niedziela, 9 października 2011

PONCZO

Z dnia na dzień coraz chłodniej, ale nie czas na gruby płaszcz...Niekwestionowanym hitem jesieni jest PONCZO i chociaż
nigdy nie byłam przekonana do tego typu okrycia wierzchniego - zmieniłam zdanie, gdy pojawiły się na światowych wybiegach oraz zadomowiły w sklepach. Warto zwrócić uwagę na to, że świetnie wyglądają w nim osoby noszące S-kę oraz XXL-kę. :-) Maskuje WSZYSTKIE mankamenty sylwetki - odstający brzuszek, masywne uda itp.
                                                                                                        - ENGLISH VERSION-




ponczo, torebka, bransoletka i pierścionek - h&m, bryczesy - zara, kalosze - dash44, naszyjnik - naszyjnikimie.pl

Przypominam o konkursie KLIK, w którym możecie wygrać bon na zakupy w mojejeansy.pl. :-) 

109 komentarzy:

  1. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! BOSKO!

    OdpowiedzUsuń
  2. wczoraj się intensywnie zastanawiałam nad tym ponczo i chyba po nie wrócę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. agg - ja też bardzo długo zastanawiałam się - kupić czy nie, ale w końcu się przekonałam i nie żałuję. Jest świetne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne to ponczo, ale twoje włosy są po prostu CUDOWNE! Zawsze o takich marzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu...dodawaj częściej notki :( prosimy :(
    Lilka

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się w Twoich włosach, po raz któryś z kolei.. :) Strasznie Ci ich zazdroszczę! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi tam się zawsze podobały i nikt nie musiał mnie do nich przekonywać ;)
    dołączam się - ah te Twoje włosy..!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne to ponczo!

    powiedz mi co robisz, że masz takie puszczyte włosy?

    OdpowiedzUsuń
  9. twoja perfekcja staje się już nudna. :D:)

    OdpowiedzUsuń
  10. takie ponczo by mi się przydało.


    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. plosieq - nic szczególnego nie robię. :-) Takie są z natury. Kiedyś był post na temat pielęgnacji włosów: http://annaaaanna.blogspot.com/2011/05/h-i-r.html :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. kto i gdzie robi Ci zdjęcia?? są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anoniwmowy - różnie. Rodzice, brat, przyjaciółka. Ktoś kto jest ze mną w danym momencie.
    Te zrobiła moja przyjaciółka - Justyna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ta stylizacja, doskonale to wszystko razem wygląda. I te kaloszki- ekstra! Ogólnie świetny zestaw! Życzę miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialnie!
    Też kupiłam ponczo w tym roku, tylko że z golfem :) też uważam, że to absolutny hit :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja dalej pozostaję niewzruszona na ten trend. Plątanie się w kocu zdecydowanie nie sprzyja mojemu samopoczuciu;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jakoś nie jestem do tego przekonana. Ale twoje ponczo prezentuje się bardzo fajnie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne nakrycie na jesień.;DD Bardzo mi się podoba.. A twoje włosy.. Ah!! Boskie.. Długie.. Grube... I te fale.:D Genialne.;))

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz super ! sama chętnie kupiłabym poncho :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ładne zdjęcia. a włosy to masz nieco długie ;D

    ooldzon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Widziałam je wczoraj w sklepie, ale jasne. Pięknie się prezentujesz w nim, cudeńko. Ta burza włosów to już w ogóle mnie zachwyciła! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudownie wyglądasz!..masz piękne włosy...a poncho, bardzo mi się podoba :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz :) poncho i kalosze są boskie i te Twoje włosy... :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie wyglądasz jak zwykle:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne ponczo :) Ja jednak na razie nie potrafię się przełamać.

    OdpowiedzUsuń
  26. O tak częściej dodawaj notki!
    Wyglądasz świetnie i masz cudowne włosy.<3

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie:) Widziałąm już to ponczo w jasno beżowym kolorze, ten brąz jednak bardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo, bardzo udana stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Niesamowite masz włosy. Wow! :) Poza tym jesteś śliczna! Co za kombinacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. you are SO beautiful!!

    www.diary-of-mia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. O rety, Anno, wyglądasz jak Gwiazda!!! Twoje włosy - ach <33333333
    Kolorystyka bardzo pasuje do Ciebie, ociepla Twoją cerę.

