najbardziej mi się podobasz.

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Domyślam się, że w tle to twój popularny ogród <3 Jak ci zazdroszczę.. ;*
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj:)
    tak bardzo uwielbiam Twoje posty, poprostu je kocham.Jesteś wspaniała,masz przepiękną urodę:)a kucyk poprostu bomba:))))
    Pozdrawiam Krysiaaaa

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie piękna !!!

    nie mogę się napatrzeć !


    xxx

    fashion-ata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. W kucyku też wyglądasz rewelacyjnie:) i kusi mnie ten sztyft:)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne masz włosy, takie gęste... zazdroszczę!

    a co powiecie na takie butki? : http://allegro.pl/szare-czolenka-top-secret-r-37-i1896444081.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie pomadki! Mam w domu spora kolekcje, ale z checia dorzuce ta zurawinowa ;)

    Ciekawa jestem jak wygladalas w dziecinstwie - pokazywalas kiedys zdjecia na blogu? Jestes sliczna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne wlosy, czekam z niecierpliwoscia na wiecej postow!! moze dodaj cos wiecej o pielegnacji..

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej Aniu.
    Skoro tak spełniasz życzenia (zdjęcia w kucyku)to ja poproszę jakąś stylizację z kominem:)
    Ewka

    OdpowiedzUsuń
  14. awww, uwielbiam Twoje włosy!

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie Ci w związanych włosach! masz świetnego bloga, dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo.! Widać, że masz długie włosy.;D >:d .;ddd
    Ogólnie na twoich włosach kucyk wygląda bardziej... jakby to powiedzieć.. elegancko.:D
    Jest taki duuuuży.;))) ;))

    A co do pomadki to miałam i jestem z niej zadowolona.. Rzeczywiście chciałoby się ją zjeść.:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz ślicznie! nieważne czy z kucykiem czy bez :))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba z kucykiem, a nie w kucyku :)
    Piękne włosy i ładna, delikatna buźka !

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewka - mówisz - masz. ;-)

    Anonimowy - nie, nie pokazywałam zdjęć z dzieciństwa, ale możliwe, że taki post się pojawi. ;-)

    Anonimowy - fajne szpilki. :-)

    Monika - zgadza się. :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz przepięknie ;) bardzi fajnie ułożyłaś grzywkę do tego kucyka i w ogóle jak zwykle świetnie wyglądasz ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz. Jak dla mnie to możesz mieć na głowie wszystko - i tak będzie pięknie :)

    Pozdrawiam,
    www.mojemaleopowiesci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu.
    Czy na zdjęciach na których prezentujesz swojego kucyka :):) masz naturalne rzęsy?? Wyglądają mi na sztuczne bądź przedłużane. Czy możemy się kiedyś spodziewać postu odnośnie makijażu???

    pozdrawiam
    ewa

    OdpowiedzUsuń
  23. Ewa - to moje naturalne rzęsy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądasz pięknie w każdej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz idealne włosy! Zazdroszczę;-)

    Dodaję do obserwowanych;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. hej kochana jak zwykle promieniejsz ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. ahh, podziel się tymi pięknymi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  28. pieknie jak zawsze :) Aniu jakiego różu do polczek używasz?
    Oliwka

    OdpowiedzUsuń
  29. O! I wreszcie wiem, którą aktorkę mi przypominasz :D
    Marietę Żukowską, bardzo, z tym że Ty masz jeszcze drobniejsze rysy :-) Nie mówił Ci nikt tego wcześniej?

    OdpowiedzUsuń
  30. Niezależnie co zrobisz na głowie Twoje włosy wyglądają idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu, mam pytanie- czy "góra", którą masz na sobie to body z Moodo.pl? Kolejne pytanie brzmi- jaki to rozmiar? Zastanawiam się między S a XS, ale jestem od Ciebie nieco pulchniejsza... Pozdrawiam!

