niedziela, 23 października 2011

B-DAY

W dniu dzisiejszym blog obchodzi swoje pierwsze urodziny. Muszę przyznać, że zakładając `annaaaanna.blogspot.com`  nie spodziewałam się tak dużego grona stałych czytelniczek. Jesteście fantastyczne! Dziękuję za wszystkie komentarze oraz ciepłe maile, które codziennie utwierdzają mnie w tym, że warto się starać i pisać kolejne posty. Mam nadzieję, że ogrom radości jaki przynosi mi blogowanie - udziela się również Wam. :-)

Sto lat - wszystkim odwiedzającym. :-*

54 komentarze:

  1. 100 lat 100 lat :) a może 100 tyś odwiedzin :) ? Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów !

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Aniu Twój blog jest genialny :) uwielbiam tu zaglądać! Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Anusia! I Ty i Blog - żyjcie sto lat, bo nie wyobrażam sobie dnia bez wejscia na Twoj blog! To nie my tylko Ty jesteś FANTASTYCZNA!!! :****

    Najwierniejsza fanka - Lilka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog jest faktycznie bardzo dobrze i starannie prowadzony, ale zapewne nie tylko ja czuję niedosyt - wieczny niedosyt 'notek'. To oznacza, że jesteś profesjonalistką i starasz się robić wszystko jak najlepiej! czekam na więcej i więcej :)! pozdrawiam, Izabela

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój blog jest najlepszy,życzę wszystkiego dobrego i jeszcze większego grona fanów...MAJA

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana! Gratulacje :) I życzę Ci kolejnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wielu kolejnych lat prowadzenia bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezłe osiągnięcie :)
    Ja dopiero zaczynam, dlatego zapraszam wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszytkiego dobrego no i długorwałego blogowania

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu Twój blog jest fantastyczny. To taka miła odskocznia od codziennych obowiązków. Zawsze mnie relaksuje. Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę Ci dwa razy tyle obserwatorów i pięc razy więcej czytleników, bo Twój blog, jak i Ty zresztą na to zasługujecie!

    OdpowiedzUsuń
  12. też dziś mam urodziny! <3
    naj,naj naj <3333
    super blog!
    obserwuję i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. oby tak dalej :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obytak dalej :) Powodzenia w dalszym pisaniu i jeszcze większego grona czytelniczek :)

    -B&B

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkiego naj, realizacji planów i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego:* Twój blog jest wspaniały, prezentujesz bardzo ładne zdjęcia, ciekawe pomysły, poprawiasz humor, jesteś pogodną i sympatyczną dziewczyną. Czekam na następne notki, pozdrawiam:) Ramoneska

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego dobrego dla bolga!

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda ze nie ma normalnej notki:( bo ja bym mogla czytac Cie na okrągło:P

    ali

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego Ania! dużo zdrowia i sukcesów w życiu prywatnym, jak i zawodowym ;-)

    Natalie E.

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę kolejnych tak dobrych notek. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję :D

    życzę by twój blog się dalej rozwijał

    OdpowiedzUsuń
  22. cieszę się, że przypadkowo wpadłam tutaj na urodzinową imprezkę !!!

    zaskoczyłaś mnie mega pozytywnie

    cudowny blog !!!!

    dodaje do ulubionych ! zdecydowanie !

    xxx

    http://fashion-ata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem z tobą tak od dwóch miesięcy niestety, ale bardzo cieszę się z urodzin. Jesteś cudowną osobą i bardzo wytrwałą, potrafisz zmobilizować. ;*
    Pozdrawiam Monika.

    OdpowiedzUsuń
  24. oby więcej takich lat spędzonych wśród blogosfery ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Happpy Birthday!!
    http://alwayssaygrace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluję :) Ja za miesiąc świętuje rok mojego bloga!
    pozdrawiam,
    Klaudia B.

    OdpowiedzUsuń
  27. ja sobie życzę więcej notek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wytrwałości i wielu wielu wielu pięknych setów ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. STO LAT!!!!
    Życzę Ci Aniu wytrwałości, abyś odniosła duży sukces.
    Twój blog należy do mich ulubionych.
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  30. Blog super;)
    Ubolewam, że mało postów;)
    Wszystkiego naj;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wielu takich roczków życzę....pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję, a w ramach podziękowania od Ciebie proponuje częstsze notki :D.
    Pozdrawiam ;)
    Pati

    OdpowiedzUsuń
  33. dużo czytelników , i duzo postów! ;d


    wszystkiego najlepszegoo , mam nadzieje ze bd duzo jeszcze lat ;D .

    ten blog jest wspaniały! ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. To mamy wspólną rocznicę ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. A mnie zdziwiłoby gdyby taki blog nie spotkał się z aprobatą. Jest w nim dokładnie to, co kobiety lubią najbardziej. Świetna z Ciebie ambasadorka piękna i pozornej kruchości.
    Oby tak dalej!
    Ula

    OdpowiedzUsuń
  36. a ja właśnie w 1 urodziny bloga go odkryłam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Happy birthday to your blog, Anna ! I have seen your previous posts and you're such a beautiful girl, your hair is amazingly beautiful and you have elegance and grace ! You have great sense of style ! I
    I am following your blog with google friend connect cause I like it very much, I'd be delighted if you would want to follow my blog too :) Kisses from Italy

    Fashion and Cookies
    My Twitter

    OdpowiedzUsuń
  38. Zyczymy sto lat blogowi i uroczej Autorce...
    Miej nadal tyle weny kochana i rób więcej takich pięknych zdjęć.
    Pozdrawiają wierne czytelniczki,
    Three Wishes

    www.threexwishes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkiego Najlepszego i następnych latek :):):)

    OdpowiedzUsuń
  40. kochana a moze jakis post o pielegnacji twarzy ?:) Twoja cera jest nienagannie piekna i swieza :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Blog jest świetny, wchodzę tutaj systematycznie od ok 2 miesięcy...tylko dlaczego posty są tak żadko? :(:(:(

    OdpowiedzUsuń
  42. wszystkiego dobrego, zycze dalszych sukcesow w prowadzeniu bloga!! zapraszam rowniez do siebie

    OdpowiedzUsuń
  43. życzę najlepszego Twemu pięknemu blogowi!!;D Widzę nowy, śliczny nagłówek :):):):*

    OdpowiedzUsuń
  44. Aniu cieszymy się, że jesteś z nami tak długo i mamy nadzieję na kolejne miłe "spotkania" z Tobą przez kolejne lata :)

    100 lat!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)