niedziela, 30 października 2011

FUR + WELLINGTONS

Futrzane czapki, kominy, czy kamizelki są niekwestionowanymi hitami w sezonie jesienno - zimowym. Uważam, że nawet najprostszej stylizacji ( czarne bryczesy + biała, klasyczna koszula ) dodadzą elegancji i wyrafinowania. Obecna pora roku, zaskakująca zmiennością pogody daje całą paletę możliwości w kwestii obuwia. Botki, oficerki, worker boots i wiele innych. Moim zdaniem poczucie pewności i komfortu dadzą nam kalosze - eleganckie, stylowe i dobrej jakości zawsze wyglądają korzystnie.




kamizelka - reserved, bryczesy - zara, koszula - moodo, kalosze - Tommy Hilfiger ( podo.pl ), zegarek - levi's

105 komentarzy:

  1. Anusia wyglądasz jak zwykle obłędnie! Warto było czekać te kilka dni na nowy post. Kochamy Cię!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz ślicznie :) i masz rację co do tych wszystkich dodatków które wymieniłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna kamizelka :)

    againchange.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. według mnie kalosze nie pasują do twojego outfitu. Zauważyłam, że ubierasz się w bardzo drogie ubrania, czyli pochodzisz z zamożnej rodziny.nie wiem czy chcesz się pochwalić tym, że masz kalosze Tommiego Hilfigera a innych po prostu na to nie stać, czy musisz się dowartościować czytając komentarze, że wyglądasz nieziemsko. Fakt, jesteś ładna i wyglądasz sympatycznie, ale pamiętaj, że nie sztuką jest się ubrać w sieciówkach bo to potrafi każy głupi.To tak jakby zdjąć z manekina sklepowego ciuchy i założyć je na siebie.

    Pozdrawiam, Aśka

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem jak Ty to robisz, że zawsze wszystko do siebie pasuje i wyglada tak jakos fajnie. tez tak chcę. :))

    Lilka

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wstydź się publikować komentarzy. skoro tego nie robisz znaczy, że masz coś do ukrycia i nie potrafisz przyjąć krytyki. Tak będą postrzegać cię inni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu jesteś piękna,super stylizacja,pozdrawiam i życzę udanej niedzieli:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo delikatnie i z klasą :)))
    Pozdrawiam :)

    http://fromtheworldofthumbelina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy - publikuję wszystkie komentarze. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu jesteś piękna,super stylizacja,pozdrawiam i życzę udanej niedzieli:D

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna kamizelka, rewelacyjne połączenie, a kalosze są świetne, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie ta kamizelka podkreśla Ci talię i dodaje uroku do całego outfitu:)
    F.L.

    OdpowiedzUsuń
  13. No, wreszcie kupiłaś coś z Reserved, uwielbiam ciuchy tej firmy:) Co prawda nie mam futrzanej kamizeli, ale moja siostra posiada i jest zadowolona. Twoje kaloszki są super. Czytam każdy Twój wpis i zawsze czekam na nowe zdjęcia, jesteś kreatywna, co mnie zachwyca. Piękne masz włosy, ale to już ustaliłyśmy, więc to tylko tak dla przypomnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. super jesienny klasyk!! brak Ci jeszcze myśliwego psa u boku;-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Kalosze cudne i te włosy! Oddaj mi je! Też chcę takie gęste.. :(
    Przy okazji zapraszam na mojego bloga :)

    http://moccafires.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia. Zawsze wyglądasz pięknie i z klasą. Tak trzymać :*

    OdpowiedzUsuń
  17. like the fur vest, perfect outfit for the fall!

    www.diary-of-mia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś piękna, nie obchodzi mnie Twój stan majątkowy, życie, jedni mają, drudzy nie...