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialne jest te ponczo. Strasznie mi się podoba, szkoda, ze u mnie w sklepach nie ma... ;/

    OdpowiedzUsuń
  33. KONKURS, do wygrania 2 bony towarowe.
    Zapraszam www.white--weasel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. o matko. Ale Ty masz włosy!! Jak to robisz?!

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakie ty masz piękne włosy.... zazdroszczę :) Bardzo ładnie ci w tym ponczo :)

    OdpowiedzUsuń
  36. mam bardzo podobne włosy bo ten sam kolor,też się kręcą ale nie wiem czemu tak bardzo się nie unoszą. Co robisz ,że tak bardzo są uniesione? Utrzymujesz lakierem? Czy jak?

    Liv ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ponczo jest wg mnie hitem ale trzeba uważać bo przy niskim wzroście, takim jak mój można sobie skrócić nóżki. Więc uważajmy z doborem :) Tobie Aniu to ponczo z H&M pasuje idealnie :)

    Basia.

    OdpowiedzUsuń
  38. Anno farbowalaś wlosy?

    Magnoliowa

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne poncho i piękny set..ehh te Twoje włosy...

    OdpowiedzUsuń
  40. pytanie które mnie nurtuje... czy nadaje się na chłodniejsze dni? Pytam bo jestem strasznym zmarzluchem...;-)A wygląda rewelacyjnie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dałabym się pokroić za takie włosy! :) Przeczytałam post na temat pielęgnacji Twoich włosów, poważnie da się uzyskać efekt takich fal jedynie po zawiązaniu umytych włosów w koczek? Mi się troszkę podkręcą, ale nawet po utrwaleniu lakierem po 2-3 godzinach są proste. Czy Ty masz z natury lekko kręcone włosy?
    Ah zrobił mi się komentarz na temat włosów, ale żeby nie było - zestaw również miły dla oka, świetne ponczo :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ślicznie wyglądasz, skarbie ;* w brązach Ci do twarzy. pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  43. z kazda notką utwierdzam sie w przekonaniu, ze jestes moim idealem. <3 uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy - nie zawsze, ale czasami da się uzyskać ładne fale. :-)Tak, moje są z natury lekko falowane.

    MalinowaPanna - na gruby sweter tak. ;-)

    Magnoliowa - nie! :-)

    Liv - moje włosy są sypkie i lekkie, suszę je ze spuszczoną głową w dół i w takiej samej pozycji utrwalam lakierem. :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wyglądasz cudnie a włosy masz przepiękne....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  46. you look gorgeous!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. niesamowicie wygladasz!
    poprostu idealnie

    OdpowiedzUsuń
  48. czytając komentarze wszyscy zwracają szczególną uwagę na twoje piękne włosy, i nawet jakbyś miała na sobie worek wyglądałabyś cudnie, proszę umieść posta z pielęgnacją włosów, co robisz że one wyglądają jak z reklamy szamponów :)pozdrawiam, wyglądasz cudnie

    OdpowiedzUsuń
  49. Aniu Tobie to ponczo nie musi niczego zakrywać :) wyglądasz pięknie!
    kiedyś się zastanawiałam nad jednym w H&M ale w końcu zrezygnowałam, bo wyglądałam w nim okropnie ;)

    pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Wyglądasz zabójczo;) Z reszta... Ładnemu we wszystkim ładnie;)) Ale ponczo jest piękne..sama się cały czas zastanawiam nad nim;))

    OdpowiedzUsuń
  51. Powinnaś dostać zaproszenie do reklamy jakiegoś szamponu:)
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  52. Swietne stylizacje,kaloszki boskie.zapraszam do mnie,moe zaciekawia Ciebie moje branzoletki albo kolczyki handmade.
    Pozdrawiam
    Ola
    bbqueenpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Cieszę się, że jednak nie obcięłaś włosów, nie mogę się na nie napatrzeć ;) pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo ładne ponczo, choć ja wolę te hm..nie wiem jak to nazwać, zabudowane? Twoje jest z przodu otwarte jak narzutka :) ja wolę te zaszyte.