    PannaPanda

    OdpowiedzUsuń
  32. Lenny Lemonade napisała dokładnie to co mi się po glowie kołatalo od dawna! Przypominasz ładniejszą Marietę Żukowską:) W kucyku wyglądasz równie ładnie jak w rozpuszczonych:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jezusku jaka Ty jesteś śliczna !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Chyba nie dodał się mój komentarz. A co tam napisze jeszcze raz - jezusku jaka Ty jesteś śliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. cool!!!


    xoxo from rome
    K:
    http://kcomekarolina.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Agnieszka - oj...na pewno nie ładniejszą. ;-)

    Paula -dziękuję. :-*

    Panna Panda - tak, są to body z Moodo. :-) Ja mam rozmiar M ( bardzo zaniżona numeracja ).

    Lenny Lemonade - ktoś coś wspominał...:-)

    Oliwka - Bourjois.

    Dobranoc. :-*

    OdpowiedzUsuń
  37. Aniu, świetnie by było gdybyś o tych pomadkach rozwinęła trochę;D:)
    Ogród za Tobą jest niesamowity. Przysięgam sobie że jak będę miała swój dom i przestrzeń to drzew będzie mnóstwo, a kwiatów - jeszcze więcej :):):)

    OdpowiedzUsuń
  38. ja to wogole nie potrafie patrzec bez zazdrosci na Twoje wlosy!!!!!!! sa cudowne;))

    OdpowiedzUsuń
  39. your hair style is perfect!

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo wdzięcznie wyglądasz...MAJA

    OdpowiedzUsuń
  41. Taaaa...zastanawiałam się czego mi jeszcze brakuje w kosmetyczce jesienno-zimowej i twój post skutecznie mi to przypomniał więc dzięki wielkie.
    Co do włosów- nie będę oryginalna- chciałabym mieć takie same.
    pozdrawiam
    www.sowietskojeigristojekid.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajny blog:)
    zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu, do wygrania 2 vouchery o wartości 100 złotych każdy na zabiegi kosmetyczne!:)
    http://sentimentallady.blogspot.com/2011/10/konkurs-z-bona-dea.html

    OdpowiedzUsuń
  43. moglabys powiedziec jakiego rozu uzywasz? pieknie i delikatnie podkreslone policzki! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Chłodzący balsam na ust zimą ? Mniam..

    OdpowiedzUsuń
  45. Aniu jakiego podkładu używasz?

    Basia

    OdpowiedzUsuń
  46. czy zrobisz jeden post o twoim makijażu wygląda na bardzo naturalny po za tym przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  47. kurcze wiem że na pewno miałaś miliony próśb ale ja błagam o posta z dokładna fotorelacja i opisem jak robisz koka!! :):) jest cudowny bo zawsze taki pełny a nie sciśnięty i "przylizany"

    OdpowiedzUsuń
  48. fantastycznie wyglądasz w tej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Twoj makijaz wyglada na bardzo naturalny moze bedzie jedna notka o tym jak go robisz

    OdpowiedzUsuń
  50. To jak widzimy się w Poznaniu ? ;))

    OdpowiedzUsuń
  51. aa i bym zapomniała, masz przecudowne włosy !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Z pomadek nivea mogę polecić milk&honey :-) i przyłączam się do prośby dodania notki na temat twojego makijażu, a od siebie mam jeszcze jedną nietypową prośbę żebyś poleciła mi książki do nauki chemii i zdradziła co nieco jak efektywnie się uczyć. W przyszłym roku
    spróbuję ponownie dostać się na medycynę. Już niedługo listopad więc muszę
    ostro się wziąć do pracy, a przyznam szczerze,że poza rozpoczęciem
    chodzenia na korepetycje nic nie zrobiłam w kierunku aby poprawić tą
    maturę. Mam zamiar to zmienić póki mam jeszcze czas dlatego proszę Cię
    o taką nietypową przysługę. Mam nadzieje, że nie zawracam Ci za bardzo
    głowy... :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ale jesteś piękna!O matko. W każdej fryzurze czarujesz swoją urodą!

    OdpowiedzUsuń
  54. kiedy nowa notka?

    OdpowiedzUsuń
  55. Dołączam do grona Twoich fanek. Jesteś prześliczna! Klasa.
    I pokaż fotki z przeszłości, koniecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  56. Aha, i już wypróbowałam Twój patent z zapleceniem włosów nad czołem. Łatwe i wygląda super (też mam długie wlosy).

    Pozdrawiam :)
    Agnes

    OdpowiedzUsuń
  57. strasznie Ci zazdroszczę włosów:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)