    OdpowiedzUsuń
  19. Kalosze i elegancja? Nie przesadzajmy w żadną stronę. Mam wrażenie, że dziś pojęcie elegancji jest chyba zbyt swobodnie interpretowane - od sportowej elegancji po gumiaki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Włosy, twarz, figura, styl - ideał. Jestem oczarowana. :) Obserwuję. :)
    Zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie wyglądasz i zakochałam się w Twoim zegarku :)

    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz ślicznie :) niemoge się napatrzeć na te cudne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna ta kamizelka,fajnie wyglada z bluzką,i będę się powtarzać-piękne włosy...MAJA

    OdpowiedzUsuń
  24. anonimowy: niektorzy maja pieniadze i w dalszym ciagu nie potrafia sie ubrac,przyklad--> Paris Hilton, Ania ma swietny styl! Dla mnie nie ma znaczenia ile pieniedzy przeznacza na ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładnie, elegancko i stylowo!
    Aniu, masz bardzo łądną figurą, kobiecą i subtelną, taką "w sam raz".
    Mam do Ciebie pytanie czy w związkuz tym możesz opublikować posta na temat Twojego spsoobu odżywiania i na utrzymania zgrabnej figurki? Mam nadzieję, że to nie jest głupie pytanie :)
    Widzisz Aniu, jesteś nasz niemaql trendsetterką ;)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  26. podzielam zdanie letashy, anonim dowalił Ci pieniędzmi - ale tak naprawdę co mnie to obchodzi? obchodzisz mnie Ty i że jesteś miłą, sympatyczną osobą:) Widać anonim tego nie widzi, krzyżyk na drogę.
    Bardzo ładne futerko, chciałam mieć takie ale gdzie ja bym je założyła?;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Sama mam futrzastą kamizelkę. Jestem z niej niesamowicie zadowolona, szczególnie, że daje ciepło. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu, cudna ta kamizelka, ja widziałam ładną (chyba) w Bershce, ale zastanawiam się, czy mnie nie pogrubi (mam spory biust, rozmiar E i wydaje mi się, że będe wyglądała jak muminek). Wiem, że nudne pytanie, ale będziesz jeszcze odpowiadała na formspringu? Bo jakos wolałam tam do Ciebie pisać:) Pozdrawiam cieplutko;*

    Karusia21

    OdpowiedzUsuń
  29. Czy ktoś może mi podać cenę tego futerka??? Będę zobowiązana. Pozdrawiam Aniu i życzę miłej niedzieli a ta zapowiada się pięknie.

    ewa

    OdpowiedzUsuń
  30. Kamizelkę masz genialną
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. jestem fanką futrzanych kamizelek i Twoja jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna kamizelka i zegarek ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jesteś naprawdę śliczna : )

    PS świetna kamizelka ; )

    OdpowiedzUsuń
  34. Włosy masz wyjątkowe, chociaż głupio w ogóle o tym pisać - przecież ciągle ktoś Ci je chwali ;)

    Z tej stylizacji kamizelka mi się baaaardzo podoba, aż chyba sama wybiorę się na zakupy w poszukiwaniu podobnej :D

    PS. Obiecałaś kiedyś dodać post na temat kosmetyków, jakich używasz do makijażu - codziennego i powiedzmy bardziej oficjalnego :) zatem pozwolę sobie ponowić prośbę i... czekam z niecierpliwością na taki właśnie post! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. proponuję zapoznać się z pojęciem trendsetterka ;/ żenujące są te komentarze

    OdpowiedzUsuń
  36. tylko te kalosze zupełnie mi tu nie pasują, myslę, że lepsze byłyby jesienne botki

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładna stylizacja, prosta i z klasą! kamizelka jest super, szukam takiej, tyle, że bezowej.
    Masz piekne włosy, ale tutaj chyba ciut przesadziłaś, fryzura wygląda nienaturalnie, Twoja twarz w niej ginie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. To futerko jest totalnie cudowne, sama na nie polowałam jak zdobyłam kasę, ale już wtedy w Reserved nie było:(:(:(:(:(

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękne włosy! Świetna stylizacja, pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo podobają mi się Twoje stylizacje :)
    A mam pytanie, będziesz chciała sprzedać tę Twoją torbę taką dużą brązowo-beżową o ile się nie mylę z h&m? :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  41. Niektore komentarze sa dla mnie totalna abstrakcja. Czy fakt iz autorka bloga moze pozwolic sobie na gumowce ca 700 zl. to jakies przewinienie? Ja tez moge i nie ukradlam tych pieniedzy nikomu a zarobilam! Chodzi przeciez o inspiracje a nie dokladne nasladowanie cudzych pomyslow. Pozdrawiam serdecznie i gratuluje pomyslow.
    Ellen

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie wiem, czemu się czepiacie tych kaloszy, przecież widać, że dziewczyna chodzi po błocie! Co miała założyć? Szpilki?