    OdpowiedzUsuń
  55. Rany, cudowne to poncho!!!! I te Twoje włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  56. Za każdym razem gdy wchodzę na Twojego bloga zachwycam się Twoimi włosami, są piękne.
    Wyglądasz super w tym ponczo

    OdpowiedzUsuń
  57. Witaj Aniu-Mam 2 pytania odnośnie włosów- czy koczka przed snem zwijasz w taki jakby wałek wokół własnej osi i zawijasz na głowie czy są to włosy jakby zebrane w koński ogon i nie do końca przepuszczone przez gumkę?heh mam nadzieje,że zrozumiałas moje zawiłe tłumaczenie i 2 pyt, czy włosy mokre w koczku są w stanie wyschnąc ?bo też mam dużo włosów i boję się ,że nie wyschną ,gdy je zwiążę:>

    OdpowiedzUsuń
  58. Pomimo,że lato już za nami,wyglądasz Aniu promieniście. Ponczo bardzo fajna, a kalosze masz super, to są chyba te same ze stylizacji razem ze spodenkami.

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  59. Misiauk - tak, to te same. :-)

    Anonimowy - 1.Zawijam włosy na dłoń ( tak jak zawija się na wałek ) i spinam wsuwkami. Nie używam gumki, ponieważ zostaje później odkształcenie.
    2. Czekam aż włosy trochę podeschną i dopiero wtedy robię to co w punkcie 1. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetnie i do tego te włosy!!

    Pozdrawiamy!
    Frayed Laces

    OdpowiedzUsuń
  61. cholera! musisz miec zajebisty genotyp! chce taki! chce! chceee! <3

    OdpowiedzUsuń
  62. Pieknie kochana. A włosy masz po prostu przecudowne, masakra, zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  63. Jezu, cokolwiek robisz z włosami, nie zmieniaj nigdy, nie eksperymentuj. Są wzorowe. Miałam kiedyś podobne, ale to już niestety przeszłość.

    OdpowiedzUsuń
  64. Ale włosy to masz ekstra, aż żałuję że swoje podcięłam, a miałam takie długie jak Ty... Renata

    OdpowiedzUsuń
  65. Kobieto Ty jesteś nie z tej ziemi. Jak Venus :)

    Tobie też tak długo akceptują zdjęcia na www którą Ci podałam?

    OdpowiedzUsuń
  66. jaka jest cena tego ponczo?

    OdpowiedzUsuń
  67. Aaaa...Aniu! Świetnie wyglądasz! Zachwycasz każdą stylizacją!:)

    ps. Dawno kupowałaś torebkę?;-)
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  68. nie lubię jak młode dziewczyny chodzą w takich 'kocach'

    OdpowiedzUsuń
  69. Mam identyczne poncho. Jestem w 6 miesiącu ciąży i czuję się w nim wyśmienicie. Gorąco polecam :)
    Ula

    OdpowiedzUsuń
  70. Wilandra - Nie wiem, jeszcze z tego nie korzystałam. :-)

    Anonimowy - 119 albo 129 zł. :-)

    Sylwia - rok temu. ;-)

    Ula - gratulacje. :-)

    OdpowiedzUsuń
  71. Aniu, czyli najpierw wilgotne włosy związujesz w koczek, ale podpięty wsuwkami, a kiedy wyschną bardziej związujesz je gumką? dobrze rozumiem? ;-) i w takim właśnie koczku śpisz? a rano co robisz z włosami?

    buziaki,
    K

    OdpowiedzUsuń
  72. Masz przepiękne włosy!! cała stylizacja elegancka i szykowna! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Hej mam ogromną proźbę czy moglabyś nam opisać jak mżna zrobić tak ładny makijaż jaki ty masz była bym bardzo wdzięczna
    kalussia

    OdpowiedzUsuń
  74. jaki masz naturalny kolor włosów linka

    OdpowiedzUsuń
  75. K - namieszałaś. ;-) 1. Myję włosy. 2. Nakładam odżywkę, rozczesuję. 3. Czekam aż podeschną. 4. Koczek podpięty wsuwkami i spaććć. :-)

    kalussia - wkrótce osobny post na ten temat. ;-)

    linka - to jest mój naturalny kolor włosów.

