środa, 5 października 2011

PURE PURE

Kilka dni temu minął tydzień odkąd zaczęłam testować kosmetyki do pielęgnacji twarzy z serii  NIVEA Visage Pure Effect.
Muszę przyznać, że jestem z nich zadowolona. Myślę, że ich największą zaletą jest niekomedogenność (nie zatykają porów). Co więcej - oczyszczają skórę i nawilżają jednocześnie. Opinię producenta znajdziecie TUTAJ, natomiast poniżej moja, krótka recenzja. ;-)
                                            - ENGLISH VERSION -

All-in-1 głęboko oczyszczający żel - nazwa w stu procentach adekwatna do produktu. Peelinguje, oczyszcza, matuje, nie podrażnia, odświeża, nie pozostawia efektu `naciągniętej skóry`. Dodatkowo ma przyjemny zapach i dobrą konsystencję. :-)

Thermo rozgrzewający żel - fantastyczne uczucie ciepła podczas rozprowadzania! :-) Głęboko oczyszcza, nawilża i wygładza, a sposób użycia ( wmasuj w twarz przez ok 30 sekund ) zmusza do regularnego masażu twarzy. Śmiało mogę powiedzieć, że działa relaksująco. ;-)

Anti-Spot krem zwalczający niedoskonałości - lekka konsystencja, dobrze się rozprowadza, szybko wchłania, nawilża i matuje na długi czas. Nie zatyka porów. Sprawdza się `na noc` jak i `na dzień` pod makijaż. 

Podsumowując - szczerze polecam. 

33 komentarze:

  1. piękne Twoje zdjęcie *.* szkoda, ze takie małe. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam termo żel i jestem tak samo zachwycona jak Ty Aniu. :):):) Ogólnie nivea ma świetne kosmetyki!
    Lilka

    OdpowiedzUsuń
  3. wypróbuję :) Pozdrawiam Aniu :*
    http://fashion-racing.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. eh, po prostu jeden piękny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od niedawna używam numeru 1 i 3. Pokochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, że jeśli ktoś ma taką piękną cerę ja Ty, to wystarczy mydło i będzie wyglądał świetnie:)a te biedne z nas, którym daleko do doskonałości (np. ja), będą testowały tony kosmetyków i nic;)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba się skuszę na 1szy żel (:
    Więceeeeej Ciebie !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmm aż chyba się skuszę na te nowości:) Najbardziej zainteresował mnie thermo żel. Super blog, codziennie zaglądam;)
    Buziaki, Paulina

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawił mnie ten głęboko oczyszczający żel:) chętnie wypróbuję:D

    OdpowiedzUsuń
  10. eveetlacaroline - ja też! :-)

    Aga - ojj...nie zawsze jest taka piękna. ;-)

    zebrapatterns - skuś, skuś - warto. :-)

    Paulina - Cieszę się, że Ci się tu podoba. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. a skąd dostałaś ten kuferek nivea z kosmetykami? widziałam też, że inen bloggerki też go mają

    OdpowiedzUsuń
  12. Dostałam od firmy NIVEA. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam na mojego bloga http://zawodowymishmash.blogspot.com/

    :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Możesz polecić jakiś szampon żeby włoski były takie puszyste ?:)
    Czego Ty stosujesz do mycia że są taki zdrowe i piękne?

    OdpowiedzUsuń
  15. wiem :) ale w jaki sposób? zgłosiłaś się do jakiegoś konkursu czy oni sami Ciebie znaleźli? bo nie rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam do Cb dużą prośbę czy mogłabys mi powiedzieć jak zainstalować ten generator liczb na bloga? będę wdzięczna
    Julka

    OdpowiedzUsuń
  17. Joanna - aktualnie używam linii SYOSS i jestem zadowolona. :-)

    Julia - Sami mnie znaleźli. Dostałam maila z propozycją współpracy. :-)

    Julka - http://www.countomat.pl/ ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. zastanawiałam się nad tymi kosmetykami i chyba mnie przekonałaś żeby sobie kupić ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedy nowy post?:)

    Roxi

    OdpowiedzUsuń
  20. Na jakiej uczelni studiujesz? Bardzo proszę Cię o odpowiedź! :)

    ~Melanie

    OdpowiedzUsuń
  21. To w takim razie może napisz także recenzję produktów SYOSA! :) Z wielką chęcią to przeczytam. Jestem ciekawa czy warto kupić. Zrób proszę. <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja codziennie zaglądam i czekam na nowa notkę ; )

    Asia.S

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo mnie interesuje twój makijaż może jedna notka o twoim makijażu

    OdpowiedzUsuń
  24. ale mi chodzi o ten generator w konkursach jak losuje zwycięzce

    JUlka

    OdpowiedzUsuń
  25. Faktycznie - z taką cerą, to nawet woda wystarczy, a do ogólnej pielęgnacji ten zestaw jak najbardziej. ;) Pozdrawiam i czekam na nową notkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu, mam niedosyt Twoich notek. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. oo, jak miło zobaczyć u kogoś te cudowne kosmetyki, tymbardziej, że również będę je testowała! już nie mogę się doczekać :) zrobiłaś mi na nie wielki apetyt, mam nadzieję, że w poniedziałek do mnie dotrą :)

    PS. Podobnie jak kilka poprzedniczek też mam niedosyt Twoich notek i.. Twoich zdjęć! Zawsze są idealne.

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi!!:)
    I really like your blog, I follow you :D
    ...maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapitalblog.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja ciągle mam ten All in one i jak na razie nie chcę się z nim rozstawać :)
    Również polecam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)