    Bardzo fajna kamizelka! Zwrócę na nią uwagę przy następnej bytności w R. :)

    Buziaki!
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  43. Kamizelka kosztuje 119zł :-) Niestety w Poznaniu już ich nie ma, bardzo chciałam ją kupić, bo w innych sklepach są wielokolorowe, cieniowane, a ta z reserved jest wprost genialna! :-( Ale jak się nosi rozmiar 34/36 to najszybciej znikają :-(

    OdpowiedzUsuń
  44. pięknie wyglądasz ;-) świetny futrzak :P

    OdpowiedzUsuń
  45. Swietnie wyglądasz, włosy !! <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Jejku, świetna stylizacja!!! Uwielbiam futrzane dodatki w tym sezonie, a na futerkową kamizelkę poluję od dawna :) Podoba mi się, że postawiłaś na klasykę w kolorystyce.

    Basia.

    OdpowiedzUsuń
  47. prosto, klasycznie i elegancko! <3
    nic bym nie zmieniła :)

    OdpowiedzUsuń
  48. widzę, że teraz rozpoczyna się polowanie na futerko :D
    Aniu mam prośbę, dałoby radę kiedyś wrzucić stylizację z zakolanówkami? Dostałam ostatnio 2 pary (białe i czarne) takich grubych, kryjących ale do czego bym nie włożyła to wyglądam jak striptizerka :< ewentualnie ze swetrową sukienką jakoś uchodzi, ale rewelacji to nie ma.

    Pam.

    OdpowiedzUsuń
  49. Aniu, cudowna stylizacja. Chyba ta najbardziej przypadła mi do gustu. Kalosze są świetne i pierwszy raz coś takiego piszę o tego typu obuwiu, bo te które dotychczas widziałam nie zrobiły na mnie żadnego wrażenia. Twoje z chęcią bym przygarnęła ;) Popieram prośbę koleżanki z wcześniejszych komentarzy: zrób post o kosmetykach kolorowych jakie używasz :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  50. witam,
    czy mogłabyś podać linka do koszuli oraz rozmiar jaki masz,bardzo mi sie podoba,pzdr

    OdpowiedzUsuń
  51. Aniu, dziewczyny, mam pytanie. Posiadam futrzaną kamizelkę, inną niż ta, bardziej "futrzastą", w kolorze kremowym/jaśniutko beżowym. Nie mam pojęcia z czym ją łączyć, podpowiedzcie coś...

    Pozdrawiam, Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudownie! Prześlicznie wyglądasz jak zawsze, a koloszki są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  53. Twoje kalosze Aniu są najzgrabniejszymi jakie kiedykolwiek widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Aniuu, dawno kupiłaś ten śliczny kawowo- różowy sweterek w H&M? szukałam go już w kilku sklepach i nie ma :(:(

    Madzia.

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo fajne zestawienie.
    Kamizelka jest cudna,
    po prostu hit tego sezonu.

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonim do tego anonima co ma jakiś problem z drogimi kaloszami..

    Strasznie mnie irytują głosy tych, co ich rzekomo nie stać i żółć się wylewa, bo oni nie mogą mieć, a ktoś inny tak..strasznie to żenujące dziewczyno, że śmiesz krytykować fakt, że ją na coś stać i na pewno chce się tym pochwalić. Tylko Ty to tak biedna istotko odbierasz. Ci co ich stać nie myślą o chwaleniu bo naturalną sprawą jest to, że kupują coś droższego. A jak Ty sobie nie możesz pozwolić na Hilfigera to przykra sprawa...ale who cares??????

    pzdr Aga

    OdpowiedzUsuń
  57. zakochałam się w Twoich włosach!

    OdpowiedzUsuń
  58. buuuu przez niektóre komentarze zaczyna się tutaj robić jak na mle ;P jak masz coś napisać przykrego nie pisz wyjdź i nie wracaj ... zazdrosna kobieto
    Pozdrawiam
    Sara

    OdpowiedzUsuń
  59. ślicznie! :) :o

    Zapraszam do mnie, jeśli ma ktoś ochotę
    http://www.modaslodkosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. jesteś piękna i nie potrzebujesz tak dużo różu na policzkach

    OdpowiedzUsuń
  61. ta kamizelka jest przepiękna! poluję na taką :) ślicznie i bardzo kobieco! :*

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy - lubię mocno podkreślić kości policzkowe. ;-)