    OdpowiedzUsuń
  76. ahh wyglądasz świetnie! chętnie pośmigałabym w tym zestawie :) no i masz piękne włosy..

    OdpowiedzUsuń
  77. zestaw idealny na taką pogodę, jaką mam za oknem. tylko pada i pada :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Aniu ja mam takie pytanie z innej beczki znasz może jakieś fajne strony z aranżacją wnętrz szukam jakiś inspiracji do mojego pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  79. Aniu jak to zainstalować?
    http://www.random.org/widgets/integers/

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy - polecam to: http://www.ivillage.com/home-decorating-ideas

    :-)

    OdpowiedzUsuń
  81. Masz świetny styl. Taki minimalistyczny, elegancki, kobiecy i taki, który nie pozwala nie obejrzeć się za Tobą na ulicy ;)
    Wiem, że było milion pytań o Twoje włosy i może się powtórzę, ale... Ile zapuszczałaś włosy? Pamiętam jak wrzuciłaś jakieś stare zdjęcie, gdzie miałaś je troszkę za ramię. Ile czasu od tego etapu zapuszczasz?
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  82. Dziękuję! :-* Włosy zapuszczam już prawie 2 lata. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  83. z taką figurą we wszystkim będziesz dobrze wyglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Aniu, czy możesz podać linka do tego swetra Loel Style, który zakupiłaś? Była bym Ci bardzo wdzięczna! :-D
    Marianna

    OdpowiedzUsuń
  85. Mam pytanie... Czy te buty : http://papilion.pl/product_info.php?cPath=38&products_id=267
    Dostałaś od firmy papilion czy sama sb kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  86. Wyglądasz jak kościotrup! ;O

    OdpowiedzUsuń
  87. ale masz piękne,długie włosy!
    ponczo w moim ulubionym kolorze!<3

    OdpowiedzUsuń
  88. Witaj Aniu!

    Kiedyś byłam na Twoim blogu, dziś przejrzałam go w całości. Jest bardzo ciekawy, a Ty wydajesz się być bardzo sympatyczną osobą. Gratuluję bloga i życzę kolejnych sukcesów.
    Ponczo prezentuje się cudownie, wygląda bardzo stylowo. Sama szukam czegoś podobnego, ale raczej z golfem :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  89. hej kiedy następna notka? czekamy... :)

    OdpowiedzUsuń
  90. matko...jakie piękne włosy...wyglądasz jak królewna z jakiejś bajki..stylizacja niebanalna..bardzo mi się podoba...:)

    OdpowiedzUsuń
  91. Piękna stylizacja i sesja. Włosy również cudo !!! Pozdrawiam i zapraszam na mój profil ;)

    OdpowiedzUsuń
  92. you are very pretty! Love your style!

    OdpowiedzUsuń
  93. Świetne ponczo:) Zastanawiam się czy takie ponczo wygląda dobrze jedynie na wysokich osobach i zapytam z ciekawości : ile masz wzrostu?
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  94. Piękna jesienna stylizacja! http://poshfashionelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Świetny outfit !

    Ponczo jest rewelacyjne! a włosy jak z reklamy :)


    pozdrawiamy i zapraszamy silesiastreetlook :)

    OdpowiedzUsuń
  96. prześwietny blog, bardzo mnie zainteresował! będę zaglądać częściej. życzę miłego dnia;)

    OdpowiedzUsuń
  97. Całość jest totalnie fantastyczna. Wyglądasz w takich prostych z pozoru, klasycznych i nieco eleganckich zestawach powalająco, jakby to była Twoja druga skóra. Zdecydowanie masz swój styl. Wyglądasz szalenie szlachetnie (jeśli wiesz co mam na myśli). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  98. powtórzę się, ale prócz niesamowitej stylizacji masz piękną buzię i włosy! <3
    ile bym dała, za takie fale i taką długość ;))

    OdpowiedzUsuń
  99. W kaloszach lubię wszystko, z wyjątkiem chwil, kiedy trzeba je z wysiłkiem ściągać. Czy Twoje teztak ciężko zdjąć?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)