    Madzia - sweterek różowo-brązowy kupiłam jeszcze w sierpniu, ale ostatnio widziałam jeszcze kilka sztuk w Białymstoku w Alfie. :-)

    Agnieszka - możesz ją połączyć tak jak ja - legginsy + biała koszula. Ewentualnie golfik w kolorze paska, którym podkreślisz talię. ;-)

    Anonimowy - rozmiar XS, link: http://sklep.moodo.pl/koszule/koszula,415

    Pam - zakolanówki? trudna sprawa, ale pomyślę. ;-)

    Dostaję mnóstwo pytań odnośnie makijażowej notki - pojawi się jeszcze w tym tygodniu. ;-)
    Całuję. :-*

    OdpowiedzUsuń
  63. Ania!! Ty piekny czlowiekuuu!!

    OdpowiedzUsuń
  64. kiedy nowa notka? czekamy. :)

    Lilka

    OdpowiedzUsuń
  65. Aniu, wiem, że to pytanie już kiedyś padło i odpowiadałaś na nie, ale nie mogę go teraz odnaleźć ;) jaka jest długość Twojego imiennego naszyjnika? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam serdecznie! ;)

    ZAWSZE wyglądasz pięknie!

    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  66. Lilka - Może jutro? ;-)

    Dominika - 40 cm i uważam, że ta długość jest idealna. :-) Pozdrawiam również i dziękuję. :-*

    OdpowiedzUsuń
  67. mam daleko do Białegostoku :((( ale dziękuję i czekam na nowy wpis :*:*

    Madzia.

    OdpowiedzUsuń
  68. Jak dla mnie rewelacja;)Uwielbiam takie polaczenia, Luz i elegancja w jednym!
    Domyslam sie ze prowadzenie bloga jest czasochlonne, ale apeluje o wiecej notek;))))

    p.s. swietny zegarek

    Pozdrawiam,
    Kasja

    OdpowiedzUsuń
  69. Aniu dawno temu kupowałaś tą kamizelkę?

    Kasja

    OdpowiedzUsuń
  70. Kasja - we wrześniu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  71. nie wiem jak ty to robisz, ale za każdym razem wyglądasz obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Te sweterki w różowo - beżowe paski są na Allegro.

    OdpowiedzUsuń
  73. Aniu! Proszę Cię o pomoc! Poszukuję dużej kremowej-karmelowej-brązowej (w takich kolorach)torebki! Czy widziałaś gdzieś może jakąś taką możliwą? Masz świetne wyczucie stylu, więc liczy się dla mnie Twoje zdanie! ;-]

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetnie..
    Moja koleżanka zabiłaby za to futerko.;)) hehehe.;PP

    OdpowiedzUsuń
  75. Piękny klasyczny zestaw. (Mogłabyś nawet zastąpić księżnę angielską na polowaniu na lisa). Gumiaczki z tym geometrycznym wzorem świetne na spacer po lesie.
    Wyrazy zazdrości :) z powodu tak pięknej burzy włosów.

    OdpowiedzUsuń
  76. Ten zestaw kojarzy mi się z eleganckim strojem na polowanie;D Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  77. I mnie zestaw bardzo bardzo sie podoba .Też uważam ,ze nie powinnas sie przejmować przytykami czy masz czy nie masz na to czy tamto .. to co dla kogos jest codziennością dla kogoś innego będzie szczytem luksusu .Zawsze tak było , jest i będzie .
    Dla mnie liczy sie to co nowego,ciekawego zobaczę z Twoich modowych pomysłow.. jestem duzo starsza ,ale inspirują mnie Twoje pomyslowe looki ... no i moją córę -a jakże także ;) ..z tym , ze ona znów sporo młodsza .

    OdpowiedzUsuń
  78. Do anonima "Aśka"

    Żenada!! Stać ją na takie buty i co, boli cię to? Jeżeli ci się nie podoba to nie musisz stronki oglądać!

    Pozdrawiam Cię Ania z chęcią zaglądam na Twojego bloga i będę nudna ale masz cudne włosy:)

    R

    OdpowiedzUsuń
  79. fajny zestaw;>

    Zapraszam do mnie! ;) Jeśli mój blog Ci się podoba dodaj go do obserwowanych mi będzie bardzo miło ;> I również się odwdzięczę! ;)

    www.zbieraninka-aiea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Blog trochę się pogarsza ze względu na niską częstotliwość nowych postów..a szkoda:(

    melisa

    OdpowiedzUsuń
  81. Taka ładna dziewczyyna, a włosy... (rozumiem, moze ci sie podoba), ładne oczywiście, długie ale nie myślałaś czasami o odżywce, czy szamponie nawilżającym? Przepraszam za tą uwagę ale na zdjeciach spostrzegam je jako takie, które potrzebują nawilżenia ;) Polecam Herbal essences jasnonibieski odżywka i szampon. Pozdrawiam Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Zazdroszczę ogrodu :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Bardzo podoba mi się zegarek :) Cudowne masz włosy! :D
    A odnośnie wcześniejszych komentarzy dotyczących spraw materialnych. Nie ma co można pozazdrościć kalosze od Hilfigera, chociaż nie uważam, że jest to najpraktyczniejsza rzecz i za takie pieniądze można kupić coś bardziej przydatnego i praktycznego. Ale nie mam zamiaru tu nikogo oceniać.
    Chociaż szczerze, zaczynam zawodzić się na blogerkach, zawsze uważałam, że są to osoby, które pokazują nam jak być modnym za niedużą sumę pieniędzy, inspirują, a nie pokazują jak to się lansują na pokazach mody, zachowując się jak celebryci. Oczywiście nie chodzi mi o Cb, bo nie ocenia się książki po okładce (przejrzałam Twoje wcześniejsze posty, więc chyba już znam trochę tą książkę) :D
    Czyń swoją powinność blogerki i dawaj ludziom część siebie, w jak najlepszym wykonaniu :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  84. Jaaaaaaa ale włooosy :o zazdrość mnie zżera, daj mi choć pół ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. Wyglądasz super, bardzo udany zestaw - prosty i uroczy jednocześnie. Jak to możliwe, że nie trafiłam na Twojego bloga wcześniej? Gratuluję pierwszych urodzin, życzę kolejnych udanych lat:) Poszperałam nieco w archiwum i cóż: podoba mi się Twój styl, jest bardzo w moim guście, w Twoim/Twoich Rodziców ogrodzie się zakochałam, marzę o takim! Blog świetny, na pewno będę tu częstym gościem:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  86. Wow, świetnie wyglądasz =)zazdroszczę fryzury, pięknie Ci w tych włosach!

    OdpowiedzUsuń
  87. Zapraszam do siebie www.kami-su.blogspot.com

    Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  88. Tak Aniu, zdecydowanie powinnaś zadbać o konkretne nawilżenie swoich włosów. Co tam, że masz gęste, długie i lśniące włosy, do czegoś trza się przyczepić.
    PS. Żeby nawilżenie było dostrzegalne dla co niektórych, polecam zraszacz ogrodowy.
    Pozdrawiam, Kamila :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Kiedy nowy post? :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Jak można mieć tak fantastyczne włosy! To mi burzy światopogląd;)

    OdpowiedzUsuń
  91. uwielbiam twoje włosy ! *.* ♥

    OdpowiedzUsuń
  92. świetna stylizacja! Bardzo podobają mi się te buty i futrzana kamizelka (szukam podobnej:).

    OdpowiedzUsuń
  93. nie mogę dojść do tego, czy masz grzywkę prostą, czy trochę na ukos? :)

    Pozdrawiam, Paula :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Scięta 'na prosto', ale układam 'na ukos'. :-)

    OdpowiedzUsuń
  95. Witam,
    Jeśli ktoś poszukuje kamizelki to są jeszcze one dostępne w CH Victoria. Zostały tylko czarne, różne rozmiary. Tych czekoladowych co ma Ania już nie ma.
    Aniu,
    kiedy obiecany post odnośnie kosmetyków??

    pozdrawiam
    ewa

    OdpowiedzUsuń
  96. Ja mam nadzieje, że to sztuczne futro. Zgadzam się, że te panienki zdejmują ciuchy z manekina i : OO jestem stylistką, założę blog. Zamiast wydawać kasę na ciuszki, lepiej przelać 500zł na schronisko dla zwierząt! Pochodzę z zamożnej rodziny i tak mnie nauczono- pomagać potrzebującym, skoro ja potrafię zadbać o swój portfel, a niektórzy nie mają co jeść(czyt.zwierzęta)!! Próżność!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)